• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
Hier wordt het de 256GB Pro Max in Grafiet. Volgens mij zal het morgen niet heel lastig worden. Volgens mij is de animo dit jaar wel laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:44
de Foarsitter schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:52:
Activiteit in de agenda aangemaakt voor 13:59 met een melding van 5 minuten van tevoren en bij aanvang. Het wordt de Pro Max 256GB in het silver. Wilde eigenlijk de 128GB maar dan kan je niet 4k @ 60fps filmen. Is niet anders
Je kan gewoon HDR 4K 60fps filmpen hoor, ongeacht de opslag.
Alleen bij ProRes video is het 4K 30fps bij de 256gb+ en 1080p 30fps bij de 128gb variant :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slingert schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:02:
[...]

Wel toch? Alleen ProRes niet. Ik twijfel ook maar denk dat ik voor de 128 ga. ProRes zal ik niet gebruiken.
Alleen niet in ProRes idd :) edit: Voortaan eerst pagina even laten verversen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 17-09-2021 00:09 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
ProRes kan mij gestolen worden. 99% van de tijd maak ik foto’s en praktisch nooit video. Dus dat is mij de meerprijs niet waard.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Store is offline!

Kan niet wachten op een nieuw modelletje. Gister avond (22:00) iPhone van de lader gehaald met 100% opgeladen en vanochtend (06:30) 9%😅

[ Voor 80% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 07:33 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 06:55:
Store is offline!

Kan niet wachten op een nieuw modelletje. Gister avond (22:00) iPhone van de lader gehaald met 100% opgeladen en vanochtend (06:30) 9%😅
Gelukkig al vanaf de keynote het model in favorieten staan :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:45:
[...]

Gelukkig al vanaf de keynote het model in favorieten staan :p
Kan niet wachten tot 14:00😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Meer en meer begin ik te twijfelen tussen zilver en grafiet iPhone 13 pro...

Mijn eerste voorkeur was grafiet. Maar lijkt me beetje saai misschien.

Zijn ze eigenlijk even kransgevoelig of ga je bv op de ene meer krassen zien?

Weet nog niet als ik een hoesje ga gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Gister had een collega mijn telefoon vast en die direct zei “oh wat ligt die fijn in de hand!”
helaas had ze het over de telefoon..

Maar die heeft altijd een hoesje erom.
Voor een vrouw misschien anders omdat ze het in een tas doen, maar ik vind het altijd zonde.

En het is mooier, fijner in gebruik en niet zo bulky.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:17
Dennisweb schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:03:
Hier wordt het de 256GB Pro Max in Grafiet. Volgens mij zal het morgen niet heel lastig worden. Volgens mij is de animo dit jaar wel laag.
Inderdaad, weinig animo. Ik merk het al aan mezelf, want sta niet te poppelen om een nieuwe te bestellen. Normaliter sta ik in de brand zeg maar om het nieuwste weer te bestellen haha.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:52:
Gister had een collega mijn telefoon vast en die direct “oh wat ligt die fijn in de hand!”
helaas had ze het over de telefoon..
Het wordt pas eng als je het laatste stukje niet gepost had en het een mannelijke collega was…

Gister de hoesjes ontvangen voor mij een blauwe Pro Max en voor vrouwlief een transparante voor de ‘normale’ 13. Jammer dat die cirkel op de achterkant zit…

[ Voor 18% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 07:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:18

swv

Volgens mij is elk jaar ‘de animo laag’ maar verbazen we ons toch weer over de verkopen. Doorgaans kan je de meeste modellen nog wel krijgen binnen 30 minuten. Zij het online, zij het voor afhalen in de Apple Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
swv schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:57:
Volgens mij is elk jaar ‘de animo laag’ maar verbazen we ons toch weer over de verkopen. Doorgaans kan je de meeste modellen nog wel krijgen binnen 30 minuten. Zij het online, zij het voor afhalen in de Apple Store.
En wellicht bestellen meer mensen hun iPhone wanneer het hen uitkomt ipv hysterisch op pre order dag zoals wij hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Weet iemand of je moet refreshen in de app, of dat het knopje te klikken is om 14.00? nvm app is offline :+

Ik twijfel overigens nog tussen de Pro en de Pro Max. Ik heb nu de 11 Pro Max en die vind ik op zich fijn. Kleiner zou ik wel fijner vinden, maar ik doe best veel games waarbij ik een groter scherm weer fijner vind... wat een dilemma zeg haha

[ Voor 4% gewijzigd door kevintjuh93 op 17-09-2021 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:32
frye schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:46:
Meer en meer begin ik te twijfelen tussen zilver en grafiet iPhone 13 pro...

Mijn eerste voorkeur was grafiet. Maar lijkt me beetje saai misschien.

