Buitenlandse TV Series 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 109.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55

Caveman

whahoehaha

Greatsword schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:45:
Aanrader voor The Wire fans (wat mij betreft de beste serie ooit)
The Wire, nooit aan begonnen. Is deze nog te kijken of heeft de tand des tijd het ingehaald ?
Wil wel graag weten of het de beste serie ooit is ;) Dat werd ook al eens gezegd van Fire Fly, vond ik maar een matige serie, een space cowboy flick waarvan het "sci" gedeelte van scifi wel weg gelaten kan worden. (wacht nu tot de wrath van de internetz op mij neerdaald 8) )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 05:20:
Heeft iemand hier The Man Who Fell to Earth ook al gezien?

Kwam gisteren uit op Showtime en is een remake van de David Bowie-film uit 1976. Chiwetel Ejiofor (baron Mordo uit Dr. Strange ;)) en Naomie Harris hebben een hoofdrol.
Ik heb aflevering 1 gezien en twijfel nog of dit iets gaat worden. Het kan nog alle kanten op.

spoiler:
Het gaat weer over klimaatverandering en racisme.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:34
Caveman schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:32:
[...]

The Wire, nooit aan begonnen. Is deze nog te kijken of heeft de tand des tijd het ingehaald ?
Wil wel graag weten of het de beste serie ooit is ;) Dat werd ook al eens gezegd van Fire Fly, vond ik maar een matige serie, een space cowboy flick waarvan het "sci" gedeelte van scifi wel weg gelaten kan worden. (wacht nu tot de wrath van de internetz op mij neerdaald 8) )
Je ziet wel goed dat het geen hedendaagse serie is, maar wat mij betreft prima te kijken en zeker een van de allerbeste series ooit gemaakt.

To dare is to do

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[...]

Haha, het is natuurlijk maar net waar je van houd.

Ik ben een groot liefhebber van misdaad films/series. Ook moet het voor mij geloofwaardig en realistisch zijn en dan is The Wire toch echt het beste wat er is. De personages voelen echt aan en elk seizoen heeft zo zijn eigen invalshoek.

Groot “voordeel” tegenwoordig is sowieso dat de serie een Remaster heeft gehad, dus het ziet er echt goed uit.

Ben je echter meer van de case of the week, CSI bullshit, modelletjes, of Hollywood explosies dan is dit uiteraard niks voor jou ;)

The Wire is gewoon Raw & Dirty, ze maken het niet mooier dan het is en dat maakt het juist zo goed en mooi.

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 27-04-2022 11:44 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:23

jmk

[...]

Er wordt best veel cutting edge technologie geïntroduceerd in de serie. Zoals een computer voor iedere politieagent en mobile telefoons. Ook kunnen telefoons en beepers worden afgeluisterd, hier zijn computerinterfaces voor bedacht.

Dat is nu natuurlijk ouderwets maar het heeft juist echt zijn charme. Ook is het puur bijzaak, het verhaal wordt echt heel mooi en goed verteld. En inderdaad, alles is heel rauw.

De HD remaster is heel goed wat betreft de kwaliteit van het beeld, voor de huidige standaarden.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
[...]

Toevallig begin dit jaar de hele serie gekeken. Ooit wel eens stukjes gekeken, maar nooit in zijn geheel.

Echt een aanrader. De kwaliteit van de beelden is echt nog goed, zeker met de 1080p resolutie.
Na een tijdje zit je toch zo in het verhaal dat de rest er niet meer toe doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:25

Zenix

BOE!

Speed24 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 19:54:
[...]

Toevallig begin dit jaar de hele serie gekeken. Ooit wel eens stukjes gekeken, maar nooit in zijn geheel.

Echt een aanrader. De kwaliteit van de beelden is echt nog goed, zeker met de 1080p resolutie.
Na een tijdje zit je toch zo in het verhaal dat de rest er niet meer toe doet.
Is inderdaad heel goed te kijken, heb paar jaar geleden gekeken. Je ziet wat oudere auto's, oude apparatuur en jongere acteurs die je kent van andere films of series, maar voor de rest merk je niet dat het een oude serie is.

