Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:48:
[...]

Mss een glitch of een persoon over het hoofd gezien. Bij mij is alles weg....
Ik denk een bug, want heb elk gebouw nu al meerdere malen onderzocht zonder succes. Maar wat is de twee map mooi zeg wow!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHWkLb25L0ftVFNZAcKIf0dpy7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0rnssSa14UPZ2pbcebITAXqM.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:37
Anoniem: 1486766 schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:25:
[...]

Nu weet ik het ook niet meer. :P Een aantal reviews geven juist aan dat Stealth een soort van de bedoeling is in de game maar lees nu wat anders hier. Stealth vind ik leuk in games.
Nog even geduld en Ubisoft zal wel met de eerste aanbieding komen. 8) Het volle bedrag zie ik niet zitten en heb geen haast.
Zo lang je stealth doet en de vijand heeft niets door kan je ver komen.Vol in de combat gaan werkt vaak niet want dan gaat het best lastig worden.

Maar dan nog ligt het heel erg aan wat voor missie je krijgt.Zelf ervaar ik dat heel het stealth/combat gebeuren veel van Crysis 3 weg heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:04
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:57:
[...]

Ik denk een bug, want heb elk gebouw nu al meerdere malen onderzocht zonder succes. Maar wat is de twee map mooi zeg wow!

[Afbeelding]
Mooi maar sterkere vijanden ook😄😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 17:20:
[...]

Mooi maar sterkere vijanden ook😄😄
Oh ja? Haal ze best makkelijk neer op hard.. maar denk dat die moeilijkere vijanden dan nog gaan komen :), vind het echt wel een mooi uniek gebied!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l449XSZho2geFSCMfaNgLTKZmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C9rJbN5Qmq5YWWIgGtU4DAOn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 17-12-2023 18:07 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:07:
[...]

Oh ja? Haal ze best makkelijk neer op hard.. maar denk dat die moeilijkere vijanden dan nog gaan komen :), vind het echt wel een mooi uniek gebied!

[Afbeelding]
Ben nog ni ver in die regio hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:09:
[...]

Ben nog ni ver in die regio hoor
Ik ook niet
spoiler:
Nadat ik weer op mijn Ikran mocht vliegen ben ik bezig gegaan met het ontdekken en compleet maken van de map

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:17:
[...]

Ik ook niet
spoiler:
Nadat ik weer op mijn Ikran mocht vliegen ben ik bezig gegaan met het ontdekken en compleet maken van de map
Daar ben ik ook. De map volledig ontdoen van de wolken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:18:
[...]

Daar ben ik ook. De map volledig ontdoen van de wolken....
Ik heb weer zo'n grote basis van level 12 gevonden maar er zijn geen vijanden, kom ook nergens binnen. Heb de basis al 3 keer helemaal rond gekeken, maar nergens iets van een ingang. Heb jij deze al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:04:
[...]

Ik heb weer zo'n grote basis van level 12 gevonden maar er zijn geen vijanden, kom ook nergens binnen. Heb de basis al 3 keer helemaal rond gekeken, maar nergens iets van een ingang. Heb jij deze al gehaald?
Da is voor de story dacht ik. Heb wat mw3 gespeeld. Nu terug pandora. Beetje afwisseling. Zijn er nog goede open world spellen die je mij kan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:07:
[...]

Da is voor de story dacht ik. Heb wat mw3 gespeeld. Nu terug pandora. Beetje afwisseling. Zijn er nog goede open world spellen die je mij kan aanraden.
Heb je Far Cry 6 al gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:07:
[...]

Heb je Far Cry 6 al gespeeld?
Ja. Heb nog week genoeg met pandora en mss in het verlof nog beetje ac mirage😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:08:
[...]

Ja. Heb nog week genoeg met pandora en mss in het verlof nog beetje ac mirage😃
Want anders zijn mijn favorieten: Red Dead Redemption 2, Dead Island 2, Hogwarts Legacy, Dying Light 2 en Immortals Fenyx Rising.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 17-12-2023 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:09:
[...]

Want anders zijn mijn favorieten: Red Dead Redemption 2, Dead Island 2, Hogwarts Legacy, Dying Light 2 en Immortals Fenyx Rising.
Allemaal gespeeld😃 en ook god of 2018 en ragnarok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:10:
[...]

Allemaal gespeeld😃 en ook god of 2018 en ragnarok
Oh mijn... Ik wil ooit nog een Playstation 5 gaan aanschaffen voor de God Of war en Horizon spellen, maar dat word ergens volgend jaar op dat jaar erop als ze rond een betaalbare prijs liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:12:
[...]

Oh mijn... Ik wil ooit nog een Playstation 5 gaan aanschaffen voor de God Of war en Horizon spellen, maar dat word ergens volgend jaar op dat jaar erop als ze rond een betaalbare prijs liggen.
God of war ragnarok is schitterend. Mss eens cyberpunk proberen. Enfin ni te veel afwijken van de wondere wereld van pandora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:14:
[...]

God of war ragnarok is schitterend. Mss eens cyberpunk proberen. Enfin ni te veel afwijken van de wondere wereld van pandora
Ik ultimate editie is vast wel goedkoop te krijgen via Eneba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

.

