- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Race 2: hangt tijdens het laden van de race (waar je auto kort draait op een plateau). Echt zucht. Diepe zucht.Finraziel schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:31:
Ja ik nog niet gecrasht maar zie nog/weer totaal geen auto's en tijdens het joinen van horizon open word ik helemaal offline gegooid... Dus lijkt er niet op.
Join... Paar minuten an event is about to start. Dan een minuut of zo dat je te laat was en dat er al een aan de gang is maar je kunt de volgende joinen, dan begint bij pas met % te tellen (oftewel waarom kon ik nog niet joinen? Het kost geen 5 minuten om een auto te kiezen en de race te laden)...
Ben iedere keer zeker 10 minuten aan het wachten. Lijkt overwatch wel.
Edit: en zit je er dan in constant rammers... Gisteren viel het heel erg mee, allemaal goede racers die elkaar de ruimte gunden. Maar denk dat ik gisteravond later was, voorbij bedtijd van de ram kiddies.
Edit 2: nog eens gekeken of je players niet kunt reporten, maar dat kan alleen maar via een formulier op een website met een clip van het gedrag... Right. Op dat vlak ligt de game ook een paar decennia achter hè, zou gewoon een report knop moeten zijn in game en dan puur op basis van als genoeg spelers een bepaalde speler reporten ga je eens kijken. Had er twee van dezelfde clan bij zitten die constant probeerden iedereen van de baan te duwen, maar ik ga echt geen clips opnemen tijdens een multiplayer event en dan een formulier invullen.
Gelukkig net een road racing event waar ik 3 keer op rij bij de start uit de melee wist te blijven en dan ook gelijk naar de winst toe kon rijden
Als ik eenmaal tussen andere spelers zit als we niet meer ghosted zijn dan lukt me dat meestal niet. Kan erg slecht tegen kleine tikjes krijgen, wat zelfs gebeurt bij spelers die je niet bewust er uit proberen te duwen... Dan raak ik zelf de controle kwijt, moet terug naar de weg en dat kost dan te veel tijd en zit je weer in bereik van die #&* grievers.
[ Voor 62% gewijzigd door Finraziel op 07-12-2021 21:36 ]
Gamertag: FinrazielNL
Laat ze alsjeblieft opschieten met het fixen ervan, vergalt het plezier hier behoorlijk.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Al zag ik zojuist dat de update specifieke voor het oneindig saven was, dus dat kan dan wel kloppen. Hopelijk snel de volgende update
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Mmm ik heb een vreemde lag op de xbox one x en de draadloze controller, vreselijk irritant.ariekanari schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:00:
reageert het spel niet meer op controller invoer.
Op de Pc loopt het spel veel prettiger met diezelfde draadloze controller, iemand de oplossing ?
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Bij een event is about to start, gelijk quitten anders ben je echt minuten van je leven aan het weggooien inderdaadFinraziel schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:39:
Niet om nou alleen maar te klagen, maar horizon open joinen duurt ook echt veel te lang...
Join... Paar minuten an event is about to start. Dan een minuut of zo dat je te laat was en dat er al een aan de gang is maar je kunt de volgende joinen, dan begint bij pas met % te tellen (oftewel waarom kon ik nog niet joinen? Het kost geen 5 minuten om een auto te kiezen en de race te laden)...
Ben iedere keer zeker 10 minuten aan het wachten. Lijkt overwatch wel.
Edit: en zit je er dan in constant rammers... Gisteren viel het heel erg mee, allemaal goede racers die elkaar de ruimte gunden. Maar denk dat ik gisteravond later was, voorbij bedtijd van de ram kiddies.
Edit 2: nog eens gekeken of je players niet kunt reporten, maar dat kan alleen maar via een formulier op een website met een clip van het gedrag... Right. Op dat vlak ligt de game ook een paar decennia achter hè, zou gewoon een report knop moeten zijn in game en dan puur op basis van als genoeg spelers een bepaalde speler reporten ga je eens kijken. Had er twee van dezelfde clan bij zitten die constant probeerden iedereen van de baan te duwen, maar ik ga echt geen clips opnemen tijdens een multiplayer event en dan een formulier invullen.
Gelukkig net een road racing event waar ik 3 keer op rij bij de start uit de melee wist te blijven en dan ook gelijk naar de winst toe kon rijden
Als ik eenmaal tussen andere spelers zit als we niet meer ghosted zijn dan lukt me dat meestal niet. Kan erg slecht tegen kleine tikjes krijgen, wat zelfs gebeurt bij spelers die je niet bewust er uit proberen te duwen... Dan raak ik zelf de controle kwijt, moet terug naar de weg en dat kost dan te veel tijd en zit je weer in bereik van die #&* grievers.

Volgens mij gewoon random... Gisteren een playground game geprobeerd, maar kwam in een team met 2 B auto's, 2 C auto's en een D terwijl het andere team 3 B en 3 C hadden. Dus wij een man minder en die D auto had ook net zo goed niet mee kunnen doen. Zelf had ik wel een B700 auto, alleen niet bij stil gestaan dat die voor circuit racing getuned was en in de zandbak van de playground games kwam ik dus nauwelijks van mijn plek. Werden dan ook in de pan gehakt... Tot er na de eerste paar rondes steeds meer mensen verdwenen en we toch ineens nog wonnen want het andere team had nog maar twee spelers.zzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:02:
Ik heb zelf geen last van crashes oid, maar wel van andere spelers die in de minigames heel goed of juist heel slecht zijn. Hoe werkt de matchmaking in deze game? Ik ben eigenlijk met de meeste singleplayer events wel klaar, maar de online elementen zijn echt een drama op deze manier.
Playground games duren gewoon veel te lang denk ik... Ze zouden er al eens best of 3 van moeten maken ipv 5. En het zou erg fijn zijn als je van tevoren kon weten welke auto's je kunt gebruiken zodat je kunt zorgen dat je een geschikte hebt.
Bij horizon tour valt het wel mee omdat het samen tegen makkelijke drivatars is. In horizon open racing heb ik dus hele wisselende ervaringen met soms hele fijne spelers die elkaar de ruimte gunnen... En soms mensen die je liever er af rammen dan ingehaald te worden. Had er zelfs een die letterlijk een paar meter voor de finish zichzelf en mij van de baan lanceerde om de finish te missen, die was wel bijzonder sneu.
Zoals iemand al eerder zei is het wel jammer dat de ranking van horizon open die in 4 zat weg is, zou fijn zijn als je wat meer bij spelers van je eigen niveau kon komen (hoewel ik het in 4 eigenlijk weinig gedaan heb dus weet niet goed dat werkte).
Hier kwam ik gister ook achter.. ineens van 199 naar 23.. na het farmen via de high speed race..absrnd schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:11:
Blijkbaar is het geheel anders, als je level 200 hebt gehaald, (waar ik toevallig was) ga je weer naar level 1, maar krijg je een ster naast je Naam en prestige counter.
[Afbeelding]
https://forums.forzamotor...ostst133989_Prestige.aspx
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ja precies... Tour is heel leuk en over het algemeen Arcade ook.Finraziel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:27:
Volgens mij gewoon random... Zoals iemand al eerder zei is het wel jammer dat de ranking van horizon open die in 4 zat weg is, zou fijn zijn als je wat meer bij spelers van je eigen niveau kon komen (hoewel ik het in 4 eigenlijk weinig gedaan heb dus weet niet goed dat werkte).
Demolition en Playground zijn alleen echt tijdverspilling zoals het nu gaat. Je hebt veel meer plezier aan de andere items in de game.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Krijg je dan ook weer de bijbehorende auto’s ?ToolkiT schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:27:
[...]
Hier kwam ik gister ook achter.. ineens van 199 naar 23.. na het farmen via de high speed race..
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er naartoe rijden/fast travelen,dan kan je de race(s) starten. Als je in de festival playlist op een championship klikt zie je alleen de locatie op de kaart.Amaze86 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Hoe selecteer je die races in seasons? klik erop gebeurt er niks..of doe ik iets verkeerd (is me eerste forza game)
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
thxskreppiedoe schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:23:
[...]
Er naartoe rijden/fast travelen,dan kan je de race(s) starten. Als je in de festival playlist op een championship klikt zie je alleen de locatie op de kaart.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Welke zijn dat?justifire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:02:
[...]
Krijg je dan ook weer de bijbehorende auto’s ?
Aston Martin Vantage GT12 - Reach level 100
Aston Martin Vulcan AMR Pro - Reach level 125
Dodge Viper ACR 2016 - Reach level 75
Ferrari 360 Challenge Stradale - Reach level 50
TVR Cerbera Speed 12 - Reach level 175
Misschien weet je dit nog niet -> Je kunt ook op je plattegrond alleen de seasonal dingen aanvinken, maakt het een stuk overzichtelijker. Route naar die race selecteren en rijden maar (of fast travellen als je dit al kunt).Amaze86 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Hoe selecteer je die races in seasons? klik erop gebeurt er niks..of doe ik iets verkeerd (is me eerste forza game)
XBL: theArthurrrr
Ik vind het dan wel weer onoverzichtelijk dat je slecht kunt zien of je van een auto er meerdere heb, en het onderscheid tussen reguliere auto's en Forza Editions is soms ook niet helemaal duidelijk in het overzicht (zeker m.b.t. de manufacturer bonus).
[ Voor 48% gewijzigd door zzzzz op 09-12-2021 10:16 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zal kijken als ik level (2)50 heb gehaald..justifire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:33:
[...]
Aston Martin Vantage GT12 - Reach level 100
Aston Martin Vulcan AMR Pro - Reach level 125
Dodge Viper ACR 2016 - Reach level 75
Ferrari 360 Challenge Stradale - Reach level 50
TVR Cerbera Speed 12 - Reach level 175
Helder !Finraziel schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:38:
Nee die krijg je niet opnieuw want die accolades zijn al behaald, kun je niet nog eens halen.
Ik ga ffe in een hoekje zitten, ook ik heb mijn voucher ingeruild voor een DaytonaArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:03:
Ik weet nog een week of wat geleden 'iedereen' die daytona kopen van hun voucher omdat die zo duur was.... Het is gewoon een accolade auto
Heb mijn voucher nogArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:03:
Ik weet nog een week of wat geleden 'iedereen' die daytona kopen van hun voucher omdat die zo duur was.... Het is gewoon een accolade auto

Hier ook
Valt mee, maar staat of valt met teammaten. Eerste poging ging mis, 2de gehaald.Finraziel schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:26:
Poeh, de trial is inderdaad pittig deze week... Alleen, net 1e en 2e race verloren (door etters die lekker achteraan blijven rijden ipv te quiten als ze zien dat ze er voor zorgen dat het team verliest), maar toen opeens 'blue team wins'... Ehhh ok? Vage glitch, but I'll take it.
Nog steeds een hoop errors hier, behoorlijk irritant, schiet het lekker op tijdens Eliminator, boem connection lost.. Lekker dan, meteen geen zin meer en uitgegooid.
...
Ugh never mind, hij is gewoon WEER gebugt
https://www.gosunoob.com/...ure-hunt-forza-horizon-5/
Je moet een trailblazer op 3 sterren zetten maar het werkt niet als je hem al op 3 sterren hebt. Echt, dit wordt gewoon genant... Misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ik heb het idee dat als je 3 modders (die enige tijd gehad hebben om zich bekend te maken met hoe het spul werkt) een paar dagen zou geven dat ze al deze onzin bugs er gelijk uit zouden hebben, maar playground kan of wil niet...
Ik hoop wel dat ze deze op tijd fixen want anders moet ik weer een maand wachten om de min meet max achievement te kunnen halen (waarvan de beschrijving ook niet klopt, je moet alle seasonal objectives halen, niet alleen de championships)...
Welke Accolade?ArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:03:
Wat is de beste off-road auto. Is dat één specifiek model, of maakt het niet uit zolang je maar de maximale tuning erop loslaat ?
Ik kan me voorstellen dat een klein licht model met een beetje vermogen soms beter uit de verf komt dan een groot en zwaar bakbeest met alleen veel pooowwwwweeerrrr...
Kun je hierin generaliseren, of blijft het een persoonlijke voorkeur ?
Sowieso is het altijd een balans in tuning vinden. Persoonlijk heb ik liever dat autos als een kart rijden, maar de meesten hebben meer vermogen dan mij, ook de AI heeft vaak wat meer vermogen dan dat ze kunnen sturen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ik let er nooit goed op waar ik ze voor krijg, maar het had te maken met een aantal seizoensactiviteiten geloof ik.
Ik heb mijn voucher gebruikt voor de https://forza.fandom.com/wiki/Ferrari_250_California dat was een van de duurste (zie https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_5/Cars) en een van de mooiste autos die ik ken..ArthurMorgan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:03:
Mijn plan was om eerst te focussen op alle Ferrari's maar in de praktijk blijkt dat ik nu bijna alle Porsches heb.. ik moet er nog 2 hebben en eigenlijk nog maar 1 om de car collection bonus te halen..
Dus ben nu aan het sparen om de 911 GT FE https://forza.fandom.com/wiki/Porsche_911_GT3_RS_(2019) te kopen..
In de list staat hij voor 255,000 CR maar op auctions heb je het over 2-6M
mmm in de lijst staat hij als verkrijgbaar via 'Car Collector: Porsche' betekend dat, dat dit de bonus is als je 99% van de porsches is??
In dat geval kan ik dus beter de https://forza.fandom.com/wiki/Porsche_3_917_LH kopen... want dat is de andere die ik nog niet heb.. wel een stuk duurder (15M )
Dat is inderdaad het geval. Je kunt alleen wel die auto's vervolgens op de auction house mikken. Zo kun je als niet-verzamelaar toch dat soort auto's bemachtigen en kunnen mensen hun investering een beetje terugverdienen. De economie in FH5 is wat dat betreft wel wat raar.ToolkiT schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:17:
mmm in de lijst staat hij als verkrijgbaar via 'Car Collector: Porsche' betekend dat, dat dit de bonus is als je 99% van de porsches is??
Belangrijk onderscheid is bijvoorbeeld te maken in het feit dat de meeste auto's op de auction house niet veel hoeven te kosten, maar er bijvoorbeeld ook 'gewone' auto's op staan die fijn opgevoerd zijn en leuke kleuren hebben en daardoor veel opbrengen.
Wat mij opvalt is dat in FH5 de auction house vaak duurder is dan gewoon kopen.. in FH4 was dat eerder andersom.. daar kon je op auctionhouse goede deals snipen.. in FH5 heb ik dat nog niet gevonden..zzzzz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:15:
[...]
Dat is inderdaad het geval. Je kunt alleen wel die auto's vervolgens op de auction house mikken. Zo kun je als niet-verzamelaar toch dat soort auto's bemachtigen en kunnen mensen hun investering een beetje terugverdienen. De economie in FH5 is wat dat betreft wel wat raar.
Belangrijk onderscheid is bijvoorbeeld te maken in het feit dat de meeste auto's op de auction house niet veel hoeven te kosten, maar er bijvoorbeeld ook 'gewone' auto's op staan die fijn opgevoerd zijn en leuke kleuren hebben en daardoor veel opbrengen.
als iemand nog een goedkope manier weet om een 917 te scoren dan hoor ik het graag
Ik heb al best een goed aantal auto's kunnen kopen voor 6-7000 CR en wat duurdere auto's voor 10% van de Autoshow waarde. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken.ToolkiT schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:24:
[...]
Wat mij opvalt is dat in FH5 de auction house vaak duurder is dan gewoon kopen.. in FH4 was dat eerder andersom.. daar kon je op auctionhouse goede deals snipen.. in FH5 heb ik dat nog niet gevonden..
als iemand nog een goedkope manier weet om een 917 te scoren dan hoor ik het graag
Ik heb mijn 917 uit een wheelspin, dus ik kan verder niet zo veel tips geven. Je zult hem in ieder geval voor minder dan 15M CR op de AH kunnen kopen.
AH? moet ik naar de buurtsuper om een exclusieve Porsche te kopen?zzzzz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:29:
[...]
Ik heb al best een goed aantal auto's kunnen kopen voor 6-7000 CR en wat duurdere auto's voor 10% van de Autoshow waarde. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken.
Ik heb mijn 917 uit een wheelspin, dus ik kan verder niet zo veel tips geven. Je zult hem in ieder geval voor minder dan 15M CR op de AH kunnen kopen.
Ik heb voor de gein een Caterham als klasse A offroad getuned, maar elk struikje werd deze afgeremd. Je moet dus wel een beetje massa hebben.strider1007 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 01:59:
Ik vraag me toch af..
Wat is de beste off-road auto. Is dat één specifiek model, of maakt het niet uit zolang je maar de maximale tuning erop loslaat ?
Ik kan me voorstellen dat een klein licht model met een beetje vermogen soms beter uit de verf komt dan een groot en zwaar bakbeest met alleen veel pooowwwwweeerrrr...
Kun je hierin generaliseren, of blijft het een persoonlijke voorkeur ?
Hoewel de unimog ook last had van een stapel banden die in de weg lagen.
