Toon posts:

24 uur van Le Mans 2021 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Van Uitert is aan het knallen, zouden ze bloed ruiken of zo? In een ronde heeft Job ~9s goed gereden tov de eerste LMP2 Pro/Am.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Whoaaa 😮

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:55
Team WRT #41 aan de leiding valt stil... -O-

[Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2021 15:58]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:35
Spannend

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wow. Op de FIAWEC stream zitten ze net WRT op te hemelen, dat een 1-2 bij de eerste WEC-race en dan ook nog Le Mans, een groot bewijs voor het talent is bij het team...

Moet opeens aan Toyota 2016 denken...

[Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 15:59]

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Te weinig brandstof? :o

En ja.. Toyota 5 min voor het eind ook toen ja.. op de finishlijn

[Voor 60% gewijzigd door Khaelos op 22-08-2021 16:01]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

• Paulus07
  • Niet online
Zou wel heel zuur zijn

• josh-hill
Gevaarlijk zo met die traditionele afvlagging als er in LMP2 voor de overwinning wordt gevochten met wat wagens in de weg.

Maar idd, de #41 wordt zo niet gekwalificeerd, zelfs als ze hem nu nog aan de praat krijgen (laatste ronde niet binnen bepaalde tijd).

[Voor 36% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2021 16:04]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Waarschijnlijk.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:31

Dat was close bij Mr. Vlagman

• Paulus07
  • Niet online
Wie gaat er dan ook op het circuit staan met z'n vlaggetje 😛

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Robin Frijns dus ook een winst op Le Mans op zijn naam, nice! :)

Bedankt voor de gezelligheid, heren! :) :Y

[Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 16:15]

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:58
Mooi einde! Wel gevaarlijk om zo af te vlaggen als er nog gestreden wordt om een overwinning.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PjotrStroganov schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:19:
Mooi einde! Wel gevaarlijk om zo af te vlaggen als er nog gestreden wordt om een overwinning.
Gelukkig is de start en finish redelijk breed, is het traditie en weten de coureurs ook dat iemand er staat. ;) Hou je onbewust echt wel rekening mee, ook in de heat of the moment.

[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 16:22]

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:10
Moet je ook ballen hebben. Ook voor geld had ik er niet zomaar gestaan.

• josh-hill
Weet iemand waar dat vlaggetje van is bij Toyota?

• lochpatje
  • Laatst online: 22:20
Maar je mag niet met een beetje wielspin wegrijden in de pitstraat :S

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
lochpatje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:46:
Maar je mag niet met een beetje wielspin wegrijden in de pitstraat :S
Ja, want een auto met wheelspin heeft geen grip en glijdt alle kanten uit als je pech hebt.

Om het wat te visualiseren; https://www.reddit.com/r/...from_nascar_truck_series/

• PatrickC
  • Laatst online: 22:47
Ja, daar heeft de race leiding toch wel even een steekje laten vallen vind ik. De race is pas over als je over de finish bent… dat ‘show’ rondje mag je daarna wel in het uitlooprondje doen.

• josh-hill
CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Ja, want een auto met wheelspin heeft geen grip en glijdt alle kanten uit als je pech hebt.

Om het wat te visualiseren; https://www.reddit.com/r/...from_nascar_truck_series/
Als voorbeeld had je ook Bottas in de pitstraat op de Red Bull Ring dit jaar kunnen geven. :+

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PatrickC schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:07:
Ja, daar heeft de race leiding toch wel even een steekje laten vallen vind ik. De race is pas over als je over de finish bent… dat ‘show’ rondje mag je daarna wel in het uitlooprondje doen.
Dat uitloop rondje is toch ook na de finish? :? Dat is precies wat Toyota deed, hoewel slecht te zien omdat je net de Ford-chicane uit komt.

[Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 17:10]

• josh-hill
Feit is inderdaad wel dat de meesten altijd relatief rustig over de finish komen bij de 24 uur van Le Mans. Maar je hebt toch ook wel dat er ergens nog om een plek gevochten wordt. Vooral die combinatie maakt het tricky, al helemaal met zo'n afvlagger op de baan.

• PatrickC
  • Laatst online: 22:47
CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Dat uitloop rondje is toch ook na de finish? :? Dat is precies wat Toyota deed, hoewel slecht te zien omdat je net de Ford-chicane uit komt.
Volgens mij reden die Toyota’s al langzaam voordat ze de finish passeerden en de andere auto’s die geen strijd meer hoefde te voeren bleven er rustig achter rijden, zodat ze niet nog een rondje hoefde te rijden. Hierdoor haalde de top 2 van de LMP2 hun nog bijna in, omdat die nog op hoge snelheid reden voor de overwinning in de LMP2 klasse.

[Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 22-08-2021 17:16]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PatrickC schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:15:
[...]

Volgens mij reden die Toyota’s al langzaam voordat ze de finish passeerden en de andere auto’s die geen strijd meer hoefde te voeren bleven er rustig achter rijden, zodat ze niet nog een rondje hoefde te rijden. Hierdoor haalde de top 2 van de LMP2 hun nog bijna in, omdat die nog op hoge snelheid reden voor de overwinning in de LMP2 klasse.
Doordat ze de Ford chicane uit kwamen, daardoor reden ze "maar" 100km/u. Maar dat geeft voor dat kleine stukje tot de start/finish een dusdanig vertekend beeld, dat je het nauwelijks ziet, dat verschil in snelheid bedoel ik dan.

