Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste
Acties:
  • 83.049 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
m0ridin schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Altijd erg sneu voor die dieren inderdaad... rijders die vooral puur door forceren (lekker zo'n bit in je bek, sorry mond, waar aan getrokken wordt, tikken met de zweep, laarzen in je zij) proberen te zorgen dat je doet wat ze willen.

Maar goed te lezen dat die duitse coach in ieder geval de rest van de OS verbannen is uit Tokyo... maar ze mogen deze 'sport' inderdaad wel eens goed onder de loep nemen.
Beginnen met mail sturen naar info@nocnsf.nl. Schande dat NL meedoet aan de paardrij onderdelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:14
Dit wordt niets op de madison met NL… ik vind het ook helemaal niets dit onderdeel. Veel te chaotisch.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:21:
Dit wordt niets op de madison met NL… ik vind het ook helemaal niets dit onderdeel. Veel te chaotisch.
Hoezo wordt het niets? Op de 3e plaats nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RegularJohn schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Hoezo wordt het niets? Op de 3e plaats nu toch?
Ze zitten te vaak net buiten de punten, verspillen wel energie, met te weinig resultaat. Ze doen het niet slecht hoor, maar voor een medaille gaat het erg lastig worden.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickC op 07-08-2021 10:32 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door jan390 op 07-08-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wat kost het meeste energie… 5 x 4e of 1 x1e…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Als je mee kan bollen telkens is het prima.

Oef niemand die op de Fransen letten. Niet goed.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Verschil met de nummer 3 wordt te groot nu…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:43:
Verschil met de nummer 3 wordt te groot nu…
Je had ze al opgegeven voordat ze begonnen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
jan390 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Je had ze al opgegeven voordat ze begonnen waren.
Niet overdrijven… de race was al een heel eind op weg volgens mij en andere landen reden tactisch beter. En de commentator bij de NOS zegt hetzelfde volgens mij…

[ Voor 16% gewijzigd door PatrickC op 07-08-2021 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:17

Pinobigbird

doesn't share food!

Medailles lijken wel vergeven te worden aan Denemarken, Groot-Brittannië en Frankrijk. Jammer voor NED.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Havik is eigenlijk te klein om met Schip mee te fietsen. Kan schip namelijk niet op gang brengen omdat die te licht is.
Nederland moet proberen om een rondje te pakken anders hebben ze helaas niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Nederland komt gewoon te kort, de anderen zijn sterker. België ook Nederland voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zo lang die Fransen maar niet winnen… staan net onder NL in de medaillespiegel namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:00:
Zo lang die Fransen maar niet winnen… staan net onder NL in de medaillespiegel namelijk.
Enige wat die Denen hoeven doen is zorgen dat ze max 2 plekken achter die Fransen eindigen en ze hebben goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Jammer voor België -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
5e plek voor NL was denk ik maximaal in dit veld, dus prima prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31

Quad

Doof

Helaas voor Shanne.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:04
Duitse coach verbannen van Spelen wegens mishandelen weigerend paard

https://www.nu.nl/algemee...elen-weigerend-paard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Jammer voor van Schip.. loopt 2 x net de medaille mis. Maar top prestatie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Duitse coaches gaan lekker deze Spelen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De NOS meldt dat de Duitse bondscoach die een paard met haar vuist sloeg naar huis gestuurd is.

Tweede Duitse coach weggestuurd uit Tokio na mishandeling paard - https://nos.nl/l/2392972

Uit de 'sport' verbannen lijkt me een betere optie. En dat het paard een keer terug mag slaan lijkt me ook geen slecht idee. Misselijkmakend dit.

Edit:

[Twitter: https://twitter.com/vegance_e/status/1423710438764781583?s=19]

[ Voor 12% gewijzigd door zacht op 07-08-2021 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Büchli lijkt mij duidelijk… hij is gewoon genaaid door de jury.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Blijft gewoon idioot dat er sporten zijn met dieren. In t circus mag het al niet meer, maar het is nog vrolijk op de OS.
En kan mij niet in beelden dat de paarden het geweldig vinden. Wellicht af en toe een sprongetje met een ruiter prima. Maar kan mij niet voorstellen dat een paard er dag in dag uit maar zin in heeft.
En met de beelden die we zien, kan ik mij niet voorstellen dat ze altijd even goed behandeld worden als ze niet luisteren.
Mens op mens gaat al niet goed (zie turnen), dan zal het met dieren al helemaal niet beter er aan toe gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Hupske schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:25:
Blijft gewoon idioot dat er sporten zijn met dieren. In t circus mag het al niet meer, maar het is nog vrolijk op de OS.
En kan mij niet in beelden dat de paarden het geweldig vinden. Wellicht af en toe een sprongetje met een ruiter prima. Maar kan mij niet voorstellen dat een paard er dag in dag uit maar zin in heeft.
En met de beelden die we zien, kan ik mij niet voorstellen dat ze altijd even goed behandeld worden als ze niet luisteren.
Mens op mens gaat al niet goed (zie turnen), dan zal het met dieren al helemaal niet beter er aan toe gaan.
Inderdaad.. hobby rijden met paarden prima, maar topsport… nee laat maar…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Die vallende paarden bij het springen lijkt mij ook geen goede reclame voor de sport.

Geket op de veranderende tijden denk ik dat de paardensport z’n hoogste tijd heeft gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nou.. dat was spannend die finale waterpolo dames…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Requiem19 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:35:
Die vallende paarden bij het springen lijkt mij ook geen goede reclame voor de sport.

Geket op de veranderende tijden denk ik dat de paardensport z’n hoogste tijd heeft gehad..
Ik vind de Partij voor de Dieren op dit vlak opvallend stil. Normaal lopen ze over alles te pas en te onpas te roeptoeteren als er maar een beest bij betrokken is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Ankona schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:52:
[...]

Ik vind de Partij voor de Dieren op dit vlak opvallend stil. Normaal lopen ze over alles te pas en te onpas te roeptoeteren als er maar een beest bij betrokken is.
Laten we het bij de OS houden, ipv je onvrede over bepaalde politieke partijen hier te roeptoeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

https://sporza.be/artikel...nthousiast~1628317833035/

Ze wilde niet laatste worden, en dat is gelukt. Haar reactie is toch wel fantastisch!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:22
Ankona schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:52:
Ik vind de Partij voor de Dieren op dit vlak opvallend stil.
Als de ruiters zo een gouden plak halen komt eventuele ophef als een boemerang terug... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik hoop dat Hassan er iets moois van kan maken, al ben ik er bang voor. (ik dek mij alvast in :P)

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
zacht schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:21:
De NOS meldt dat de Duitse bondscoach die een paard met haar vuist sloeg naar huis gestuurd is.

Tweede Duitse coach weggestuurd uit Tokio na mishandeling paard - https://nos.nl/l/2392972

Uit de 'sport' verbannen lijkt me een betere optie. En dat het paard een keer terug mag slaan lijkt me ook geen slecht idee. Misselijkmakend dit.

Edit:

[Embed]
De 'sport' die hier bedreven wordt - de moderne vijfkamp - heeft ook wel een eigenaardig onderdeel als het om paardensport gaat.

"Vervolgens paardrijden: elke deelnemer moet een paard berijden dat hem door loting wordt toegewezen en hij krijgt 20 minuten voorbereidingstijd om aan dat paard te wennen. De proef zelf is een springparcours."
Bron: Wikipedia

(Daarnaast schermen, 200m zwemmen vrije slag en 3.000 m hardlopen gecombineerd met schieten.)

Voor topsport met paarden (wat je er ook van mogen vinden) is de band tussen mens en dier heel belangrijk. Hoe halen ze het dan in hun hoofd dat je op basis van loting een onbekend paard krijgt toegewezen? Dat heeft m.i. geen enkele toegevoegde waarde.

Dat praat het gedrag natuurlijk niet goed, het draagt er ook niet aan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:25

Pierre

Van nature lui!

Nou kom op Sifan, doe je best.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Hopelijk loopt Suzy Krumins een mooie wedstrijd… komt terug van opnieuw een achillespees blessure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Dat ze nog werken met die stomme papiertjes met naam en nummer is al achterlijk, maar dat Sifan maar 1 papiertje krijgt voor het hele toernooi en nu met een verkreukeld nummer moet lopen is tot helemaal koekoek.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Management vertelt in vertrouwen iets over pijn van Hassan, vertelt het dan mooi op de tv. Hoezo vertrouwelijk. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

ralpje

Deugpopje

Maar ondertussen gaan we nog ff naar het hoogspringen :')

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
bazzemans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Voor topsport met paarden (wat je er ook van mogen vinden) is de band tussen mens en dier heel belangrijk. Hoe halen ze het dan in hun hoofd dat je op basis van loting een onbekend paard krijgt toegewezen? Dat heeft m.i. geen enkele toegevoegde waarde.
Ik ben het eens met je relaas, hoor, maar het lijkt me ook niet wenselijk dat het eindresultaat wordt bepaald door de kwaliteit (en de prijs?) van het paard.

Gewoon schrappen die achterhaalde disciplines.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:49:
Management vertelt in vertrouwen iets over pijn van Hassan, vertelt het dan mooi op de tv. Hoezo vertrouwelijk. :')
Hij zegt er wel duidelijk bij dat ze het zelf niet eerder heeft aangegeven om de concurrentie niet wijzer te maken. 🧐🤓

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dreameater schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:51:
[...]

Hij zegt er wel duidelijk bij dat ze het zelf niet eerder heeft aangegeven om de concurrentie niet wijzer te maken. 🧐🤓
Naja, nu maakt dat niet meer uit natuurlijk. Maar bewaar het anders voor het einde ofzo. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wie is die dame met dat lange witte haar ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verbaas me weer enigszins over de Keniaanse dames, ze lopen echt zo goed maar qua looptechniek lopen anderen echt mooier/beter.

Afgelopen nacht in de marathon ook gezien, winnaares liep met een behoorlijk actief bovenlichaam.

Willen / kunnen ze dat niet meer afleren of bijschaven?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik vind het een raar verhaal met die blessure van Hassan… dan ga je toch geen 3 afstanden lopen? Is dit een truc om de concurrentie op het verkeerde been te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:38
Pierre schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:52:
Ben ik dus niet de enige die het opvalt. Ik dacht eerst dat er stiekem een man meedeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
mavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

Ben ik dus niet de enige die het opvalt. Ik dacht eerst dat er stiekem een man meedeed.
Werd gemeld dat ze een te hoge natuurlijke testosteron-waarde heeft om de 800m te mogen lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:46:
Hopelijk loopt Suzy Krumins een mooie wedstrijd… komt terug van opnieuw een achillespees blessure.
-O- :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Spijtig Krumins. ;(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Jammer maar niet het makkelijkste nummer en podium om 'terug te komen' mentale muur die 10k ...helemaal op de baan

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:39
Niet gek natuurlijk dat dat van die blessure stil wordt gehouden voor de wedstrijden en dan na het starten van de laatste finale wel benoemd kan worden... Heb geen loopster met een bluetooth headset zien lopen voor instrcucties tijdens de wedstrijd.

Zonde van Krumins dat ze uit moest stappen, hopelijk kan Hassan nog een laatste keer schitteren (voor deze OS that is ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door m0ridin op 07-08-2021 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zou mooi zijn dat er een top 3 ontstaat.. dan wordt het in ieder geval een medaille…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:52:
Francine Niyonsaba

Afbeeldingslocatie: https://newslogic.in/wp-content/uploads/2021/07/Francine-Niyonsaba-Criticises-Own-Team-After-Olympics-Disqualification.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bijzondere loopstijl van die Japanse.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Waarom moeten ze buitenom inhalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:06:
"Blue flag, blue flag!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een spanning man.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Medaille wordt langzaamaan een zekerheidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Lijkt me sowieso een medaille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Obiri is klaar… wat wordt het… goud, zilver, of brons… allemaal mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Man, zie je even wat medeloopsters je zo voorbij komen rennen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niks jinxen svp.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Die Gidey moet haast wel breken toch... Hele race voorop is niet te doen man.

Sterk van die Bahreinse trouwens 💪

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

De wedstrijd moet nog beginnen :+ Verwacht nog wel wat actie

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:06:
Regels van de atletiekbaan. Anders moet je continu achterom kijken of er iemand aankomt. Is ook minimaal extra stappen en iedereen heeft hetzelfde "probleem" dus het is ook wel eerlijk zo.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Gezahegne gaat verrassend goed mee voor een niet 10k loopster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Spannende wedstrijd hoor! Echt twee toppers die enorm aan elkaar gewaagd zijn en ook de derde gaat heel goed mee! Je weet wat ze zeggen, als twee vechten om een been...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gidey moet toch lastig gaan krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Hassen in de 1500m finale natuurlijk wat onbedoeld de hele tijd voorop, nu die Gidey maar dan op de 10k... Heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:18
dreameater schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:10:
Die Gidey moet haast wel breken toch... Hele race voorop is niet te doen man.
Gidey begint nu te gebaren naar Hassan dat ze ook kopwerk moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Haha! 'je ziet haar soms naar adem snakken' YOUUUU DONT SAY!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Gidey lijkt het al zwaar te krijgen, tempo zakt iets terug en ze wil eigenlijk geen kopwerk meer. Tsja, als Hassan zijnde zou ik ook lekker laten gaan. Succes ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Haha, wat zijn daar eigenlijk de (ongeschreven) regels in qua lopen op kop?

Ik bedoel, je gaat elkaar toch niet helpen als concurrent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Die Bahreinse wordt nog een gevaarlijke klant zo…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Wat een machines als je ze zo ziet lopen :D Gewoon even een kilometer in 3:05, dat red ik niet op de baan hoor, wat een snelheid! En dan te bedenken dat de mannen dat op een marathon lopen :o

Gezahegne blijft echt vet goed bij, knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Gidey wilde natuurlijk een harde race omdat ze wist dat Hassan al veel km's in de benen had. Lastig voor Hassan want eindsprint is 50/50 denk ik

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De laatste ronde!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Waar de 2 vechten voor goud gaat nummer 3 er vandoor....ik hoop van niet

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:18
Goud!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
HASSAN lekker hoor!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
wat een sprint. brilliant

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wauw wauw wauw wauw wauw!

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Hoppa! Slimme truc bij die achterblijfster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Indrukwekkend laatste stukje. :)F

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Tactisch goed gelopen, en slecht van Gidey. Supervrouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:38
Goed hoor. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
PatrickC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:17:
Hoppa! Slimme truc bij die achterblijfster!
Idd ze werd even klem gezet

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
wat bizar goed

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

baaaaaam! Solide 💪💪💪💪🏆😵‍💫

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze schreef al historie door op die 3 afstanden mee te doen. Maar ze zet een megaprestatie door op alle 3 een medaille te pakken.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Arme Gidey! Mijn zoon van 4: "Ze is kapot, ze is echt kapot! We gaan winnen!"

Maar Hassan, mensen wat snel! Goud, brons en goud. Wat een klasbak zeg, ongelofelijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

KIPPENVEL!!!

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat een spanning, heerlijke race. In die laatste bocht erg slim gebruik gemaakt van de achterblijvers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0ridin
HASSAN! TOPPER!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Wat een topper zeg.
Met die machtige passen zo de concurrentie slopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• autje
Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:18:
Ze schreef al historie door op die 3 afstanden mee te doen. Maar ze zet een megaprestatie door op alle 3 een medaille te pakken.
Dit. Uniek. Ik denk dat als ze op de 1500m de kop niet had gepakt, dat ze dan zilver had gewonnen (Kipyegon was veel te sterk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wat een race wow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Sprakeloos. Wat een enorme held is Sifan.

_/-\o_ _/-\o_ :)F :)F

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swetser
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:53
Terecht vlag drager morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

vhal schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:16:
Waar de 2 vechten voor goud gaat nummer 3 er vandoor....ik hoop van niet
Die Bahreinse dame kwam er met haar hoge pasfrequentie nog hard aan hoor, Poe!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dus duidelijk alles gegeven. Heb haar nog niet eerder zo gesloopt gezien.
Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic ;)

Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.