De Amazfit GTR 2e is een andere versie van de GTR 2. Het heeft hetzelfde 1.39" Always-on Amoled scherm en ondersteuning voor Bluetooth 5.0. Daarnaast bevat het de volgende sensoren en functies: Accelerometer, Barometer, Gyroscope sensor, Hartslagsensor, Kompas, Microfoon, Muziekbediening op smartphone, Omgevingslichtsensor, Oximeter (Bloedzuurstof), Stappenteller en GPS. Het grootte verschil tussen de 2 en de 2e is het feit dat de accuduur van de 2e bijna twee keer zo lang is. Tevens heeft de 2e een temperatuur sensor ingebouwd. Ook zijn er een aantal features komen te vervalen. Zo kan er op de 2e geen offline muziek worden opgeslagen.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik heb mijn Amazfit GTR 2e (€108,95) bij Belsimpel besteld en had hem de volgende dag in huis.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 17-08-2021 23:11 ]
"When you grow up your heart dies"
Waar zag je hem voor €88,-? Voor die prijs is de GTR 2e een zeer mooi horloge met sportfuncties. Ga je er echt serieus mee sporten dan zou ik verder kijken.MrGizMo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:40:
Nu voor 88 euro. Nog steeds een aanrader? Of valt het eigenlijk wel weer mee?
Ga hem niet zozeer voor het sporten gebruiken.
"When you grow up your heart dies"
Sorry! Maar dat was bij amazon. Heb hem wel gewoon gekochtsjaool schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:17:
[...]
Waar zag je hem voor €88,-? Voor die prijs is de GTR 2e een zeer mooi horloge met sportfuncties. Ga je er echt serieus mee sporten dan zou ik verder kijken.