• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

epo

Apple Care is alleen handig bij een ongelukje, dus heb je deukjes of krasjes dan mag niet met je AppleCare korting je scherm of achterkant vervangen.

Ik gebruikte nooit hoesjes en mijn iPhones zaten dan ook vol met krassen, gekke was wel dat dit pas na een half jaar begon. Dit jaar mijn 12 Pro Max met een lelijke hoes gebruikt en nul krassen, mogelijk enigzins door het Ceramic shield? In ieder geval ook een keer flink laten vallen wat het hoesje toen netjes opving.. Maar het hoesje blijft wel spuuglelijk dus de 13 gaat ook weer zonder hoes.

Ik neem al jaren 256GB, ook vanwege muziek offline voor op vakantie.

[ Voor 67% gewijzigd door epo op 15-09-2021 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Rivanov schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:20:
[...]

Ik ga voor 128GB.
ProRes kan me gestolen worden. Film toch niet exorbitant veel. Voornamelijk foto’s.
Hier net zo. In use 75GB, ga daarom niet extra betalen voor 256 terwijl ik het niet nodig heb. Geheel persoonlijk, waar hecht je waarde aan kwestie..

Bijna vrijdag :)
Ps: waar is Geert eigenlijk?

Het is weer bijna September 2025 :)

• Rjvries
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-12-2022
Garret1410 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:34:
[...]

Volgens mij heb je helemaal geen dure telefoon nodig. :)

De meerwaarde zit hem in het het feit alles een beetje beter is geworden. Snellere SOC, helderder scherm, bettere accuduur, verbeterde camera, kleinere notch en verbeterde Face ID, nieuwe kleurtjes en vast nog een paar dingen.

Persoonlijk vind ik de Pro een grotere upgrade maar dat zijn zaken die jij weer minder belangrijk vind.

Of je aan het toetsenbord gaat ergeren weet ik niet. Ik vond de Mini best leuk en had met typen geen probleem maar het was net even te klein voor mij.
Daar heb je helemaal gelijk in. De Key2 was 600 euro toen ik hem kocht en heb er drie jaar mee gedaan, afschrijving van 200 per jaar dus. Op zich wel redelijk.

Nu begint hij toch wel een beetje traag te worden hier en daar, en de welbekende spatiebalk-failure heeft nu ook mijn BB bereikt.

Ik hoef niet per se een dure (De Motorola Razr is wel erg vet, ik had het origineel destijds in de jaren 90 ook, maar no way dat ik 1200 euro ga betalen voor een telefoon), maar wil wel weer (minimaal) 3 jaar ermee kunnen doen. Wat op zich mijn voorkeur naar de 13 zal verschuiven, hoewel de 12 van een jaartje oud goedkoper gaat zijn, en Apple kennende, ook wel 3 jaar gaat uithouden. Wat dus weer in het voordeel van de 12 zou vallen i.v.m. prijs.

Vandaar de twijfel tussen deze twee.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:43

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dennisweb schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:21:
[...]

Ik ga weliswaar voor een Pro Max, maar kies al jaren 256GB. Dan kun je je iPhone ook ten volste gebruiken, met alle functies. Ik had ook met 128GB af gekund, maar het idee dat ProRes dan niet zal werken is wel jammer. Het is toch weer een nieuwe functie die je dan meteen niet kan gebruiken.

Ik gebruik een hoesje en een sleeve. Maar @Donstil gebruikt Apple Care als zijn hoesje en dat lijkt hem prima te bevallen. Alleen gaat de waarde wel naar beneden bij verkoop, omdat - als je Apple Care een keer hebt gebruikt - geen geld meer terug kan vragen. Anders krijg je naar verhouding terugbetaald. Dus 229 over 12 maanden is ongeveer 100 euro.
Maar als je geen prores hebt kan je toch nog wel die cinematic doen?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Jaymone
Zijn er mensen die het verschil tussen de Pro en Max dit jaar verwaarloosbaar vinden en daarom voor de reguliere Pro gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jaymone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:40:
Zijn er mensen die het verschil tussen de Pro en Max dit jaar verwaarloosbaar vinden en daarom voor de reguliere Pro gaan?
??? De max is toch ook een pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tylen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:36:
[...]

Maar als je geen prores hebt kan je toch nog wel die cinematic doen?
Je hebt wel ProRes alleen gelimiteerd op 1080p

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jaymone
Tylen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:47:
[...]

??? De max is toch ook een pro.
Zeker, Pro Max dan ;)

• Tylen

Tylen

Dus wat is nou precies je vraag? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:40:
Ja ikke. Ik heb sinds de 6 altijd de grotere telefoon gehad en met de X vond ik dat heel lastig, alles was klein en priegelig, dus na de X weer voor de grotere gegaan.

Nu met de 12 Pro Max vind ik dat voor het eerst niet fijn meer, die is mij net te groot. 6,1” zit daar wel lekker tussen wat mij betreft en nu er geen verschil meer zit ik features ga ik dus een stapje terug.

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:54:
[...]

Ja ikke. Ik heb sinds de 6 altijd de grotere telefoon gehad en met de X vond ik dat heel lastig, alles was klein en priegelig, dus na de X weer voor de grotere gegaan.

Nu met de 12 Pro Max vind ik dat voor het eerst niet fijn meer, die is mij net te groot. 6,1” zit daar wel lekker tussen wat mij betreft en nu er geen verschil meer zit ik features ga ik dus een stapje terug.
Denk dat het dan weer een verademing gaat zijn voor je of je moet het weer te klein vinden. Het zal wel wennen worden met typen

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Kunnen jullie er ook bijzetten welke kleur je neemt. Ben wel benieuwd wat t meeste in trek is en wat niet.

[ Voor 35% gewijzigd door CyberMania op 15-09-2021 19:01 ]

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:02
Twijfel: 13 of 13 pro.

Komend van SE 2020

Zie ik het goed dat het enige verschil echt is camera’s en accu?

Anoniem: 736981

Ro-Maniak2 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:09:
Twijfel: 13 of 13 pro.

Komend van SE 2020

Zie ik het goed dat het enige verschil echt is camera’s en accu?
https://www.apple.com/benl/iphone/compare/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
CyberMania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:01:
Kunnen jullie er ook bijzetten welke kleur je neemt. Ben wel benieuwd wat t meeste in trek is en wat niet.
Hier hoogstwaarschijnlijk een Silver 13 Pro (128Gb)

• _Bailey_
  • Niet online
Hier hoogstwaarschijnlijk een Silver 13 Pro

(en kijk ook nog met een schuin oog naar de blauwe 13 Mini)

edit: excuses voor de dubbele quote. Stop nu met bier

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2021 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rjvries
Of het nou de 12 of de 13 wordt, de mini of de gewone, het zal altijd de blauwe worden. Ik vind de rode nu wel heel gaaf, maar vind ik dat over een jaar nog steeds? De blauwe lijkt me tijdlozer. Zwart is saai en ben niet van wit of roze.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Gaaf. Ik heb nu de groen/blauwe iPhone 11. Vind dat toch wel toffer dat saai zwart inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pro 512 GB Zilver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:00:
[...]

Denk dat het dan weer een verademing gaat zijn voor je of je moet het weer te klein vinden. Het zal wel wennen worden met typen
Ja ben benieuwd. Morgen maar bestellen en dan zien we het vanzelf :P

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:30:
[...]

Ja ben benieuwd. Morgen maar bestellen en dan zien we het vanzelf :P
Als je morgen gaat bestellen word je teleurgesteld. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik twijfel, wil eigenlijk voor goud gaan maar het moet niet te vrouwelijk worden. Denk aan een combi met een cover als:
https://idealofsweden.nl/...ne-13-pro-golden-twilight

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:14
TouchOfInsanity schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:26:
[...]

Ik twijfel, wil eigenlijk voor goud gaan maar het moet niet te vrouwelijk worden. Denk aan een combi met een cover als:
https://idealofsweden.nl/...ne-13-pro-golden-twilight
Voor cases is een speciaal topic :-) [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets Misschien moet een moderator dat even in de roze balk onderin zetten bij "Let op....."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
laredo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:30:
[...]

Voor cases is een speciaal topic :-) [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets Misschien moet een moderator dat even in de roze balk onderin zetten bij "Let op....."
Het gaat niet specifiek over de cover maar iemand vroeg naar welke kleur iedereen ging bestellen. Omdat de goudkleurige toestellen mij aanstaan icm met een dergelijke cover liet ik hem zien. Niet meer dan dat. ;)
Dennisweb schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:50:
[...]

Als je morgen gaat bestellen word je teleurgesteld. ;w
Ooh ja overmorgen, ik ben de dagen een beetje kwijt 😂

• epo

epo

https://9to5mac.com/2021/...us-iphone-12-performance/

Ben wel benieuwd hoeveel impact dit inderdaad heeft op toekomstige Apple Silicon cpu's.Mogelijk dat ze nu al hun expertise op de M2 hebben gezet. Qua snelheid heeft de 13 ook niet veel meer nodig dan de 12, maar toch scary als je experts met jaren kennis verdwijnen.

• mister123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 16:21
Weet iemand trouwens of de nieuwe modellen wifi 6E ondersteunen? Op de website van Apple zelf is het niet helemaal duidelijk. Echter schrijven de nieuws organisaties dat dit er wel in zit? Zie bvb dit artikel van Bild:

https://www.bild.de/deals...nd-rabatte__wmagpost7161/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:34
Waarschijnlijk de blauwe 13 Pro 256GB. Past goed bij mijn blauwe ipad Air. De blauwe 13 Pro gaat mijn groene 11 Pro 256GB vervangen

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42
Hier voor een blauwe Pro, komend vanaf een Xr 128GB. Twijfel nog tussen 128 of 256 GB, gebruik nu ook maar 64 GB en heb een 2TB iCloud bundel. Dus neig naar de 128. Abyss blue hoesje is al besteld en onderweg samen met een Spigen Screen protector.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
epo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:44:

Ben wel benieuwd hoeveel impact dit inderdaad heeft op toekomstige Apple Silicon cpu's.Mogelijk dat ze nu al hun expertise op de M2 hebben gezet. Qua snelheid heeft de 13 ook niet veel meer nodig dan de 12, maar toch scary als je experts met jaren kennis verdwijnen.
Dat is dan toch wel matig, in feite is de A15 dus gelijk aan de A14?

• epo

epo

Imperium schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:06:
[...]

Dat is dan toch wel matig, in feite is de A15 dus gelijk aan de A14?
Grotendeels wel, maar zuiniger en betere (of nieuwere want die kopen ze gewoon in) neural CPU's.
Zuiniger ook door de betere TSMC 5NM technologie maar goed verder is het gissen. Kan ook door Corona en het vele thuiswerken dat hardware projecten uitlopen. Anyways de A14 was al top, dus de A15 is zeker niet slecht alleen niet een hele grote verbetering t.o.v de A14 maar meer dan genoeg voor een iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door epo op 15-09-2021 21:16 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
epo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:13:
[...]

Grotendeels wel, maar zuiniger en betere (of nieuwere want die kopen ze gewoon in) neural CPU's.
Zuiniger ook door de betere TSMC 5NM technologie maar goed verder is het gissen. Kan ook door Corona en het vele thuiswerken dat hardware projecten uitlopen. Anyways de A14 was al top, dus de A15 is zeker niet slecht alleen niet een hele grote verbetering t.o.v de A14.
En in het top of the range segment ja.
De stappen die Apple afgelopen (2-3?) jaren gemaakt heeft is echt wel zeer goed te noemen.

Dan een jaartje wat minder snap ik wel :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• epo

epo

Famous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:17:
[...]

En in het top of the range segment ja.
De stappen die Apple afgelopen (2-3?) jaren gemaakt heeft is echt wel zeer goed te noemen.

Dan een jaartje wat minder snap ik wel :)
Daar heb ik het dan ook niet over. Het is meer is het express of spelen er andere zaken.
Ik kan mij voorstellen dat ze naar een tick-tock situatie overgaan, maar dat artikel wijst op andere redenen.

[ Voor 12% gewijzigd door epo op 15-09-2021 21:23 ]

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:42
Is het de upgrade waard van 11pro Max naar de 13 pro Max? Of nog een jaartje wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:33
MarioMark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:24:
Is het de upgrade waard van 11pro Max naar de 13 pro Max? Of nog een jaartje wachten?
Dat is nou net die ene vraag die niemand voor jou kan beantwoorden. Alleen jij weet of het jou het waard is ;)

• Famous
epo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:22:
[...]

Daar heb ik het dan ook niet over. Het is meer is het express of spelen er andere zaken.
Ik kan mij voorstellen dat ze naar een tick-tock situatie overgaan, maar dat artikel wijst op andere redenen.
Als ik moet gokken denk ik wel dat het meespeelt.
En dan bedoel ik niet “the best engineers” maar corona.

Kijk je naar de Apple stock was het -1$.
Normaal zakte ze meer terwijl, heb ik het idee, het voor de fan net wat tegenviel dit event.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:06

PBP

MarioMark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:24:
Ik wacht nog een jaartje voor een grote upgrade en hopelijk ook met een nieuw design. Want als ik heel eerlijk ben is de 11 pro max nog retesnel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
Jaymone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:32:
[...]

Hier net zo. In use 75GB, ga daarom niet extra betalen voor 256 terwijl ik het niet nodig heb. Geheel persoonlijk, waar hecht je waarde aan kwestie..

Bijna vrijdag :)
Ps: waar is Geert eigenlijk?
Ik vind dit een hele goede vraag…

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
hk12nl schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:48:
[...]

Ik vind dit een hele goede vraag…
Was al gesteld, beantwoord en vernietigd.

He took off ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo

epo

Famous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:32:
[...]

Als ik moet gokken denk ik wel dat het meespeelt.
En dan bedoel ik niet “the best engineers” maar corona.

Kijk je naar de Apple stock was het -1$.
Normaal zakte ze meer terwijl, heb ik het idee, het voor de fan net wat tegenviel dit event.
Ik hoop dat het Corona is.. Echter als de grondleggers van de A-Chips grotendeels vertrokken zijn dan vang je dat niet op in een jaar..
PBP schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:32:
[...]

Ik wacht nog een jaartje voor een grote upgrade en hopelijk ook met een nieuw design. Want als ik heel eerlijk ben is de 11 pro max nog retesnel.
Volgend jaar is die ook nog retesnel :P

[ Voor 23% gewijzigd door epo op 15-09-2021 21:55 ]

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

Toppe

Oké ✅

Ik kan m’n abo aanpassen. Nu wil ik misschien overstappen naar KPN. Kan dat maandelijks opzeggen, krijg onbeperkt data en bellen voor het zelfde bedrag. Maar nu bieden ze ook 5G aan. Heb ik er wat aan op een 13 Pro Max of is het broodje aap dat 5G in NL?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik merk dat er nog maar weinig animo is voor de Mini dit jaar. De Mini werd afgelopen jaar al vroeg in het iPhone 12 topic veelvuldig besproken.

