Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

Hebben de Toyotas nu helemaal geen problemen gehad in de nacht?
Team WRT heeft de leiding in LMP2 nog strak in handen.
Veel Nederlanders achter het stuur nu.
[Voor 23% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2021 08:28]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Jumbo team uiteraard wel zoals gewoonlijk

Edit: oja de nr 7 ging één keer bijna de muur in na een verremming maar stond net op tijd stil

[Voor 31% gewijzigd door Khaelos op 22-08-2021 09:28]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

lekkere oneliners zoals: "ja het is nog 6 uur er kan nog van alles gebeuren, zij kunnen een klapband krijgen maar wij ook"
joh frits

[Voor 64% gewijzigd door Khaelos op 22-08-2021 09:38]
Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson
Voor de mensen die het gemist hebben: https://twitter.com/RTLGP/status/1429351354594627586?s=19Orphu schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:44:
Wel mooi het interview met Renger van de Zande op RTL7. Laat gewoon alles zien.
Oh mist de helft 🤐😂
[Voor 4% gewijzigd door Paulus07 op 22-08-2021 10:08]
Nog even lekker hier op terug komen... zeker weten dat ze Russisch zijn? Ik ken deze vlag nietCH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 01:12:
[...]
Ik schreef eerder al (rond 19:30!) (CH4OS in "24 uur van Le Mans 2021") in het topic dat G-Drive een Russisch team is. Geven jullie nu dus indirect toe dat jullie niet eens alles lezen?

Wist dat dit in verschillende sporten even lastig is, zat ook paar keer bij Rusinov te kijken als deze in de overlay op tv kwam welk vlaggetje ze erbij zouden zetten... maar dat is dus gewoon verwijdert.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja, dat komt geloof ik door een criminaliteit-gerelateerde beslissing waardoor de Russische vlag nergens mag worden getoond...
https://www.volkskrant.nl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
[Voor 31% gewijzigd door mrveenie op 22-08-2021 10:48]
We zien het net in de super slomo voorbij komenjfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:01:
Zo, dat was even een spannend uistapje voor RTN bij Tertre Rouge. Bijna een 2e Sophia Floersch.

Dat was wel even een moment voor RTN....
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | iRacing | PVoutput
⛔ Trackers of betalen ⛔
Hier helaas ook. Vervelend welJohanKupers schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:20:
hmm, mijn WEC stream stopt er mee. snel over naar RTL7
WRT = Vincent Vosse racing team. Hebben al zo ongeveer alles gewonnen dat er in GT3 te winnen valt...BasvanS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:08:
Wie of Wat is dat team WRT, ken ze helemaal niet van de vorige Le Mans en rijden wel 1/2 bij LMP2?
WRT is een hele bekende in de SRO wereldBasvanS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:08:
Wie of Wat is dat team WRT, ken ze helemaal niet van de vorige Le Mans en rijden wel 1/2 bij LMP2?

Robin Frijns heeft daar zijn endurance race debuut meegemaakt.
En ik ken ze vanuit de Belcar tijd.
Hele aardige teambaas trouwens!
en switch tussen RTL7 en europesport
Is hij tegenwoordig statistisch analist van beroep? Dat gaat toch nergens over.?
Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson
Zo werkt statistiek inderdaad niet.Orphu schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:51:
Allard Kalf op rtl7: "Hoe langer je geen problemen hebt, hoe groter de kans is dat je ze krijgt"
Is hij tegenwoordig statistisch analist van beroep? Dat gaat toch nergens over.?
Maar verder wel lekker racen kijken

Ja, de inschrijving is strict gezien 'RAF' zo uit mijn hoofd. In wel meer sporten (zoals Olympische Spelen) doen Russen zo mee.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:32:
Nog even lekker hier op terug komen... zeker weten dat ze Russisch zijn? Ik ken deze vlag niet
[Afbeelding]
Wist dat dit in verschillende sporten even lastig is, zat ook paar keer bij Rusinov te kijken als deze in de overlay op tv kwam welk vlaggetje ze erbij zouden zetten... maar dat is dus gewoon verwijdert.

Heb ik in de afgelopen vier uur nog wat gemist?

Neem videoland voor 1 ctloewie1984 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:13:
Pfff 20 minuten racen, 10 min reclame gaat toch nergens meer over.. en dan nog eens de inhoud van de reclames echt geschikt voor de doelgroep die Le Mans kijkt.

Niet dat ik mij kan herinneren in elk geval.josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 08:23:
Leuk om te zien dat de Alpine en Glickenhaus nog steeds (of weer) dicht bij elkaar zitten.
Hebben de Toyotas nu helemaal geen problemen gehad in de nacht?
Begin van dit jaar een eurosportplayer jaar-abo genomen voor 20 EUR (half geld, zo’n aanbieding doen ze vaker in het voorjaar). Geen seconde spijt van, live streams met wielrennen (meer wedstrijden te zien dan wat op Eurosport 1/2 voorbij komt), auto/motorsport en recent de Olympische spelen, volop keus en reclamevrij! En commentaar bij de streams is bijv. ook in het Engels beschikbaar. Geen app voor m’n LG OLED, da’s wel een minpuntje.loewie1984 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:13:
Pfff 20 minuten racen, 10 min reclame gaat toch nergens meer over.. en dan nog eens de inhoud van de reclames echt geschikt voor de doelgroep die Le Mans kijkt.
Het is tegenwoordig onderdeel van Discovery+, wellicht heeft die wel een app en kun je daarop ook inloggen?bozzo schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:25:
Begin van dit jaar een eurosportplayer jaar-abo genomen voor 20 EUR (half geld, zo’n aanbieding doen ze vaker in het voorjaar). Geen seconde spijt van, live streams met wielrennen (meer wedstrijden te zien dan wat op Eurosport 1/2 voorbij komt), auto/motorsport en recent de Olympische spelen, volop keus en reclamevrij! En commentaar bij de streams is bijv. ook in het Engels beschikbaar. Geen app voor m’n LG OLED, da’s wel een minpuntje.

Bij mij loopt het beeld niet helemaal soepel zonder tv app. Bij films stoor ik me daar ook behoorlijk aan, dus heb nu alleen Netflix en prime terwijl ik liever arthouse films kijk.
Ja, ze maken zich zo te horen best zorgen ook.josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:47:
Jose Maria Lopez geeft aan dat ze inderdaad problemen hebben met de #7, dus het is nog niet per se gedaan.
Op mijn tv iig niet. Maar ik heb dat wel vaker, dat net een jaar jongere Samsung tv's wel een app hebben, dus wellicht bestaat het wel.CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:35:
[...]
Het is tegenwoordig onderdeel van Discovery+, wellicht heeft die wel een app en kun je daarop ook inloggen?

Met nog 3 uur te gaan is dat kwartier vast wel ergens te vinden.Orphu schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:52:
@josh-hill Als ze inderdaad problemen hebben zou het leuk zijn voor Glickenhaus om op een derde plaats te finishen! alhoewel ze ruim 4 laps achter liggen.

De start en rond 20/22 uur was er regen in Le Mans.Amphiebietje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:53:
Waarom moet het hier nu stortregenen en in Le Mans alleen wat enge wolken?

Amphiebietje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:53:
Waarom moet het hier nu stortregenen en in Le Mans alleen wat enge wolken?
Heb gisteren ook lang moeten zoeken hoe ik dat dan op tv kreeg (native Samsung app). Gezocht op RTL GP, Le mans etc... niks gevonden. Was wel op abo van vriendin, dacht even dat die geen live tv had dan ofzo.Marc3l schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
Valt ook tegen, geen Chromecast ondersteuning voor live uitzendingen
Daarna voor 1ct zelf maar afgesloten, op pc gechecked, in FF niks, uiteindelijk in Brave wel, live tv is wat verstopt. Gekke is dat daarna het in de tv app het weer wel werkte ... Denk dat er extra DRM nodig is voor live tv, waardoor het niet overal wil werken.
Die reed eerst voor WRT in de Audi in de hoop dat hij in een Audi LMP1 terecht zou komen.
Omdat Audi was gestopt met Le Mans, is hij geswitcht naar Porsche, maar die zijn er ook mee gestopt.
En nu heb je dadelijk wellicht een WRT hypercar.
Op mijn Android telefoon en iPad kan ik de stream wel gewoon vinden maar als ik die wil casten geeft hij aan dat er voor live uitzendingen nog geen support is.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Heb gisteren ook lang moeten zoeken hoe ik dat dan op tv kreeg (native Samsung app). Gezocht op RTL GP, Le mans etc... niks gevonden. Was wel op abo van vriendin, dacht even dat die geen live tv had dan ofzo.
Daarna voor 1ct zelf maar afgesloten, op pc gechecked, in FF niks, uiteindelijk in Brave wel, live tv is wat verstopt. Gekke is dat daarna het in de tv app het weer wel werkte ... Denk dat er extra DRM nodig is voor live tv, waardoor het niet overal wil werken.
Op mijn Philips tv heb ik wel een Videoland app maar zie ik weer geen live uitzendingen of banner voor Le Mans.
Denk als het zover komt, dan Vanthoor zeker wel eens kans maakt hoor!josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:00:
Ik heb altijd wat medelijden met Laurens Vanthoor.
Die reed eerst voor WRT in de Audi in de hoop dat hij in een Audi LMP1 terecht zou komen.
Omdat Audi was gestopt met Le Mans, is hij geswitcht naar Porsche, maar die zijn er ook mee gestopt.
En nu heb je dadelijk wellicht een WRT hypercar.
Een extreem goede rijder, met een geschiedenis met WRT.
En daarnaast, hij is nog steeds wel een VAG rijder; denk als hij bijv naar Bently of BMW was overgestapt er meer problemen waren.
Klopt, Videoland TV App mag het niet uitzenden (heeft met uitzendrechten te maken). Ze mogen het alleen op de Vdieoland Website/App aanbieden, en dat je het dan zelf cast naar de TV ...Marc3l schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
Op mijn Philips tv heb ik wel een Videoland app maar zie ik weer geen live uitzendingen of banner voor Le Mans.

(Hebben ze op Twitter bevestigd gisteren)
[Voor 25% gewijzigd door Ryur op 22-08-2021 13:06]
Ja, dat is niet genoeg.CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:53:
[...]
De start en rond 20/22 uur was er regen in Le Mans.

Dat werkt dus niet, het castenRyur schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:04:
Klopt, Videoland TV App mag het niet uitzenden (heeft met uitzendrechten te maken). Ze mogen het alleen op de Vdieoland Website/App aanbieden, en dat je het dan zelf cast naar de TV ...
(Hebben ze op Twitter bevestigd gisteren)
Edit: casten via de IPad werkt wel.
[Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 22-08-2021 13:26. Reden: Edit, via Ipad werkt het wel]
Heeft hij al gedaanCH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:16:
Rinaldi Racing is uitgevallen. Dan zal Bleekemolen zometeen wel bij RTL 7 verhaal komen doen...
Ik zit lekker via Airplay te kijken. Dus Chromecast werkt misschien niet, maar Airplay welMarc3l schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:14:
[...]
Dat werkt dus niet, het casten
[Afbeelding]

In elk geval is deze keer er niet eentje gewoon lomp rechtdoor tegenaan geknald, zoals gisteravond.josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:22:
Dat is schrikken (auto midden op de baan). Leuk dat dat live in beeld was, vanuit de #63.
Toch gelukt, casten via de Ipad werkt wel.Ryur schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:22:
[...]
Ik zit lekker via Airplay te kijken. Dus Chromecast werkt misschien niet, maar Airplay wel

Die de #1 van Floersch ook te laat zag.Amphiebietje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:25:
In elk geval is deze keer er niet eentje gewoon lomp rechtdoor tegenaan geknald, zoals gisteravond.
Er waren net wel wat reports van regen (zie een van mijn vorige berichten), maar dat is met een sisser afgelopen.Khaelos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:32:
Er is word op het circuit geen regen meer verwacht toch?
De airjacks achteraan zijn stuk. Daardoor hebben ze tijdens de normale stop enkel de voorwielen kunnen wisselen en moest hij opnieuw binnenkomen voor de achterwielen.nick93192 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:54:
Iemand enig idee waarom Frijns een extra stop heeft gemaakt tov de #41? Vraag me af of de #31 niet een stop tekort komt op het einde van de race.
Op de beelden leek het alsof ze de auto met een luchtkussen "opgekrikt" hebben.
Speel ook Airplane Manager en Repeat
Er is een maximum aantal mensen (4) dat tegelijkertijd aan de auto mag werken terwijl de auto in de pitstraat staat. Dus wellicht waren er 2 anderen met andere taken bezig.Onbekend schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:59:
Waarom wordt bij een bandenwissel soms maar door 1 persoon de bouten los en vastgedraaid i.p.v. 2? Dat gaat dan toch bijna 2x zo snel?
Ik zit voor 2022 te denken aan Traveldestinations in de Porsche curve. Wel duur maar die locatie lijkt me top.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Soms kan je niet de hele auto zien, dus zou het inderdaad kunnen zijn dat anderen met iets anders bezig zijn.Mu.siQ schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:02:
[...]
Er is een maximum aantal mensen (4) dat tegelijkertijd aan de auto mag werken terwijl de auto in de pitstraat staat. Dus wellicht waren er 2 anderen met andere taken bezig.
In het begin van de race waren er vaak alleen maar bandenwissels, dus vandaar dat het misschien opviel.
Speel ook Airplane Manager en Repeat
De pitcrew van vier personen beslaat 2 technische personen, die de banden mogen wisselen e.d. en twee die de coureur mogen assisteren. Het schoonmaken van de ruit en de koplampen wordt daarbij niet meegerekend, in het kader van de veiligheid is dat altijd toegestaan.Mu.siQ schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:02:
Er is een maximum aantal mensen (4) dat tegelijkertijd aan de auto mag werken terwijl de auto in de pitstraat staat. Dus wellicht waren er 2 anderen met andere taken bezig.
Het is zelfs zo, dat degenen die de auto in de pitsstraat mogen helpen een armband dragen, zodat duidelijk is welke personen aan de auto mogen sleutelen buiten de pitbox.

Zo te zien (en gezien de username van de poster die het op Reddit gepost heeft) zou ik zeggen dat https://illustratedtracks.com/ zijn website is waar hij zijn posters verkoopt. Directe link: https://illustratedtracks...rcuit-de-la-sarthe-poster
Nog wat Facebook posts met fotos:
https://www.facebook.com/...s/posts/10158990116572912 - Ochtendgloren
https://www.facebook.com/...s/posts/10158989863712912 - Ford chicane by night
[Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 14:43]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ochtendgloren geeft altijd de mooiste plaatjes. Helaas ben ik dan meestal in slaap gesukkeld.
Vooral bij de Dunlop bridge kun je dan mooie foto's maken.

volgend jaar toch beter plannen
Ik zit op Epinettes. Met een stepje ben je zo op het circuit. Ik wilde eigenlijk bij Porsche Curves maar de engelse eventbureaus konden dit jaar niets organiseren.psy schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:06:
Aan de local's.....Welke campsites zijn jullie nu?
Ik zit voor 2022 te denken aan Traveldestinations in de Porsche curve. Wel duur maar die locatie lijkt me top.
Als ik volgend jaar weer ga (moet mijn broer nog even overhalen) hoop ik (ook) dat de glamping weer open is, of we gaan naar Houx, moeten even kijken wat we doen.jfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:03:
Ik zit op Epinettes. Met een stepje ben je zo op het circuit. Ik wilde eigenlijk bij Porsche Curves maar de engelse eventbureaus konden dit jaar niets organiseren.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

https://www.flickr.com/photos/tosemime/
In de derde race van hun eerste jaar dat ze meedoen.Tosemime schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:41:
Wel indrukwekkend wat glickenhaus laat zien, als privé team met een nieuwe auto maar 3 ronden achter de leidende Toyota en in dezelfde ronde als de Alpine

Ja, het zeker indrukwekkend! Bij de FIAWEC stream hebben ze dat ook meermaals aangehaald in de afgelopen 24 uur.
Ben benieuwd of Job van Uitert nog voorbij weet te komen aan Loic Duval.
[Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 15:43]

Alleen jammer dat het niet in beeld is.
[Voor 20% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2021 15:44]