Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Reminder: dit is een koers zonder oortjes. Rensters weten dus niet precies wat de onderlinge tijdsverschillen zijn.
— Thijs Zonneveld (@thijszonneveld) 25 juli 2021
Blijkbaar rijden ze zonder oortjes en ze missen dan wat informatie. Maar het peleton heeft inderdaad liggen slapen. Die hebben zich blind gestaard op de Nederlanders.
Ik heb ook weinig treintjes gezien zoals bij mannen gisteren.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 25-07-2021 09:51 ]
Oortjes werken sneller maar dit had met gemak voorkomen kunnen worden, dit is gewoon de verkeerde tactiek kiezen.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:52:
Zo zie je maar weer eens waar oortjes goed voor zijn. Geen ploegleider die de tactiek aangeeft en alle ploegen gaan naar elkaar zitten kijken.
Ik gun Israel en Polen ook die podiumplek, dat ze die niet terugpakken.
[ Voor 9% gewijzigd door cbr600f4i op 25-07-2021 09:55 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waarschijnlijk nog voor een ander ook
[ Voor 35% gewijzigd door Exocet op 25-07-2021 09:59 ]
En wie had het gat dicht dan moeten rijden: Vollering. De rest gaat echt niet rijden en zit naar Nederland te kijken.Vos schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:58:
Geen oortjes betekend niet dat ze geen tijdsverschillen weten. Die krijgen ze wel door. Het is een grove inschattingsfout en blijkbaar ook zelf niet de benen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Sterk gereden van Kiesenhofer
Ze zitten nu gewoon op 2 minuten van Kiesenhofer...

[ Voor 62% gewijzigd door cbr600f4i op 25-07-2021 10:11 ]
Zie je weer waarom die oortjes nuttig zijn
Oortjes zijn een nice to have, dit was een major f*ck upjan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:19:
oeps, van vleuten heeft niet door dat Kiesenhofer er nog voor reed.
Je hebt gezien wat er vandaag is gebeurt?cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:20:
[...]
Oortjes zijn een nice to have, dit was een major f*ck up
Was net te horen op tv.Sjurm schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:21:
Hoe weten we of zij dat echt dacht? Ze kan toch gewoon blij zijn met zilver?
Pijnlijk als dat zo is.
Wisten ze al die tijd misschien niet dat er nog eentje voor fietste
[ Voor 22% gewijzigd door Sjurm op 25-07-2021 10:24 ]
Je weet dat het allemaal pro's zijn en de mensen die hun van info moeten voorzien ook niet de minsten zijn? Afschuiven op oortjes is te gemakkelijk.
Ze zijn toch met z'n vieren? De coach bepaalt de kopvrouw, de rest werkt voor haar. Ipv ieder voor zich zoals nu. Zeker na gisteren hadden ze wel kunnen bedenken dat dit ging gebeuren.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:00:
[...]
En wie had het gat dicht dan moeten rijden: Vollering. De rest gaat echt niet rijden en zit naar Nederland te kijken.
Je hoorde net iemand zeggen dat ze ineens zag dat het gat zo groot was geworden.
Ook apart dat niemand in het peleton op een gegeven moment reageert. Dat iedereen naar NL zit te kijken kan, maar op een gegeven moment moet je als team zelf maar gaan.

Juist dit is het bewijs waarom die oortjes weg moeten. Dit is toch prachtig zo!jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:19:
Of gaan we nou huilen omdat een Nederlandse hierdoor niet wint?
Allemaal pro behalve Kiesenhofer.cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:24:
[...]
Je weet dat het allemaal pro's zijn en de mensen die hun van info moeten voorzien ook niet de minsten zijn? Afschuiven op oortjes is te gemakkelijk.
Ik schuif het niet af op oortjes, maar dat had zeker geholpen. Er is nu geen ploegleider die de tactiek bepaald. Geen enkel land doet iets en iedereen zit te kijken naar Nederland. Een Vollering kan niet iedereen terughalen en/of op alle aanvallen reageren.
Ik denk dat ze geen idee hadden van de grootte van het gat. Toen ze langs dat meer reden zag je dat Van Vleuten ook moest vragen aan de eigen ploegleiding hoeveel die anderen er nog voor zaten. Misschien had ie er ook meteen even bij moeten zeggen dat het er drie waren, niet tweeNotSoSteady schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:27:
Ik vind het echt onbegrijpelijk. Rij je op de Olympische Spelen en dan geef je een groep een voorsprong van 11 minuten.
Dat maakt de Olympische spelen ook zo leuk en bijzonder, juist als je niet wint.
