Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-02 19:37
Hoi hoi mede cryptokoningen,

Ik ben nu sedert enkele weken beginnen traden en als ik mijn crypto's ergens wil uithalen deed ik dat tot voor kort altijd naar EURO's terug.
Hoe doen jullie dit? Ruilen jullie om naar pleuries of eerder naar een stable coin? Is er een stable coin dewelke interessanter is?
En hoe pakken jullie het aan om van het ene platform naar het andere geld te sturen, ook via een bepaalde coin of hoe zoek je dit best op?

Ik ben best nieuw in het wereldje dus ben me nog volop aan het inleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-05 11:27

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
Ow ok, dacht dat die al vol genoeg zaten. Mijn excuses als dit ongepast is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
wat bedoel je met eruit?
eruit om ergens anders in te stappen?
of eruit naar je bank rekening.,

ik stap uit richting ustd, bnb, euro, btc. en vandaar ga ik weer ergens anders in
en eruit om eruit te gaan, dus geld naar mijn rekening gaat via een binance en revolut creditcard

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 04-11-2021 15:59 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
jack zomer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:58:
wat bedoel je met eruit?
eruit om ergens anders in te stappen?
of eruit naar je bank rekening.,

ik stap uit richting ustd, bnb, euro, btc. en vandaar ga ik weer ergens anders in
en eruit om eruit te gaan, dus geld naar mijn rekening gaat via een binance en revolut creditcard
Ja eruit om naar iets anders over te stappen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
jack zomer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:58:
dus geld naar mijn rekening gaat via een binance en revolut creditcard
Dat werkt nog wel goed? Een NL VISA CC doet het niet meer in Binance, althans laatste keer dat ik wat over wou maken. Heb toen maar een hop via litebit (ofzo iets) -> euro gedaan. Wel wat kosten, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zie geen reden om te gaan verkopen, als je dat bedoelt met uitstappen. Of je moet dat geld nodig hebben.
maar deze sectie staat vol met advies(leesvoer) Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!

[ Voor 26% gewijzigd door Hackus op 04-11-2021 17:52 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:52:
Ik zie geen reden om te gaan verkopen, als je dat bedoelt met uitstappen. Of je moet dat geld nodig hebben.
maar deze sectie staat vol met advies(leesvoer) Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!
Nouja, als je winst hebt kan ik me het wel voorstellen. Voor hetzelfde geld (pun :P) is het over een week de helft waard ;)

Ikzelf houd dingen aan in USDT, BUSD en EUR.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 04-11-2021 18:02 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

anandus schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:01:
[...]

Nouja, als je winst hebt kan ik me het wel voorstellen. Voor hetzelfde geld (pun :P) is het over een week de helft waard ;)

Ikzelf houd dingen aan in USDT, BUSD en EUR.
Dan kap je er totaal mee. Je gaat niet nu verkopen, en duur terug kopen. Of je behoud je eerste investeringswaarde.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
mvrhrln schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:50:
[...]

Dat werkt nog wel goed? Een NL VISA CC doet het niet meer in Binance, althans laatste keer dat ik wat over wou maken. Heb toen maar een hop via litebit (ofzo iets) -> euro gedaan. Wel wat kosten, maar goed.
laatste keer dat ik het deed, (2 weken geleden) nog wel.
check het volgende maand weer, even een spaarpotje opbouwen om de belasting te mogen betalen :)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:06:
[...]

Dan kap je er totaal mee. Je gaat niet nu verkopen, en duur terug kopen. Of je behoud je eerste investeringswaarde.
Dat is niet hoe traden werkt, hè ;)

Het punt is dat je het inkoopt op een lager punt dan dat je verkoopt.
Als je denkt dat iets dat vandaag twee euro waard is en maandag maar één euro waard, waarom zou je dan niet verkopen (en evt maandag terugkopen)? Sterker nog, als je dat niet doet, dan kan je er maar beter mee kappen, want dan verdien je nooit iets :P
Dat is het hele punt van traden (TS heeft het niet over sparen/investeren).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

anandus schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:00:
[...]
Dat is niet hoe traden werkt, hè ;)

Het punt is dat je het inkoopt op een lager punt dan dat je verkoopt.
Als je denkt dat iets dat vandaag twee euro waard is en maandag maar één euro waard, waarom zou je dan niet verkopen (en evt maandag terugkopen)? Sterker nog, als je dat niet doet, dan kan je er maar beter mee kappen, want dan verdien je nooit iets :P
Dat is het hele punt van traden (TS heeft het niet over sparen/investeren).
Het stijgt momenteel alleen maar. Ik room ook af, maar koop alleen als het lager staat.
Je moet dus eerst wachten tot het lager staat. btc is nu in de €53.000. Ik verdien natuurlijk wel, want mijn oorspronkelijke investering heb ik al terug. Verder wordt de Euro ook minder waard. 😉

Pagina: 1