Tot 2024 (3 jaar vanaf zomer 2021). Android 13 is ook de laatste versie. De duurdere niet Nord serie heeft 4 jaar ondersteuning.
Beste forumleden
Ik heb het volgende issue met mijn OnePlus nord 2
Ik heb in mijn woning 3 tp link Acces points.
Glv eap670 wifi 6
1e verdiep eap245 wifi 5
2e verdiep eap245 wifi 5
Elke keer mijn gsm hopt van een van de 2 wifi 5 Acces Points naar het wifi 6 Acces Point heb ik een hoge ping naar mijn gateway(Telenet router) ,ping is dan tussen 50-100ms.
Als ik dan een ookla speedtest uitvoer haal ik max 25mbps.
Als ik de wifi gewoon eens afzet en terug aanzet is de verbinding terug oke, 2-10ms ping naar gateway en speedtest van +-800mbps (1G abo)
Alle Acces Points hebben hetzelfde SSID en zenden alleen 5ghz uit...
Geen enkel ander toestel bij mij thuis heeft dit issue, ik ben dus zeker dat het aan mijn gsm ligt en niet aan het Acces Point...
Heb alle wifi settings uit mijn telefoon al eens gewist.
Enkele keren heropgestart
Laatste android versie geupdate...
Niks lijkt het issue op te lossen...
Moet iets met de wifi 6 te maken hebben... Voor ik het wifi 6 Ap had op het glv, hing het wifi 5 Ap dat nu op de zolder hangt op mijn glv, nooit issues mee gehad...
Elk ap zend 3 ssids uit :
Een 2.4ghz onlySSID voor iot devices
Een 5ghz only SSID voor mijn gsm,s/laptopts
Een 2,4 en 5ghz SSID voor guests.
Op alle ssid's getest, overal zelfde issue
Ik analyseer mijn netwerk met de wifiman app. Deze geeft ook mijn ssids 2 keer weer, in wifi 6 en wifi 5.
Weet niet of ik het duidelijk heb uitgelegd maar is een vreemde situatie...
Ik heb het volgende issue met mijn OnePlus nord 2
Ik heb in mijn woning 3 tp link Acces points.
Glv eap670 wifi 6
1e verdiep eap245 wifi 5
2e verdiep eap245 wifi 5
Elke keer mijn gsm hopt van een van de 2 wifi 5 Acces Points naar het wifi 6 Acces Point heb ik een hoge ping naar mijn gateway(Telenet router) ,ping is dan tussen 50-100ms.
Als ik dan een ookla speedtest uitvoer haal ik max 25mbps.
Als ik de wifi gewoon eens afzet en terug aanzet is de verbinding terug oke, 2-10ms ping naar gateway en speedtest van +-800mbps (1G abo)
Alle Acces Points hebben hetzelfde SSID en zenden alleen 5ghz uit...
Geen enkel ander toestel bij mij thuis heeft dit issue, ik ben dus zeker dat het aan mijn gsm ligt en niet aan het Acces Point...
Heb alle wifi settings uit mijn telefoon al eens gewist.
Enkele keren heropgestart
Laatste android versie geupdate...
Niks lijkt het issue op te lossen...
Moet iets met de wifi 6 te maken hebben... Voor ik het wifi 6 Ap had op het glv, hing het wifi 5 Ap dat nu op de zolder hangt op mijn glv, nooit issues mee gehad...
Elk ap zend 3 ssids uit :
Een 2.4ghz onlySSID voor iot devices
Een 5ghz only SSID voor mijn gsm,s/laptopts
Een 2,4 en 5ghz SSID voor guests.
Op alle ssid's getest, overal zelfde issue
Ik analyseer mijn netwerk met de wifiman app. Deze geeft ook mijn ssids 2 keer weer, in wifi 6 en wifi 5.
Weet niet of ik het duidelijk heb uitgelegd maar is een vreemde situatie...
:strip_exif()/f/image/nyqgcf1noIBZxrZJLR5zwYui.jpg?f=fotoalbum_large)
OnePlus heeft OxygenOS F.49 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1481281584425336840
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Anoniem: 111246
Weet iemand toevallig een betaalbare shop om 't scherm van deze smartphone te vervangen?