[ Voor 181% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 18-12-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb nu bij de twee map alle Ancestor Skills gehaald en al 25% gecleared. Was weer een prima avondje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:01:
Ik heb nu bij de twee map alle Ancestor Skills gehaald en al 25% gecleared. Was weer een prima avondje!
Deze zijn idd belangrijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ja klopt, ik heb momenteel: Air Boost, Deeper Connection, Soft Landing, Ghost Strike, Screech Ability, Wing Gust en volgens mij ook Way of the Diplomat (maar hier twijfel ik over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:41
G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:36:
Vraagje, ik heb telkens deze melding bij beide bassissen staan maar kan echt niet vinden waar de quests zijn, met iedereen gepraat waarmee ik kan praten. Maar wil pas naar de tweede map wanneer ik geen nieuwe quests meer heb..

[Afbeelding]
Sorry, late reactie op je bericht maar ik hou de thread niet dagelijks bij :P
Anyway, ik denk niet dat het een bug is, want ik had hetzelfde. Bij mij stond er iemand voor 1 van de ingangen (dus aan de buitenkant van de hometree) die de quest gaf. Ik vind het persoonlijk ook best vervelend dat je met je sense van alles kan zien oplichten, maar niet even een quest giver iets duidelijker zichtbaar maken.

Anyway, de quests daarbinnen zijn volgens mij allemaal of in die hal waar je binnen komt, of in de hal met t kook eiland, of 1 verdieping omhoog gewoon in de lobby, of helemaal bovenin bij de Kinglors. De enige die ik dus had buiten die locaties stond ergens voor de ingangen buiten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ook een kleinigheidje:
- Bij opstarten moet ik de game onieuw in 60fps mode zetten

- De ondertiteling moet ik ook steeds zelf in de juiste stand zetten

Ach ik ben er misschien 30 sec aan kwijt en ik ga er vanuit dat het de komende weken goed komt.
Game is super vet dus dat scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
jori040 schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:08:
Ook een kleinigheidje:

Ach ik ben er misschien 30 sec aan kwijt en ik ga er vanuit dat het de komende weken goed komt.
Game is super vet dus dat scheelt. :)
Op console of PC? Met ondertiteling heb ik niks gemerkt maar ik moet op de PS5 wel elke keer als ik uit rest mode verder ga weer performance mode instellen inderdaad ipv favor graphics. Als ik de game gewoon opstart niet, puur als ik verder ga vanuit rest mode. 5 sec werk maar vervelend is t wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sjoerdje131 schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:12:
[...]

Op console of PC? Met ondertiteling heb ik niks gemerkt maar ik moet op de PS5 wel elke keer als ik uit rest mode verder ga weer performance mode instellen inderdaad ipv favor graphics. Als ik de game gewoon opstart niet, puur als ik verder ga vanuit rest mode. 5 sec werk maar vervelend is t wel :p
Ik heb mijn control buttons aangepast en dit moet ik ook iedere keer terug goed zetten bij de instellingen als ik de game opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Inmiddels bijna de tweede map 100% en dan kunnen we daar eindelijk gaan beginnen met de hoofd en zij missies want die staan al op pauze sins ik daar mag rondvliegen :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-w6301UHixUoCUEW5VT5OreOCw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OizIbPiXOipQ8zD2uGTK2KS3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6D7KEbieZQj1rLLPqUgbPuuYy_c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B8lR5uDJDlr5E9jC6S7UpRJH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Sjoerdje131 schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:12:
[...]

Ik speel op de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Bijzonder, dan lijkt het wel op een console issue dat settings gewoon altijd naar default gaan...

Vanmorgen had ik even kort momentje dus dacht even een RDA base te stealthen. Mooi 2 hacks geplaatst, de 3e was een valve die ik moest draaien dus niet te hacken. Spring ik ergens om te verstoppen voor 2 mechs, zit ik gewoon muurvast... kon niet meer jumpen, crouchen, moven, niks werkte... Dus werd natuurlijk gespot en reload... Daarna gefrustreerd rushend proberen te doen, maar dat werkt natuurlijk nooit dus maar even besloten niet meer vlak voor werk gehaast dit spel te spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Klopt het dat je in het begin niet veel missies kunt vinden?

Ik ben een uur het begin stuk doorgelopen maar niks te vinden behalve de main quest. Worden andere dingen zoals side quests later weergegeven via je navi senses? Beetje onduidelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikewitt
  • Laatst online: 27-04 13:43
Zijn er meer spelers die het volgende ook irritant vinden?

Ik kan [Forward] niet remappen naar de rechter muisknop (PC versie).
Na veel heen en weer met Ubisoft kreeg ik dit antwoord... ik viel zowat van mijn stoel ;-(

I understand that the reason you have contacted us is due issues with keybind for Avatar: Frontiers of Pandora™

We have received reports from players stating that they are unable to remap the 'Forward' command to their Mouse Buttons in Avatar: Frontiers of Pandora™.

While this is by design and working as intended, if this causes any inconvenience, we will gladly forward your feedback to the development team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-03 01:14
Visueel vindt ik het een mooie game maar ik kom er maar niet in.

Stoor me vooral aan dat je niks op de ui ziet van waar je naar toe moet in guided mode en dus constant ligt te focussen om te kijken of je nog juist gaat.

Of je moet heel de tijd u map open doen en dan een marker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bieren89 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:38:

Stoor me vooral aan dat je niks op de ui ziet van waar je naar toe moet in guided mode en dus constant ligt te focussen om te kijken of je nog juist gaat.

Je gebruikt neem ik aan toch wel Na'vi Senses ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het spel word voor mij te makkelijk op Hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
jori040 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:52:
[...]

Je gebruikt neem ik aan toch wel Na'vi Senses ?
Bedoel je die geuren Enzo volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De tweede map nu ook voor 99% klaar, kan helaas een ding niet doen omdat die gelocked zit achter de story,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1uq7OqJ9n-B_Fck5CGTeZD5pLhU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PgEKSifbsvlpHBSMhPT0l0lm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBrX5G6QezdjB7EFauShDEBHB04=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wyDZsLWk3vLfO7by131cYmev.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ecc4t11-Wdv6e09WBUy2_-y4aCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/98HcSImXkWuPM6yFPc7J2nBO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[quote]Bieren89 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:38:
[...]

Foutje.

[ Voor 27% gewijzigd door jori040 op 20-12-2023 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bieren89 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:38:
[...]

Bedoel je die geuren Enzo volgen?
Je moet dan op dat felle blauwe af in die mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Een nieuwe hoge moeilijkheidsgraad met NG+ zal perfect passen bij dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:01:
[...]

Een nieuwe hoge moeilijkheidsgraad met NG+ zal perfect passen bij dit spel.
Ja daar ben ik wel voor in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Lijkt me dat Ubisoft daar ook al naar kijkt hoor.Hoge prioriteit voor nu is natuurlijk alle bugs weg werken.
Persoonlijk vind ik het een toffe game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:05:
[...]

Lijkt me dat Ubisoft daar ook al naar kijkt hoor.Hoge prioriteit voor nu is natuurlijk alle bugs weg werken.
Persoonlijk vind ik het een toffe game. :)
Ik ben tot nu toe nog geen bugs tegengekomen jij wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:36:
[...]

Ik ben tot nu toe nog geen bugs tegengekomen jij wel?
Ook een kleinigheidje:

Deze had ik hier al gepost. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:54:
De tweede map nu ook voor 99% klaar, kan helaas een ding niet doen omdat die gelocked zit achter de story,

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Morgen laatste werkdag dan wat meer tijd voor avatar. Cyberpunk en mw3😄

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:28
Spelen jullie weleens in co-op en wat is de ervaring daarmee?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Marcievg schreef op donderdag 21 december 2023 @ 06:50:
Spelen jullie weleens in co-op en wat is de ervaring daarmee?
Nee nog niet in co-op gespeeld, speel dit spel puur voor de single player.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen want hoor weinig erover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
G_Dragon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:17:
[...]

Nee nog niet in co-op gespeeld, speel dit spel puur voor de single player.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen want hoor weinig erover.
Ja dat had ik dus ook. Het lijkt me wel leuk om dit samen te doen en bijvoorbeeld zo'n basis van 2 kanten te pakken.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Marcievg schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:35:
[...]

Ja dat had ik dus ook. Het lijkt me wel leuk om dit samen te doen en bijvoorbeeld zo'n basis van 2 kanten te pakken.
Very easy mode zeg maar haha, helemaal als je hierboven ziet hoe makkelijk het kan gaan met een moeilijkheidsgraad van hard.. :D Maar dat is inderdaad wel grappig, misschien dat ik mensen nog wel wil / kan helpen wanneer ik het spel zelf heb uitgespeeld..

• Marcievg
G_Dragon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:38:
[...]

Very easy mode zeg maar haha, helemaal als je hierboven ziet hoe makkelijk het kan gaan met een moeilijkheidsgraad van hard.. :D Maar dat is inderdaad wel grappig, misschien dat ik mensen nog wel wil / kan helpen wanneer ik het spel zelf heb uitgespeeld..
Als er een hogere moeilijkheidsgraad komt bijvoorbeeld het spel weer een keer doorlopen samen kan ook leuk zijn. En andere op weg helpen in co-op is ook altijd een mooie optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
jori040 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:56:
[...]

Je moet dan op dat felle blauwe af in die mode.
Ja dat weet ik maar je zou dat moeten kunnen pinnen dan dat het blijft inplaats van altijd opnieuw te moeten kijken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bieren89 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:14:
[...]

Ja dat weet ik maar je zou dat moeten kunnen pinnen dan dat het blijft inplaats van altijd opnieuw te moeten kijken. :)
Het moet niet te makkelijk en voor de hand liggend worden :o, kleine tip: ik zet vaak even een marker op de map waar de missie is.

• jori040
Bieren89 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:14:
[...]

Sluit me aan bij @G_Dragon
Zelf moest ik in begin best wel aan het menu wennen.

• Bieren89
G_Dragon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:19:
[...]

Het moet niet te makkelijk en voor de hand liggend worden :o, kleine tip: ik zet vaak even een marker op de map waar de missie is.
Goh als je guided mode kiest vindt ik nu wel dat het zou moeten kunnen. Dat doe ik inderdaad ook wel.

Vanaf vrijdag 2 weken verlof er mij dan is aan zetten. was net gestopt als ik voor men ikran moest gaan.

Teveel tijd gestoken in robot quest :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Weet iemand wat die Power stations nou eigenlijk toevoegen? Gisteren merkte ik dat je blijkbaar heel duidelijk op de map kan zien waar die na'vi kampen zijn en power stations dus ben nog maar eens flink door kinglor forest gegaan om ze allemaal maar even te bezoeken, maar die power stations lijken echt niks toe te voegen anders dan een fast travel point te zijn en paar onderdeeltjes te bevatten. In het begin was er nog iets van een call die je dan moest beantwoorden maar dit was na 3 stations ofzo al niet meer het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:29
Sjoerdje131 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:53:
Weet iemand wat die Power stations nou eigenlijk toevoegen? Gisteren merkte ik dat je blijkbaar heel duidelijk op de map kan zien waar die na'vi kampen zijn en power stations dus ben nog maar eens flink door kinglor forest gegaan om ze allemaal maar even te bezoeken, maar die power stations lijken echt niks toe te voegen anders dan een fast travel point te zijn en paar onderdeeltjes te bevatten. In het begin was er nog iets van een call die je dan moest beantwoorden maar dit was na 3 stations ofzo al niet meer het geval?
Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag. :P

En weet iemand ook wat die paarse ring is die soms licht opkleurt op het scherm? Het lijkt me iets te willen vertellen in een bepaalde richting. Ik vermoed dat het met die paarse punten op de map te maken hebben maar als ik eroverheen hoover dan wordt er niks aangegeven. Er is zover ik zie ook geen legenda wat al die dingen op de map betekenen. Kan iemand mij dat uitleggen? Ik zag zo gauw niks in de tutorial sectie staan hierover of ik ben een schele }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Kaasje123 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:33:
[...]

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag. :P

En weet iemand ook wat die paarse ring is die soms licht opkleurt op het scherm? Het lijkt me iets te willen vertellen in een bepaalde richting. Ik vermoed dat het met die paarse punten op de map te maken hebben maar als ik eroverheen hoover dan wordt er niks aangegeven. Er is zover ik zie ook geen legenda wat al die dingen op de map betekenen. Kan iemand mij dat uitleggen? Ik zag zo gauw niks in de tutorial sectie staan hierover of ik ben een schele }:O
Ik denk dat je de Bellspring / skill flowers / Sarentu totems etc. bedoelt. Dat zijn inderdaad allemaal collectibles die je middels die paarse ringen ook kan localiseren. Vaak moet je dan even gericht blijven op de plek waar hij zit en dan zal hij oplichten en kun je met (L3 op PS5) zien wat het is. Zijn inderdaad paarse / blauwe punten op de map, dus vaak kun je die ook gewoon met een waypoint selecteren en erheen vliegen, laatste stukje even zoeken of het hoger of lager zit en dan soms dus een grot in gaan als je ziet dat het ergens laag is waar je niet kan landen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:29
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat je de Bellspring / skill flowers / Sarentu totems etc. bedoelt. Dat zijn inderdaad allemaal collectibles die je middels die paarse ringen ook kan localiseren. Vaak moet je dan even gericht blijven op de plek waar hij zit en dan zal hij oplichten en kun je met (L3 op PS5) zien wat het is. Zijn inderdaad paarse / blauwe punten op de map, dus vaak kun je die ook gewoon met een waypoint selecteren en erheen vliegen, laatste stukje even zoeken of het hoger of lager zit en dan soms dus een grot in gaan als je ziet dat het ergens laag is waar je niet kan landen :+
Ah ok. Nuja die bellsprigs voor extra health en die andere plant voor extra skillpoints zijn blauwe punten op de map die wel worden aangegeven als je eroverheen hoovert maar die paarse punten niet.

Maar als die paarse ring me in een richting van een skillpoint plant wijst of een extra health boom dan weet ik in ieder geval waar dat voor is. Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Kaasje123 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:41:
[...]

Ah ok. Nuja die bellsprigs voor extra health en die andere plant voor extra skillpoints zijn blauwe punten op de map die wel worden aangegeven als je eroverheen hoovert maar die paarse punten niet.

Maar als die paarse ring me in een richting van een skillpoint plant wijst of een extra health boom dan weet ik in ieder geval waar dat voor is. Dankjewel :)
Als je ze nog niet "ontdekt" hebt zijn het die paarse punten en als je eenmaal in de buurt bent geweest veranderen ze in blauwe puntjes met de naam wat t is volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Precies wat hierboven verteld word is de reden waarom je witte ring langzaam dichter word, die leid je dan naar Bellspring / Skill flowers / Sarentu totems / Memory Painting etc. Ik onthul altijd eerst de hele map en dan ga ik elk wit stipje (Wat die collectebles moet voorstellen) op de map af, voordat ik uberhoud maar wat van de hoofd of zij missies ga spelen..

