✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Thanks.. haha ja ik denk het wel maar heb die vooralsnog nog niet vrij gespeeld ga vanavond weer lekker verrder spelen!G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:43:
@NightShadow22 Mooie foto's! Vind je ze niet mooier met fotomodus, zie namelijk veel hud en ondertiteling bij je screenshots
Hoe bevalt ie jou? , Ik weet dat jij er al langer zin in had ik was zelf wat sceptisch maar ben echt positief verrast en wat een graphics zeg!
Ja heel goed, de wereld hebben ze zo ontzettend levendig gemaakt. Het rond wandelen op Pandora is echt een genot voor je oren, want elk geluidje hoor je! Ben telkens afgeleid door alle zij-activiteiten en dingen die gebeuren, echt een prachtig werk heeft Ubisoft hier afgeleverd. Het enige wat ik naar Far Cry kan leiden is de controls die oud en vertrouwd aanvoelen.NightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:15:
[...]
Thanks.. haha ja ik denk het wel maar heb die vooralsnog nog niet vrij gespeeld ga vanavond weer lekker verrder spelen!![]()
Hoe bevalt ie jou? , Ik weet dat jij er al langer zin in had ik was zelf wat sceptisch maar ben echt positief verrast en wat een graphics zeg!![]()
Hoe bevalt het jou?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja hier hetzelfde, de wereld en de sound design zijn echt geweldig. Ze hebben de Avatar franchise en lore echt met enorm veel passie en respect behandeld en dat maakt het erg tof en zoals je eerder al zei vind ik het ronddwalen in de wereld ook erg rustgevend, Super mooie game en idd niet echt Far Cry achtig dat vind ik ook een onterechte vergelijking ze hebben hier echt wel hun eigen ding neergezet.G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:23:
[...]
Ja heel goed, de wereld hebben ze zo ontzettend levendig gemaakt. Het rond wandelen op Pandora is echt een genot voor je oren, want elk geluidje hoor je! Ben telkens afgeleid door alle zij-activiteiten en dingen die gebeuren, echt een prachtig werk heeft Ubisoft hier afgeleverd. Het enige wat ik naar Far Cry kan leiden is de controls die oud en vertrouwd aanvoelen.
Hoe bevalt het jou?
Haptics zijn ook echt mega on point! daarom had ik deze speciaal op de PS5 gekocht en performance is echt erg stabiel op quality mode , Wil zo een mooie game sowieso niet spelen in performance mode. ook erg polished nog geen bugs tegengekomen alleen de pc versie heeft performance issues. Daarom vond ik bv de review van Gamekings weer erg clownesk en niet om serieus te nemen.
Geniet er nog van !
[ Voor 16% gewijzigd door NightShadow22 op 07-12-2023 20:38 ]
De laaste Far Cry games zijn niet al te best en dit is in mij ogen niets meer dan de blauwe versie.Echt ik had van Massive Entertainment[studio] veel meer verwacht.NightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:28:
[...]
Ja hier hetzelfde, de wereld en de sound design zijn echt geweldig. Ze hebben de Avatar franchise en lore echt met enorm veel passie en respect behandeld en dat maakt het erg tof en zoals je eerder al zei vind ik het ronddwalen in de wereld ook erg rustgevend, Super mooie game en idd niet echt Far Cry achtig dat vind ik ook een onterechte vergelijking ze hebben hier echt wel hun eigen ding neergezet.
Haptics zijn ook echt mega on point! daarom had ik deze speciaal op de PS5 gekocht en performance is echt erg stabiel op quality mode , Wil zo een mooie game sowieso niet spelen in performance mode. ook erg polished nog geen bugs tegengekomen alleen de pc versie heeft performance issues. Daarom vond ik bv de review van Gamekings weer erg clownesk en niet om serieus te nemen.
Geniet er nog van !
Nee niet alles moet iets nieuws doen maar deze game is te Far Cry achtig.
Ik heb alleen 1 tm 3 gespeeld vroeger, en Fc6 op release heb me er best aardig mee vermaakt toen.jori040 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:57:
[...]
De laaste Far Cry games zijn niet al te best en dit is in mij ogen niets meer dan de blauwe versie.Echt ik had van Massive Entertainment[studio] veel meer verwacht.
Nee niet alles moet iets nieuws doen maar deze game is te Far Cry achtig.
Vind deze game wel zn eigen identiteit hebben, en alleen de wereld is het al waard, Erg mooie soundtrack ook. Solide 8 vind het zeker waard en vind dat Massive best iets moois heeft afgeleverd hier.
Enige waar ik erg aan moet wennen omdat ik midden uit een 109 uur and counting BG3 run kom is dat ik niet kan antwoorden.... ik zit elke keer klaar om te antwoorden en dan word alles voor me gezegd is wel weer even wennen een scripted ervaring haha
[ Voor 22% gewijzigd door NightShadow22 op 07-12-2023 21:08 ]
Zie mijn vorige berichtenWolverine9000 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:40:
Hoe bevalt deze game bij de meesten....
Goed dat je het zegt, ik las volgens mij toen ik vanochtend even speelde dat uiteindelijk na een tijd tutorials uit beeld zouden verdwijnen dat gaf de game als warning.G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:52:
@NightShadow22 vraagje: in het begin zie je bij het plukken van planten welke kant je de stick moet op bewegen, maar ik zie dat al een lange tijd niet meer.. heb jij hier ook last van?
Als ik het goed heb moet je volgens mij uiteindelijk zelf via de haptics leren wat de goede pluk positie is door het aanvoelen van de vibraties.
Ah oke dat word goed opletten dus want volgens mij werkt dat aanvoelen beter op de Playstation dan bij XboxNightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:54:
[...]
Goed dat je het zegt, ik las volgens mij toen ik vanochtend even speelde dat uiteindelijk na een tijd tutorials uit beeld zouden verdwijnen dat gaf de game als warning.
Als ik het goed heb moet je volgens mij uiteindelijk zelf via de haptics leren wat de goede pluk positie is door het aanvoelen van de vibraties.
Ik denk het wel idd, al vind ik als devs hun best doen de rumbles op de Xbox ook best vaak goed alleen idd met de triggers en de haptics is het wel echt veel preciezer. Maar denk dat je dat uiteindelijk vast wel gaat lukken.G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:59:
[...]
Ah oke dat word goed opletten dus want volgens mij werkt dat aanvoelen beter op de Playstation dan bij Xbox
Oh het gaat ook wel prima, alleen viel mij het op en dacht dat het misschien een gamebug was?NightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:01:
[...]
Ik denk het wel idd, al vind ik als devs hun best doen de rumbles op de Xbox ook best vaak goed alleen idd met de triggers en de haptics is het wel echt veel preciezer. Maar denk dat je dat uiteindelijk vast wel gaat lukken.
Nee snap ik dat je dat dacht, het was dat ik het toevallig zag vanochtend anders had ik hetzelfde gedacht.G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:07:
[...]
Oh het gaat ook wel prima, alleen viel mij het op en dacht dat het misschien een gamebug was?
Met de Dualsense is het idd makkelijker . Omdat ik de keuze had en van te voren al veel had gelezen over hoe goed ze gebruik hebben gemaakt van de Dualsense koos ik deze x de PS5....hij had wel veel voordeliger geweest op de Series X.
Belangrijkste is dat jij zelf er fun meer hebtNightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:59:
[...]
Ik heb alleen 1 tm 3 gespeeld vroeger, en Fc6 op release heb me er best aardig mee vermaakt toen.
Vind deze game wel zn eigen identiteit hebben, en alleen de wereld is het al waard, Erg mooie soundtrack ook. Solide 8 vind het zeker waard en vind dat Massive best iets moois heeft afgeleverd hier.
Enige waar ik erg aan moet wennen omdat ik midden uit een 109 uur and counting BG3 run kom is dat ik niet kan antwoorden.... ik zit elke keer klaar om te antwoorden en dan word alles voor me gezegd is wel weer even wennen een scripted ervaring hahamaar ook wel eens lekker dat alles voor je word gedaan gewoon een mooie cinematic experience . kan ik wel waarderen
Als ik bv zie hoe men zo basis basis veroverd dan is dat precies zoals Far Cry en ik heb dat al veel gedaan.Het viel me wel op dat de soundrack goed is.