Doe het nog wel, maar kwestie van tijd denk ik voor er teveel barsten in zitten.
Kom helaas tot nu toe alleen shops (in de omgeving van onze hoofdstad) tegen die €250 vragen (en daar heb ik 't ding destijds voor gekocht).
Voor €250 koop ik dan eerder een nieuwe... maar ja, vanuit duurzaamheid vind ik dat nou weer niet the way to go. Ding is verder nog goed.
Doe het nog wel, maar kwestie van tijd denk ik voor er teveel barsten in zitten.
Kom helaas tot nu toe alleen shops (in de omgeving van onze hoofdstad) tegen die €250 vragen (en daar heb ik 't ding destijds voor gekocht).
Voor €250 koop ik dan eerder een nieuwe... maar ja, vanuit duurzaamheid vind ik dat nou weer niet the way to go. Ding is verder nog goed.
Anoniem: 111246
Ik mis alleen de skills (en tools) om het zelf te vervangen.JackPoint schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:35:
Nieuw lcd kost 20-25 op AliExpress.
Mijn aan/uit knop reageert niet goed meer. Ik moet vaak meerdere keren drukken of heel hard voor hij reageert.
Met de alert slider heb ik dat ook wel eens, dan zit er stof in. Daar is het wel uit te halen maar hier lijkt me dat onmogelijk zonder hem helemaal uit elkaar te halen.
Een reboot helpt niet, het lijkt geen softwarematig probleem.
Is dit het begin van het einde? Kan ik nog iets anders proberen?
Met de alert slider heb ik dat ook wel eens, dan zit er stof in. Daar is het wel uit te halen maar hier lijkt me dat onmogelijk zonder hem helemaal uit elkaar te halen.
Een reboot helpt niet, het lijkt geen softwarematig probleem.
Is dit het begin van het einde? Kan ik nog iets anders proberen?
OnePlus heeft OxygenOS F.50 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1514598993185734659
Update F.50 vandaag ontvangen.
Volvo EX30 | SMER | Plus | Vapour Grey / Indigo | MY24
*verkeerde topic*
[ Voor 94% gewijzigd door superiscch op 31-01-2024 06:22 ]
De F.50 nog steeds niet binnen.....
Hoe gaat de uitrol bij de andere forumleden?
Hoe gaat de uitrol bij de andere forumleden?
Hier ook nog geen F50. Wel problemen met het renderen van tweakers.net al een tijdje. Meer mensen die daar last van hebben?
Dit ervaar ik ook sinds enkele weken, heb alleen geen flauw idee waar het aan ligt...eettjjuuhh schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:24:
Hier ook nog geen F50. Wel problemen met het renderen van tweakers.net al een tijdje. Meer mensen die daar last van hebben?
Sinds vandaag trouwens ook problemen met de digitaal welzijn functies, apps die ik in mijn focus mode hebben worden nu gewoon altijd als grey tones weergegeven...
Hier wel de F.50 maar ook enkele keren dat slecht renderen van de Tweakers site gehad. Echter niet elke keer dat ik naar de site ga. Ik heb de verversingssnelheid altijd op laag staan maar weet niet of dat invloed kan hebben. Het is te weinig opgetreden om er iets aan te gaan doen.
Ik gebruik Edge als browser.
Ik gebruik Edge als browser.
[ Voor 5% gewijzigd door Hans1956 op 08-02-2024 10:57 ]
Anoniem: 374460
Yep, sinds die ‘geweldige’ Sidebar er is…….eettjjuuhh schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:24:
Als je Chrome gebruikt en problemen hebt met het renderen, er zijn meer meldingen:
Teksten en blokken lopen door elkaar op mobiel
Teksten en blokken lopen door elkaar op mobiel
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hartelijk dank! De genoemde Vulkan optie enablen heeft het probleem opgelost!
Werkelijk waar eeuwig gezocht, wist niet van het bestaan van die Flags.
Nogmaals dank!
Werkelijk waar eeuwig gezocht, wist niet van het bestaan van die Flags.
Nogmaals dank!
De laatste weken zijn op mijn OnePlus Nord 2 een aantal apps schijnbaar spontaan overgeschakeld naar een zwart/wit beeldmodus.
Gaat om een klein aantal Apps, dat wel langzaam uitbreidt.
Heb gecontroleerd of het ergens een optie is, of een instelling bij Toegankelijkheid. Helaas nog geen oorzaak of oplossing weten te vinden.
Is ook niet met een update opgelost.
Het OS en de andere apps blijven wel in kleur. Je ziet de beeldmodus omschakelen bij het starten van die apps. Blijft wel stabiel op zwart/wit, is dus niet random.
Rare is dat de statusbalk wel kleur blijft geven, terwijl de app dat niet meer doet.
Het geheugen zit niet vol, reboot was ook niet de oplossing...
Heeft iemand een idee wat een oplossing zou kunnen zijn?
Heb gecontroleerd of het ergens een optie is, of een instelling bij Toegankelijkheid. Helaas nog geen oorzaak of oplossing weten te vinden.
Het OS en de andere apps blijven wel in kleur. Je ziet de beeldmodus omschakelen bij het starten van die apps. Blijft wel stabiel op zwart/wit, is dus niet random.
Rare is dat de statusbalk wel kleur blijft geven, terwijl de app dat niet meer doet.
[ Voor 6% gewijzigd door bartpl1 op 20-02-2024 20:11 ]
Gebruik(te) je toevallig focus modus? Hier had ik zelf laatst ook last van, had te maken met een update voor de digitaal welzijn app dacht ik. Updates daarvan verwijderen en t was klaarbartpl1 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:08:
De laatste weken zijn op mijn OnePlus Nord 2 een aantal apps schijnbaar spontaan overgeschakeld naar een zwart/wit beeldmodus.
Dat is een goede tip. Zijn inderdaad de apps die ik in focus mode heb aangevinkt staan.
Thanx!
Thanx!
OnePlus heeft OxygenOS F.51 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1556656433733304324
Misschien overbodig om hier te melden maar ben overgestapt op een iphone 15 pro max. Het was hell om van android op apple over te stappen, heb daarvoor een app gebruikt van apple op de nord 2.
De helft vd app werden overgezet de rest handmatig. Whatsapp ging vreselijk maar uiteindelijk gelukt.
Wil nu niet meer terug. Geweldig toestel die 15 pro max maar is ook een heel ander prijskaartje.
De helft vd app werden overgezet de rest handmatig. Whatsapp ging vreselijk maar uiteindelijk gelukt.
Wil nu niet meer terug. Geweldig toestel die 15 pro max maar is ook een heel ander prijskaartje.
Anoniem: 374460
Er is iets vreemd aan de hand met m’n telefoon…
In de nacht hangt die aan de oplader, en nu moet ik elke morgen m’n wachtwoord invullen, omdat de telefoon opnieuw opgestart zou zijn…?
Telefoon is wel gewoon vol opgeladen. Hoe kan dit en waar kan ik zien Hoe laat mijn telefoon zichzelf blijkbaar opnieuw opstart?
In de nacht hangt die aan de oplader, en nu moet ik elke morgen m’n wachtwoord invullen, omdat de telefoon opnieuw opgestart zou zijn…?
Telefoon is wel gewoon vol opgeladen. Hoe kan dit en waar kan ik zien Hoe laat mijn telefoon zichzelf blijkbaar opnieuw opstart?
Al eens geprobeerd om 's nachts niet meer te laden en te kijken of je telefoon dan nog steeds hetzelfde gedrag vertoont?Anoniem: 374460 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 06:56:
Er is iets vreemd aan de hand met m’n telefoon…
De telefoon van mijn moeder heeft plots ook problemen met laden en batterijweergave.
Hij blijft heel lang op 100% staan. dan schakelt hij zichzelf plots uit. Zonder aan de oplader te hangen kun je hem aanzetten waarna hij ruim 1 dag aanblijft op 1%.
Aan de oplader gehangen en toen lade hij zich gewoon op. Maar staat nu alweer een hele dag op alleen 100%.
Ze laden hem alleen op als hij leeg begint te worden en voor hun is dat 60 of 50% en laden dan tot 100%.
Mijn vader heeft dezelfde samen aangeschaft, laden hetzelfde maar heeft dit probleem niet.
zou het iets met batterij kalibratie te maken kunnen hebben? Dus eens helemaal leeg laten lopen en telefoon aanzetten en weer helemaal leeg laten lopen en dan pas aan de oplader tot 100%?
Hij blijft heel lang op 100% staan. dan schakelt hij zichzelf plots uit. Zonder aan de oplader te hangen kun je hem aanzetten waarna hij ruim 1 dag aanblijft op 1%.
Aan de oplader gehangen en toen lade hij zich gewoon op. Maar staat nu alweer een hele dag op alleen 100%.
Ze laden hem alleen op als hij leeg begint te worden en voor hun is dat 60 of 50% en laden dan tot 100%.
Mijn vader heeft dezelfde samen aangeschaft, laden hetzelfde maar heeft dit probleem niet.
zou het iets met batterij kalibratie te maken kunnen hebben? Dus eens helemaal leeg laten lopen en telefoon aanzetten en weer helemaal leeg laten lopen en dan pas aan de oplader tot 100%?
Ja, probeer het eens: https://support.google.co...o-increase-its-life?hl=ensweetdude schreef op zondag 14 april 2024 @ 11:30:
De telefoon van mijn moeder heeft plots ook problemen met laden en batterijweergave.
OnePlus heeft een tijd geleden OxygenOS F.52 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1597957581492453383
Hierna komt waarschijnlijk nog 1 beveiligingsupdate en dan is de ondersteuning helaas afgelopen. Fijn toestel nu in gebruik bij mijn ma. Denk dat ze er nog wel een paar jaar mee door kan.
OnePlus heeft OxygenOS 13 F.53 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1688555972487806984
Ik heb en vraagje over iets dat mij eigenlijk al een hele tijd bezighoud. Als in mijn telefoon, met schermbeveiliging aan, aan de oplader leg krijg ik keurig een symbool in beeld dat het laadpercentage en de laadsnelheid aangeeft. Tot zover prima.
Maar soms blijft dat leesbaar staan en de andere keer verdwijnt het weer. Dan kan niet meer in één blik zien hoe ver het laadproces is gevorderd.
Mijn vraag: Waarom blijft het de eene keer wel en de andere keer niet in beeld?
Maar soms blijft dat leesbaar staan en de andere keer verdwijnt het weer. Dan kan niet meer in één blik zien hoe ver het laadproces is gevorderd.
Mijn vraag: Waarom blijft het de eene keer wel en de andere keer niet in beeld?
Hoeveel updates zal de Nord 2 nog krijgen?Anonymoussaurus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:27:
OnePlus heeft OxygenOS 13 F.53 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1688555972487806984
Ik merk sinds een aantal dagen dat mijn telefoon ontzettend heet wordt tijdens het opladen. Gebeurt gek genoeg niet altijd, ongeveer de helft van alle laad sessies.
Het gedeelte dat ontzettend heet wordt is voornamelijk de linker zijde bovenin.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Het gedeelte dat ontzettend heet wordt is voornamelijk de linker zijde bovenin.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Geen meer als ik dit mag geloven: https://www.oneplus.com/uk/pstiJiu Mei Lian schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:07:
[...]
Hoeveel updates zal de Nord 2 nog krijgen?
OnePlus heeft OxygenOS 13 F.54 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1732308893125574663
Mijn Nord 2 wordt sinds een aantal weken ontzettend warm/heet tijdens het opladen. Ik denk dan ook dat mijn batterij defect is.
Ook kan ik alleen nog maar opladen met de warp charger. Andere adapters / powerbank werken niet meer.
Herkent iemand dit? Is het zinvol om hem nog te laten repareren? Kan ik beter afscheid nemen en een nieuwe halen?
Ook kan ik alleen nog maar opladen met de warp charger. Andere adapters / powerbank werken niet meer.
Herkent iemand dit? Is het zinvol om hem nog te laten repareren? Kan ik beter afscheid nemen en een nieuwe halen?
Ik herken dit niet maar persoonlijk zou toch afscheid van de Nord2 nemen.
De Nord 4 is op dit moment bij ONE Plus zelf met 20% korting. ;-)
De Nord 4 is op dit moment bij ONE Plus zelf met 20% korting. ;-)
Nog een paar dagen, dan kan mijn Nord 2 met pensioen. Toch gekozen voor de Nord 4. Ben benieuwd, al verwacht ik geen grote veranderingen, een nieuwe accu is altijd fijn
Nu al met pensioen?Dappzor schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:56:
Nog een paar dagen, dan kan mijn Nord 2 met pensioen. Toch gekozen voor de Nord 4. Ben benieuwd, al verwacht ik geen grote veranderingen, een nieuwe accu is altijd fijn
Ik heb die van mij nu 2,5 jaar en hoop de 6 wel weer te gaan halen. Die van mij zit dus bijna in zijn midlife crisis.
[ Voor 6% gewijzigd door de Peer op 26-12-2024 11:02 ]
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018
Ik heb de Nord2 nu 3,5 jaar en nog steeds voldoet hij goed. Batterij en snelheid nog steeds ok. Echter als de updates stoppen dan voel ik me min of meer gedwongen een andere telefoon te kopen.
Ik weet niet of we nu de laatste update al hebben ontvangen.
Ik weet niet of we nu de laatste update al hebben ontvangen.
Ik vind 6 jaar wel heel positief... dan heb je al jaren geen beveiligingsupdates meer. Dat vind ik wel een behoorlijk risico.de Peer schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:01:
[...]
Nu al met pensioen?![]()
Ik heb die van mij nu 2,5 jaar en hoop de 6 wel weer te gaan halen. Die van mij zit dus bijna in zijn midlife crisis.
Tegenwoordig doe je alles met je telefoon van bankzaken tot allerlei andere privacy gevoelige dingen.
Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken, ik neem dat risico niet....
Bij mijn vorige telefoon heb ik er lineageOS opgezet, toen haalde ik wel de 6 jaar, met updatesJiu Mei Lian schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:42:
[...]
Ik vind 6 jaar wel heel positief... dan heb je al jaren geen beveiligingsupdates meer. Dat vind ik wel een behoorlijk risico.
Tegenwoordig doe je alles met je telefoon van bankzaken tot allerlei andere privacy gevoelige dingen.
Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken, ik neem dat risico niet....
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018
Dan wordt het inderdaad een ander verhaal, maar met het standaard OS 6 jaar doen.... Zou ik niet aanbevelen.
De Nord 2 heeft een kleine kans op degelijke en stabiele custom ROMs omdat het een MediaTek SoC heeft. Dat betekent dat veel drivers niet openbaar zijn, waardoor een custom ROM maken lastig wordt.
Op mijn Nord 2 5g werkt de slider button niet meer, d.w.z. hardwarematig is er geen probleem, maar als ik hem op stil zet dan krijg ik gewoon alle meldingen nog steeds te horen. Weet iemand hoe te fixen is?
Dan zit er waarschijnlijk stof. Pak een tandenstoker en ga wat pulken, je zult zien dat er stof uit komt.
Ja, maar de software reageert wel. Dat wil zeggen, de trilstand zie ik geactiveerd worden (maar de stille stand niet merk ik nu).
Er is helemaal niets van stof te zien als ik alle standen van de button, ga ik dat met een tandenstoker wel vinden dan?
Er is helemaal niets van stof te zien als ik alle standen van de button, ga ik dat met een tandenstoker wel vinden dan?
Excuus, had je post niet goed begrepen. Dan kan ik je ook niet verder helpen. Bij mij zat er stof en daardoor zag ik softwarematig geen verandering.
Ja de slider is vrij gevoelig. Ik had dat probleem ook destijds met mijn 7pro. met een tandenstoker even wat langs de randjes van de slider geveegd en hij werkte weer.Stefke schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:49:
Ja, maar de software reageert wel. Dat wil zeggen, de trilstand zie ik geactiveerd worden (maar de stille stand niet merk ik nu).
Weten we eigenlijk wanneer de laatste security update komt voor de Nord 2? Mij staat iets bij van maart dit jaar, maar ik kan het nergens vinden.
Die is al een tijdje End-of-Life: https://www.oneplus.com/uk/pstiCranzai schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:11:
Weten we eigenlijk wanneer de laatste security update komt voor de Nord 2? Mij staat iets bij van maart dit jaar, maar ik kan het nergens vinden.
Er staat juli 2024. Toch via OTA november 2024 binnen gehad...Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:13:
[...]
Die is al een tijdje End-of-Life: https://www.oneplus.com/uk/psti
Wellicht dat jullie gematst zijn, maar ik zou geen updates meer verwachten.Blue Lightning schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:44:
[...]
Er staat juli 2024. Toch via OTA november 2024 binnen gehad...
Ik had al gehoopt op een goede reden om een nieuwe telefoon te kunnen kopen! Maar ja, zolang er toch nog updates komen toch nog maar even wachten.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:13:
[...]
Die is al een tijdje End-of-Life: https://www.oneplus.com/uk/psti
Ik heb zojuist OxygenOS 13 F.55 OTA binnengekregen. Updates lijken dus toch nog even door te gaan.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 11:04:
[...]
Wellicht dat jullie gematst zijn, maar ik zou geen updates meer verwachten.
Ja hier ookBravebart schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:14:
[...]
Ik heb zojuist OxygenOS 13 F.55 OTA binnengekregen. Updates lijken dus toch nog even door te gaan.
Inmiddels ook geïnstalleerd, fijne verrassing! Was inmiddels begonnen met kijken naar een vervanger, maar dat kan nu mooi worden uitgesteld
.
Check out my photography on Instagram
Ik heb ook de Februari 2025 updates weer binnen!
Kennelijk gaan we nog lekker even door met de updates, scheelt weer even met een nieuw toestel kopen.
Kennelijk gaan we nog lekker even door met de updates, scheelt weer even met een nieuw toestel kopen.
Qua hardware ben ik nog prima tevreden met dit toestel, de batterij is nog goed genoeg en met het snelle laden heb ik er ook geen erg in.
Erg blij met de februari update, kan ik nog iets langer oriënteren op een opvolger. (Tegenwoordig die je alles met je telefoon dus ik hecht wel waarde aan security updates.)
Erg blij met de februari update, kan ik nog iets langer oriënteren op een opvolger. (Tegenwoordig die je alles met je telefoon dus ik hecht wel waarde aan security updates.)
Sinds een aantal maanden valt me op dat na het opnieuw opstarten van de telefoon, er telkens opnieuw gekozen moet worden welke zoekmachine je als standaard in wil stellen, en dat het Android kleurenschema wordt aangepast naar "kust", terwijl ik dit telkens anders instel. Meer mensen die hier last van hebben?
NeeChili schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:02:
Sinds een aantal maanden valt me op dat na het opnieuw opstarten van de telefoon, er telkens opnieuw gekozen moet worden welke zoekmachine je als standaard in wil stellen, en dat het Android kleurenschema wordt aangepast naar "kust", terwijl ik dit telkens anders instel. Meer mensen die hier kast van hebben?
Ja hier ook een paar maanden last van gehad. Maar het is nu opeens verdwenen. Geen idee waardoorChili schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:02:
Sinds een aantal maanden valt me op dat na het opnieuw opstarten van de telefoon, er telkens opnieuw gekozen moet worden welke zoekmachine je als standaard in wil stellen, en dat het Android kleurenschema wordt aangepast naar "kust", terwijl ik dit telkens anders instel. Meer mensen die hier last van hebben?