4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik merk de laatste tijd dat de gtr minder lang doet met een volle acculading. Dit geldt voor het horloge wat ik heb als die van mijn partner. Hij lijkt ook geen melding meer te geven als de accu bijna leeg is. Het beeld lijkt nu gewoon op zwart te gaan.
Misschien is er recentelijk een update geweest die ik gemist hebt. Het horloge doet nu ongeveer 7 tot 8% accu per dag. Ik “kill” de app op de telefoon al en zorg dat de bt verbinding niet meer actief is.
Firmware versie is 1.7.3.1
Zijn er meer mensen die dit herkennen en er misschien een oplossing voor hebben?
Misschien is er recentelijk een update geweest die ik gemist hebt. Het horloge doet nu ongeveer 7 tot 8% accu per dag. Ik “kill” de app op de telefoon al en zorg dat de bt verbinding niet meer actief is.
Zijn er meer mensen die dit herkennen en er misschien een oplossing voor hebben?
Nee, dit herken ik niet. Zijn de horloges ongeveer even oud? Hoe vaak laad je ze op? Kan het zijn dat de accu gewoon slecht aan het worden is?Bongoarnhem schreef op zondag 11 september 2022 @ 11:26:
Ik merk de laatste tijd dat de gtr minder lang doet met een volle acculading. Dit geldt voor het horloge wat ik heb als die van mijn partner. Hij lijkt ook geen melding meer te geven als de accu bijna leeg is. Het beeld lijkt nu gewoon op zwart te gaan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Horloges zijn niet even oud. Maar het viel ons beide op, vandaar mijn vraag. Misschien is de lader die wij gebruiken het probleem. Worden ze te snel opgeladen wat ten koste gaat van de accu. Ik zal het eens gaan proberen met een lader die een lager vermogen heeft, misschien helpt dat.Bor schreef op zondag 11 september 2022 @ 11:28:
[...]
Nee, dit herken ik niet. Zijn de horloges ongeveer even oud? Hoe vaak laad je ze op? Kan het zijn dat de accu gewoon slecht aan het worden is?
@Bongoarnhem
Bij mijn GTR 2e fluctueert het accugebruik enorm. Ik heb een keer elf dagen met een lading gedaan (ik laad altijd rond de 20% opnieuw op), en de keer daarna maar vier dagen, zonder aanwijsbaar verschil in gebruik.
Nu zit ik op 77% na vier dagen.
Ik had nog even het idee dat doorgaan met laden na de melding 100% tot een beter resultaat leidde, maar dat lijkt ook toeval te zijn geweest.
Er zijn wel meer random zaken met dit horloge, zoals het feit dat hij soms tijdens een training niet de echte hartslag laat zien, maar zomaar een waarde die niet verandert. Pas na de training zie ik dan aan de calorieën dat hij wel degelijk de echte hartslag heeft gemeten. Meestal verhelpt een reset dit probleem.
Al met al ben ik er nog altijd heel blij mee.
Bij mijn GTR 2e fluctueert het accugebruik enorm. Ik heb een keer elf dagen met een lading gedaan (ik laad altijd rond de 20% opnieuw op), en de keer daarna maar vier dagen, zonder aanwijsbaar verschil in gebruik.
Nu zit ik op 77% na vier dagen.
Ik had nog even het idee dat doorgaan met laden na de melding 100% tot een beter resultaat leidde, maar dat lijkt ook toeval te zijn geweest.
Er zijn wel meer random zaken met dit horloge, zoals het feit dat hij soms tijdens een training niet de echte hartslag laat zien, maar zomaar een waarde die niet verandert. Pas na de training zie ik dan aan de calorieën dat hij wel degelijk de echte hartslag heeft gemeten. Meestal verhelpt een reset dit probleem.
Al met al ben ik er nog altijd heel blij mee.
Mijn GTR 2e zit nu na 6 dagen op 58%. Ik gebruik hem iets van 3 of 4 keer per dag met GPS en dat gedurende iets van 20 tot 40 minuten per keer. Daarbij heb automatische hartslagdetectie & slaap assistent detectie aan staan. AOD heb ik dan wel weer uitstaan aangezien ik die functie niet nodig vind.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met het horloge, vooral ook door het casual en onopvallende ontwerp.
"When you grow up your heart dies"
Heeft iemand hier ervaring met het maken van eigen watchfaces?
Ik heb een watchface gemaakt in de Watchface Maker, maar ik krijg er geen QR code uit. Als ik de Zepp OS versie pak dan wel, maar daar kan ik natuurlijk niks mee, en als ik de juiste versie kies krijg ik alleen een foutmelding in mijn Chrome dev tools..
Lekker zo'n slecht vertaalde Chinese interface die niet werkt
Ik heb een watchface gemaakt in de Watchface Maker, maar ik krijg er geen QR code uit. Als ik de Zepp OS versie pak dan wel, maar daar kan ik natuurlijk niks mee, en als ik de juiste versie kies krijg ik alleen een foutmelding in mijn Chrome dev tools..
Lekker zo'n slecht vertaalde Chinese interface die niet werkt
Na een valpartij is mijn horloge kapot.
Dwz het scherm is gebarsten, jammer want hij deed het nog prima. Nu gaan we op zoek naar een opvolger, als er iemand nog goeie tips heeft dan hou ik me aanbevolen.
Dwz het scherm is gebarsten, jammer want hij deed het nog prima. Nu gaan we op zoek naar een opvolger, als er iemand nog goeie tips heeft dan hou ik me aanbevolen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bongoarnhem op 28-09-2024 07:30 ]
Zonde! Hier bevalt hij opzich ook wel goed. Alleen is hij de connectie met de Zepp App regelmatig kwijt.
Draait de wekker niet lokaal op het horloge?
Hij ziet er wel wat versleten uit ja
Hij ziet er wel wat versleten uit ja
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat zou ook kunnen ja. Maar ik stuur de wekker vanuit Sleep As Android door naar mijn horloge.Marzman schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:05:
Draait de wekker niet lokaal op het horloge?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Accessoires: [Amazfit GTR 2e] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Amazfit GTR 2e] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Accessoires: [Amazfit GTR 2e] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Amazfit GTR 2e] Levertijden & Prijzen