Ja, ik heb wel ervaring met het iPhone hoesje ('skiin') van Wiiuka. Die heb ik nu een week en daar ben ik heel tevreden mee. Zacht nubuck leer, voelt fijn aan. Na een weekje verkleurt 'ie al wel een beetje, maar dat geeft het bij deze kleur juist karakter. Had 'm binnen een weekje wel in huis. De klantenservice is ook prima. Ben er dik tevreden over.syltheboy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:45:
[...]
@Dennisweb Dat is wel een mooie zeg! Ik heb sinds gisteren mijn 14" MBP 2021. Mooi dat hij geen rits heeft. Heb je wel ervaring met het merk?
Ik heb hem besteld met 20% korting. Levering vanaf 31 januari, dus dat duurt nog even.Dennisweb schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:12:
[...]
Ja, ik heb wel ervaring met het iPhone hoesje ('skiin') van Wiiuka. Die heb ik nu een week en daar ben ik heel tevreden mee. Zacht nubuck leer, voelt fijn aan. Na een weekje verkleurt 'ie al wel een beetje, maar dat geeft het bij deze kleur juist karakter. Had 'm binnen een weekje wel in huis. De klantenservice is ook prima. Ben er dik tevreden over.
Oh, ja! Ze hebben deze week 20% korting, altijd leuk.syltheboy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:28:
[...]
Ik heb hem besteld met 20% korting. Levering vanaf 31 januari, dus dat duurt nog even.
@Dennisweb Ik meen me te herinneren dat je voor Woolnut was gegaan, beviel die niet?Dennisweb schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:07:
[...]
Oh, ja! Ze hebben deze week 20% korting, altijd leuk.Ik hoop dat ze net zo goed zijn als de hoesjes.
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 19-01-2022 17:36 ]
Klopt. Ik heb de Woolnut heel even in handen gehad. Ik was meteen al niet gek op de extreem donkerbruine kleur en vond de knoppen ook heel lastig in te drukken, doordat het leer over de knoppen heen zit. De Wiiuka heeft aluminium knoppen en dat vind ik veel fijner. Bovendien voelt de Woolnut aan als hard, plastic-achtig leer. Dat was niet waar ik naar op zoek was, ik wilde zoiets als wat je ook bij schoenen vindt. Vandaar mijn keuze voor Wiiuka.syltheboy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:35:
[...]
@Dennisweb Ik meen me te herinneren dat je voor Woolnut was gegaan, beviel die niet?
Hardshell of geen hardshell? Pro's vs contra's?
Ik ga sowieso ook een sleeve bestellen.
Ik ga sowieso ook een sleeve bestellen.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Als iemand nog een super minimalistische sleeve zoekt, heb deze al een jaar voor mijn m1 air en heb nog steeds geen klachten en het ziet er zeer strak uit. (Heb de bruine kleur)
Wiwu sleeve Aliexpress:
https://www.aliexpress.co...3BUSD%3Bsearch-mainSearch
Wiwu sleeve Aliexpress:
https://www.aliexpress.co...3BUSD%3Bsearch-mainSearch

[ Voor 10% gewijzigd door Valinor op 26-01-2022 16:48 ]
@Dennisweb Het is nu 31 januari en ik heb nog geen update van Wiiuka ontvangen. Hij staat al vanaf 21 januari aangekondigd bij de bezorgdienst.syltheboy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:28:
[...]
Ik heb hem besteld met 20% korting. Levering vanaf 31 januari, dus dat duurt nog even.
Hnn. Morgen even mailen dan? Jana en Tim zijn vrij snel met reageren.syltheboy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:18:
[...]
@Dennisweb Het is nu 31 januari en ik heb nog geen update van Wiiuka ontvangen. Hij staat al vanaf 21 januari aangekondigd bij de bezorgdienst.
Ik kan alleen geen Duits.Dennisweb schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:05:
[...]
Hnn. Morgen even mailen dan? Jana en Tim zijn vrij snel met reageren.
Ze spreken gewoon Engels hoor.syltheboy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Ik kan alleen geen Duits.Ik kijk het morgen even aan en als ik dan nog niets hoor dan stuur ik ze wel een berichtje.
Al wat gehoord?syltheboy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Ik kan alleen geen Duits.Ik kijk het morgen even aan en als ik dan nog niets hoor dan stuur ik ze wel een berichtje.
@Dennisweb Ik hoop wel dat hij deze week komt, anders is dit gelijk de laatste keer geweest dat ik iets bij ze bestel.syltheboy schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:01:
[...]
@Dennisweb Ja, het duurde wel vaak een paar dagen voordat ik antwoord kreeg (meerdere keren gemaild) en afgelopen dinsdag kreeg ik te horen dat ze de sleeve woensdag zouden versturen. Nog steeds geen update voor de bezorging.
Ik zou anders toch nog een keer navraag doen. Ik had mijn hoesje binnen 3 werkdagen in huis. Dus dit is best wel bijzonder. Snap ook niet waarom het zo lang moet duren.syltheboy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:31:
[...]
@Dennisweb Ik hoop wel dat hij deze week komt, anders is dit gelijk de laatste keer geweest dat ik iets bij ze bestel.
Ik heb Tim een mailtje gestuurd! Er was al wel een vertraging van 12 dagen toen ik bestelde, maar nu zitten we een week verder sinds 31 januari.Dennisweb schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:48:
[...]
Ik zou anders toch nog een keer navraag doen. Ik had mijn hoesje binnen 3 werkdagen in huis. Dus dit is best wel bijzonder. Snap ook niet waarom het zo lang moet duren.
[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 07-02-2022 12:10 ]
@Dennisweb Eindelijk is hij onderweg. Mail van Deutsche Post ontvangen, want dat had ik aangevraagd. Hij is al in Nederland, dus ik verwacht hem morgen (mijn verjaardag).syltheboy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:09:
[...]
Ik heb Tim een mailtje gestuurd! Er was al wel een vertraging van 12 dagen toen ik bestelde, maar nu zitten we een week verder sinds 31 januari.
[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 07-02-2022 19:04 ]
Nou, dat is toch een supertof verjaardagscadeau aan jezelf. Gelukkig komt het met Wiiuka altijd weer goed. Wel foto's plaatsen he, als je 'm binnen hebt. Had hem zelf ook wel mooi gevonden, maar ik moet een vakje voorin hebben om mijn losse adapters mee te nemen.syltheboy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:57:
[...]
@Dennisweb Eindelijk is hij onderweg. Mail van Deutsche Post ontvangen, want dat had ik aangevraagd. Hij is al in Nederland, dus ik verwacht hem morgen (mijn verjaardag).
Ja, zeker weten! Ik weet niet of ik foto’s ga plaatsen, maar ik zal zeker mijn bevindingen delen. Eigenlijk is die sleeve meer voor de heb en mocht ik hem een keer meenemen in een tas. Het is inderdaad jammer dat er geen extra vakje zit voor accessoires.Dennisweb schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:07:
[...]
Nou, dat is toch een supertof verjaardagscadeau aan jezelf. Gelukkig komt het met Wiiuka altijd weer goed. Wel foto's plaatsen he, als je 'm binnen hebt. Had hem zelf ook wel mooi gevonden, maar ik moet een vakje voorin hebben om mijn losse adapters mee te nemen.
Update: @Dennisweb Door de visite hoorde ik de deurbel niet, dus PostNL heeft het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd. Morgenmiddag kan ik het ophalen.
[ Voor 15% gewijzigd door syltheboy op 08-02-2022 19:47 ]
@Dennisweb Inmiddels heb ik de sleeve in huis, en ik heb gelijk mijn MacBook erin gestopt. Hij past precies, maar verwacht geen strakke fit zoals die van Harber London die @RnB heeft. Verder had ik hem steviger verwacht. Dat valt me eigenlijk een beetje tegen. Het magneetje is wel handig ipv een rits. Verder is het wel mooi leer.syltheboy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:30:
[...]
Ja, zeker weten! Ik weet niet of ik foto’s ga plaatsen, maar ik zal zeker mijn bevindingen delen. Eigenlijk is die sleeve meer voor de heb en mocht ik hem een keer meenemen in een tas. Het is inderdaad jammer dat er geen extra vakje zit voor accessoires.
Update: @Dennisweb Door de visite hoorde ik de deurbel niet, dus PostNL heeft het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd. Morgenmiddag kan ik het ophalen.
Update: @Dennisweb Ik heb toch maar wat foto’s gemaakt (gister was het te donker).
:strip_exif()/f/image/nPIJAsDuBX4v9XmQ71ne9IG4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uXi18GdfBT0ePUm7IcCcqxbY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pOGdwqwkTzC10hvSaBBsVY9h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sQsIanZ3zETzzaZHE5UK9RB4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door syltheboy op 10-02-2022 12:49 ]
Ik heb deze gekocht:
https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Ik zat eerder nog te denken aan een meer fancy sleeve, maar uiteindelijk niet gedaan.
Ik vind mijn M1 air zonder case of sleeve heerlijk compact en het design eigenlijk ook wel prima zo. Toch merk ik dat er soms van die momenten zijn dat ik mijn laptop in een tas stop waar ik een klein beetje bescherming wel prettig vind. Die sleeve is daar prima voor. Maar buiten een rugtas ga ik zoiets niet echt veel gebruiken denk ik. En dan vind ik deze bescherming mooi genoeg.
Ik zat eerder nog te denken aan een meer fancy sleeve, maar uiteindelijk niet gedaan.
Ik vind mijn M1 air zonder case of sleeve heerlijk compact en het design eigenlijk ook wel prima zo. Toch merk ik dat er soms van die momenten zijn dat ik mijn laptop in een tas stop waar ik een klein beetje bescherming wel prettig vind. Die sleeve is daar prima voor. Maar buiten een rugtas ga ik zoiets niet echt veel gebruiken denk ik. En dan vind ik deze bescherming mooi genoeg.
De afmetingen van de 14 inch M1 MBP zijn bijna exact gelijk aan die van mijn inmiddels “antieke” 13 inch retina MBP. Ik heb een versleten Be.ez La Robe hoes voor de late ‘13 retina MBP en daar past de 14 inch perfect in.
Nu ben ik eens rond gaan googlen maar uiteraard zijn sleeves voor de 13 inch retina pro nergens meer te krijgen..
Nu ben ik eens rond gaan googlen maar uiteraard zijn sleeves voor de 13 inch retina pro nergens meer te krijgen..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Weten jullie of de nieuwe 16inch MacBook Pro modellen met M1Pro/M1Max chip dezelfde originele sleeve kunnen gebruiken als de oude Intel 16inch? Kwestie van te weten of - als ik vroeger of later zou overschakelen - dezelfde sleeve kan behouden. 16inch blijft 16inch natuurlijk, maar de nieuwe modellen zijn wel iets dikker uiteraard in vergelijking met de Intel-voorganger.
@Chiron Hier bij Appelhoes anders wel.Chiron schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:09:
De afmetingen van de 14 inch M1 MBP zijn bijna exact gelijk aan die van mijn inmiddels “antieke” 13 inch retina MBP. Ik heb een versleten Be.ez La Robe hoes voor de late ‘13 retina MBP en daar past de 14 inch perfect in.
Ja ik keek verkeerd, je moet kijken bij de 13 inch catagorie inderdaad.. daar hebben ze bij sommige sleeves de description aangepast naar 13 inch retina/14 inch m1 pro.syltheboy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:55:
[...]
@Chiron Hier bij Appelhoes anders wel.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
@RicoK en @MacbookProx bedankt voor de antwoorden in 't andere topic. Ik heb uiteindelijk een "MW Sleeve MacBook 13 inch" besteld - die leek me aardig strak en klein. Degene die Rico noemde leek me uiteindelijk al wat groot met de vakjes etcetera. Zal de ervaring met de MW hier plaatsen zodra ik hem heb.
Update: past perfect strak om de Air M1 heen. Zo strak, dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat een Macbook Pro 13" ook past, ondanks dat op de verpakking stond van wel. Hoe dan ook, precies wat ik zocht voor m'n Air.
Update: past perfect strak om de Air M1 heen. Zo strak, dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat een Macbook Pro 13" ook past, ondanks dat op de verpakking stond van wel. Hoe dan ook, precies wat ik zocht voor m'n Air.
[ Voor 27% gewijzigd door Payton op 28-04-2022 09:44 ]
Deze week mijn Mac book pro 16 inch binnen gekregen (eindelijk) en ik heb meteen gezocht naar een grote maar doch redelijk betaalbare laptop tas en kwam op deze uit: https://vinga.com/nl/room...ore-laptoptas?color=Green.
Update: De tas is binnen en is van hoge kwaliteit gemaakt (zoals op de foto's). De binnenkant is ruim, zacht en er past gemakkelijk een 16 inch mac book + een grote iPad pro + alle kabels in. Dikke aanrader!
/f/image/ddKROWn85AIvGRhurXAIFTBW.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GYBDJVk8S7KmbN0IPkDVUFb4.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/8GPenJaag6tYA5q7LV71Tyzr.webp?f=fotoalbum_large)
Update: De tas is binnen en is van hoge kwaliteit gemaakt (zoals op de foto's). De binnenkant is ruim, zacht en er past gemakkelijk een 16 inch mac book + een grote iPad pro + alle kabels in. Dikke aanrader!
/f/image/ddKROWn85AIvGRhurXAIFTBW.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GYBDJVk8S7KmbN0IPkDVUFb4.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/8GPenJaag6tYA5q7LV71Tyzr.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/hM1MrHk1YbIbnmWXnTVUl9xi.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Riptide op 21-05-2022 16:32 ]
Hallo,
Ik ben een case logic sleeve gewend voor mijn vorige laptop. Maar ik heb er nu een nodig die iets groter is en waterdicht.
Heeft iemand een goede tip voor een waterbestendige laptop hoes die ook nog wat foam aan de binnenkant heeft die de 16" MacBook beschermd tegen stoten?
Ik ben een case logic sleeve gewend voor mijn vorige laptop. Maar ik heb er nu een nodig die iets groter is en waterdicht.
Heeft iemand een goede tip voor een waterbestendige laptop hoes die ook nog wat foam aan de binnenkant heeft die de 16" MacBook beschermd tegen stoten?
In dit topic geen hits maar ga het toch even proberen, iemand toevallig ervaring met von Holzhausen spullen?
Ik krijg een 150,- cadeaubon bij mijn mac en dacht “Daar koop ik die Apple sleeve van”, alleen die maken ze niet meer zag ik later.
Toen kwam ik wel op deze sleeve. Ziet er op papier wel goed uit maar ken het merk verder niet.
Ik krijg een 150,- cadeaubon bij mijn mac en dacht “Daar koop ik die Apple sleeve van”, alleen die maken ze niet meer zag ik later.
Toen kwam ik wel op deze sleeve. Ziet er op papier wel goed uit maar ken het merk verder niet.
:strip_exif()/f/image/MEu1kAmTt03xyQrNYq1r5SIl.jpg?f=fotoalbum_large)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gisteren de Macbook pro 14 2021 binnengekomen met de Incase sleeve, nou die sleeve gaat dus direct terug... Zo strak dat ik hem er bijna niet meer uit krijg, jammer want heb jaren met veel plezier een Incase gebruikt voor m'n 13 inch macbook.
Nu dus hard op zoek naar een sleeve die niet strak zit en niet erg duur is... Van mij mag ie best wat los zitten.
Nu dus hard op zoek naar een sleeve die niet strak zit en niet erg duur is... Van mij mag ie best wat los zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door DonRoger op 27-07-2022 10:22 ]
Was van het weekend in de apple store in A'dam om macbook op te halen van de actie, en zag die von holzhausen liggen.. erg mooi, vooral de caramel uitvoering. Vond zelf het de bon niet waard.Donstil schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 23:12:
In dit topic geen hits maar ga het toch even proberen, iemand toevallig ervaring met von Holzhausen spullen?
Ja die kleur wilde ik eigenlijk ook voor gaan. Heb verder geen doel voor de bon dus dacht hoes + langere 240v kabel voor de lader en dan is hij weer opCopyCatz schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:07:
[...]
Was van het weekend in de apple store in A'dam om macbook op te halen van de actie, en zag die von holzhausen liggen.. erg mooi, vooral de caramel uitvoering. Vond zelf het de bon niet waard.
Heb alsnog een goedkope envelophoes kunnen vinden die goed past, hoera!
Misschien even delen welke?DonRoger schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:43:
Heb alsnog een goedkope envelophoes kunnen vinden die goed past, hoera!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
De laptop zit er niet strak in, exact waar ik op gehoopt had. Misschien geen kwalitatief hoogwaardig product, maar ik vind 't allemaal wel prima. Hij doet immers wat ie moet doen.
De laptop zit er niet strak in, exact waar ik op gehoopt had. Misschien geen kwalitatief hoogwaardig product, maar ik vind 't allemaal wel prima. Hij doet immers wat ie moet doen.
[ Voor 27% gewijzigd door DonRoger op 28-07-2022 00:53 ]
Veel goede en mooie opties gezien in dit topic. Uiteindelijk via Amazon een besteld:
https://www.amazon.nl/HYZ...s%2C79&sr=8-13&th=1&psc=1
Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet. Gaat een Macbook Pro M1 13" in gebruikt worden.
Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet. Gaat een Macbook Pro M1 13" in gebruikt worden.
Nou mijn Von Holzhausen Portfolio en Macbook Pro zijn binnen. Eerste indruk is wel erg goed, het “leer” van oude plastic flessen voelt als echt leer en heeft de uitstraling van duur zacht leer.
Kleur is fraai, binnenkant is zacht en alles is erg mooi afgewerkt.
:strip_exif()/f/image/1EO8kjMgHDLjvBtt9Cyq2VzX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cteLGb6PxuXWcKwQMCxXUhcP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ldhqD6hNoOSIy0b76Zed3KzT.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch wel een aanrader. Zeker nu je toch €150,- Back 2 Schiol krijgt (ook al studeer je niet overigens. Gewoon bestellen er zit geen actieve controle op)
:strip_exif()/f/image/1EO8kjMgHDLjvBtt9Cyq2VzX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cteLGb6PxuXWcKwQMCxXUhcP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ldhqD6hNoOSIy0b76Zed3KzT.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch wel een aanrader. Zeker nu je toch €150,- Back 2 Schiol krijgt (ook al studeer je niet overigens. Gewoon bestellen er zit geen actieve controle op)
Had verwacht dat die Apple Gift Cards massaal op Marktplaats zouden staan maar ze zijn nergens te bekennen.Donstil schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 01:08:
Toch wel een aanrader. Zeker nu je toch €150,- Back 2 School krijgt
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ooh nu je het zegt idd, volgens mij zijn ze niet account gebonden.Greatsword schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:30:
[...]
Had verwacht dat die Apple Gift Cards massaal op Marktplaats zouden staan maar ze zijn nergens te bekennen.
Draicon schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:20:
Veel goede en mooie opties gezien in dit topic. Uiteindelijk via Amazon een besteld:
:strip_exif()/f/image/ueYS0ERlxmVje2GvbpBCbclW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o4ml472aoPLNVxINdjKkwJMU.jpg?f=fotoalbum_large)
Erg tevreden met de kwaliteit. Ziet er mooi uit en is netjes afgewerkt. Best handig dat je je laptop op de verhoging kan zetten. Dat typt toch net wat lekkerder. De pouch is ook wel handig om je spullen in te bewaren zoals de lader.
Ik kreeg gewoon een code gemaild, had MacBook op mijn werk account besteld (onderwijs) en de gift card op privé geactiveerd.Donstil schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:34:
[...]
Ooh nu je het zegt idd, volgens mij zijn ze niet account gebonden.
Voor wie op zoek is naar een sleeve in synthetisch materiaal met een rits:
Kijk ook eens bij Crumpler EU - waar ik trouwens geen enkele band mee heb.
Begin jaren 2000 was Crumpler heel populair vooral voor hun camera- en laptoptassen. De laatste jaren zie je ze veel minder, maar de Europese tak van het bedrijf is nog altijd actief en produceert alles 'in house' in hun eigen fabriek in Vietnam. (De oorspronkelijke Australische bedrijfstak ging failliet tijdens de pandemie, al lijkt er een relaunch te zijn).
In mijn ervaring perfecte kwaliteit tegen een faire prijs. Ik heb letterlijk al hun producten, gekocht van begin jaren 2000 tot nu, nog altijd in gebruik zonder dat er grote gebruikssporen op zitten. Aanrader is de lijn uit 1000D nylon.
Voor mijn MacBook Air M2 heb ik de Base Layer. Iets te ruim (minder dan een centimeter), ritst volledig open zodat je de laptop op een tafel kan gebruiken.
Ook de Lamington is erg goed afgewerkt maar deze past niet goed voor de M2 Air wegens niet diep genoeg. Voor de M1 Air/Pro wel een goede optie.
Kijk ook eens bij Crumpler EU - waar ik trouwens geen enkele band mee heb.
Begin jaren 2000 was Crumpler heel populair vooral voor hun camera- en laptoptassen. De laatste jaren zie je ze veel minder, maar de Europese tak van het bedrijf is nog altijd actief en produceert alles 'in house' in hun eigen fabriek in Vietnam. (De oorspronkelijke Australische bedrijfstak ging failliet tijdens de pandemie, al lijkt er een relaunch te zijn).
In mijn ervaring perfecte kwaliteit tegen een faire prijs. Ik heb letterlijk al hun producten, gekocht van begin jaren 2000 tot nu, nog altijd in gebruik zonder dat er grote gebruikssporen op zitten. Aanrader is de lijn uit 1000D nylon.
Voor mijn MacBook Air M2 heb ik de Base Layer. Iets te ruim (minder dan een centimeter), ritst volledig open zodat je de laptop op een tafel kan gebruiken.
Ook de Lamington is erg goed afgewerkt maar deze past niet goed voor de M2 Air wegens niet diep genoeg. Voor de M1 Air/Pro wel een goede optie.
Zoek me al een tijdje suf, maar kan niks vinden, misschien jullie tips?
Ik zoek een messenger type tas, waar een 14” MacBook in past samen een iPad en een lader. En wat overige kleine dingen. Belangrijkste vind ik dat het aparte vakken zijn, die padded zijn, waarbij ook de bodem belangrijk is. Ik kom veel mooie messenger tassen tegen, maar dat zijn dan vaak 1-vak tassen, dat is niks voor mij.
Hier een voorbeeld van een indeling die me aanspreekt:
https://www.sfbags.com/pr...-leather-laptop-messenger
(Dit model is leer, wat niet per se hoeft, en de prijs is ook boven budget)
Iemand tips?
Ik zoek een messenger type tas, waar een 14” MacBook in past samen een iPad en een lader. En wat overige kleine dingen. Belangrijkste vind ik dat het aparte vakken zijn, die padded zijn, waarbij ook de bodem belangrijk is. Ik kom veel mooie messenger tassen tegen, maar dat zijn dan vaak 1-vak tassen, dat is niks voor mij.
Iemand tips?
Dat is meer een aktetas dan een messenger, denk dat je op die zoekterm meer succes hebtmikkelnl schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:30:
Zoek me al een tijdje suf, maar kan niks vinden, misschien jullie tips?
Iemand tips?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Vanmorgen voor mijn MacBook Pro 14 2021 deze hoes besteld: https://negotialeather.co...y-laptopsleeve-13-3-bruin
Materiaal is gelijk aan het materiaal van mijn werktas; na verloop van tijd wordt die vast alleen maar mooier. Als hij binnen is zal ik wat zelfgemaakte foto's delen.
Materiaal is gelijk aan het materiaal van mijn werktas; na verloop van tijd wordt die vast alleen maar mooier. Als hij binnen is zal ik wat zelfgemaakte foto's delen.
Zoals aangegeven in mijn aankondiging mijn eerste indruk van de ontvangen hoes voor de MacBook Pro 14 2021. Die is positief. De 'bouwkwaliteit' voelt heel solide aan als ik kijk naar stiksels en ritsen. Hij past er ook perfect in. Op papier is het een 13.3" hoes, maar hij zit deze 14" MacBook als gegoten. Ben zelf snotverkouden op dit moment, maar vrouw en zoon bevestigen dat hij naar leer ruikt
. Ik ben er tevreden mee.
De rits zal de laptop niet beschadigen, er zit een zwart mee-gestikte rand die tussen de laptop en de rits zit bij het sluiten van de rits. De binnenzijde is denk ik synthetisch maar wel heel zacht. Was eigenlijk op zoek naar een combi van leer en vilt, maar voor deze prijs laat ik het vilt graag schieten.
Waar ik ook heb gelet bij de selectie van een hoes is de mogelijkheid om de laptop te laden terwijl hij in de hoes zit; dat kan bij deze hoes.
Hierbij een paar foto's:
:strip_exif()/f/image/oSQ0w3qiJIbD6Aa4cnEKtuvL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cAvVpFJO8VyaeZGAUXPayI5p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B4ZoaMPf3DZeoqu0SkF5hhmt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WtdU49fmbRoBKe4dHoVTwt5p.jpg?f=fotoalbum_large)
De rits zal de laptop niet beschadigen, er zit een zwart mee-gestikte rand die tussen de laptop en de rits zit bij het sluiten van de rits. De binnenzijde is denk ik synthetisch maar wel heel zacht. Was eigenlijk op zoek naar een combi van leer en vilt, maar voor deze prijs laat ik het vilt graag schieten.
Waar ik ook heb gelet bij de selectie van een hoes is de mogelijkheid om de laptop te laden terwijl hij in de hoes zit; dat kan bij deze hoes.
Hierbij een paar foto's:
:strip_exif()/f/image/oSQ0w3qiJIbD6Aa4cnEKtuvL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cAvVpFJO8VyaeZGAUXPayI5p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B4ZoaMPf3DZeoqu0SkF5hhmt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WtdU49fmbRoBKe4dHoVTwt5p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Uapogsl6ii4d6gwhIEmcdyc.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom heb je eigenlijk niet de hoes voor 14 inch besteld?
https://negotialeather.co...bey-laptopsleeve-14-bruin
Deze past strak om de MacBook. Ik zocht ook een hoes die er strak omheen valt. Dat doet deze. Dus ja, op papier te klein, maar in de praktijk precies goed.
_AN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:40:
Waarom heb je eigenlijk niet de hoes voor 14 inch besteld?
Wat is de mening aangaande goedkope hoesjes voor dure producten?
Niet dat ik er veroordelend insta, maar ik zie vaak dat er dan 2 a 3 tientjes uitgegeven word om iets van 3k of meer in op te bergen.
Niet dat ik er veroordelend insta, maar ik zie vaak dat er dan 2 a 3 tientjes uitgegeven word om iets van 3k of meer in op te bergen.
Klinkt wel zo, maar anyway, het zijn denk ik wel de Apple fans die dure hoesjes voor dure spullen groot gemaakt hebben. Is alleen iets te meta voor dit topic vrees ik.M1stral schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:33:
Niet dat ik er veroordelend insta,
Ik bedoel meer dat de prijs om een dergelijk duur item te beschermen totaal niet in verhouding staat. Vaak laat de kwaliteit van goedkope hoesjes nogal te wensen over. Dat is wellicht handig voor een Chromebook waar je in de avonduren wat surft of, maar ik zou uit principe gewoon al wat meer willen uitgeven als het een dure laptop betreft.CopyCatz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:47:
[...]
Klinkt wel zo, maar anyway, het zijn denk ik wel de Apple fans die dure hoesjes voor dure spullen groot gemaakt hebben. Is alleen iets te meta voor dit topic vrees ik.
