Ik was door de reviews van een bepaalde shop aan het scrollen en het viel me op dat er veel reviews geplaatst waren waarbij de reviewer er iets voor terugkreeg of kans maakte om er iets voor terug te krijgen. Hoe meer reviews ik las hoe meer me opviel dat de beoordeling bij reviews uit eigen beweging een stuk kritischer leken te zijn.
Ik zou daarom graag op review willen kunnen filteren om een genuanceerder beeld over de shops te kunnen krijgen. Denk hierbij aan filteren op beoordeling (aantal sterren), motivatie, wel of geen reactie van de shop, toevoeging of followup van de reviewer etc.
Maar ik kon helaas geen filter opties vinden. Kijk ik er overheen? Of zijn ze er niet?
Ik zou daarom graag op review willen kunnen filteren om een genuanceerder beeld over de shops te kunnen krijgen. Denk hierbij aan filteren op beoordeling (aantal sterren), motivatie, wel of geen reactie van de shop, toevoeging of followup van de reviewer etc.
Maar ik kon helaas geen filter opties vinden. Kijk ik er overheen? Of zijn ze er niet?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn