Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
maareuh, kan je eens ff kijken, ik denk dat ik XL aangeduid heb terwijl ik eigenlijk XXL moest hebben.
Verwijderd
Kon toch dat dat later geplaatst werd, naar aanleiding van vragen over verzendkosten?Op dinsdag 21 augustus 2001 12:46 schreef loquitos het volgende:
[..]
dus wel he !
[..]
als we naar iets gaan zoals hcc dagen of LAN ofzo trek dan allemaal je shitje aan, kunnen we mekaar herkennen
DEALOp dinsdag 21 augustus 2001 13:09 schreef Duke_Nukem het volgende:
afsprakie?
als we naar iets gaan zoals hcc dagen of LAN ofzo trek dan allemaal je shitje aan, kunnen we mekaar herkennen
btw JordyB ik heb al besteld. dus als je ook zon shirt wil mot je ff bestellen of ff vragen aan ajampaniki of hij 2 shirts van de bestelling maakt.
sorry kwas zow enthousiast toen ik zag dat ik ze kon bestellen dat ik meteen een shirt heb besteld. ik ben vanavond wel online met ICQ (kzit nu op mijn werk )
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
De pagina kan niet worden weergegeven
ff fixen plz.....ik wil er ook een!
Verwijderd
Ok, hij doet het weer, mailserver was ff koffiedrinkenOp dinsdag 21 augustus 2001 14:04 schreef Cartman! het volgende:
script werkt nie, ik heb het op 2 pc's geprobeert, maar krijg dus een :
De pagina kan niet worden weergegeven
ff fixen plz.....ik wil er ook een!
Verwijderd
De prijs blijft hetzelfde. Dus ik bestel wel apart scheelt me een ritje naar Heemstede op mijn fiets.Op dinsdag 21 augustus 2001 13:13 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
DEAL
btw JordyB ik heb al besteld. dus als je ook zon shirt wil mot je ff bestellen of ff vragen aan ajampaniki of hij 2 shirts van de bestelling maakt.
sorry kwas zow enthousiast toen ik zag dat ik ze kon bestellen dat ik meteen een shirt heb besteld. ik ben vanavond wel online met ICQ (kzit nu op mijn werk )
Toch bedankt
maar ben er denk ik mijn woonplaats achter vergeten te zetten omdat het in 1 vakje staat zie ik nu
heb gister besteld maar weet niet zeker of het aangekomen is ?
Verwijderd
True TrueOp dinsdag 21 augustus 2001 17:39 schreef jordyb het volgende:
[..]
De prijs blijft hetzelfde. Dus ik bestel wel apart scheelt me een ritje naar Heemstede op mijn fiets.
Toch bedankt
Verwijderd
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
en ge krijgt gelijkOp maandag 20 augustus 2001 17:27 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Dit zal wel zo'n lange topic worden met ik hem het shirt ook bestelt
ja, wanneer krijg je eigenlijk dat mailtje? kan namelijk slecht tegen wachtenOp dinsdag 21 augustus 2001 17:57 schreef the12be het volgende:
krijg je eigenlijk ook een onderbevestiging ofzo?
heb gister besteld maar weet niet zeker of het aangekomen is ?
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Magneet
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Wèh zedde gij??
You have 43!!!! new e-mails
Er worden dus in totaal 100 shirts besteld door het grote aantal reacties. Er zijn nog iets van 15 shirts beschikbaar dus je moet er snel bij zijn.
als dat formuliertje eens opschoot met verzenden zou het nog mooier zijn
me2 NOTOp dinsdag 21 augustus 2001 22:33 schreef JWR het volgende:
Ik heb er wel 1 besteld alleen ik heb nog geen bevestiging door gekregen. Sta ik nu wel op de bestel lijst?
If it bleeds, it can be killed!
Iemand een idee hoe groot XXXL wel niet is?
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Hehe lopen hier een paar vette tweakers rond.. Get of your ass fat boysOp woensdag 22 augustus 2001 02:49 schreef Snurp het volgende:
Iemand een idee hoe groot XXXL wel niet is?
