Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Overigens voor die cactussen moet je er 500 smashen, echter telt de achievement (op Steam iig) van 0 naar 100%:
Cactus Makes Perfect
Smash 500 cacti during México's Wet Season
22 / 100
Totdat het gefixed is :AtlAntA schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:37:
[...]
Ja ik heb hier ook een simrig staan waar ik graag mee wil rijden en had daarom de game ook gekocht. Ik heb een Thrustmaster TS-PC en kan de game wel gewoon starten maar krijg zodra ik het wiel of pedalen wil gebruiken een 'controller disconnected' oid melding. Het is bekend en staat in de gikgantische waslijst van de hotfix die vorige week uitgerold zou worden. Maar die is helaas uitgesteld tot nader order. Met de controller is de game prima te doen en ik verwacht dat het met een simrig niet echt heel geweldig zal voelen. Vooral omdat je blijkbaar (visueel) met het tegensturen in een drift meer wieluitslag krijgt dan als je normaal full lock stuurt. Als dit alleen visueel is dan heb ik er minder moeite mee dan als het de echte physics/handling model is. Maar het voelt niet goed in ieder geval.
https://forzatools.weebly.com/forza-emuwheel.html
Ik had dat "please connect a controller" ook maar dan alleen op Windows 11 en ben dus maar weer terug gegaan naar windows 10
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dat zal dan echt een ouderdomskwaaltje van de Xbox One zijn, op Series X is het laden onwijs snel.PdeBie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:11:
Gisteren de game gedownload op mijn Xbox One (gamepass), maar de laadtijden tussen alle races en zaken door zijn geen doen voor iemand die maar casual games speelt en geen uuuuren achter elkaar.
Jammer, want het leek mij een leuke opvolger van Horizon 2 (welke mijn grote favoriet is uit de reeks).
Terug naar FH2 dan maar weer
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
yup, mijn Xbox one doet hetzelfde..Homeland schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:52:
[...]
Dat zal dan echt een ouderdomskwaaltje van de Xbox One zijn, op Series X is het laden onwijs snel.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dan heb je er nu 110 geplet. Zo werken percentages een beetje.NL-RaVeR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:28:
Overigens voor die cactussen moet je er 500 smashen, echter telt de achievement (op Steam iig) van 0 naar 100%:
[...]
worden verkocht voor gemiddeld 94.000CR en buyout van 103.000
maar in de standaard shop is deze 75.000CR !
Mis ik iets waardoor deze voor meer verkocht worden dan de shop prijs

Misschien zitten er al upgrades op? Of een bijzonder ontwerp?absrnd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:33:
Ik zit een beetje naar de auctions te kijken, en dan naar de Jeep 2016 Trailcat.
Verwijderd
Xbox ook, ik denk dat de meeste gewoon 100% verwarren met stuksNL-RaVeR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:28:
Die laadtijden liggen dan echt aan het systeem/xbox waar je het op draait. Bij mij zijn de laadtijden echt max 5 seconden (PC).
[...]
:strip_exif()/f/image/G6n2tse1WsX3YUtjiDoPFGP9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-11-2021 17:46 ]
Had net weer een poging gedaan tot Horizon Arcade, en wederom de enige die mee deed en dus een faal. Die update die het hele Multiplayer gedeelte fixed mag nu wel komen
edit; Ik zit zelf nu een beetje klem met de huidige dailies, maar ik ga d'r van uit dat die hetzelfde multiplayer probleem hebben wat gefixed moet worden. De bovenste 2 kan ik niet voor elkaar krijgen: https://imgur.com/a/wuQr2yP
[ Voor 21% gewijzigd door kevz op 16-11-2021 17:54 ]
Ik vermoed dat het min of meer gelijk is aan FH4 en dan zullen de prijzen van autoveilingen sterk fluctueren. De ene periode is een stock auto (veel) goedkoper dan de prijs via de autoshow maar een andere periode juist weer duurder.absrnd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:33:
Ik zit een beetje naar de auctions te kijken, en dan naar de Jeep 2016 Trailcat.
Ik spreek hier van periode omdat ik niet weet of het week, maandprijzen, etc. zijn.
Met een beetje geluk kun je de auto binnen een paar weken goedkoper aanschaffen via een autoveiling.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Dat vermoed ik ook. Maar ga er toch echt geen nieuwe Xbox voor aanschaffenHomeland schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:52:
[...]
Dat zal dan echt een ouderdomskwaaltje van de Xbox One zijn, op Series X is het laden onwijs snel.
Kan natuurlijk dat er een bug in zit maar het is in ieder geval niet standaard wat jij zegt. Ik heb hem zelf gehaald door gewoon op lage snelheid door de woestijn te rijden en rustig een voor een de cactussen om te rijden. Kreeg de season objective na zo'n 70 stuks (dus zal er met gewoon dwars overal doorheen ergens naar toe rijden al zo'n 30 geraakt hebben).Segafreak83 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:12:
[...]