Zijn ze eigenlijk even kransgevoelig of ga je bv op de ene meer krassen zien?

Weet nog niet als ik een hoesje ga gebruiken.
Heb nu de 12 pro max grafiet, maar ga nu zeker voor de pro max blauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:01
kevintjuh93 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:18:
Weet iemand of je moet refreshen in de app, of dat het knopje te klikken is om 14.00? nvm app is offline :+

Ik twijfel overigens nog tussen de Pro en de Pro Max. Ik heb nu de 11 Pro Max en die vind ik op zich fijn. Kleiner zou ik wel fijner vinden, maar ik doe best veel games waarbij ik een groter scherm weer fijner vind... wat een dilemma zeg haha
Hier ook nog twijfel in zelfde situatie :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 12-09 11:39

Rudoo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:35:
[...]

Hier ook nog twijfel in zelfde situatie :(
Ik had hetzelfde dilemma, ik ga toch voor de pro max vanwege superieure battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
paar uurtjes dames en heren, ik krijg al f5-tintelingen in mn wijsvinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
doebbalapoent11 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:21:
Bestellen en daarna direct door aan de vrijdagmiddag borrel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:22:
[...]

Bestellen en daarna direct door aan de vrijdagmiddag borrel :D
nog 15 minuutjes "les" (allemaal duaal studenten, iedereen bestelt zometeen :P ) en dan de stad in, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doebbalapoent11 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:21:
Gaat wel meevallen denk ik. Vorig jaar kwam ik er echt zonder 1x F5 meteen goed doorheen. Volgens mij zitten er nu vooral gadget-nerd-tweakers zoals ons klaar en wat scalpers voor hun belwinkeltjes. "De nieuwe iPhone" lijkt veel minder de reguliere media te hebben gehaald dan als vorig jaar toen het wél een stevige update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Dennisdn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:28:
[...]

Gaat wel meevallen denk ik. Vorig jaar kwam ik er echt zonder 1x F5 meteen goed doorheen. Volgens mij zitten er nu vooral gadget-nerd-tweakers zoals ons klaar en wat scalpers voor hun belwinkeltjes. "De nieuwe iPhone" lijkt veel minder de reguliere media te hebben gehaald dan als vorig jaar toen het wél een stevige update was.
ja zeker mee eens, echter heb ik de gewoonte te f5'en elke telefoonupdate ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Dennisdn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:28:
[...]

Zelfs bij de 11 Pro of de X was het eenvoudig.
Eigenlijk nog nooit problemen gehad, bestelling via Apple zelf altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:21
Heb de knoop doorgehakt en ik ga voor de blauwe iPhone 13 pro 128GB ipv de grafietgrijze. Lekker fris kleurtje en eens minder saai dan grijs.

Ben alleen vergeten de iPhone in m’n favorieten te zetten :+

[ Voor 18% gewijzigd door Heijmenberg99 op 17-09-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Iemand wellicht een foto gezien van een 13 Pro zilver, plat vanaf de voorkant en dan niet zo'n fancy van de Apple-website, maar eentje 'in het echt'? Ik overweeg de zilveren, maar probeer een beeld te krijgen van de rand aan de zijkant en of je een (voor mij) hinderlijke lichte rand rondom het zwarte scherm ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Pepppie schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:39:
Iemand wellicht een foto gezien van een 13 Pro zilver, plat vanaf de voorkant en dan niet zo'n fancy van de Apple-website, maar eentje 'in het echt'? Ik overweeg de zilveren, maar probeer een beeld te krijgen van de rand aan de zijkant en of je een (voor mij) hinderlijke lichte rand rondom het zwarte scherm ziet.
Even de hands-on video bekijken, oh wacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:43:
[...]

nogsteeds het grootste gemis, dat dat niet online staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:43:
[...]

Precies dat ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:22

Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik hou van een groot scherm maar de Max vind ik gewoon niet lekker in de hand liggen tenminste als ik hem langere tijd vast heb. Ik heb ook geen grote handen dus dat helpt ook niet mee. 75mm breed is wel een beetje de max voor mij ook omdat er vaak nog een hoesje omheen gaat wat ook weer een 3mm extra is.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 17-09-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Garret1410 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:46:
[...]

Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik hou van een groot scherm maar de Max vind ik gewoon niet lekker in de hand liggen tenminste als ik hem langere tijd vast heb. Ik heb ook geen grote handen dus dat helpt ook niet mee. 75mm breed is wel een beetje de max voor mij.
nee de max is breder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:40
Wat raden jullie aan?
Ik heb geen creditcard, dus wil eigenlijk gewoon via iDeal betalen, maar dan wordt de betaling pas later verwerkt bij de Apple Store (en sluit je dus later - aka een paar uur later - aan). Is het misschien slimmer om dan voor Coolblue (of wellicht een andere partij) te gaan? Of zal het niet zo'n storm lopen... (omdat alle modellen dit jaar tegelijkertijd uitkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
X-GeaR schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:55:
Wat raden jullie aan?
Ik heb geen creditcard, dus wil eigenlijk gewoon via iDeal betalen, maar dan wordt de betaling pas later verwerkt bij de Apple Store (en sluit je dus later - aka een paar uur later - aan). Is het misschien slimmer om dan voor Coolblue (of wellicht een andere partij) te gaan? Of zal het niet zo'n storm lopen... (omdat alle modellen dit jaar tegelijkertijd uitkomen).
dit is meer iets voor het Levertijden topic, maar vooruit...

met de 11 en 12 Series had Cooblue ze op de dag dat alle pre orders uitgeleverd werden, online gezet zo rond 0900u. Met een kleine bijbetaling kon je ze nog zelfs dezelfde dag in huis hebben (bestellen vòòr 12.00u)

edit: blijkt nu dus dat je dit jaar bij CB al kan pre orderen vanaf a.s maandag

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Laatst online: 05-09 17:57
Ik heb de witte/zilveren 12 mini. Rand is weliswaar aluminium ipv rvs, maar als je dat nu al als hinderlijk omschrijft denk ik dat je dat in het echt ook zo zult ervaren. Die zilverkleurige rand is wel duidelijk aanwezig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:10
Garret1410 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:46:
[...]

Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik hou van een groot scherm maar de Max vind ik gewoon niet lekker in de hand liggen tenminste als ik hem langere tijd vast heb. Ik heb ook geen grote handen dus dat helpt ook niet mee. 75mm breed is wel een beetje de max voor mij ook omdat er vaak nog een hoesje omheen gaat wat ook weer een 3mm extra is.
Je hebt er niks aan want persoonlijke ervaring maar ik heb altijd de Plus en Max versies gehad waar mogelijk tot aan de 12 Max; die vond ik te groot / te zwaar. Eerste telefoon die ik terug gestuurd heb en ben bij de 11 Max gebleven. De 13 is nog een tikkie zwaarder en vandaar dat ik een voor de non-Max versie ga; helaas wat minder screen estate maar er zit letterlijk een max aan wat comfortable is voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik twijfel nog zo hard. Nu zit ik al jaren met de iPhone 7 (128GB) die het al die tijd meer dan prima deed, en eigenlijk nog steeds wel. Alleen het gebrek aan RAM, de matige fotokwaliteit, en af en toe het gebrek aan snelheid (planned obsolescence, I know) beginnen toch wel jammer te zijn inmiddels.

De upgrade naar de 8 heb ik nooit gedaan omdat deze niets nieuws bracht en zelfs 3D-touch weghaalde wat ik als tech best waardeer. Wireless laden heb ik geen behoefte aan.

De iPhone X, 11, 12, en nu 13 hebben allemaal geen Touch ID. En dat vind ik jammer omdat ik mijn telefoon graag blindelings kan unlocken zonder allerlei handelingen te moeten verrichten die Face ID wel vereist (oppakken, (aanzetten indien niet lift-to-wake), aankijken, swipen).

De 12 sloeg ik met name over omdat het wederom een 60Hz scherm was, mét notch. De Android alternatieven hebben inmiddels geen notch meer, wel Touch ID naast Face ID, al jarenlang een 90Hz of 120Hz scherm, vaak uitbreidbare storage of andere leuke toevoegingen.

Maar Android wil ik niet aan omdat ik fan ben van de Apple App Store (kwaliteit over kwantiteit), het niveau van privacy (totdat ze ongevraagd mijn foto's gaan scannen op pedofilie in ieder geval), en het feit dat ik mijn iPhone 7 inmiddels 4 jaar gebruik en nog altijd updates krijg, Android staat erom bekend dat je minder lang updates ontvangt.

Maar dan nog, enkel en alleen Face ID?

Die lelijke notch?

Voor €1400 euro (256GB iPhone 13 Pro)?

Ik heb het geld wel, kan d'r 100 kopen als het moet, maar dat neemt niet weg dat het veel geld is voor iets waar ik mij nu al aan erger. Het simpele feit dat Apple jaar op jaar minimale toevoegingen levert voor de hoofdprijs. Het feit dat ze best Touch ID achter het scherm of in de powerknop hadden kunnen plaatsen, zonder enige moeite...

Maar het gaat ook gruwelijk snel zijn met enorm goede camerakwaliteit. Een mooi en snel scherm (OLED, 120Hz, hogere pixel density). Depth detection, betere augmented reality, weer alle games kunnen installeren, betere batterijduur.

Moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31
@Blue-eagle
Wake up gaat bij mij gewoon altijd, en anders is het even tappen op het scherm.
Je moet echt die power button niet aanraken.

En ik ben wel blij met faceid tot die mondmaskers er aan kwamen...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SultanPindakaas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 14:55
Blue-eagle schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:20:
Ik twijfel nog zo hard. Nu zit ik al jaren met de iPhone 7 (128GB) die het al die tijd meer dan prima deed, en eigenlijk nog steeds wel. Alleen het gebrek aan RAM, de matige fotokwaliteit, en af en toe het gebrek aan snelheid (planned obsolescence, I know) beginnen toch wel jammer te zijn inmiddels.

De upgrade naar de 8 heb ik nooit gedaan omdat deze niets nieuws bracht en zelfs 3D-touch weghaalde wat ik als tech best waardeer. Wireless laden heb ik geen behoefte aan.

De iPhone X, 11, 12, en nu 13 hebben allemaal geen Touch ID. En dat vind ik jammer omdat ik mijn telefoon graag blindelings kan unlocken zonder allerlei handelingen te moeten verrichten die Face ID wel vereist (oppakken, (aanzetten indien niet lift-to-wake), aankijken, swipen).

De 12 sloeg ik met name over omdat het wederom een 60Hz scherm was, mét notch. De Android alternatieven hebben inmiddels geen notch meer, wel Touch ID naast Face ID, al jarenlang een 90Hz of 120Hz scherm, vaak uitbreidbare storage of andere leuke toevoegingen.

Maar Android wil ik niet aan omdat ik fan ben van de Apple App Store (kwaliteit over kwantiteit), het niveau van privacy (totdat ze ongevraagd mijn foto's gaan scannen op pedofilie in ieder geval), en het feit dat ik mijn iPhone 7 inmiddels 4 jaar gebruik en nog altijd updates krijg, Android staat erom bekend dat je minder lang updates ontvangt.

Die lelijke notch?

Ik heb het geld wel, kan d'r 100 kopen als het moet, maar dat neemt niet weg dat het veel geld is voor iets waar ik mij nu al aan erger. Het simpele feit dat Apple jaar op jaar minimale toevoegingen levert voor de hoofdprijs. Het feit dat ze best Touch ID achter het scherm of in de powerknop hadden kunnen plaatsen, zonder enige moeite...

Maar het gaat ook gruwelijk snel zijn met enorm goede camerakwaliteit. Een mooi en snel scherm (OLED, 120Hz, hogere pixel density). Depth detection, betere augmented reality, weer alle games kunnen installeren, betere batterijduur.

Moeilijk...
Met 140k op je bank rekening is 1400 euro toch geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik ben juist MEGA blij met FaceID.

Blijf erbij dat (voor mij althans) het sneller is dan TouchID. Oppakken en swipen zonder je duim op een bepaalde plek te leggen. Ligt die op het bureau? Tikken en swipen.
Het blindelings de telefoon willen unlocken snap ik niet.

Ik wil overigens absoluut geen discussie starten met Face- tegen TouchID!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31
SultanPindakaas schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:25:
[...]

De vraag is niet of je het kan betalen, maar of je het wil betalen.
Stel dat je 1mio had, zou je dan ook 20k aan een telefoon uit geven? Kan makkelijk...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
SultanPindakaas schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:25:
[...]

Je wordt niet rijk door willekeurig geld uit te geven aan dure dingen die je niet nodig hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Mijn vrouw heeft nu de 12 Pro Silver. Ik verwacht geen groot verschil nu met de 13 Pro. Ik heb de 12 Pro Max grafiet, maar die valt in het niet, als je naar de witte kijkt. Ziet er supermooi uit. Veel mooier als de grafiet. Beetje bling bling... En ik zie geen hinderlijke lichte rand, maar een heel fijn dun randje rondom, wat echt niet storend is. Verwacht dat dat met de 13 Pro's ook zo is. Maar dan de blauwe Pro Max voor mij. _/-\o_
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00

Die lelijke notch?

Moeilijk...
Grappig. Ik zit ook nog met de iPhone 7 en kan me wel vinden in een aantal punten. Ik wou dit jaar upgraden, ik wil alleen de mini (de rest is te groot voor m’n hand). Echter wil ik 120hz en dat zit niet op de mini. Als ik wil upgraden wil ik die stap sowieso maken en anders niet. Dus kans is groot dat in een nog een jaar wacht(tenzij de Phone kapot gaat).

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Dat is het en dat blijft het. Persoonlijk was ik erg blij met de update van mijn 8 naar 11. Ik vermoed dat de stap naar de 13 minder groot gaat zijn. Maar then again, het is persoonlijk :)

Waarom niet wachten met kopen en in de winkel bekijken?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:00
Na 3 jaar Android toch weer terug naar IOS. Ik vind de ecosysteem fijner. Ik heb al een ipad pro en mac mini en de watch 7 komt er ook nog. Ik ga voor de Pro max maar twijfel nog steeds welke kleur te nemen, blauwe of grafiet. Ik was zeker voor de blauwe gegaan als apple een mooie blauwe leren case had, maar helaas. Ik heb nog 3 uur :-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:39
iPhone 13 Pro Sierra Blue :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82LHLIfrShngs5DL0YQ6LqdRJn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWmqvwfYMOdwowDIgjVgsM82.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:39
Kwam de foto op Instagram tegen, ik dacht ik deel hem even ;)
Twijfel nog voor welke kleur ik ga, deze ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Ik heb nu de blauwe iPhone 12 Pro, ik denk dit jaar eens speciaal te doen en voor de gold versie te gaan, lekker luxe kleur... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kepro schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]

Grappig. Ik zit ook nog met de iPhone 7 en kan me wel vinden in een aantal punten. Ik wou dit jaar upgraden, ik wil alleen de mini (de rest is te groot voor m’n hand). Echter wil ik 120hz en dat zit niet op de mini. Als ik wil upgraden wil ik die stap sowieso maken en anders niet. Dus kans is groot dat in een nog een jaar wacht(tenzij de Phone kapot gaat).
Het scherm van de 12 mini is beter dan van de 7. Heb zelf de mini gehad, maar weggedaan omdat ik een breder toetsenbord wil, en ik het ook te klein vind tegenwoordig.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ook altijd mijn afweging. Ik heb hem in een Apple Leather Case en daar zie je zelfs de donkergrijze zijkant van Graphite. Dus ik zou nooit voor een zilveren gaan. Ook vind ik Sierra Blue geen gelukte kleur voor mijzelf.

Gewoon weer lekker Graphite. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:41:
[...]

Dat is het en dat blijft het. Persoonlijk was ik erg blij met de update van mijn 8 naar 11. Ik vermoed dat de stap naar de 13 minder groot gaat zijn. Maar then again, het is persoonlijk :)

Waarom niet wachten met kopen en in de winkel bekijken?
Kan hem sowieso terugsturen als het niet bevalt ;) En ik vermoed dat de voorraad er snel doorheen is dankzij die chip shortages in de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:56:
[...]

Ook altijd mijn afweging. Ik heb hem in een Apple Leather Case en daar zie je zelfs de donkergrijze zijkant van Graphite. Dus ik zou nooit voor een zilveren gaan. Ook vind ik Sierra Blue geen gelukte kleur voor mijzelf.

Gewoon weer lekker Graphite. :)
Hier ook altijd de lederen Apple cases, dus duidelijk dan.. gewoon weer saai zwart ;)

Dank ook aan de anderen voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Laatst online: 17-04 06:03
Comilion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:40:
[...]

[...]

Ik had hetzelfde dilemma, ik ga toch voor de pro max vanwege superieure battery life.
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen... en de grotere kans dat ik hem day 1 heb :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Nouja zeg, dat zeg ik al vanaf het event.

Als ik geen Gold kan bemachtigen strak word ik boos hoor :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb de iPhone 12 Pro Max, toch de knoop doorgehakt om dit jaar over te slaan. Verschil is veel te klein…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ik zit met een iPhone XS Max 64GB en wil eigenlijk naar de iPhone 13 Pro Max 128GB gaan (of misschien wel 256GB) maar als ik dan de geruchten van de iPhone 14 zie zonder notch word ik daar meer warm van dan promotion in de iPhone 13 pro eerlijkgezegd 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:18

swv

Tripwire999 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:19:
Ik zit met een iPhone XS Max 64GB en wil eigenlijk naar de iPhone 13 Pro Max 128GB gaan (of misschien wel 256GB) maar als ik dan de geruchten van de iPhone 14 zie zonder notch word ik daar meer warm van dan promotion in de iPhone 13 pro eerlijkgezegd 😅
Ja en dan raak je volgend jaar teleurgesteld. Net als nu met de Watch Series 7: Ownee toch geen redesign… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zó om 14:00 uur maar eens twee iPhone 13 Pro-Max toestelletjes bestellen. De gouden voor een vriendin en de graphite voor mezelf. Inruilen is ook niet echt interessant, voor m'n iPhone 7 128GB krijg ik nog €50,- terug en de iPhone 10 128GB van die vriendin levert ook niet veel meer op (momenteel niet meer te bekijken doordat de prijzen niet meer zichtbaar zijn op de Apple site).

Enige waar ik nog niet 100% over uit ben is de hoeveelheid storage. De 128 GB versie kan volgens de specs niet in 4K Pro-Res filmen maar zo veel film ik nou ook weer niet dus die 128GB uitvoering is eigenlijk genoeg....
Tot 4K ProRes-video opnemen met 30 bps (1080p met 30 bps voor model met 128 GB opslag)*

* Later dit najaar beschikbaar.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Al ergens prijzen gelekt met abo Vodafone? 😌

[ Voor 22% gewijzigd door knny op 17-09-2021 11:30 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

knny schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:30:
Stonden afgelopen dinsdag gewoon op de Apple site, nu helaas niet meer. Prijzen staan hier nog wel her en der in dit topique.... ;)

Ja, Edit er even bij dat je de prijzen bij Vodafone wil weten..... :9

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 17-09-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Bedrag wat je wilt betalen X duur abonnement - aanschafprijs = bij te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LQG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2022

LQG

Vaak krijg je inderdaad wat korting bij aanschaf i.c.m. abonnement. Ik sprak iemand van Vodafone en die wist me te vertellen dat dit verschil tijdens de pre-order maar 24 euro is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 14:05
Will_M schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:30:
Zó om 14:00 uur maar eens twee iPhone 13 Pro-Max toestelletjes bestellen. De gouden voor een vriendin en de graphite voor mezelf. Inruilen is ook niet echt interessant, voor m'n iPhone 7 128GB krijg ik nog €50,- terug en de iPhone 10 128GB van die vriendin levert ook niet veel meer op (momenteel niet meer te bekijken doordat de prijzen niet meer zichtbaar zijn op de Apple site).

Enige waar ik nog niet 100% over uit ben is de hoeveelheid storage. De 128 GB versie kan volgens de specs niet in 4K Pro-Res filmen maar zo veel film ik nou ook weer niet dus die 128GB uitvoering is eigenlijk genoeg....

[...]
Die twijfel had ik ook. ProRes is vooral interessant als je achteraf de video gaat bewerken als ik het goed begrepen heb. Je kunt wel gewoon 4k HDR en 60fps filmpjes maken en dat is voor mij goed zat. Ik ga dus voor 128gb, genoeg opslag voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:36
Ik heb een offerte laten maken woensdag en ik zou dan na 14 uur max 30 min een betaallink krijgen. Ik twijfel echter of ik niet liever zelf instant koop. Wat is beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

TweakerVincent schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:52:
Ik heb een offerte laten maken woensdag en ik zou dan na 14 uur max 30 min een betaallink krijgen. Ik twijfel echter of ik niet liever zelf instant koop. Wat is beter?
Huh? Wie gaat een pre order op een pre order doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Grappig, ik heb juist exact het omgekeerde gevoel als ik een telefoon met TouchID gebruik, je moet een bewuste handeling doen (vinger op de homeknop leggen) om het toestel te unlocken. Met FaceID hoef je niets te doen, naar het scherm kijken doe je toch al als je ‘m gebruikt dus unlocken gebeurt vanzelf en is niet iets waar je over na hoeft te denken.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:48
Aaargh! schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:00:
[...]

Grappig, ik heb juist exact het omgekeerde gevoel als ik een telefoon met TouchID gebruik, je moet een bewuste handeling doen (vinger op de homeknop leggen) om het toestel te unlocken. Met FaceID hoef je niets te doen, naar het scherm kijken doe je toch al als je ‘m gebruikt dus unlocken gebeurt vanzelf en is niet iets waar je over na hoeft te denken.
Nu denk ik niet dat je veel moet nadenken, of denk jij ook nog na als je eens in een handgeschakelde auto zit?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

carpebios schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:03:
[...]

Nu denk ik niet dat je veel moet nadenken, of denk jij ook nog na als je eens in een handgeschakelde auto zit?
Enige 'nadeel' van Touch-ID is het moment dat je Apple-Pay naar voren wilt halen vanop het lockscreen (iPhone 7). Die meuk komt bij mij dan alttijd naar voren als ik het NIET nodig heb maar als ik in de supermarkt iets wil betalen en ik doe een 'Double-Tap' op de het TouchID dan unlocked de telefoon.... 8)7

Double-Tap in de supermarkt dus altijd maar met een vinger welke NIET gelezen wordt door het unlock mechanisme.

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 17-09-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 09:08
Succes straks met pre-orderen allemaal! Bestellen, in ontvangst nemen en daarna weer wachten op sept 2022 :)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Famous
Zo even lunchen, een zenuwpoepje doen en dan kunnen we los :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:21:
Zo even lunchen, een zenuwpoepje doen en dan kunnen we los :+ :D
Zouden ze in iOS 15 nou ook eens ein-de-lijk een optie tot automagisch inschakelen van het HOT-SPOT ingebouwd hebben.... Zodra de BT van de auto verbonden is meteen het hotspot inschakelen zodat de navigatie ook meteen alle file's / vertragingen / wegwerzaamheden kan ophalen (Guide & Inform ; CAR-NET).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 12-09 11:39
Will_M schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:32:
[...]