Goedemiddag, ik voel ergens de drang om te reageren, dus doe dat ook maar even en ik hou het bij mij zelf. Iets al dan niet beschermen is denk ik afhankelijk van je eigen wensen. Met betrekking tot de MacBook waar ik een hoes voor zocht, was de bescherming onder aan de streep belangrijker dan de soort bescherming. Vooraf had ik bedacht dat ik een leren hoes wilde, met een vilten binnenzijde en kunnen opladen met de laptop in de hoes. Een snelle zoekactie leerde mij dat ik tot zo'n 120 euro zomaar kwijt kon zijn. Veel geld voor een hoes, maar ik wilde ook een mooie hoes. Maar waarom wilde ik een hoes? De laptop staat praktisch altijd op mijn bureau thuis. Ik ga er mee op sleep naar een ander adres voor een weekendje weg of de vakantie. En van boven naar beneden en v.v in huis. Dat laatste doe ik zonder hoes. En voor die paar keer per jaar dat ik er mee op stap ga zit er ook nog een weekend tas of koffer om de laptop; dus de noodzaak was niet zo groot, en de noodzaak voor 'mooie hoes' was ook niet groot. Daarom dat ik redelijk makkelijk naar de hoes ben geswitcht die het uiteindelijk is geworden. Prima hoes, geen eerste keus, maar wel waar voor zijn geld. En de MaBook Air van mijn vrouw past er ook prima in; die gebruikt de hoes op wekelijkse basis; al vaker dan dat ik hem heb gebruikt.M1stral schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:33:
De vraag doortrekkend naar mijn telefoon, daar sta ik heel anders in. Heb nu een iPhone 13 van een half jaar oud. Alleen een screenprotector. Bij mij is nog nooit een telefoon kapot gegaan door vallen oid, en ik vind de telefoon aantrekkelijker in gebruik en om te zien zonder hoes. Dus op basis van ervaringen uit het verleden durf ik het aan om de telefoon zonder hoes bij mij te dragen.
Oké. Bomen, bos.
Ik heb een Macbook Air 13" M1. ìk zoek een tas voor (primair) deze machine.
Maar.... Er moet meer mee. Niet alleen de Macbook, met lader en wat losse kabeltjes, maar ook wat schrijfgerei, notitieboekje, etc. En een iPad Pro 11".
En omdat ik veel modern workplace related projecten doe, ook met enige regelmaat een tweede laptop (tot max 15").
Behoorlijk wat spullen dus, die ik het liefste in een messenger-type tas ga stoppen. Dat mag best wat kosten als het een goede tas, qua uitstraling heeft leer mijn voorkeur.
Wie heeft de tip voor een perfecte tas die aan deze eisen voldoet? Ik zoek me suf, vind behoorlijk wat, maar vooraal de grootte lijkt vaak een probleem te zijn, gezien de combinatie aan devices die ik mee wil nemen.
Ik heb een Macbook Air 13" M1. ìk zoek een tas voor (primair) deze machine.
Maar.... Er moet meer mee. Niet alleen de Macbook, met lader en wat losse kabeltjes, maar ook wat schrijfgerei, notitieboekje, etc. En een iPad Pro 11".
En omdat ik veel modern workplace related projecten doe, ook met enige regelmaat een tweede laptop (tot max 15").
Behoorlijk wat spullen dus, die ik het liefste in een messenger-type tas ga stoppen. Dat mag best wat kosten als het een goede tas, qua uitstraling heeft leer mijn voorkeur.
Wie heeft de tip voor een perfecte tas die aan deze eisen voldoet? Ik zoek me suf, vind behoorlijk wat, maar vooraal de grootte lijkt vaak een probleem te zijn, gezien de combinatie aan devices die ik mee wil nemen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
@ralpje Castelijn en Beerens heeft genoeg assortiment. De 15” tassen zijn groot genoeg voor een MacBook Pro 16” (2021) en veel modellen zijn uitgerust met extra vak voor tablet of zelfs dubbele ritscompartimenten. Feitelijk kan je dan 2 laptops en een tablet meenemen, hoewel 1 laptop dan niet in een verstevigd compartiment zit.
Wees wel bereid je portemonnee te trekken. 3 tot 400 is geen uitzondering. Wel volledig leer.
Kijk bijvoorbeeld naar de “Rien”, is verkrijgbaar in enkele rits en dubbele rits.
Wees wel bereid je portemonnee te trekken. 3 tot 400 is geen uitzondering. Wel volledig leer.
Kijk bijvoorbeeld naar de “Rien”, is verkrijgbaar in enkele rits en dubbele rits.
[ Voor 9% gewijzigd door M1stral op 15-10-2022 23:32 ]
Thanks. Ik ben uitgekomen op de Plevier Newton (https://www.plevierbusine...etas-15-6-inch-bruin.html).M1stral schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 23:30:
@ralpje Castelijn en Beerens heeft genoeg assortiment. De 15” tassen zijn groot genoeg voor een MacBook Pro 16” (2021) en veel modellen zijn uitgerust met extra vak voor tablet of zelfs dubbele ritscompartimenten. Feitelijk kan je dan 2 laptops en een tablet meenemen, hoewel 1 laptop dan niet in een verstevigd compartiment zit.
Afgelopen donderdag ontvangen en vrijdag thuisgewerkt, dus ik moet komende week nog even zien hoe hij in het dagelijks gebruikt bevalt, maar tot nu toe erg tevreden over kwaliteit en inhoud
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Is a case for MacBook good idea?
A good, well-fitting MacBook case can help you avoid dents and scratches from accidents, so you still get a good price for your device when sold. That said, if you choose the wrong case you can actually create more cosmetic damage on your MacBook.
A good, well-fitting MacBook case can help you avoid dents and scratches from accidents, so you still get a good price for your device when sold. That said, if you choose the wrong case you can actually create more cosmetic damage on your MacBook.
[ Voor 6% gewijzigd door ava op 25-10-2022 11:58 ]
Even op je vraag inpikken:
Von Holzhausen, a company from Vicki von Holzhausen.
She is the wife of Franz, Tesla’s Chief Design executive.
Ben je er blij mee na wat gebruik? Kan de iPad Pro 12" er ook bij in (zonder keyboard dan)?
Von Holzhausen, a company from Vicki von Holzhausen.
She is the wife of Franz, Tesla’s Chief Design executive.
Ben je er blij mee na wat gebruik? Kan de iPad Pro 12" er ook bij in (zonder keyboard dan)?
Donstil schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 01:08:
Nou mijn Von Holzhausen Portfolio en Macbook Pro zijn binnen. Eerste indruk is wel erg goed, het “leer” van oude plastic flessen voelt als echt leer en heeft de uitstraling van duur zacht leer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb van de week een refurbished MacBook Pro 15" binnengekregen, de elcheapo Lab31 laptopsleeve van de Action past goed
[ Voor 5% gewijzigd door zx9r_mario op 12-03-2023 17:04 ]
Iemand ervaring met de originele Apple sleeve voor een MacBook Pro 16"?
Apple zelf heeft ze niet meer maar smartphonehoesjes.nl bv nog wel en nog voor een nette prijs ook.
Ik zoek een sleeve, bij voorkeur leer, om de MacBook wat beter te beschermen als ik hem in een laptoptas schuif. In mijn tas zitten wat ritsjes aan de binnenkant en er gaat ook nog wel eens wat mee als een metalen drinkflesje, kabels, etc. Als ik de MacBook er zonder bescherming in doe ben ik toch bang voor krassen.
Nevermind, zojuist net ook deze besteld. Wordt verstuurd vanuit Kyiv, Ukraine
Apple zelf heeft ze niet meer maar smartphonehoesjes.nl bv nog wel en nog voor een nette prijs ook.
Ik zoek een sleeve, bij voorkeur leer, om de MacBook wat beter te beschermen als ik hem in een laptoptas schuif. In mijn tas zitten wat ritsjes aan de binnenkant en er gaat ook nog wel eens wat mee als een metalen drinkflesje, kabels, etc. Als ik de MacBook er zonder bescherming in doe ben ik toch bang voor krassen.
[ Voor 16% gewijzigd door Stiggy op 31-03-2023 16:56 ]
Heb zelf deze besteld een tijdje terug, voor zo'n 23 euro includief verzending (Ali). Wellicht handig voor mensen die een goedkope optie zoeken. Heb zelf de grijze, maar er zijn ook wat andere kleurtjes. Past er mooi precies in (14") en is lekker zacht aan de binnenkant met een behoorlijk bik patroon. Voelt al met al goed aan. Ik zal hem zelden uit huis meenemen, maar voor die paar keer toch wel fijn. In het andere vak kun je ook de lader nog wel kwijt + nog wat kleine zaken. Je kunt ook laden met Magsafe vanauit dit ding, als je de rits zo gebruikt dat er een opening is op dat punt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U4hT7aqeRmN8ZbTL9KnpojRw.jpg?f=user_large)
https://nl.aliexpress.com...JQRT&gatewayAdapt=glo2nld
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U4hT7aqeRmN8ZbTL9KnpojRw.jpg?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door i7x op 03-04-2023 12:59 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Die lijkt wel erg op de tomtoc-sleeves die je op Amazon kunt kopen voor slechts een paar euro's meer: https://amzn.eu/d/alm1aVo. Die ben ik op het spoor gekomen dankzij dit artikel op Ars Technica.i7x schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:57:
Heb zelf deze besteld een tijdje terug, voor zo'n 23 euro includief verzending (Ali). Wellicht handig voor mensen die een goedkope optie zoeken. Heb zelf de grijze, maar er zijn ook wat andere kleurtjes. Past er mooi precies in (14") en is lekker zacht aan de binnenkant met een behoorlijk bik patroon. Voelt al met al goed aan. Ik zal hem zelden uit huis meenemen, maar voor die paar keer toch wel fijn. In het andere vak kun je ook de lader nog wel kwijt + nog wat kleine zaken. Je kunt ook laden met Magsafe vanauit dit ding, als je de rits zo gebruikt dat er een opening is op dat punt.
[Afbeelding]
Ze zullen zich wel hebben laten "inspireren" ja.fondacio schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:58:
[...]
Die lijkt wel erg op de tomtoc-sleeves die je op Amazon kunt kopen voor slechts een paar euro's meer: https://amzn.eu/d/alm1aVo. Die ben ik op het spoor gekomen dankzij dit artikel op Ars Technica.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Never mind
[ Voor 114% gewijzigd door Dennisweb op 04-05-2023 18:24 ]
Sinds gisteren een Air M2 prachtig apparaat, moet er wel aan wennen maar dat komt wel goed. Ben op zoek naar een case en sleeve. Dat moet wel lukken denk ik maar ik zoek een case die eigenlijk dun genoeg is en dat dan de Air ook nog in een sleeve past.
Welke zouden juliie aanraden.
Welke zouden juliie aanraden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Komend schooljaar gaat mijn dochter naar de middelbare school. Gisteren een MacBook Air M1 aangeschaft. Iemand wellicht een goed advies voor een hoesje die wat stootjes opvangt en ook nog eens waterdicht is?
Ik zit eens te kijken naar een nieuwe sleeve voor mijn M2 15” MacBook Air die ik besteld heb. Een van de opties die ik voorbij heb zien komen en die nu een stukje goedkoper is dan toen ze uitkwamen, zijn de leather sleeves van Apple. Nu zijn deze sleeve niet gemaakt voor de nieuwere M2 design MacBooks, maar ik vroeg me af of iemand toch ervaring heeft in hoeverre deze sleeve goed passen om de 13” of 15” Air M2. Met name de voetjes zijn anders op de nieuwere laptops, en in de sleeve zijn ze nog gemaakt voor de rondere voetjes. Hier linkje naar bol.com.
:strip_exif()/f/image/v4e46Xxw6Ol19YGlnpJRDGyX.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb dit zelf ook overwogen, maar denk dat het simpelweg niet gaat passen omdat de nieuwe airs veel dieper zijn dan de oude. Het gaat dus volgens mij niet passen.dennissimeau schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:43:
Ik zit eens te kijken naar een nieuwe sleeve voor mijn M2 15” MacBook Air die ik besteld heb. Een van de opties die ik voorbij heb zien komen en die nu een stukje goedkoper is dan toen ze uitkwamen, zijn de leather sleeves van Apple. Nu zijn deze sleeve niet gemaakt voor de nieuwere M2 design MacBooks, maar ik vroeg me af of iemand toch ervaring heeft in hoeverre deze sleeve goed passen om de 13” of 15” Air M2. Met name de voetjes zijn anders op de nieuwere laptops, en in de sleeve zijn ze nog gemaakt voor de rondere voetjes. Hier linkje naar bol.com.
[Afbeelding]
Hiero de 13” gekocht voor de air m2 en het past inmiddels meer dan prima. Ja klopt hij is er eigenlijk niet voor bedoeld maar als je in het begin met beleid deze hoes erom doet dan wijd deze vanzelf een beetje uit. Ik ben er blij meedennissimeau schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:43:
[Afbeelding]
Ik neem mijn comment terug; ik denk dat het zou moeten passen. Ik heb hem speciaal voor je besteld en zal mijn ervaringen delen.dennissimeau schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:43:
[Afbeelding]
De 15! Tip: bestel de leren sleeve bij smartphone hoesjes met ing code. Dan krijg je nog eens 20% korting. Ik laat even weten of die past.dennissimeau schreef op zondag 25 juni 2023 @ 17:07:
Thanks voor de comments @roT- en @WouterL! Ik moet nog even op de levering van mijn BTO wachten, maar daarmee kan ik wel gaan overwegen deze te gaan bestellen! @WouterL Welke MacBook Air heb jij? De 13" of de 15"?
Heeft iemand een tip voor een MacBook sleeve voor de MacBook Pro 16 inch (nieuwste model) waar de rits aan de minder brede kant zit?
Het idee is dat ik deze gewoon in me tas laat zitten en dan alsnog de laptop uit mijn tas kan halen.
Op Bol.com zijn alle opties die ik tegenkom met een rits aan de lange kant. (waardoor hij altijd uit de tas gehaald moet worden).
Idealiter ook waterdicht, mocht er iets lekken in mijn tas of als ik door zware regen moet, met een budget van ongeveer 30 euro.
Zou top zijn. De enige optie die ik tegen ben gekomen is al een tijdje uitverkocht..
Het idee is dat ik deze gewoon in me tas laat zitten en dan alsnog de laptop uit mijn tas kan halen.
Op Bol.com zijn alle opties die ik tegenkom met een rits aan de lange kant. (waardoor hij altijd uit de tas gehaald moet worden).
Idealiter ook waterdicht, mocht er iets lekken in mijn tas of als ik door zware regen moet, met een budget van ongeveer 30 euro.
Zou top zijn. De enige optie die ik tegen ben gekomen is al een tijdje uitverkocht..
De sleeve past prima, al hoewel de voetjes inderdaad niet 100% overeen komen met de uitsparingen. Het zit echter stevig genoeg allemaal.dennissimeau schreef op zondag 25 juni 2023 @ 17:07:
Thanks voor de comments @roT- en @WouterL! Ik moet nog even op de levering van mijn BTO wachten, maar daarmee kan ik wel gaan overwegen deze te gaan bestellen! @WouterL Welke MacBook Air heb jij? De 13" of de 15"?
Ik heb altijd een screen protector op mijn MacBook, maar die zijn dan wel mat.Dennisweb schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:26:
Heeft iemand ervaring met screen protector op de MacBook Pro 2021? Ik heb mijn scherm gesloopt. Blijkbaar zat er een korrel in het microvezeldoekje dat ik heb gebruikt. Gelukkig Apple Care+, maar toch zonde. [Afbeelding]
Op mijn MacBook Pro 16" zit nu deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o07_s00?ie=UTF8&psc=1
Zeer te vrede mee.
@WouterL Thanks voor het checken! Zitten de voetjes wel op dezelfde plek ongeveer? Ik ga 'm denk ik ook bestellen.
Ja precies op de juiste plek, maar ze zijn niet exact dezelfde grootte, of vallen iig niet precies in de uitsparingen.dennissimeau schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:49:
@WouterL Thanks voor het checken! Zitten de voetjes wel op dezelfde plek ongeveer? Ik ga 'm denk ik ook bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door WouterL op 28-06-2023 12:54 ]
Heb net als @WouterL ook deze hoes aangeschaft; hoes past prima om de MacBook Air m2, de uitsparingen voor de voetjes zitten ook op de goede plek maar de voetjes van de m2 zijn niet afgerond waardoor deze niet volledig in de uitsparingen vallen.
Maar al met al een prima optie mede omdat de prijs bij een aantal webshops wel erg gunstig is. Die van mij komt uit Duitsland voor een kleine 60 Euro inclusief verzenden via https://trendtech24.de/Ap...ll-Sattelbraun?ref=idealo
Maar al met al een prima optie mede omdat de prijs bij een aantal webshops wel erg gunstig is. Die van mij komt uit Duitsland voor een kleine 60 Euro inclusief verzenden via https://trendtech24.de/Ap...ll-Sattelbraun?ref=idealo
Ik heb die van mij voor 40, dus wellicht kun je jouw Duitse nog annulerenniels1093 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:14:
Heb net als @WouterL ook deze hoes aangeschaft; hoes past prima om de MacBook Air m2, de uitsparingen voor de voetjes zitten ook op de goede plek maar de voetjes van de m2 zijn niet afgerond waardoor deze niet volledig in de uitsparingen vallen.
sinds enkele dagen eigenaar van een MacBook Pro 14 inch. Mooi apparaat wat ik graag zo lang mogelijk puntgaaf wil houden.
bij mijn vorige MacBook (early 2015 model) heb ik altijd een sleede gebruikt maar overweeg nu eens een hardcase. Iemand specifieke ervaringen met een hardcase? (sleeve is altijd een fallback optie..)
bij mijn vorige MacBook (early 2015 model) heb ik altijd een sleede gebruikt maar overweeg nu eens een hardcase. Iemand specifieke ervaringen met een hardcase? (sleeve is altijd een fallback optie..)
...
Ben ook op zoek naar een soft sleeve (geen leer) voor de MacBook Pro 14 inch. Al wat gevonden inmiddels?koentjuh1987 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:01:
sinds enkele dagen eigenaar van een MacBook Pro 14 inch. Mooi apparaat wat ik graag zo lang mogelijk puntgaaf wil houden.
Ik heb net de Pack & Smooch Hampshire gekocht:Drials schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:00:
[...]
Ben ook op zoek naar een soft sleeve (geen leer) voor de MacBook Pro 14 inch. Al wat gevonden inmiddels?
https://www.pack-smooch.c...o-14-dark-gray-dark-brown
Ik gebruikte al 7 jaar dezelfde sleeve voor mijn MacBook Pro 13, eerste 3 jaar elke dag mee heen en weer naar de universiteit, daarna iets minder intensief gebruikt. Na 7 jaar gebruik ziet de sleeve er nog steeds netjes uit, sluit hij goed aan op de MacBook en sluiten de magneten van de flap nog steeds perfect.
Hij bevalt dusdanig goed dat ik hem dus opnieuw besteld heb voor de nieuwe MacBook Pro 14. Ik vind hem in ieder geval top, niet té duur (75e incl shipping), natuurlijke materialen (vilt/wol en klein stukje leer) en licht/soepel maar toch enige bescherming.
heb uiteindelijk de sleeve van de oude macbook nu nog in gebruik. Paste de nieuwe macbook prima in en aangezien die eigenlijk niet mee naar buiten gaat maar vooral in huis wordt gebruikt is dat voor nu nog een prima oplossing. Dus nee nog geen nieuwe sleeve gekocht :-)Drials schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:00:
[...]
Ben ook op zoek naar een soft sleeve (geen leer) voor de MacBook Pro 14 inch. Al wat gevonden inmiddels?
...
Ik krijg morgen mijn (eerste) macbook air 15 inch. En ik wil hier graag een sleeve voor aanschaffen en mogelijk ook een case maar dat kan evt later.
Gezien de m3 pas een paar dagen uit is en daardoor nog niet veel betaalbare accessoires te krijgen zijn, past een sleeve van een m2 ook zonder problemen? Of is een sleeve voor een standaard 15 inch laptop ook een optie?
Gezien de m3 pas een paar dagen uit is en daardoor nog niet veel betaalbare accessoires te krijgen zijn, past een sleeve van een m2 ook zonder problemen? Of is een sleeve voor een standaard 15 inch laptop ook een optie?
Ik zie deze post nu pas. Op dit ogenblik gebruik ik de intel MacBook Pro 16 inch model late 2019 met de bijbehorende originele lederen sleeve van Apple. Binnen enkele weken krijg ik van mijn werkgever de nieuwe M3 Pro MacBook 16 inch.Stiggy schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:12:
Iemand ervaring met de originele Apple sleeve voor een MacBook Pro 16"?
Mag ik uit bovenstaande afleiden dat de huidige 16inch compatibel is met de originele lederen sleeve van het 16inch model van enkele jaren geleden? Ik dacht het niet omdat de nieuwe er fysiek toch enigszins anders uitziet dan zijn intel voorganger, maar bovenstaande doet me weer twijfelen.
Geen idee, daarom vroeg ik ook of mensen er ervaring mee hadden. Ik ben voor de onderste variant gegaan, dus niet die van Apple zelf.StevenRSCA schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:50:
[...]
Ik zie deze post nu pas. Op dit ogenblik gebruik ik de intel MacBook Pro 16 inch model late 2019 met de bijbehorende originele lederen sleeve van Apple. Binnen enkele weken krijg ik van mijn werkgever de nieuwe M3 Pro MacBook 16 inch.
Mag ik uit bovenstaande afleiden dat de huidige 16inch compatibel is met de originele lederen sleeve van het 16inch model van enkele jaren geleden? Ik dacht het niet omdat de nieuwe er fysiek toch enigszins anders uitziet dan zijn intel voorganger, maar bovenstaande doet me weer twijfelen.
Als je ze uit elkaar kan houden ben je een knappe jongen, dus dat moet goed gaan.Ollie81 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:02:
Ik krijg morgen mijn (eerste) macbook air 15 inch. En ik wil hier graag een sleeve voor aanschaffen en mogelijk ook een case maar dat kan evt later.
Voor mijn 13 inch macbook air had ik destijds een magnetic sleeve gekocht, nu kan ik deze niet meer vinden. Wil er 1 kopen voor mijn 15 inch air
Dus ipv een rit wil ik een magnetische afsluiting.
[ Voor 15% gewijzigd door styx1 op 15-03-2024 10:23 ]
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Wat is jullie ervaring met / mening over hardshell cases?
Ik lees overal dat Apple ze niet adviseert, en dat er problemen kunnen optreden met de hinge.
Aan de andere kant vind ik het dan niet logisch dat ze ze zelf op hun website verkopen. Ok, gemaakt door derde partijen maar dan nog, dan verwacht je toch dat ze extra streng zijn?
Ik heb er zelf nog gebruikt maar merk inderdaad ook wel dat het scherm vlugger naar achter doorbuigt of wat meer naar achter valt. Daarentegen wil ik wel mijn Macbook beschermen, dus ik twijfel toch weer..
Ik lees overal dat Apple ze niet adviseert, en dat er problemen kunnen optreden met de hinge.
Aan de andere kant vind ik het dan niet logisch dat ze ze zelf op hun website verkopen. Ok, gemaakt door derde partijen maar dan nog, dan verwacht je toch dat ze extra streng zijn?
Ik heb er zelf nog gebruikt maar merk inderdaad ook wel dat het scherm vlugger naar achter doorbuigt of wat meer naar achter valt. Daarentegen wil ik wel mijn Macbook beschermen, dus ik twijfel toch weer..
Ik heb die ene gekocht, die Apple zelf verkoopt. Daarvoor heb ik ook altijd hardshells gebruikt en geen spijt van gehad.
Scheelt toch een hoop krassen.
Scheelt toch een hoop krassen.
Zelf vroeger (bij 2013 MacBook Pro) een hardshell gebruikt echter kwam daar vuil tussen en kreeg ik daardoor juist meer krassen. Wellicht is dit nu verbeterd 😁, maar ben ondertussen 4 a 5 MacBooks verder (ja kleine verslaving om te upgraden) zonder shell en dat gaat gelukkig zonder al teveel problemen.
Maak voor mijn werk MacBook gebruik van de mous sleeve (link)
Beetje aan de dikke kant, maar laat deze in mijn laptop compartiment van mijn rugzak zitten, voor extra protectie. En wanneer ik met andere tassen, koffers om pad ben is hij stevig genoeg om de laptop alsnog te beschermen.
Maak voor mijn werk MacBook gebruik van de mous sleeve (link)
Beetje aan de dikke kant, maar laat deze in mijn laptop compartiment van mijn rugzak zitten, voor extra protectie. En wanneer ik met andere tassen, koffers om pad ben is hij stevig genoeg om de laptop alsnog te beschermen.
Ik zie zelf de noodzaak niet voor een hardshell case, want als mijn Macbook meegaat, gaat hij in een travel case. daarbuiten op bureau. Als je hem niet telkens in een sleeve of case wilt doen en uithalen is een hardshell wel handig, maar ik was ook altijd bang dat er wat tussen kwam en voor krassen zorgde
ik gebruik deze
https://www.thule.com/nl-...k-pro-sleeve-16-_-3204523
ik gebruik deze
https://www.thule.com/nl-...k-pro-sleeve-16-_-3204523
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik heb deze t.b.v mijn MacBook Air 13,6" ( M3 ) --> https://nl.aliexpress.com/item/1005005528257603.html?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1OXm81izGcjSEuR5O49YnnUw.jpg?f=user_large)
Ik heb hem voor €15,99 gekocht
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1OXm81izGcjSEuR5O49YnnUw.jpg?f=user_large)
Ik heb hem voor €15,99 gekocht
Ik heb deze: "https://www.bol.com/nl/nl/p/incase-hardshell-dots-geschikt-voor-macbook-pro-14-2021-2023-clear/9300000067005371/?s2a=&bltgh=s5MZVLAaQAwPQiaz7J1AkQ.2_76_77.78.FeatureOption#productTitle."glycerine00 schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:57:
Wat is jullie ervaring met / mening over hardshell cases?
Echter merk ik niet hetgeen wat je beschrijft dat het vlugger naar achter doorbuigt. Alleen aan de kant waar er geklemd wordt door de hoes bij de scharnier is er een lichte buiging, komt door het klemmen en is niet schadelijk. Als je de shell weghaalt gaat het weer weg. een non-issue.
succes
Ik heb deze om mijn 13" M3 Air --> https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0B87ZYPB3 @ €11,99VBald schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:48:
[...]
Ik heb deze: "https://www.bol.com/nl/nl/p/incase-hardshell-dots-geschikt-voor-macbook-pro-14-2021-2023-clear/9300000067005371/?s2a=&bltgh=s5MZVLAaQAwPQiaz7J1AkQ.2_76_77.78.FeatureOption#productTitle."
Echter merk ik niet hetgeen wat je beschrijft dat het vlugger naar achter doorbuigt. Alleen aan de kant waar er geklemd wordt door de hoes bij de scharnier is er een lichte buiging, komt door het klemmen en is niet schadelijk. Als je de shell weghaalt gaat het weer weg. een non-issue.
succes
Ik heb voor de nieuwe Macbook Air M4 deze case besteld:
https://www.amazon.nl/dp/...PS9PH?_encoding=UTF8&th=1
Dit vanwege de TPU hoekjes die van zachter materiaal zijn zijn de hardshell. Op mijn vorige M1 macbook air heb ik problemen gehad dat deze afbreken en dan laat de case los. Daarnaast ben ik altijd bang voor krassen op de aluminium body, tot nu toe valt dat wel mee moet ik zeggen. Het voelt echter wel goed om een zachter materiaal hiervoor te kiezen en het design vind ik best tof.
Iemand die deze wellicht al langer gebruikt met ervaringen?
Dit vanwege de TPU hoekjes die van zachter materiaal zijn zijn de hardshell. Op mijn vorige M1 macbook air heb ik problemen gehad dat deze afbreken en dan laat de case los. Daarnaast ben ik altijd bang voor krassen op de aluminium body, tot nu toe valt dat wel mee moet ik zeggen. Het voelt echter wel goed om een zachter materiaal hiervoor te kiezen en het design vind ik best tof.
Do more
De link die je stuurt is voor de 13" M1, die gaat niet op de M4 passen...RetroHead schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:12:
Ik heb voor de nieuwe Macbook Air M4 deze case besteld:
Heb ‘m inmiddels binnen en blijkt dat ik de goede besteld heb voor 13,6inch MacBook M3. Dank voor het replyen :-)
Do more
Let op:
Voor discussies over en ervaringen met diverse MacBooks, zie:
Voor discussies over en ervaringen met diverse MacBooks, zie: