Hallo,
Graag jullie mening en advies dat wordt zeer gewaardeerd.
Via https://www.laminaatpark.nl/?s=D3904 deze vloer besteld omdat ik de kleur en motief met V groef mooi vondt dit is D3904 dat nummer staat ook in de factuur als pdf dus deze kan ik eventueel ook plaatsen ?
Omschrijving.
FORMAAT
Extra breed, XXL
MERK
Kronotex
STRUCTUUR
Hout
V-GROEF
4-zijdig
VLOERVERWARMING
Geschikt
PAKINHOUD
2,694 m²
FABRIEKSGARANTIE
20 jaar
DIKTE
8 mm
KLEUR
Hout licht grijs, Grijs
AFMETINGEN
138,0 x 24,4 cm
En wat ik nu gekregen heb is wel D3904 dat staat ook op de verpakking maar het verschil kun je in de foto's zien en de informatie is als volgt.
In plaats van 8MM op factuur is 6MM geleverd en staat op verpakking, in plaats van 20 jaar garantie op de site staat op verpakking 6 jaar, etc. het is een totaal andere vloer qua kwaliteit en uiterlijk qua v groef alleen de kleuren komen overeen en daar is alles mee gezegd..
:strip_exif()/f/image/yV8f7HHbNbGCdfPF8ZAXz0H8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OyNs9z9zJZJskOdZSHrICToC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ddGYLV4IP88BaE6bDDH5gNc8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ETnYr0f9Ozf8k6Y3Ym50GuvF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2efqGlaeDLMPeI00TeOPbqUL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bSSYo7e1U1kFg9CB7CPNVEVO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0uPp2RRmDt8FAPKXEL8udpJu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LZiiyjOVAgS8cdmOwlzmuih7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Poag2PNHzwSWf3j41ooyKZhX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CqSMvV4Gr8YCTSmm2yG8jgEk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tZwnBmN0FfzJ9Z5bPNKcGKay.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is al een mail naar Laminaatpark gestuurd over opheldering en ik vroeg mij ook af waarom de leggers zo graag contant geld wilden dat hun agressief begonnen te worden terwijl ik met hun kantoor had afgesproken eerst 10% als aan betaling en de overige 90% bij aflevering en dat het via de bank over gemaakt zou worden waar Laminaatpark mee akkoord zijn gegaan.
Wat zijn mijn rechten en verplichtingen ? ik begrijp best dat Laminaatpark en een derde partij vloer leggers hun geld willen hebben maar ik wil graag de afgesproken vloer met de kwaliteit die omschreven staat en als ik de factuur betaal dan zullen hun wel zeggen akkoord en afgehandeld.
Bedankt voor eventuele reactie en excuses als ik pas morgen reageer want het was een lange dag dus even douchen dan kijk ik straks nog even op Tweakers en dan op bed..
Met vriendelijke groet,
TF.
Graag jullie mening en advies dat wordt zeer gewaardeerd.
Via https://www.laminaatpark.nl/?s=D3904 deze vloer besteld omdat ik de kleur en motief met V groef mooi vondt dit is D3904 dat nummer staat ook in de factuur als pdf dus deze kan ik eventueel ook plaatsen ?
Omschrijving.
FORMAAT
Extra breed, XXL
MERK
Kronotex
STRUCTUUR
Hout
V-GROEF
4-zijdig
VLOERVERWARMING
Geschikt
PAKINHOUD
2,694 m²
FABRIEKSGARANTIE
20 jaar
DIKTE
8 mm
KLEUR
Hout licht grijs, Grijs
AFMETINGEN
138,0 x 24,4 cm
En wat ik nu gekregen heb is wel D3904 dat staat ook op de verpakking maar het verschil kun je in de foto's zien en de informatie is als volgt.
In plaats van 8MM op factuur is 6MM geleverd en staat op verpakking, in plaats van 20 jaar garantie op de site staat op verpakking 6 jaar, etc. het is een totaal andere vloer qua kwaliteit en uiterlijk qua v groef alleen de kleuren komen overeen en daar is alles mee gezegd..
:strip_exif()/f/image/yV8f7HHbNbGCdfPF8ZAXz0H8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OyNs9z9zJZJskOdZSHrICToC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ddGYLV4IP88BaE6bDDH5gNc8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ETnYr0f9Ozf8k6Y3Ym50GuvF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2efqGlaeDLMPeI00TeOPbqUL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bSSYo7e1U1kFg9CB7CPNVEVO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0uPp2RRmDt8FAPKXEL8udpJu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LZiiyjOVAgS8cdmOwlzmuih7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Poag2PNHzwSWf3j41ooyKZhX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CqSMvV4Gr8YCTSmm2yG8jgEk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tZwnBmN0FfzJ9Z5bPNKcGKay.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is al een mail naar Laminaatpark gestuurd over opheldering en ik vroeg mij ook af waarom de leggers zo graag contant geld wilden dat hun agressief begonnen te worden terwijl ik met hun kantoor had afgesproken eerst 10% als aan betaling en de overige 90% bij aflevering en dat het via de bank over gemaakt zou worden waar Laminaatpark mee akkoord zijn gegaan.
Wat zijn mijn rechten en verplichtingen ? ik begrijp best dat Laminaatpark en een derde partij vloer leggers hun geld willen hebben maar ik wil graag de afgesproken vloer met de kwaliteit die omschreven staat en als ik de factuur betaal dan zullen hun wel zeggen akkoord en afgehandeld.
Bedankt voor eventuele reactie en excuses als ik pas morgen reageer want het was een lange dag dus even douchen dan kijk ik straks nog even op Tweakers en dan op bed..
Met vriendelijke groet,
TF.