Zouden ze in iOS 15 nou ook eens ein-de-lijk een optie tot automagisch inschakelen van het HOT-SPOT ingebouwd hebben.... Zodra de BT van de auto verbonden is meteen het hotspot inschakelen zodat de navigatie ook meteen alle file's / vertragingen / wegwerzaamheden kan ophalen (Guide & Inform ; CAR-NET).
Heb er zelf nooit naar gekeken, maar lijkt me dat je dit kan doen met shortcuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
LQG schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:39:
[...]

Vaak krijg je inderdaad wat korting bij aanschaf i.c.m. abonnement. Ik sprak iemand van Vodafone en die wist me te vertellen dat dit verschil tijdens de pre-order maar 24 euro is.
€24 bij pre-order is wel heel weinig. Vorig jaar nog ruim €100 korting (€123 om precies te zijn) op toestel alleen al in combi met abo. Ik wacht het wel af en kan dan alsnog beslissen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
Will_M schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:32:
[...]

Vast niet, en Car-Net gebruik ik trouwens niet.
Gewoon lekker Flitsmeister hier, start automatisch op na verbinding met CarPlay.
Comilion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:35:
[...]

Heb er zelf nooit naar gekeken, maar lijkt me dat je dit kan doen met shortcuts?
Het irritante hieraan is dat je dus moet bevestigen dat die gebruikt 'mag' worden.
Dat doet het hele idee een beetje teniet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:44:
[...]

Vast niet, en Car-Net gebruik ik trouwens niet.
Gewoon lekker Flitsmeister hier, start automatisch op na verbinding met CarPlay.

[...]

Het irritante hieraan is dat je dus moet bevestigen dat die gebruikt 'mag' worden.
Dat doet het hele idee een beetje teniet 8)7
CarPlay en Flitsmeister is hier niet echt een goede combinatie. Schakelt zichzelf te snel uit zodra je iets te lang stilstaat en schakelt dan niet opnieuw in. Toch maar eens kijken naar Flitsmeister One.

Het bevestigen van shortcuts kan je uitzetten. Je blijft dan wel de melding krijgen dat hij uitgevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Blubkens schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:18:
Persoonlijk vind ik de Sierra Blauw echt meer eruit zien als baby blauw.
Ik vraag me vooral af wat het verschil is tussen Sierra Blue en het Sky Blue van de AirPods Max. Als we straks weer naar kantoor moeten zit ik een NC koptelefoon te overwegen en het zou mooi zijn als die kleuren matchen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:47:
[...]

CarPlay en Flitsmeister is hier niet echt een goede combinatie. Schakelt zichzelf te snel uit zodra je iets te lang stilstaat en schakelt dan niet opnieuw in. Toch maar eens kijken naar Flitsmeister One.

Het bevestigen van shortcuts kan je uitzetten. Je blijft dan wel de melding krijgen dat hij uitgevoerd is.
Hoelang sta jij stil dan? :9
Ik heb dat nog niet meegemaakt eerlijk gezegd.

Dat kan je overigens ook uitzetten, maar dan gaat de batterij denk ik snel leeg als je het vergeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:55:
[...]

Hoelang sta jij stil dan? :9
Ik heb dat nog niet meegemaakt eerlijk gezegd.

Dat kan je overigens ook uitzetten, maar dan gaat de batterij denk ik snel leeg als je het vergeet ;)
Niet eens zo gek lang, ik vindt het ook best vreemd.

Gister reed ik van Groningen naar Almere en weer terug. Denk wel 4 keer de melding gekregen dat Flitsmeister zichzelf heeft afgesloten.

Ik mis de optie om in Shortcuts (of Flitsmeister) de optie te gebruiken om af te sluiten zodra CarPlay niet meer verbonden is, die mis ik nog steeds.

En uitzetten kan, maar het gemak van CarPlay had groter kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb net even (vlug) in de Opdrachten App zitten kijken maar ik kan nergens iets vinden (scripten) om het HOT-SPOT aan te zetten op basis van andere koppelingen. WiFi / Mobiele Data zijn vrij generieke schakelingen (AAN / UIT van de functie als geheel) en dus niet ver genoeg te specificeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Sjezus, ga mijn 12 Pro maar te koop zetten voor €950,- denk ik? 8)7

V&A aangeboden: Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Groen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:20:
Sjezus, ga mijn 12 Pro maar te koop zetten voor €950,- denk ik? 8)7

V&A aangeboden: Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Groen
Ik zou even een jaartje extra wachten en nóg meer vragen. De iPhone 12 Pro is dan nergens meer nieuw te verkrijgen en wordt dus een collecters-item O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

