[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
binnenkomen na 5 rondes op een volle 16 mans server(demon) en met mijn 800$ een deagle kopen en daarmee 4 mensen afknallen in 1 ronde
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
whehe...Op vrijdag 24 augustus 2001 17:53 schreef NOxie het volgende:
Ik geef die afk's altijd mijn wapen en dan knifede ik ze. Het is zo lullig om iemand te vermoorden zonder wapen. Maar een keer gaf ik me wapen aan hem maar bleek het een nep afk te zijn en knalde die vol in me hoofd!!
Nu heb ik nooit meer medelij me die AFK's
Dat gaak ook doen... eerst wapen aan een afk'er geven, af knallen en dan wapen weer op pakken... om vervolgens een spray 8er te laten...
Hmm, mijn beste CS moment blijft toch dit:
't Level was cs_italy, ik was een T, ik had een Scout als wapen, en ik was alleen in de T base. Ik stond voor dat raampje tegenover die tunnel. Op een bepaald moment komen er een stuk of 4 CT's aanzetten door de tunnel. Ik verweer me natuurlijk, maar tegen 4 CT's doe je natuurlijk niet veel. Dus ik loop snel naar links 't balkon op, en op 't moment dat de CT's de T base hebben bereikt ren ik snel door de tunnel weg. Ik loop dus door die tunnel, van de T base weg, en op dat moment gooit een CT een smoke grenade in de tunnel.
En nu komt 't:
Ik kom aan aan de andere kant van die tunnel, draai me om, en zie de T base niet door de tunnel, vanwege die smoke. Om even aan de CT's te laten zien dat ik nog leef, vuur ik een schot af met de Scout door de smoke in de richting van de T base. Wat gebeurt er? Dat blinde schot, niet bedoeld om wat dan ook uit te halen, gaat door de smoke, door een muur van de T base, precies in 't hoofd van een van die CT's. Dat was de mooiste kill die ik ooit heb gemaakt
't Level was cs_italy, ik was een T, ik had een Scout als wapen, en ik was alleen in de T base. Ik stond voor dat raampje tegenover die tunnel. Op een bepaald moment komen er een stuk of 4 CT's aanzetten door de tunnel. Ik verweer me natuurlijk, maar tegen 4 CT's doe je natuurlijk niet veel. Dus ik loop snel naar links 't balkon op, en op 't moment dat de CT's de T base hebben bereikt ren ik snel door de tunnel weg. Ik loop dus door die tunnel, van de T base weg, en op dat moment gooit een CT een smoke grenade in de tunnel.
En nu komt 't:
Ik kom aan aan de andere kant van die tunnel, draai me om, en zie de T base niet door de tunnel, vanwege die smoke. Om even aan de CT's te laten zien dat ik nog leef, vuur ik een schot af met de Scout door de smoke in de richting van de T base. Wat gebeurt er? Dat blinde schot, niet bedoeld om wat dan ook uit te halen, gaat door de smoke, door een muur van de T base, precies in 't hoofd van een van die CT's. Dat was de mooiste kill die ik ooit heb gemaakt
En dan krijg je het gezeik van CHEATER!!! CHEATER!!!!!Op zaterdag 25 augustus 2001 00:12 schreef deviln het volgende:
Hmm, mijn beste CS moment blijft toch dit:
En nu komt 't:
ik ken het
Neej, dat was juist het leuke. Toen dat gebeurde vond ik CS nog leuk, en dat was toen CS nog niet overbevolkt was door cheaters. Dus ik kreeg juist complimenten toen ik eenmaal dood was. Ik kreeg ook juist van anderen te horen dat dat schot door een muur was gegaan
Zou je nu niet meer moeten doen, CS is echt lamer door die cheaters geworden, op een cs site las ik dat 80% van de players cheat, of gecheat heeft....
Don't remind me. Ik speel CS vanaf begin dit jaar alleen nog maar uit pure verveling, of als ik zin heb om andere mensen uit te lachenOp zaterdag 25 augustus 2001 00:23 schreef Erazzzer het volgende:
Zou je nu niet meer moeten doen, CS is echt lamer door die cheaters geworden, op een cs site las ik dat 80% van de players cheat, of gecheat heeft....
't Voelt toch wel goed om te weten dat ik bij die 20% hoor die altijd puur en eerlijk heeft gespeeld. Ik heb nog NOOIT een cheat voor Half-Life op m'n HD gehad. Hoe vind je die?
(Ja, ik ben een heilig boontje
Verwijderd
mijn mooiste moment was :
Ik was aan het spelen in de dust als t tegen 6 ct
Ik zie de eerste in de tunnel lopen, dus die maai ik neer met mp5 -> damn vergeten kogels te kopen -> lege mp5 dus met usp verder, weer een kill. 4 more to go. Toen met me knife 1 gemold maar ja toen liet ik me knife vallen !!!
en ik kom hem niet meer vinden en toen moest ik hem met me blote handen onder handen nemen. Dus toen trapte ik een doos kapot. Plank eraf getrapt en toen er 2 met plank in gezicht geslagen. nog een te gaan dacht ik.
Die laaste kwam er aan en ik had alleen die plank dus toen pakte ik wat zand op (dat is er veel in de dust), en gooide dat in zijn ogen. Terwijl hij verblind was pakte ik zijn wapen af en schoot hem neer MET ZIJN EIGEN WAPEN HAAHAHAHAHA was echt mooi !!!!!!!!!!!
Ik zie de eerste in de tunnel lopen, dus die maai ik neer met mp5 -> damn vergeten kogels te kopen -> lege mp5 dus met usp verder, weer een kill. 4 more to go. Toen met me knife 1 gemold maar ja toen liet ik me knife vallen !!!
en ik kom hem niet meer vinden en toen moest ik hem met me blote handen onder handen nemen. Dus toen trapte ik een doos kapot. Plank eraf getrapt en toen er 2 met plank in gezicht geslagen. nog een te gaan dacht ik.
Die laaste kwam er aan en ik had alleen die plank dus toen pakte ik wat zand op (dat is er veel in de dust), en gooide dat in zijn ogen. Terwijl hij verblind was pakte ik zijn wapen af en schoot hem neer MET ZIJN EIGEN WAPEN HAAHAHAHAHA was echt mooi !!!!!!!!!!!
Verwijderd
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:23 schreef supermel_nl bullshit van hier tot Tokyo:
/me is trots dat hij bij die 20% hoortOp zaterdag 25 augustus 2001 00:23 schreef Erazzzer het volgende:
Cheaters: kiss my ass
Dit topic loopt al een tijdje, dus wordt het es tijd om ook maar een duit in 't zakje te doen.
Mooiste CS moment.
Map: DE_Dust2
Class: Counterterrorist
situatie:
We spelen al een tijdje...het is 3 CT's tegen 5 T's. Wij als CT zijn een beetje aan het zoeken (we zijn meteen na de start naar B2 gelopen en hebben daar wat mensjes "geholpen") en lopen weer terug naar het punt waar wij begonnen. Daar lopen dus die 5 T's bovenaan dat schuine stuk. Dan is het echt een soort Braveheart scene: met z'n allen gillend op de T's aflopen en knallen maar. 1 T gaat er neer en 2 CT's. Ik was nog over, want ik liep achteraan. 2 T's gaan direct neer als ik mijn colt laat spugen. Daarna is mijn geliefde colt leeg. Dus ik meteen mijn USP pakken en knal daar die 2 andere T's mee neer. En nog 2 headies ook. Pfew...dat vond ik dus best wel een strakke plasser actie. Maar ja, .... dat soort acties maak je jammer genoeg niet iedere dag mee. Ik geef uiteraard ook eerlijk toe dat het meer geluk dan wijsheid was.
Maar dat soort acties maakt CS toch best wel een wereld spel.
Mooiste CS moment.
Map: DE_Dust2
Class: Counterterrorist
situatie:
We spelen al een tijdje...het is 3 CT's tegen 5 T's. Wij als CT zijn een beetje aan het zoeken (we zijn meteen na de start naar B2 gelopen en hebben daar wat mensjes "geholpen") en lopen weer terug naar het punt waar wij begonnen. Daar lopen dus die 5 T's bovenaan dat schuine stuk. Dan is het echt een soort Braveheart scene: met z'n allen gillend op de T's aflopen en knallen maar. 1 T gaat er neer en 2 CT's. Ik was nog over, want ik liep achteraan. 2 T's gaan direct neer als ik mijn colt laat spugen. Daarna is mijn geliefde colt leeg. Dus ik meteen mijn USP pakken en knal daar die 2 andere T's mee neer. En nog 2 headies ook. Pfew...dat vond ik dus best wel een strakke plasser actie. Maar ja, .... dat soort acties maak je jammer genoeg niet iedere dag mee. Ik geef uiteraard ook eerlijk toe dat het meer geluk dan wijsheid was.
Maar dat soort acties maakt CS toch best wel een wereld spel.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik 1 keer, zat bij een Halflife die ik van LAN van hdd kopieerde... gelijk weer weg natuurlijkOp zaterdag 25 augustus 2001 00:25 schreef deviln het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een cheat voor Half-Life op m'n HD gehad. Hoe vind je die?![]()
(Ja, ik ben een heilig boontje)
9-0 staan in 2 ronden (na mapchange) en dan gekicked worden door server-admin 
btw niet mijn beste moment
btw niet mijn beste moment
Verwijderd
mijn mooiste moment was in dat level met die 2 flatgebouwen
en dat zwembad was een terorist die op het dak luitjes probeerde af te knallen en toen ik door het luik in de kamer op het dak wist te komen legde ik aan mits zag hij mij en rende de verkeerde kant op hupakee van het dak af................................................................................splat..
was wel ff lachen op die LAN party
en dat zwembad was een terorist die op het dak luitjes probeerde af te knallen en toen ik door het luik in de kamer op het dak wist te komen legde ik aan mits zag hij mij en rende de verkeerde kant op hupakee van het dak af................................................................................splat..
was wel ff lachen op die LAN party
Hehe, en ik had je nog zo verteld van de drugs af te blijven!Op zaterdag 25 augustus 2001 22:23 schreef supermel_nl het volgende:
mijn mooiste moment was :