Vraagje voor mensen met kennis over prijzen binnen nieuwbouw. Wij hebben een wijziging doorgevoerd in onze nog te bouwen 2-onder-1 kap woning. Het gaat om de volgende wijzigingen:
Eraf:
Is dat wel realistisch? De complete woning een halve meter versmallen lijkt me een aardig grote aanpassing (prijstechnisch, in ons voordeel)?
Hieronder nog een afbeelding om e.e.a. wellicht wat te verduidelijken (tekening is van de nieuwe situatie, met rode lijnen heb ik wat dingen aangegeven van de oude situatie):
Eraf:
- Het in de lengte met 0,5m versmallen van het hele huis (dus 12m begane grond, 10,5m 1e verdieping en 10,5m zolder)
- Het laten vervallen van de luifel van 1,5m aan de berging - bij de voordeur
- Het bijgebouw 0,5m verbreden over ca. 9m
- Het bijgebouw ca. 1,2m verlengen over 4,4m
- Vloerverwarming in de bijkeuken
- Verschuiving hal incl. toilet, meterkast, voordeur, etc. - een meter naar links, zodat de doorgang in de woonkamer breder wordt
- Deur van de hal naar de garage, naast de voordeur
Is dat wel realistisch? De complete woning een halve meter versmallen lijkt me een aardig grote aanpassing (prijstechnisch, in ons voordeel)?
Hieronder nog een afbeelding om e.e.a. wellicht wat te verduidelijken (tekening is van de nieuwe situatie, met rode lijnen heb ik wat dingen aangegeven van de oude situatie):
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3Dr2g1ue3r2eFxwlB2Xn7v73.jpg?f=user_large)