Pencil Powaah
Deal verlopen, was vorige week. 309 euro incl. officiële originele hoes.
Goboo.com (wel even in je winkelmandje leggen en inloggen dan zie je wederom €309,-, evt. ook wellicht nog met €5,- via CashbackXL + cashback 3%)
Hoes die erbij zit lijkt me niet officieel, die van mij kwam zonder verpakking, en tevens lijkt deze er niet meer bij te zitten op Goboo. Tablet deal dus nog wel beschikbaar!WouterL schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:42:
[...]
Deal verlopen, was vorige week. 309 euro incl. officiële originele hoes.
Toen je destijds op de “gratis” hoes klikte werd je zeker wel doorverwezen naar de officiële. Hij voelt ook zeker zo aan; de presentatie was inderdaad zonder verpakking. Hij lijkt trouwens en voelt ook bovengemiddeld. Edit: Lijkt toch niet de orginele inderdaad! Die heeft branding in de cover. Wel vind ik de hoes echt lekker aanvoelen.Mvdbeld schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 23:48:
[...]
Goboo.com (wel even in je winkelmandje leggen en inloggen dan zie je wederom €309,-, evt. ook wellicht nog met €5,- via CashbackXL + cashback 3%)
[...]
Hoes die erbij zit lijkt me niet officieel, die van mij kwam zonder verpakking, en tevens lijkt deze er niet meer bij te zitten op Goboo. Tablet deal dus nog wel beschikbaar!
Mijn eerste ervaringen met de pad zijn zeer
Positief. Zeker voor het geld. Kwam van een iPad pro M1
[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 28-11-2021 21:51 ]
is dat niet die ene van IkWilbert die nog in Madrid lag??trainz2009 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:34:
Vandaag twee tablets ontvangen. Had er maar één besteld. Heb nu een Engels mailtje dat ze hun tablet terug willen 🤣
(hij had er 2 besteld...))
Haha, nee ik heb de mijne netjes ontvangen gelukkigwilvanwil schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:50:
[...]
is dat niet die ene van IkWilbert die nog in Madrid lag??![]()
(hij had er 2 besteld...))
I intend to live forever. So far, so good.
Volgens mij bij goboo op voorraad.Washi4 schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:11:
Weet iemand nog een goeie deal ergens? Met voorraad?
En verwacht bij belsimpel, alleen weet ik niet wanneer ze de tablet daar krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door IkWilbert op 06-12-2021 22:27 ]
Heb deze gisteren voor €304 besteld bij Goboo.Washi4 schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:11:
Weet iemand nog een goeie deal ergens? Met voorraad?
Edit:
https://www.giztop.com/xiaomi-mi-pad-5-pro.html
588 dollar voor de 6GB+256GB, met keyboard flip case, zonder pennetje (75 dollar, damn!
Staat wel chinese/english version bij, daar moet ik wel op letten ...
Global variant met keyboard flipcase op ali voor 625 euro. Moet beter kunnen

[ Voor 47% gewijzigd door InflatableMouse op 12-12-2021 12:45 ]
Zou even wachten op voorraad bij goboo, daar was ie 399, en daar kan die waarde in van 40 nog vanaf, maar staat me iets van bij dat er zelfs 60 vanaf ging.InflatableMouse schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:13:...
Global variant met keyboard flipcase op ali voor 625 euro. Moet beter kunnen.
Zonder root voor mij ook geen tablet (of telefoon).RubenA schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:06:
Ik sta nog steeds op de wip wbt deze tab! De prijs van +-320 staat mij wel aan en de specs zijn ruim voldoende. Het enige wat ik op xda lees is dat de global versie niet te rooten is. Is er iemand die dit kan bevestigen / weerleggen? Zonder addblock wil ik eigenlijk geen tablet.
Als een adblock de enige reden is, zijn er andere/betere oplossingen te bedenken. Bijvoorbeeld DNS op je router (nextdns), pihole (op een raspberry pi, dus), pfblocker (op pfsense), er is genoeg te bedenken.
Als je meer met root zou doen (ik gebruik bv bubblepnp audio cast, lsp xposed, afwall, titanium backup en xprivacy lua) dan begrijp ik dat je twijfelt en er van af ziet.
Dat gezegd hebbende, ga ik wel meteen even zoeken of je gelijk hebt want ik dacht dus juist gelezen te hebben dat het wel mogelijk was. Kan zijn dat het alleen de chinese variant was. Daarbij lees ik wel dat deze ook engels ondersteunt, wat dan verder het verschil is tussen global en chinees moet ik nog even verder onderzoeken.
Maar thanks voor de headsup! Ben blij dat ik nog niet besteld heb
Heb eens gekeken, maar dat is inderdaad op een tablet (en telefoon ook eigenlijk) het enige waar ik root voor zou gebruiken (denk ik).InflatableMouse schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:05:
[...]
Zonder root voor mij ook geen tablet (of telefoon).
Als een adblock de enige reden is, zijn er andere/betere oplossingen te bedenken. Bijvoorbeeld DNS op je router (nextdns), pihole (op een raspberry pi, dus), pfblocker (op pfsense), er is genoeg te bedenken.
Als je meer met root zou doen (ik gebruik bv bubblepnp audio cast, lsp xposed, afwall, titanium backup en xprivacy lua) dan begrijp ik dat je twijfelt en er van af ziet.
Dat gezegd hebbende, ga ik wel meteen even zoeken of je gelijk hebt want ik dacht dus juist gelezen te hebben dat het wel mogelijk was. Kan zijn dat het alleen de chinese variant was. Daarbij lees ik wel dat deze ook engels ondersteunt, wat dan verder het verschil is tussen global en chinees moet ik nog even verder onderzoeken.
Maar thanks voor de headsup! Ben blij dat ik nog niet besteld heb
Andere oplossingen door DNS/Pihole etc ben ik niet zo'n fan van, dus ga toch maar voor root. Buiten het feit dat ik wanneer de support stopt, de mogelijkheid wil hebben om een andere ROM te draaien.
Mocht je meer informatie vinden dan ik heb gedaan, zou ik het graag horen!
Niet zozeer meer info, het is maar wat je wilt. Voor custom rom moet je in elk geval kunnen unlocken.RubenA schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:19:
[...]
Heb eens gekeken, maar dat is inderdaad op een tablet (en telefoon ook eigenlijk) het enige waar ik root voor zou gebruiken (denk ik).
Andere oplossingen door DNS/Pihole etc ben ik niet zo'n fan van, dus ga toch maar voor root. Buiten het feit dat ik wanneer de support stopt, de mogelijkheid wil hebben om een andere ROM te draaien.
Mocht je meer informatie vinden dan ik heb gedaan, zou ik het graag horen!
Met pihole of pfblocker werkt het voor al je devices die op je wifi zitten en het doet meer dan alleen adblocker. Zit je echter mobiel data heb je meer aan adblocker lokaal.
Nextdns heeft overigens ook een app die lokaal werkt zonder root en daarmee wekrt die dus altijd (wifi/mobiel data).
Maar nogmaals, het is echt een persoonlijke keuze en als je de mogelijkheid wilt openhouden voor custom roms dan is een unlocked bootloader je enige optie.
De versie op Banggood is trouwens chinees, is daarmee unlockable en komt (volgens hun eigen zeggen) met engelse GUI en google play services. Dat is voor mij dan meteen de meest interessante optie.
Als ik een goede aanname doe zit je momenteel op XDA te postenInflatableMouse schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:27:
[...]
Niet zozeer meer info, het is maar wat je wilt. Voor custom rom moet je in elk geval kunnen unlocken.
Met pihole of pfblocker werkt het voor al je devices die op je wifi zitten en het doet meer dan alleen adblocker. Zit je echter mobiel data heb je meer aan adblocker lokaal.
Nextdns heeft overigens ook een app die lokaal werkt zonder root en daarmee wekrt die dus altijd (wifi/mobiel data).
Maar nogmaals, het is echt een persoonlijke keuze en als je de mogelijkheid wilt openhouden voor custom roms dan is een unlocked bootloader je enige optie.
De versie op Banggood is trouwens chinees, is daarmee unlockable en komt (volgens hun eigen zeggen) met engelse GUI en google play services. Dat is voor mij dan meteen de meest interessante optie.
Ik heb vanaf mijn 1e telefoon eigenlijk 2 eisen aan een toestel: LCD scherm (repareerbaarheid) en Root toegang.
Ga de tablet inderdaad veel meenemen onder weg en middels een hotspotje gebruiken dus een lokale addblocker is gewenst.
Gevoelsmatig heb ik liever een Europese tablet welke ik kan rooten dan een Chinese versie. Vraag me wel af of er hardwarematig verschil zit in de EU of CN versie, of dat de originele Europese ROM ook geflasht kan worden op een CN pad 5.
Als dit kan, zit er eigenlijk geen verschil in de EU en CN versie.
Er zit geen verschil in de hardware tussen de CN of de global. De CN kan ook in het engels besteld worden (banggood geloof ik) met Google play services.RubenA schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:33:
[...]
Gevoelsmatig heb ik liever een Europese tablet welke ik kan rooten dan een Chinese versie. Vraag me wel af of er hardwarematig verschil zit in de EU of CN versie, of dat de originele Europese ROM ook geflasht kan worden op een CN pad 5.
Als dit kan, zit er eigenlijk geen verschil in de EU en CN versie.
Enige verschil is de rom. De CN versie kan schijnbaar zonder unlocken met een tool geflashed worden.
Bron: vanaf deze post en een paar naar beneden:
https://forum.xda-develop...oot.4341709/post-86090949
Ik heb dit ding aangeschaft voor 50% work/study-related 50% media consumeren. Lekker dan met een 2k scherm die alleen SD video weergeeft.
Is het dan iets dat alleen een beperkt aantal gebruikers treft?
https://www.reddit.com/r/...x_suddenly_changed_to_sd/
[ Voor 30% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-12-2021 06:25 ]
Hier nergens last van. Ik zit gewoon op widevine L1.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 05:13:
Dat niemand hier klaagt over de widevine issues is echt verbazingwekkend. Ik heb gisteren eindelijk de mijne binnen gehad (GLS .. wat een prutsers) en mijn widevine L1 crashed steeds terug naar L3, ik moet dan de tablet rebooten en de streaming app resetten (bijv netflix of prime) om weer even een paar minuten L1 te krijgen, gevolgd door een nieuwe crash.
Ik heb dit ding aangeschaft voor 50% work/study-related 50% media consumeren. Lekker dan met een 2k scherm die alleen SD video weergeeft.
[ Voor 177% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-12-2021 13:02 ]
Ik heb gisteren mijn Xiaomi Pad 5 opgehaald (Global) en geen issues met widevine L1 tot dusver.
Pad is nog niet geroot en zit op de laatste software.
EU rom 12.5.8 neem ik aan?RubenA schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:18:
[...]
Ik heb gisteren mijn Xiaomi Pad 5 opgehaald (Global) en geen issues met widevine L1 tot dusver.
Pad is nog niet geroot en zit op de laatste software.
Rooten kan pas als je minimaal 7 dagen met je Xiaomi account op de tablet ingelogd bent. (Onafgebroken)
Netflix werkt hier op L1 niet langer dan 5min

Voor mensen zonder deze issues, kunnen jullie in Netflix (bij afspeelspecificaties) en of DRM info eens kijken wat je Widevine System ID is? Dit zou hetzelfde moeten zijn voor alle exemplaren. Ps, welke kleur is jullie pad?
[ Voor 25% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-12-2021 10:26 ]
21957 staat er bij mij.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:31:
[...]
EU rom 12.5.8 neem ik aan?
Rooten kan pas als je minimaal 7 dagen met je Xiaomi account op de tablet ingelogd bent. (Onafgebroken)
Voor mensen zonder deze issues, kunnen jullie in Netflix (bij afspeelspecificaties) en of DRM info eens kijken wat je Widevine System ID is? Dit zou hetzelfde moeten zijn voor alle exemplaren. Ps, welke kleur is jullie pad?
Je bent iig niet de enige met dit issue. https://forum.xda-developers.com/t/prime-video-hd.4336369/TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:31:
[...]
EU rom 12.5.8 neem ik aan?
Yup heb zo nog wel een draadje of 10-20 gevonden waar mensen het probleem besprekenRedNas74 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:13:
[...]
Je bent iig niet de enige met dit issue. https://forum.xda-developers.com/t/prime-video-hd.4336369/
Mijn system id is overigens ook 21957 dus dat is het niet.
De afgelopen paar uur wel stabiel L1.. Heb weinig hoop dat het zal blijven maar ga het zien.
Ik heb 2 klachten:
De knoppen van het toetsenbord zitten te dicht bij de rand wat foute aanslagen veroorzaakt. Welk ander downloadbaar toetsenbord raden jullie aan?
Ik wil daten op Tinder maar de app zou niet geschikt zijn. Hoe los ik dat op?
Mijn tracking blijft hangen op de dag van shipment. GLS heeft pakket ontvangen in Spanje, verlaat warenhuis, komt aan in warenhuis. En daarna niets meer. Heb al een bericht gestuurd naar Goboo want heb het idee dat het misgaat.
De eeerste Processing 16 nov. en 21-11 ingevoerd bij GLS.
Geleverd op 29-11
Tweede
Processing 16-11
21-11 ingevoerd bij GLS
25-11 geleverd
CF-ROB schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:40:
Hi, voor de mensen die bij Goboo besteld hebben, hoe lang duurde de levering?
Mijn tracking blijft hangen op de dag van shipment. GLS heeft pakket ontvangen in Spanje, verlaat warenhuis, komt aan in warenhuis. En daarna niets meer. Heb al een bericht gestuurd naar Goboo want heb het idee dat het misgaat.
:strip_exif()/f/image/V4iF7G435p3oUkUdVg4QdrI9.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn Widevine probleem is er overigens nog altijd

Uhh.. de tablet heeft al een vrij dikke rand.. Hoe kom je aan foute aanslagen? Je kan het toetsenbord aanpassen en er zijn vele andere toetsenborden te downloaden, ik kan je niet direct is aanraden maar kijk gewoon eens rond en in de settings.Herman456 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:37:
Mooi tablet. Geluid is subliem.
Ik heb 2 klachten:
De knoppen van het toetsenbord zitten te dicht bij de rand wat foute aanslagen veroorzaakt. Welk ander downloadbaar toetsenbord raden jullie aan?
Ik wil daten op Tinder maar de app zou niet geschikt zijn. Hoe los ik dat op?
Tinder kan je als losse apk installeren eventueel, dat zou gewoon moeten werken, bijv via apkpure.. althans.. normaal gesproken.. ik denk ik post meteen een linkje voor je, maar de tinder apk zit niet op apkpure en soortgelijke sites.. Probeer in de tussentijd tinders rivalen eventueel? Badoo Bumble enzo. Je kan eventueel tinder op je telefoon downloaden en de apk naar je tablet overzetten wellicht dat dat werkt. Google 'create apk from installed app' om wat guides daarvoor te krijgen
Was bij mij ook zo. Uiteindelijk gewoon geleverd na 9 dagen.CapnMarius schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:18:
[Afbeelding]
Bij mij blijft hij ook nog hangen in Spanje
die tablet, of die tinder date??RedNas74 schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:46:
[...]
Was bij mij ook zo. Uiteindelijk gewoon geleverd na 9 dagen.
De Tablet. Je bent denk ik in de war met Herman456 (die van de Tinder date is).
Ik heb 1 ding wat ik niet ingesteld krijg. Google Discover op m'n home screen als ik naar rechts swipe. Als ik zoek in instellingen vind ie het wel, maar kan het nergens aanzetten. Iemand een idee?
https://androidworld.nl/n...-fraude-en-tabletfuncties
MIUI 13 Pad
Verder gaat Xiaomi zijn software ook optimaliseren voort tablets met een aangepaste schil die 'MIUI 13 Pad' zal heten. Volgens het Chinese bedrijf draaien de 3000 belangrijkste apps vlotjes op grotere tabletschermen. Het is niet duidelijk of MIUI 13 Pad vanaf het begin zal werken met Android 12L, dat is Googles nieuwe Android-versie die met heel wat verbeteringen voor tablets en vouwbare telefoons komt.
Ondertussen weer op voorraad, ook de 256gbRaijRaij schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:50:
Ik probeer al een tijdje de grijze te krijgen maar deze is bij gooboo steevast uitverkocht. Weer iemand hier of die af en toe wel op voorraad is?
Ja, super. Ik ga voor de 256, kwam hem ook al tegen op Amazon.nl wel een nieuwe onbekende verkoper, volgens mij gelden de Amazon garantie voorwaarden ook bij externe verkopers..wilvanwil schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:07:
[...]
Ondertussen weer op voorraad, ook de 256gb
Bij goboo gaat er iig 40 euro (coupon) vanaf, en volgens mij ook nog wel 5 euro als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. En levering gaat iha ok.
Tja, lastig. Ga denk ik toch voor gooboo. Die 40 euro coupon is denk ik verlopen, kan deze nergens vinden en kom niet verder dan een 10tje.wilvanwil schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:29:
Ja klopt, ooit een Zenfone 2 bij Amazon Italië besteld, kwam keurig in de verpakking aan, maar er zat een barst in de behuizing, ik aangekaart bij die Italiaanse verkoper, die ging niks doen omdat ik m natuurlijk zelf kapot had gemaakt🤦Mail naar Amazon, meteen retourbon en geld retour. Na nog een slechte ervaring met een verkoop aan een Italiaan, doe ik nooit meer online iets met Italianen qua koop/verkoop .
Bij goboo gaat er iig 40 euro (coupon) vanaf, en volgens mij ook nog wel 5 euro als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. En levering gaat iha ok.
Is niet verlopen , maak nieuwe account aan (tip mi band 6 als extra voor 20 euro)RaijRaij schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:48:
[...]
Tja, lastig. Ga denk ik toch voor gooboo. Die 40 euro coupon is denk ik verlopen, kan deze nergens vinden en kom niet verder dan een 10tje.
Dit is zo bij de chinese versie , de global release heeft gewoon L1 windedevine en kan hd netflixcassiekai schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:40:
Nu heb ik gelezen dat dit laatste problematisch is met de Mi Pad 5 omdat alles in Sd kwaliteit wordt afgespeeld. Ik ben dus nieuwsgierig of mensen dit hier kunnen beamen? Mocht dit zo zijn dan is het natuurlijk de vraag of dit probleem opgelost gaat worden.
Weet je toevallig welke ze verkopen bij bijvoorbeeld Belsimpel?summaheat schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:21:
Dit is zo bij de chinese versie , de global release heeft gewoon L1 windedevine en kan hd netflix
Global 99,9 percent 😋cassiekai schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:47:
[...]
Weet je toevallig welke ze verkopen bij bijvoorbeeld Belsimpel?
Top, dank je voor het snelle reageren. Nog een laatste vraag. Is de accuduur met het scherm op 120hz nog een beetje redelijk? De Xioami smartphone van mijn vrouw zou een goede accuduur moeten hebben, maar dit valt in de praktijk erg tegen.
Te gek. Zojuist besteld met in totaal 45 euro korting. Als deal heb ik een screenprotector gekozen. Mi band even bekeken maar niet nodig, heb zelf al een smartwatch en op mp leveren ze niet veel op. Thanks voor de tip!summaheat schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:21:
[...]
Is niet verlopen , maak nieuwe account aan (tip mi band 6 als extra voor 20 euro)
[...]
cassiekai schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:23:
[...]
Top, dank je voor het snelle reageren. Nog een laatste vraag. Is de accuduur met het scherm op 120hz nog een beetje redelijk? De Xioami smartphone van mijn vrouw zou een goede accuduur moeten hebben, maar dit valt in de praktijk erg tegen.
:strip_exif()/f/image/LWaHT8kdUoeDJdBYK8r5qVTd.jpg?f=fotoalbum_large)
9h youtube , zeer goed dus, en 120hz maakt niet veel verschil in batterij uit
[ Voor 36% gewijzigd door summaheat op 03-01-2022 20:43 ]
Zo maar eentje bestellen
Hoe crasht deze bij jou?TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 05:13:
Dat niemand hier klaagt over de widevine issues is echt verbazingwekkend. Ik heb gisteren eindelijk de mijne binnen gehad (GLS .. wat een prutsers) en mijn widevine L1 crashed steeds terug naar L3, ik moet dan de tablet rebooten en de streaming app resetten (bijv netflix of prime) om weer even een paar minuten L1 te krijgen, gevolgd door een nieuwe crash.
Disney is de enige die juist niet crasht, maar wat je beschrijft heb ik wel vaker bij Netflix.Mvdbeld schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:57:
Ik heb inmiddels het probleem dat de tablet niet uit slaapstand komt, met name als ik Disney+ aan het kijken was en de tablet in slaapstand zet loopt deze gegarandeerd vast. Mensen met dezelfde ervaring en of oplossing hiervoor? Kan dit met Widevine crashes te maken hebben die iemand eerder beschreef?
[...]
Hoe crasht deze bij jou?
Domme vraag...maar waar vind ik die coupons? Krijg er na registratie twee van 5 euro te zien?dcell schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:40:
Momenteel via Goboo te krijgen voor 304 euro. Maak een account, klik de 40 en 20 euro coupon en gebruik in de winkelwagen nog de promocode GOBOO995.
Zo maar eentje bestellen
Volgens mij zijn die er momenteel niet meer...en hij is weer erg duur momenteel.everb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:17:
[...]
Domme vraag...maar waar vind ik die coupons? Krijg er na registratie twee van 5 euro te zien?
Normaal gesproken staan ze op het product pagina onder de prijs maar ik zie ze ook niet meer dus de actie is weer verlopen.everb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:17:
[...]
Domme vraag...maar waar vind ik die coupons? Krijg er na registratie twee van 5 euro te zien?
MIUI-versie is Global 12.5.8
Ik zie dat ik bij netflix namelijk alleen widevine L3 heb en alles in sd stream ...
Ik dacht de global gekocht te hebben.
Edit: ah ik zie nu net de post van TWeaKLeGeND over de widevine crashes. Ik ga hem eens resetten, ik had al het idee dat het beeld in eerste instantie wel fullhd was. Maar tablet is een tijd niet gebruikt dus ik kreeg mijn twijfels.
[ Voor 37% gewijzigd door Nurksis op 15-01-2022 13:30 ]
Kreeg net een mail van Goboo. Er zijn weer kortingsbonnen. Als ze niet in je account staan gewoon een nieuwe aanmaken!everb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:17:
[...]
Besteld!jan groen schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:17:
[...]
Kreeg net een mail van Goboo. Er zijn weer kortingsbonnen. Als ze niet in je account staan gewoon een nieuwe aanmaken!
Alles gaat zonder moeite en zonder lag. De bouwkwaliteit is goed en het scherm is ook prima. Voor dit bedrag een topper. De apps zijn niet altijd geoptimaliseerd maar wel bruikbaar.
Hopelijk gaat Xiaomi de software ondersteuning wat betreft (security)updates goed voor elkaar krijgen. Dat schijnt nogal een dingetje te zijn geweest met hun vorige tablets.
MIUI is even wennen, kans bestaat dat ik hier nog Nova Launcher overheen zet. Iemand ervaring met andere launchers i.c.m. de gestures vanuit MIUI?
Ja, andere launchers met gestures werken ook niet...KabouterTilly schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:35:
Vorige week vrijdag 21/01 besteld via Goboo en gisteren binnen gekomen. Erg mooi apparaat en vooral heerlijk snel, met name als je zoals ik van een Galaxy Tab A 2019 komt (iets met 💩en een trechter).
MIUI is even wennen, kans bestaat dat ik hier nog Nova Launcher overheen zet. Iemand ervaring met andere launchers i.c.m. de gestures vanuit MIUI?
Had voor 314 de 256GB. Coupons en 20 cashback via cashbackxl. Nu ergens in Madrid bij GLS.-36- schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:48:
via pepper.com is de (128GB) tablet voor €309,- weer te bestellen op goboo.com
Groetjes, FaceDown.
https://www.rmupdate.com/...ad-5-bags-miui-13-update/
Xiaomi Pad 5 (Global) – Download Link
CHANGELOG
(MIUI 13)
New: Resizable floating windows bring the desktop experience to tablets
New: Improved Function key features
(Floating windows)
New: Drag any item from the dock to open it in a floating window
New: Resizing options for floating windows
New: Support for opening two floating windows at the same time
New: New gestures for floating windows
(Stylus & keyboard)
New: Pressing the Menu button on the keyboard opens the app dock
New: Double pressing the Menu button allows you to switch between recent apps
New: Custom system button shortcuts
New: Custom app shortcut combinations
Ik speel al ruim 6 jaar dominations en ik vind een tablet fijner dan een telefoon en speel nu 2 jaar op een chromebook omdat mijn tablets, samsung tab 5se te sloom is en -xiaoxin-pad-pro-p11-pro (snapdragon 870) reageert niet snel genoeg op het touchscreen of ik moet te hard drukken 1 van de 2, dus chromebook (met i5) is de enige prettige manier maar dat is alleen prettig aan een tafel dus zou ik ietws hebben aan Pad 5? (pad4 heb ik ook gehad en die was ok, samsung 5se fijner)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ben niet zo'n gamer, maar het scherm werkt perfect voor mij. Vergelijkbaar met de nieuwste ipads en Samsung S20.Spice schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:19:
Hoe is de response tijd van het scherm? En meer specifiek speelt iemand spelletjes op deze pad? En wat is jouw ervaring/gevoel?
Ik speel al ruim 6 jaar dominations en ik vind een tablet fijner dan een telefoon en speel nu 2 jaar op een chromebook omdat mijn tablets, samsung tab 5se te sloom is en -xiaoxin-pad-pro-p11-pro (snapdragon 870) reageert niet snel genoeg op het touchscreen of ik moet te hard drukken 1 van de 2, dus chromebook (met i5) is de enige prettige manier maar dat is alleen prettig aan een tafel dus zou ik ietws hebben aan Pad 5? (pad4 heb ik ook gehad en die was ok, samsung 5se fijner)
Batterij, WiFi, bouwkwaliteit, allemaal dik in orde. Minpuntjes: Geen vingerafdrukscanner, ANT+ schijnt recentelijk (per ongeluk?) uitgeschakeld te zijn in de software, beperkte instellingen vergeleken met bijv. Samsung telefoons.
Groetjes, FaceDown.
Die is verlopen inderdaad. Was toen een coupon (85?), 2 x 5 en nog eens 20 cashbackxl. 256GB iets meer dan 300.mog__wai schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:56:
Ik ben ook zeer geinteresseerd in een pad 5 voor rond de 300 euro. Klopt het dat er op dit moment geen actie meer is op gooboo? Ik kom ook niet verder dan 2x 5 euro...
Groetjes, FaceDown.
Thanks.. Dan wacht ik nog even op de volgende aanbieding:)FaceDown schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:38:
[...]
Die is verlopen inderdaad. Was toen een coupon (85?), 2 x 5 en nog eens 20 cashbackxl. 256GB iets meer dan 300.
Nu 25% kortingmog__wai schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:30:
[...]
Thanks.. Dan wacht ik nog even op de volgende aanbieding:)
Dat is toch gewoon deze? Hoe komen ze aan die getallen 'van €403 naar €319' ? Als ik erop klik is eht gewoon van €439 naar €329 [-25%], dan met twee €5 coupons zit je op €319 ja maar waar die €403 vandaan komt??Utoka schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:45:
Er is ook weer een aanbieding op Goboo (voor @mog__wai onder andere)
https://nl.pepper.com/aan...sion-vanaf-eur-319-229205
Wat voor cashback deal is dat dan geweest? Zie nu staan 3% op de ex-BTW prijsFaceDown schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 00:47:
[...]
Had voor 314 de 256GB. Coupons en 20 cashback via cashbackxl. Nu ergens in Madrid bij GLS.
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 17-02-2022 13:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door IkWilbert op 17-02-2022 08:25 ]
Heb je deze als OTA ontvangen of zelf geinstalleerd?IkWilbert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:11:
Zojuist miui 13 geïnstalleerd. Nog wel gebaseerd op Android 11.
OTARubenA schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:36:
[...]
Heb je deze als OTA ontvangen of zelf geinstalleerd?
Rolt hier op dit moment ook binnenIkWilbert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:11:
Bedankt! Kreeg ook al een reminder van Pepper binnen. Ik heb 'm direct besteld. Ben benieuwdUtoka schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:45:
Er is ook weer een aanbieding op Goboo (voor @mog__wai onder andere)
Toen ook, maar krijg toch 20 euro. Ik vond het primaapis29 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 02:35:
[...]
Wat voor cashback deal is dat dan geweest? Zie nu staan 3% op de ex-BTW prijs
Groetjes, FaceDown.
vreemd..Ik heb een Xiaomi Pad 5 (global version gekocht via Belsimpel)...hier nog geen Miui 13...IkWilbert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:11:
Anyway....voor de rest een fijne tablet..niks mis mee:-)
Dergelijke updates worden vaak gefaseerd uitgerold, waarschijnlijk als je over een paar dagen handmatig naar updates zoekt via settings zal je hem zienLimbomol schreef op zondag 20 februari 2022 @ 02:25:
[...]
vreemd..Ik heb een Xiaomi Pad 5 (global version gekocht via Belsimpel)...hier nog geen Miui 13...
Pro heeft een iets snellere CPU en camera is beter. Ik ken de game niet, maar zal op beide goed werken,Ch3ckmate schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:05:
Draait deze tablet Stardew valley? Ik twijfel tussen deze en de pro...voor films, basic games (dead cells, Stardew, emulators...) En DND beyond.
Hier op 21 januari 's avonds besteld, 27e in huiswvkreg schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:49:
Wat is de levertijd uit Spanje eigenlijk via Goboo?
21e besteld, vandaag binnen.KabouterTilly schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:45:
[...]
Hier op 21 januari 's avonds besteld, 27e in huis
woensdag 23 februari besteld.