Laden op privé terrein zonder vragen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 29.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:06

MLLL

Palm Treo 650

xzibbitist schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Ja ik heb hem inderdaad nog even gesproken. Hij vond het aso om aan te bellen en mij lastig te vallen en de laadpalen bij de camping stonden al vol. Volgende keer gaat hij naar het plein verderop. Een vriendelijke man. Ik heb hem dan ook aangeboden dat hij vaker mag laden als hij even zijn gegevens achterlaat, wat ik in principe bij iedereen zou doen die in nood zit.
Het leven kan zo simpel zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
CH4OS schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:09:
[...]
En die laadpaal geeft aan dat je parkeren mag op privé terrein, hoe precies? :) De laadpaal "praat" alleen voor zichzelf, omdat die zo ingesteld staat, maar dat kan dus best niet de bedoeling zijn (zoals in het geval van de TS ook het geval was, hence dit topic ;)). Dus 'omdat de pas geaccepteerd wordt' is geen voldoende grond (ik bedoel hier niet de fysieke grond natuurlijk :+) om dan ook maar op privé terrein te parkeren.
https://indebuurt.nl/goud...ands-prive-terrein~86257/

Het zit dus rijkelijk anders dan je verkondigt. En indot geval heeft TS zelfs nog aangegeven ook dat de paal openbaar is en dus toegankelijk (weliswaar onbedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De topicstarter heeft inmiddels wel voldoende feedback ontvangen en het topic ontspoort steeds verder, dus we ronden het hier af.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.