lolgast schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:37:
Ik ben de F1 race aan het terugkijken momenteel en zát al te twijfelen om Viaplay op te zeggen omdat ik het níet aan de gang krijg op mijn LG G2, maar nu tijdens de race zie ik al 2 keer die irritante Carglass banner. Dat weiger ik te accepteren voor eige
nlijk al veel te veel geld.
Ik hoop dat ik onderdeel van het signaal ben voor diegene die wel blijven volgende jaren, maar ik beëindig het abonnement behoorlijk gedesillusioneerd eerlijk gezegd. De interface van de app is naar mijn mening gewoon ronduit slecht, de kwaliteit van streams is ondermaats en dan dus de reclame tijdens de races.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de cijfers volgend jaar. Ik heb geen ervaring met andere streamingservices, maar viaplay trekt mij zeker niet over de streep om daar maandelijks iets voor te gaan betalen.
Ik heb het "gratis" als nieuwe kpn-klant en kijk meestal de zender die de kwalificatie en race uitzend. Dat gaat eige
nlijk zonder problemen. Ook heb ik doorgaans niet al teveel issues als ik het dan toch eens een keer via een google chromecast gebruik.
Maar de tot in den treure herhaalde reclames over series die mij totaal niet interesseren, de nu nieuw geïntroduceerde reclamebanner tijdens de uitzending, het zomaar cancelen van programma's (tracktalk), de onwerkbare app, de 5 minuten aa
nloop van een stream wanneer je deze later terugkijkt, een livestream niet vanaf het begin kunnen starten en de nutteloosheid van de extra streams (on boards e.d.) die niet synchroon lopen, maken dat ik met koeie
nletters op de kalender heb genoteerd wanneer ik viaplay moet cancelen.
Ik vind de streaming kwaliteit nog tot daar aan toe. Via de tv zender heb ik sowieso maximale kwaliteit en de haperingen van een stream vallen de laatste maanden ook wel mee. Bovendien vind ik het het belangrijkste dat ik kan zien/horen wat er gebeurt en dat is tot op heden nog goed gelukt. Maar dat betekent niet dat ik er €13,99/mnd voor over heb. Voor de helft kon ik er nog over denken.
Aangezien de rest van de content mij niet interesseert, ga ik volgend jaar f1tv pro proberen.