82% batterij is anders niet perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:22:
best slecht eerlijk gezegd. mijn 11 pro van releasedate heeft nog 90%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ze kunnen mijn 12 Pro Max omruilen voor een 13 Pro Max met uiteraard bijbetaling naar mij toe Battery is nog 100%

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:22:
M'n iPhone 7 doet nú nog '79%' zegt 't ding na exact 5 jaar gebruik vandaag.... M'n oude iPhone 6 welke door m'n moeder nu nog tot volle tevredenheid gebruikt wordt zit nog steeds op '92%' (beide nog met de éérste accu).

iPhone 7 mag nu gratuite naar m'n vader, kan 'ie z'n Nokia 520 in de kast leggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 17-09-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
winwiz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:25:
Ze kunnen mijn 12 Pro Max omruilen voor een 13 Pro Max met uiteraard bijbetaling naar mij toe Battery is nog 100%
Mijn 12 Pro Max van releasedate staat nu op 93%. Lijkt me vrij normaal bij intensief gebruik. Als je je batterij ook al moet sparen, kun je 'm net zo goed helemaal niet gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Laatst online: 07:21
Mijn iPhone 8 staat op 81% dus we gaan lekker voor de 13 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:30:
[...]

Mijn 12 Pro Max van releasedate staat nu op 93%. Lijkt me vrij normaal bij intensief gebruik. Als je je batterij ook al moet sparen, kun je 'm net zo goed helemaal niet gebruiken. :+
Gewoon na een jaar vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:31:
[...]

Gewoon na een jaar vervangen :+
Dat doe ik sowieso! (de telefoon dan, he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

royhoi

-

Straks ook bestellen 😄 mijn 256gb X werkt eigenlijk nog perfect maar wil na bijna 4 jaar weer eens wat nieuws, batterij is ook nog maar 77%

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:33
Misschien heb ik het gemist maar wordt het met het nieuwe ProMotion scherm ivm de variable refresh rates ook mogelijk (in de toekomst) een soort Always-On lockscreen te tonen voor noodzakelijke berichten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Wat ik wel weer grappig vind. Gemiddelde shop die z’n store in een week tijd 2 keer dik een halve dag offline haalt is zo goed als failliet. Apple doet het en de aandelen worden alleen maar meer waard 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Dennisweb schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:30:
[...]

Hoe moet ik hem sparen? Hij wordt normaal gebruikt en staat altijd aan. Ik zit alleen niet de hele dag op Social Media te koekeloeren of te gamen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
winwiz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:33:
[...]

Hoe moet ik hem sparen? Hij wordt normaal gebruikt en staat altijd aan. Ik zit alleen niet de hele dag op Social Media te koekeloeren of te gamen.
Geen snellader gebruiker, niet helemaal laten leeglopen zijn oa. dingen die net wat beter zijn.

Ik lig er overigens niet wakker van, van dat percentage.
Mijn X of 11 Pro was 82% dacht ik en die was alsnog zo verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

winwiz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:33:
[...]

Ik heb een wekkerradio met een Lightning aansluiting boven op en daar staat m'n iPhone eigenlijk altijd op gedurende de nacht. Vervolgens kan ik bijna altijd wel een hele dag mee door komen met die '79%' capaciteit.

USB-C aansluiting is er gelukkig niet gekomen, dan had ik weer een wekkerradio gehad welke niet meer volledig te gebruiken zou zijn.

nieuws: IKEA Nederland start in oktober met verkoop draadloze Qi-lader Sjömärke

Misschien ook maar eens in m'n bed / achterwand verwerken... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 17-09-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:33:
Wat ik wel weer grappig vind. Gemiddelde shop die z’n store in een week tijd 2 keer dik een halve dag offline haalt is zo goed als failliet. Apple doet het en de aandelen worden alleen maar meer waard 🤣
Vraag mij ook af wat ze doen tegenwoordig nog dat het zo lang offline gaat. Ergens in mijn hoofd is het gewoon hype genereren? Of zou er echt een halve dag nogsteeds nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb een AW en een Ipad Pro beide in het space-grey, nu heb ik het idee om de iPhone Pro in het zilver te bestellen.. stemmetje zegt dat ik hier spijt van ga krijgen, anderzijds ziet die er imo het beste uit... dilemma's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Imperium schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:40:
Ik heb een AW en een Ipad Pro beide in het space-grey, nu heb ik het idee om de iPhone Pro in het zilver te bestellen.. stemmetje zegt dat ik hier spijt van ga krijgen, anderzijds ziet die er imo het beste uit... dilemma's..
Twee kleuren bestellen en één retour.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 5 ... 44 Laatste