Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

De Amazfit GTR 2e is een andere versie van de GTR 2. Het heeft hetzelfde 1.39" Always-on Amoled scherm en ondersteuning voor Bluetooth 5.0. Daarnaast bevat het de volgende sensoren en functies: Accelerometer, Barometer, Gyroscope sensor, Hartslagsensor, Kompas, Microfoon, Muziekbediening op smartphone, Omgevings­licht­sensor, Oximeter (Bloedzuurstof), Stappenteller en GPS.

Het grootte verschil tussen de 2 en de 2e is het feit dat de accuduur van de 2e bijna twee keer zo lang is. Tevens heeft de 2e een temperatuur sensor ingebouwd. Ook zijn er een aantal features komen te vervalen. Zo kan er op de 2e geen offline muziek worden opgeslagen.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAmazfit OS
Compatibel metAndroid, iOS
ConnectiviteitBluetooth 5.0/LE, GPS, Glonass
Scherm1,39 " Always-on Amoled Display
SensorenAcceleration sensor, Gyroscope sensor, 3-axis geomagnetic sensor, Ambient light sensor, Air pressure sensor, Temperature sensor
Afmetingen46,5 x 46,5 x 10,8 mm
Gewicht32 g
BehuizingAluminum alloy
KleurZwart, Grijs, Groen
Prijs€100,-
Waterdichtheid5 ATM (50 meter)
AccuduurTypical: 24, Basic: 45, Heavy: 12 days
Oplaadtijd2.5 uur

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM

VersieDatumAanpassingen
V1.013-08-2021Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Het sileconenbandje is toch niet helemaal mijn ding, dus ik heb een metalen bandje besteld. Die beviel bij mijn Bip echt heel erg goed.

Tevens ook een glazen screenprotector besteld via Ali.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb voor 10 euro (nu een kleine 14 euro) een standaard met oplader aangeschaft, waarmee het een kleine moeite is om hem op te laden. Meestal 1 keer in de week.

PS Het plaatje in de link klopt niet helemaal. De contacten zitten niet boven maar naast elkaar, dus het horloge wordt er horizontaal op geplaatst. Ik heb hem op het nachtkastje geplakt en hoewel hij goed blijft zitten, kon ik hem zonder schade iets verplaatsen naar een betere positie.

[ Voor 41% gewijzigd door drfruit op 13-08-2021 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:23

sjaool

Every life should have 9 cats

drfruit schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:21:
Ik heb voor 10 euro (nu een kleine 14 euro) een standaard met oplader aangeschaft, waarmee het een kleine moeite is om hem op te laden. Meestal 1 keer in de week.

PS Het plaatje in de link klopt niet helemaal. De contacten zitten niet boven maar naast elkaar, dus het horloge wordt er horizontaal op geplaatst. Ik heb hem op het nachtkastje geplakt en hoewel hij goed blijft zitten, kon ik hem zonder schade iets verplaatsen naar een betere positie.
Op AliExpress wordt dezelfde lader voor circa €6 aangeboden. Daar staan ook diverse varianten op deze lader aangeboden. Niet vergeten dat de BTW pas in het winkelmandje wordt gerekend.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:45:
[...]

Op AliExpress wordt dezelfde lader voor circa €6 aangeboden. Daar staan ook diverse varianten op deze lader aangeboden. Niet vergeten dat de BTW pas in het winkelmandje wordt gerekend.
En oppassen dat de lader zelf erbij zit, want soms wordt alleen de houder aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand hier ervaring met vervangende bandjes voor de GTR2e? Ik las het al vaker op o.a. Reddit; door de goedkope band die meegeleverd is krijgen verschillende mensen huidklachten en ik merk dat het bij mij ook zover is; rode en schilferende huid onder het bandje :X wat ik met andere horloges niet heb. Een vervangend bandje zou oplossing kunnen bieden

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Bor schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:31:
Heeft iemand hier ervaring met vervangende bandjes voor de GTR2e? Ik las het al vaker op o.a. Reddit; door de goedkope band die meegeleverd is krijgen verschillende mensen huidklachten en ik merk dat het bij mij ook zover is; rode en schilferende huid onder het bandje :X wat ik met andere horloges niet heb. Een vervangend bandje zou oplossing kunnen bieden
Ik heb meerdere bandjes op AliExpress besteld en die zijn zonder problemen te gebruiken met de GTR 2e zolang ze maar 22mm breed zijn . Ik heb trouwens geen verkeerde ervaringen met de siliconen bandjes.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Bor schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:31:
My 2 cents:
Heb na veel wikken en wegen tussen diverse bandjes op Aliexpress toch gekozen voor een duurder bandje van https://www.bartonwatchbands.com/
(Black Top / Crimson Red Bottom | Elite Silicone)
Overwegingen:
Bij het standaard bandje had ik in de zomer dat ik hem gedurende moest verstellen omdat door warmte mijn pols toch wat dikker wordt gedurende de dag.
De lusjes op de band af en toe verschuiven en dat het uiteinde dan los 'bungelt'.

Het barton bandje is van vrij stug rubber en heeft iets vorm in het bandje geperst. Daardoor zit wat overlengte in. Net genoeg om polsdikte wijziging gedurende de dag op te vangen. Barton gebruikt dat niet als sellingpoint maar werkt wel voor mij!
Helaas niet een shop dichtbij kunnen vinden dus relatief hoge kosten. Ging wel netjes door de brievenbus zonder extra douanekosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
oeps schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:55:
[...]

Helaas niet een shop dichtbij kunnen vinden dus relatief hoge kosten. Ging wel netjes door de brievenbus zonder extra douanekosten :)
Op amazon.nl en .de worden ze ook verkocht. Geen idee of de prijs vergelijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

oeps schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:55:
[...]

My 2 cents:
Heb na veel wikken en wegen tussen diverse bandjes op Aliexpress toch gekozen voor een duurder bandje van https://www.bartonwatchbands.com/
(Black Top / Crimson Red Bottom | Elite Silicone)
Overwegingen:
Bij het standaard bandje had ik in de zomer dat ik hem gedurende moest verstellen omdat door warmte mijn pols toch wat dikker wordt gedurende de dag.
De lusjes op de band af en toe verschuiven en dat het uiteinde dan los 'bungelt'.

Het barton bandje is van vrij stug rubber en heeft iets vorm in het bandje geperst. Daardoor zit wat overlengte in. Net genoeg om polsdikte wijziging gedurende de dag op te vangen. Barton gebruikt dat niet als sellingpoint maar werkt wel voor mij!
Bevalt het bandje nog steeds? Ik overweeg om deze ook te kopen maar lees ook meerdere reacties waarbij het bandje al binnen een paar weken tot maanden scheurt. Ik zoek een duurzame oplossing.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Bor schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:48:
[...]

Bevalt het bandje nog steeds? Ik overweeg om deze ook te kopen maar lees ook meerdere reacties waarbij het bandje al binnen een paar weken tot maanden scheurt. Ik zoek een duurzame oplossing.
Bevalt prima! Heb het bandje nu ruim 3 maanden. Elke dag minimaal 1 keer af en aan.
Als ik hem nu op VA zou zetten zou het "in Nieuwstaat" zijn 7(8)7
Pagina: 1