The One with the Hairy Chest (= Festival Playlist / Complete 150 Festival Playlist activities)
Er is rond de auction een hele andere wereld van Forza spelers, die alleen speculeren en credits verzamelen door het "slim" verkopen van toekomstige gewilde "exclusieve" auto'sToolkiT schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:43:
[...]
AH? moet ik naar de buurtsuper om een exclusieve Porsche te kopen?
Mij interesseert die hoeveelheid CR totaal niet en elke auto die ik nu win in een wheelspin en heb deze dubbel, dan geef ik deze weg.
Voor de grap kon ik gisteren avond laat nog een Maseratie 8CTF (season reward) kopen voor net over de 1 miljoen, omdat ik wist dat deze rap zou gaan stijgen, dacht ik speel het spelletje mee.
en staat inmiddels nu op de 20miljoen.
Ik ga met die extra 19 miljoen CF een paar luxe auto's lopen en doneren aan nieuwe spelers
Die nieuwe Season Accolade waar je met een Mazda kerstbomen, sneeuwmannen en suikerstokken moet verzamelen is ook bugged. Als je ze niet allemaal in 1 speelbeurt verzamelt verdwijnen er telkens een aantal afgevinkte.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Blijkbaar testen ze niet veel, mss toch maar eens iets aan doen hoor want zo verlies je snel en veel spelers a la BF 2024.
Ik had dat ook. Maar toen ik opnieuw inlogde werden de oude toch weer meegeteld.ikbenben schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:11:
Ik heb er +20 verstuurd vandaag.
Die nieuwe Season Accolade waar je met een Mazda kerstbomen, sneeuwmannen en suikerstokken moet verzamelen is ook bugged. Als je ze niet allemaal in 1 speelbeurt verzamelt verdwijnen er telkens een aantal afgevinkte.
Duurde iets van een uur of zo geloof ik waarin ik welgeteld één speler gezien heb tijdens de eliminations. Vervolgens begint de final sprint en ik denk ik gok en knal mijn auto gewoon keihard de cirkel uit precies als de countdown op 0 staat, maar zie vervolgens niks van waar we naar toe moeten... Dan wel een paars iets achter me, is dat dan het target? Nee, dat was een andere speler (de tweede die ik zie in dat uur)... Oh NU verschijnt er pas ineens een icoontje van een goalpost op mijn radar, jawel, precies waar ik naar toe aan het rijden was voordat de game zo verwarrend ging doen. Bah. Wou dat ze hier geen achievement aan gehangen hadden, ga de game waarschijnlijk nooit op 100% zetten dus.
Hebben meer mensen dat?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ik moest minstens 50 sneeuwpoppen omrijden voor ie er 25 telde. Ik had de accolade op het scherm gepind en er stond: earn 5 air skillsArthurMorgan schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:30:
[...]
Ik had dat ook. Maar toen ik opnieuw inlogde werden de oude toch weer meegeteld.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Ik had hetzelfde op de XSXjorank schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:56:
Ik moet tegenwoordig wel 5x het spel opstarten voordat ie eindelijk een keer helemaal door start...
Hebben meer mensen dat?
Komt totaal niet overeen neeguido66 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:58:
[...]
Ik moest minstens 50 sneeuwpoppen omrijden voor ie er 25 telde. Ik had de accolade op het scherm gepind en er stond: earn 5 air skills

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Deze namiddag ook, online constant d/c en ook map filters die weg waren...jorank schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:56:
Ik moet tegenwoordig wel 5x het spel opstarten voordat ie eindelijk een keer helemaal door start...
Hebben meer mensen dat?
Ik had net inderdaad ook ineens dat ik de filters niet kon openen (als je dat bedoelt). Kwam net uit horizon open die naar een Street race ging en kon alleen dat type zien op de map. 20 seconden later crashte de game ineens naar dashboard terwijl ik op mijn telefoon bezig was.Astratuner schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:05:
[...]
Deze namiddag ook, online constant d/c en ook map filters die weg waren...
Waar vind je die sneeuwpoppen überhaupt? Ik vind er drie vier (neppe) op de vulkaan. Ben jij iedere keer die drie gaan om rijden, naar festival, terug naar vulkaan, en herhalen maar?guido66 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:58:
[...]
Ik moest minstens 50 sneeuwpoppen omrijden voor ie er 25 telde. Ik had de accolade op het scherm gepind en er stond: earn 5 air skills
Die op de vulkaan moet je inderdaad hebbenFinraziel schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:07:
[...]
Waar vind je die sneeuwpoppen überhaupt? Ik vind er drie vier (neppe) op de vulkaan. Ben jij iedere keer die drie gaan om rijden, naar festival, terug naar vulkaan, en herhalen maar?
[ Voor 14% gewijzigd door guido66 op 10-12-2021 22:51 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Vrije tijd is al kostbaar en als je dan nog eens 3 races telkens 2x opnieuw moet doen zakt de goesting al serieus.
Ze moeten eens dringen iets aan die servers doen denk ik of er een paar meer open gooien...
Solo mode gaan, omver rijden en rewinden werkt ookguido66 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:49:
@Finraziel Er staan er 5 op de vulkaan, 3 vlak bij elkaar bij het grote meer en 2 bij de gebouwtjes bij de kleine plas vlakbij. En dan inderdaad telkens fast travel naar vlak bij een huis, dan even in het huis en weer terug. Direct naar een festival fast travelen en terug zorgde bij mij niet voor nieuwe sneeuwpoppen. Moest het meer dan 10x doen want hij telt alleen als je ‘m serieus hard aan diggelen rijdt.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ah dan mis ik er nog een ergens, morgen nog maar eens kijken. Bij mij werkt het wel trouwens om direct naar festival te gaan en terug.guido66 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:49:
@Finraziel Er staan er 5 op de vulkaan, 3 vlak bij elkaar bij het grote meer en 2 bij de gebouwtjes bij de kleine plas vlakbij. En dan inderdaad telkens fast travel naar vlak bij een huis, dan even in het huis en weer terug. Direct naar een festival fast travelen en terug zorgde bij mij niet voor nieuwe sneeuwpoppen. Moest het meer dan 10x doen want hij telt alleen als je ‘m serieus hard aan diggelen rijdt.
Maar het ligt volgens mij niet aan de snelheid. Dacht ik eerst ook, maar heb ook vaak genoeg gezien dat hij hem niet telt terwijl ik er hard overheen knal, en soms pakte hij hem wel toen ik er langzaam overheen reed.
Maar ja vage bedoeling weer, ook die tekst in de gepinde accolade, en de vinkjes die verdwijnen bij de gehaalde doelen (ook als je het in een sessie doet, maar als je de game herstart staan de vinkjes er weer inderdaad). Maar goed, ik probeerde mezelf even iets af te remmen met klagen want ik doe niks anders lijkt het... Was me ook weer aan het ergeren aan het feit dat er geen verkeer is online (offline wel maar dan stikt het ook van de extreem onvoorspelbare drivatars waardoor bv de snelweg onbegaanbaar wordt...)
Goed, minder klagen zei ik hè... Ik kap nu
Qua bugs heb ik momenteel weinig te melden eigenlijk
Speel ook met de gamepad en heb alle assist's afgezet, drivatars op above average en manueel schakelen aangezet.
Moet zeggen dat het dan wel iets uitdagender word. 😁
[ Voor 43% gewijzigd door Moechy op 11-12-2021 10:20 ]
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Ik heb zowel de sneeuwman als kerstboom gehaald door idd te rewinden. Werkte primaMK_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:57:
[...]
Solo mode gaan, omver rijden en rewinden werkt ook
Wel echt eeuwig zonde dat de game zo buggy is. Nu al 3x mijn progress kwijt in de weekly challenge met de Nissan. 1 keer omdat ik wat andere races tussendoor ging doen, toen ging ik van 4e stap terug naar de 2e. Daarna crashte de game 2x toen ik een street race startte voor de 4e stap, en wat ik alle progress kwijt.
Het is dat de base-gameplay zo verdomd goed is, maar anders...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Laat ze eerst alle andere problemen maar oplossen. Moest straks 3x de game herstarten, voor ik überhaupt iets kon doen, crashte iedere keer terug naar het dashboard.zzzzz schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:57:
Is er al bekend waneer die Bone Shaker een dikke nerf krijgt? Die auto wint namelijk gewoon alles in de A800 klasse, ongeacht type race. Ik word er moedeloos van
En de seasonal die het weer niet doet...

Eigenlijk hier op de series S weinig reden tot klagen.Segafreak83 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:02:
[...]
Laat ze eerst alle andere problemen maar oplossen. Moest straks 3x de game herstarten, voor ik überhaupt iets kon doen, crashte iedere keer terug naar het dashboard.
En de seasonal die het weer niet doet...![]()
(Klopt op hout)
XBL gamertag StayingPow3r
De seasonal accolade met de Mazda was bugged en de kerstbomen en candy sticks stonden opeens weer op 0 maar toen ik alle sneeuwmannen had was de accolade ineens voltooid. De progress was dus op de achtergrond toch nog bijgehouden.
Twee keer die met Mustangs gedaan en 1x met modern rally. Alle twee de keren de season points niet gekregen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Of nog leuker natuurlijk; naast een checkpoint gebeukt worden daardoor je eigenlijk gewoon beter de race gelijk kunt verlaten. Ook van die heerlijke onvolkomenheden rondom high speed collisions en drift taps die herkent worden als wall collisons helpen niet mee
Ik vind FH5 echt heel leuk om te spelen, maar de achterlijke frustratie met het 'systeem' maken het soms wel heel moeilijk.
[ Voor 46% gewijzigd door zzzzz op 11-12-2021 21:05 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ben je naar de autoshop gegaan om hem te 'kopen'? daar staat hij namelijk voor 0 als je de car pass hebt. (In elk geval bij mij.)Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:22:
Waarom kan ik de Ferrari J50 niet claimen? Game geeft aan dat deze auto vanaf 9 december beschikbaar is. Uhm, het is de 12e?
Ik zit in de AutoShow en ga dan naar Car Pass. Op de Car Pass Calendar wil ik ‘m dan claimen maar dan is hij dus niet beschikbaar.ArthurMorgan schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:25:
[...]
ben je naar de autoshop gegaan om hem te 'kopen'? daar staat hij namelijk voor 0 als je de car pass hebt. (In elk geval bij mij.)
/edit: oké nu lukt het wel, via de autoshow zelf inderdaad. Bugged dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2021 08:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet bugged geloof ik, je moet alleen hun logica herkennen.Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:28:
[...]
Ik zit in de AutoShow en ga dan naar Car Pass. Op de Car Pass Calendar wil ik ‘m dan claimen maar dan is hij dus niet beschikbaar.
/edit: oké nu lukt het wel, via de autoshow zelf inderdaad. Bugged dus.
De Car Pass Calendar geeft als kalender aan wanneer je welke auto gratis in de winkel kunt ophalen. Niet echt vreemd ofzo..
De Pontiac die voor de J50 staat, kon ik wel vanuit de calendar redeemen.strider1007 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:01:
[...]
Niet bugged geloof ik, je moet alleen hun logica herkennen.
De Car Pass Calendar geeft als kalender aan wanneer je welke auto gratis in de winkel kunt ophalen. Niet echt vreemd ofzo..
1. Start de game vanaf 0 (dus niet vanuit Quick Resume).
2. Zorg dat je difficulty in free roam al op Highly Skilled staat.
3. Selecteer in free roam de auto waarmee je de races wilt gaan doen.
3. Ga naar de start race van de seasonal championship zodat de andere 2 races op de map verschijnen en wacht totdat je het auto selectie scherm ziet.
4. Ga terug naar free roam.
5. Doe nu eerst de 2 races welke er bij zijn gekomen op de map en doe pas als laatste de eerste race.
Op deze manier heb ik geen problemen merr met die championships.
Zorg wel dat je de 3 races in één speelsessie doet. Dus niet je Xbox afsluiten om vervolgens de game weer vanuit QR te starten!
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik claim ze altijd via car packs...view all cars ,dan kan je dmv de pauze knop alle beschikbare wagens in 1 keer toevoegen aan je garage.ArthurMorgan schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:40:
Het is wel makkelijk sorteren op value. Dan zie je alles wat je mag claimen. Ik had die van vorige week ook nog niet gepakt zag ik.
zag ik dat Honda blijkbaar niet zo populair is binnen Forza.
En heb ik maar 2 Honda's in mijn lijst staan, en nu ik er over nadenk komt de Honda zo goed als nooit in de wheelspin voor, en ik heb toch al wat aardig wat wheelspins gedaan
de rest van alle automerken heb ik een redelijke aantal doorsnee aan auto types, maar niet van Honda.
is dat bij jullie ook zo ?
Om de lijst maar wat meer op te vullen heb ik de goedkopere aangeschaft, en een zeldzame 2005 Honda NSX-R GT, van de auction geplukt, en is wel een hele snelle
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ogJePBfp32CUDdvijqnuZOJD.jpg?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door absrnd op 12-12-2021 10:48 ]
Heb jij FH5 op Duits staan?absrnd schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:46:
Ik heb even door mijn auto verzameling gekeken waar ik misschien nog eentje moet bemachtigen voor een bonus,
zag ik dat Honda blijkbaar niet zo populair is binnen Forza.
En heb ik maar 2 Honda's in mijn lijst staan, en nu ik er over nadenk komt de Honda zo goed als nooit in de wheelspin voor, en ik heb toch al wat aardig wat wheelspins gedaan![]()
de rest van alle automerken heb ik een redelijke aantal doorsnee aan auto types, maar niet van Honda.
is dat bij jullie ook zo ?
Om de lijst maar wat meer op te vullen heb ik de goedkopere aangeschaft, en een zeldzame 2005 Honda NSX-R GT, van de auction geplukt, en is wel een hele snelle
[Afbeelding]
Ah, ok. Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben naar de radiozenders in het spel. Vraag me altijd af of dat die zenders dan ook in een andere taal zijn.
Maar goed, dat weet jij dus ook niet.
Volgens een discussie op reddit niet. Omdat het spel in Mexico speelt zul je geen duitse radiostations tegenkomen, die zijn daar ook niet. Wel blijft onduidelijk waarom er niet meer spaanstalige- of latino stations zijn..Mr. Freeze schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:03:
[...]
Ah, ok. Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben naar de radiozenders in het spel. Vraag me altijd af of dat die zenders dan ook in een andere taal zijn.
Maar goed, dat weet jij dus ook niet.
Heb hem nu vier keer gedaan. Met vier verschillende Mustangs en de races in het championship in verschillende volgorde.
Ik kap ermee

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er wordt echter maar één event geteld als je twee events hebt afgerond binnen de tijd en na 30 minuten springt de teller weer op nul. Teller blijft dus steken op 1.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Als je van auto wisselt / huis in gaat / fast travelled, dan reset de counter. Als je server connectie verliest ook. Kan dat het misschien zijn geweest?ariekanari schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:43:
Arcade accolades zijn ook buggy: rond binnen 30 min. twee derde rondes af van Arcade events. Kort gezegd: completeer twee arcade events binnen 30 min. Dat kan makkelijk want elke 15 minuten start er een Arcade Event.
Er wordt echter maar één event geteld als je twee events hebt afgerond binnen de tijd en na 30 minuten springt de teller weer op nul. Teller blijft dus steken op 1.
Ook 2x gedaan maar niet unlockedDonstil schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:32:
Nou ze mogen dat Mustang championship steken op een plek waar de zon niet schijnt.
Heb hem nu vier keer gedaan. Met vier verschillende Mustangs en de races in het championship in verschillende volgorde.
Ik kap ermee

Bij mij wel direct unlocked na eerste poging en een ‘69 Mustang gewonnen. Gebruik jij de slaapstand en quick resume toevallig? Ik sluit de Xbox elke keer volledig af en FH5 zelf ook. Misschien dat daar een verschil in zit?
Nope ik speel hem op de pc.Mr. Freeze schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:24:
[...]
Bij mij wel direct unlocked na eerste poging en een ‘69 Mustang gewonnen. Gebruik jij de slaapstand en quick resume toevallig? Ik sluit de Xbox elke keer volledig af en FH5 zelf ook. Misschien dat daar een verschil in zit?
Verder is de enige bug die er bij mij inzit is dat er helemaal geen verkeer is behalve wat random medespelers. Kan ik prima mee leven. De game runt verder flawless met gisteren uurtje of 5-6 non stop
[ Voor 21% gewijzigd door calsonic op 12-12-2021 21:28 ]
Niet degene die je quote, maar hier zie ik de game netjes alles updaten als je terug komt via quick resume, postvak enzo.Mr. Freeze schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:24:
[...]
Maar ik sluit de game tegenwoordig ook netjes af, voor ik iets seasonal wil doen. Maar, vervolgens moet ik 4x de game herstarten omdat deze iedere keer terug klapt naar het dashboard.
Dan zit je er eindelijk in, wil je racen, 3 races binnen het kampioenschap, met de juiste auto en niet geregistreerd, nog een keer 3 races, weer niet.. Dan zoek het maar uit ook, zonde van mijn tijd op deze manier.