Ik ben me aan het oriënteren naar zonnepanelen. Lijkt me meer en meer interessant worden gezien de stijgende energie prijzen en het feit dat er altijd iemand thuis is. En daarmee overdag de was gedaan kan worden etc.
Ik heb een aanbod voor een volgend systeem:
12x Jinko Solar Tiger 385 W P-Type - Mono-facial, All Black pv paneel
1x GoodWe GW4200D-NS omvormer, Enkelfase, Wifi, DC schakelaar
1x Esdec ClickFit Evo montagemateriaal voor schuin dak, zwart
1x Ubbink Solar universele PV kabel doorvoerpan
1x 25 meter Solar kabel en stekkers (2x Female 2x Male)
1x BTW teruggave
1x Dc schakelaar en overige materialen. Plaatsen pv panelen. Plaatsen en aansluiten van de werkschakelaar. Controle en doormeten van de installatie. 5 jaar garantie op arbeid
Dit voor een prijs van € 3.568,60 ext BTW.
Is dit een goede prijs? Zie door de bomen het bos niet meer namelijk.
Wat meer informatie over de situatie:
Layout van het dak en de 12 panelen.
/f/image/EWCnX3quGUcXxcnZwuKnh65U.png?f=fotoalbum_large)
Schaduw: er valt geen schaduw op het dak, er zit een schoorsteen op maar de panelen kunnen hier ruim omheen worden geplaatst
Jaarverbruik: 38053 kWh (2084 normaal, 1769 dal)
Huidige elektriciteitsaansluiting: 1 fase
Budget en doel: Tussen de 3000 en 3500 euro. Doel is de energie rekening wat lager te krijgen gezien de stijgende prijzen. Tevens is er altijd iemand thuis waardoor de wasmachine/droger/vaatwasser ook overdag kunnen draaien. Tevens koken we op elektra.
Wie gaat het project uitvoeren: Degene die het beste aanbod heeft voor wat betreft prijs/kwaliteit/garantie.
Bijhouden van data: Ik heb een P1 meter (huisbaasje) en uiteraard wil ik een netwerk verbinding met de omvormer.
Reeds verkregen offertes: Zie bovenstaand
Regio: Hengelo (Overijssel)
Ik heb een aanbod voor een volgend systeem:
12x Jinko Solar Tiger 385 W P-Type - Mono-facial, All Black pv paneel
1x GoodWe GW4200D-NS omvormer, Enkelfase, Wifi, DC schakelaar
1x Esdec ClickFit Evo montagemateriaal voor schuin dak, zwart
1x Ubbink Solar universele PV kabel doorvoerpan
1x 25 meter Solar kabel en stekkers (2x Female 2x Male)
1x BTW teruggave
1x Dc schakelaar en overige materialen. Plaatsen pv panelen. Plaatsen en aansluiten van de werkschakelaar. Controle en doormeten van de installatie. 5 jaar garantie op arbeid
Dit voor een prijs van € 3.568,60 ext BTW.
Is dit een goede prijs? Zie door de bomen het bos niet meer namelijk.
Wat meer informatie over de situatie:
Layout van het dak en de 12 panelen.
/f/image/EWCnX3quGUcXxcnZwuKnh65U.png?f=fotoalbum_large)
Schaduw: er valt geen schaduw op het dak, er zit een schoorsteen op maar de panelen kunnen hier ruim omheen worden geplaatst
Jaarverbruik: 38053 kWh (2084 normaal, 1769 dal)
Huidige elektriciteitsaansluiting: 1 fase
Budget en doel: Tussen de 3000 en 3500 euro. Doel is de energie rekening wat lager te krijgen gezien de stijgende prijzen. Tevens is er altijd iemand thuis waardoor de wasmachine/droger/vaatwasser ook overdag kunnen draaien. Tevens koken we op elektra.
Wie gaat het project uitvoeren: Degene die het beste aanbod heeft voor wat betreft prijs/kwaliteit/garantie.
Bijhouden van data: Ik heb een P1 meter (huisbaasje) en uiteraard wil ik een netwerk verbinding met de omvormer.
Reeds verkregen offertes: Zie bovenstaand
Regio: Hengelo (Overijssel)
[ Voor 40% gewijzigd door raven_2001 op 30-09-2021 14:03 ]
:strip_exif()/f/image/RUP7x4EC1WUGLyIDzkMTQxq2.jpg?f=fotoalbum_large)