De andere auto's hebben echt de pace niet om de Toyota's in te halen, dus dat had sowieso niet gebeurd. Daarnaast was de tijd ook voorbij, dus dan zouden die LMP2 auto's alsnog afgevlagd zijn geweest.

[Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2021 17:19]

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Maar het was een leuke editie dit jaar, die alles had inclusief drama in de laatste ronde.

Op naar volgend jaar.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Ja, was gedenkwaardig. Ik ben niet naar de huldiging gegaan (had al genoeg gelopen en weinig geslapen de afgelopen 2 dagen en de brandende hitte hielp daar niet bij). Maar het was een fantastische wedstrijd met gelukkig weinig echte grote problemen en ongelukken. Epinettes is intussen al half leeg maar ik blijf nog een nachtje. Morgen weer fris langs Parijs. Ciao.

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 17:58
CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Doordat ze de Ford chicane uit kwamen, daardoor reden ze "maar" 100km/u. Maar dat geeft voor dat kleine stukje tot de start/finish een dusdanig vertekend beeld, dat je het nauwelijks ziet, dat verschil in snelheid bedoel ik dan.

De andere auto's hebben echt de pace niet om de Toyota's in te halen, dus dat had sowieso niet gebeurd. Daarnaast was de tijd ook voorbij, dus dan zouden die LMP2 auto's alsnog afgevlagd zijn geweest.
Dus op het moment dat de tijd voorbij is, staat de eindstand vast? Ik dacht altijd dat dit pas op de finishlijn werd bepaald.

[Voor 4% gewijzigd door PjotrStroganov op 22-08-2021 17:49]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50
PjotrStroganov schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:48:
[...]

Dus op het moment dat de tijd voorbij is, staat de eindstand vast? Ik dacht altijd dat dit pas op de finishlijn werd bepaald.
Op het moment dat de nr 1 over de finish gaat, is iedereen die daarna over de lijn gaat ook gefinisht.
Je hebt nog zo'n 7min nogwat om over de finish te komen als de nr1 de zwart-wit geblokte vlag heeft gekregen.

• Paulus07
  • Niet online

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47

Fuelke

Forza Ferrari

De 24H van Le Mans is pas voorbij als de leider afgevlagd is. Als beide LMP2's nog langs de Toyota waren geraakt hadden ze nog een extra rondje kunnen rijden.

't is enkel bij de 24H van de Nürburgring dat je na het verstrijken van de 24 uur racetijd wordt afgevlagd en de race voorbij is ook al ben je niet de leider.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• josh-hill
Echt zuur voor Robert Kubica inderdaad.

Is er al bekend wat er nu met de #41 aan de hand was?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PjotrStroganov schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:48:
Morgen is er nog scruteneering. :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:54:
Niet alleen voor hem, voor de gehele equippe natuurlijk. ;)
Volgens mij was de brandstof gewoon op.

• josh-hill
CH4OS schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:41:
[...]
Niet alleen voor hem, voor de gehele equippe natuurlijk. ;)
Natuurlijk, maar de andere paar keer dat ie mee heeft gedaan heeft ie de finish ook niet gehaald, en op die foto zie je Kubica (of ben ik blind?).

[Voor 8% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2021 19:52]

• Oranje Banaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-05 13:07
jfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:48:
Ja, was gedenkwaardig. Ik ben niet naar de huldiging gegaan (had al genoeg gelopen en weinig geslapen de afgelopen 2 dagen en de brandende hitte hielp daar niet bij). Maar het was een fantastische wedstrijd met gelukkig weinig echte grote problemen en ongelukken. Epinettes is intussen al half leeg maar ik blijf nog een nachtje. Morgen weer fris langs Parijs. Ciao.
Wij staan op Epinettes, maar wij hebben te horen gekregen dat we van de camping af moeten omdat deze vannacht om 12 uur sluit. De organisatie was echt ruk dit jaar. De wedstrijd was wel gaaf!

• jfeelders

jfeelders

Topicstarter
Dat hoop ik niet. Op het officiele openingstijden-document van de lemans.org site staat 12u morgenmiddag.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06 23:14
Ik ga altijd ff een paar uurtjes slapen, om bij zonsopkomst weer langs het circuit te staan. Maar vanmorgen geen zon... Maar wat werd ik een half uurtje later getrakteerd zeg. Wat een mooi licht <3
En direct daarna weer dichte mist.

Morgen terug naar huis rijden en dan kan het werk aan de foto's beginnen. En de race terug kijken, want zonder Radio Le Mans is het toch lastiger om de race goed te volgen.

Hopelijk hoeven we nu maar een maand of 9 tot het volgende bezoek te wachten.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Oranje Banaan
jfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:52:
Dat hoop ik niet. Op het officiele openingstijden-document van de lemans.org site staat 12u morgenmiddag.
Wij kregen het te horen toen we net de camping opliepen. Ze hebben het aangepast zeggen ze. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer gewoon op mulsanne staan.

• Richard117
jfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:52:
Ik sta op Houx Annexe, en hier hangt een bord aan de poort met sluiting maandagmiddag 12 uur. Dat is de 13 jaar dat ik hier kom al zo geweest.

En anders hebben ze een probleem, er zijn hier nog iets te veel mensen op de camping met slaapgebrek of bier achter de kiezen om nu nog de weg op te gaan :+

• Oranje Banaan
Mss dat we het verkeerd hebben verstaan, ons Frans is niet het allerbeste...

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:18
josh-hill schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:54:
[...]

https://w-racingteam.com/...hours-debut-with-lmp2-win

"stopped on the track, with a broken throttle sensor."

Zuur zo een sensor die het 23 uur en 59 minuten volhoudt.... :/

erutangiS

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54

TommyGun

Stik er maar in!

jfeelders schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:48:
Ik ben alweer thuis, heb de grote menigte niet gemist. Mag wel vaker met 50k man ;) alleen te weinig shops en eettentjes... Succes morgen!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
TommyGun schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:58:
Ik ben alweer thuis, heb de grote menigte niet gemist. Mag wel vaker met 50k man ;) alleen te weinig shops en eettentjes... Succes morgen!
Ja, voor 75k mensen voorzien is andere koek dan voor 250k. ;)

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-05 11:36
Richard117 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:59:
Ik ga altijd ff een paar uurtjes slapen, om bij zonsopkomst weer langs het circuit te staan. Maar vanmorgen geen zon... Maar wat werd ik een half uurtje later getrakteerd zeg. Wat een mooi licht <3
En direct daarna weer dichte mist.

Morgen terug naar huis rijden en dan kan het werk aan de foto's beginnen. En de race terug kijken, want zonder Radio Le Mans is het toch lastiger om de race goed te volgen.

Hopelijk hoeven we nu maar een maand of 9 tot het volgende bezoek te wachten.

[Afbeelding]
wat een heerlijke foto, Richard! ik vonmd de maan in de avond ook zo gaaf...en de cameramensen dachten hetzelfde tijdens gele vlagsituaties

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PresidentSkroob schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

wat een heerlijke foto, Richard! ik vonmd de maan in de avond ook zo gaaf...en de cameramensen dachten hetzelfde tijdens gele vlagsituaties
Ja, was mooie volle maan tijdens de race!

• Richard117
PresidentSkroob schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

Dank je :)
Die maanstand had ik maanden geleden al gezien, opkomst zou een paar minuten na zonsondergang zijn. Dus ik had al een locatie en shot voorbereid, maar toen ging het rond 21:00 regenen en viel mijn plan letterlijk in het water. Zo balen, want ik denk niet dat veel mensen dat in hun voorbereiding al had gezien

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:55
Vanochtend nog even over (een deel van) het circuit gereden en weer thuis. Natte tenten hangen te drogen. Ben blij dat ik vannacht geen AC/DC meer hoef te horen of de Franse Karaokebar.

Voor volgend jaar nog een goede job zien te vinden, zodat ik ook met een Ferrari op de camping kan staan. Op de linker helft van Epinettes stonden: Ferrari F430, Lambo Huracan, Audi R8, TVR Tuscan, Aston Martin, Nissan GTR en een Porsche GT3.

Net nog even een samenvatting gekeken. Wat zie je veel op het circuit maar wat mis je toch een hoop van de wedstrijd.

Het merendeel doorgebracht op 17, Dunlop en de Tertre Rouge esses. Met name in de nacht is zo'n tribune een heel stuk warmer dan het open gras.
Ik ben speciaal lid geworden van de ASO (60€) zodat ik kaarten in de voorverkoop kon kopen. Voor 2 man heb je gelijk de kosten eruit (40% korting op tickets & Camping).
Voor jfeelders: Als je volgend jaar wil douchen op het circuit ipv op de camping, kan dat met tribunekaarten voor 17/18 (gratis). Kluisjes hebben ze ook (ook gratis) en bij 17 hebben ze binnen een restaurant (met schermen) en schone toiletten. .

Woensdag t/m vijdag alle tribunes afgestruint (voor vragen: shoot)
Dunlop en 17 lijken mijn favorieten. Dunlop voor de aktie (+ scherm) en 17 vanwege faciliteiten, recht voor het scherm, pit exit en uitzicht op de pits (we keken in de boxen van de Glickenhaus, rechts daarvan de Alpine en links nog uitzicht op de 2 WTR boxen).
34 (rechts) is (alleen) mooi om te zien bij de start van de quali. DIt is de pit exit en je kijkt bovenop de laatste 14 pitboxen (deze zijn open), met 2* rode vlag hebben we de hele meute 3* en masse zien wegrijden.

Op de terugweg is al voorzichtig de 2022 editie aan bod gekomen.

• jfeelders

jfeelders

Topicstarter
Ik heb vanochtend ook nog even het openbare weg gedeelte van het circuit gereden voordat ik de autoroute op ging. Mijn foto's van het weekend: https://1drv.ms/u/s!ArnXJ0bl1co2lJsYNM3ppJOr9MxFTg?e=8mXWaT

Ik ga tribune 17 onthouden. Vanwege de drukte ;) had ik daar dit jaar niet extra voor gekozen boven General Admission. Als het volgend jaar weer druk wordt dan is dat zeker het overwegen waard.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wellicht een beetje offtopic voor hier, maar vandaag is bekend geworden dat per 2023 ook Cadillac zal aansluiten in het LMDh programma, in zowel WEC als IMSA: http://www.dailysportscar...amme-in-imsa-and-wec.html. Dit betekend ook de terugkeer van Chip Ganassi Racing! *O*

[Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2021 16:23]

• jan390
CH4OS schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:22:
Wellicht een beetje offtopic voor hier, maar vandaag is bekend geworden dat per 2023 ook Cadillac zal aansluiten in het LMDh programma, in zowel WEC als IMSA: http://www.dailysportscar...amme-in-imsa-and-wec.html. Dit betekend ook de terugkeer van Chip Ganassi Racing! *O*
Verdomme, moeten we in 2023 ook weer terug.

Deze video van de boardcam van Sophia Florsch kwam ik gisteren ook nog tegen: Marshalls/medical team die haar uit de auto willen terwijl ze aan de telefoon nog bezig is om de auto te starten om door te kunnen rijden. Deur open/deur dicht, deur open/deur dicht.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 13:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

jan390 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:
Deze video van de boardcam van Sophia Florsch kwam ik gisteren ook nog tegen: Marshalls/medical team die haar uit de auto willen terwijl ze aan de telefoon nog bezig is om de auto te starten om door te kunnen rijden. Deur open/deur dicht, deur open/deur dicht.
Ik geef ze wel gelijk, ze had al twee klappen gehad en stond nog steeds op een gevaarlijk punt. En door adrenaline, fanatisme of de shock kan zo'n coureur geen idee hebben hoe het er voor staat. Maar ja, lastige beslissing, want het hoort er ook wel een beetje bij dat ze zo'n wrak met behulp van een paperclip en wat spuug nog terug in de pitstraat weten te krijgen, oplappen en weer doorgaan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• psy
Ik ben aan het kijken om toch maar eens te gaan volgend jaar.
Plan is om te gaan met een gehuurde camper, en dan van woensdag t/m zondagavond of anders maandagochtend.

We willen liefst een campsite die niet te ver van het circuit ligt. Na wat zoeken en youtube kijken kwam ik uit op traveldestinations Porschecurves, maar die is dus al uitverkocht.

Alternatief was Houx; Houx numbered is ook al uitverkocht maar unnumbered nog niet. Maakt dat nog veel uit? Groot voordeel van Houx is de elektra.

Iemand ervaringen?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
psy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:13:
Ik ben aan het kijken om toch maar eens te gaan volgend jaar.
Plan is om te gaan met een gehuurde camper, en dan van woensdag t/m zondagavond of anders maandagochtend.

We willen liefst een campsite die niet te ver van het circuit ligt. Na wat zoeken en youtube kijken kwam ik uit op traveldestinations Porschecurves, maar die is dus al uitverkocht.

Alternatief was Houx; Houx numbered is ook al uitverkocht maar unnumbered nog niet. Maakt dat nog veel uit? Groot voordeel van Houx is de elektra.

Iemand ervaringen?
De 2021 editie is net geweest en de campings zijn nu al uitverkocht? Dat klinkt een beetje ongeloofwaardig, om eerlijk te zijn, volgens mij is de ticket verkoop niet eens gestart.

Ik heb in 2019 met mijn broer in een tent op Houx gezeten, was prima camping!

[Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 13:37]

• psy
Dat vond ik ook wel merkwaardig, maar waarom zouden ze daarover liegen? Dat kan ik niet echt plaatsen.
Deze heb ik gebeld - https://lemansrace.com/
Mijn eerste optie was ook nog de allerduurste (559 pond) 8)7

Overigens had ik alleen gevraagd naar de Traveldestinations en Houx.

[Voor 14% gewijzigd door psy op 09-09-2021 13:45]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik had simpelweg niet verwacht dat het zo snel al wel weer zou gaan met de campings e.d. Toen ik in 2019 ging, boekte ik geloof ik ergens januari / februari 2019 voor camping Houx.
psy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:13:

Iemand ervaringen?
Trouwens, ik bedenk mij net; op Houx is de plek altijd ongeveer 35 vierkante meter. Ongenummerde plaatsen houdt in dat je bij aankomst jouw plek toegewezen krijgt, that's it. Ik kan alleen helaas niet meer vinden wat ik in 2019 had.

[Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 13:58]

• psy
Wellicht dat zij een maximale hoeveelheid tickets/plaatsen mogen verkopen. Dat zou het wel kunnen verklaren.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@psy Ik denk dat het per aanbieder verschilt; https://grandprixticketsh...-24uur-le-mans-frankrijk/ is namelijk ook alles uitverkocht, terwijl op https://t-car.motorsportt.../wec/le-mans-24-2/kaarten de verkoop inderdaad nog niet gestart is.

Het zou mij niet verbazen als sommige aanbieders vooral een soort van FOMO hebben gecreëerd.

[Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 14:09]

• psy
CH4OS schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:02:
@psy Ik denk dat het per aanbieder verschilt; https://grandprixticketsh...-24uur-le-mans-frankrijk/ is namelijk ook alles uitverkocht, terwijl op https://t-car.motorsportt.../wec/le-mans-24-2/kaarten de verkoop inderdaad nog niet gestart is.

Het zou mij niet verbazen als sommige aanbieders vooral een soort van FOMO hebben gecreëerd.
Al staan bij die eerste geen jaartallen bij. Ik betwijfel of dit voor 2022 is...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter

Zie links in de witte balk. Lijkt me duidelijk dat het wel voor 2022 is. :)

[Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 14:20]

• psy
CH4OS schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:19:
[Afbeelding]

Zie links in de witte balk. Lijkt me duidelijk dat het wel voor 2022 is. :)
Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb of er dan ook campingplaatsen verkocht worden.
Ik zeg ook, die eerste link ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
7(8)7 :facepalm: * CH4OS moet even wakker worden... :')

Ik heb me in elk geval ingeschreven bij de tweede link.

[Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 14:23]

• Richard117
Kaartverkoop start voor normale edities (dus in juni) normaal gesproken pas in november en is voor 2022 dus nog niet gestart. Wel zullen reisorganisaties misschien alvast een pre order doen zodat ze direct kunnen bevestigen als de werkelijke verkoop begint.

Houx is normaal gesproken ook mijn camping, dit jaar was die niet beschikbaar en stond ik op Houx Annexe. Maar volgend jaar indien mogelijk gewoon weer Houx, is toch net wat luxer met stroompalen etc.

[Voor 17% gewijzigd door Richard117 op 09-09-2021 14:24]

• psy
Wel fijn dat hier Houx ervaring zit. Is unnumbered ook voorzien van elektra? En hoe zijn de toiletten eigenlijk?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
psy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:37:
Wel fijn dat hier Houx ervaring zit. Is unnumbered ook voorzien van elektra? En hoe zijn de toiletten eigenlijk?
Plekken zijn 100% gelijk. :) Dus: ja. Verwacht van de toiletten geen kwalitatieve hoogstandjes, maar slecht is het ook niet. Zelfde geldt voor de douches trouwens.

Tijdens de race of drukte op het circuit, is het sowieso handig om naar het toilet te gaan op de camping, op het circuit kun je (zeker tijdens de race) lange wachtrijen voor het toilet verwachten, zeker rondom de grand stands.

[Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2021 14:47]

• psy
Heb nu een prijs voor Houx unnumbered. 329 pond. Dat is dus 378 euro pp (bij 2 man). Is dat een beetje wat je ook hier in euro's betaald...?

Nog een alternatief gevonden aan de Porsche Curves, Village on the curves (private campsite).
http://www.beermountain.com/p/village-on-curves.html

Deze geeft een quote van 930 totaal, dus 465 pond is 535 euro pp.
Dan heb je wel een wat meer premium ervaring natuurlijk aan het circuit, betere beveiliging en toiletten enzo.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@psy Hou er trouwens wel rekening mee, afhankelijk van waar je een plek hebt op het circuit, dat het best even een eindje nog lopen kan zijn. In 2019 hadden mijn broer en ik ook Dunlop tribune tickets. Naar die tribune toe, was het vanaf onze plek op Houx (zaten zo'n beetje in het midden denk ik) ongeveer een half uur lopen.

• psy
CH4OS schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:56:
@psy Hou er trouwens wel rekening mee, afhankelijk van waar je een plek hebt op het circuit, dat het best even een eindje nog lopen kan zijn. In 2019 hadden mijn broer en ik ook Dunlop tribune tickets. Naar die tribune toe, was het vanaf onze plek op Houx (zaten zo'n beetje in het midden denk ik) ongeveer een half uur lopen.
Ja, daarom let ik ook op.
"Free shuttle bus operating to different parts of the circuit" (bij Village on the curves)

Al is een fietsje ofzo wellicht ook wel handig.

Ik zag al dat de Porsche curves iets ten zuiden liggen, dus je loopt niet eventjes naar de start/finish toe.

Maar Houx zal allicht wel handiger liggen. Keuzes, keuzes.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
psy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:06:
[...]

Ja, daarom let ik ook op.
"Free shuttle bus operating to different parts of the circuit" (bij Village on the curves)

Al is een fietsje ofzo wellicht ook wel handig.

Ik zag al dat de Porsche curves iets ten zuiden liggen, dus je loopt niet eventjes naar de start/finish toe.

Maar Houx zal allicht wel handiger liggen. Keuzes, keuzes.
De shuttles rijden alleen niet de gehele week. Voor de bekendere bochten zoals Mulsanne, Indianapolis en Arnage worden touringcars ingezet, die je dan met ongeveer een kwartiertje naar bestemming brengen.

• Richard117
psy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:47:
Heb nu een prijs voor Houx unnumbered. 329 pond. Dat is dus 378 euro pp (bij 2 man). Is dat een beetje wat je ook hier in euro's betaald...?

Nog een alternatief gevonden aan de Porsche Curves, Village on the curves (private campsite).
http://www.beermountain.com/p/village-on-curves.html

Deze geeft een quote van 930 totaal, dus 465 pond is 535 euro pp.
Dan heb je wel een wat meer premium ervaring natuurlijk aan het circuit, betere beveiliging en toiletten enzo.
Als ik je een tip mag geven, doe het niet. Belachelijk duur. Ticket Travel is inmiddels failliet en ik weet niet of de toko die de naam overgenomen heeft ook Le Mans aan gaat bieden. Maar daar was ik de laatste keer in 2019 €175 voor Houx numbered en €109 pp voor algemene toegang kwijt. Dat was al redelijk aan de prijs, maar omdat er bepaalde voordelen aan TT zat had ik dat er voor over.

Dit jaar zijn we lid geworden van de ACO, kost je €60 per jaar en dan kun je oa tickets met korting en voorrang kopen. €75 voor Houx Annexe, Houx zal wanneer deze weer open is rond de €100 zijn en Algemene toegang voor €53. Dan bespaar je dus ruim €700 op de bedragen die jij noemt.

Ongenummerde plaatsen wil zeggen dat ze hier niet het zelfde kunnen bieden als op een genummerd plekje. Dat kan varieren van een dikke boom waardoor een tentje wel past maar een caravan/camper niet, het afvoerputje van de camping dat bij regen als eerste onderloopt of bv een grote afstand naar een stroompaal. Voordeel kan dan weer zijn dat ze soms wat groter zijn dan normale plekjes.

Houx ligt binnen de hekken van het circuit, dus je moet een toegangskaart hebben om op de camping te komen. Daardoor zit het daar qua veiligheid wel goed. Qua afstand tot de verschillende delen van het circuit zit je op Houx ook goed. Dit jaar stond ik bv op Houx Annexe en moest ik letterlijk 1,2km fietsen/lopen om 2m van mijn caravan aan de andere kant van de muur op het circuit terrein te staan. 8)7

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Richard117 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:47:
Als ik je een tip mag geven, doe het niet. Belachelijk duur. Ticket Travel is inmiddels failliet en ik weet niet of de toko die de naam overgenomen heeft ook Le Mans aan gaat bieden. Maar daar was ik de laatste keer in 2019 €175 voor Houx numbered en €109 pp voor algemene toegang kwijt. Dat was al redelijk aan de prijs, maar omdat er bepaalde voordelen aan TT zat had ik dat er voor over.
TicketTravel is overgenomen, maar verkoopt ook geen WEC meer. :( Baal daar best wel van.
Dit jaar zijn we lid geworden van de ACO, kost je €60 per jaar en dan kun je oa tickets met korting en voorrang kopen. €75 voor Houx Annexe, Houx zal wanneer deze weer open is rond de €100 zijn en Algemene toegang voor €53. Dan bespaar je dus ruim €700 op de bedragen die jij noemt.
Zal hier zelf ook eens naar kijken. Als de korting meer is dan die 60 euro kost, is het een nobrainer natuurlijk.
Ongenummerde plaatsen wil zeggen dat ze hier niet het zelfde kunnen bieden als op een genummerd plekje. Dat kan varieren van een dikke boom waardoor een tentje wel past maar een caravan/camper niet, het afvoerputje van de camping dat bij regen als eerste onderloopt of bv een grote afstand naar een stroompaal. Voordeel kan dan weer zijn dat ze soms wat groter zijn dan normale plekjes.
Ik dacht dat de plaatsen altijd minimaal 35 vierkante meter zijn? En voor de rest natuurlijk dezelfde gemakken die Houx normaliter biedt.
Houx ligt binnen de hekken van het circuit, dus je moet een toegangskaart hebben om op de camping te komen. Daardoor zit het daar qua veiligheid wel goed. Qua afstand tot de verschillende delen van het circuit zit je op Houx ook goed. Dit jaar stond ik bv op Houx Annexe en moest ik letterlijk 1,2km fietsen/lopen om 2m van mijn caravan aan de andere kant van de muur op het circuit terrein te staan. 8)7
Ouch. Dit is wel lelijk idd!

• jan390
Als je al weet dat je gaat, idd lid worden van ASO en rechtstreeks boeken. Aso leden kunnen ook eerder boeken dan de rest en krijgen korting. Lidmaatschap heb je er in 1 jaar (voor 2 personen) al uit.

Ik kwam vandaag de volgende cijfers tegen van Le Mans dit jaar:
Totaal 19960 inhaalacties
Totaal 17771 ronden
Meeste inhaalacties: Toyota 8: 1095 keer
1527 pit stops
82* gele vlag

En als voorproefje is volgende weekende de 4 uur van spa. Entree is gratis.

[Voor 4% gewijzigd door jan390 op 09-09-2021 20:00]

• Richard117
jan390 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:50:
Als je al weet dat je gaat, idd lid worden van ASO en rechtstreeks boeken. Aso leden kunnen ook eerder boeken dan de rest en krijgen korting. Lidmaatschap heb je er in 1 jaar (voor 2 personen) al uit.

Totaal 17771 ronden
1527 pit stops
82* gele vlag

Even voor de duidelijkheid, ik zou voor de ACO gaan. Bij de ASO mag je naar de Dakar of Tour de France :+

• jan390
Richard117 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:46:
[...]

Even voor de duidelijkheid, ik zou voor de ACO gaan. Bij de ASO mag je naar de Dakar of Tour de France :+
Lol, bizar. Geen idee hoe dat heeft kunnen gebeuren.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jan390 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:50:

Totaal 17771 ronden
1527 pit stops
82* gele vlag

Volgend jaar rijdt het WEC de Zes uur van Spa, voorafgaand (maandje ervoor) aan de 24 uur van Le Mans 2022. ;)

EDIT:
Ander voordeeltje als ACO member: je kan tegenwoordig een naambordje (laten) maken en die ophangen in het circuit. :)

[Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 11:42]

• jan390
Voorverkoop ACO leden is vanochtend gestart voor 2022.
Tickets geboekt. En natuurlijk weer te laat voor de camping Tertre Rouge :'(

• Richard117
jan390 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:47:
Voorverkoop ACO leden is vanochtend gestart voor 2022.
Tickets geboekt. En natuurlijk weer te laat voor de camping Tetre Rouge :'(
Hier ook, maar dan weer ouderwets Houx *O*
Houx Annexe was dit jaar goed genoeg omdat ik er zo tenminste weer bij kon zijn, maar nu snel weer terug naar de camping waar ik al sinds 2009 sta.

• PresidentSkroob
Afgelopen augustus stond ik op Epinettes....ook wel aardig....was eerste optie omdat Beausejour dicht was...
Ik zat zelf aan Expo of Tertre Rouge te denken...iemand ervaring mee?

• psy
Ik heb ook maar eens zo'n ACO abo genomen. Maar alle tickets lijken pas beschikbaar te komen vanaf 10 december?

• psy
Richard117 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:50:
[...]

Hier ook, maar dan weer ouderwets Houx *O*
Houx Annexe was dit jaar goed genoeg omdat ik er zo tenminste weer bij kon zijn, maar nu snel weer terug naar de camping waar ik al sinds 2009 sta.
Die wil ik ook :9

• Richard117
psy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:01:
Ik heb ook maar eens zo'n ACO abo genomen. Maar alle tickets lijken pas beschikbaar te komen vanaf 10 december?
10 december start de publieke verkoop, ACO leden kunnen het al sinds gisteren. Ben je wel ingelogd met je ACO account?

• psy
Richard117 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:59:
[...]

10 december start de publieke verkoop, ACO leden kunnen het al sinds gisteren. Ben je wel ingelogd met je ACO account?
Ja na 10 minuten navigeren op de hoofdzakelijk franse website is het gelukt om een betaalde account te nemen. Ben ook ingelogd maar niets is beschikbaar.

• psy
Nu kan ik ze wel zien. Maar Houx (alledrie) staat al op "Epuisé" :X

Zouden er beperkt plaatsen zijn voor ACO members? Dus dat vanaf morgen nog een bups vrijkomt? Of heb ik nu pech?

[Voor 45% gewijzigd door psy op 09-12-2021 08:46]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54

TommyGun

Stik er maar in!

Zal wennen worden na 2021, nu al die dronken Britten weer komen :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Richard117
psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:43:
Nu kan ik ze wel zien. Maar Houx (alledrie) staat al op "Epuisé" :X

Zouden er beperkt plaatsen zijn voor ACO members? Dus dat vanaf morgen nog een bups vrijkomt? Of heb ik nu pech?
Toen ik dinsdag de ACO ticketservice aan de telefoon had, zei de mederwerker aan de andere kant van de lijn inderdaad dat er nog maar 16 plaatsen op Houx waren. Een groot gedeelte is natuurlijk gereserveerd voor de verschillende reisorganisaties en voor de ACO leden die al konden bestellen.
Of ze dan ook nog een deel gereserveerd houden voor wanneer de reguliere verkoop start weet ik niet.

Het was iig wel de reden waarom ik al jaren bij Ticket Travel bestelde. Ja dat is veel duurder, maar gaf ook meer zekerheid dat de campingplaatsen beschikbaar zijn. Na hun faillissement ben ik ACO lid geworden, omdat je dan voorrang hebt bij de verkoop.

• psy
Tja. Daar gaat mijn 60 euro. Heeft dat lidmaatschap nog enig ander voordeel?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Richard117 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:56:
Het was iig wel de reden waarom ik al jaren bij Ticket Travel bestelde. Ja dat is veel duurder, maar gaf ook meer zekerheid dat de campingplaatsen beschikbaar zijn. Na hun faillissement ben ik ACO lid geworden, omdat je dan voorrang hebt bij de verkoop.
Heeft de partij die Ticket+Travel overnam nu niet dezelfde deals? :) Lijkt me wel. ;)

EDIT: Ah, die doen nu alleen nog F1. :(

[Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2021 12:11]

• Richard117
CH4OS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:02:
[...]
Heeft de partij die Ticket+Travel overnam nu niet dezelfde deals? :) Lijkt me wel. ;)

EDIT: Ah, die doen nu alleen nog F1. :(
Nee die hebben alleen de naam Ticket Travel overgenomen. Maar de ACO voelt zich dusdanig genaaid dat ze ook daar niks meer mee te maken willen hebben.

Ticket Travel heeft in 2020 alle Le Mans kaarten ingeleverd bij de ACO (terwijl ze fysiek al bij de klanten waren!) en hun geld van de ACO terug gekregen. Kort daarna klapte de boel en had de ACO ineens allemaal boze mensen aan de deur die met ongeldige kaarten zitten.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Richard117 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:02:
Nee die hebben alleen de naam Ticket Travel overgenomen. Maar de ACO voelt zich dusdanig genaaid dat ze ook daar niks meer mee te maken willen hebben.

Ticket Travel heeft in 2020 alle Le Mans kaarten ingeleverd bij de ACO (terwijl ze fysiek al bij de klanten waren!) en hun geld van de ACO terug gekregen. Kort daarna klapte de boel en had de ACO ineens allemaal boze mensen aan de deur die met ongeldige kaarten zitten.
Oh wow. Dit is wel heel slecht, inderdaad!

• Richard117
psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:01:
Tja. Daar gaat mijn 60 euro. Heeft dat lidmaatschap nog enig ander voordeel?
2 toegangskaarten voor €53p/s ipv €89p/s, met die €72 korting heb je je ACO lidmaatschap al terug verdiend.
Verder kun je (buiten de raceweek, want dan mag iedereen met een raceticket) gratis naar het museum en heb je korting in de shop.

• psy
Volgende site dan maar?

https://grandprixticketsh...-24uur-le-mans-frankrijk/

Net even gebeld. Zij krijgen zelf ook een batch aan kaarten voor bijvoorbeeld Houx. Wel pas waarschijnlijk einde december.

[Voor 39% gewijzigd door psy op 09-12-2021 16:20]

• psy
Even voor de duidelijkheid.

Ik heb dus nodig:
- Toegangsticket circuit (inclusief tribune)
- Toegangsticket camping

?

Het valt me wel op dat de prijsverschillen gigantisch zijn zeg.
Op de ACO site bijvoorbeeld:
EXCLUSIVITE MEMBRES ACO PACKAGE

Full Week General Admission – Race + Grandstand

Valid the whole week of the event, this ticket is perfect to make the most of the practice sessions, the race and the numerous animations organized throughout the week as well as a seat in order to watch the race more serenely from the Start.

Useful information:

Valid for the Test Day Sunday, 5th June and from Wednesday, 8th to Sunday, 12th June 2022.
Access to the General Enclosure as well as the Mulsanne Arnage and Porsche (within Beauséjour enclosure)
A numbered seat in a covered grandstand from Saturday 11th to Sunday 12th June (the T17-Durand, T18-ACO grandstands are for ACO Member only).
Access to the Village, the spectator areas and the animations (pits discovery, fan zone, concerts, fun fair…).
Free access to the grandstands during the Test Day and both Practice Sessions (access to the T17-Durand, T18-ACO grandstands is for ACO Member only).
1 free visit of the Museum during the 24 Hours of Le Man week.
This pass is free of charge for children under 8 (born after 12th June 2014) accompanied by at least one adult. A wristband will be given at the entrance – proof of age should be required.
Dit kost slechts 173€...?

Terwijl een kaartje op grandprixticketshop 250€ kost (en slechts van vr/zo?).

Zie ik iets over het hoofd?

En kan ik die dingen gescheiden aanschaffen? Dus ACO gebruiken voor toegangn & tribune, en grandprixticketshop voor de campingplaats.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@psy Waarom zou dat niet kunnen? Uiteindelijk moet je gewoon een valid ticket kunnen tonen.

• Richard117
CH4OS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:19:
@psy Waarom zou dat niet kunnen? Uiteindelijk moet je gewoon een valid ticket kunnen tonen.
Zo'n gekke vraag is dat niet, bij Ticket Travel kon dat nl niet. Daar was je bij een campingkaart verplicht om ook minimaal 2 toegangskaarten af te nemen. Blijkbaar was de winstmarge op alleen een campingkaart niet genoeg. Wat ik onbegrijpelijk vind aangezien ik in 2019 (voor 2020) bij Ticket Travel €408 betaalde voor camping + 2 toegangskaarten, en nu via de ACO kost dezelfde bestelling mij €198.

@psy Ook de tribunekaarten bij de ACO zijn alleen op zaterdag en zondag geldig. De rest van de week (dus testdag + trainingen) zijn alle tribunes nl open voor iedereen, ongeacht of je een tribune kaart hebt of niet.
Overigens zie ik bij de shop die je linkt staan dat de campings van woensdag - zondag zijn. Dat klopt niet, campings zijn in 2022 op vrijdag 3 juni om 9:00 open. De testdag is namelijk op zondag 5 juni en ik heb het vermoeden dat de scrutineering in de stad op vrijdag en zaterdag voor de testdag gaan zijn. Campings sluiten de maandag na de race weer, campingkaarten zijn dus 11 dagen geldig.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Richard117 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:46:
[...]

Zo'n gekke vraag is dat niet, bij Ticket Travel kon dat nl niet. Daar was je bij een campingkaart verplicht om ook minimaal 2 toegangskaarten af te nemen. Blijkbaar was de winstmarge op alleen een campingkaart niet genoeg. Wat ik onbegrijpelijk vind aangezien ik in 2019 (voor 2020) bij Ticket Travel €408 betaalde voor camping + 2 toegangskaarten, en nu via de ACO kost dezelfde bestelling mij €198.
Wow, dat verschil is wel huge inderdaad. Mja, volgens mij had ik in 2019 ook via Ticket+Travel besteld toen ik met mijn broer die kant op ging. Maar heb geen weet van dergelijke voorwaarden, eigenlijk. Volgens mij zou zoiets toch eerder ook koppelverkoop zijn dan? :? (Al weet ik daar de regels ook niet van hoor, wanneer dat wel of niet zo is)

• psy
Ik ben nu ook wel benieuwd wat de "vrije verkoop" bij ACO gaat betekenen :)

• psy
Gewoon een waiting room momenteel.

• psy
Helaas. Houx nog steeds sold out.

• PresidentSkroob
kaarten zijn binnen!
3x general admission (2x normaal + 1x student) en een campingplek op Expo (500m van ingang Dunlopbrug)
Totaal: EUR 286... dus 95 pp... lekker hoor voor de drie dagen dat ik er ben (Vrij-Zon)

• psy
Kak. :/
Helaas moeten wij u mededelen dat wij voor 2022 geen toegangskaarten voor Le Mans zullen verkopen. De organisatie wilde ons alleen maar bepaalde tickets geven en niet de populaire tribunes/campingplaatsen waardoor het voor ons een te groot risico is om te kaarten te verkopen. Wij moeten namelijk een behoorlijke fee betalen om de kaarten te mogen aanbieden.

Toegangskaarten kunnen rechtstreeks via de ACO geboekt worden. Hopelijk komen wij in 2023 wel tot overeenstemming met de organisatie. Het spijt ons om u geen beter nieuws te kunnen melden.

Team Grandprixticketshop
Iemand nog alternatieve verkooppunten?

• PresidentSkroob
psy schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:25:
Kak. :/

[...]

Iemand nog alternatieve verkooppunten?
waarom koop je niet gewoon via de ACO dan? Zijn de kaarten die je wil al uitverkocht?
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee