Dit is van alle tijden, games die bij uitkomen als een natte krant draaien.
Ik begrijp ook werkelijk niet waarom het ontwikkelaars niet lukt om qua hardware gewoon binnen de lijntjes te kleuren.
Het gaat al mis bij de doelstelling 30fp/4k op console.
Streef naar 60fps/4k op console.
En voor pc: een nieuw midrange systeem hoort gewoon een game makkelijk met 60fps/4k te kunnen draaien.
Persoonlijk vind ik 4k onzin maar dat willen de mensen nu eenmaal. Een midrange pc kost je nog steeds iets van 2k daar hoor toch in ieder geval 2-3 jaar probleemloos mee te kunnen gamen. En het kan ook gewoon, er zijn voldoende voorbeelden van games die recent zijn uitgekomen, er goed uit zien en vlot draaien ook op oudere hardware.
En om dat te bereiken moet een ontwikkelaar maar accepteren dat het technisch wat minder geavanceerd is. En ik denk echt dat niemand daar over zal vallen. Games zien er al goed genoeg uit. Denk dat gamers veel meer onder de indruk zijn van een game die gewoon vlot draait en wellicht technisch 2-3 jaar achterloopt, of beter gezegd, niet alles probeert te doen dan wat technisch in de ideale situatie mogelijk is dan een product zoals dit. Omgekeerd: niemand is ook echt onder de indruk van de grafische pracht van Dragon's Dogma 2, maar er is wel veel ergernis over de framerate.
[
Voor 9% gewijzigd door
friketje1 op 21-03-2024 07:15
]