Mijn ervaring met de Edge 20 heeft een vervelende wending genomen.
Ineens laadde het toestel niet meer op. Ik heb verschillende dingen geprobeerd (ander kabeltje, andere lader, ander stopcontact, voorzichting schoonmaken van de poort, telefoon opnieuw opgestart, telefoon teruggezet naar fabriekstinstellingen) maar niks mocht baten. Daarom de telefoon ter reparatie opgestuurd naar Belsimpel, omdat ik ervan uit ging dat dit onder garrantie zou vallen (de telefoon is vijf maanden oud).
Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het niet onder garantie valt omdat de telefoon 'valschade' zou hebben. Ik ben super zuinig op mijn spullen, heb de telefoon altijd in een hoesje gehad en heb 'm zeker niet laten vallen. Als bewijs leverde ze onderstaande foto aan:
Hierop is blijkbaar te zien dat het frame van de telefoon verbogen is door een val (omdat het niet meer parallel loopt met het doosje)

Als klap op de vuurpijl zou repareren duurder zijn dan de waarde van het toestel, waardoor Belsimpel voorstelt het toestel voor me te recyclen, of het ongerepareerd retour te sturen.
Ik heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Belsimpel gaat nu de opties bespreken met Dynafix (de reparatiepartij die ze gebruiken) en Motorola.
Als dit niet wordt opgelost door mijn telefoon kosteloos te repareren of te vervangen is dit mijn laatste Motorola en na jaren trouwe klant te zijn geweest de laatste keer dat ik iets bij Belsimpel heb gekocht.