Ik heb werkelijk geen idee wat het voordeel is van het weer aanzetten van die Power stations op het feit na dat je er parts van krijgt, verder word het een beetje gebracht van "Taking back Pandora''

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQDpczNaLeJeDOWRg9YC1eZUpko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wEUZ5TyBc0QWHxDSuuCZ2Bvr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 23-12-2023 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09:06

Thermomet3r

het is warm of koud

Sinds gisteren het spel, maar gisteravond niet echt aan het spel toegekomen behalve dan het introductie stukje. Mijn eerste indruk was, mijn god wat ziet dit spel er goed uit. Het groen, de belichting, de jungle s'nachts.
Maar nu ik er wat meer tijd in heb zitten begin ik mij te ergeren aan dat je best moeilijk naar quest locaties komt, en een bug waarbij de audio stopt, ik kan blijven lopen en schieten alleen niks kan raken of ergens mee kan interacten, alleen de timer voor het alarmslaan blijft lopen..... heeft mij een aantal restarts gekost bij de eerste grote basis die je moet kapot maken. is er hier iemand anders die de zelfde bug heeft?
(neemt niks weg van dat dit spel nog steed mij elke keer laat stoppen en van de omgeving kan genieten. :9 )

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dontknow_id
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-12-2024
G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:47:
Vanmiddag twee en half uur bezig geweest om als level 8 een level 20 basis neer te krijgen met de moeilijkheidsgraad op hard pff... Een kogel en ik was dood maar maar het is mij serieus gelukt, man man wat was ik blij! :o

Zie video maar:

[Streamable]

De boog die ik daar uiteindelijk van kreeg is me toch sterk:

[Streamable]

[Afbeelding]

Wat een spel! _/-\o_
Ik ben deze nu ook aan het doen, als level 11. Maar zit vast op het einde, bij dat oog waar je moet inschieten.

Hoe heb jij die gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dontknow_id schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 00:44:
[...]

Ik ben deze nu ook aan het doen, als level 11. Maar zit vast op het einde, bij dat oog waar je moet inschieten.

Hoe heb jij die gedaan?
Trial en error, blijven proberen en mijn meest behulpzame manier was kijken waar komen de vijanden weg, zitten daar dichte deuren die na een bepaalde checkpoint opengaan? Dan leg ik daar als voorbereiding 10 van die trip granaten neer met mijn staf sling, daardoor ging 90% als dood voordat ze konden aanvallen.

Volgens mij waren er uiteindelijk 4 tot 8 deuren te vinden, heb ze allemaal vol gelegd met die trip granaten :9 >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vde53xfLBf0GkA2zugELEOgD-ec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QvWs6GqT0NK5q29yR9Nx5p78.png?f=fotoalbum_large

<3

Inmiddels op 60 uur en nog steeds bezig met alles te halen op de eerst en tweede map, ik dacht dat ik alles had bij de eerste map. Maar blijkbaar moet ik nog een aantal van die zwevende dingen...

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 23-12-2023 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sinds mijn laatste post heb ik alweer 20 tot 30 van die zwevende dingen in de lucht neergehaald maar de luchtkwaliteit blijft helaas steken op 62% dus ik gok dat het gelocked is door de story? :o

Hier nog een aantal mooie foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s490f9_wrdCby4kY9KnLQXfPQ-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dgM92kPAdtPrQd1iyRt8sIby.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XvOXzoGQUO3isgH_uwve2z8pA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RzC53Pw0H2wStandNdLDbUOf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1BAjLI_HDdL6uV_uqh3JCkKoTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DYMuCLv70lwRisAesDXt9rmo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOXSVbB7pB1ifDccAG6ZR-E9Zk0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kx18Oe8rd4HXu8PEQqHO0owh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dup_YFBPMxIwQ7qu9V_0Egd63OE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/727FTFMZ2kb6YbgMmSn97kc2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door G_Dragon op 25-12-2023 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:59:
Sinds mijn laatste post heb ik alweer 20 tot 30 van die zwevende dingen in de lucht neergehaald maar de luchtkwaliteit blijft helaas steken op 62% dus ik gok dat het gelocked is door de story? :o

Hier nog een aantal mooie foto's:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die tellen geloof ik alleen voor spare parts en verder niet als percentage voor completion.

Toffe screens! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:37

SideShow

Administrator

Misschien komende dagen eens een maandje ubi+ nemen om Avatar en/of Mirage te spelen ...

Toch redelijk zot dat dit nu kan? Een maand of twee betalen = 30 euro, en dan opzeggen. Ik snap echt hun verdienmodel niet, maar zal maar niet klagen dan :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
SideShow schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:18:
Misschien komende dagen eens een maandje ubi+ nemen om Avatar en/of Mirage te spelen ...

Toch redelijk zot dat dit nu kan? Een maand of twee betalen = 30 euro, en dan opzeggen. Ik snap echt hun verdienmodel niet, maar zal maar niet klagen dan :-)
Op ps gaat dit helaas niet. Op xbox en pc wel dacht ik...

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-04 10:40
Ik kan maar niet kiezen tussen quality en performance mode.
Nu explore ik in quality mode en in gevechten zet ik performance mode aan.
Beetje omslachtig. :P

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:24
Ik heb nu een flying mount maar heb regelmatig dat deze niet meer reageert op 'hoog-laag' stuurbewegingen.
Ik speel op PS5 met inverted mount controls.
Meer mensen last van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

maDDog83 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:17:
Ik kan maar niet kiezen tussen quality en performance mode.
Nu explore ik in quality mode en in gevechten zet ik performance mode aan.
Beetje omslachtig. :P
Quality mode all the way en dat geld voor vele games op Insomniac en ND games na. tot dat de Pro eindelijk uitkomt.

Want de meeste devs buiten de Sony exclusive studios zijn lui en incapabel :+ .... 40 fps mode is nog teveel moeite voor meeste studios... Lackin 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door NightShadow22 op 28-12-2023 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04 17:21
Ik kies juist altijd performance. FPS boven graphics voor mij.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Timothy3000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:31:
Ik kies juist altijd performance. FPS boven graphics voor mij.
Ligt een beetje aan de game, tenminste bij mij.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-04 20:34
Wat een ontzettend underrated spel is dit zeg, snap de lage reviews echt niet. Zit nu op uur 20 en vermaak mij prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-04 10:40
doomin schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:17:
Wat een ontzettend underrated spel is dit zeg, snap de lage reviews echt niet. Zit nu op uur 20 en vermaak mij prima.
Vind ik ook, ik heb nu twee avondjes gespeelt en ben ook hooked.
Het exploren in zo'n prachtige wereld is alleen al genoeg om mij gaande te houden.

Maar stel.... stel nou... Ubisoft neemt mensen in dienst die storylines en personages tot leven kunnen brengen als in The Witcher of Red Dead Redemption en je voelt die persoonlijke band met je character en de NPC's,

Wat voor spel zouden we dan hebben! :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Helemaal met je eens! Na 60 uur spelen en de eerste twee regio's voor 100% helemaal ontdekt te hebben, snap ik nog steeds niet wat mensen tegen het spel hebben. Heb door mijn review al meerdere mensen overgehaald en die zijn nu ook helemaal verkocht aan het spel, ook in mijn vriendengroep was ik de eerste die het spel had besteld en door mijn reacties in de Xbox Party's zijn steeds meer hem gaan halen waardoor nu iedereen hem speelt :o

Grafisch is het een prachtig begin van wat we mogen verwachten van de Xbox Series X|S / Playstation 5, want dit is nog maar het begin van deze current-gen consoles _/-\o_ (als je alleen al kijkt naar wat Red Dead Redemption 2 kon op een twee generaties oudere console, dan hebben de Xbox Series X|S / Playstation 5 nog een lange weg te gaan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik heb hem net bij Budgetgaming aan mijn wenslijst toegevoegd, ik ben er toch wel van overtuigd deze game eens een kans te geven. De laatste tijd vermaak ik me best goed met games die meestal in de schaduw vallen. Reden dat ik hem nu niet koop is dat ik net met kerst alweer 4 nieuwe games heb gekregen en momenteel ook nog met mijn vaderdag cadeau bezig ben :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
100% mee eens.Los van wat kleine minputen is het gewoon een sterk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:21:
[...]

100% mee eens.Los van wat kleine minputen is het gewoon een sterk spel.
Toch wel he? haha je was eerst nog een beetje sceptisch en terecht ook . was ikzelf ook voor release maar heb geen spijt dat ik de gok heb genomen. Super toffe game ondertussen al 70 uurtjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:42
Ik heb even Ubisoft+ genomen (nadat ik AC Mirage uit had...een beetje te laat dus maar ach) voor Avatar maar wat een prachtige game zeg.

Het enige nadeel is voor mij dat als je eenmaal gedetecteerd bent dan het dan ook klaar is qua stealth. Je kan nog wel verborgen blijven maar het alarm blijft gaan. Tenminste ik heb nog niet kunnen ontdekken dat je die uit kan schakelen. Gisteren 1 groot kamp leeg gemaakt (dat dacht ik) bleek er nog 1 mannetje te zitten en die sloeg alarm. Weg bonus en direct versterking.

Maar voor de rest vermaak ik mij prima.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan VP
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:02
Bieren89 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:38:

Same. Veel mensen melden dat ze verloren lopen en/of geen idee hebben waar ze precies heen moeten. In vergelijking met andere Ubisoft-games is deze "guided" mode dat eigenlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan VP
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:02
maDDog83 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:20:
[...]
Maar stel.... stel nou... Ubisoft neemt mensen in dienst die storylines en personages tot leven kunnen brengen als in The Witcher of Red Dead Redemption en je voelt die persoonlijke band met je character en de NPC's,

Wat voor spel zouden we dan hebben! :9~
Dit. Als fans van Ubisoft-games voelen we ons bijna schuldig. AC Mirage was eveneens heel mooi (beeld en geluid) maar zwak qua verhaal (dialogen, cutscenes, voice acting).
Story is de basis van alles, maar ook Disney heeft er de laatste jaren veel last van.
WD Legion bewees dat characters onmisbaar zijn. AC Valhalla en FC6 hadden hun momenten, maar de betere zijn m.i. de eerdere afleveringen (AC Origins en Odyssey (Kassandra), FC3-5, WD2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09:06

Thermomet3r

het is warm of koud

Hoewel ik de laatste tijd niet veel singleplayer games heb gespeeld, maar wel veel films heb gekeken, (waaronder avatar ways of the whatever) vond ik de story van frontiers of pandora (of in iedergeval een groot deel van) een stuk beter dan de laatste film wat in mijn ogen echt een tegenvaller was.

