Hey
Bij deze de update van vandaag tot zover en zodra het bedrag terug is en of ik een nieuwe factuur heb met 0€ te betalen en misschien wel een datum voor het ophalen voor de vloer dan laat ik het jullie weten en dan kan van mij de topic gesloten worden dus tot zover erg bedankt het wordt zeer gewaardeerd.
Deze email is verstuurd Aan:
Laminaatpark
Datum:
11 augustus 2021, 12:09
Hallo,
Als het bedrag van 120€ terug op xxxxxxxxxxxxx. staat kunt u dan ook het volgende via de mail sturen.
Een nieuw factuur met nog te betalen 0€ en de hoge plinten zijn ongebruikt dezen kunnen dus mee met de vloer.
Instructies van hoe de vloer opgeleverd moet worden bijv. veegschoon of stofvrij etc.
Een 24 uur voor de afspraak om de vloer op te halen contact via de mail want ik ben nog steeds aan het verhuizen en moet verschillende keren naar Leeuwarden voor een nieuwe vloer, lampen, etc.
Geen idee welke factuur jullie willen gebruiken de originele factuur met 6022, of 8012, of een geheel nieuwe factuur met nieuw factuur nummer.
Zodra het bedrag van 120€ terug op de bankrekening staat dan krijgt u nog een bevestiging.
Alvast bedankt met vriendelijke groet,
TF.
Zou dat voldoende zijn om het zo goed mogelijk te laten verlopen of is er nog iets waar aan gedacht moet worden ? want ik heb weinig zin dat er later nog contact opgenomen moet worden met Laminaatpark over een na rekening + factuur voor mijn nalatigheid.
Er zijn ook genoeg foto's gemaakt van de vloer, muren, eigendom etc. dat hun hopelijk voorzichtig aan het werk gaan en dat er niet nog eens met plamuur en verf door het huis gegaan hoeft te worden..
De nieuwe keramische kookplaat kan ik bijv. even in de wc plaatsen (wc is splinternieuw en ongebruikt) de nieuwe leren bank (kamer is in L vorm 40 vkm dus ruimte genoeg) zet ik niet buiten neer en kan tegen de muur en bij de helft van de kamer vloerleeg naar de keuken en het bed boven kan ook tegen de muur en dan naar de andere kant verplaatsen.
Zal zo bezig met het hok leeg te halen dus groetjes voor nu.
TF.