Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste
Acties:
  • 83.004 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:40
PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:07:
Waar is NOS Sport mee bezig? Kappen uitzenden van het damesdubbel af voor het journaal en nu gaan we weer een talkshow houden over mannenhockey? Het wordt hoog tijd dat de geldkraan dichtgedraaid wordt wat betreft sport op de publieke omroep.
Eurosport is nu overgeschakeld naar tennis.

en livescore van dames dubbel:
https://olympics.com/toky...s-doubles-r32-000500-.htm

[ Voor 16% gewijzigd door jan390 op 25-07-2021 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:10:
[...]

Eurosport is nu overgeschakeld naar tennis.

en livescore van dames dubbel:
https://olympics.com/toky...s-doubles-r32-000500-.htm
Dankjewel voor de tip. Probleem met Eurosport is echter dat die ook steeds blijven switchen.

Edit: Nu dus.. :(

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 19:58
sverzijl schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Zelfs de commentator (waarbij m’n vrouw zich ontzettend stoorde aan zijn uitspraak van “Japan “ -> “Jepan” :) kende die regel niet leek het wel. “Oh het is blijkbaar klaar” of zoiets zei ie.
Vooral omdat hij voor de wedstrijd zelf uitlegde dat het 10 minuten was of tot 21. Ik vond het daarna al vreemd dat hij bij die strafworp niet het belang daarvan benoemde, maar kennelijk was vergeten dat een wedstrijd tot 21 gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Sjurm schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Vooral omdat hij voor de wedstrijd zelf uitlegde dat het 10 minuten was of tot 21. Ik vond het daarna al vreemd dat hij bij die strafworp niet het belang daarvan benoemde, maar kennelijk was vergeten dat een wedstrijd tot 21 gaat
Oh echt.. Dus hij wist het wel. Ik heb het begin niet gezien, maar dit maakt het wel helemaal amateuristisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:07:
Waar is NOS Sport mee bezig? Kappen uitzenden van het damesdubbel af voor het journaal en nu gaan we weer een talkshow houden over mannenhockey? Het wordt hoog tijd dat de geldkraan dichtgedraaid wordt wat betreft sport op de publieke omroep.
Als je wil dat er fatsoenlijk verslag komt van de spelen moet je de kraan juist niet dicht draaien want nu hebben ze al naast het potje gepist met de uitzendrechten.. Eurosport heeft de rechten en doet het echt niet veel beter. Je MOET een discovery+ abbonement hebben om het hele spul met geluid te mogen kijken. Europsport 1 heeft hier met ziggo iig geen geluid. Maar wel via discovery+. En als je dan de live uitzending kijkt heb je vaker geen dan wel commentaar..

Dus ja wat nos doet kan beter maar je moet ook even de oorzaak zoeken waar die echt zit en dat heet uitzendrechten..

[ Voor 4% gewijzigd door Webgnome op 25-07-2021 14:37 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Die mannen-hockeyers zijn niet helemaal fit uit dat inmiddels beruchte vliegtuig gekomen lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Straks om 15:00 kan de commentator weer even oefenen, dan spelen de 3X3 leeuwen tegen China.

Best leuke ontwikkelingen na 2 dagen spelen. Japan bijv. echt gedreven en best verrassend spelend.
Enige voorspelbare is Servie dat ongeslagen is. Zo zuur dat NL die niet pakte. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:08

Pierre

Van nature lui!

Gaat goed met de hockey heren ;w met geluid uit Rio de Janeiro (de vorige spelen)

[ Voor 43% gewijzigd door Pierre op 25-07-2021 14:41 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Ach de hockey heren. Die spelen toch al jaren zeer wisselvallig?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Webgnome schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:34:
[...]

Als je wil dat er fatsoenlijk verslag komt van de spelen moet je de kraan juist niet dicht draaien want nu hebben ze al naast het potje gepist met de uitzendrechten.. Eurosport heeft de rechten en doet het echt niet veel beter. Je MOET een discovery+ abbonement hebben om het hele spul met geluid te mogen kijken. Europsport 1 heeft hier met ziggo iig geen geluid. Maar wel via discovery+. En als je dan de live uitzending kijkt heb je vaker geen dan wel commentaar..

Dus ja wat nos doet kan beter maar je moet ook even de oorzaak zoeken waar die echt zit en dat heet uitzendrechten..
Vind ik persoonlijk best een dingetje.
De mond vol als organisatie over inclusiviteit en gelijke kansen maar het voor velen schier onmogelijk maken om het fatsoenlijk te kunnen volgen zonder de buidel te moeten trekken.
Jaja, ik weet... da's ons huidige media-landschap..

[ Voor 24% gewijzigd door SuBBaSS op 25-07-2021 14:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
Bertens/Schuurs in ieder geval door in het Dames dubbel. Leek erop alsof ze het even weggaven, maar heel netjes afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
apis29 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:14:
[...]

Gewoon hier en ziet er nog steeds uit zoals ik gepost had :? https://www.eurosportplayer.com/olympics/sport/badminton (maar eens testen met een andere browser met Chrome en Edge precies hetzelfde)

Edit: grappige is dat ik er nu achter ben. Zag dat jij hem op NL had staan als taal dus ik probeer het maar eens en presto het is opgelost. Misschien kun je het ook een testen door de taal op Engels te zetten?
Waarom zou ik hem niet op Nederlands zetten?

Maar sowieso, als je zegt dat je het vergelijkt met Discovery dan moet je het wel eerlijk houden imo.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 25-07-2021 14:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
SuBBaSS schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Vind ik persoonlijk best een dingetje.
De mond vol als organisatie over inclusiviteit en gelijke kansen maar het voor velen schier onmogelijk maken om het fatsoenlijk te kunnen volgen zonder de buidel te moeten trekken.
Jaja, ik weet... da's ons huidige media-landschap..
daar kan de nos dus niks aan doen. Dat heeft alles te maken met de kosten die je wil / kan maken om iets te laten zien. Vorige zomerspelen hadden ze de uitzendrechten wel en hadden we echt alles live en dat was fantastisch. Ze zeggen het ook constant zelf dat ze niet alles kunnen of zelfs mogen laten zien.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Webgnome schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:56:
[...]

daar kan de nos dus niks aan doen. Dat heeft alles te maken met de kosten die je wil / kan maken om iets te laten zien. Vorige zomerspelen hadden ze de uitzendrechten wel en hadden we echt alles live en dat was fantastisch. Ze zeggen het ook constant zelf dat ze niet alles kunnen of zelfs mogen laten zien.
Nee klopt, dat was meer kritiek op de olympische organisatie.
Voor hier eerder genoemd amateurisme overigens geen excuus mogelijk.
Dat is je gewoon beter voorbereiden. Hoort bij je werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Webgnome schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:34:
[...]

Als je ergens aan begint, uitzenden van het damesdubbel, dan moet je dit ook gewoon afmaken. Nu zit ik een wedstrijd te volgen en dan ineens is het afgelopen en gaan ze met Egbers en Stokman in de studio over hockey kletsen. En die journaals kunnen toch wel even op NPO2 of NPO3? Dat heeft niets met geld te maken, maar met foute keuzes bij NOS Sport. Tom Egbers wist niet eens tegen welk team NL moest gaan hockeyen… zegt genoeg… tijd voor nieuw bloed bij dit programma.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 12:29
Webgnome schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:39:
Ach de hockey heren. Die spelen toch al jaren zeer wisselvallig?
Behoorlijk, dit is wel een behoorlijk dieptepunt. Niemand is scherp, waarbij Vd Weerden het niveau haalt van een reserve vierdeklasser.

Waar ik me ook aan stoor is de kleur van het tenue. Hebben we een blauw veld, zodat je de bal beter kan volgen. Wat doet NL, die gaat voor exact dezelfde kleur blauw in hun uit-tenue...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Jaer288 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Behoorlijk, dit is wel een behoorlijk dieptepunt. Niemand is scherp, waarbij Vd Weerden het niveau haalt van een reserve vierdeklasser.

Waar ik me ook aan stoor is de kleur van het tenue. Hebben we een blauw veld, zodat je de bal beter kan volgen. Wat doet NL, die gaat voor exact dezelfde kleur blauw in hun uit-tenue...
Had PSV ook geen uit shirts in het gras groen? Misschien dachten de hockeyers… dat kunnen wij ook!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:12:
[...]

Had PSV ook geen uit shirts in het gras groen? Misschien dachten de hockeyers… dat kunnen wij ook!
Schutkleuren.
Valt het "minder" op als ze een k*twedstrijd spelen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:21

Quad

Doof

Jaer288 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Had India ook tegen de NL vrouwen. Wat mij betreft zouden ze dat moeten verbieden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Daar heeft de commentator iets over gezegd, alleen ik weet niet meer wat. Het heeft een reden dat ze blauw dragen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Pierre schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:15:
Daar heeft de commentator iets over gezegd, alleen ik weet niet meer wat. Het heeft een reden dat ze blauw dragen.
Blauw schijnt goed te werken tegen COVID-19…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tsja, krijg je een kans op 3-3 mep je de bal maar over.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

De Nederlanders willen niet winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Poeh, niet makkelijk maar toch gewonnen!
Die lange Chinees scoort gewoon even 15 punten ofzo.

"You can't teach height", dat blijkt maar weer.
Verder was het ook niet veel die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

SuBBaSS schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:24:
Poeh, niet makkelijk maar toch gewonnen!
Die lange Chinees scoort gewoon even 15 punten ofzo.

"You can't teach height", dat blijkt maar weer.
Verder was het ook niet veel die speler.
Welke sport?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
3X3 basketball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah, ja ik zie alleen hockey op moment. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Sorry, da's wel zo handig om erbij te vermelden ja.
Vooral omdat het een nieuwe toevoeging is.
Ben niet onbevooroordeeld want al jaren fan van deze vorm van basketball maar het lijkt me een waardige toevoeging zoals bijv. beach volleyball dat voor volleyball is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Quad schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:33:
[...]

Ah, ja ik zie alleen hockey op moment. ;)
Ja, met mannenhockey of vrouwenvoetbal zit je goed bij de NOS… Hopelijk zenden ze morgen mountainbike met Van Der Poel helemaal uit zonder onderbrekingen, maar ik vrees het ergste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:56

pinda powerrr

Slow down...

*Beachvolleyball

Sanne Keizer en Madeleine Meppelink hebben hun eerste poulewedstrijd nipt verloren in een spannende driesetter tegen Spanje. Ging behoorlijk gelijk op, maar de Spanjaarden waren net degene die de belangrijkste puntjes wél maakten.

Werd op Eurosport uitgezonden, met hier en daar een onderbreking naar een andere sport.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Nu ik wat 3x3 wedstrijden gekeken heb vind ik het normale basketbal ineens wel wat 'saai' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

sverzijl schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:50:
Nu ik wat 3x3 wedstrijden gekeken heb vind ik het normale basketbal ineens wel wat 'saai' :)
Mooi hè. :P

Wat een verschil bijv. (vooral) zo'n kortere schotklok kan maken.
Het is in wezen een "10 minute sprint" voor de spelers itt. het tactische "gebrei" dat je bij 5v5 nog wel eens hebt.
naitsoezn schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:53:
Ik kan er eerlijk gezegd niet al te lang naar kijken; word er bloednerveus van, en dat heeft niets met de spanning te maken, maar het is imho een erg zenuwachtig spelletje. Ben er niet direct fan van in ieder geval.
Dat is dan weer de keerzijde ervan idd. Even tijd nemen is er nauwelijks bij hier.
Maar: dynamisch is wat het is, zenuwachtig is wat je ervan wordt. :+

[ Voor 37% gewijzigd door SuBBaSS op 25-07-2021 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik kan er eerlijk gezegd niet al te lang naar kijken; word er bloednerveus van, en dat heeft niets met de spanning te maken, maar het is imho een erg zenuwachtig spelletje. Ben er niet direct fan van in ieder geval.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ondertussen gaat het met Team USA 5v5 basketball niet heel lekker. Die staan achter tegen de Fransen.
Hadden al een matige voorbereiding (maar toch weer een bak vol sterren).

En oh ironie: in het 3X3 waren het onze boys die ze er in de kwalificatie uit wipten.
Daar waren ze nogal zuur over. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Op de Belg (Sporza), het Dreamteam dat gaat verliezen Frankrijk, nu 81-76 met nog 9 seconden.

Edit:
Eindstand 83-76. Eerste verlies sinds halve finale Athene 2004

[ Voor 28% gewijzigd door Pinobigbird op 25-07-2021 16:04 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb net stukje van USA Frankrijk gezien, maar is het normaal dat je over 1 minuut speeltijd zo'n 10 minuten totaal nodig hebt? Wordt ook wel saai dan, die werkelijke speeltijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Pinobigbird schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:01:
Op de Belg (Sporza), het Dreamteam dat gaat verliezen Frankrijk, nu 81-76 met nog 9 seconden.

Edit:
Eindstand 83-76. Eerste verlies sinds halve finale Athene 2004
en die laatste 20 sec op de klok duurde ongeveer 5 minuten:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Hockeymannen van 0-3 achter naar 5-3??
Wauw.

[ Voor 8% gewijzigd door SuBBaSS op 25-07-2021 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

SuBBaSS schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:10:
Hockeymannen van 0-3 achter naar 5-3??
Wauw.
Maar volgens de NOS commentator hadden ze belachelijk slecht gespeeld. :')

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Moet wel zeggen dat ik nu behoorlijk in het "Olympische gevoel" aan het komen ben. Zit continu te zappen van NPO1, naar Eurosport 1 en 2 en de BBC.

Vannacht handbal gekeken, zit ineens met spanning naar skateboarden te kijken en 3x3 basketbal is ook erg gaaf.
Kortom, alle sporten die je normaal niet kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:37

Niellie41

[object Object]

Quad schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:04:
Heb net stukje van USA Frankrijk gezien, maar is het normaal dat je over 1 minuut speeltijd zo'n 10 minuten totaal nodig hebt? Wordt ook wel saai dan, die werkelijke speeltijd.
Nee. Dit gebeurt alleen als de wedstrijd close is.

Dit doet het team dat achter staat om de klok te stoppen. Na 5 team fouten krijgt de ander vrije worpen. Daarom duurt het dan lang.

Het is een tactiek dat op dit niveau zelden helpt, want iedereen kan prima vrije worpen schieten.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 25-07-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@pinda powerrr Op de Belg zenden ze ook nog uit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 25-07-2021 16:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

pinda powerrr schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:19:
Moet wel zeggen dat ik nu behoorlijk in het "Olympische gevoel" aan het komen ben. Zit continu te zappen van NPO1, naar Eurosport 1 en 2 en de BBC.

Vannacht handbal gekeken, zit ineens met spanning naar skateboarden te kijken en 3x3 basketbal is ook erg gaaf.
Kortom, alle sporten die je normaal niet kijkt.
Mee eens. Er zijn zoveel leuke kijksporten om uit te kiezen, tijdens het allergrootste sportevenement, dus de NOS zendt motorcross uit. Wait... what? 7(8)7

Zendt dan de wedstrijden van 3x3 basketbal of beachvolleybal uit.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Pinobigbird schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Mee eens. Er zijn zoveel leuke kijksporten om uit te kiezen, tijdens het allergrootste sportevenement, dus de NOS zendt motorcross uit. Wait... what? 7(8)7

De NOS heeft totaal geen idee van andere sporten dan voetbal. Bestaat er iets anders dan? Die houding hebben ze al jaren en zie de successen van Ziggo, RTL7 en weet ik veel welke zenders nog meer.
Er is zoveel leuks te zien, maar krijgt zo weinig aandacht bij de NOS. Beetje hautaine houding die van vroeger komt denk ik.

@Hippocampus dat is waar ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Bensimpel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:19:
[...]

Maar dat hebben ze toch ook? Die achterstand was echt niet nodig. Het feit dat je vervolgens met 5-3 kan winnen zegt toch al dat je de kwaliteit wel hebt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
[...]

En dat doet Jeffrey Herlings ook nog eens niet mee… vreemde keuzes… je zou er bijna van gaan denken dat ze verplicht zijn bepaalde sporten uit te zenden… En zo dadelijk ook nog even Sportlab Sedoc… best een interessant programma, maar niet nu…

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 25-07-2021 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:37

Niellie41

[object Object]

PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:30:
[...]

En dat doet Jeffrey Herlings ook nog eens niet mee… vreemde keuzes… je zou er bijna van gaan denken dat ze verplicht zijn bepaalde sporten uit te zenden…
Lijkt me wel. Zenders kopen de rechten van de organisaties. Waarschijnlijk hebben ze de rechten voor het hele seizoen gekocht, met de gedachte dat Herlings kans maakt op de titel. Dat hij nu geblesseerd is, kunnen ze ook niets aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@pinda powerrr Overigens, als je Ziggo hebt kan je gewoon meerdere streams openen op de pc/tablet. Je krijgt er wel een beetje een gespleten persoonlijkheid van maar je kan zo wel redelijk tussen alle reclame blokken door laveren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bensimpel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:19:
[...]

Dat hebben ze ook? 3-0 achter komen tegen Zuid Afrika, verliezen van België met 12 man op het veld. De hockey mannen hebben niet zo een beste start. Gelukkig hebben ze het tegen Zuid Afrika nog recht gezet maar goed spelen was er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Niellie41 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:32:
[...]

Lijkt me wel. Zenders kopen de rechten van de organisaties. Waarschijnlijk hebben ze de rechten voor het hele seizoen gekocht, met de gedachte dat Herlings kans maakt op de titel. Dat hij nu geblesseerd is, kunnen ze ook niets aan doen.
Dat is bij deze sport net zoiets als naar het casino gaan… Herlings is meer geblesseerd geweest de laatste 2 jaren dan dat hij mee heeft gedaan, soms door eigen toedoen maar nu door de actie van iemand anders. En daar wil ik Herlings niets mee tekort doen.. hij is een geweldig sportman. We hebben 1 keer in de 4 jaar OS en ik heb nog een hoop NL sporters die vandaag in actie zijn geweest niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Er zijn op dit moment geen Olympische wedstrijden meer. Vanavond weer samenvattingen. Snap wel dat er nu dus ook ruimte is voor ander live sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

PolarBear schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:37:
[...]

Dat hebben ze ook? 3-0 achter komen tegen Zuid Afrika, verliezen van België met 12 man op het veld. De hockey mannen hebben niet zo een beste start. Gelukkig hebben ze het tegen Zuid Afrika nog recht gezet maar goed spelen was er niet bij.
Misschien had ZA wel gewoon een betere start, als je alsnog weet te winnen heb je het niet slecht gedaan, verliezen = slecht gespeeld. Ik vind het commentaar bij de NOS soms te negatief.

Andersom:
https://www.news24.com/sp...-the-netherlands-20210725

ZA heeft het de winst gewoon weggegooid. ZA is nog niet eens zo slecht hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Bensimpel op 25-07-2021 16:43 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bensimpel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:41:
[...]

Misschien had ZA wel gewoon een betere start, als je alsnog weet te winnen heb je het niet slecht gedaan, verliezen = slecht gespeeld. Ik vind het commentaar bij de NOS soms te negatief.
Goed of slecht spelen heeft juist helemaal niets met de uitslag te maken :? Een goed resultaat kun je prima behalen met slecht spel, en goed spel is geen garantie op een goed resultaat.

[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 25-07-2021 16:44 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Aan dat commentaar van Roland van Dam bij het basketbal kun je al,horen dat de Fransen gaan winnen van team USA. Studio Sport heeft daar de laatste tijd sowieso een handje van om bij voorbaat te verklappen wat de uitslag gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:49:
[...]

Waarom zou ik hem niet op Nederlands zetten?

Maar sowieso, als je zegt dat je het vergelijkt met Discovery dan moet je het wel eerlijk houden imo.
De taal zou toch niks uit moeten maken. Enige verschil is dat ik in Eurosport Player ingelogd was en de taal toevallig op Engels stond en op de Discovery site niet ingelogd was en de taal standaard op NL stond.
Aangezien Discovery eigenaar van beiden is zal het ze vast niet uitmaken waar het geld naartoe gaat en met dezelfde aanbiedingsprijs dacht ik in eerste instantie nog daadwerkelijk dat je 2 voor 1 kreeg. Puur voor de OS maakt het niks uit welke je kiest en dan is het verder aan een ieder welk 'bonus materiaal' de voorkeur geniet (y) . Op den duur verdwijnt de Eurosport Player sowieso en blijft enkel Discovery+ over, dat had ik vantevoren ook gelezen dus het leek ook of er nu al een beginnetje mee gemaakt werd ...

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 25-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
MikeyMan schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:57:
[...]

Aparte conclusie.

Hele peloton dacht dat ze voor het eggie aan het rijden waren en van Vleuten 'wint'.

Geen enkele reden om aan te nemen dat daarmee goud buiten bereik zou zijn.
Ik zeg niet dat goud buiten bereik zou zijn, ik zeg dat zilver waarschijnlijker was gezien de concurrentie wanneer je met die personen naar de meet gaat.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:58
PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:51:
Aan dat commentaar van Roland van Dam bij het basketbal kun je al,horen dat de Fransen gaan winnen van team USA. Studio Sport heeft daar de laatste tijd sowieso een handje van om bij voorbaat te verklappen wat de uitslag gaat zijn.
Hehe dat doet me denken aan deze:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Bizar Marianne Vos wist dus dat er nog iemand vooraan reed. Maar deelde dat niet schijnbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pierre schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:09:
Bizar Marianne Vos wist dus dat er nog iemand vooraan reed. Maar deelde dat niet schijnbaar.
Gelukkig gaat het daar al de hele dag over...

Niemand wist het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Pierre schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:09:
Dat zag ze pas toen ze het circuit opreden (veel te laat dus).

Verder waren Kopecky en de Belgische commentatoren vandaag enigzins gepikeerd. Hadden de Nederlanders "gewoon" het kopwerk gedaan, dan had Kopecky een medaille gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
Morgenochtend om 8 uur MTB met Matthieu van der Poel en Milan Vader.

voor de niet liefhebbers alvast een voorproefje: YouTube: Circuito Juego Olímpicos de Tokio
Bizar wat die mannen kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:43

Fisico

by Fabian

jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:37:
[...]

Verder waren Kopecky en de Belgische commentatoren vandaag enigzins gepikeerd. Hadden de Nederlanders "gewoon" het kopwerk gedaan, dan had Kopecky een medaille gehad.
haha ja, de Belgen waren ook met drie renners dus daar had ook wel iets kunnen gebeuren voor het gat boven de 5 minuten zat. De amerikanen hebben de snelste tijdrijdster dat had ook wel geholpen. Als je graag een podiumplek wil dan moet je zelf ook leveren. Dat maakt de OS ook anders van andere ritten, want hier tellen plekken 2 en 3 wel.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:50:
Morgenochtend om 8 uur MTB met Matthieu van der Poel en Milan Vader.

voor de niet liefhebbers alvast een voorproefje: YouTube: Circuito Juego Olímpicos de Tokio
Bizar wat die mannen kunnen.
En je moet heel veel vertrouwen in je materiaal hebben!

Dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:37:
[...]

De Belgen zijn altijd gepikeerd als iemand niet alles eraan doet om een Belg te laten winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Gezien er in FTM geen apart topic is voor Discovery Plus, dan maar even semi offtopic hier.

Twijfel om voor een maandje Discovery Plus te nemen, want dan kunnen we tenminste zelf kiezen welke sport we kijken, toch? Of zit je alsnog vast aan een programma?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Keet Oldenbeuving erg goede eerste run, foutloos! Heel cool om te zien! :)

(En ja, ik heb vakantie, dus lekker 's nachts kijken :+ )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor hen die blunderende officials willen zien, kijk dan even naar de start van de triathlon. Het startschot wordt gegeven terwijl de helft van de deelnemers tegen een boot aan zou springen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IoVZjEy-Jprd3WKDTCQ3XApawM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KvNLGzdJ7RcrATsWF6qqiFIs.png?f=user_large
Die boot gaat daarna met grote snelheid uit de weg, wat weer tot allerlei zuiging e.d. kon zorgen waarin atleten kunnen worden meegezogen.

Echt te incompetent voor woorden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35
pinda powerrr schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:45:
Gezien er in FTM geen apart topic is voor Discovery Plus, dan maar even semi offtopic hier.

Twijfel om voor een maandje Discovery Plus te nemen, want dan kunnen we tenminste zelf kiezen welke sport we kijken, toch? Of zit je alsnog vast aan een programma?
Ik weet niet of het in Nederland beschikbaar is (ik woon in Amerika), maar ik kijk via nbc sports, je kunt zelf uitkiezen wat je wilt kijken, en in ieder geval het eerste half uur gratis. En dat reset bij een andere browser. En ik kwam er later achter dat ik het gratis krijg bij m’n standaard tv abonnement zodat ik onbeperkt kan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
pinda powerrr schreef op maandag 26 juli 2021 @ 01:39:
Keet Oldenbeuving erg goede eerste run, foutloos! Heel cool om te zien! :)

(En ja, ik heb vakantie, dus lekker 's nachts kijken :+ )
Echt aan het genieten! Dik eerste in de prelims nu. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen Sack
polopolo150 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 02:07:
[...]

Echt aan het genieten! Dik eerste in de prelims nu. :)F
Hier ook, die gaat wel naar de finale. Verbaas me alleen wel een beetje over de scores, gisteren zat alles rond de 8 a 9, nu is 2 al erg goed. Zit er dan zoveel verschil tussen de mannen en vrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Roos Zwetsloot aan de leiding. :)F

Ik weet echt niet wat ik meemaak! Zo benieuwd hoe dit verder gaat in de komende twee heats voor de drie twee Nederlanders. :)

[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 26-07-2021 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Aan de scores te zien is het dus niet zeker dat Keet de finale gaat redden. Roos Zwetsloot daarentegen heeft echt een goed resultaat neergezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
De top acht gaan naar de finale. Vind de commentatoren op Eurosport 2 dat niet echt duidelijk maken maar vind het wel fijn om daar op te letten nu ik dat weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
pinda powerrr schreef op maandag 26 juli 2021 @ 03:09:
Aan de scores te zien is het dus niet zeker dat Keet de finale gaat redden. Roos Zwetsloot daarentegen heeft echt een goed resultaat neergezet!
Het leek inderdaad na de eerste heat erg goed, maar de tweede heat had in het algemeen veel betere skaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Jammer dat NPO 1 blijkbaar geen Skateboarden meer laat zien. Heb NPO 1 even op de laptop aangezet maar vind de hockey daar niet zo spetterend. :-(

Ook mooi dat mocht je kanalen van de omringende landen kunnen kijken praktisch altijd wel een andere sport is nu. De afgelopen nachten zond iedereen zo'n beetje hetzelfde uit mocht je niet op Discovery+ willen/kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Toontje Lager - Stiekem met je gedanst uit de speakers in Toyko toen Lore uit België haar run deed en een Braziliaanse speelster die erop danst. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen Sack
polopolo150 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 04:15:
Toontje Lager - Stiekem met je gedanst uit de speakers in Toyko toen Lore uit België haar run deed en een Braziliaanse speelster die erop danst. :P
Lol, gisteren hadden ze al Het Goede Doel - België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Prachtige zilveren medaille voor Kamminga! *O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Kamminga! Goed man. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heuj gaat NPO 1 toch skateboarden uitzenden? :D Ik zie dat ze het inleiden dus lijkt me mooi voor het grote publiek die nu kijkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
polopolo150 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 05:25:
Heuj gaat NPO 1 toch skateboarden uitzenden? :D Ik zie dat ze het inleiden dus lijkt me mooi voor het grote publiek die nu kijkt :)
Yup. Is er nu live op. Nederlands meisje gaat na 2 runs aan kop.

Zit met onze 1 jarige smurf beneden op de bank omdat meneer niet meer wilt slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Insane. België en de BBC laten de skateboard finale nu ook zien. *O* En Roos Zwetssloot doet het goed tot nu toe. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 19:58
Helaas geen 4 scores neer kunnen zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik vind het wel mooi dat er zulke jonge medaillewinnaars zijn deze finale. :)

Was worth it. Alleen niet zo slim met de cafeïne die ik heb genomen om dit helemaal te kunnen zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 06:47
Ik hoop dat Eurosport 4K straks de mountainbike wedstrijd uitzend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:41
De heren dubbel bij tennis is ook 'uitgeschakeld' omdat Rojer positief is getest.
Over 30 minuten ook Nederland - Indonesië bij het heren boogschieten. Ben benieuwd of de NPO dat weer afwisselt met het fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat parcours van het mountainbiken pff ik moet er niet aandenken, ben benieuwd wat vd Poel gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Hup MvdP! Aardig wat kanshebbers, zal spannend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mountainbike live op Eurosport 2.
Helaas niet op 4K :(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zou wel een grote deceptie zijn als VDP geen goud haalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:00:
Er zitten een hoop renners bij die kandidaat zijn voor het goud en podium, dus de kans op geen goud is behoorlijk groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Want? Hij is niet DE topfavoriet.

Bij het dames wielrennen was dit wel het geval :).

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 26-07-2021 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Doet er een Oostenrijkse amateur mee? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Holyshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Neeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
GVD…het zit niet mee deze OS… :N MvdP valt en Rojer Corona.

[ Voor 27% gewijzigd door PatrickC op 26-07-2021 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ai, exit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat was een fikse fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

-O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Dan moet Vader het maar doen…

Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic ;)

Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.