Verwijderd
OwjaOp woensdag 22 augustus 2001 03:00 schreef changethislater het volgende:
[..]
Hehe lopen hier een paar vette tweakers rond.. Get of your ass fat boysKo Kees Mol moet er eigenlijk op de XXXL uitvoering staan
Ik heb XXL besteld. Want XXXL zal iets te groot zijn.
Ik heb hem nodig voor de lengte en breedte en niet de dikte hoor.
keek net in me kast en daar hangen alleen maar XXLlen
Lijkt me een goed idee gezien het feit dat ik verder ook geen bevestiging heb gekregen terwijl ik wel besteld hebOp woensdag 22 augustus 2001 15:58 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik heb besteld(kan je een lijst posten, dan weet ik t tenminste zeker
![]()
)
zit nix anders op
Verwijderd
mijn bestelling -> zinloos?
nee hoor. Ik moet er minstens honder hebben. Alles wat erbij komt maakt niks uit. Maar de betelling stopt op het moment dat ik iets van de drukker hoor. En dat kan deze week zijn, maar ook pas volgende week.Op woensdag 22 augustus 2001 16:59 schreef NDAsilenced het volgende:
I heb daarnet 1 shirt(L) besteld, maar had net gelezen dat er niet meer zoveel over zijn,
mijn bestelling -> zinloos?
Ik wordt knettergek als ik mn shirts misloop
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
2 besteld......
Verwijderd
hehehe, moet je niet doen!Op woensdag 22 augustus 2001 22:19 schreef ironx het volgende:
Mischien zwaar rude om te vragen (je zal 't er wel stervensdruk mee hebben), maar is mijn bestelling ook al binnen?
Ik wordt knettergek als ik mn shirts misloop
Verwijderd
btw. ReseTTim cant wait but have to
lees. Dat is het enige wat ik zeg (naast deze zin dan).Op donderdag 23 augustus 2001 21:59 schreef Roog het volgende:
wanneer wordt het nou bekend waar en wanneer we geld moeten storten??
btw. ReseTTim cant wait but have to
Maar is het wel mogelijk een post te maken met de namen van iedereen van wie je een bestelling hebt opgekregen? Het lijkt mij wel praktisch om te weten of mijn aanvraag bij je is aangekomen, anders zit ik hier voor Piet Snot te wachten op een betaal bericht terwijl je mijn aanvraag nooit hebt ontvangen.Op donderdag 23 augustus 2001 19:13 schreef ajampaniki het volgende:
Ik ga dus niet van iedereen na of de bestelling binnen is. Dat duurt gewoon te lang, zeker met die slome server. Tis jammer als je het misloopt, maar daar kan ik dan niks aan doen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen en het kan zijn dat ik dan iemand vergeet.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Alle gegevens zitten dus in emailtjes. 94 emailtjes om precies te zijn. Dus als ik een lijst wil maken moet ik al die mailtjes bekijken en de gegevens overtypen. Tis te doen maar jullie zullen er ff op moeten wachten. En ik post hier wel een bericht op het moment dat ik de mails heb verstuurd.Op vrijdag 24 augustus 2001 22:15 schreef MrE het volgende:
[..]
Maar is het wel mogelijk een post te maken met de namen van iedereen van wie je een bestelling hebt opgekregen? Het lijkt mij wel praktisch om te weten of mijn aanvraag bij je is aangekomen, anders zit ik hier voor Piet Snot te wachten op een betaal bericht terwijl je mijn aanvraag nooit hebt ontvangen.
Verwijderd
---------------------------------
dus als het fout gaat ben ik mijn geld kwijt dat is leuk
Hij bedoelt waarschijnlijk als de bestelling van jouw niet goed aankomt en je loopt dus je kans op een shirt misOp vrijdag 24 augustus 2001 23:55 schreef Qorne het volgende:
[..]
dat is ook leuk om teweten![]()
dus als jij mijn geld heb kan ik ^^^DIT^^^ verwachten?