Ook op Reddit en macrumors overigens weinig animo voor de 13 Mini.
Wellicht een teken aan de wand

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2021 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:57

L23

_Bailey_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:11:
Ik merk dat er nog maar weinig animo is voor de Mini dit jaar. De Mini werd afgelopen jaar al vroeg in het iPhone 12 topic veelvuldig besproken.

Ik heb zelf mijn mini al. Wellicht dat de meeste mensen vorig jaar al voor de iPhone SE 2020 en de iPhone 12 mini zijn gegaan. En upgraden van de 12 mini naar de 13 mini lijkt mij in ieder geval niet zo interessant. Ik wacht sowieso een aantal jaren voor ik weer een nieuw toestel neem. Maar van de 12 (Pro) naar de 13 Pro is interessanter qua nieuwe features.

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
Ik twijfel welke kleur 13 pro ik zal bestellen. Ik vind de blauwe kleur erg chic en rustig maar de grafietkleur erg tijdloos en altijd goed. Heb gelukkig tot vrijdag de tijd om te kiezen. Welke kleur zouden jullie kiezen tussen die 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:34
Heijmenberg99 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:45:
Ik twijfel welke kleur 13 pro ik zal bestellen. Ik vind de blauwe kleur erg chic en rustig maar de grafietkleur erg tijdloos en altijd goed. Heb gelukkig tot vrijdag de tijd om te kiezen. Welke kleur zouden jullie kiezen tussen die 2?
Zelf waren dit ook mijn keuzes. Ik ga voor de blauwe heb ik besloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
falconxp schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:54:
[...]

Zelf waren dit ook mijn keuzes. Ik ga voor de blauwe heb ik besloten.
Same here!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Hier hetzelfde dilemma tussen de blauwe en de grafiet.
Ik heb ze beiden al tussen mijn favorieten gezet in de app, voor als ik twijfel tot het laatste moment >:)

In ieder geval heb ik het Sequoia-groen lederen hoesje al besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:11:

Nou dat teken is er al driekwart jaar, ding heeft het erg slecht gedaan.
De 13 Mini komt dan nog uit omdat het in de pijplijn zit en het design vrijwel gelijk is, voor de 14 schijnt hij geschrapt te zijn.

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:51
Ik hoopte eigenlijk ook op de verbeterde FaceID die ook met mondkapjes zou werken, maar dat zit er dus niet in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:19:
[...]

Nou dat teken is er al driekwart jaar, ding heeft het erg slecht gedaan.
De 13 Mini komt dan nog uit omdat het in de pijplijn zit en het design vrijwel gelijk is, voor de 14 schijnt hij geschrapt te zijn.
Toch baal ik er wel van dat de verkopen tegen schijnen te vallen.
Ik hoor heel veel mensen om mij heen die behoefte hebben aan een dergelijk formaat (om vervolgens een groter toestel te kopen |:( )

Ik ben benieuwd wat volgend jaar de kleinste maat is. Wellicht gewoon het formaat van de huidige iPhone 13?

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:10
iPhone 13 Pro Max (zwart, goud of blauw).
Ik heb nu een normale 12 (zwart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:34
robcoenen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:56:
[...]

Toch baal ik er wel van dat de verkopen tegen schijnen te vallen.
Ik hoor heel veel mensen om mij heen die behoefte hebben aan een dergelijk formaat (om vervolgens een groter toestel te kopen |:( )

Ik ben benieuwd wat volgend jaar de kleinste maat is. Wellicht gewoon het formaat van de huidige iPhone 13?
Dit is wat ik enorm merk met de mini. Mensen echt constant erom schreeuwen dat die moet komen en vervolgens is die er en halen diezelfde mensen het niet.. Maar dan waarschijnlijk wel weer boos als er volgend jaar geen Mini is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-05 21:33

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Na een midnight green 11 Pro Max en een gouden 12 Pro wordt het nu tijd voor een grafiet 13 Pro :p

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dglavimans schreef op donderdag 16 september 2021 @ 01:55:
[...]

Dit is wat ik enorm merk met de mini. Mensen echt constant erom schreeuwen dat die moet komen en vervolgens is die er en halen diezelfde mensen het niet.. Maar dan waarschijnlijk wel weer boos als er volgend jaar geen Mini is :p
Nou, ja, ik denk dat heel veel mensen die enorm geïnteresseerd zijn in kleinere modellen allemaal massaal de SE2 hebben gekocht toen die verscheen na jaren geen nieuw klein toestel in de line-up te hebben gehad. Dat er dan opeens een paar maanden later een enorm superieur toestel (12 Mini) verschijnt: tja. Vervelend. Maar velen van die SE2-kopers gaan echt geen 12 mini kopen maanden na hun SE2 aanschaf. :+ Misschien kopen ze ook nog geen 13 Mini als de SE2 nog goed werkt...

Ik snap nog steeds niet waarom ze de SE2 vóór de 12 Mini hebben uitgebracht, compleet gestoord.

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 16-09-2021 03:28 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
Ophidian schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:58:
Hier voor een blauwe Pro, komend vanaf een Xr 128GB. Twijfel nog tussen 128 of 256 GB, gebruik nu ook maar 64 GB en heb een 2TB iCloud bundel. Dus neig naar de 128. Abyss blue hoesje is al besteld en onderweg samen met een Spigen Screen protector.
Waar heb je de screenprotector gekocht bij de spigen website gewoon?
Komen de screenprotectors van Belkin met release uit of duurt dit nog even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Altijd “de” kleur gehad.
Althans bij de 11 en 12.

Nu weer blauw vind ik beetje tegenvallen, heb goud nog nooit gehad dus neig hier het meeste naar..

Daarom was ik happy met het gerucht van een bronze kleur :+

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:37
Ik neem de zwarte iPhone 13 Pro Max met 256GB. Mijn huidige telefoon is een zwarte iPhone X met eveneens 256GB. Ik heb nog 120GB over maar 128GB zou wel erg op het randje zitten.

De donkerblauwe van de 12 Pro vond ik juist erg mooi, net als de groene iPhone 11 Pro. Helaas zijn beide niet beschikbaar voor de iPhone 13 Pro-reeks en zilver lijkt erg veel op wit dus dat wordt helaas weer saai zwart.

[ Voor 11% gewijzigd door VirinR op 16-09-2021 08:38 ]

• Famous
VirinR schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:34:
[...]

Ik neem de zwarte iPhone 13 Pro Max met 256GB. Mijn huidige telefoon is een zwarte iPhone X met eveneens 256GB. Ik heb nog 120GB over maar 128GB zou wel erg op het randje zitten.

De donkerblauwe van de 12 Pro vond ik juist erg mooi, net als de groene iPhone 11 Pro. Helaas zijn beide niet beschikbaar voor de iPhone 13 Pro-reeks en zilver lijkt erg veel op wit dus dat wordt helaas weer saai zwart.
Veel videos?
Ik heb hier nog niet eens 30gb in gebruik :o

17GB voor foto's en 8,5GB voor Whatsapp en de rest valt wel mee dus.

Moet wel erbij zeggen dat ik elk jaar vers begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb al 85 GB Music downloads 🙄

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
Mijn 12 Pro Max met 512Gb loopt al aardig vol. Er zit alleen al 275Gb aan foto's op. Nog zo'n 90 GB over... Dus dan wordt het de (veel te dure)13 met 1TB Pro Max. Kleur Lichtblauw waarschijnlijk. Twijfel daar nog wat over. Maar ik heb nog even. ;)

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-05 14:22
Ruud0012 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:24:
Mijn 12 Pro Max met 512Gb loopt al aardig vol. Er zit alleen al 275Gb aan foto's op. Nog zo'n 90 GB over... Dus dan wordt het de (veel te dure)13 met 1TB Pro Max. Kleur Lichtblauw waarschijnlijk. Twijfel daar nog wat over. Maar ik heb nog even. ;)
Waarom zet je de foto's niet gewoon in de cloud? Dat is toch sowieso een fijne gevoel (mocht je iPhone kwijtraken) en je kunt dan dus wel prima uit met een 512GB of zelfs 256GB.

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:28
epo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:44:

https://www.macrumors.com/2021/09/15/a15-geekbench-cpu-gpu/

Volgens de eerste benchmarks is de gewone 13 ongeveer 15% krachtiger dan de 12 en de 13 pro zelfs 55% krachtiger dan de 12 pro

/post

• renegrunn
Sand0rf schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:33:
[...]

https://www.macrumors.com/2021/09/15/a15-geekbench-cpu-gpu/

Volgens de eerste benchmarks is de gewone 13 ongeveer 15% krachtiger dan de 12 en de 13 pro zelfs 55% krachtiger dan de 12 pro
Die cijfers gaan over de GPU. Qua CPU is er niet heel veel veranderd: 10% jump single-core en 18% multi-core t.o.v. de 12 (pro). Daarmee ook de reden dat dit niet werd genoemd tijdens de keynote.

[ Voor 4% gewijzigd door renegrunn op 16-09-2021 09:47 ]

• Ruud0012
nextnext schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:28:
[...]

Waarom zet je de foto's niet gewoon in de cloud? Dat is toch sowieso een fijne gevoel (mocht je iPhone kwijtraken) en je kunt dan dus wel prima uit met een 512GB of zelfs 256GB.
Weet ik. Geeft met toch niet zo'n veilig gevoel. Ben toch wat foto's verloren ooit in OneDrive. Heb liever alles bij me. Maak natuurlijk wel backups en zet alles over op diverse harde schijven. Denk er regelmatig aan, maar iets weerhoud me er dan weer van. Misschien dat ik een keer die stap zet. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
Ruud0012 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:45:
[...]

Weet ik. Geeft met toch niet zo'n veilig gevoel. Ben toch wat foto's verloren ooit in OneDrive. Heb liever alles bij me. Maak natuurlijk wel backups en zet alles over op diverse harde schijven. Denk er regelmatig aan, maar iets weerhoud me er dan weer van. Misschien dat ik een keer die stap zet. O-)
Ik gebruik allebei. De kans dat ik mijn telefoon kwijt raak acht ik groter, en dan ben ik dus alles kwijt. Heb dus originals op de iPhone / mac en in de (i)cloud.

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Ruud0012 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:45:
[...]

Gebruik icloud als een extra backup. Dagelijks een complete backup van je telefoon. Voor het geval de telefoon kapot valt, kwijt raakt of simpel weg gestolen wordt.

• Rjvries
Het valt me op dat er veel mensen de 11 en/of 12 hebben en nu ook de 13 gaan kopen.

Elk jaar een nieuwe, tegen een dergelijk aankoopbedrag. Met vaak minimale updates ten opzichte van de vorige versie (wat ook veel gezegd wordt hier).

Wat bezielt jullie? Hebben jullie geld teveel? Wat doen jullie met die oude? Verkopen/inleveren?

Vraag het me serieus af, want zijn dat dan de iPhones die later als "Refurbished" op de markt komen?
Ik ben daar nogal huiverig om, die refurbished toestellen. Heb altijd het idee "waarom heeft de vorige eigenaar deze weg gedaan?".

(Om diezelfde reden koop ik ook geen 2e hands auto's meer, maar goed, hele andere discussie.)

Of is het zo dat je toestel echt niet meer goed genoeg is na dat jaar (of 2 jaar) na aanschaf van je vorige? Want als het toestel na 2 jaar echt niet meer goed genoeg functioneert zal je wel de nieuwe moet gaan kopen, dan ga ik toch twijfelen of ik er naartoe overstap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mezkeijou
Rjvries schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:56:
Het valt me op dat er veel mensen de 11 en/of 12 hebben en nu ook de 13 gaan kopen.

Elk jaar een nieuwe, tegen een dergelijk aankoopbedrag. Met vaak minimale updates ten opzichte van de vorige versie (wat ook veel gezegd wordt hier).

Wat bezielt jullie? Hebben jullie geld teveel? Wat doen jullie met die oude? Verkopen/inleveren?

Vraag het me serieus af, want zijn dat dan de iPhones die later als "Refurbished" op de markt komen?
Ik ben daar nogal huiverig om, die refurbished toestellen. Heb altijd het idee "waarom heeft de vorige eigenaar deze weg gedaan?".

(Om diezelfde reden koop ik ook geen 2e hands auto's meer, maar goed, hele andere discussie.)

Of is het zo dat je toestel echt niet meer goed genoeg is na dat jaar (of 2 jaar) na aanschaf van je vorige? Want als het toestel na 2 jaar echt niet meer goed genoeg functioneert zal je wel de nieuwe moet gaan kopen, dan ga ik toch twijfelen of ik er naartoe overstap.
Ik denk dat ze het geld er voor over hebben. Niet dat ze geld te veel hebben. Al kan ik het niet zeggen van @Donstil. Bij hem klotst het Apple geld de klippen op.

• Tylen

Tylen

Ja geld teveel :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn

Ik koop doorgaans elke 2 jaar een nieuwe, dus kom nu vanaf de 11 pro. De 'oude' verkoop ik dan in de regel voor rond de 600 euro door.

Nieuwe auto kopen.. over kapitaalvernietiging of geld teveel gesproken.. ;) Het is dus inderdaad geheel waar je wat voor over hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

deze vraag komt werkelijk élk jaar weer voorbij... ;)

Als je netjes met je iPhone omspringt kun je er elk jaar nog een goed bedrag voor krijgen voor verkoop; dat geld gebruik je dus voor de aankoop van de nieuwe iPhone.

en verder; ''elke gek z'n gebrek''

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-05 11:12

De ene persoon geeft het uit aan vakanties, de ander koopt ieder jaar een nieuwe telefoon. Als je je telefoon tweedehands verkoopt/inlevert bij Apple valt de aanschafprijs relatief mee. Als je je telefoon 5 jaar gebruikt en je koopt een nieuwe betaal je het volledige bedrag en heb je niet ieder jaar een nieuwe telefoon gebruikt. Dit zal ongeveer gelijk zijn aan elkaar.

Telefoons die ingeleverd worden bij Apple kunnen refurbished worden, maar deze worden enkel via Apple zelf verkocht. Het overgrote deel van de refurbished telefoons waren kapot en gerepareerd door de lokale telefoonboer, of uit onderdelen samengesteld van telefoons die niet op een legale manier zijn aangeschaft. :P

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue

• Mezkeijou
TheDuJa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:04:
[...]

Telefoons die ingeleverd worden bij Apple kunnen refurbished worden, maar deze worden enkel via Apple zelf verkocht. Het overgrote deel van de refurbished telefoons waren kapot en gerepareerd door de lokale telefoonboer, of uit onderdelen samengesteld van telefoons die niet op een legale manier zijn aangeschaft. :P
Ik dacht dat Apple voor die kappotte telefoons Daisy had.

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-05 11:12
Mezkeijou schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:06:
[...]

Ik dacht dat Apple voor die kappotte telefoons Daisy had.
Onderdelen die nog prima werken worden gewoon in een nieuw jasje gestopt. Alle Refurbished telefoons van Apple hebben dus wel een nieuwe behuizing/glas.

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue

• Famous
@Rjvries Als die beetje netjes is kost het ongeveer 25 euro per maand.

Er zijn "gekken" die hem via de provider nemen en €50 euro per maand toestelbetaling hebben, en dat voor 24 maanden.
Je kan beter vragen wat hen bezielt ;)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:32
nextnext schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:28:
[...]

Omdat dan Apple je telefoon over een tijdje kan gaan scannen op ongewenste bestanden (nu even uitgesteld, maar als er een goed moment voor is, gaan ze het vast stilletjes uitrollen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:27
Weinig vernieuwend. Heb de overstap gemaakt naar de Samsung Z Flip 3

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Erik1805 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:11:
Weinig vernieuwend. Heb de overstap gemaakt naar de Samsung Z Flip 3
Dus als het weinig vernieuwend is stap je over naar een ander OS? Dat lijkt me niet de echte reden. Je kan ook je foon een jaartje extra houden, toch?

I don't have dreams, I have goals!!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:37
Famous schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:50:
[...]

Veel videos?
Ik heb hier nog niet eens 30gb in gebruik :o

17GB voor foto's en 8,5GB voor Whatsapp en de rest valt wel mee dus.

Moet wel erbij zeggen dat ik elk jaar vers begin.
Ik heb veel apps (zo'n 35GB), hoewel dat meer luiheid is om apps te verwijderen. Verder heb ik mijn hele fotobibliotheek offline (26GB), wat podcasts (10GB) en mijn volledige Spotify offline (4GB). Verder vind ik het wel fijn om volledige seizoenen van series te downloaden en daar zitten ook aardig wat GB in.
Het is ook meer toekomstdingetje zodat ik nooit te weinig ruimte heb.

Ik ben wel van plan om mijn iPhone te herstellen van een iCloud back-up. Scheelt zoveel tijd die ik beter aan mijn studie kan besteden.

offtopic:
Op mijn iPad Pro is het nog erger: daar heb ik 183GB van de 256 GB gebruikt. 53GB daarvan zijn gedownloade video's van Disney+, Netflix, Prime en Apple TV+

[ Voor 9% gewijzigd door VirinR op 16-09-2021 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Redondo1982 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:17:
[...]

Dus als het weinig vernieuwend is stap je over naar een ander OS? Dat lijkt me niet de echte reden. Je kan ook je foon een jaartje extra houden, toch?
Niet op in gaan joh >:)

• Redondo1982
Ja, ik vond het erg haaks opelkaar staan. Lees ook niet het hele topic door, want het is druk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rjvries
renegrunn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:02:
[...]

Ik koop doorgaans elke 2 jaar een nieuwe, dus kom nu vanaf de 11 pro. De 'oude' verkoop ik dan in de regel voor rond de 600 euro door.

Nieuwe auto kopen.. over kapitaalvernietiging of geld teveel gesproken.. ;) Het is dus inderdaad geheel waar je wat voor over hebt!
En dat is ook weer waar :)

Dus de Refurbished bij Makro en Coolblue kunnen samengestelde toestellen zijn uit 3 kapotte, waar ze er dan weer 1 werkende van maken?

Ik zou ze van Apple zelf dan meer vertrouwen eerlijk gezegd.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:40
Ruud0012 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:24:
275GB aan foto's... dat zijn er waarschijnlijk meer dan 30.000.
Ik denk dat je dat makkelijk kan oppoetsen.

Mijn laatste vakantie: 1300 foto's gemaakt, en die sorteer ik nu uit tot max 150 foto's.

Maar goed, dat is een keuze.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Ruud0012
Hoi,
Mijn "oude" iPhone 12 Pro Max gaat op marktplaats en levert toch altijd ruim €1100 op. Je moet alleen wel weten met wie je handelt. Doe ik al jaren eigenlijk als een soort hobby. En zo heeft iedereen zijn of haar ding...

• Mezkeijou
Tommie12 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:23:
[...]

Mijn laatste vakantie: 1300 foto's gemaakt, en die sorteer ik nu uit tot max 150 foto's.

Zijn er echt mensen die foto's weggooien? Als ik in mijn omgeving kijk schiet iedereen foto's en laten ze alles staan. Nemen een grotere cloud en telefoon met meer opslag. Te veel gedoe om uit te zoeken. Dan liever tijd besteden aan schieten van nieuwe dubbele foto's. 8)7

• Ruud0012
Tommie12 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:23:
[...]

Klopt, maar ik maak ook nog foto's met een "normale" Sony a99II en die gaan en ook bij op. Dus dan gaat het hard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
Mezkeijou schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:28:
[...]

Zijn er echt mensen die foto's weggooien? Als ik in mijn omgeving kijk schiet iedereen foto's en laten ze alles staan. Nemen een grotere cloud en telefoon met meer opslag. Te veel gedoe om uit te zoeken. Dan liever tijd besteden aan schieten van nieuwe dubbele foto's. 8)7
Ja ik. Net terug van vakantie uit Zwitserland. Heb dan bv 8 dezelfde fotos maar met verschillende belichting / focus / aperture etc. Die bekijk ik daarna op de laptop, kies de beste voor nabewerking, en hou er 1 van.

Hierboven gaat op voor mijn camera. Foto's met iPhone: daar hou ik doorgaans ook 1 van.

[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 16-09-2021 10:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de Sierra Blue van dichtbij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGXqAswwpXiXcL97ssw2KVJ3s8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXI0QFBvTEXXH9Xnkt8YVQwr.jpg?f=fotoalbum_large

persoonlijk had ik graag de blauwe kleur van de non Pro op de Pro gezien, vind dat dit jaar een erg mooie blauwe kleur.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2021 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
_Bailey_ schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:30:

[Afbeelding]

persoonlijk had ik graag de blauwe kleur van de non Pro op de Pro gezien, vind dat dit jaar een erg mooie blauwe kleur.
Ik heb het idee dat de foto linksonder het dichtste bij de werkelijkheid komt. Alle andere foto's zijn wat donker, en daarmee het blauw ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

jammer dat er idd niet mee knallende solide kleuren zijn voor de pro

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:27
Redondo1982 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:17:
[...]

Wilde na 2 jaar wel wat anders dan IOS. Ook een reden

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Erik1805 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:38:
[...]

Wilde na 2 jaar wel wat anders dan IOS. Ook een reden
Ja, niks mis mee toch? Het lijkt mij immers de hoofdreden en de druppel was dus dat er weinig vernieuwends te melden viel, waar ik het overigens ook volledig mee eens ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo

epo

Heb het idee dat jij nog meer geld verspilt door alles maar nieuw te kopen.. Een auto van 3/4 maanden scheelt toch enorm veel geld :9

Ik koop bijna alles van Apple elk jaar, wat ik kan verkopen, verkoop ik anders geef ik het weg aan een familielid. Dit jaar is mijn oude telefoon voor het eerst nog in een nieuwstaat, dus die gaat nu een keer weg voor de volle mep. Nieuwe technologie is gewoon leuk, en als je het makkelijk kan betalen waarom niet. Overigens doe ik het persoonlijk ook zakelijk dus dat scheelt al helemaal veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982

[Afbeelding]

Is gewoon China blauw zo te zien, dus mooi voor de Chinese markt. Leuk weetje is dat er gebruik gemaakt wordt van de Chinese GPS dus het zal wel extra push zijn richting die markt.

EDIT: althans, dit (lees: GPS) had ik gelezen mbt de AW7. iPhone durf ik even niet te zeggen. Haal alles door de war met al het nieuws haha

[ Voor 8% gewijzigd door Redondo1982 op 16-09-2021 11:29 ]

• DonRoger
Ik twijfel tussen de grafiet en de Sierra blue.. Aan de ene kant vind ik dat blauw wel erg gaaf, maar aan de andere kant misschien te licht? Welke kleur pakken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
DonRoger schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:16:
Ik twijfel tussen de grafiet en de Sierra blue.. Aan de ene kant vind ik dat blauw wel gaaf, maar aan de andere kant misschien te licht? Welke kleur pakken jullie?
Sierra Blue. Heb nu zo'n grijze. Lekker veilig. Nu maar een keer blauw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
Ruud0012 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:17:
[...]

Sierra Blue. Heb nu zo'n grijze. Lekker veilig. Nu maar een keer blauw!
Ik heb ook altijd grijs of zwart gehad, m'n huidige telefoon heb ik wel met kleur gedaan. Vind die Nebula Blue op de OnePlus 7 pro erg mooi (met dat matte glas), sinds dien ben ik wel fan geworden van blauwe telefoons.

Dit gaat mijn eerste iPhone worden, dus twijfel ik of ik lekker voor "veilig" grijs zal gaan of meteen voor de blauwe zal kiezen. Lastig, haha.

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-04 18:20
Ik ging van de 11 Pro Max naar een 'normale' 12 maar nu dat de Pro's alleen 120hz ondersteunen twijfel ik toch weer.
Mijn monitor heeft ook een high refresh rate dus ik zal het zeker fijner vinden voor mijn ogen. Toch wel weer jammer want van de camera's zal ik waarschijnlijk geen echt gebruik maken :'(. Misschien even in de winkel testen voordat ik overga tot een aankoop.

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:33

[Afbeelding]

Die onderste foto is wel echt heel erg "baby blue".
Dat brengt me wel aan het twijfelen ....
Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste