XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
*knip* Offtopic. Ongerelateerde ervaringen voegen niets toe aan de discussie.
[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 12-09-2021 10:46 ]
nog steeds niksRoyeboi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:38:
Helaas nog niet, maar ik houd jullie op de hoogte zodra ik een update heb ontvangen.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Van de webwinkel helaas niets meer vernomen ondanks de toezegging dat ze het opnieuw zouden bekijken en contact zouden opnemen. Ze gaat nu een brief opstellen met daarin de ingebrekestelling, daarna door naar rechtsbijstand als dat niet helpt (zo het er naar uit ziet wordt het die stap ook wel gezien het gestrekte been van de webwinkel).
In dit topic *knip* Speculeren is niet nodig. werd jouw topic toevallig aangehaald, toen ook meegelezen.Royeboi schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:46:
Van de webwinkel helaas niets meer vernomen ondanks de toezegging dat ze het opnieuw zouden bekijken en contact zouden opnemen. Ze gaat nu een brief opstellen met daarin de ingebrekestelling, daarna door naar rechtsbijstand als dat niet helpt (zo het er naar uit ziet wordt het die stap ook wel gezien het gestrekte been van de webwinkel).
Is er inmiddels meer nieuws omtrent jouw zaak?
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 07-11-2021 23:13 . Reden: Speculatie weggehaald. ]
Mijn reviews al gezien?
Sorry ik verblijf momenteel zelf in het buitenland dus heb weinig activiteit gehad op T.net (het is hier warm dus hoef geen koude dagen door te brengen achter de pc haha).PeacekeeperNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:23:
[...]
In dit topic [mbr]*knip* Speculeren is niet nodig.[/mbr] werd jouw topic toevallig aangehaald, toen ook meegelezen.
Is er inmiddels meer nieuws omtrent jouw zaak?
M’n vriendin heeft helaas nog geen actie ondernomen hiervoor, maar ik ga zeker het topic van de andere persoon gebruiken en die adviezen aan haar doorgeven. Wellicht is langs de fysieke winkel gaan en de situatie daar in persoon uitleggen inderdaad de beste optie. En ik kan dan boos gaan zeggen dat we hier niks meer gaan bestellen, maar dit soort retour problemen / fraude / wissel trucjes / foutjes komt natuurlijk overal voor, dus is lastig tegen te gaan lijkt me.