LOL dat moment van 4 kills met sniper rifle vindt ik toch wel heel special, terwijl je verblind bent door flashbang, die krijgt van mij de 10+!
Hehe, afgelopen weekend was ook weer leuk. Ben ik als enige CT over (met 50 HP ofzo, precies weet ik het niet meer...) tegenover 3 T's. Ik ga dus langzaam sluipen om te voorkomen dat ze mij horen aankomen... Loop ik achter die 3 overdekte "treinparkeerplaatsen-tunnels" (LOL je kent ze wel, map was de_train), hoor ik iemand de bom plaatsen. Ik loop er dus heel rustig op af, komt er een T tevoorschijn vanaf de CT spawnplek. Die knal ik dus af met een headie van MP5, en ik loop gauw naar de BS toe om nog net een andere T van de trein met nuke af te zien springen. Die knal ik dus ook neer, want hij was zo slim om met zijn rug naar me toe van me af te lopen.
Nu komt het leuke gedeelte: de bom ligt midden in het zicht boven op de nuke! Ok, ik wil dus beginnen met defusen, hoor ik de laatste T aan komen lopen. Ikke dus wachten tot ie tevoorschijn komt, maar nee hoor! Dus ik begin met defusen, en wat staat er plotseling voor me: DIE T! Ok, ikke dus knallen met mijn MP5, maar was vergeten te reloaden dus had maar 5 kogels terwijl ik midden op die trein sta als een zittend eendje! Maar goed, ik klaar met reloaden, heeft die T dus zijn clip leeggeschoten (AK47) zonder me maar een keer te raken! Ok, ik wil dus met knallen beginnen, duikt die T achter de muur om te reloaden, en stom genoeg ga ik niet achter em aan maar blijf zitten tot ie terug komt (fout #2). Komt ie terug, beginnen we beiden te knallen, ik mis ALLES (fout #3) en hij raakt mij een paar keer. Hehe, en onze clips zijn beiden op hetzelfde moment leeg! Ik in paniek, gauw reloaden (fout #4) en bedenk me opeens: ik pak mijn USP gewoon! Helaas dacht die T dat ook, maar die dacht niet na over reloaden, die pakte gewoon meteen zijn Glock. SNIK dan te bedenken dat ik hem ook gewoon 3x neer had kunnen knallen!