Het verhaal van de "verloren Clan" vond ik een beter idee dan het herkauwen van het verhaal van de eerste film maar dan in het water.
Ik hoop dat er nog uitbreidingsmogelijkheden zijn om wat extra verhaallijnen toe te voegen op pandorra, zou zonde zijn om deze mooie wereld niet voor nog een verhaal te gebruiken.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jan VP schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:28:
[...]

Dit. Als fans van Ubisoft-games voelen we ons bijna schuldig.
Denk dat veel vage beslissingen vanuit de bonentellers (executives) komen. Denk aan Ghost Recon Breakpoint met dat rare level systeem op launch en geforceerde multiplay in de hideout. En iedere keer wiel opnieuw uitvinden met iedere game. Wildlands was op het laatst echt top, maar Breakpoint gooide alles het raam uit. Na 2 jaar is die ook top (nadat ze een Wildlands stijl campaign hadden toegevoegd), dus ik hoop dat ze nu wel doorbouwen ipv opnieuw. Kunnen ze ook vaker games uitbrengen denk ik dan. Dat traject moet superduur geweest zijn.

Idem voor The Division. 1 was aan het eind echt stabiel en compleet, 2 deed alles anders. Was uiteindelijk ook prima game. Maar bouw daarna dan deel 3 met 2 als basis.

En er is dus wel behoefte aan single player games met een verhaal dat ook een eind heeft, niet alles hoeft online/live-service/oneindig verhaal, etc. te zijn. Hoop dat management dat ook ziet. Ze hebben echt een paar goede studios.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:42
Ik heb nu denk ik alleen nog de level 20 base over, de rest is weer terug gegeven aan Eywa ;)
Een aantal van deze basissen is mij gelukt in stealth maar het meeste was toch schiet maar raak voor een knaak. Jammer dat je niet een mogelijkheid hebt zoals bij Far Cry om de alarmen uit te schakelen.

Het spel speelt in ieder geval lekker en het ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar eventuele uitbreidingen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Carthrax schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:04:
Ik heb nu denk ik alleen nog de level 20 base over, de rest is weer terug gegeven aan Eywa ;)
Een aantal van deze basissen is mij gelukt in stealth maar het meeste was toch schiet maar raak voor een knaak. Jammer dat je niet een mogelijkheid hebt zoals bij Far Cry om de alarmen uit te schakelen.

Het spel speelt in ieder geval lekker en het ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar eventuele uitbreidingen.
er zijn al 2 uitbreidingen bevestigd. deze zomer en fall 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoever zijn jullie met het spel?
Ik ben gisteren weer verder gegaan met het spel, begonnen aan het voltooien van de derde map en daarna nog alle zij missies en hoofdmissies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:29:
Hoever zijn jullie met het spel?
Ik ben gisteren weer verder gegaan met het spel, begonnen aan het voltooien van de derde map en daarna nog alle zij missies en hoofdmissies.
Heb het even aan de kant gelegd en begonnen aan hogwarts legacy.

Zal het nog wel is terug oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bieren89 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:42:
[...]

Heb het even aan de kant gelegd en begonnen aan hogwarts legacy.

Zal het nog wel is terug oppikken.
Oeh jij wisselt ook tussen de twee parels van 2023, geen slechte keus om beide spellen te spelen!
Ik denk dat ik nog rond de 25 uur bezig ben voordat ik de derde map 100% heb en dan lekker de focus op alle zij missies en het hoofdverhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:45:
[...]

Oeh jij wisselt ook tussen de twee parels van 2023, geen slechte keus om beide spellen te spelen!
Ik denk dat ik nog rond de 25 uur bezig ben voordat ik de derde map 100% heb en dan lekker de focus op alle zij missies en het hoofdverhaal.
Ik vindt deze dan toch wat minder dan de andere. Moest deze niet first person zijn had ik deze wel niet zo snel aan de kant gelegd.

Maar deze gaat zeker nog op na hogwarts en BG 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bieren89 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:50:
[...]

Ik vindt deze dan toch wat minder dan de andere. Moest deze niet first person zijn had ik deze wel niet zo snel aan de kant gelegd.

Maar deze gaat zeker nog op na hogwarts en BG 3 :9
Avatar moest geen first person zijn? Dan verschillen wij daarin van mening... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Avatar moest geen first person zijn? Dan verschillen wij daarin van mening... :D
Goh moest ik had het waarschijnlijk leuker gevonden als je u ventje echt zag. Zeker omdat je toch gear kunt aandoen. Maar dat gaat me niet tegenhouden om het ooit uit te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bieren89 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:54:
[...]

Goh moest ik had het waarschijnlijk leuker gevonden als je u ventje echt zag. Zeker omdat je toch gear kunt aandoen. Maar dat gaat me niet tegenhouden om het ooit uit te spelen :D
Daarin snap ik je punt wel, maar ik vind juist hoe je het verhaal en de wereld beleefd als speler veel belangrijker en ik vind dat je alles veel intenser beleefd vanuit het oog van de personage O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:57:
[...]

Daarin snap ik je punt wel, maar ik vind juist hoe je het verhaal en de wereld beleefd als speler veel belangrijker en ik vind dat je alles veel intenser beleefd vanuit het oog van de personage O-)
Snap ik volledig. Maar het heeft nog geen klik geven dat ik het direct wil blijven spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Ik ben deze week ook weer verder gaan spelen. Zit nog op de tweede map.
Een vriend van mij heeft hem ook gehaald en we spelen nu coop. Het is makkelijker maar aan de andere kant ook leuker in coop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het schiet al lekker op :), nog steeds bezig met de zij missies en het 100% spelen. De story staat al flink wat uren op pauze, zit inmiddels op 76 uur en speel nog steeds met mijn mond open. Wat een prachtige grafische wereld, voorbeeld van hoe het zou moeten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TM3ttNOkYxMn3PpdsKcoj7MQUMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eFPIdv5oSdZZcLHTQNvbLtgt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hS5fRTw7o3CVnBw0DbMPukscEZc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qni6pMdoMVgs3Vcla44UuIMf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rst_JGdJ5JNCAEi8ueqau_wH_nw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ki3V6X3Zw2gBd3mRbRBABISV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNzp6S__oz6xSisYuVia-gZRuWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vSlx0NM8earuVSr79ZYKEIH2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkfq0tWBldHPxg6YUR0ofZ0QdUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jA9Yoo2UFUmXtcfkWYQxw7Rg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuGIa2ZKxNPC99jSD3uzdd18sfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/05K91WQfK9n2DGGcA8Hg0DXL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dCR1aJiwIZ04twKmpXsLnRV5_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q2fm1rPor4CUFPlJxbt4bmHw.png?f=fotoalbum_large

Ik ben gewoon op mijn dooie gemak de wereld aan het verkennen en de map compleet aan het maken zodat ik het spel in een keer 100% uitspeel, maar helaas loop ik hierdoor tegen een vervelende bug aan. Want ik kreeg gisteren een nieuwe zij missie die ik nu niet meer kan halen (omdat ik hem voordat ik de zij missie kreeg al gehaald had) zonder een co-op sessie te joinen dus wie heeft deze basis op de derde map nog niet gehaald en zou mijn uit de brand willen helpen? :D

Aangezien ik deze missie wel moet / wil halen om mijn skilltree compleet te maken :P

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2024 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoef nu alleen nog maar het hoofdverhaal uit te spelen en dan heb ik het spel 1000/1000 in achievements! :)
Het verhaal word wel steeds heftiger en ook verdrietiger.. Er zit toch echt wel iets duisters verborgen in deze mooie wereld, ergens wil ik het spel geen eens uitspelen want tja dan weet je het wel... (Je raakt hem niet meer aan)

EDIT: Het lijkt erop dat ik het spel als enige nog maar speel ? :D

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2024 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wauw je krijgt dus meer skill points dan dat je nodig hebt, wie dat ooit heeft besloten... Nu daagt het toch ook niet uit om alle missies te moeten voltooien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qP2R66NHrNhhWMfriqKbr-CHjcE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YK3bWwVbjkIpqojVzk3oqV1A.png?f=fotoalbum_large

Ik dacht laatst dat ik bij de eind missie was maar blijkbaar ben er nu pas bij aangekomen en zit inmiddels op 90 uur :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:37

SideShow

Administrator

Zow, even de 18 euro betaald voor een maandje ubi+

Avatar ziet er mooi uit en draait goed. Wel geen dlss framegen, beetje vreemd maar OK :-) Straks nog es Mirage proberen.... ondertussen ook nog bezig met Final Fantasy 16 op PS5 ... dit allemaal in afwachting van Last Epoch ... xD Worden weer drukke weken.

Maarja, Avatar dus. Mooi, standaard cookie cutter verhaaltje met far cry mechanics ... heb er wel eens zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

SideShow schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:07:
Zow, even de 18 euro betaald voor een maandje ubi+

Avatar ziet er mooi uit en draait goed. Wel geen dlss framegen, beetje vreemd maar OK :-) Straks nog es Mirage proberen.... ondertussen ook nog bezig met Final Fantasy 16 op PS5 ... dit allemaal in afwachting van Last Epoch ... xD Worden weer drukke weken.

Maarja, Avatar dus. Mooi, standaard cookie cutter verhaaltje met far cry mechanics ... heb er wel eens zin in.
Ik heb ook een maandje Ubi+ geactiveerd om o.a. deze game te checken. De wereld ziet er prachtig uit (pc Max settings) en de films vind ik ook goed. Toch heb ik de game weer snel weggelegd. Het voelde heel traag allemaal en de characters waren ook wat generiek, typisch van deze tijd. Het sprak me gewoon niet aan.
Mirage heb ik vorig jaar wel van genoten en uitgespeeld.

Uit “ellende” Far Cry 5 weer eens opgestart en dat is gelijk weer een partij genieten. :9 Ziet er ook (nog steeds) fantastisch uit.

Last Epoch bijna bijna.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 11-02-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Anoniem: 1486766 Die begrijp ik persoonlijk dan niet, want Avatar en Far Cry 6 spelen toch zoveel beter dan Far Cry 5 in mijn ogen? Is natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur :p

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste