Ik ben het met je eens. Je mag zeker hier al je vragen stellen.Andyk125 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:45:
[...]
Sorry maar gezien alle reacties in dit topic zijn er veel mensen Met andere meningen, waarom mag of kan iemand als TS zulke zaken niet gewoon vragen zonder opmerkingen te krijgen dat men beter in een automaat kan gaan rijden of zelfs de vraag krijgt of die zich herkent in bepaalde autistische kenmerken![]()
Persoonlijk vind ik het best beledigend wat je vraagt en zo zet je iemand meteen voor het blok. Dit weet je zelf ook gezien je het aan het eind probeert goed te praten. Alsof dit ook maar iets verandert aan de vraag die TS stelt. Misschien wil hij gewoon graag wat reacties en meningen horen van mensen met meer ervaring.
Ik val bijna in herhaling hier op het forum maar de meeste mensen hebben blijkbaar moeite om zich in iemand te verplaatsen, laat staan een jonger iemand. Alsof men alle wijsheid in pacht had op die leeftijd. We moeten blij zijn dat er (jonge) mensen zijn die bepaalde vragen stellen in plaats van alles maar klakkeloos aan te nemen.
Ik vraag mij wel eens af of mensen reageren omdat het topic op de frontpage voorbij komt en interessant willen gaan doen of dat men echt denkt dat hun onvriendelijke opmerkingen iets bijdraagt.
Ik wil enkel aangeven dat je soms ook in een andere perspectief zaken kunt bekijken om tot een oplossing of antwoord te komen. Ik dacht iets te herkennen vanuit mijn privé.
En, autisme is niets om je voor te schamen. Daarmee zeg ik niet dat TS autisme heeft.