Als je hem niet hebt gekeken, zeker een aanrader.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:41:
[...]

Je ziet wel goed dat het geen hedendaagse serie is, maar wat mij betreft prima te kijken en zeker een van de allerbeste series ooit gemaakt.
De titelmuziek alleen al.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:11
jmk schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 18:34:
Gisteren begonnen met de serie From
https://trakt.tv/shows/from

Boeiend verhaal, goed geacteerd en een flink aantal jump scare momentjes. Verrassing van de week.
Suggesties om deze in Medusa te krijgen? Met de zoekfunctie komt het er niet uit, vermoedelijk omdat het woord 'from' in teveel titels zit...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:21

Nicap

Tsssk....

Van de week de eerste aflevering van We own the city gekeken, maar ik kan het nog niet goed plaatsen.
Kwam er warrig over allemaal.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 06:00

lordsnow

I know nothing

drfruit schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:46:
Gaslit over Watergate begint veelbelovend. De cast, het acteerwerk en de productiewaarde zijn geweldig en het zit vol met verrassende en soms komische momenten, zelfs als je die tijd hebt meegemaakt.
Het is te vinden op Starzplay via Prime.
En bij iedere Provider die CanalDigitaal gebruikt voor IPTV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 21:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

coelho schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:51:
[...]

Suggesties om deze in Medusa te krijgen? Met de zoekfunctie komt het er niet uit, vermoedelijk omdat het woord 'from' in teveel titels zit...
Ken Medusa niet, maar probeer het eens op TVDB id.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
FREAKJAM schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:05:
[...]

Ken Medusa niet, maar probeer het eens op TVDB id.
Met de daar genoemde ID kreeg ik alsnog een lijst van tientallen, maar daar stond From wel tussen. Dank voor de suggestie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
The Offer begint erg leuk. Voor een ieder die dol is op films uit de jaren 60 en 70 zal dit een feest van herkenning zijn.

Deze serie gaat over de productie van de film The Godfather. Waarom deze geschreven werd en uiteindelijk opgepakt en geproduceerd werd.

Speelt zich dus af in Hollywood op het park van Paramount.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Nicap schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:13:
Van de week de eerste aflevering van We own the city gekeken, maar ik kan het nog niet goed plaatsen.
Kwam er warrig over allemaal.
Idem, maar ik ben wel positief en ga zo verder met aflevering twee. Vond het interessant en kreeg echt weer een The Wire-ervaring. Er werden inderdaad veel personages geïntroduceerd, maar ik geloof wel dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Jeetje, ja man....denk dat ik alle seizoenen nog maar een keer opnieuw ga bekijken.....Heb ze hier ook nog op een HDD staan, voor het nageslacht... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Parminder "Neela van ER" Nagra is vanavond in politie uniform te zien op ITV in een nieuwe Britse crime/drama: IMDB: DI Ray (TV Series 2022– )
Afbeeldingslocatie: https://thebigissue581.wpengine.com/wp-content/uploads/2022/04/1511_YS_3-1530x860.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:54
NoahAmber schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:48:
[...]

Jeetje, ja man....denk dat ik alle seizoenen nog maar een keer opnieuw ga bekijken.....Heb ze hier ook nog op een HDD staan, voor het nageslacht... ;)
Ja ik krijg ook spontaan zin om 'm weer te kijken inderdaad.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06 08:05
Raven schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:26:
Parminder "Neela van ER" Nagra is vanavond in politie uniform te zien op ITV in een nieuwe Britse crime/drama: IMDB: DI Ray (TV Series 2022– )
Dank voor info. En ook met Jamie "Lee Adama" Bamber zie ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit heeft nu "From" gezien...

Om heel eerlijk te zijn deed het mij niet denken aan Lost. Ik zou eerder de vergelijking trekken met Under the Dome.

spoiler:
We nemen iemand die een softwarebedrijf heeft opgezet en we laten hem een expert zijn op het gebied van.... hardware. Natuurlijk joh }:O

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 13:35

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Stukfruit schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 00:42:
* Stukfruit heeft nu "From" gezien...

Om heel eerlijk te zijn deed het mij niet denken aan Lost. Ik zou eerder de vergelijking trekken met Under the Dome.

spoiler:
We nemen iemand die een softwarebedrijf heeft opgezet en we laten hem een expert zijn op het gebied van.... hardware. Natuurlijk joh }:O
Ik moest heel erg ook aan Wayward Pines denken.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 16:40
Ik ook niet, maar Netflix kennende zal het een goede serie worden die na 2 seizoenen op een cliffhanger wordt geannuleerd :F

Rectificatie: het artikel lijkt te impliceren dat het om slechts één seizoen van 10 afleveringen gaat. Dat zouden ze toch wel rond moeten krijgen lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door MrMaxedTank op 03-05-2022 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 28-05 11:24

zeroday

There is no alternative!

Tomba schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 06:02:
[...]

Ik moest heel erg ook aan Wayward Pines denken.
Daar wordt inderdaad overal wel een beetje aan gerefereerd. Ik ergerde me alleen aan het feit dat in elke scene je mensen altijd maar ziet rondlopen voor beeldvulling ..

Er komt in ieder geval een seizoen 2 en er blijven alleen maar vraagtekens over bij seizoen 1 want ik zie nog niets verklapt worden ..

Dus hoe ze zich daar uit gaan redden ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 13:35

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

zeroday schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:52:
[...]

Daar wordt inderdaad overal wel een beetje aan gerefereerd. Ik ergerde me alleen aan het feit dat in elke scene je mensen altijd maar ziet rondlopen voor beeldvulling ..

Er komt in ieder geval een seizoen 2 en er blijven alleen maar vraagtekens over bij seizoen 1 want ik zie nog niets verklapt worden ..

Dus hoe ze zich daar uit gaan redden ;)
Eens. Moet zeggen; ik vond From op zich wel leuk, maar heb me een stuk meer vermaakt met Severance.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tomba schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Eens. Moet zeggen; ik vond From op zich wel leuk, maar heb me een stuk meer vermaakt met Severance.
Severance ben ik aan begonnen maar de eerste aflevering was een beetje lastig om door te komen, dus die komt nog.

ben nu bezig met Outlander (klaar), Ozark, The Man who fell to earth ..
the endgame (gaat te traag), better call saul .. the flight attendant .. en voor erbij .. Outback opal hunters & Freddy Dodge Mine rescue ;)
(en nog meer als tijd het toelaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
The Man Who Fell to Earth heeft nog steeds potentie. Het budget is in ieder geval beter geregeld :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Trek: Strange New Worlds is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Raven schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:26:
[Afbeelding]
5.7 op IMDB..ziet er niet goed uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
The Staircase begint erg goed. Een murder mystery met Colin Firth en Tony Collette in de hoofdrollen. Direct 3 afleveringen beschikbaar.

Is een waargebeurd verhaal waarvan ook ooit een documentaire is verschenen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sydney08 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:05:
The Staircase begint erg goed. Een murder mystery met Colin Firth en Tony Collette in de hoofdrollen. Direct 3 afleveringen beschikbaar.

Vond de trailer wel erg showy Amerikaans, kan mij voorstellen dat je voor het verhaal beter een van de documentaires kunt kijken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Undone seizoen 2 is weer lekker vreemd. Doctor Strange 2 is er niets bij :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Sydney08 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:05:

Bij de concurrent Netflix te zien:

https://www.netflix.com/nl/title/80233441

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Bosch Legacy is 6 mei gelanceerd.
Meteen 4 afleveringen, daarna elke week 2 afleveringen voor de rest van mei (10 totaal).

Ik heb het nog niet gezien, maar was altijd fan van de originele serie. Van het origineel zijn naast Harry Bosch, alleen zijn dochter en die advocate meegekomen naar deze nieuwe serie. Volgens mij gaat het verhaal verder waar de originele serie is gestopt.

IMDB: Bosch: Legacy (TV Series 2022– )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coelho
LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:22:
Meteen 4 afleveringen, daarna elke week 2 afleveringen voor de rest van mei (10 totaal).

Ik heb het nog niet gezien, maar was altijd fan van de originele serie. Van het origineel zijn alleen zijn dochter en die advocate meegekomen naar deze nieuwe serie. Volgens mij gaat het verhaal verder waar de originele serie is gestopt.

Titus Welliver doet niet meer mee? Dat is wel jammer.

edit: Note to self: Eerst de IMDB link bekijken voor ik ga reageren. Hij zit er wel bij!

[ Voor 6% gewijzigd door coelho op 08-05-2022 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 22:34
coelho schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:19:
[...]

Jawel, nog steeds de hoofdrol.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
coelho schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:19:
[...]

edit: Note to self: Eerst de IMDB link bekijken voor ik ga reageren. Hij zit er wel bij!
Ik ging er vanuit dat het vanzelfsprekend was dat het personage waar de originele serie om draait, ook in de nieuwe serie zou zitten, maar heb voor de volledigheid even toegevoegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:24
LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:22:
[...]

Ik ging er vanuit dat het vanzelfsprekend was dat het personage waar de originele serie om draait, ook in de nieuwe serie zou zitten, maar heb voor de volledigheid even toegevoegd ;)
Je gaf aan dat zijn dochter over was gegaan, dus het had natuurlijk ook gekund dat zijn dochter in zijn voetsporen was gevolgd als zijnde legacy :)

Zelf de serie(s) niet gezien, maar heb ze wel eens toegevoegd aan mijn watchlist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 11:23
Tehran seizoen 2 is van start gegaan.
Seizoen 1 was best goed.
Ben benieuwd in welke richting het verhaal zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32

Pierre

Van nature lui!

wiemelen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:17:
Tehran seizoen 2 is van start gegaan.
Seizoen 1 was best goed.
Ben benieuwd in welke richting het verhaal zal gaan.
Seizoen 1 vond ik erg goed, ben benieuwd naar het vervolg. Bedankt voor de tip :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 06-06 14:35

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

inderdaad, Seizoen 1 Tehran was goed, al een klein stukje begonnen met seizoen 2, ziet er ook tot nu toe weer goed uit.

Ben benieuwd naar Bosch Legacy, het orgineel was erg leuk en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb het nog niet gezien, maar was altijd fan van de originele serie. Van het origineel zijn naast Harry Bosch, alleen zijn dochter en die advocate meegekomen naar deze nieuwe serie. Volgens mij gaat het verhaal verder waar de originele serie is gestopt.

Kwam Bosch niet altijd in 1x uit?

Echt super irritant die verschillende release schema’s de laatste tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[YouTube: Westworld | Season 4 Official Teaser | HBO]

ooohhh nog heel even wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Greatsword schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:56:
[...]

Ach, gewoon even wachten tot juni, dan kun je alles achter elkaar kijken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De volgende special :)
In SOUTH PARK THE STREAMING WARS, Cartman locks horns with his mom in a battle of wills while an epic conflict unfolds that threatens South Park’s very existence. The next exclusive event is coming to Paramount+ on June 1 in US and Canada.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:48
LOVE DEATH + ROBOTS VOLUME 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Greatsword schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:56:
[...]

Ja heel irritant idd net zoals het seizoen in 2 delen zoals Netflix het doet.
Ik kijk daarom series tegenwoordig pas als het hele seizoen uit is en dat bevalt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oe gaaf wel weer, en een Mafia World zo te zien :)

Wel ben ik een beetje kwijt wat er inhoudelijk nou ook al weer aan de hand is, misschien toch maar eens opnieuw kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-06 10:45
Helaas is magnum pi gecancelled.

Weet iemand nog een serie wat zich afspeelt op hawaii? Zelfde soort als haeaii five o en magnum pi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sgouman schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 07:27:
Helaas is magnum pi gecancelled.

Weet iemand nog een serie wat zich afspeelt op hawaii? Zelfde soort als haeaii five o en magnum pi?
NCIS Hawai?

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Ik ben (iig tot nu toe) wel te spreken over Halo (nu bij ep 8 ) ...
Ik ken de game en de verhaallijn daarvan totaal niet, dus setting/karakters zijn voor mij allemaal nieuw. Kijkt lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 16:21

Sevyx

Facta non verba!

breew schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:32:
Ik ben (iig tot nu toe) wel te spreken over Halo (nu bij ep 8 ) ...
Ik ken de game en de verhaallijn daarvan totaal niet, dus setting/karakters zijn voor mij allemaal nieuw. Kijkt lekker weg.
Moet zeggen dat ik met een rare gevoel EP1 afsloot, maar inmiddels toch wel uitkijk elke week naar nieuwe aflevering. Het is niet super hoogstaand maar kijkt lekker weg.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 06-06 14:35

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan niet wachten. Weer zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
Taboo seizoen 1 net afgekeken.
IMDB: Taboo (TV Series 2017– )

Wow onder de indruk. Tom Hardy is goed bezig in deze serie. Ik snap niet dat ik deze niet eerder gezien heb en dat niemand hem heeft genoemd in deze thread: goede cast, goed verhaal en goed opgenomen!
Als je van Peaky Blinders genoten hebt moet je deze ook kijken!

Gelukkig komt er een seizoen 2 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 03:08

Nobby

Nuts!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2022/04/lincoln-lawyer-trailer.jpg

The Lincoln Lawyer is ook begonnen op Netflix. Ook het Bosch universum.

Heb ik in ieder geval wat te kijken tot de volgende afleveringen van Bosch uitkomen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nobby op 14-05-2022 01:21 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• coelho
rachez schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:51:
Taboo seizoen 1 net afgekeken.
IMDB: Taboo (TV Series 2017– )

Wow onder de indruk. Tom Hardy is goed bezig in deze serie. Ik snap niet dat ik deze niet eerder gezien heb en dat niemand hem heeft genoemd in deze thread: goede cast, goed verhaal en goed opgenomen!
Als je van Peaky Blinders genoten hebt moet je deze ook kijken!

Gelukkig komt er een seizoen 2 van.
Dat roepen ze al 5 jaar. Eerst zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
Hmm, je hebt gelijk, 2024 op zijn vroegst.. Nou ja, evengoed een goed eerste seizoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oh Al, did you miss me?
With every bullet so far.

Ze komen mogelijk terug :o
‘Married… With Children’ animated series set to reunite original cast
Ed O’Neill, Katey Sagal, Christina Applegate and David Fausti are all on board for the reboot of the 1987 sitcom

An animated Married… With Children series is on the way that will reunite the iconic sitcom’s original cast.

According to Deadline, Ed O’Neill, Katey Sagal, Christina Applegate, and David Fausti will all reprise their roles as the apathetic Bundy family for an animated revival that is currently being pitched to networks and streamers.

The new take on the 1987 sitcom – which aired its final episode on June 9, 1997, and is one of the longest-running live-action sitcoms in television history – will be written by Family Guy executive producer Alex Carter, who also serves as showrunner.

Sony Pictures Television, which owns the series, has already closed deals with the show’s original stars.

Although no network or streamer has picked the animated series up yet, Fox (which aired the original), and Hulu and Peacock (which show re-runs of the show) are reportedly interested.

Created by Michael G. Moye and the late Ron Leavitt, Married… With Children follows the lives of Chicago natives Al Bundy (O’Neill), a woman’s shoe salesman; his lazy wife, Peggy (Sagal); and their children, Kelly (Applegate) and Bud (Faustino).

A number of follow-up series have been discussed over the years, but they often fell apart due to the busy schedules of the stars.

In 2020, O’Neill wrapped his final episode of Modern Family, which like Married… With Children also ran for 11 seasons. Sagal currently stars on The Conners and is set to reprise her role as Turanga Leela on the upcoming Futurama revival, while Applegate’s next gig will see her return for season three of Dead To Me later this year.

Last year, Applegate revealed that she had been diagnosed with multiple sclerosis.

“It’s been a strange journey,” she tweeted. “But I have been so supported by people that I know who also have this condition. It’s been a tough road. But as we all know, the road keeps going. Unless some asshole blocks it.”

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nobby schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 01:17:
[...]

Heb ik in ieder geval wat te kijken tot de volgende afleveringen van Bosch uitkomen :)
Vond de film van 11 jaar geleden IMDB: The Lincoln Lawyer (2011) met Matthew McConaughey wel goed, “ We are trying to locate Mr. Green;) ben bang dat dit weer een tegenvaller gaat worden zoals de meeste remakes, reboots etc.

Bosch daarentegen wel weer spannend alleen op Tech gebied wel een paar keer zoiets van totaal niet geloofwaardig maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01
Iemand trouwens de mini-serie van Mike Myers al gekeken en zo ja is het de moeite waard?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-06 09:14
Joarie schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:37:
Iemand trouwens de mini-serie van Mike Myers al gekeken en zo ja is het de moeite waard?

[YouTube: The Pentaverate | Official Trailer | Netflix]
Ik heb ‘m gezien en op een schaal van 10 geef ik het een 6-min.

Misschien heb ik heel andere verwachtingen van een comedyserie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:41

Vond er persoonlijk weinig aan, niet mijn soort humor helaas (terwijl ik de Austin Power films heerlijk vond)
Serie is ook alweer gecanceled trouwens door Netflix..
https://www.serietotaal.n...-van-netflix-flopt-direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Ik heb een stukje van de eerste aflevering gekeken. Ik vond het ook niet wat. Het is altijd spannend met Mike Myers, omdat zijn humor heel makkelijk over kan gaan in te flauw en te typisch imho. Soms gaat dat goed en is het grappig. Bij deze serie is het niet gelukt en vind ik er niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

SpeedyNick schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Vond er persoonlijk weinig aan, niet mijn soort humor helaas (terwijl ik de Austin Power films heerlijk vond)
Tnx, meteen van mijn to-do-lijstje geschrapt.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
[...]

Dank, dat scheelt een paar kijkuren die ik niet terug krijg.
Ook maar Halo preventief van de kijklijst gehaald (toch al weinig binding mee omdat ik het spel nooit gespeeld heb)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:51

In dit geval lijkt de trailer al veelzeggend.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
nwnc schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:53:
[...]

In dit geval lijkt de trailer al veelzeggend.
Ja dat was ook een beetje mijn onderbuikgevoel. Meestal doen ze de beste grappen in de trailer...maar het voelde geforceerd aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45
[...]

Het is toch, zoals @SpeedyNick zegt, een mini serie? Een paar afleveringen en gedaan? Dus zie ik niet direct hoe zoiets gecanceled kan zijn. Of het zou moeten zijn dat er nog meer zat aan te komen en dat ze er nu maar snel een "mini-serie" van gemaakt wordt.

Ik heb even zitten opzoeken maar ik zie dat er nu vele top-10 lijstjes worden gemaakt aan de hand van "HOURS VIEWED". Dus maak je een middelmatig serie van 10 afleveringen van telkens 1 uur, dan kan die dus hoger in de lijstjes staan dan als je de beste serie ooit maakt die bestaat uit 6 afleveringen van een half uurtje.
Of ik heb het systeem van die "hours viewed" niet door
Raven schreef op maandag 16 mei 2022 @ 09:54:
Oh Al, did you miss me?
With every bullet so far.

Ze komen mogelijk terug :o
‘Married… With Children’ animated series set to reunite original cast

[...]
Weet toch weer niets wat ik er moet van denken. Weer de zoveelste poging tot recyclage van naambekendheid. Het is nu natuurlijk een animatie serie dus ik zou het misschien wel een kans geven. Maar flauwe afkooksels zoals van Magnum, A-Team, Garfield, MacGyver ... weiger ik gewoonweg te bekijken. Nooit kunnen deze het niveau halen dat ik in mijn nostalgisch geheugen heb. Niemand kan Tom "Moustache" Selleck overtreffen als Magnum of George "The Cigar" Peppard als Hannibel.

Lijkt er op dat ik last heb van "nostalgic monday" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Nobby schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 01:17:
[...]

[Afbeelding]

Van dezelfde boekenschrijver zie ik. Verder lijkt het een totaal andere setting, maar ik ben wel benieuwd! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
For All Mankind seizoen 3 gaat over een krappe maand ook weer van start:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 08-06 12:54
Haha, ze hebben in Chicago Fire de "fuck scene" van The Wire nagedaan, grappig

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 22:36

Damian

Insane Obtrusion

Holy fuck wat is Love, Death & Robots weer geniaal.

Vooral die Night of the Mini Dead is echt epic 🤣

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
Damian schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:32:
Holy fuck wat is Love, Death & Robots weer geniaal.

Vooral die Night of the Mini Dead is echt epic 🤣
Zeker weten. Ik weet alleen niet of het persoonlijk is, maar ik vond de laatste aflevering niet zo. Ik zou daar mee beginnen :) (jibaro?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Net klaar met de 4 delige mini serie IMDB: The Girl Before (TV Mini Series 2021)

Keek wel lekker weg en krijgt een 7 van me.

IMDB: Shining Girls (TV Series 2022– )

Ook wel spannend en ben zeer benieuwd waar het naar toe gaat. Voorlopig ook een 7

IMDB: WeCrashed (TV Mini Series 2022) Begon erg sterk, echt mooi om te zien hoe overtuigend iemand kan zijn en dat je er ook in gaat geloven.

Wederom een 7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 22:36

Damian

Insane Obtrusion

Loen schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:10:
[...]

Zeker weten. Ik weet alleen niet of het persoonlijk is, maar ik vond de laatste aflevering niet zo. Ik zou daar mee beginnen :) (jibaro?)
Die was weird maar wel erg goed gemaakt. Ik twijfelde af en toe echt of het nou animatie of echt was. Bewegingen waren super goed. Ik gok motion capturing oid.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die laatste aflevering was inderdaad raar en de website van de maker is net zo vreemd :P

www.pinkman.tv
Jesse? :o

En Night of the Mini Dead is zo fout dat je eigenlijk niet anders kan dan 6 minuten keihard lachen :D :')

spoiler:
Aaah! Shoot him in the d!ck :') :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Trailer voor The Winchesters:

Ik denk dat hier maar een reactie volstaat en dat is de eerste opmerking op YouTube:
“My parents’ story has always been a mystery”

no??? it wasn’t?? the first show literally told us everything about them in 2 different time travel episodes
Supernatural goes Twilight / Buffy (de afleveringen zonder bunnies) / Charmed (de reboot) / Berlanti-verse. Jammer!

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 21-05-2022 14:26 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:25:
Supernatural goes Twilight / Buffy (de afleveringen zonder bunnies) / Charmed (de reboot) / Berlanti-verse. Jammer!
... en shrimp? :P Oh wacht, dat was Angel.

"Bara, bara himble gemination" .... * Raven hoort Anya gillen _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de mensen die "Night Sky" nog op een lijst hebben staan: het heeft een open einde, dus als dat je ding niet is dan zou ik eerst wachten tot er een tweede seizoen is.

Het is een soort Lost maar dan zonder eiland. Als dat gecancelled wordt dan heeft het weinig nut om een heel seizoen door het erg langzame verhaal heen te gaan.

J.K. Simmons en Sissy Spacek (waarom niet SpaceX? :+) zijn natuurlijk wel leuk om naar te kijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Silent Witness S25 begint vanavond :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 00:53

Licko

ZVDK

Stukfruit schreef op maandag 23 mei 2022 @ 04:06:
Voor de mensen die "Night Sky" nog op een lijst hebben staan: het heeft een open einde, dus als dat je ding niet is dan zou ik eerst wachten tot er een tweede seizoen is.

Het is een soort Lost maar dan zonder eiland. Als dat gecancelled wordt dan heeft het weinig nut om een heel seizoen door het erg langzame verhaal heen te gaan.

J.K. Simmons en Sissy Spacek (waarom niet SpaceX? :+) zijn natuurlijk wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop echt op nog een aantal seizoenen, S01 is me goed bevallen en heb ik in twee avonden gezien. Ik mis af en toe doe series met 15-20 eps wel eens. Tegenwoordig is een seizoen 8 eps :(

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor liefhebbers van Series als Planet Earth, Blue Planet etc nu Prehistoric Planet op Apple TV+

Niet te geloven zo mooi en realistisch, kan bijna niet geloven dat dit nep/CGI is en erg tof dat David Attenborough van de partij is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Stukfruit schreef op maandag 23 mei 2022 @ 04:06:

De referentie in aflevering 7 is geweldig ! ;)

maar als dit seizoen geen vervolg krijgt is het een super anti climax ever .. Serie heeft veel potentie ..
vooralsnog is er heul veul wat we nog niet weten / snappen etc..

[ Voor 12% gewijzigd door zeroday op 26-05-2022 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 19:23

jmk

Morgen begint Stranger Things weer.
Op 2 na komen ze allemaal morgen beschikbaar, daarna 1 maand niets. Daarna weer komen de laatste 2 uit.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
jmk schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:49:
Op 2 na komen ze allemaal morgen beschikbaar, daarna 1 maand niets. Daarna weer komen de laatste 2 uit.
Wel twee afleveringen van 85 en 150 minuten :Y

Hadden ze ook 4 a 5 afleveringen van kunnen maken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
jmk schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:49:
Dat is, neem ik aan, om Netflix-abonnees vast te houden? Bij Ozark hadden ze het seizoen ook al in tweeen gesplitst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:24
kraanwagen schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 06:43:
[...]

Dat is, neem ik aan, om Netflix-abonnees vast te houden? Bij Ozark hadden ze het seizoen ook al in tweeen gesplitst.
Of dat werkt is natuurlijk wel de vraag. Ik zelf heb Netflix eind maart opgezegd (en naar HBO Max gegaan, in combinatie met Amazon Prime heb ik nu twee diensten voor €7 terwijl ik aan Netflix iets van €16 of €17 betaalde puur voor UHD). Ben wel van plan om Netflix zo nu en dan weer tijdelijk af te nemen, en Stranger Things is dan een van die series. Nu ik weet dat de laatste EPs veel later zijn wacht ik dus gewoon een maandje extra met afsluiten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 1e 2 ep's van Obi-Wan en (een deel van) Stranger Things S4 zijn te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Raven schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:24:
De 1e 2 ep's van Obi-Wan en (een deel van) Stranger Things S4 zijn te vinden :)
*O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016

seizoen 2 komt er aan van de Gangs of Londen kijk er naar uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Seizoen 1 van Gangs of London was een positieve verrassing. Ben benieuwd naar seizoen 2!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nou het eerste seizoen van Bosch Legacy zit er op en wat mij betreft prima te doen. Blijft continue spannend en een welverdiende 8 zou ik zeggen.

Veel kijkplezier voor degene die hem hebben opgespaard 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers van Britse detectives is er een docu: Midsomer Murders - 25 Years of Mayhem
Op de bekende plekken te bekijken O-) , geen idee of en wanneer NL aan de beurt is.

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:56
Greatsword schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 00:41:
Nou het eerste seizoen van Bosch Legacy zit er op en wat mij betreft prima te doen. Blijft continue spannend en een welverdiende 8 zou ik zeggen.

Veel kijkplezier voor degene die hem hebben opgespaard 😏
Was weer vanouds goed, maar wel een enorme cliffhanger !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
The Man Who Fell To Earth is deze week ook weer terug.

Chiwetel Ejiofor's karakter gedraagt zich zo doorgeslagen dat je er als kijker bijna ongemakkelijk van wordt :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En ook We Own This City zit er op.

Helaas een mini serie, dus het zal hier bij blijven. Goed verhaal en als je fan bent van de Wire dan is het echt een aanrader.

Vooral leuk om al die oude bekenden weer eens te zien en Jon Bernthal heeft weer top werk geleverd als acteur.

Wat mij betreft een welverdiende 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Heeft er iemand nog een tip voor een leuke comedy? Ik heb al veel gezien dus liefst iets recents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Mypos schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 02:08:
Heeft er iemand nog een tip voor een leuke comedy? Ik heb al veel gezien dus liefst iets recents.
Only Murders in the Building

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mypos schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 02:08:
Hacks. Maar misschien handig te vermelden wat je leuk vindt, want smaken verschillen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.