Toon posts:

Je beste CS moment!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

ik zit in assault, als T, mijn team hele maal afgeslacht, maar ik zat nog ergens te LAGgen (ja casema he) dus de ping werd weer speelbaar, en maak heel CT af (8 a 7 spelers) hoe stoer het campen in assault wel niet is :D das ech tlache

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 13:56 schreef KDZ het volgende:
Hehe, khad een heel errug leuk moment.

Was in militia, en ik loop voorop als CT richting het huis. ik ga rechtsaf, meteen door de schutting duur, en dan naar beneden het riool in. Ik ga daar meteen weer rechts, en ik kijk rechts het hoekie om, en daar zie ik tot mijn grote verbazing het hele T team staan. Hehe ik lachen, en ik gaat lekker rustig zitten, en ik leg aan. Haha. ik had na een seconde of 5 luitjes neer, drie headsjots en 2 gewone. Dat was wel een leuk moment. Alleen het was weer minder dat ik daarna meteen een cheater genoemd werd.

Kheb die lui vierkant uitgelachane...
JA haha, dat zelfde heb ik precies meegemaakt, ging riool in met sig, en sprong om de hoek (ontwetend:*) en knalde mijn hele clip leeg... in 1 x het hele ct team dood! B-)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
op Dust 2 heb je boven CT spawn een gang, dus eigenlijk de centrum route. ik liep hier achter 1 CT aan. hij loopt dat trappetje af en wordt neergeknald maar maait nog wat met zijn AK in het rond. ik gooi een HE en leg in 1 keer 5 man om. ik gad weinig geld dus met mijn DEaagle ga ik het trappetje af en de hoek om en er staan vervolgens nog 2 T's. toen dacht ik dat ik de pijp uit ging maar de ene was zo zwaar gehavend dat ik 2 kogels nodig had en die andere T kreeg een lucky headshot.

die headie deed het hem en was geluk dus zeker aan mijn zijde.

7 kills met alleen een HE en een DEagle en met hulp van 1 kameraad CT.

Verwijderd

Het mooiste moment was toen ik ben gestopt :P

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:50 schreef 4ThloN1000 het volgende:
oh speelde je zo brak :+

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:50 schreef 4ThloN1000 het volgende:
z'n muis ging stelkens kapot >:)

Verwijderd

Net op beginnners servers gespeeld en ben 3 keer gebanned :( Maar wel grappig, had een ronde een kill met usp en knife en wordt gelijk voor cheater uitgemaakt :?

Verwijderd

4 kills met ak in 1 burst op dust :)

Verwijderd

Denk toch wel italy in een war met [NOFX]... (tegen TVA ...geloof ik)

Ik rush als t het huis/gangetje in .... met xm1014, kom daar een paar ct's tegen, knal knal, 4 dood ofzow.. kom daar weer uit, jump naar beneden, schiet zoals altijd ff meteen achter het kistje onder de ct ingang van het "huis" en daar zaten dus de 2 overige ct's >:)

Dit alles binnen zo'n 20,30 seconden :)

Verder blijft het leuk om iemand van heel dichtbij met een awm neer te knallen :) ...

Owjah ... extreem veel luck ... bij assualt, ik schiet dus vanaf de brug naar binnen ... (naar de plek boven de ingang) .. gewoon ff een round opmaken (para, ok dat kost wel wat tijd :) ), blind shooting (muur) ... en ja hoor ... 2 headshots >:)

Geloof dat ik nog nooit zo erg ben uitgemaakt voor cheat0r >:)

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-11 22:35
Op prodigy 8vs8 2 rondes achter elkaar alle nmi's gekillt. Verder nog een keer 5 mensen in mijn eentje gepakt toen ik nog alleen over was met 6 hp, nog de nodige awm schoten -> 3 kills tegelijk en ook de nodige keren 3 kills met 1 he, etc etc

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

round 1 : ik ben CT, we begonnen net dus alleen nog handguns,. ik kocht een deagle, 7 kogels op 7 terroristen precies!! allemaal dood..

ik had mijn avond wel toen, dus ik zit als CT op het plein achter het huis bij CS_MILITIA.. met me geladen colt m4a1, gesilenced.. zie ik ineens voor me een T, kijk achter me, T!! kijk naar rechts en links, Tx2!! dus 4 T's kome van alle kanten,.. dus ik razendsnel, richten en knalle maar, 3 dood met headshot, en 1tje gewoon dood.. en ik 2% health over , Counter-terrorists win

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

map vertigo ikke T

bij spawn koop ik mp5, en hele team gaat naar links, hele CT komt de ramp af en iedereen begint op elkaar te schieten, ik loop achteruit terug en kom een CT in ze rug tegen die van de trap af was gekomen, schiet em neer met Mp5, pak zijn aug op en loop door naar de ramp om vanaf rechts te komen, daar aangekomen zie ik daar de rest van de CT's staan, ik buk, zoom en schiet met die aug ff 6 CT's neer, nog 1 over, die kild emij helaas, maar was wel cool moment :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Allereerste kontakt met CS : ik denk, ik gebruik de tag [GoT] dan weet iedereen dat ik van Gathering of Tweakers kom. Krijg ik een meeltje dat ik maar vliegensvlug een modje moet melen dat alles berust op een misverstand. Hij was de ban-list al aan het actualiseren!!! :+
(was omdat ik zo verschrikkelijk goed was, dat viel meteen op... ;) )

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 16:58

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ineens andere route nemen...en je eigen team helemaal dood en van andere geen 1....alleen ik nog over

ff de 8 andere koud gemaakt en nog 78 hp :)

ook een keer 2 met 1 HE en meteen daarna 3 kills met m3 shotgun :)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Flapmo
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

Veel hier kennen mijn CS skill :D.

Maargoed, kwam ik binnen iedereen denkt, die wordt zo gemold, hij heeft geen geld...ik koop een Deagle, (me lag was gewoon opeens weg! 81 ping!!) en schiet met 3 kogels van me deagle drie man omver >:)

Errug stoer als iedereen denkt dat je dikke n00b bent :9

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

ik kwam een Demon server binnen en begin m'n spelletje, ging wel aardig, die gasten waren niet slecht, dus ik werd afgeschoten (sjah, had amper geld voor een deagle en no armor) dus het volgende rondje doe ik even rustig aan en laat mijn team rushen, allemaal stuk voor stuk door ( 't was trouwes 7 vs 7 ) dus ik als laatste over en je raad het al: ik heb in m'n 1tje het hele vijandelijke team omgelegd :) :) 7 mannetjes, ik moest een paar keer een wapen oppakken wegens ammogebrek maar met mijn laatste MP5 met 11 kogels (en verder geen ammo) en 13 Health rende ik weg voor de laatste CT en rende en hoekje om, daar stopte ik vervolgens en begon te schieten op het punt waar hij vandaan zou komen, en heel braaf rent hij om het hoekje en krijgt 1 kogel in zijn kop -> dood en dat was mijn op 2 na laatste kogel :)

werd natuurlijk meteen cheater genoemd maargoed, dat gebeurt wel vaker :+

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
assault, wist dat er een paar in de bovenste gang van de vent zaten, klim naar boven, rush er door en voor dat ik wist had ik met mijn krieg 5 man kapot geschoten :) .

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik vind het altijd super gaaf als ik nog over ben met 3/4 nmi's en ik cover de bomb als CT laat maar zeggen :P

En dan spelen die dumbasses echt als n00bs, gaan ze 1 voor 1 de bom proberen te pakken en ik knal ze echt simpel neer vanuit mn cover..ok, niet mn beste moment, maar wel altijd super lachen als het lukt :)

dunno

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Ik had op campzone 7 ppltjes omgelegd met mijn glock >:) , toen die op was, de laatste nog geknifed.

Mijn mindere moment was toen ik een granaatje gooide, die terugketste, ik + 2 andere terrors op slag dood :P .

Steam

• Loev
  • Laatst online: 19-10 07:34
1 round, als enigste in server, snel naar ct begin gerushed 5 kills met deagle :)
Met 1hp 5 kills gemaakt :p
Halve minuut achter een camper staan met knife terwijl je clan over RW roept of je hem nu alsjeblieft af wil maken 8-)
In mee eentje over tegen complete CT team (7 man) 6x HS en en keer knife (Own4g3)
Als mensen roepen nu een knife round dan snel je para pakken >:)
Dat was het wel zo'n beetje
Dark Jedi

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-11 22:33

Asphyxion

I am, therefor I think

4 kills met een Sig terwijl ik niets zag:

Afbeeldingslocatie: http://www.pdenie.mbit.nl/pics/dust.jpg

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:25 schreef Asphyxion het volgende:

[afbeelding]
Dies echt goed ;)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 19 augustus 2001 21:25 schreef Asphyxion het volgende:

[afbeelding]
kijk dit is meer geloofwaardiger

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
bloeb ik was blij. vrij onbelangrijke post voor de rest van mij :P

• stin
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:59 schreef Bloodclot het volgende:
er is toch geen got server?

je bedoelt vast strikerz.net
ik weet ze niet uit mijn hoofd.

strikerz.net:27015 en 27025 :?

anders even search gebruiken. (nee ik zeur niet).
oww strikers dat zijn duffe servers staat FF aan.. met andere woorden.. te triest..

Verwijderd

Dit is een kutmoment...
Was tegen mijn broertje aan et cs'en krijg je dit... ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.ppu.tmfweb.nl/GoT/kutzooi.jpg

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 00:20 schreef der_weisse het volgende:

[..]

oww strikers dat zijn duffe servers staat FF aan.. met andere woorden.. te triest..
...eh .. .FF aan = triest ?
Volgens mij ontgaat mij hier iets ...
Strikerz is/zijn hele goede servers, heel alerte (en goeie) admins, aardige spelers ;) en het nivo ligt bij vlagen beswel hoog (hoewel je soms echt met een hele zooi n00bs speelt..) .. maarjah ga jij maar lekker op gamepoint spelen ofzow... daar staat ff uit en stikt het van de tjietors...

Ga ff onderbouwen ofzow. .. jeez |:(

Verwijderd

Maareh.. wazzup met strikerz? Ik kan de webby neit bereiken en krijg time outs bij de gameservers....

???

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

ff in de stijgende lijn doorgaan:

Laatst was ik in een potje 12-12 op dust, ik had nog 1 HP over en alleen mes!! Ik had al geen geluid meer vanwege die bug, maar goed.. loop ik een hoek om, 4x gehakt met me mes en 12 dooie!!!! nah toen twijfelde ze even of ik niet aan het cheaten was hoor :)

dit is dus een grapje.

Ik hoor wel heel dappere verhalen hier, maar ik maak het nou noooit mee moet ik zeggen! speel toch best veel CS, maar gasten die alleen met deagle 8 man omleggen moet ik nog tegenkomen.. hoog broodje aap gehalte hier volgens mij..

Wel entertaining! :)

Mijn iRacing profiel

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Van enorme afstand zag ik zo'n kereltje in de_dust2 in dat gat in de muur rechtsboven bij de bombspot, dus ik snel richten en BAM, meteen dood door heady met een Deagle :)

Niet spectaculair en gewoon heel lucky natuurlijk, maar 't gaf wel een goed gevoel :)

Ook wel eens 4 man omgebracht met één HE.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Was op Vertigo, was vet aan het rulen (40-10). Ik ging via trap rushen, kwam 5 CT tegen, ik killde een met AK, de rest zag me naam dat ik iemand gekilld had. De 4 CT gingen allemaal wegrennen..... Ik ging achteraan en killde ze....
Was wel lachen. Dachten zeker dat er een hele groep achter me aan kwam, maaaaar ik was in me eentje.....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Beste is meestal gewoon enorm lucky :) Meer dan 2 man met een granaat omleggen is puur mazzel hoewel het WEL leuk is :P
Skill en mazzel liggen niet zover uitelkaar hoor.

Maar ok.. naast de standaard multiple grenade kills (in assault in vent is dat echt koekie werk) denk ik dat mijn beste/meest lucky moment was toen ik ... pff.. eigenlijk weet ik zo gauw niet iets heel goeds :+

• Flapmo
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

Ik hoor wel heel dappere verhalen hier, maar ik maak het nou noooit mee moet ik zeggen! speel toch best veel CS, maar gasten die alleen met deagle 8 man omleggen moet ik nog tegenkomen.. hoog broodje aap gehalte hier volgens mij..
Moet je is ff vragen op strikerz, die 3 man kill met deagle was dus geen neppe shiat :). Was zelfs daar nog iemand die "lol, flapmo legt er 3 om met deagle" zei :)

edit:
wat ook wel een kick gaf :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Mijn kutste moment:

In Italy, Ik gooide beina tegelijk met een teammate naar een zooitje enemy's en natuurlijk gaat die van mij eerder af en ik molde geeneen :( , en 1 seconde later knalde die van mn teammate: 3 kills !! aaaarg!
dat was em niet gelukt zonder mij! :'(

ach... boeie :7

• Loev
Wahaha over lucky gesproken buiten bij oilrige.
Zat een T te campen (ja zo'n gozer met tent) in een donker raam had hem nooit gezien.
Hij schoot op mij ik draai me om en in reflex, een schot in ze kop me deagle dood whahaha dikke lol en hele dikke mzzl.
Wel jammer dat je dan direct voor cheater wordt uitgemaakt maar ja leven is hard als je l33T bent :)
DJ

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 17:24

paradoXical

The ParadoX

Italy, CT

Ren in me eentje door de vijandelijk linies, ik reken met het verzet af.. Bleken er 4 man met awp's in het huisje van de hossies te zitten, ik storm dus naar binnen, flash naar binnen en leg er 2 om met me deagle

Vervolgens trek ik me knife en spring en slash er op los terwijl 2 man met awp op me staan te raggen, alles mis whahaha >:)

Even later 2 man aan me mes geregen, ziet ik ondertussen een T terugkomen door de gang dus grijp ik die awp en BANG door ze kop :7

Toen zat ik ff te shaken voor me pc, jammer dat ik geen screen kon nemen tussendoor, wel heftug *D

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Met een clip 3 man killen met een glock. *D

En daarvoor in die ronde ook al iemand met een glock neergemaaid. :)

4 man met een glock in een ronde. Als dat nu vaker zo ging.

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op maandag 20 augustus 2001 14:27 schreef T-man het volgende:
Dit is een kutmoment...
Was tegen mijn broertje aan et cs'en krijg je dit... ;(

[afbeelding]
ROFL! prachtig gewoon >:) Staat er copyright op dat ding of mag ik hem saven :P Humor is dit man :D

Verwijderd

Laatst met met 3hp uiteindelijk de bom plaatsen en 7 ct's afknallen >:) (dust 2)

• Stefke
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op maandag 20 augustus 2001 00:20 schreef der_weisse het volgende:

[..]

Triest? Beetje laf zónder FF spelen, dat is pas triest ...

Ga maar gauw quake doen of zo, kleuter, en noem jezelf der_grüne

• Stefke
Afbeeldingslocatie: http://www.torsoboy.f2s.com/stuff/zakkie_italy0000.jpg

Ik als T met een clanmaat en een andere T - die allebei een meter of 20 achter me liepen - in de tunnel van Italy, in de richting van T-spawn. Voor het T huis op het pleintje 4 CT's, dus ik trek terug de tunnel in en begin te vuren, maar dan krijg ik een reload.

Ik maakte een terugtrekkende beweging de tunnel in en begon te vuren...shit, reload :o . Toen stond ik dus met een fkng reload tussen 4 CTŽs en 2 TŽs in - op een FF-server - , de kogels vlógen me om de oren. Ik probeerde nog het een en ander te ontduiken terwijl ik mijn colt van een nieuwe clip voorzag in een halve paniekbui. Ondertussen schoot mijn clanmaat de eerste CT neer :D

Toen die clip er na een vreselijk lange tijd (de langste uit mijn CScarriere) eindelijk in zat begon ik blind in het wilde weg te vuren. Blijkbaar leefde ik nog steeds :D !?! In een waas haalde ik 2 CTŽs neer, terwijl die derde T net neergeschoten werd (die dus ook achter mij stond)!!!
Op dat moment had ik nog 4 HP en mijn clip was leeg, zoals je op de foto ziet was ik al weer bezig met mijn volgende reload!
Ik weet niet meer wie die 4e CT (zie einde tunnel) neerschoot, maar het einde van het verhaal was dat ik uit een wolk van kruitdampen en een berg lege hulzen nog maar nauwelijks levend uit de strijd kwam gekropen.