Volgens mij telt ie alleen de eerste binnen een window van 30 seconden ofzo, waar je dus de punten voor krijgt. Dan ben je wel even zoet met 100 stuks.
Uiteindelijk kreeg ik hem 15 cactussen later.
Gamertag: FinrazielNL
Inderdaad. Was gisteren wat rivals aan het doen en ging op een gegeven moment eens kijken naar de ghosts van de mensen bovenaan met onmogelijke tijden. Die rijden gewoon een klein stukje en stoppen dan, komen helemaal niet terug bij de finish. Ik hoop dus dat ze dat snel genoeg kunnen detecteren en fixen (maar voor nu zijn er andere bugs die belangrijker zijn).ArthurMorgan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:54:
Blijft jammer al die fake records. Sta nu 121ste bij een trailblazer. Maar dan kijk je naar de top tijden en dan staan dat gewoon grotere tijden dan waarmee je begint... Zou al fijn zijn als je gewoon de niet Xbox tijden weg kon filteren.
Wat mij betreft mogen ze mensen die zulke tijden posten gewoon bannen, zeker als het meermaals voorkomt (en dus niet per ongeluk in een bug geland is maar actief misbruikt).
Het maakt hun game minder aantrekkelijk dus ik hoop dat ze er hard tegen optreden.
was een route aan het rijden, wilde een stukje rewind doen, maar dat werkte niet helemaal, na nogmaals de rewind knop ingedrukt, waarna het normaal werkte.
maar nu aan het eind van de race, sta ik niet meer op level 181, meer weer terug op level 23

Ik heb wel nog steeds al mijn zooi van de vorige races.
Vermoedelijk is het de HD in de Xbox One die kan gewoon niet tippen aan de snelheid van een SSD en dat merk je gewoon. Hell ik merk het zelfs als ik online open racing doe en de ene sessie gaat bloedje snel en dan soms zitten er vermoedelijk wat One players bij door het crossplay systeem en ja dan moet je even iets langer wachten.PdeBie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:13:
[...]
Dat vermoed ik ook. Maar ga er toch echt geen nieuwe Xbox voor aanschaffen
Er zijn talloze vergelijking filmpjes te vinden op Youtube waarbij het niet alleen om de graphics gaat maar ook laadtijden en de verschillen zijn aanzienlijk.
Maar hey je kunt het gewoon spelen op je Xbox One en da's al fantastisch zat net wat jij zegt ga er geen nieuwe voor kopen
Showcase: doe een showcase die je al gedaan hebt, maar verlies deze bewust. Dat werkte bij mij tegen de trein prima. Er staat ook enkel "complete a showcase", niet dat je hem moet winnen.kevz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:49:
Ik zag er initieel tegen op om 'in korte tijd 100 cactussen te pletten' maar blijkbaar is het gewoon een totaal aantal. ff ronddriften in het midden van de kaart (naast de snelweg bijv) en je hebt weer een playlist opdracht gedaan, easypeasy.
Had net weer een poging gedaan tot Horizon Arcade, en wederom de enige die mee deed en dus een faal. Die update die het hele Multiplayer gedeelte fixed mag nu wel komen
edit; Ik zit zelf nu een beetje klem met de huidige dailies, maar ik ga d'r van uit dat die hetzelfde multiplayer probleem hebben wat gefixed moet worden. De bovenste 2 kan ik niet voor elkaar krijgen: https://imgur.com/a/wuQr2yP
Rivals: Pak een willekeurig circuit/sprint, race tegen een flagged Rivals, raak zelf ook ergens een muurtje.. en dat triggerde gek genoeg ook hier.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Het draait prima en ziet er nog steeds goed uit, maar je wil natuurlijk wel het maximale eruit halen. De rest van m'n systeem kan het ook prima aan, maar de 1060 dus niet helaas. Gezien de markt nog steeds idioot is een kwestie van wat langer wachten.
Wel weer een brute game en vanavond eindelijk samen met een maat van me spelen waarmee ik Forza Horizon 3 en 4 ook onveilig maakte. Waar ik me wel een beetje aan stoor is hoe verdomd snel je uitbreidingen van het festival vrij kunt spelen, en dat je doodgegooid wordt met auto's. Iets minder enthousiast op dat vlak zou niet heel verkeerd zijn.
