Een kleine 4 jaar geleden is de motivatie toegevoegd aan de shopreviews. Een mooie manier om de 'reinheid' van een review te checken. De waarde van een review daalt tenslotte als er een beloning tegenover staat.
Nu is het op het eerste oog voldoende om de motivatie enkel te tonen in de lijst met reviews. Maar zodra er een bombardement komt van reviews die voor een beloning zijn geplaatst, tja, dan vallen de 'echte' reviews al gauw niet meer op.
------
In het door Zeef aangemaakte topic kwamen destijds al een aantal suggesties langs. Maar daar is tot op heden nooit iets mee gedaan, of op gereageerd.
Ik hoop van harte dat jullie hier iets mee kunnen.
Nu is het op het eerste oog voldoende om de motivatie enkel te tonen in de lijst met reviews. Maar zodra er een bombardement komt van reviews die voor een beloning zijn geplaatst, tja, dan vallen de 'echte' reviews al gauw niet meer op.
------
In het door Zeef aangemaakte topic kwamen destijds al een aantal suggesties langs. Maar daar is tot op heden nooit iets mee gedaan, of op gereageerd.
Goudvis schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:53:
Kunnen we de pagina 'Shopreviews' uitbreiden met een filter-optie, om bv. alleen 'Uit eigen beweging'-reviews te zien met bijbehorende gemiddelde score?
Als deze suggestie elders thuishoort, please let me know.
------ion schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:15:
Weet je wat zou helpen. Een percentage van het aantal shopreviews gemotiveerd door een winactie in de laatste 12 maanden geven.
Sommige tweakers geven extreem positieve reviews puur omdat er sprake is van een winactie. Het zou prettig zijn als we deze er uit kunnen filteren en dan eens scores kunnen zien van deze slinkse bedrijven.
Ik hoop van harte dat jullie hier iets mee kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door marapuru op 17-08-2021 19:38 ]