Auw
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Oortjes zouden dit voorkomen hebben echter zijn er meer methodes om de renners van infomatie te voorzien. Die hebben ze dus genegeerd of niet goed geinterpreteerd, we zijn benieuwd. We zullen de uitkomst nooit weten maar ik denk dat we sowieso hooguit zilver hadden gepakt.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:28:
[...]
Allemaal pro behalve Kiesenhofer.
Ik schuif het niet af op oortjes, maar dat had zeker geholpen. Er is nu geen ploegleider die de tactiek bepaald. Geen enkel land doet iets en iedereen zit te kijken naar Nederland. Een Vollering kan niet iedereen terughalen en/of op alle aanvallen reageren.
Er vanuit gaande dat er geen Oostenrijkse voor reed hadden ze toch gewoon goud gepakt? Waarom zou het hooguit zilver zijn?cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Oortjes zouden dit voorkomen hebben echter zijn er meer methodes om de renners van infomatie te voorzien. Die hebben ze dus genegeerd of niet goed geinterpreteerd, we zijn benieuwd. We zullen de uitkomst nooit weten maar ik denk dat we sowieso hooguit zilver hadden gepakt.
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Toch bijzonder dat niemand (inclusief coaches) dit door had.Koenoe schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:37:
Ik lees net in een tweet dat Lizzie Deignan die geinterviewed werd door de BBC, ook dacht dat van Vleuten gewonnen had.
Ik ben heel benieuwd waar het fout is gegaan. Want de organisatie geeft toch ook informatie door, of is dat alleen in de Tour?
Met al die data die ze hebben qua wattages enzo zal je heel anders rijden als je denkt dat je eerste ligt, dan dat je weet dat je nog iemand moet bijhalen.cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Oortjes zouden dit voorkomen hebben echter zijn er meer methodes om de renners van infomatie te voorzien. Die hebben ze dus genegeerd of niet goed geinterpreteerd, we zijn benieuwd. We zullen de uitkomst nooit weten maar ik denk dat we sowieso hooguit zilver hadden gepakt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Van der Breggen geeft net aan dat de motor (met tijd) er weinig was, de afstand die ze doorkregen de afstand was naar de 2 voor ze (niet de koploopster) en ze hebben dus geen contact met de ploegleider.Niellie41 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:44:
[...]
Toch bijzonder dat niemand (inclusief coaches) dit door had.
Ik ben heel benieuwd waar het fout is gegaan. Want de organisatie geeft toch ook informatie door, of is dat alleen in de Tour?
Hoorde het ook, daar is het fout gegaan: niet goed afgesproken hoe en wat er zou gecommuniceerd zou worden.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Van der Breggen geeft net aan dat de motor (met tijd) er weinig was, de afstand die ze doorkregen de afstand was naar de 2 voor ze (niet de koploopster) en ze hebben dus geen contact met de ploegleider.
Coach had het wel door, dat merk je aan de reactie, dacht je dat je 1 was? Of iets in die trend zei hij tegen van Vleuten.Niellie41 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:44:
Toch bijzonder dat niemand (inclusief coaches) dit door had.
Van der Breggen geeft aan dat ze een telfout hadden gemaakt en ze dachten dat de +1:35 op het start/finish scherm hun achterstand was op de Poolse en Israëlische, maar dat was de achterstand van die 2 op de winnares.
Sorry, maar voor mij maakt geen communicatie en dit soort vergissingen wielrennen juist mooi. Jammer dat er nu geen Nederlandse wint, maar prachtige overwinning zo.
Ik hoorde het ook net. Klinkt als een geval van kleine fouten van verschillende kanten (rensters, geen communicatie, organisatie) die dan bij elkaar optellen.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Van der Breggen geeft net aan dat de motor (met tijd) er weinig was, de afstand die ze doorkregen de afstand was naar de 2 voor ze (niet de koploopster) en ze hebben dus geen contact met de ploegleider.
Het is inderdaad niet handig als je de verkeerde tijd doorkrijgt van de motor.
Maar wel een toffe wedstrijd zo, inderdaad!
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 25-07-2021 10:51 ]
Er is gewoon altijd wel een auto of motor in de buurt waar je info kan zien. Maar als je dat zelf niet doet of naar toe gaat als je het niet zeker weet.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:47:
[...]
En afgaat op aantallen die je als groep terugpakt, waarbij je dus fout telt.
Eigen onkunde
GiTS
Dus eigenlijk weer terug naar hoe het vroeger was.Divak schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:50:
Wat een amateurisme, maar een prachtig sportmomentJammer dat het bij van Vleuten gebeurt, maar idd een goed argument tegen de oortjes: Bij de les blijven.
Wedstrijden zouden zoveel mooier worden.
Ipv al dat berekende tactische getouwtrek.
GiTS
Blijkbaar niet dus.reaL_G schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:51:
[...]
Er is gewoon altijd wel een auto of motor in de buurt waar je info kan zien. Maar als je dat zelf niet doet of naar toe gaat als je het niet zeker weet.
En afgaat op aantallen die je als groep terugpakt, waarbij je dus fout telt.
Eigen onkunde
Ps: ook de niet NL rensters hadden dit niet door. Onkunde van alle rensters?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verder ga je in een volle finale niet meer naar achteren naar de auto om informatie te halen. Dat is een prachtig moment voor andere om weg te fietsen. Dus heel logisch dat dat niet meer gebeurd.
En zo volle finale begon eigenlijk al op 60km van de meet toen van Vleuten er vandoor ging.
Dan moet gewoon de organisatie ervoor zorgen dat het duidelijk is wat de verschillen zijn.
Iig een fout van hier tot tokio
[ Voor 13% gewijzigd door Hupske op 25-07-2021 11:00 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blijkbaar dus wel.jan390 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:55:
[...]
Blijkbaar niet dus.
Ps: ook de niet NL rensters hadden dit niet door. Onkunde van alle rensters?
Ze worden tegenwoordig gewoon teveel verwend.
Zo zie je maar hoe anders een race is als alles niet tot de puntjes word geanalyseerd en aangegeven wat te doen op elk moment van de race.
GiTS
Als je zag wie er nog in het peloton zaten en ervan uitgaande dat die tot de finish mee konden was het niet ondenkbaar dat Vos een plaats zou moeten afstaan aan bijv. Kopecky of Rivera.MikeyMan schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:37:
[...]
Er vanuit gaande dat er geen Oostenrijkse voor reed hadden ze toch gewoon goud gepakt? Waarom zou het hooguit zilver zijn?
Best knullig dat je dan niet door hebt als er nog iemand voor je rijdt. Kunnen ze beter naar radio 1 luisteren ipv naar de ploegleider.
alles kan off-topic
Ja maar de databundel in Japan...Ankona schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:12:
En dat terwijl iedereen er gisteren nog vanuit ging dat goud en zilver zekerheidjes waren.
Best knullig dat je dan niet door hebt als er nog iemand voor je rijdt. Kunnen ze beter naar radio 1 luisteren ipv naar de ploegleider.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik lees bij de NOS dat de persoon langs de kant geen / slechte telefoonverbinding had.cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:16:
Ik stel voor dat ik de volgende keer via een telefoonverbinding met de bondscoach en iemand langs de kant de tijden doorgeef, vanachter de tv, vanaf mijn bank. Ik denk dat dat voldoende zou moeten zijn om een dergelijke catastrofe te voorkomen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tsja, had die zich meer moeten laten vaccineren, dan had hij in ieder geval 5G gehad.ph4ge schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:33:
[...]
Ik lees bij de NOS dat de persoon langs de kant geen / slechte telefoonverbinding had.
Interview met Deignan op de BBC: "de sterkste heeft gewonnen, gefeliciteerd Van Vleuten".

Het halve peloton zal serieus verkeerd geïnformeerd zijn, ik vind het bijzonder.Maarten_E schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:48:
Dus de Nederlandse ploeg alleen de "schuld" geven lijkt dus niet te kloppen, de Britten dachten dus evengoed dat alle vluchters waren teruggepakt.
Niet geïnformeerd zelfs. Uit het interview met Van Vleuten begrijp ik dat de laatste communicatie die ze gehad heeft plaatsvond toen ze de eerste keer tussen de koplopers en het peloton reed. Daarna niets meer.cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:53:
[...]
Het halve peloton zal serieus verkeerd geïnformeerd zijn, ik vind het bijzonder.
Zelfde Bij de mannen, waarom denk je dat dat peleton niet sneller op jacht ging op die vluchters (buiten feit dat er ploegmaat van Pogocar bij zat). Als je met zo een groep naar de streep rijd, en Van Aert zit er bij, dan weet je dat er gesprint wordt voor zilver voor de rest.Phydomir schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:43:
Ik heb het idee dat de rest van het peleton de Nederlandse ploeg niet wil helpen. Als je met 10K te gaan de rest bij hebt en de vier Nederlanders zitten er bij, dan weet je ook dat je haast kansloos bent voor een medaille.
Krijg je als favoriet. Niemand helpt je en iedereen kijkt je. Al zat van Aert wel alleen en deed al het werk, in Het geval van de NL vrouwen, rij GVD voor elkaar, je bent veruit de sterkste ploeg. Werken!!
Ondankbare maar verdienstelijke 4e plek voor Kopecky, tegen dat NL geweld. (had gegokt op goud en nog wat voor NL).
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik heb bij Nu Live gewoon een overzichtelijke lijst?apis29 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 20:17:
[...]
Oja, qua kijken van het OS ben ik nu Discovery+ aan het vergelijken met de Eurosport Player en zou ik eerder Discovery+ aanraden. Paar dagen geleden weer eens aangemeld bij ES Player en het ziet er nog net zo onoverzichtelijk uit als altijd
[Afbeelding]
vs
[Afbeelding]
Dacht ook dat je bij beiden zou kunnen inloggen maar dat blijkt ook niet het geval ... dus ik ga overstappen naar Discovery.
/f/image/bAhDuqZzzfioKEswdi0vF9Ci.png?f=fotoalbum_large)
En de startpagina is ook niet heel verkeerd imo
/f/image/7iHhjKpFCMfT6VoCPMQiEaa9.png?f=fotoalbum_large)
Ook de pagina met badminton ziet er normaal uit.
/f/image/aL9FMkvOj0KU7XbbnSs7ZDW6.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet waar jij heen geklikt hebt, maar dat is idd niet handig. Maar volgens mij ook niet de normale weg.
Gewoon hier en ziet er nog steeds uit zoals ik gepost hadMartinspire schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Ik heb bij Nu Live gewoon een overzichtelijke lijst?
[Afbeelding]
En de startpagina is ook niet heel verkeerd imo
[Afbeelding]
Ook de pagina met badminton ziet er normaal uit.
[Afbeelding]
Ik weet niet waar jij heen geklikt hebt, maar dat is idd niet handig. Maar volgens mij ook niet de normale weg.
Edit: grappige is dat ik er nu achter ben. Zag dat jij hem op NL had staan als taal dus ik probeer het maar eens en presto het is opgelost. Misschien kun je het ook een testen door de taal op Engels te zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 25-07-2021 12:21 ]
Bij de mannen waren de vluchters wel op tijd gepakt. Daarna gingen de grote mannen aan het werk en die zijn niet zo makkelijk bij te halen. Als Mcnulty niet voorop reed had Pogacar ook wel meer zijn best gedaan in de achtervolging.SadisticPanda schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Zelfde Bij de mannen, waarom denk je dat dat peleton niet sneller op jacht ging op die vluchters (buiten feit dat er ploegmaat van Pogocar bij zat). Als je met zo een groep naar de streep rijd, en Van Aert zit er bij, dan weet je dat er gesprint wordt voor zilver voor de rest.
Krijg je als favoriet. Niemand helpt je en iedereen kijkt je. Al zat van Aert wel alleen en deed al het werk, in Het geval van de NL vrouwen, rij GVD voor elkaar, je bent veruit de sterkste ploeg. Werken!!
Ondankbare maar verdienstelijke 4e plek voor Kopecky, tegen dat NL geweld. (had gegokt op goud en nog wat voor NL).
De NL vrouwen gingen uiteindelijk wel rijden. En met de informatie die ze hadden waren ze ook op tijd gaan rijden, want ze dachten echt dat ze goud hadden gehaald met van Vleuten.
Echter moeten we niet alleen naar NL kijken. De Amerikanen waren ook met 4, Italianen met 3 en die hebben ook niks gedaan. Die hadden ook niet door dat Kiesenhofer nog ervoor reed.
Kopecky wist het nagenoeg als enigste omdat ze die Kiesenhofer kende omdat ze er ooit mee in het team heeft gefietst. Wellicht had die ook wat informatie kunnen doorgeven
Ze hebben vooral de kopgroep teveel tijd gegeven, maar daar werden ze ook niet van op de hoogte gehouden hoe groot de voorsprong nu was.
Al met al is het een geblunder aan alle kanten. De NL bondscoach en van andere ploegen die het niet voor elkaar krijgen hun renners van juiste informatie te voorzien, de organisatie die nagenoeg gewoon de hele rit geen enkele informatie laat zien en wat ze dan laten zien klopte niet, de rensters zelf die pro actiever naar informatie hadden kunnen vragen hoe het ervoor staat. Al wordt dat in een finale vrij lastig om dat nog te doen en dan vind ik het aan de organisatie om gewoon met een motard telkens het verschil aan te geven.
En niet bij het ingaan van de laatste ronde een bordje laten zien, wat eigenlijk niet voor het peloton van toepassing is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ze gaan weer over op ouderwetse techniek met het handmatig scorebord😊. Wel echt een blamage voor Omega dit trouwens.Pierre schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:16:
Een technische storing bij het 3x3 basketbal, een paar schermen moeten vervangen worden.
HD4Life @ Full-HD
Mogen eerst extra lang inlopen vanwege 'technical difficulties' (ze waren al begonnen maar de apparatuur liet het afweten).
Waarom ze nu met duct-tape de game-timer op het scoreboard afplakken is me een raadsel.
Dit ziet er heeeeel amateuristisch uit.
Edit:
Ah blijkbaar hebben ze de reserve-apparatuur gevonden.
[ Voor 10% gewijzigd door SuBBaSS op 25-07-2021 12:21 ]
Ik was werkzaam bij het EK 2000 in de IT ook zulke dingen meegemaakt, lekker veel stress heerlijk.Bensimpel schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:17:
Je zou maar als IT'er de klok bij het 3x3 basketballen moeten fixen :x
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Je moet het maar kunnenPierre schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:21:
[...]
Ik was werkzaam bij het EK 2000 in de IT ook zulke dingen meegemaakt, lekker veel stress heerlijk.
😆 - Denk ook eens om ;)
Want duct-tape over een scoreboard is professioneel bedoel je?PolarBear schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:24:
Tja weet je shit happens. Meteen amateurisme roepen is ook een beetje balk/splinter verhaal. Zeker NOS verslaggevers die een beetje smalend doen snap ik helemaal niet, hoe vaak gaan er bij de NOS verbindingen niet mis, worden beelden te vroeg of te laat ingeschakeld etc.
5 teamfouten al. Rustig aan jongens!
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 25-07-2021 12:26 ]
Genieten!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
21 punten is klaar.Quad schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:40:
Ze moesten nog een halve minuut, en toch wint Nederland? Snap het niet zo.
Dat was het moment langs het meer wat ik noemde. Toen ze hoorde dat het nog 5 minuten trok ze even een gezicht van "Poeh". Maar niemand die tegen haar zegt hoeveel mensen er voor haar rijden (overigens kon ze het ook moeilijk verstaan, ze moest het drie keer vragen).zacht schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:57:
[...]
Niet geïnformeerd zelfs. Uit het interview met Van Vleuten begrijp ik dat de laatste communicatie die ze gehad heeft plaatsvond toen ze de eerste keer tussen de koplopers en het peloton reed. Daarna niets meer.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Best wel ja.PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:45:
Het is toch wel diep triest dan een verslaggever niet weet dat 21 punten bij 3x3 basketball betekent dat je gewonnen hebt.
Het is ook niet al 3 dagen aan de gang ofzo.
Goed, nou presteert de beste man het ook om het "3 keer 3" te noemen ipv. 'three iks three'.
Het is basketball, geen wiskunde.
Aparte conclusie.cbr600f4i schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:09:
[...]
Als je zag wie er nog in het peloton zaten en ervan uitgaande dat die tot de finish mee konden was het niet ondenkbaar dat Vos een plaats zou moeten afstaan aan bijv. Kopecky of Rivera.
Hele peloton dacht dat ze voor het eggie aan het rijden waren en van Vleuten 'wint'.
Geen enkele reden om aan te nemen dat daarmee goud buiten bereik zou zijn.
Zelfs de commentator (waarbij m’n vrouw zich ontzettend stoorde aan zijn uitspraak van “Japan “ -> “Jepan”Quad schreef op zondag 25 juli 2021 @ 12:40:
Ze moesten nog een halve minuut, en toch wint Nederland? Snap het niet zo.
sverzijl schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:45:
[...]
Zelfs de commentator (waarbij m’n vrouw zich ontzettend stoorde aan zijn uitspraak van “Japan “ -> “Jepan”kende die regel niet leek het wel. “Oh het is blijkbaar klaar” of zoiets zei ie.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bensimpel
Positieve meneer
Ja inderdaad, erg irritant. Ik ga maar eens een maandje Discovery plus nemen..PatrickC schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:07:
Waar is NOS Sport mee bezig? Kappen uitzenden van het damesdubbel af voor het journaal en nu gaan we weer een talkshow houden over mannenhockey? Het wordt hoog tijd dat de geldkraan dichtgedraaid wordt wat betreft sport op de publieke omroep.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic
Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.