Sinlath | Opinions may contain latency
* Xandrios denkt van wel, maar vraagt het nog maar ff voor de zekerheid
Verwijderd
JepOp maandag 20 augustus 2001 16:47 schreef Cutebritney het volgende:
is die hfl 37,50 inc. verzendkostten?
/me denkt van wel, maar vraagt het nog maar ff voor de zekerheid
dan gaat CuteBrit NU bestellenOp maandag 20 augustus 2001 16:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Jep
maar dat "all your case belong to us" vind ik dus totaal niet staan
beetje jammer
Verwijderd
houd je mond!Op maandag 20 augustus 2001 16:53 schreef DE_Michiel het volgende:
ik weet dat ik men mond moet houden
maar dat "all your case belong to us" vind ik dus totaal niet staan
beetje jammer
Met een zwarte stift is het zo verholpen
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the
www.csw.nl home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services
Technical Information (for support personnel)
More information:
Microsoft Support
Verwijderd
ik was net iets aant veranderen, dus als je het nog 1 keer doet, moet ie het wel doen, maar er is wel besteld dus...Op maandag 20 augustus 2001 17:11 schreef rick17 het volgende:
klopt het dat ik dit krijg als ik besteld heb
[..]
dat tel. nummer word toch niet gebruikt he ?!?!
heb er toch maar 1tje besteld
* Moon vind het wel jammer dat ie niet in het wit is...
Verwijderd
Nope, gelukkig nietOp maandag 20 augustus 2001 17:54 schreef MR_WAZOO het volgende:
word er ook een edding bijgelevert voor de dombo's die all your case are belong to us nog steeds niet snappen??
Heb er 4 besteld, maar ook 2 formulieren, geeft geen probleem hoop ik ?
[/opsommingsmodus]
Als ik shirts zou laten drukken zou dat me 15 piek per shirt kosten. Goede kwaliteit shirt en voor en achter bedrukt.
Het verzenden kost voor een shirt 5 piek als je het in een grote envelop stopt die nog door de brievenbus kan (kan net).
Dat is totaal bijna de helft van deze prijs.
is goed dan ga jij deze shirts voor 20 pike inclusief verzendkostenb regelem voor onsOp maandag 20 augustus 2001 18:31 schreef sjuk het volgende:
Ik vind dit best prijzig trouwens.
Als ik shirts zou laten drukken zou dat me 15 piek per shirt kosten. Goede kwaliteit shirt en voor en achter bedrukt.
Het verzenden kost voor een shirt 5 piek als je het in een grote envelop stopt die nog door de brievenbus kan (kan net).
Dat is totaal bijna de helft van deze prijs.
Verwijderd
en onder remboursOp maandag 20 augustus 2001 18:50 schreef lockheart het volgende:
[..]
is goed dan ga jij deze shirts voor 20 pike inclusief verzendkostenb regelem voor ons
Ag boeiend, je lijkt wel nederlander, alles het goedkooste
je bestelling is nog niet binnen. zeker iets verkeerd gedaan.Op maandag 20 augustus 2001 18:47 schreef Titanicfanatic het volgende:
2x XXL gebesteld, * Titanicfanatic gaat vanaf nu achter de voordeur onder de brievenbus slapen.
Ik neem hem.
Trouwens, die site ziet er niet uit zeg, wat is dat voor slordig iets, bijvoorbeeld : vOORkANT
maakt toch geen drol uit. Thoeft niet mooi te zijn. Als ie maar nuttig is. En dat is ie.Op maandag 20 augustus 2001 19:31 schreef -polle- het volgende:
Hum, ik vind dat All your gedoe ook maar lelijk gepositioneerd. Voor de rest is het wel aardig.
Ik neem hem.
Trouwens, die site ziet er niet uit zeg, wat is dat voor slordig iets, bijvoorbeeld : vOORkANT
Een paar nachtjes slapen en dat weet k denk k wel..
Verwijderd
het hoeft toch ook niet Hi-res gaph enzo? Het is alleen maar tijdelijkOp maandag 20 augustus 2001 19:31 schreef -polle- het volgende:
Hum, ik vind dat All your gedoe ook maar lelijk gepositioneerd. Voor de rest is het wel aardig.
Ik neem hem.
Dat boeit toch geen ene ruk ???Op maandag 20 augustus 2001 19:31 schreef -polle- het volgende:
Het gaat om het shirt en niet om de site waar je hem kan bestellen
* Dreamstar Joker heeft er ook een besteld, maatje xl moet voldoende zijn
Je vergeet je eigen winstopslag.Op maandag 20 augustus 2001 18:34 schreef ajampaniki het volgende:
Heb je ook al gedacht aan filmkosten, instelkosten, btw. Al met al komt er nog een hoop bij. Ik denk dat het niet zo veel zal schelen.
Verwijderd
hahahaOp maandag 20 augustus 2001 19:38 schreef -polle- het volgende:
[..]
Je vergeet je eigen winstopslag.
Sure, maar ik snap dan niet waarom het niet normaal kan. Maakt allemaal geen fuck uit, dat klopt, en het systeem werkt goed.Op maandag 20 augustus 2001 19:36 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
maakt toch geen drol uit. Thoeft niet mooi te zijn. Als ie maar nuttig is. En dat is ie.
Verwijderd
de site + e-mail is van mij, ff snel gemaakt (10 min.)Op maandag 20 augustus 2001 19:41 schreef -polle- het volgende:
[..]
Nee, even serieus, van mij zou er best 5 piek ofzo winst op gemaakt mogen worden hoor, al dat geregel, de site, het geemail.
dus ajampaniki, ik krijg nog geld van jou!
Verwijderd
Maare als de T-shits afzijn. Dan krijg je een emeeltje thuis, en daar staat dan ook het banknummer bij waar je geld moet storten..
Of moet je het op je eigenrekening terug storten
dat dikke spul. Niet zo dat je er na twee keer wassen niks meer van ziet.Op maandag 20 augustus 2001 19:58 schreef tspawn het volgende:
Wat voor bedrukking is het Heat- Transfer ??? of dat echte dikke materiaal..!
wat je zegt klopt helemaal. behalve dat laatste natuurlijk.Op maandag 20 augustus 2001 20:07 schreef Freeman9 het volgende:
Kep er ook maar 1 besteld...
Maare als de T-shits afzijn. Dan krijg je een emeeltje thuis, en daar staat dan ook het banknummer bij waar je geld moet storten..
Of moet je het op je eigenrekening terug storten
het kan trouwens zijn dat sommige mensen pas bij de tweede lossing een shirt krijgen. Ik laat er nl eerst 50 drukken en als er dan nog mensen zijn die er een willen nog 50.
krijgen we een bevestigingsmail ofzo ?
ik heb er in ieder geval 1 besteld, check ff
Verwijderd
zeikertOp maandag 20 augustus 2001 20:45 schreef jhead22 het volgende:
Kee... besteld
>zeurmode enabled<
I'm moddified was toch leuker
>zeurmode disabled<
En hoeveel bestellingen zijn er al ?
zet je nog wel ff in dat mailtje hoeveel ie ook al weer koste want ik ga het vast vergeten
FF een kleine waarschuwing. Als je in vorige topics gepost hebt dat je een shirt wil betekend dat nog niet dat je er een krijgt. Je krijgt er pas een als je via het bestelformulier besteld hebt. Dus ff snel bestellen nog.
Verwijderd
Verwijderd
iig thanx
H A W K
Hopelijk is het allemaal goed doorgekomen want wil er echt graag eentje hebben !!!
BTW, is het niet handig dat de pagina een mailtje stuurt met dat je hebt besteld dan weet je zeker dat alles goed verwerkt is
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Kreeg anders keurig een bevestiging maat! Ok, probeer ik het noggus, maar geen 4 shirtjes sturen hè.Op maandag 20 augustus 2001 19:22 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
je bestelling is nog niet binnen. zeker iets verkeerd gedaan.
EDIT: voor de 2e keer is mijn bestelling verstuurt. Ik zou mijn shirtje wel graag bij de 1e bestelling krijgen aangezien ik er op tijd bij was. Mijn fout was het niet.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Hij meelt ook alleen maar, meer nietOp dinsdag 21 augustus 2001 01:13 schreef BlackBurn het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld
Hopelijk is het allemaal goed doorgekomen want wil er echt graag eentje hebben !!!
BTW, is het niet handig dat de pagina een mailtje stuurt met dat je hebt besteld dan weet je zeker dat alles goed verwerkt is
Maar als die andere kant het als mailbom ziet dan...
Ik heb er ook eentje besteld en nu maar hopen dat ik snel een mailtje krijg
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
maar krijg ik ook een bevestiging als mijn bestelling binnen is ?Op maandag 20 augustus 2001 22:44 schreef ajampaniki het volgende:
Er zijn nu in totaal 35 bestellingen binnen. Ik weet niet precies hoeveel shirts er zijn besteld omdat sommige mensen er meer dan één hebben besteld. Maar reken er maar op dat er nog een stuk of acht shirts over zijn.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
dus wel he !Op maandag 20 augustus 2001 16:47 schreef Cutebritney het volgende:
is die hfl 37,50 inc. verzendkostten?
* loquitos denkt van wel, maar vraagt het nog maar ff voor de zekerheid
Dan heb je hem als het goed is binnen twee of drie
dagen binnen.
Ik hoop dat alles hiermee duidelijk is en voor vragen kan je me altijd mailen op shirtverkoop@mail.com .
P.s. de kosten is incl. verzending!
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Prima shirtje voor LAN-parties en de HCC-dagen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
maareuh, kan je eens ff kijken, ik denk dat ik XL aangeduid heb terwijl ik eigenlijk XXL moest hebben.
Verwijderd
Kon toch dat dat later geplaatst werd, naar aanleiding van vragen over verzendkosten?Op dinsdag 21 augustus 2001 12:46 schreef loquitos het volgende:
[..]
dus wel he !
[..]
als we naar iets gaan zoals hcc dagen of LAN ofzo trek dan allemaal je shitje aan, kunnen we mekaar herkennen
DEALOp dinsdag 21 augustus 2001 13:09 schreef Duke_Nukem het volgende:
afsprakie?
als we naar iets gaan zoals hcc dagen of LAN ofzo trek dan allemaal je shitje aan, kunnen we mekaar herkennen
btw JordyB ik heb al besteld. dus als je ook zon shirt wil mot je ff bestellen of ff vragen aan ajampaniki of hij 2 shirts van de bestelling maakt.
sorry kwas zow enthousiast toen ik zag dat ik ze kon bestellen dat ik meteen een shirt heb besteld. ik ben vanavond wel online met ICQ (kzit nu op mijn werk )
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
De pagina kan niet worden weergegeven
ff fixen plz.....ik wil er ook een!
Verwijderd
Ok, hij doet het weer, mailserver was ff koffiedrinkenOp dinsdag 21 augustus 2001 14:04 schreef Cartman! het volgende:
script werkt nie, ik heb het op 2 pc's geprobeert, maar krijg dus een :
De pagina kan niet worden weergegeven
ff fixen plz.....ik wil er ook een!
Verwijderd
De prijs blijft hetzelfde. Dus ik bestel wel apart scheelt me een ritje naar Heemstede op mijn fiets.Op dinsdag 21 augustus 2001 13:13 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
DEAL
btw JordyB ik heb al besteld. dus als je ook zon shirt wil mot je ff bestellen of ff vragen aan ajampaniki of hij 2 shirts van de bestelling maakt.
sorry kwas zow enthousiast toen ik zag dat ik ze kon bestellen dat ik meteen een shirt heb besteld. ik ben vanavond wel online met ICQ (kzit nu op mijn werk )
Toch bedankt
maar ben er denk ik mijn woonplaats achter vergeten te zetten omdat het in 1 vakje staat zie ik nu
heb gister besteld maar weet niet zeker of het aangekomen is ?
Verwijderd
True TrueOp dinsdag 21 augustus 2001 17:39 schreef jordyb het volgende:
[..]
De prijs blijft hetzelfde. Dus ik bestel wel apart scheelt me een ritje naar Heemstede op mijn fiets.
Toch bedankt
Verwijderd
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
en ge krijgt gelijkOp maandag 20 augustus 2001 17:27 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Dit zal wel zo'n lange topic worden met ik hem het shirt ook bestelt
ja, wanneer krijg je eigenlijk dat mailtje? kan namelijk slecht tegen wachtenOp dinsdag 21 augustus 2001 17:57 schreef the12be het volgende:
krijg je eigenlijk ook een onderbevestiging ofzo?
heb gister besteld maar weet niet zeker of het aangekomen is ?
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Magneet
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law