Rustig, volgens mij bedoelt hij het meer als geintje (gezien zijnOp zaterdag 25 augustus 2001 10:29 schreef Hawk666 het volgende:
je moet niet gaan zeiken, als je het niet vertrouwd bestel je toch gewoon niet.
Verwijderd
Lijkt me opzich best logisch dat ik dat eronder zet ofnie?Op vrijdag 24 augustus 2001 23:43 schreef Qorne het volgende:
Disclaimer: Ik ben niet aansprakelijk voor de t-shirts, geld of ander gezijk! Ik heb alleen deze page ff gemaakt om de schirts te kunnen bestellen!
---------------------------------
dus als het fout gaat ben ik mijn geld kwijt dat is leuk
blup
* Flotter heeft liggen slapen
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
tuurlijkOp zaterdag 25 augustus 2001 20:27 schreef Flotter het volgende:
Kun je nog bestellen?
* Flotter heeft liggen slapen
* delyver is aan het wachten op een rekening# waar ie 37.50+fooi op kan storten
k hoor het wel...
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Verwijderd
ik krijg ook de melding dat de mailserver koffie drinken isOp maandag 27 augustus 2001 17:19 schreef newby het volgende:
Ik lust ook wel zo'n T-shirt (xl) maar ik krijg ook errors als ik op bestellen druk. Werkt die bestelsite nog???
ok bestelling is geplaatst
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed. Please try the following: Open the www.csw.nl home page, and then look for links to the information you want. Click the Refresh button, or try again later. Click Search to look for information on the Internet. You can also see a list of related sites. HTTP 500 - Internal server error Internet Explorer |
500 error, da's nie goe
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Tzijn vaak de nerds in veeeeel te grote shirts...Op maandag 20 augustus 2001 17:03 schreef KixAss456 het volgende:
ik zou XL nemen, liever iets te groot dan te klein
Proud to be a nerdOp woensdag 29 augustus 2001 13:10 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Tzijn vaak de nerds in veeeeel te grote shirts...
Daar snap ik nou niks van waarom iedereen altijd alles tegen nerds heeft. Zoals meneer gaatjes al zij "be a bit nicer to nerds they could end up being your boss"
Liever een te groot shirt dan een te klein of krap shirt.Op woensdag 29 augustus 2001 13:10 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Tzijn vaak de nerds in veeeeel te grote shirts...
Ik zou graag wat nieuws willen hebben.
Ik kan gewoon niet wachten op dat coole tshirt.
Wèh zedde gij??
dan ben je weer gay met zo'n strak shirtjeOp vrijdag 31 augustus 2001 00:08 schreef Bever het volgende:
[..]
Liever een te groot shirt dan een te klein of krap shirt.
't is ook nooit goed he
Ownage!
Rookworst zonder R is ook worst.
Dat kan zeker kloppen. ik heb hem al weken geleden besteld.Op vrijdag 31 augustus 2001 15:26 schreef Niekos het volgende:
Week geleden een shirt besteld mar nog geen email. Klopt dat?
Is er al nieuws?
Ik wil een T-Shirt bestellen, maar als ik op 'Bestellen' druk zegt ie dat de mailserver koffie aan het drinken is...
Verwijderd
Ok, is verbeterdOp zaterdag 01 september 2001 19:29 schreef zork het volgende:
ajampaniki,
Ik wil een T-Shirt bestellen, maar als ik op 'Bestellen' druk zegt ie dat de mailserver koffie aan het drinken is...
De koffie is op!Op zaterdag 01 september 2001 19:33 schreef marteltor het volgende:
ff wachten tot ie z`n koffie op heeft
* zork is ook al de trotse bezitter van een T.net en een DPC shirtje
Schoppen die boel
Ja d'r is een ander topic: Bad NewsOp woensdag 05 september 2001 22:31 schreef Sharkbyte het volgende:
Heb ik iets gemist ? Er is al 5 dagen niets gepost, is er een ander topic ?
Schoppen die boel
There is no magic.