Ja echt irritant. Of speedzones van 550Km/h.ArthurMorgan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:54:
Blijft jammer al die fake records. Sta nu 121ste bij een trailblazer. Maar dan kijk je naar de top tijden en dan staan dat gewoon grotere tijden dan waarmee je begint... Zou al fijn zijn als je gewoon de niet Xbox tijden weg kon filteren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://www.aroged.com/20...0-years-of-xbox-for-free/
Jup ontvangen. Moest wel even onder het gifts tabje kijken ipv het nieuwsbericht dat je initieel leest. Als hij daar niet tussen staat dan zal het wel weer verbindingsproblemen zijn of iets dergelijks...Exorcist schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:53:
Als gift krijg je een Porsche met een Xbox 20th ann. livery. Ik heb wel het bericht gekregen dat ik in m'n message center onder gifts moet kijken, maar daar staat geen gift van dien aard. Iemand deze al wel verkregen? Gaat dus om dit:
https://www.aroged.com/20...0-years-of-xbox-for-free/
Staat het dus idd niet tussen, hopelijk komt het nog. Past goed bij mn nieuwe 20th ann. controllerkevz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:01:
[...]
Jup ontvangen. Moest wel even onder het gifts tabje kijken ipv het nieuwsbericht dat je initieel leest. Als hij daar niet tussen staat dan zal het wel weer verbindingsproblemen zijn of iets dergelijks...
Mooi spel! Soms wel beetje het gevoel of ik een fh4 expansie is. Sommige stukken lijken erg op elkaar. Alleen is fh5 wel echt gelukt qua graphics.
NL Flow 013 is mijn gamertag
Ook meteen een vraagje:
Als mijn Xbox idle gaat en de controller uitschakelt na de timeout, dan is mijn geluid weg.
Moet dan echt fh5 afsluiten en opnieuw starten. Andere Xbox geluiden blijven wel werken en bij andere games is het geen issue.
Meer mensen hier last van? Gezien andere geluiden op de Xbox blijven werken (Xbox knop) lijkt het mij geen handshakr probleem tussen soundbar en Xbox.
Xbox series xMPC60 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:33:
Welke Xbox? Op m'n series S nergens last van gehad en gisteren bijna 6 uur online geweest met tussenpozen waar ik ff weg was en de controller uitviel.
[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-11-2021 20:38 ]
Xbox: SendexNL
Je kan op de Xbox One (S) een USB 3 externe SSD eraan hangen. Zelf ook gedaan destijds, maar de laadtijden zijn niet te vergelijken met de Series S/X nu. Het is maar marginaal beter dan een traditionele HDD.SomerenV schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:21:
Is er op de Xbox One geen mogelijkheid games op een SSD te installeren? Dan kun je met een relatief kleine investering de laadtijden ook drastisch verminderen. Ik speel zelf op PC en waar ik momenteel tegenaan loop is dat m'n GPU het gewoon net niet meer is. Ongeveer een jaar geleden heb ik m'n PC geüpgraded, maar door de idiote GPU-markt besloten m'n GTX1060 te laten zien die ik destijds tijdens de release van FH3 heb aangeschaft
Gamertag: antikriz
Speelde eerst via PS controler en emu, dacht dat het daar aan lag dus vandaag een xbox controler gaan halen. Heeft het nog... de grfx op laagste gezet... you guessed it...
PC is een AMD ryzen 7 5800X met 32 gig ram. Grafische kaart is wel maar een GTX1650. En mijn vermoeden ligt daar nu bij :\
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Gisteren kon ik zelfs de eerste race niet uitrijden (met die motorfietsen...) Vandaag kon ik al ruim 20min spelen met alles op laagste. MB drivers zou ik niet weten maar al de rest is up to datepretpik schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:24:
Hoe lang is na een tijdje? Heb je voor je moederbord de laatste BIOS geïnstalleerd? Als eens gespeeld met XMP uit? Videokaart drivers up-to-date? Zijn allemaal dingen die een rol kunnen spelen.
Dat is wel echt raar. Ik speel zelf op een xsx, maar heb ook ff op mn laptop gespeeld (i7, 1060 tijdperk, jaar of 3-4 oud?) en kon probleemloos spelen. Uurtje of 3 gedaan toen, dag erop weer op de X verder.TomsonBE schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:39:
[...]
Gisteren kon ik zelfs de eerste race niet uitrijden (met die motorfietsen...) Vandaag kon ik al ruim 20min spelen met alles op laagste. MB drivers zou ik niet weten maar al de rest is up to date
Overigens ook hier weer even naar de rivals tijden gekeken en zeker de eerste duizend zijn cheaters. Moeilijk precies te zeggen omdat tijden mooi steeds verder oplopen en ik niet precies weet welke tijd er realistisch echt gereden kan worden, maar ik geloof rond plek 1800 ergens dat er ineens voornamelijk allemaal dezelfde auto stond (Mosler something). Denk dus dat het daar pas legit werd. Echt zielig dat er zoveel kneusjes zijn die dat nodig vinden.
Dit gaat over een game en niet over een echte auto. Als jij met 200+ Kmh door de lucht vliegt en je schakelt terug naar de eerste versnelling dan zou je volgens je gearing logica op dat moment de maximale snelheid van de eerste versnelling als snelheid moeten krijgen (circa 90 kmh voor de Mclaren Senna). Dat is niet het geval (blijft gewoon 200+). De game zal de snelheid vermoedelijk meten ten oprichtte van de coördinaten van de map en niet de wiel omwentelingen simuleren.OMD schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:14:
[...]
Je weet dat een snelheidsmeter in een wiel zit? Die meet omwentelingen per minuut en vertaald dat naar snelheid. Hogere gearing is dus meer omwentelingen per minuut en dan gaat je km/h meter natuurlijk omhoog. Is met elke auto in het echt ook of ik begrijp je verkeerd, dat kan natuurlijk ook.
Gezien dat laatste is het dus vreemd dat ik mid-air gedurende de vlucht terwijl er géén contact met de grond is mijn topsnelheid kan verhogen. Mijn hypothese is dat mijn mid-air speed werd begrensd door de maximale snelheid van de 4e versnelling en toen ik doorschakelde werd die begrenzing opgeheven en kreeg ik alsnog de potentiele snelheid die ik had kunnen hebben nadat ik gelanceerd werd. In het echt kan dat natuurlijk niet, midden in de lucht zonder contact met de grond je snelheid veranderen door simpelweg te schakelen.
Kan dit overigens niet reproduceren met een blueprint en een ramp en de Mclaren Senna dus wellicht is het auto specifiek.
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 16-11-2021 23:03 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ja een ramp nemen en honderden meters springen kan in het echt natuurlijk wel, dus dan is het idd wel opmerkelijk dat de snelheid in de lucht niet kloptsdk1985 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:58:
Gezien dat laatste is het dus vreemd dat ik mid-air gedurende de vlucht terwijl er géén contact met de grond is mijn topsnelheid kan verhogen. Mijn hypothese is dat mijn mid-air speed werd begrensd door de maximale snelheid van de 4e versnelling en toen ik doorschakelde werd die begrenzing opgeheven en kreeg ik alsnog de potentiele snelheid die ik had kunnen hebben nadat ik gelanceerd werd. In het echt kan dat natuurlijk niet, midden in de lucht zonder contact met de grond je snelheid veranderen door simpelweg te schakelen.

[ Voor 72% gewijzigd door Donstil op 16-11-2021 23:16 ]
Volgens mij mis je even dat ik op iemand reageer... Mid air hoort je snelheid niet te veranderen door opschakelen. De game is zo geprogrammeerd dat je tijdens je vlucht langzaam snelheid verliest. Ik heb een auto waarbij schakelen de boel laat accelereren tijdens de vlucht. Ik kom gewoon een bug tegen.`Donstil schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:15:
[...]
Ja een ramp nemen en honderden meters springen kan in het echt natuurlijk wel, dus dan is het idd wel opmerkelijk dat de snelheid in de lucht niet klopt
edit: Nvidia geupdate, helaas crash nummer 3 ook weer binnen een uur

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 17-11-2021 01:26 ]
Ik had nog geen crashes in de eerste 12 uur tot ik vandaag naar Win 21H1 ben geüpdate (vanaf 20H2). Nu crashte ik in een uurtje of 2 spelen twee keer. Zag vandaag ook zwarte texture vlakken in de duinen.TomsonBE schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:21:
Ik heb het probleem dat de game op m'n PC gewoon crashed na een tijdje.
Speelde eerst via PS controler en emu, dacht dat het daar aan lag dus vandaag een xbox controler gaan halen. Heeft het nog... de grfx op laagste gezet... you guessed it...
PC is een AMD ryzen 7 5800X met 32 gig ram. Grafische kaart is wel maar een GTX1650. En mijn vermoeden ligt daar nu bij :\
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 17-11-2021 00:48 ]
Even een zelf quoteabsrnd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:33:
Nu heb ik een set races afgerond, en heb ik die Jeep 2016 Trailcat als beloning gekregen
:fill(white):strip_exif()/f/image/NGaQw8gCXvQRnyqKAtuB4f9c.png?f=user_large)

-1x zijn we uit de playground games gegooid door connection issues
-3x Liep zijn Xbox One X vast waardoor we complete events op nieuw moesten doen
- Ik kwam een bug tegen dat als je in de eliminator naar de finish rijd, de ring uitrijd en een nieuwe auto mag kiezen je automatisch af bent omdat het auto laden in de zone meetelt aan de tijd dat je in de ring bent, dus instaKILL
Verder was het wel gezellig hoor maar er zijn wel verbeter punten.
BTC €94.837,08
Ooh nee hoor ik miste dat niet. Alleen vond het grappig dat je dan zegt “ In het echt kan dat natuurlijk niet”. Alsof de rest wel kan in het echt.sdk1985 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 00:15:
[...]
Volgens mij mis je even dat ik op iemand reageer... Mid air hoort je snelheid niet te veranderen door opschakelen. De game is zo geprogrammeerd dat je tijdens je vlucht langzaam snelheid verliest. Ik heb een auto waarbij schakelen de boel laat accelereren tijdens de vlucht. Ik kom gewoon een bug tegen.`
Kun je hem niet via xCloud spelen dan? Ik vond dat best werkbaar om eerlijk te zijn (toen ik even mijn Series X niet had en hem via de One X moest spelen en niet wilde downloaden).PdeBie schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 18:13:
[...]
Dat vermoed ik ook. Maar ga er toch echt geen nieuwe Xbox voor aanschaffen
Nee, wel via xCloudTheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:31:
[...]
Kun je hem niet via iCloud spelen dan? Ik vond dat best werkbaar om eerlijk te zijn (toen ik even mijn Series X niet had en hem via de One X moest spelen en niet wilde downloaden).
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, inderdaad. Zat net op m'n iPhone te klikken, denk dat ik daarom met iCloud kwam.

Ik wissel nog af met ACC en BF2042. Vooral laatstgenoemde is toch wel een goede afwisseling om weer terug te gaan naar wat beter lopendeG_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:46:
Wat een heerlijke game, speel de laatste dagen niks anders meer dan Horizon
Overigens, moet nog een goede complete arcade sessie doen vandaag/uiterlijk morgen. En nog zo'n spelletje. Wie wil mij helpen einde van de middag?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Met het Buenas Vistas huis van 2 miljoen zou je dat moeten hebben. Hier werkt het gewoon goed.shoombak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:12:
Ik dacht dat het huis free fast travel naar alle wegen zou geven, niet dus
Nee, het huis laat je Fast Travelen naar elke plek op de map, maar niet per se "Free".ArthurMorgan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:14:
[...]
Met het Buenas Vistas huis van 2 miljoen zou je dat moeten hebben. Hier werkt het gewoon goed.
De prijs is afhankelijk van de Fast Travel bonus boards, elke bord geeft je 200CR korting. Heb je ze alle 50, dan is het gratis.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oeh mooie wagen, met welke challenge was dat?Ricmaniac schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]
Deze aan mijn garage toegevoegd gisteren via een challenge.
Brute wagen! lekker vlot ook. Voelde me gelijk Ken Block

Maar waar dacht hij anders dat die fast travel boards voor waren
zonder dat huis kun je alleen naar bepaalde plekken (huizen die je bezit en outposts die je ontgrendeld hebt en dergelijke) fast travelen. Met het huis naar elke weg. En de boards geven inderdaad korting.
Er zijn dus 2 dingen nodig.
[ Voor 193% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-11-2021 10:29 ]
Blijkbaar de Seasonal Championship: "It's Rainin' Sideways". Heel irritant hoe lastig het is voor sommige auto's om te zien hoe je ze kan krijgen. In de car collection kan je meteen naar de autoshow, als-ie daar beschikbaar is. Maar als het een accolade only of seasonal reward is, wordt je daar slecht op gewezen. Vooral de verwijzing naar de accolade is heel hatelijk. Hij geeft je een naam, maar er zijn nogal wat accolades dus je zoekt je het apelazarus.Oeh mooie wagen, met welke challenge was dat?
Er is nog een 2de versie van ook die de bijnaam Hoonicorn heeft staan. Ik heb beide in mijn garage.Ricmaniac schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]
Deze aan mijn garage toegevoegd gisteren via een challenge.
Brute wagen! lekker vlot ook. Voelde me gelijk Ken Block
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Via een seasonal champion ship: It's Rainin' SidewaysG_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:19:
[...]
Oeh mooie wagen, met welke challenge was dat?
Free niet, daarvoor heb je ook de borden nodig.shoombak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:12:
Ik dacht dat het huis free fast travel naar alle wegen zou geven, niet dus
XBL gamertag StayingPow3r
Valt wel mee hoor... De goliath heeft dan misschien 1000-2000 cheaters op de lijst staan, maar totaal staan er ruim een miljoen tijden op. 5% is dus ruim 50000*. Die cheaters hebben daar vooralsnog gelukkig niet zoveel invloed op.Zyron schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:20:
Zeker met al die cheaters is dat best wel uitdagend, denk ik...
Valt ook wel mee met hoe lastig hij is om te halen. Belangrijkste is om een clean lap te halen want de langzaamste clean lap staat nog altijd boven de snelste flagged lap. Vaak is dat al genoeg om in de bovenste percentages te komen. Dus totaal geen contact met muren en niet rewinden. De meeste mensen doen niet zoveel moeite, en veel tijden komen ook gewoon uit normale races, niet specifiek uit rivals. Met drivatars er bij is een clean lap nog veel uitdagender
Niet om iemands prestatie te kleineren verder hoor

*Edit: overigens is het effect bij andere circuits nog minder. Bv playa azul (recht boven goliath) heeft 565k tijden, dus 28k in de 5%, en misschien 10 cheaters. Ik heb er net even een rustige tijd neergezet van 1:04.214, wat me de op 2 na slechtste tijd in de GOT club zou geven (25 players) en die zit ook in de beste 5%.
[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 17-11-2021 11:14 ]
Bij Forza H4 had ik geen goed overzicht welke races ik bronze, zilver of goud had gehaald. Ik kon dus lastig zien welke races ik moest verbeteren om alles naar goud te halen. (Herkennen mensen dit?)
Nu vroeg ik mij af of dit was opgelost en het duidelijk is welke racen je bronze gehaald heb en welke zilver of goud.
De races die je gewonnen hebt staat toch een gouden lauwerkrans bij op de map?CarJunkyXL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:14:
Hi! vraagje;
Bij Forza H4 had ik geen goed overzicht welke races ik bronze, zilver of goud had gehaald. Ik kon dus lastig zien welke races ik moest verbeteren om alles naar goud te halen. (Herkennen mensen dit?)
Nu vroeg ik mij af of dit was opgelost en het duidelijk is welke racen je bronze gehaald heb en welke zilver of goud.
Volgens mij houdt horizon niet bij of je 2e of 3e geworden bent, maar als je gewonnen hebt staat er duidelijk een goudkleurig tekentje bij de race op de kaart.CarJunkyXL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:14:
Hi! vraagje;
:strip_exif()/f/image/WF5oUI2Wgi6hYT1lxjf2mitQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 2 blauwe races (road racing) heb ik gewonnen. De twee oranje (dirt) is er een nog niet gespeeld (new) en de ander waar niks bij staat heb ik gespeeld maar niet gewonnen.
Hmmm... Zou ik het altijd over het hoofd gezien hebben? Ik ga hem nog eens installeren. Heb hem al een tijd niet gespeeld.
https://forza.fandom.com/...y:Unlimited_Offroad_(FH5)cjpostma schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:56:
Ik vind overigens https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_5/Cars een handige lijst om erbij te hebben. Ook pro gamer tip ;-) : je kan de huidige seasonal rewards vaak relatief goedkoop in de auction house kopen. Sowieso handig om auto's die je in de auto show kan kopen gewoon in de AH te halen. Scheelt vaak een hoop credits.
mmm de NISSAN FAIRLADY Z is niet echt de eerste auto waar ik aan denk bij off road
Vandaag alles naar laatste updates gezet. Bios inclusief.pretpik schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:24:
Hoe lang is na een tijdje? Heb je voor je moederbord de laatste BIOS geïnstalleerd? Als eens gespeeld met XMP uit? Videokaart drivers up-to-date? Zijn allemaal dingen die een rol kunnen spelen.
een kwartiertje kunnen spelen en crash.
alles van grfx nog op laag en ik zie in m'n statusschermen niks fout lopen. Processors doen het normaal, grfxkaart ziet zelfs bijna geen % en loopt op 40 graden. iets in mij wil de game retourneren
Deed ik normaal ook in FH4, maar mis je dan de skill songs niet?G_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:18:
heb de muziek altijd uitstaan bij zulke games
XBL: theArthurrrr
Goeden tip, gaan we nog even gebruik van maken om de desbetreffende accolades te halen.Finraziel schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:08:
[...]
Valt wel mee hoor... De goliath heeft dan misschien 1000-2000 cheaters op de lijst staan, maar totaal staan er ruim een miljoen tijden op. 5% is dus ruim 50000*. Die cheaters hebben daar vooralsnog gelukkig niet zoveel invloed op.
Valt ook wel mee met hoe lastig hij is om te halen. Belangrijkste is om een clean lap te halen want de langzaamste clean lap staat nog altijd boven de snelste flagged lap. Vaak is dat al genoeg om in de bovenste percentages te komen. Dus totaal geen contact met muren en niet rewinden. De meeste mensen doen niet zoveel moeite, en veel tijden komen ook gewoon uit normale races, niet specifiek uit rivals. Met drivatars er bij is een clean lap nog veel uitdagender
Niet om iemands prestatie te kleineren verder hoormaar mocht iemand hem specifiek willen proberen te halen...
*Edit: overigens is het effect bij andere circuits nog minder. Bv playa azul (recht boven goliath) heeft 565k tijden, dus 28k in de 5%, en misschien 10 cheaters. Ik heb er net even een rustige tijd neergezet van 1:04.214, wat me de op 2 na slechtste tijd in de GOT club zou geven (25 players) en die zit ook in de beste 5%.
Die lauwerkrans staat er volgens mij alleen als je de bijbehorende accolade ook hebt gehaald. Na het winnen van de race staat er alleen een gouden bekertje.Mr. Freeze schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:15:
[...]
De races die je gewonnen hebt staat toch een gouden lauwerkrans bij op de map?
[ Voor 11% gewijzigd door Zyron op 17-11-2021 12:39 ]
Ik antwoord maar even op mezelf -> Ik zie net dat je in FH4 ook skill songs had, maar die heb ik nog nooit gekregen vanwege radio uit..............DeWaanzin schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:12:
[...]
Deed ik normaal ook in FH4, maar mis je dan de skill songs niet?
XBL: theArthurrrr
Music volume gewoon op zijn laagst zetten.DeWaanzin schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:43:
[...]
Ik antwoord maar even op mezelf -> Ik zie net dat je in FH4 ook skill songs had, maar die heb ik nog nooit gekregen vanwege radio uit..............
Eigen playlist, en toch skillsongs (je krijgt altijd melding in scherm)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Eerder is geloof ik de tip langs gekomen om het volume van de radio op 0 te zetten ipv radio uit, dan krijg je wel nog skill songs.DeWaanzin schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:43:
[...]
Ik antwoord maar even op mezelf -> Ik zie net dat je in FH4 ook skill songs had, maar die heb ik nog nooit gekregen vanwege radio uit..............
Edit: verder terug dan een paar seconden eerder bedoel ik
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 17-11-2021 12:45 ]
Deze zijn ook handig:cjpostma schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:56:
Ik vind overigens https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_5/Cars een handige lijst om erbij te hebben. Ook pro gamer tip ;-) : je kan de huidige seasonal rewards vaak relatief goedkoop in de auction house kopen. Sowieso handig om auto's die je in de auto show kan kopen gewoon in de AH te halen. Scheelt vaak een hoop credits.
https://racinggames.gg/fo...-unlocked-with-accolades/
https://screenrant.com/fo...free-car-accolades-guide/
[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 17-11-2021 12:49 ]
Komt wel een melding in beeld jaDeWaanzin schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:12:
[...]
Deed ik normaal ook in FH4, maar mis je dan de skill songs niet?
Met deze aanvulling (gejat van reddit)
• 2013 DeBerti Wrangler Unlimited: Unlocked from the 2012 Jeep Wrangler Rubicon Car Mastery Tree
• 1969 Dodge Charger Daytona Hemi: Unlocked from the 1969 Dodge Charger r/T Car Mastery Tree
• 1991 Hoonigan Porsche 911 Turbo RWB: Unlocked from the 1995 Porsche 911 GT2 Car Mastery Tree
• 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion: Unlocked from the 1990 Mazda Savanna RX-7 Car Mastery Tree
• 1999 Lamborghini Diablo GTR: Unlocked from the 1997 Lamborghini Diablo SV Car Mastery Tree
motabeatz.com
Laatst een seasonpass voor Anno 1800 gekocht en dat ging gewoon prima. Binnen een paar minuten een key in mijn mailbox te vinden.Motabeatz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:58:
Ik zou toch Forza Horizon 5 willen aanschaffen, aangezien ik veel FH4 heb gespeeld. Heeft iemand ervaring met het kopen op Eneba? Daar zie ik hem voor rond de 45 euro voor Windows. Vraag mij even af of dit gaat werken?
Valt mij juist op dat er gigantisch met geld gesmeten wordt in de AH. Ik koop een Jesko in de Autoshow, zet er een gedownloade tune op. Investering 2.850.000 credits. Verkoop deze vervolgens op de AH voor de max buy out, ergens rond de 3.800.000 credits. Waarom?cjpostma schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:56:
Sowieso handig om auto's die je in de auto show kan kopen gewoon in de AH te halen. Scheelt vaak een hoop credits.
Dit gisteren enkelen keren herhaald en al eerder deze week hetzelfde met een RS200. Easy money.
Volgens mij kan je niet giften naar een specifieke user, maar alleen random, naar beginners ed.whoutman schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:56:
Mocht er nog iemand een Aston GT12, Mclaren F1 GT of Ferrari P4 hebben die hij wil giften, ik hoor het graag! :-)
Vroeg ik me gisteren ook al af, een auto verkopen voor 2x of zelfs 4x de prijs, dan als je deze zelf in de shop koopt.Pilome243 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:43:
[...]
Valt mij juist op dat er gigantisch met geld gesmeten wordt in de AH. Ik koop een Jesko in de Autoshow, zet er een gedownloade tune op. Investering 2.850.000 credits. Verkoop deze vervolgens op de AH voor de max buy out, ergens rond de 3.800.000 credits. Waarom?
Dit gisteren enkelen keren herhaald en al eerder deze week hetzelfde met een RS200. Easy money.
Ik! Lukt me ook maar nietMu.siQ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:28:
Dus, wie kan/wil er nu/zo/straks effe arcade completen voor de weekly zooi?Voorkeur is drift maar eigenlijk maakt t me ook geen zak uit. Xbox Live MusiQ2, zit in de GoT club

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Add me effe op xbox live, ik ga online, dan maken we effe convoy
Kan het gewoon echt niet vinden.
Ik doe ook graag mee. Ik moet alleen chaos nog maar help anderen uiteraard graag mee met de andere events. Ben vanavond vanaf rond 20:30 bezig. GT exactor itMu.siQ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:28:
Dus, wie kan/wil er nu/zo/straks effe arcade completen voor de weekly zooi?Voorkeur is drift maar eigenlijk maakt t me ook geen zak uit. Xbox Live MusiQ2, zit in de GoT club
Had ik laatst ook (1 stukje dan). Bij een van de stories toch bij toeval het laatste stukje weg blijkbaar doorkruist. Het is net als bij vorige FH's soms echt niet te zien.Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:38:
Gadver ik moet dus nog 2 stukjes weg.
Kan het gewoon echt niet vinden.
Wil nog niet hé, zit je xbox of? Kan ik ook wel naar switchen zo, zit nu op pc
Ik wil ook graag meedoen, voeg wel een paar mensen toe, tegen 20:30 ook aanwezig.Exactor it schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:42:
[...]
Ik doe ook graag mee. Ik moet alleen chaos nog maar help anderen uiteraard graag mee met de andere events. Ben vanavond vanaf rond 20:30 bezig. GT exactor it
Inmiddels is het hier ook 1 stukje. Had een heel klein toegansweggetje naar een huisje over het hoofd gezien.cjpostma schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:44:
[...]
Had ik laatst ook (1 stukje dan). Bij een van de stories toch bij toeval het laatste stukje weg blijkbaar doorkruist. Het is net als bij vorige FH's soms echt niet te zien.
Laat de rest maar rusten. Trophy is toch al binnen.
Xbox: SendexNL
Ik ook 20:30 aanwezig. GT: DynamicWolfNLDSegafreak83 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:52:
[...]
Ik wil ook graag meedoen, voeg wel een paar mensen toe, tegen 20:30 ook aanwezig.
Irritant ja, ik had er ook een gemist bij de oostkust, ter hoogte van flitspaal "Avenida" is een recht zandweggetje tussen de palmbomen met aan de linkerzijde het stand (rijrichting noord-zuid). Van zuid naar noord vanaf Playa Azul rechtdoorrijden en niet de hoofdweg naar links volgen.cjpostma schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:44:
[...]
Had ik laatst ook (1 stukje dan). Bij een van de stories toch bij toeval het laatste stukje weg blijkbaar doorkruist. Het is net als bij vorige FH's soms echt niet te zien.
Hier ben ik wel 10 keer langsgereden zonder dat dat weggetje mij was opgevallen.
Op de grote kaart kun je inderdaad moeilijk zien of een weg wel of niet bereden is. Op de minimap is dit wel te zien (grijsgekleurd) maar is het haast zoeken naar een speld in een hooiberg.
[ Voor 12% gewijzigd door ariekanari op 17-11-2021 17:57 ]
Eindelijk, ben benieuwd wat deze hotfix allemaal gaat doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Freeze op 17-11-2021 18:02 ]
Herstart de game later wel even, speel momenteel nog in een Solo sessieMr. Freeze schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:00:
https://twitter.com/forza...42302023680widget%3DTweet
Eindelijk, ben benieuwd wat deze hotfix allemaal gaat doen.
Is er ook mogelijkheid met gezamenlijke route maken? Zoals vorige horizon? Dit is nog niet gelukt
Heb toevallig net ook de nieuwste Nvidia driver geïnstalleerd dus misschien was het dat wel...
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
De game is bij mij ook aan het optimaliseren en ik heb geen driver update gedaan. Ik denk dat het door de game update komt.Vortigen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:25:
Hij is bij mij weer mijn pc aan het optimaliseren. Is dat na elke update? Dan kan ik daar rekening mee houden
Heb toevallig net ook de nieuwste Nvidia driver geïnstalleerd dus misschien was het dat wel...