Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S023
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Xiaomi heeft na lange tijd weer een nieuwe tablet, de Xiaomi Pad 5.

Scherm
11”
120Hz IPS
1600x2560 pixels

Prestatie
Qualcomm Snapdragon 860
6gb werkgeheugen
128 of 256gb opslag

Camera & geluid
13-megapixel camera
8-megapixel selfiecamera
4 speakers

Accu
8720mAh
Maximaal 33W-snelladen

Afmetingen en gewicht
254,7x166,3x6,9mm
511 gram

• S023
  • Niet online
Een hele interessante tablet voor een hele goede prijs. Ik twijfelde tussen de nieuwe Ipad, Ipad Mini en deze. De 120hz scherm en 4 speakers voor deze prijs was doorslaggevend. Inmiddels via Ali (France) besteld voor €304 incl verzending. Nu nog geduld hebben..

Vooral bedoeld voor media consumptie op de bank. Heb ook nog geen accessoires gekocht. Alhoewel ik de pen wel zou willen, vind ik deze wel prijzig. Ook heb ik thuis al een Apple pencil en een HP pen en ergens is het doodzonde dat dit soort accesoires niet mee kunnen. Bluetooth keyboard heb ik ook liggen en zal die sporadisch wel kunnen gebruiken.

Ben benieuwd of dit een populair toestel wordt en wellicht weer android tablets op de kaart kan zetten.

(Topicstart, mijn eerste, kan wel beter, wellicht iets voor de toekomst, afhankelijk van hoe druk het wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:00
Ik heb de aankondiging gevolgd tijdens de livestream en had 23 september genoteerd als datum waarop dit juweeltje te preorderen zou zijn. Helaas bleek het in enkele landen mogelijk te preorderen voor 299. In NL niet :-( In NL zal het tzt 399 worden.

In DE en ES was preorderen wel mogelijk, maar dit was binnen enkele minuten op. Dit heeft de nodige negatieve tweets opgeleverd.

Ik zoek ondertussen verder en hou de webshops rond begin oktober in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:15

me1299

$ondertitel

Mijn interesse is ook gewekt. Ik hou de prijsontwikkelingen even in de gaten.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb hem bij Amazon Spanje kunnen bestellen voor 299 euro. Ik heb nu een Huawei Mediapad M3 Lite 8 inch, dus qua grootte zal het even wennen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:10
Ik snap er echt geen reet van. De MiPad 4 hebben ze zo snel mogelijk gedumpt zonder dat er ooit fatsoenlijke ROMs zijn uitgekomen. Daarbij heeft Xiaomi volgens mij aangegeven dat ze geen brood meer zagen in de tablet markt.

En nu zijn allemaal mensen enorm enthousiast over de MiPad 5. Ik zou enorm huiverig zijn als normale gebruiker. Misschien als tweaker die het beter vind custom roms te gebruiken dat het leuk is maar anders zou ik hiervan wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
PostalDude schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:00:
Ik snap er echt geen reet van. De MiPad 4 hebben ze zo snel mogelijk gedumpt zonder dat er ooit fatsoenlijke ROMs zijn uitgekomen. Daarbij heeft Xiaomi volgens mij aangegeven dat ze geen brood meer zagen in de tablet markt.
Hardware technisch is de Pad 5 echt een mooi ding, maar de software (ondersteuning) houdt mij voorlopig ook nog even tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Kan ook nergens vinden wat het beleid is qua updates...]
Heb op zich wel intresse in deze tablet namelijk.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:10
rens-br schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:41:
[...]

Hardware technisch is de Pad 5 echt een mooi ding, maar de software (ondersteuning) houdt mij voorlopig ook nog even tegen.
Dat was de 4 toen ook. Ook gezien de prijs besloten die aan te schaffen. Paar weken daarna kwamen ze met de grote variant (die ik anders had gekocht). Nu zit ik met een tablet die ik maar incidenteel (kan) gebruik(en).
Door de lage aanschafprijs is die nu niets meer waard en de meeste customs roms zijn voor telefoons waardoor je rare bugs en meldingen krijgt. Ding is nog steeds retesnel met xiaomi.eu rom maar ik kan hem door het ontbreken van updates alleen nog gebruiken om te surfen en media te bekijken.

Ik ben echt anti beleid van Apple maar in dit geval zou ik lekker een iPad kopen. Weet je zeker dat je over een (half) jaar nog ondersteuning hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S023
  • Niet online
Zojuist is de Pad 5 geleverd. Mooi scherm, snel en goed geluid hoor!

Via ADB groot aantal apps gedebloat.

Moet nog aan een paar zaken wennen na een tijdje iphones en ipads. Bijvoorbeeld dat het geluidsvolume niet van de control center aangepast kan worden...

Nu ff verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05 13:53
S023 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:23:
Zojuist is de Pad 5 geleverd. Mooi scherm, snel en goed geluid hoor!

Via ADB groot aantal apps gedebloat.

Moet nog aan een paar zaken wennen na een tijdje iphones en ipads. Bijvoorbeeld dat het geluidsvolume niet van de control center aangepast kan worden...

Nu ff verder spelen :)
De updates komen al binnen?
Spreekt het tablet Nederlands?
Zijn er conflicten met Nederlandse apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S023
  • Niet online
Herman456 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:11:
[...]

De updates komen al binnen?
Spreekt het tablet Nederlands?
Zijn er conflicten met Nederlandse apps?
Nog geen update gezien, maar dat is niet gek na 2 dagen
Jep, kan gewoon Nederlands, zie af en toe wel een gekke vertaling
Tot nu toe doen alle apps, maar heb nog niet veel geinstaleerd.

Behalve de normale voor-/nadelen van Android vs iOS, eigenlijk hardwarematig een buitengewoon goed apparaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman456
OK, klinkt goed.
Hoe vind ik een goedkope winkel? Kimovil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Is de verwachting eigenlijk nog steeds dat hij in Nederland ook uitkomt?
Zie hier nergens informatie over verder.

Ik heb geen zin om lang te wachten, anders bestel ik de tab S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 15:41
mb1234 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:32:
Is de verwachting eigenlijk nog steeds dat hij in Nederland ook uitkomt?
Zie hier nergens informatie over verder.

Ik heb geen zin om lang te wachten, anders bestel ik de tab S7.
Ik zou wachten totdat hij in nederlandse mi store staat. Kan je gelijk je gespaarde punten uitgeven voor extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:36
Tablet is hier te koop https://www.giztop.com/ en is nu op voorraad voor 316 euro. Ze shippen ook naar europa (22 euro) dit heb ik zojuist nagevraagd.

Zit alleen de denken dat het dan wel vrij prijzig wordt
316+22 voor douane komt er dan 21% bij dan zit je op 408 euro en dan komt er nog invoerrechten en het gedeelte wat Postnl nog doorberekent. Ik dacht iets van 15 euro.. Dus je komt snel richting de 450,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ik heb de Tablet net besteld via Ali (europe) voor 389,- wordt verstuurd vanuit Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:59
Via Aliexpress en dan een EU-verzendlocatie kiezen lijkt nu de goedkoopste optie. Ben benieuwd of er nog singles-day en/of black friday aanbiedingen komen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-01 08:09

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Mijn Pad 5 is vandaag binnen gekomen via Frankrijk. Type nu dit bericht in portret mode, is nog even wennen.
Eerste indrukken zijn goed, nu nog even het Android tablet ecosysteem opnieuw ontdekken.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-05 19:10
Mocht iemand er nog een zoeken pm mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ok ik heb die van mij vrijdag ontvangen. Tot nu toe erg tevreden. Helaas nog wel wat compatibiliteit s problemen apps. Zo werkt de Giro app niet omdat Google play store aangeeft dat mijn device niet compatible is. Maar dat zou de Giro moeten fixen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S023
  • Niet online
Gaat meteen goed met de eerste update. Ondanks de installatie en herstart denkt de tablet dat het nog moet herstarten voor de update. Ook na meerdere pogingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWmziPaGnWqII0KSrU8FrLiZkx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9xMllsUWJT1bDmNbvxh3OjXB.jpg?f=fotoalbum_large

Zoek ook eigenlijk naar een ander soort toetsenbord. Bij mijn windows laptop kun je kiezen tussen verschillende touch-toetsenborden waaronder ook een kleine zwevende. Die gebruik vaak als ik het met 1 hand vasthoudt en maar met 1 hand kan typen.

Zo zie je weer dat elk systeem z'n voordelen kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Blijbkaar hebben ze die terug getrokken? Ik draai nog op 12.5.2 en als ik check voor een update, staat er niets klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grasmeijer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09-04 11:24
Nu zit ik toch te twijfelen..

De Samsung S7 of deze Pad 5, ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
S023 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:20:
Gaat meteen goed met de eerste update. Ondanks de installatie en herstart denkt de tablet dat het nog moet herstarten voor de update. Ook na meerdere pogingen.

[Afbeelding]

Zoek ook eigenlijk naar een ander soort toetsenbord. Bij mijn windows laptop kun je kiezen tussen verschillende touch-toetsenborden waaronder ook een kleine zwevende. Die gebruik vaak als ik het met 1 hand vasthoudt en maar met 1 hand kan typen.

Zo zie je weer dat elk systeem z'n voordelen kent
Kwam het nog goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 21:31
op 11 november $369 dollar bij Ali. maar ja, of dat echt gaat gebeuren...
(ben sowieso beetje klaar met Ali, tegenwoordig bijna altijd "lok" prijzen van accessoires die ze bij het hoofdproduct plaatsen... er valt daardoor niet behoorlijk te shoppen...)

https://nl.aliexpress.com...0329ed6f6&ck=in_edm_other

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 12:12
wilvanwil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:25:
op 11 november $369 dollar bij Ali. maar ja, of dat echt gaat gebeuren...
(ben sowieso beetje klaar met Ali, tegenwoordig bijna altijd "lok" prijzen van accessoires die ze bij het hoofdproduct plaatsen... er valt daardoor niet behoorlijk te shoppen...)

https://nl.aliexpress.com...0329ed6f6&ck=in_edm_other
Prima deal. Zit momenteel te kijken waar te bestellen, maar vraag me af hoe het nu zit met de douane kosten. Zijn die met het nieuwe BTW systeem ook gedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 17:11
RubenA schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:52:
[...]

Prima deal. Zit momenteel te kijken waar te bestellen, maar vraag me af hoe het nu zit met de douane kosten. Zijn die met het nieuwe BTW systeem ook gedekt?
Ik zit ook nog te kijken voor de Xiaomi pad 5.
Maar de prijs op AliExpress is niet zo bijzonder vindt ik.

369$ lijkt leuk, maar de tablet komt uit China en tijdens het afrekenen wordt er bij AliExpress dus nog 21 procent BTW berekend. Kom je dus op 446.49$ uit. Dat is zo'n 385 euro.

Toestel is ook gewoon te koop voor €399 bij amazon.es(inclusief gratis case) of zelfs tegenwoordig bij de Nederlandse webshop otto.nl. Dan heb je voor 15 euro meer dus geen gezeik als er iets niet werkt en je garantie wil claimen. Dat kan dus gewoon met Nederlandse wetgeving.

Daarnaast is het maar de vraag of je de tablet inderdaad op 11.11 voor deze prijs kan kopen...
Zoals wilvanwil al schets..

Mocht je toch het risico willen nemen qua garantie dan zijn er ook verkopers op Ali die het verzenden vanuit Frankrijk. Bijv. https://a.aliexpress.com/_uueN8w

Die heeft ook een aanbieding op 11.11 voor 369.

[ Voor 13% gewijzigd door Downstar2 op 04-11-2021 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gisteren ook maar besteld, op Ali 370€ oid en vanuit Frankrijk verstuurd dus komt verder niks bij.

Lang geleden dat ik een tablet heb gebruikt dus ben benieuwd. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Flagg schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:22:
Gisteren ook maar besteld, op Ali 370€ oid en vanuit Frankrijk verstuurd dus komt verder niks bij.

Lang geleden dat ik een tablet heb gebruikt dus ben benieuwd. :)
Toevallig een linkje voor die prijs?
Dan hoeft men niet tot 11.11 te wachten. Dan zou de actie prijs namelijk 369 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Downstar2 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:54:
[...]

Toevallig een linkje voor die prijs?
Dan hoeft men niet tot 11.11 te wachten. Dan zou de actie prijs namelijk 369 zijn.
€ 374,27 29%OFF | Xiaomi Mi Pad 5 11'' Tablet Global Version WQHD+ 120Hz 2.5K Snapdragon 860 4 Stereo Speakers 8720mAh Battery 13MP Rear Camera
https://a.aliexpress.com/_uZIE2a

Uiteindelijk 378€ incl verzenden zie ik.

Edit Gisteravond besteld en nu al de track and trace van chronopost en het pakketje is al onderweg. Das netjes, met een beetje mazzel zaterdag al binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 04-11-2021 19:02 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
lijkt er idd op dat dat een goeie deal is, ook spanje shipt, ze lijken hier en daar weer op voorraad te komen....
maar uit frankrijk de 11e zo te zien 35 euro korting, staat in dat linkje ook...

kijk het nog ff aan, wellicht nog betere deals op black friday, paar weekjes geduld... heb er geen haast mee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
PostalDude schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:00:

En nu zijn allemaal mensen enorm enthousiast over de MiPad 5. Ik zou enorm huiverig zijn als normale gebruiker. Misschien als tweaker die het beter vind custom roms te gebruiken dat het leuk is maar anders zou ik hiervan wegblijven.
Dit is een heel zinnige opmerking. Ik heb de MiPad 3 en de ondersteuning is niet bestaand. Bij 4 was dat niet anders en zal nu bij 5 ook echt niet beter zijn. Op papier is dit echt een mooi apparaat, maar zou hier echt mijn vingers niet aan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

wilvanwil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:04:
lijkt er idd op dat dat een goeie deal is, ook spanje shipt, ze lijken hier en daar weer op voorraad te komen....
maar uit frankrijk de 11e zo te zien 35 euro korting, staat in dat linkje ook...

kijk het nog ff aan, wellicht nog betere deals op black friday, paar weekjes geduld... heb er geen haast mee...
Meestal kan je dan beter tot na 1 januari wachten heb je vaak beter deals dan met de "uitverkoop".

Maar je kan dan wel aan de gang blijven, en meer dan een paar tientjes zal het toch niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ossi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:14:
[...]

Dit is een heel zinnige opmerking. Ik heb de MiPad 3 en de ondersteuning is niet bestaand. Bij 4 was dat niet anders en zal nu bij 5 ook echt niet beter zijn. Op papier is dit echt een mooi apparaat, maar zou hier echt mijn vingers niet aan branden.
Ik heb dat met Lenovo, koop ik nooit meer een tablet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
Flagg schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:34:
[...]

Meestal kan je dan beter tot na 1 januari wachten heb je vaak beter deals dan met de "uitverkoop".

Maar je kan dan wel aan de gang blijven, en meer dan een paar tientjes zal het toch niet worden.
ik ga het aankijken...
heb nog 1 Lenovo tab 4 plus in gebruik hier.... Lineage 17 er op gezet, doet het nog prima....(youtube en roblox e.d.), en af en toe gebruik ik 'm als 2e scherm...
Maar die is wel al een keer bij Lenovo geweest omdat er een restart issue was... Mijn kids linken nu een niet gewenste reboot aan Lenovo...(neeeeeeeee Lenovoooo papaaaaaa 8)7 )
Is wel het slechtste wat je dus kan doen als merk, om na een niet gewenste restart meteen je merk te laten zien ;-)
Ik zou een lenovo nog wel aandurven, service was prima, en ze zeiden dat het de hardware was, moederbord vervangen... maar bij 1 van de 2 kwam de restart issue terug.... pas nadat ik Lineage had geinstalleerd stopte dat... ik had het vermoeden dat het met het Lenovo kinderaccount te maken had...dat dat het normale systeem af en toe in de weg zat ofzo....zal het nooit weten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downstar2
Ossi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:14:
[...]

Het klopt dat de ondersteuning voorheen inderdaad niet al te best was. Al vind ik dat sowieso wel bij Android tablets de afgelopen jaren, ook van andere merken. Als echt langere tijd met dezelfde hardware wil werken was je gebonden aan Apples iPad. Die kreeg zeker een aantal updates en een aantal jaar support.

Ondanks dat je het nu natuurlijk ook niet weet, denk ik dat Xiaomi nu wel meer support geeft op de Xiaomi mi pad 5. Het merk is de afgelopen jaren natuurlijk veel meer volwassen geworden als dat ze waren in 2017 toen de mi pad 3 kwam. Xiaomi is nummer 1 geweest in Europa de afgelopen maanden qua smartphone verkopen, zelfs boven Apple en Samsung. Om die positie te kunnen vasthouden moeten ze zich ook gaan levelen qua support en ondersteuning.

Verder is er nu veel meer aandacht voor het update beleid van smartphones en andere mediadevices.

Xiaomi gaat dus in smartphoneland Samsung volgen door aan te geven dat de nieuwe smartphones minimaal 4 jaar beveiligingsupdates van Android krijgen. En 3 Android updates.

Zie ook: Xiaomi opent aanval op andere fabrikanten met nieuw updatebeleid

Verder zijn er al verschillende bronnen die aan geven dat de mi pad 5 al een android 12 beta update heeft. Dus android 12 gaat sowieso komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Downstar2 op 06-11-2021 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Downstar2 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:14:
[...]

Het klopt dat de ondersteuning voorheen inderdaad niet al te best was. Al vind ik dat sowieso wel bij Android tablets de afgelopen jaren, ook van andere merken. Als echt langere tijd met dezelfde hardware wil werken was je gebonden aan Apples iPad. Die kreeg zeker een aantal updates en een aantal jaar support.

Ondanks dat je het nu natuurlijk ook niet weet, denk ik dat Xiaomi nu wel meer support geeft op de Xiaomi mi pad 5. Het merk is de afgelopen jaren natuurlijk veel meer volwassen geworden als dat ze waren in 2017 toen de mi pad 3 kwam. Xiaomi is nummer 1 geweest in Europa de afgelopen maanden qua smartphone verkopen, zelfs boven Apple en Samsung. Om die positie te kunnen vasthouden moeten ze zich ook gaan levelen qua support en ondersteuning.

Verder is er nu veel meer aandacht voor het update beleid van smartphones en andere mediadevices.

Xiaomi gaat dus in smartphoneland Samsung volgen door aan te geven dat de nieuwe smartphones minimaal 4 jaar beveiligingsupdates van Android krijgen. En 3 Android updates.

Zie ook: Xiaomi opent aanval op andere fabrikanten met nieuw updatebeleid

Verder zijn er al verschillende bronnen die aan geven dat de mi pad 5 al een android 12 beta update heeft. Dus android 12 gaat sowieso komen.
Ik hoop het voor de kopers, echt waar. Ik geloof er alleen niet meer in met Xiaomi en tablets. Tenzij er vrij snel een officiële LineageOS versie komt, zou ik m aan mij voorbij laten gaan en ben je "helaas" beter af met een iPad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Downstar2
Ossi schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:26:
[...]

Ik hoop het voor de kopers, echt waar. Ik geloof er alleen niet meer in met Xiaomi en tablets. Tenzij er vrij snel een officiële LineageOS versie komt, zou ik m aan mij voorbij laten gaan en ben je "helaas" beter af met een iPad.
Tja, custom roms is inderdaad wellicht ook nog een optie. Mocht officieel het updatebeleid tegen gaan vallen.

Verder ben ik het eens met het ben je beter af met een iPad, als je puur naar updates kijkt.
Een vergelijkbare iPad voor de 300 euro is er echter niet, dan zit je in een duurdere prijs klasse waarbij je ook nog eens minder terug krijgt aan hardware.

Kies je voor een dure iPad die 4 jaar support krijgt, dan zou je in theorie ook kunnen zeggen dat je over 2 jaar de nieuwe Xiaomi pad 6 koopt en je ook 2 jaar weer verder kan. Dan heb je in 4 jaar tijd het zelfde uit geven, wel 2 devices gehad, maar toch geprofiteerd van de betere hardware van Xiaomi en de nieuwe technologie van over 2 jaar bijv.

Blijft dus puur een persoonlijke keuze wat voor jou belangrijk is :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vandaag binnen gekomen en moet zeggen dat het ding akelig soepel werkt. Heerlijk smooth scrollen en niet het idee dat ie het ook maar ergens lastig mee heeft.

Als ze gewoon met regelmaat security updates blijven doen ben ik tevreden. Android 12 of 13 zal mij eigenlijk een rotzorg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ja ik heb hem nu 3 weken en vind het een erg mooie tablet. Wel een tikkie zwaar maar daar kan ik wel mee leven. Baal er nog wel van dat sommige apps er nog niet op werken ivm compatiblieit in google play store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downstar2
Tmaster schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:44:
Ja ik heb hem nu 3 weken en vind het een erg mooie tablet. Wel een tikkie zwaar maar daar kan ik wel mee leven. Baal er nog wel van dat sommige apps er nog niet op werken ivm compatiblieit in google play store.
Heb de tablet zo juist ook besteld bij Goboo voor 324 euro inclusief verzending uit Spanje.
Via CBXL ook nog 3% cashback terug als het goed is(+- een tientje dus). Kom je dus uit op 314 euro, dat is al bijna de prijs van Early bird actie :).

Ben erg benieuwd na de tablet!
Welke apps werken er zoal bij jou niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Downstar2 op 09-11-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Downstar2 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:20:
[...]

Heb de tablet zo juist ook besteld bij Goboo voor 324 euro inclusief verzending uit Spanje.
Via CBXL ook nog 3% cashback terug als het goed is(+- een tientje dus). Kom je dus uit op 314 euro, dat is al bijna de prijs van Early bird actie :).

belangrijkste is de DeGiro beleggings app. Ze moeten gewoon het tablet ID toevoegen tot compatible devices in hun broncode denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-05 21:38
[...]

Zojuist ook besteld bij Goboo. Maar waarschijnlijk ontvang je niet de 3% cashback omdat je al een kortingscode van Goboo zelf hebt gebruikt. Dit staat ook in de voorwaarden. Desondanks probeert cashbackXL nog wel de cashback te innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 16:21
Werkt deze tablet met bijvoorbeeld Netflix in FHD/ widevine L1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
waslijn schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:45:
Werkt deze tablet met bijvoorbeeld Netflix in FHD/ widevine L1?
Antwoord is ja en ja. Drminfo geeft aan L1 support

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Downstar2
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BH6J7voPT_e1NENqqk3Il4z1yRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S8zJhyUOOCraSMQiKdZmNAD4.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist netjes ontvangen binnen 5 dagen van Goboo.
Eerste indrukken van het apparaatje zijn echt goed! LCD scherm van hoogwaardige kwaliteit, was even bang dat gezien mijn overige devices OLED zijn, dat wat zou tegen vallen. Geluid is voor een tablet ook echt een pluspunt. 4 speakers leken mij meer een marketing achtig iets, maar lijkt toch wel echt meerwaarde te geven! _/-\o_

Krijg vanavond als het goed is nog een case + screenprotector binnen via Amazon.
Benieuwd wat daar de kwaliteit van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
Downstar2 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:12:
[...]

[Afbeelding]

Zojuist netjes ontvangen binnen 5 dagen van Goboo.
Eerste indrukken van het apparaatje zijn echt goed! LCD scherm van hoogwaardige kwaliteit, was even bang dat gezien mijn overige devices OLED zijn, dat wat zou tegen vallen. Geluid is voor een tablet ook echt een pluspunt. 4 speakers leken mij meer een marketing achtig iets, maar lijkt toch wel echt meerwaarde te geven! _/-\o_

Krijg vanavond als het goed is nog een case + screenprotector binnen via Amazon.
Benieuwd wat daar de kwaliteit van is.
Ik gister ook 😊 het geluid heeft mij ontzettend positief verrast. Je voelt de bas door je handen heen gaan.

Maar bij een case neem je dus nog wel een screen protector? Ik twijfel nog een beetje omdat het voornamelijk om thuisgebruik gaat. Maar vaak werkt tempered glass vaak ook goed tegen vingerafdrukken. Die zag je wel gelijk goed op het scherm en dat irriteerde me wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Downstar2
wesley007! schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:44:
[...]

Ik gister ook 😊 het geluid heeft mij ontzettend positief verrast. Je voelt de bas door je handen heen gaan.

Maar bij een case neem je dus nog wel een screen protector? Ik twijfel nog een beetje omdat het voornamelijk om thuisgebruik gaat. Maar vaak werkt tempered glass vaak ook goed tegen vingerafdrukken. Die zag je wel gelijk goed op het scherm en dat irriteerde me wel.
Ja de case helpt bij vallen, de screenprotector helpt wat bij betreft tegen het krasvrij houden van het echte scherm en geeft bij een val wellicht ook nog wel wat meer bescherming.

De screenprotector lijkt verder ook geen nadelige invloed te hebben op de touch gevoeligheid of de kwaliteit van het scherm. Dus waarom zou je het niet doen?

Case voelt verder stevig aan en sluit door magneten vergoed goed af. Heeft ook auto sleep/awake functie als hij dicht of open klapt. Dat werkt tot nu toe ook probleemloos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDVz0ZzYktY8ycSfy5N13ywndxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OwF3JsuKCvjlxWh4Fr4id9B3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Y4-Vuhx40lTBir2UB7Dtg7VYMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjfyXlwpHL7LYVkvkjxtoQ9C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DD2UxVeOsyI4TRDmLehqz-joOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbKY4XDFqLkmEOTWIAgwmQ3d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKVi8Pf_BR-IIcbvj3dIbsaDSY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z7WAB2QPZVjnnVJzRbcpl65q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWn_VGpU2WDj06OAcRTdlq97Dhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeyOVFgkJNIv5mboW2OkJp6F.jpg?f=fotoalbum_large

De case kan verder in de gebruikelijke tablet stand of in de stand om er op te schrijven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbeY4G6gw8MN_SkusNbgDsSeVw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkVstEIemSOByUhvcP1k4m6e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgYNf4R6mf7Y617M8-h5xozdNMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpPzLAEpDFtQVJAicvWlqhh2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het uit gemakzucht bij Amazon gekocht omdat ik de tablet al kreeg een dus niet meer op AliExpress kon/wilde wachten. Maar bij Ali lijken de cases net zo duur, alleen screenprotectors wat goedkoper :D

[ Voor 18% gewijzigd door Downstar2 op 16-11-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05 02:53
Momenteel 309 op goboo incl de case, eventueel voor 75 extra ook de Stylus. Hebben die toetsenbord cases nog nut of kan ik beter een deugdelijke portable BT keyboard aanschaffen?

Dan bedoel ik dus zo'n namaak keyboard case niet die originele van 100usd

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-11-2021 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley007!
Downstar2 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:05:
[...]

Ja de case helpt bij vallen, de screenprotector helpt wat bij betreft tegen het krasvrij houden van het echte scherm en geeft bij een val wellicht ook nog wel wat meer bescherming.

De screenprotector lijkt verder ook geen nadelige invloed te hebben op de touch gevoeligheid of de kwaliteit van het scherm. Dus waarom zou je het niet doen?

Case voelt verder stevig aan en sluit door magneten vergoed goed af. Heeft ook auto sleep/awake functie als hij dicht of open klapt. Dat werkt tot nu toe ook probleemloos.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De case kan verder in de gebruikelijke tablet stand of in de stand om er op te schrijven:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb het uit gemakzucht bij Amazon gekocht omdat ik de tablet al kreeg een dus niet meer op AliExpress kon/wilde wachten. Maar bij Ali lijken de cases net zo duur, alleen screenprotectors wat goedkoper :D
Ziet er goed uit 😁😁 zojuist ook maar een screen protector besteld. Case verwacht ik eind deze week 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:00:
Momenteel 309 op goboo incl de case, eventueel voor 75 extra ook de Stylus. Hebben die toetsenbord cases nog nut of kan ik beter een deugdelijke portable BT keyboard aanschaffen?

Hoe kom jij op 309 uit? Dat zou namelijk wel een hele mooie prijs zijn inclusief case. Ik zie hem nog voor 369 staan, met korting van 40 euro nog als promotie en 5 euro via kortingscode.

Vind de namaak cases met toetsenbord een beetje goedkoop uit zien. Het originele toetsenbord ziet er beter uit maar heeft een fixed angle waarin het kan staan om het toetsenbord aan te sluiten. Dat schijnt niet erg lekker te werken. Zelf werk ik eigenlijk altijd met Gboard en swype ik mijn zinnen aan elkaar 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Downstar2 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:48:
[...]

Hoe kom jij op 309 uit? Dat zou namelijk wel een hele mooie prijs zijn inclusief case. Ik zie hem nog voor 369 staan, met korting van 40 euro nog als promotie en 5 euro via kortingscode.

Vind de namaak cases met toetsenbord een beetje goedkoop uit zien. Het originele toetsenbord ziet er beter uit maar heeft een fixed angle waarin het kan staan om het toetsenbord aan te sluiten. Dat schijnt niet erg lekker te werken. Zelf werk ik eigenlijk altijd met Gboard en swype ik mijn zinnen aan elkaar 😁
Gaat ook nog een 20 euro Xiaomi coupon af dus 369-60

Heeft jouw goboo versie widevine L1 in Netflix Disney+ prime etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:00:

309? Waar en hoe?
Nevermind gevonden :)

En besteld d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door IkWilbert op 16-11-2021 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downstar2
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:56:
[...]

Gaat ook nog een 20 euro Xiaomi coupon af dus 369-60

Heeft jouw goboo versie widevine L1 in Netflix Disney+ prime etc?
Ah, ik zie het al.
Eenmaal ingelogd krijg je de 40 euro korting niet meer te zien als je deze al een keer zoals mij hebt gebruikt. Mooie deal zeg voor 309 weer met case!

Tot nu toe nog erg tevreden over mijn mi pad 5. Heb overigens wel het idee dat aan de andere kant van waar de frontcamera zit mijn scherm iets geler lijkt te zijn. Niet echt storend, alleen op iets wittere achtergronden lijkt het soms zichtbaar. Maar soms lijkt het er ook niet te zijn, dus wellicht is het wel verbeelding!

Kan ook nog in mijn screenprotector zitten natuurlijk 8)7 . Bij normaal gebruik niet zichtbaar in ieder geval. Maar ben wel eens benieuwd naar jullie tablets.

Heb geen Netflix op mijn tablet, wel Amazon Prime. En kan daar gewoon full HD 1080 kiezen. Dat kan volgens mij alleen metq L1 widevine

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPbnLSHtEP0APiCftnmMRSy16LU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGwLmFPymcUdRUBLf3FZqk8H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Downstar2 op 16-11-2021 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
IkWilbert schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:06:
[...]

309? Waar en hoe?
Nevermind gevonden :)

En besteld d:)b
Net te vroeg besteld 😪 je kan ook nog van cashbackXL 5 coupon toevoegen. Dan heb je m zelfs voor 304 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
wesley007! schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:47:
[...]

Net te vroeg besteld 😪 je kan ook nog van cashbackXL 5 coupon toevoegen. Dan heb je m zelfs voor 304 😁
En 3% cashback die wellicht ook nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-05 15:15
Raden jullie om deze deal voor BlackFriday te bestellen, of nog even te wachten? Ik kan me haast niet voorstellen dat het veel goedkoper wordt eerlijk gezegd...

Is de opslag van 128GB trouwens ruim voldoende i.c.m. bijvoorbeeld Netflix downloads? Ik heb nu een Lenovo Tab 7 32GB, dus ik ga er dan sowieso op vooruit, maar ik weet niet hoeveel groter de downloads zijn met de hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:29
lennard92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:58:
Raden jullie om deze deal voor Black Friday te bestellen, of nog even te wachten? Ik kan me haast niet voorstellen dat het veel goedkoper wordt eerlijk gezegd...
Ik voorspel dat ze op Black Friday gaan stunten dat de prijs van 369 naar 339 euro is verlaagd maar dat de kortingscodes daar niet op werken. Het lijkt voordelig maar netto is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Raden jullie om deze deal voor BlackFriday te bestellen, of nog even te wachten? Ik kan me haast niet voorstellen dat het veel goedkoper wordt eerlijk gezegd...

Is de opslag van 128GB trouwens ruim voldoende i.c.m. bijvoorbeeld Netflix downloads? Ik heb nu een Lenovo Tab 7 32GB, dus ik ga er dan sowieso op vooruit, maar ik weet niet hoeveel groter de downloads zijn met de hogere kwaliteit.
Lastig zeggen, de early bird prijs van 299 maar die was met een paar minuten al op. Ik heb er gisteren twee besteld voor 309 euro per stuk. Je kunt het erop gokken dat ze met BF goedkoper zijn... je weet het nooit.

Met netflix downloaden heb ik geen ervaring maar 128GB lijkt mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
Zit er een micro SD slot in eigenlijk? Geloof het niet hè? Zie het niet in de specs naar voren komen. Maar hopelijk kan een nieuwe bezitter daar op antwoorden😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

wilvanwil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:26:
Zit er een micro SD slot in eigenlijk? Geloof het niet hè? Zie het niet in de specs naar voren komen. Maar hopelijk kan een nieuwe bezitter daar op antwoorden😄
Nee, zit geen card slot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
wilvanwil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:26:

Geen SD slot in de mi pad helaas! Maar voor offline opslag van bijvoorbeeld Netflix is 128gb prima. Daar kun je echt wel een aantal seizoenen van een serie of een aantal films mee in HD kwaliteit offline opslaan. Verder moet je je afvragen hoevaak en hoelang je offline bent.. meestal is dat niet meer dan een aantal uur, dus heb je ook niet meer dan een aantal afleveringen of films nodig 😁.

[ Voor 28% gewijzigd door Downstar2 op 17-11-2021 17:37 ]

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-05 20:49
Hallo mensen,

Ik wil de Xiaomi pad 5 (evt. pro) aan te schaffen via Aliexpress. Het enige waar ik nog over twijfel is de Rom versie. Ze geven aan Chinese of Global te zijn. Zijn ze niet altijd als Engels in te stellen? Bijvoorbeeld deze is erg goedkoop alleen staat er Chinese ROM bij:
https://a.aliexpress.com/_vcNCTA

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

DutchAce schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:30:
Hallo mensen,

Ik wil de Xiaomi pad 5 (evt. pro) aan te schaffen via Aliexpress. Het enige waar ik nog over twijfel is de Rom versie. Ze geven aan Chinese of Global te zijn. Zijn ze niet altijd als Engels in te stellen? Bijvoorbeeld deze is erg goedkoop alleen staat er Chinese ROM bij:
https://a.aliexpress.com/_vcNCTA
Geen shopreviews, geen recensies. Prijs lijkt mij ook te goedkoop... Ik zou het niet doen.

• wilvanwil
Ik zou het even dubbel checken of dit echt wel de Xiaomi pad 5 is, hij heet mi pad namelijk, en daar zijn ze van afgestapt voor deze tablet, en Xiaomi pad 5 heeft de snapdragon 860. Er staat ook Goldway bij, is dat het merk? Zo goedkoop, bij mij gaan de alarmbellen af.

• wilvanwil
Er is wel een Xiaomi pad 5 pro, heeft o.a. idd de snapdragon 870, ook 5g, 8 speakers, en grotere batterij. Maar dan nog lijkt de prijs too good to be true
https://m.gsmarena.com/xiaomi_pad_5_pro-11043.php

Hier staat de pro wel goedkoper aangemerkt....mmmm🤔

[ Voor 15% gewijzigd door wilvanwil op 18-11-2021 11:05 ]

• DutchAce
Hmm ja ze hebben modellen met Chinese Version, Global ROM en Global Version. Global Version zijn normaal de echte internationale modellen met internationale hardware+software. In de naam staat ook Xiaomi en geen ander vreemd merk. Maar de prijs en de recensies wekken niet veel vertrouwen inderdaad..

• DutchAce
wilvanwil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:02:
Er is wel een Xiaomi pad 5 pro, heeft o.a. idd de snapdragon 870, ook 5g, 8 speakers, en grotere batterij. Maar dan nog lijkt de prijs too good to be true
https://m.gsmarena.com/xiaomi_pad_5_pro-11043.php

Hier staat de pro wel goedkoper aangemerkt....mmmm🤔
In de webshop zie ik inderdaad ook de 5 Pro, goedkoper dan de 5. Maar ze bieden geen global verison hiervan aan.

• DutchAce
De specificaties heb ik doorgelezen, hier wijst alles op het originele global xiaomi product. Ik ga de 'gok' eens wagen. Als ze me iets verkeerds sturen kan ik een dispute openen want met hun beschrijving komen ze er niet onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-05 10:26
DutchAce schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:15:
De specificaties heb ik doorgelezen, hier wijst alles op het originele global xiaomi product. Ik ga de 'gok' eens wagen. Als ze me iets verkeerds sturen kan ik een dispute openen want met hun beschrijving komen ze er niet onderuit.
Er is een nadeel. De Chinese versie ondersteund geen Netflix HD. Deze is alleen geactiveerd voor de Europese modellen en je moet zelf de Playstore erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Hou het inderdaad lekker bij een global version. Zoveel scheelt het niet en je hebt inderdaad gewoon een volledig werkende Playstore en inderdaad officiële support voor Netflix en prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
168 euro uit Frankrijk, Global Version, ik ga denk ik overstag, maar ik ga toch eerst de web winkel even mailen, wat dat Goldway betekent, en of het echt de Xiaomi is.

https://m.nl.aliexpress.c...acfcabc1e&ck=in_edm_other

[ Voor 12% gewijzigd door wilvanwil op 21-11-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:46
Sorry, dit artikel is niet langer beschikbaar!

Staat er nu. Lekker betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
oh, dat staat er niet zo snel op m'n telefoon, sorry... zie het nu op de laptop ook...
die hele shop heeft nu 0 producten in de winkel, dus niet betrouwbaar lijkt... ook die pad 5 pro is verdwenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downstar2
Laten we even opletten met welke links we hier zo in het topic dumpen.
De xiaomi mi pad voor onder de 300 is al een reden om voorzichtig te zijn natuurlijk.
Webshops zonder enige reviews of bestellingen zou ik sowieso mijden!

Een xiaomi Mi pad voor 168 is vragen om opgelicht te worden. Je koopt de iPhone 13 ook niet 'opeens' voor 70 procent korting twee maanden na de release.. 😅😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 18:45
wesley007! schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:47:
[...]

Thanks besteld voor €304,- + cashback inderdaad zo komt hij net onder de €300 netto incl. case ;)
Downstar2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:01:
Laten we even opletten met welke links we hier zo in het topic dumpen.
De xiaomi mi pad voor onder de 300 is al een reden om voorzichtig te zijn natuurlijk.
Webshops zonder enige reviews of bestellingen zou ik sowieso mijden!

Een xiaomi Mi pad voor 168 is vragen om opgelicht te worden. Je koopt de iPhone 13 ook niet 'opeens' voor 70 procent korting twee maanden na de release.. 😅😆
Net onder de €300 niet onmogelijk dus verder helemaal eens shop is niet betrouwbaar gebruikt product afbeeldingen van Goldway ("Hong Kong Goldway" wat gewoon een gerenommeerde Aliexpress store is) plus alle andere signalen die hier boven al zijn benoemd.
wilvanwil schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:50:
168 euro uit Frankrijk, Global Version, ik ga denk ik overstag, maar ik ga toch eerst de web winkel even mailen, wat dat Goldway betekent, en of het echt de Xiaomi is.

https://m.nl.aliexpress.c...acfcabc1e&ck=in_edm_other
Zie hierboven HK Goldway is een betrouwbare shop, maar dat is deze dus niet. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mvdbeld op 22-11-2021 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Denk dat dit een dispute ticket wordt. Heb hem inmiddels bij Goboo besteld, de 256GB versie met Pen voor 458 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door DutchAce op 22-11-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Washi4
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13-01-2022
-heeft deze een memory card slot?
-google play store beschikbaar?
-heeft iemand betrouwbaar webshop met verzending naar België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Washi4 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:52:
-heeft deze een memory card slot?
-google play store beschikbaar?
-heeft iemand betrouwbaar webshop met verzending naar België
- Nee
- Ja
- Betrouwbare Aliexpress winkel of goboo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dane87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-05 19:31
Is de actie op Goboo inclusief case nog steeds beschikbaar? Ik kan het nergens terug vinden inclusief case, wel met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

dane87 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:59:
Is de actie op Goboo inclusief case nog steeds beschikbaar? Ik kan het nergens terug vinden inclusief case, wel met korting.
Volgens mij is die gisteren of eergistseren verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Iemand ervaring met de smart pen? Werkt dat een beetje?
Mijn zoontje mag graag tekeken en animeren dus ik zit te denken om deze erbij aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilvanwil
wisselende recensies zie ik zo, maar voor beginners prima denk ik ;-)

YouTube: Good tablet; not-so-good pen | Xiaomi Pad 5 + Smart Pen review!
YouTube: Xiaomi Stylus Review : Mi Pad’s best accessory is a Pen

grappig dat ie met magneetjes aan de rand van de tablet vast komt te zitten om te laden :-)

vind 'm wel duur, zou benieuwd zijn of universele, goedkopere ook prima hun werk doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

wilvanwil schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:31:
wisselende recensies zie ik zo, maar voor beginners prima denk ik ;-)

YouTube: Good tablet; not-so-good pen | Xiaomi Pad 5 + Smart Pen review!
YouTube: Xiaomi Stylus Review : Mi Pad’s best accessory is a Pen

grappig dat ie met magneetjes aan de rand van de tablet vast komt te zitten om te laden :-)

vind 'm wel duur, zou benieuwd zijn of universele, goedkopere ook prima hun werk doen....
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, vind de pen namelijk ook erg aan de prijs. Een universele zou fijn zijn als dat ook werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:29
Die pen duur? Kijk dan eens naar deze magnetische hoes: https://www.goboo.com/goods/120926.144165
Die vind ik met 99,99 euro pas duur, zeker als andere plekken hem aanbieden voor 20 euro.

Ik heb het tablet vorige week (nog niet binnen) nog weten te bestellen met de gratis case. Wordt dat eigenlijk deze magnetische hoes of een andere goedkopere variant?

• lennard92
joppybt schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:34:
Die pen duur? Kijk dan eens naar deze magnetische hoes: https://www.goboo.com/goods/120926.144165
Die vind ik met 99,99 euro pas duur, zeker als andere plekken hem aanbieden voor 20 euro.

Ik heb het tablet vorige week (nog niet binnen) nog weten te bestellen met de gratis case. Wordt dat eigenlijk deze magnetische hoes of een andere goedkopere variant?
Wat een geld inderdaad! Qua afbeeldingen lijkt het wel op de tablethoes die er vorige week opstond, maar kan me (qua prijs) bijna niet voorstellen.

Na elke dag de T&T van GLS bekeken te hebben, is het pakje eindelijk in de depot in Nederland aangekomen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

lennard92 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:51:
[...]

Wat een geld inderdaad! Qua afbeeldingen lijkt het wel op de tablethoes die er vorige week opstond, maar kan me (qua prijs) bijna niet voorstellen.

Na elke dag de T&T van GLS bekeken te hebben, is het pakje eindelijk in de depot in Nederland aangekomen _/-\o_
Ik heb er twee besteld. 1 wordt er vanmorgen geleverd. De andere ligt nog steeds bij GLS in Madrid volgens de tracking.

Update:
Tablet 1 zojuist ontvangen.
Het is een magnetische tablet hoes die erbij zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Anl7AJenEGuLYTzqWhsLGD_3HM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qzbniqInf9Etn5LlIEO4uQtJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hFHlCbpmVHzhSVR9Sb-pGoA2L8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcvLM0OiiYiemCII6TVLckRJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door IkWilbert op 25-11-2021 10:06 ]

• Hax0r3d427
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-01 18:05
IkWilbert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:11:
[...]

Ik heb er twee besteld. 1 wordt er vanmorgen geleverd. De andere ligt nog steeds bij GLS in Madrid volgens de tracking.

Update:
Tablet 1 zojuist ontvangen.
Het is een magnetische tablet hoes die erbij zit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb er ook 1 met cover besteld op 17 nov.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4dXUjZZIHB9mnYegKC1_1mpwyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gS6ApRH1nIoZBu5F4SWTckhI.png?f=user_large
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op donderdag 25 november 2021 tussen 10:30 en 13:30.
Kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb :+

http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
Ja de hoes is van vrij hoge kwaliteit gelukkig! Wat een prijs voor deze tablet. 309 euro inclusief hoes.

• Washi4
Heeft iemand ooit de 256GB versie ooit in stock gezien op goboo? Ik check al een paar dagen maar lijkt niet ik stock te zijn

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Washi4 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:25:
Heeft iemand ooit de 256GB versie ooit in stock gezien op goboo? Ik check al een paar dagen maar lijkt niet ik stock te zijn
Rond 14/15 november was deze in stock bij goboo.

• Washi4
IkWilbert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:51:
[...]

Rond 14/15 november was deze in stock bij goboo.
Heb je een idee van het prijsverschil?

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Washi4 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:04:
[...]

Heb je een idee van het prijsverschil?
Stond op mydealz.de
Was toen 339.99 incl hoes.
https://www.mydealz.de/de...hutzhulle-schwarz-1888816

• Washi4
Amper een meerprijs. Ik wacht even op nieuwe voorraad 😀

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05 09:57
Ik zit hier te wachten op een BF deal maar ze hebben de prijs juist verhoogd. Je kon hem eergister nog halen voor 330 euro zoiets zonder extra's, nu is het zomaar 370 geworden (na kortingsbonnen).

• Washi4
sanre4l schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:27:
Ik zit hier te wachten op een BF deal maar ze hebben de prijs juist verhoogd. Je kon hem eergister nog halen voor 330 euro zoiets zonder extra's, nu is het zomaar 370 geworden (na kortingsbonnen).
Op welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05 09:57
Op Goboo was dit, nu is de prijs alweer gezakt naar 360 voor coupons. Het gaat een beetje hectisch lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
sanre4l schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:27:
309 zelfs, met hoes (de officiële).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lennard92
Wat een mooi apparaat is het! Ook leuk om te melden dat de tablet ook een ' PC-modus' kan activeren.
Je kan een muis en toetsenbord aansluiten d.m.v. (bijvoorbeeld) een USB-C --> USB- A adapter!
Om deze modus te activeren, moet je wel een .APK downloaden. Deze opties staat nog niet standaard op de tablet.
https://www.apkmirror.com...125-android-apk-download/
Pagina: 1 2 3 4 Laatste