[PC] Captain of Industry

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Update 4 is gisteren uit gekomen met nieuwe DLC! Er is heel veel veranderd! Storage is groter geworden, schepen kunnen nu routes varen (niet meer rechtstreeks naar de rand van de map) en tier 2 treinen! De wagons zijn 2x zo groot en kunnen 4x de hoeveelheid dragen (dus 480 stuks ipv 120 per wagon, maar ook 2x zo lang). De locs zijn ook veel krachtiger geworden. Plus met de DLC krijg je veel meer types. Je hebt nu gasturbine, electrisch, nuclear. Heel gaaf allemaal!

Vette shit!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:39
Poeh, ik speelde het spel toen het net uitkwam, als ik de DLC nu zie met de treinen ziet het er erg gaaf uit maar ook overweldigend! Zoals ik nu ook in Factorio niet meer kan inkomen, het is echt te veel..

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
vinpower schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:20:
Poeh, ik speelde het spel toen het net uitkwam, als ik de DLC nu zie met de treinen ziet het er erg gaaf uit maar ook overweldigend! Zoals ik nu ook in Factorio niet meer kan inkomen, het is echt te veel..
Op zich valt het best mee. Als je de basis functionaliteit (het opbouwen van productielijnen) nog snapt, kun je met de makkelijke instellingen best rustig aan opbouwen.
Het enige wat je zeker moet onthouden: alles wat je nu bouwt, moet je later nog een keertje doen. Eventueel met nieuwe recepten of met een hogere capaciteit.

Vette shit!

Pagina: 1 2 Laatste