De ronden wonnen we :D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Geeft altijd voldoening:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnaud/nalin.jpg

;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Dit vond ik ook wel een leuke actie ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rimond/camping.jpg

Verwijderd

Topicstarter
LOL dat moment van 4 kills met sniper rifle vindt ik toch wel heel special, terwijl je verblind bent door flashbang, die krijgt van mij de 10+! B-)

Hehe, afgelopen weekend was ook weer leuk. Ben ik als enige CT over (met 50 HP ofzo, precies weet ik het niet meer...) tegenover 3 T's. Ik ga dus langzaam sluipen om te voorkomen dat ze mij horen aankomen... Loop ik achter die 3 overdekte "treinparkeerplaatsen-tunnels" (LOL je kent ze wel, map was de_train), hoor ik iemand de bom plaatsen. Ik loop er dus heel rustig op af, komt er een T tevoorschijn vanaf de CT spawnplek. Die knal ik dus af met een headie van MP5, en ik loop gauw naar de BS toe om nog net een andere T van de trein met nuke af te zien springen. Die knal ik dus ook neer, want hij was zo slim om met zijn rug naar me toe van me af te lopen.
Nu komt het leuke gedeelte: de bom ligt midden in het zicht boven op de nuke! Ok, ik wil dus beginnen met defusen, hoor ik de laatste T aan komen lopen. Ikke dus wachten tot ie tevoorschijn komt, maar nee hoor! Dus ik begin met defusen, en wat staat er plotseling voor me: DIE T! Ok, ikke dus knallen met mijn MP5, maar was vergeten te reloaden dus had maar 5 kogels terwijl ik midden op die trein sta als een zittend eendje! Maar goed, ik klaar met reloaden, heeft die T dus zijn clip leeggeschoten (AK47) zonder me maar een keer te raken! Ok, ik wil dus met knallen beginnen, duikt die T achter de muur om te reloaden, en stom genoeg ga ik niet achter em aan maar blijf zitten tot ie terug komt (fout #2). Komt ie terug, beginnen we beiden te knallen, ik mis ALLES (fout #3) en hij raakt mij een paar keer. Hehe, en onze clips zijn beiden op hetzelfde moment leeg! Ik in paniek, gauw reloaden (fout #4) en bedenk me opeens: ik pak mijn USP gewoon! Helaas dacht die T dat ook, maar die dacht niet na over reloaden, die pakte gewoon meteen zijn Glock. SNIK dan te bedenken dat ik hem ook gewoon 3x neer had kunnen knallen!

• Loev
Was aan het spelen op LagPoint, ging lekker 10-2, toen opeens iedereeen dikke lagattack, had 2000 ping!!!!
En voor de lag zag ik 3 T's op me af stormen ik denk SHIT knallen die hap.
Toen zakte me lag naar 100 ofzo en toen zag ik 3 dooie T's op de grond liggen.
Kijk in me console had ik ze alle 3 geknalled das pas LOL :)

• pica
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:45 schreef DarkJedi het volgende:
Was aan het spelen op LagPoint, ging lekker 10-2, toen opeens iedereeen dikke lagattack, had 2000 ping!!!!
Ik mol altijd mensen met 2000 ping >:) .

Steam

Verwijderd

Niet echt zo "best" maar ik begon als T in de_inferno, ik neem de rechterkant, ga onder het bruggetje door (van het huis die aan de linkerkant staat) loop stukje verder en dan naar links (waar je moet bukken en dan ga je onder een huis door en meestal zijn daar dan CT met T aan het vechten. Ik had nog m4a1 van vorige ronde (ik was de eerlijke vinder :)) en opeens zag ik 2 CT's (onderlijven) en meestal ben ik dan de lul. Want als ze je eenmaal zien ben je de lul omdat ze HE's gaan gooien en gaan knallen. ik schiet in paniek 2 kogels af. en die 2 kogels gaan toevallig naar 2 CT's. Gevolg: 2 CT's dood heel toevallig.

ik heb wel vaker dat ik in paniek raak en dat het opeens juist goed gaat.
of dat je geflasht bent, je ziet niks, je blijft knallen en dan blijk je nog te leven :)

Verwijderd

met de vorige speedcheat killde ik de speedtsjietor 2x met de para, dat was voldoening

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

kheb wel eens gehad dat er op me geschoten werd door de muur door een of andere wallhack lamer, en toen begon ik met USP terug te schieten door de muur, had ik hem met een Hedsjot!!! hehe, die lamer was meteen foetsie...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Begrijp ik nou goed dat je ook zónder wallhack door muren kunt rossen?! Het wordt steeds maffer!!
Kzit nu in dubio of ik blijf spelen! Ik kan echter geen geschikt alternatief vinden! :'(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 22 augustus 2001 15:32 schreef RaDKiLL het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je ook zónder wallhack door muren kunt rossen?! Het wordt steeds maffer!!
Kzit nu in dubio of ik blijf spelen! Ik kan echter geen geschikt alternatief vinden! :'(
Ja duh, je kan praktisch door alle muren heenschieten. Ligt eraan, welke gun je gebruikt, en welk soort muur je hebt. Met een Para kom je praktisch overal doorheen, maar met een USP weer niet. Ook kun je zelfs door het dikke beton van de_cbble heenknallen. Met een AK lukt dat wel. Is gewoon een bug in het spel denk. Ook kun je door elke duur heenschieten....

Komt me vaak genoeg voor dat ik er 1 frag door de deur en dat ie dan zegt dat ik een cheater ben.. Oud nieuws.

• Stefke
Op woensdag 22 augustus 2001 15:32 schreef RaDKiLL het volgende:
Doe allemaal je huiswerk! :O

Bepaalde wapens (DE, AWM, para etc.) kunnen door bepaalde objecten (Muren, deuren, kisten) heen!

NET ZOALS IN HET ECHT DUS, NIKS CHEATEN! (staat dan ook los van wallhacks). Gewoon blijven spelen dus, en af en toe iemand met een beetje geluk door de muur heen kapot knallen :)

Met alle respect, maar soms zou ik willen dat mensen zich wat meer in dingen verdiepen zodat dat soort misverstanden niet ontstaan :Z

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Was geen nieuws, was een vraag... ;)

• Ultra
  • Niet online
Ok, niet zo lang geleden:
Clanwar op dust, ik CT. Rushen alle T's door het middengangetje naar BS2. Ik zat tussen die boog en dat gangetje, dus ik loop precies op het goeie moment in hun gezichtsveld (dat was lucky :) ) en begin te schieten met mijn colt op full auto. Er vallen een paar T neer en er loopt er nog 1 door, dus ik pak mijn USP en dood wassie.
Blijkt dat ik ze alle 5 had :D

(Ze hielden wel een spaarronde, maar dat mag de pret niet drukken :P )

• stin
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 10:13 schreef stefijn het volgende:

[..]

Triest? Beetje laf zónder FF spelen, dat is pas triest ...

Ga maar gauw quake doen of zo, kleuter, en noem jezelf der_grüne
hehehehe

krijg de schijt van die nerds die je altijd per ongeluk afknallen....daarom ben ik overgestapt naar waar ze uit staan... boeit mij niks als jij dat laf vind maakt je toch vet in :D

• pica
Op woensdag 22 augustus 2001 23:14 schreef der_weisse het volgende:

[..]
krijg de schijt van die nerds die je altijd per ongeluk afknallen....daarom ben ik overgestapt naar waar ze uit staan... boeit mij niks als jij dat laf vind maakt je toch vet in :D
Doe een 1 op 1 met pocketrocket... als je wint, DAN mag je een grote mond hebben, want dan heb je bewijs. Nu lul je de ruimte in, en vind ik je maar een irri mannetje.

Steam

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
Als we dan toch aan het opscheppen zijn. Ik gooide 16 Counters neer met mijn granaat terwijl ik een ping van 1265 had choke en een loss van 7 en ik speelde het op een 486 :?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op dinsdag 21 augustus 2001 10:41 schreef Captain Pervert het volgende:
Geeft altijd voldoening:

[afbeelding]

;)
he bah laat ik maar geen screenies maken :P

hallo

• Mior
  • Laatst online: 02-11 13:13
Headshot maken met een Berreta bij een gast die langs kwam vliegen :)

(lucky shot, maar wel mooi..)

• Stefke
Op woensdag 22 augustus 2001 23:14 schreef der_weisse het volgende:

[..]

hehehehe

Dat ik toevallig een verhaaltje post over een situatie waar ik min of meer per ongeluk levend tussen 2 T's en 4 T's uitkom met een paar kills zonder iets te zien zegt natuurlijk niks over mijn skills. Het is weer eens wat anders dan het gemiddelde opschepverhaal dat hier doorgaans geplaatst wordt ("O ik ben zó goed, heb er al weer 5 tegelijk met 2 vingers in mijn neus neergeschoten" - liefst zónder screenshot) :O

Gemiddeld genomen sta ik bovenaan (of in die buurt) op de meeste public servers - alhoewel ik natuurlijk mijn slechte dagen heb - dus ik zou maar niet zo'n grote mond hebben, dat zou je nog eens tegen kunnen vallen, der_grüne. Je hebt blijkbaar niet eens het vermogen om je teammaten te ontwijken, dat krijg je als je een slecte teamplayer bent :)

Kom maar eens een potje speedball tegen me doen ... (dat ken je natuurlijk niet)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 00:26 schreef NOxie het volgende:
Als we dan toch aan het opscheppen zijn. Ik gooide 16 Counters neer met mijn granaat terwijl ik een ping van 1265 had choke en een loss van 7 en ik speelde het op een 486 :?
Ehm... Ja hoor, tuurlijk lukt je dat! Ik snap zelf ook wel dat je dit post om de draak met ons te steken (en ik geef je gelijk wat betreft sommige verhalen) maar de meeste mensen op deze topic zeggen toch niet van zichzelf dat ze zichzelf goed vinden? Graag even een serieuze reply, dat is veel leuker dat dit soort "grappige" flamebait's...

• Stefke
Is dit geen opscheppen dan? Kom op zeg :O

"ach das zo simpel, dat jullie sukkels dat niet kunnen"
Op zaterdag 18 augustus 2001 14:03 schreef rick_h het volgende:
2 omleggen met 1 AWP schot heb ik zo vaak.. gewoon ff wachten tot ze in 1 lijn lopen en * BAM! >:)
Dit vind ik echt treurig, NIEMAND kan dat zo, en anders post hier maar eens een demo of zo zodat iedereen kan zien dat ie dat zo vaak doet, die kleine kleuter

• Ultra
  • Niet online
Tjongejonge, het gaat toch om je beste CS moment? Wedden dat de verhouding skill:geluk bij dat moment 1:10 is >:)
Was bij mij ook zo :9
Geluk met HEs heb ik meestal niet, pas 1x een multi-kill ;(

• KALN
Iemand doden met HE is niet moeilijk. Tenminste als je er stuk of 10 gooit >:) (spamz0r :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 10:17 schreef stefijn het volgende:
Is dit geen opscheppen dan? Kom op zeg :O

"ach das zo simpel, dat jullie sukkels dat niet kunnen"
[..]

Dit vind ik echt treurig, NIEMAND kan dat zo, en anders post hier maar eens een demo of zo zodat iedereen kan zien dat ie dat zo vaak doet, die kleine kleuter
Ehm, heb jij mij horen zeggen dat ik goed was? En over de eerste post van mij, toen ik deze startte, JA DAT WAS GELUK! Maar het was toch serieus een dubbele kill met een schot van AWP... (Is daarna nooit weer voorgekomen hoor, daar niet van hehe). En stel dat ik een screenie zou hebben van dat moment, dan nog zouden jullie mij waarschijnlijk niet geloven en gewoon gezegd hebben dat ik een scriptje zou gebruiken om sneller te schieten i.s.m. aimbot, want zo snel verdwijnen de kills niet van je scherm dat je niet twee kills tegelijk op je screenie ziet...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1 keer.. met AWP.. 3 man door het hoofd geschoten met 1 kogel :)

wel vaker gehad dat ik er 2 in 1 keer had (zo vaak dat het niet bijzonder meer is) maar 3 had ik nog niet vaak gehad, en nog nooit door het hoofd :D

Ook leuk (binnen de normale 30 minuten, ik heb in totaal iets van 26 minuten meegespeeld..)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Stefke
Op donderdag 23 augustus 2001 17:12 schreef DrWoetR het volgende:

[..]

Ehm, heb jij mij horen zeggen dat ik goed was? En over de eerste post van mij, toen ik deze startte, JA DAT WAS GELUK! Maar het was toch serieus een dubbele kill met een schot van AWP... (Is daarna nooit weer voorgekomen hoor, daar niet van hehe). En stel dat ik een screenie zou hebben van dat moment, dan nog zouden jullie mij waarschijnlijk niet geloven en gewoon gezegd hebben dat ik een scriptje zou gebruiken om sneller te schieten i.s.m. aimbot, want zo snel verdwijnen de kills niet van je scherm dat je niet twee kills tegelijk op je screenie ziet...
Ehm...sorry hoor, maar ik heb gequote van rick_h, niet van jou :)
Jij geeft tenminste toe dat je toen gewoon geluk had, die Rick_h blaat hier dat ie dat zo vaak doet, 2 mensen tegelijk met AWM neerschieten, "want dat is zo simpel"

Hier is ie weer:
Op zaterdag 18 augustus 2001 14:03 schreef rick_h het volgende:
2 omleggen met 1 AWP schot heb ik zo vaak.. gewoon ff wachten tot ze in 1 lijn lopen en * BAM! >:)
:O

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:26 schreef NOxie het volgende:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:13 schreef DrWoetR het volgende:

[..]

Ehm... Ja hoor, tuurlijk lukt je dat! Ik snap zelf ook wel dat je dit post om de draak met ons te steken (en ik geef je gelijk wat betreft sommige verhalen) maar de meeste mensen op deze topic zeggen toch niet van zichzelf dat ze zichzelf goed vinden? Graag even een serieuze reply, dat is veel leuker dat dit soort "grappige" flamebait's...
offtopic:
Hmz, ik vond em wel leuk ;)

1x gehad, 3 ct's die achter elkaar liepen in sewer van militia in 1 schot dood met awp (en NEE, ik heb geen screenie :P )

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hehehe, AWP roelz altijd.

Ik met mijn team in Inferno, als T rushen naar de plek waar we uit de tunnel komen. En waar de T altijd met de CT een gevecht heeft.

Ik had een AWP, en de rest van met team gaf me backup.

Kheb in me eentje het hele team neergesniped. :) :) :)

Verwijderd

Map: de_dust
Situatie: Ik was als T aan het snipen met scout bij tunnel
Team situatie: Het ging zwaar bagger :)

Ik zit daar lekker, en zie 1 CT aan CT kant in tunnel springen schiet op hem *MIS*
Komt nog een CT en raak hem in ze buik
Komt er nog een CT aan en die schiet in mijn richting met colt (denk ik, raakte me niet dus who cares )

Ik sta op en loop bij muur vandaan, 2 Ct's lopen achter elkaar ( BAD MOVE ) en ik knal die 2 tegelijk neer! :D
(denk dat ik die ene al geraakt had bij het begin)
En de laatste knal ik met headshot dood

Daarna loop ik naar de gangen waar me team nog druk aan het vechten is, pak me glock en spring in de actie
Ik schiet 1 keer en val daarna dood neer (HOEZO OVERMOEDIGD :) )

Maar was wel heel cewl, ik heb nie zo vaak dat ik 2 mensen met 1 schot van scout neerknal :D
Maar dat gebeurd ook 1 op de 20 keer

Kheb geen screenie (dacht er toen niet aan, was blij dat ik ze allemaal dood had :) )

• Wirf
  • Laatst online: 15:22
Mijn beste CS moment:

de_dust:

Ik ben CT, heb niet zoveel poen, dus koop een simpel mp5'je.. ik begin te bunnyhoppen.. en stop niet :P ik hop zo die tunnel door, terwijl er aan de andere kant iemand mij wanhopig probeert te raken met dat dure automatische sniper rifle.. :) aangekomen bij hem, denk ik "Wtf? nog niet dood?" dus ik pak rustig mn mp5 en knal hem neer :) 100 hp nog over *D

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 17:17 schreef Kees het volgende:
1 keer.. met AWP.. 3 man door het hoofd geschoten met 1 kogel :)

wel vaker gehad dat ik er 2 in 1 keer had (zo vaak dat het niet bijzonder meer is) maar 3 had ik nog niet vaak gehad, en nog nooit door het hoofd :D

Ook leuk (binnen de normale 30 minuten, ik heb in totaal iets van 26 minuten meegespeeld..)
Iets zecht mij dat het heeeeel eerlijke tiems waren.

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 13:56 schreef KDZ het volgende:
Hehe, khad een heel errug leuk moment.

Was in militia, en ik loop voorop als CT richting het huis. ik ga rechtsaf, meteen door de schutting duur, en dan naar beneden het riool in. Ik ga daar meteen weer rechts, en ik kijk rechts het hoekie om, en daar zie ik tot mijn grote verbazing het hele T team staan. Hehe ik lachen, en ik gaat lekker rustig zitten, en ik leg aan. Haha. ik had na een seconde of 5 luitjes neer, drie headsjots en 2 gewone. Dat was wel een leuk moment. Alleen het was weer minder dat ik daarna meteen een cheater genoemd werd.

Kheb die lui vierkant uitgelachane...
Dank u voor je prachtige bijdrage

Ik gebruik deze actie nu vaker en het lukt mij ook om dit te doen :P

Verwijderd

Ik was aan het spelen op een willekeurige gamepointserver.
Wtf? dacht ik, geen cheaters? Oh ja ik was alleen.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Alle reply's lijken een beetje op Rambo-style, superman acties. Die zijn natuurlijk erg leuk, maar komen meestal met een dosis geluk. Mijn beste momenten uit cs is als je met een teammate die je niet kent erg goed gaat samenwerken. Elkaar beschermen e.d. En dan uiteinelijk met z'n 2tjes de tegenpartij elimineren. Dan ga ik echt met een super goed gevoelde volgende ronde in. *D

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

gister was wel leuke "moment"
ik wist dat de laatste afk stond in dust t basis... dus ik met 7 hp bunnyen lekker tempo, ik jumpde via richeltje boven T basis en knalde de afk in ze hoofd met een eagle en ik viel dood neer :)
das altijd leuk zoiets :) krijgt de afk'er ook nog een kans om te winnen :)

hallo

• 7ouis
Oke mijn best was op clq 2.10 fragz a minute te halen! en dit is niet verzonnen! en ook niet tegen bots. Het ging gewoon vet lekker :)

• pica
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:09 schreef Mako het volgende:
Ik was aan het spelen op een willekeurige gamepointserver.
Wtf? dacht ik, geen cheaters? Oh ja ik was alleen.
LOL :)
Nice 1 :)

Steam

• 7ouis
Ik geef die afk's altijd mijn wapen en dan knifede ik ze. Het is zo lullig om iemand te vermoorden zonder wapen ;). Maar een keer gaf ik me wapen aan hem maar bleek het een nep afk te zijn en knalde die vol in me hoofd!! :( Nu heb ik nooit meer medelij me die AFK's >:)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 17:08 schreef mdusink het volgende:
Alle reply's lijken een beetje op Rambo-style, superman acties. Die zijn natuurlijk erg leuk, maar komen meestal met een dosis geluk. Mijn beste momenten uit cs is als je met een teammate die je niet kent erg goed gaat samenwerken. Elkaar beschermen e.d. En dan uiteinelijk met z'n 2tjes de tegenpartij elimineren. Dan ga ik echt met een super goed gevoel de volgende ronde in. *D
[Flauw]
kom je daar van klaar dan? :P
[/Flauw]

• pica
Op vrijdag 24 augustus 2001 18:02 schreef Limited het volgende:

[..]

[Flauw]
kom je daar van klaar dan? :P
[/Flauw]
Jij niet dan ;) :P .

Steam

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
toen ik die gast van achter pakte :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

binnenkomen na 5 rondes op een volle 16 mans server(demon) en met mijn 800$ een deagle kopen en daarmee 4 mensen afknallen in 1 ronde :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 17:53 schreef NOxie het volgende:
Ik geef die afk's altijd mijn wapen en dan knifede ik ze. Het is zo lullig om iemand te vermoorden zonder wapen ;). Maar een keer gaf ik me wapen aan hem maar bleek het een nep afk te zijn en knalde die vol in me hoofd!! :( Nu heb ik nooit meer medelij me die AFK's >:)
whehe... :D :D
Dat gaak ook doen... eerst wapen aan een afk'er geven, af knallen en dan wapen weer op pakken... om vervolgens een spray 8er te laten... :)

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Hmm, mijn beste CS moment blijft toch dit:
't Level was cs_italy, ik was een T, ik had een Scout als wapen, en ik was alleen in de T base. Ik stond voor dat raampje tegenover die tunnel. Op een bepaald moment komen er een stuk of 4 CT's aanzetten door de tunnel. Ik verweer me natuurlijk, maar tegen 4 CT's doe je natuurlijk niet veel. Dus ik loop snel naar links 't balkon op, en op 't moment dat de CT's de T base hebben bereikt ren ik snel door de tunnel weg. Ik loop dus door die tunnel, van de T base weg, en op dat moment gooit een CT een smoke grenade in de tunnel.
En nu komt 't:
Ik kom aan aan de andere kant van die tunnel, draai me om, en zie de T base niet door de tunnel, vanwege die smoke. Om even aan de CT's te laten zien dat ik nog leef, vuur ik een schot af met de Scout door de smoke in de richting van de T base. Wat gebeurt er? Dat blinde schot, niet bedoeld om wat dan ook uit te halen, gaat door de smoke, door een muur van de T base, precies in 't hoofd van een van die CT's. Dat was de mooiste kill die ik ooit heb gemaakt :)

• Erazzzer
  • Laatst online: 19:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op zaterdag 25 augustus 2001 00:12 schreef deviln het volgende:
Hmm, mijn beste CS moment blijft toch dit:
't Level was cs_italy, ik was een T, ik had een Scout als wapen, en ik was alleen in de T base. Ik stond voor dat raampje tegenover die tunnel. Op een bepaald moment komen er een stuk of 4 CT's aanzetten door de tunnel. Ik verweer me natuurlijk, maar tegen 4 CT's doe je natuurlijk niet veel. Dus ik loop snel naar links 't balkon op, en op 't moment dat de CT's de T base hebben bereikt ren ik snel door de tunnel weg. Ik loop dus door die tunnel, van de T base weg, en op dat moment gooit een CT een smoke grenade in de tunnel.
En nu komt 't:
Ik kom aan aan de andere kant van die tunnel, draai me om, en zie de T base niet door de tunnel, vanwege die smoke. Om even aan de CT's te laten zien dat ik nog leef, vuur ik een schot af met de Scout door de smoke in de richting van de T base. Wat gebeurt er? Dat blinde schot, niet bedoeld om wat dan ook uit te halen, gaat door de smoke, door een muur van de T base, precies in 't hoofd van een van die CT's. Dat was de mooiste kill die ik ooit heb gemaakt :)
En dan krijg je het gezeik van CHEATER!!! CHEATER!!!!!
ik ken het :(

• Devil N
Neej, dat was juist het leuke. Toen dat gebeurde vond ik CS nog leuk, en dat was toen CS nog niet overbevolkt was door cheaters. Dus ik kreeg juist complimenten toen ik eenmaal dood was. Ik kreeg ook juist van anderen te horen dat dat schot door een muur was gegaan :)

• Erazzzer
  • Laatst online: 19:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zou je nu niet meer moeten doen, CS is echt lamer door die cheaters geworden, op een cs site las ik dat 80% van de players cheat, of gecheat heeft.... |:(

• Devil N
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:23 schreef Erazzzer het volgende:
Zou je nu niet meer moeten doen, CS is echt lamer door die cheaters geworden, op een cs site las ik dat 80% van de players cheat, of gecheat heeft.... |:(
Don't remind me. Ik speel CS vanaf begin dit jaar alleen nog maar uit pure verveling, of als ik zin heb om andere mensen uit te lachen :P
't Voelt toch wel goed om te weten dat ik bij die 20% hoor die altijd puur en eerlijk heeft gespeeld. Ik heb nog NOOIT een cheat voor Half-Life op m'n HD gehad. Hoe vind je die? :)
(Ja, ik ben een heilig boontje ;))

Verwijderd

mijn mooiste moment was :

Ik was aan het spelen in de dust als t tegen 6 ct
Ik zie de eerste in de tunnel lopen, dus die maai ik neer met mp5 -> damn vergeten kogels te kopen -> lege mp5 dus met usp verder, weer een kill. 4 more to go. Toen met me knife 1 gemold maar ja toen liet ik me knife vallen !!!

en ik kom hem niet meer vinden en toen moest ik hem met me blote handen onder handen nemen. Dus toen trapte ik een doos kapot. Plank eraf getrapt en toen er 2 met plank in gezicht geslagen. nog een te gaan dacht ik.

Die laaste kwam er aan en ik had alleen die plank dus toen pakte ik wat zand op (dat is er veel in de dust), en gooide dat in zijn ogen. Terwijl hij verblind was pakte ik zijn wapen af en schoot hem neer MET ZIJN EIGEN WAPEN HAAHAHAHAHA was echt mooi !!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:23 schreef supermel_nl bullshit van hier tot Tokyo:
:Z
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:23 schreef Erazzzer het volgende:
/me is trots dat hij bij die 20% hoort

Cheaters: kiss my ass

Verwijderd

bulll-shit :9 ?

• Rexomnium
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

Dit topic loopt al een tijdje, dus wordt het es tijd om ook maar een duit in 't zakje te doen.

Mooiste CS moment.

Map: DE_Dust2

Class: Counterterrorist

situatie:

We spelen al een tijdje...het is 3 CT's tegen 5 T's. Wij als CT zijn een beetje aan het zoeken (we zijn meteen na de start naar B2 gelopen en hebben daar wat mensjes "geholpen") en lopen weer terug naar het punt waar wij begonnen. Daar lopen dus die 5 T's bovenaan dat schuine stuk. Dan is het echt een soort Braveheart scene: met z'n allen gillend op de T's aflopen en knallen maar. 1 T gaat er neer en 2 CT's. Ik was nog over, want ik liep achteraan. 2 T's gaan direct neer als ik mijn colt laat spugen. Daarna is mijn geliefde colt leeg. Dus ik meteen mijn USP pakken en knal daar die 2 andere T's mee neer. En nog 2 headies ook. Pfew...dat vond ik dus best wel een strakke plasser actie. Maar ja, .... dat soort acties maak je jammer genoeg niet iedere dag mee. Ik geef uiteraard ook eerlijk toe dat het meer geluk dan wijsheid was.

Maar dat soort acties maakt CS toch best wel een wereld spel. *D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• pica
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:25 schreef deviln het volgende:

[..]
Ik heb nog NOOIT een cheat voor Half-Life op m'n HD gehad. Hoe vind je die? :)
(Ja, ik ben een heilig boontje ;))
Ik 1 keer, zat bij een Halflife die ik van LAN van hdd kopieerde... gelijk weer weg natuurlijk :) .

Steam

• KALN
9-0 staan in 2 ronden (na mapchange) en dan gekicked worden door server-admin :(

btw niet mijn beste moment :P

Verwijderd

mijn mooiste moment was in dat level met die 2 flatgebouwen
en dat zwembad was een terorist die op het dak luitjes probeerde af te knallen en toen ik door het luik in de kamer op het dak wist te komen legde ik aan mits zag hij mij en rende de verkeerde kant op hupakee van het dak af................................................................................splat..
was wel ff lachen op die LAN party :)

• KALN
CS niet, die man :P

Verwijderd

Er is leven.. er is leven na de dood ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:23 schreef supermel_nl het volgende:
mijn mooiste moment was :

Ik was aan het spelen in de dust als t tegen 6 ct
Ik zie de eerste in de tunnel lopen, dus die maai ik neer met mp5 -> damn vergeten kogels te kopen -> lege mp5 dus met usp verder, weer een kill. 4 more to go. Toen met me knife 1 gemold maar ja toen liet ik me knife vallen !!!

en ik kom hem niet meer vinden en toen moest ik hem met me blote handen onder handen nemen. Dus toen trapte ik een doos kapot. Plank eraf getrapt en toen er 2 met plank in gezicht geslagen. nog een te gaan dacht ik.

Die laaste kwam er aan en ik had alleen die plank dus toen pakte ik wat zand op (dat is er veel in de dust), en gooide dat in zijn ogen. Terwijl hij verblind was pakte ik zijn wapen af en schoot hem neer MET ZIJN EIGEN WAPEN HAAHAHAHAHA was echt mooi !!!!!!!!!!!
Hehe, en ik had je nog zo verteld van de drugs af te blijven! >:)
Pagina: 1 2 Laatste