Beste allemaal,
Als alles goed gaat hoop ik in oktober voor de 3e keer vader te worden. Momenteel rijden we een Opel Astra Stationwagon uit 2008 (zelf geïmporteerd uit Zwitserland) maar dat wordt te krap met 3 kids op de achterbank (zowel in de breedte als in de diepte
). De jongens zitten nu al met de voeten tegen de voorstoelen aan. Ik ben dus op zoek naar een ruimere auto waar 3 kinderen fatsoenlijk op de achterbank passen. Ik ben van plan de auto uit Duitsland te importeren (buurman heeft een import bedrijfje), aangezien dit vaak toch duizenden euro's scheelt.
De wensen:
- Automaat (vrouw weigert handgeschakeld)
- Bij voorkeur benzine
- Bouwjaar 2008 of recenter
- Km stand voorkeur minder dan 100.000
- Budget ~6000-7000
- 3 kids op de achterbank met genoeg beenruimte en liefst ook nog een ruime kofferbak
- Goed aanbod in Duitsland
Ik heb zelf vooral zitten kijken naar Opel Zafira's. Daarnaast nog naar Ford C-max, VW Touran, deze zijn vaak toch net wat duurder dan Opel. De vraag is met name of jullie nog tips voor andere auto's? Zijn er stationwagons met een brede achterbank bijvoorbeeld?
Als alles goed gaat hoop ik in oktober voor de 3e keer vader te worden. Momenteel rijden we een Opel Astra Stationwagon uit 2008 (zelf geïmporteerd uit Zwitserland) maar dat wordt te krap met 3 kids op de achterbank (zowel in de breedte als in de diepte
De wensen:
- Automaat (vrouw weigert handgeschakeld)
- Bij voorkeur benzine
- Bouwjaar 2008 of recenter
- Km stand voorkeur minder dan 100.000
- Budget ~6000-7000
- 3 kids op de achterbank met genoeg beenruimte en liefst ook nog een ruime kofferbak
- Goed aanbod in Duitsland
Ik heb zelf vooral zitten kijken naar Opel Zafira's. Daarnaast nog naar Ford C-max, VW Touran, deze zijn vaak toch net wat duurder dan Opel. De vraag is met name of jullie nog tips voor andere auto's? Zijn er stationwagons met een brede achterbank bijvoorbeeld?
[ Voor 3% gewijzigd door John Rambo op 09-08-2021 11:34 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
:strip_exif()/f/image/QAoJknubPcTUVYAAVm3Dnxbb.jpg?f=fotoalbum_large)