Zat gisteren nog de denken om de game te kopen maar nu ik er meer van gezien heb ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.
Ieder zn ding natuurlijk.jori040 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:16:
[...]
Belangrijkste is dat jij zelf er fun meer hebt![]()
Als ik bv zie hoe men zo basis basis veroverd dan is dat precies zoals Far Cry en ik heb dat al veel gedaan.Het viel me wel op dat de soundrack goed is.
Zat gisteren nog de denken om de game te kopen maar nu ik er meer van gezien heb ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.
Ik denk wel dat je het tof zult vinden al is het maar voor de visuals . Zijn echt adembenemend.
Ja maar dat probeer ik te vertellen, het is echt een experience gewoon als gamer en iemand die van visuals houd .weet ik zeker dat jij dat ook doet en dat je dit niet mag niet missen.
Je kan anders nog altijd een code kopen op Eneba dan krijg je zeker geen spijt, zag m gister voor 40 euro, Wou zelf graag de haptics van de ps5 want de 3d audio en haptics zijn echt heel goed gebruikt in deze game.
Maar als je dat kan missen zit je voor 40 euro zeker niet mis.
Ergens in 2024 ga ik hem voor een mooi prijsje wel checken.Cyberpunk 2077 Ultimate Edition:Deze fysieke versie heb ik van de week gekocht dus voor dit jaar is dit de laatste aankoop.NightShadow22 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:11:
[...]
Ja maar dat probeer ik te vertellen, het is echt een experience gewoon als gamer en iemand die van visuals houd .weet ik zeker dat jij dat ook doet en dat je dit niet mag niet missen.
Je kan anders nog altijd een code kopen op Eneba dan krijg je zeker geen spijt, zag m gister voor 40 euro, Wou zelf graag de haptics van de ps5 want de 3d audio en haptics zijn echt heel goed gebruikt in deze game.
Maar als je dat kan missen zit je voor 40 euro zeker niet mis.
Sowieso super tof Cp, en goed idee 2024 mss tof om hem dan met beide dlcs in een keer te kopen dan heb je een megapakket.jori040 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:23:
[...]
Ergens in 2024 ga ik hem voor een mooi prijsje wel checken.Cyberpunk 2077 Ultimate Edition:Deze fysieke versie heb ik van de week gekocht dus voor dit jaar is dit de laatste aankoop.
Je kan altijd een maandje Ubi+ nemen.jori040 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:16:
[...]
Belangrijkste is dat jij zelf er fun meer hebt![]()
Ik wacht tot ie ooit eens in Gamepass staat. Geen haast.
Kan idd ook nog ja.Heb voor nu nog genoeg te doen.Timothy3000 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:35:
[...]
Je kan altijd een maandje Ubi+ nemen.
Online al gezocht maar vindt het niet direct 😅
Ubisoft plus op ps5? Dacht van niTimothy3000 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:35:
[...]
Je kan altijd een maandje Ubi+ nemen.
De gameplay lijkt op far cry met wat elementen van Mass Effect (leidingen volgen met dat apparaatje). De besturing vind ik ongemakkelijk. Ik vind het onprettig om Q ingedrukt te moeten houden en dan op een letter ver weg te moeten tikken zoals T of G o.i.d.
Gelukkig heb ik nog Diablo 4 om me bezig te houden tot er een update komt.
Zijn er raakvlakken met andere games? Zeker maar dat maakt het absoluut geen slecht spel. Wel hadden de karakters in mijn beleving meer diepgang mogen krijgen, daar zit zeker nog een verbeterpunt.
Ik weet niet wat jij speelt ? maar vast iets anders dan de rest..sygys schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:46:
Ik vind de dialogen zeker van de navi in de wereld echt kapot slecht... Ik kom niet in de game. De visuals zijn echt heel mooi maar alles er omheen zo damn fake. De stemmen en alles klopt gewoon niet alles is houterig. Ook het geluid van de stemmen klinken soms als binnen opgenomen terwijl ze buiten zijn. Ook is er volgens mij geen motion capture gebruikt alles is echt slecht gedaan. Zoals ik al zei de wereld is heel mooi maar alles erom heen is echt kapot slecht en saai. De map ook. Wat een drama is dat. Nieuwe missies moet je ergens gaan zoeken op de kaart en dan zelf selecteren als je er eenmaal bent klopt er niks van de indicator. De wereld is leeg op een paar vijanden en navi na. De navi die je in het wild tegen komt heb en voice overs van mensen die volgens mij net hebben leren praten ofzo. Er klopt geen zak van de dialogen en klinken daarnaast opgelezen. Dit helpt niet bij het gevoel in de wereld. Het is echt een saai spel
Als je veel lopend doet en de tijd neemt . Kom je onderweg alsnog veel tegen , op exploration mode heb je geen toegang meer tot je quest marker in de Navi sense.Nol_NL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 02:17:
Ik twijfel nog of ik echt alle hulp/gids opties ga uitschakelen. Volgens Digital Foundry geeft dit wel de beste ervaring om zo de wereld te ontdekken en het optimale uit de map te halen. Hierdoor voorkom je ook dat je een soort boodschappen lijstjes gaat afwerken of steeds van A naar B gaat. Al ben ik ook bang dat er dan net iets teveel uren in het spel gaan zitten als ik alle hulp uitzet of krijg je toch hints om een bepaalde richting op te gaan ?
Vond dat persoonlijk best vervelend en zelfs op guided moet je ook nog best wat zoeken ( wat ik overigens wel leuk vind ) leuker dan een game die je als een Tomtom precies naar het begin van iedere quest stuurt.
Als je lekker veel wil doen en exploren gewoon regelmatig op de map kijken en een costum marker op de paarse puntjes op je map zetten
Ik ga systematisch regio voor regio clearen.
Gave foto's! Ik moet toegeven dat dit spel op medium best moeilijk is, was eerst begonnen op hard maar pff wat lastig was dat haha.. Ik hoop dat de mensen die nog twijfelen het spel echt nog gaan proberen want wat een pareltje is dit zeg, ik twijfelde geen seconde aan Ubisoft vanwege hun games zoals Far Cry 2,3,6, Assassin's Creed series en The Crew Motorfest.
/f/image/aDWieP1dDD9VfK0FXUYvlstp.png?f=fotoalbum_large)
Anoniem: 1486766
Graphics zijn niet het belangrijkst in games maar in deze volgens mij wel.
Speelt lekker en ziet er super uit , game met de arc 750 loop soepel op 1440p en fsr 3.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Er komen binnenkort nog meer mooie games aan die wel binnen mijn genre vallen.
De toekomst ziet er, wat graphics betreft, zeer goed uit!!
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ja mee eens, als je de mogelijkheid hebt zou ik hem inderdaad op pc halen met een vette video kaart erin. Ik speel zelf op de ps5 en dat ziet er voor ps5 begrippen waanzinnig goed uit, maar de pc graphics zijn wel een stuk beter (mag ook wel voor het prijs verschil).Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:41:
Wat zijn die beelden van Digital Foundry waanzinnig mooi zeg. Leuk om te zien dat de game zelfs de zwaarste videokaart op zijn knieën krijgt. Aangezien de graphics het hoogtepunt van de game lijkt te zijn denk ik dat ik ‘m (ooit) maar beter voor de PC kan gaan halen.. niet normaal zo mooi. PC loopt inmiddels weer ver voor op alle consoles maar dat zagen we bij CP2077 al icm path tracing.
Graphics zijn niet het belangrijkst in games maar in deze volgens mij wel.
Maar wat ze hier gepresteerd hebben op de console vind ik zwaar indrukwekkend, de HDR lichtval door de bomen is prachtig, de flora en fauna diversiteit en vulling van de omgeving, de hometree van binnen met al die verschillende kleuren, het is 1 grote experience. Echt bizar mooi.
De game zelf moest ik even inkomen, ik vond het best lastig om die kaart te lezen hoe dat werkt en het hielp ook niet echt mee dat je direct al een clear pollution opdracht krijgt in een gebied waar je niet uit kan komen zonder de story te volgen. Maar goed, nu ik verder in de game ben is het helemaal ok, de missies vliegen je om de oren en die exploration mode klinkt erg goed, ga ik zeker aanzetten.
Ik denk niet dat je bang moet zijn voor teveel uren, volgens https://howlongtobeat.com/game/93907 heb je in 25 uur wel alles gezien.Nol_NL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 02:17:
Ik twijfel nog of ik echt alle hulp/gids opties ga uitschakelen. Volgens Digital Foundry geeft dit wel de beste ervaring om zo de wereld te ontdekken en het optimale uit de map te halen. Hierdoor voorkom je ook dat je een soort boodschappen lijstjes gaat afwerken of steeds van A naar B gaat. Al ben ik ook bang dat er dan net iets teveel uren in het spel gaan zitten als ik alle hulp uitzet of krijg je toch hints om een bepaalde richting op te gaan ?
Thanks! jij hebt ook weer mooie plaatjes gemaaktG_Dragon schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:42:
[...]
Gave foto's! Ik moet toegeven dat dit spel op medium best moeilijk is, was eerst begonnen op hard maar pff wat lastig was dat haha.. Ik hoop dat de mensen die nog twijfelen het spel echt nog gaan proberen want wat een pareltje is dit zeg, ik twijfelde geen seconde aan Ubisoft vanwege hun games zoals Far Cry 2,3,6, Assassin's Creed series en The Crew Motorfest.
[Afbeelding]
Ik twijfelde zelf niet zozeer aan Ubi sinds ik hun games nooit heb geoverconsumeerd Ik heb alleen Fc 1 tm 3 gespeeld. Ac speel ik niet en verder op release FC6 die vond ik ook erg leuk, Maar in deze tijden van gaming ben ik gewoon erg voorzichtig want de graphics zagen er te goed uit om waar te zijn en ik heb ook nog een groot trauma aan Jedi Survivor dat is echt de eerste game die ik heb gekocht en gewoon niet wil spelen omdat hij in zo een slechte staat is. Zelfs na de laatste patch vind ik het onspeelbaar. Maar Avatar is gewoon top
Maar uit 4 polls..... Map is hugeeee als je alles wil doen en op een redelijke difficulty speelt ben je echt wel 50 + uurtjes of meer zoet met deze . zit zelf al bijna op de 20 uur en ben de eerste regio nog niet eens uit.XWB schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:55:
[...]
Ik denk niet dat je bang moet zijn voor teveel uren, volgens https://howlongtobeat.com/game/93907 heb je in 25 uur wel alles gezien.
Die 25+ is gerushed en op lage difficulty, Alan Wake 2 was er laatst ook al zo een stond 20 of 25 en ben ik zeker een dikke 40u mee zoet geweest.
Wat denk jij @G_Dragon ?
Niemand?RobvG schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:13:
Is hier een PC speler die kan checken en met 100% zekerheid kan zeggen of Dolby Atmos ondersteund word? Google geeft mij alleen info over de PS5 versie, die het ondersteunt.
Ik had al voor je gekeken, maar kon er ook niet direct duidelijkheid over vinden. Op de PS5 is er wel Dolby Atmos, dus lijkt mij bijzonder als de PC dit dan niet heeft, maar je weet het natuurlijk nooit. Misschien dat je op Discord verder komt.
https://discord.gg/ubisoftofficial
[ Voor 8% gewijzigd door Nol_NL op 09-12-2023 19:24 ]
Ik speel zelf op een handheld met 'Dolby Atmos for Headphones', maar dat loopt via een Windows app (Dolby Access). Weet niet in hoe verre dat relevant is voor jouw setup, maar kan straks wel ff checken.
Mss op de weak spots mikken ..G_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 01:14:
Ik ben bezig met side quests maar krijg het niet voor elkaar om van een Hexapede het fatty meat in superiore kwaliteit te krijgen. Hoe ik ze ook dood, iemand nog tips?
Heb deze gekregen van een navi ni ver van great ook field lab. Niets voor moete´ doenG_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 01:14:
Ik ben bezig met side quests maar krijg het niet voor elkaar om van een Hexapede het fatty meat in superiore kwaliteit te krijgen. Hoe ik ze ook dood, iemand nog tips?
Doe niks anders

Kom net van Alan Wake II en dat was echt een heel toffe, narrative driven, game. Dit is dan wel een switch of pace.
Misschien een maandje Ubisoft+ om te kijken of het iets is.
Update
Daarnet even gespeeld via Ubisoft+, maar dit is een harde 'no' voor mij. Die eerste missie is al zo ongeïnspireerd en suf; straalt totaal geen sfeer uit. En ja, het moment dat je Pandora voor het eerst ziet is leuk, maar all that foliage doesn't make for a good game.
Oh, en leuk spelen in 4K hoor, maar waarom dan UI-elementen in lage resolutie? Dat is dus echt slecht.

[ Voor 35% gewijzigd door Yonix op 10-12-2023 13:56 ]
Haha bedankt maar zoals ik al zei deedt ik alles wat ik moest doen maar zat de RNG mij niet echt mee. Heb hem inmiddels gehaald door gewoon door te gaan met jagen
Wat een game!
Een mooiste van 2023 voor mij, vind Avatar Frontiers Of Pandora zelfs mooier en vermakelijker dan StarField
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 10-12-2023 14:00 ]
[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 10-12-2023 14:13 ]
Ik speel dit dus op mijn handheld (7840U geen dedicated GPU). Draait prima op medium met FSR3 en frame generation (ja, dit werkt ook zonder driver level ondersteuning van AMD, ik vermoed ook op oudere nVidia kaarten, maar heb er geen om dit te testen).
Nu ff opnieuw beginnen en het verhaal in.
Starfield ni kunnen spelen. Ni verkrijgbaar op ps. Idd vermaak mij prima. Is veel te doen in deze game.... wat een fauna en flora....G_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 13:58:
[...]
Haha bedankt maar zoals ik al zei deedt ik alles wat ik moest doen maar zat de RNG mij niet echt mee. Heb hem inmiddels gehaald door gewoon door te gaan met jagen![]()
Wat een game!
Een mooiste van 2023 voor mij, vind Avatar Frontiers Of Pandora zelfs mooier en vermakelijker dan StarField
Maar ff wachten op een patch. Lees meer over dit soort issues en door het gebrek aan meerdere saves kun je in dit geval alleen maar wachten op een patch of helemaal opnieuw beginnen. Lekker handig.
Echt hè, helemaal als je eenmaal de missie afgerond hebt
Ben aan het klimmen.... en heb al veel side quest gedaan en gewoon rond gelopen in deze prachtige natuur....mrdemc schreef op zondag 10 december 2023 @ 18:07:
[...]
Echt hè, helemaal als je eenmaal de missie afgerond hebtwas het hoogtepunt tot nu toe (letterlijk en figuurlijk)
Ben echter net bij de eerste resistance headquarters
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Vermakelijker dan Sf is sowieso een no brainertjeG_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 13:58:
[...]
Haha bedankt maar zoals ik al zei deedt ik alles wat ik moest doen maar zat de RNG mij niet echt mee. Heb hem inmiddels gehaald door gewoon door te gaan met jagen![]()
Wat een game!

Vond die missie en het verhaal juist heel tof.... maar je zegt ook dat je niks met Avatar hebt dus dan begrijp ik je mening helemaal.Yonix schreef op zondag 10 december 2023 @ 10:26:
Ik twijfel enorm of ik dit spel moet gaan spelen. DF was enthousiast over de audiovisuele presentatie van het spel, maar ik heb zelf niets met Avatar - gelukkig wel met games van Massive.
Kom net van Alan Wake II en dat was echt een heel toffe, narrative driven, game. Dit is dan wel een switch of pace.
Misschien een maandje Ubisoft+ om te kijken of het iets is.
Update
Daarnet even gespeeld via Ubisoft+, maar dit is een harde 'no' voor mij. Die eerste missie is al zo ongeïnspireerd en suf; straalt totaal geen sfeer uit. En ja, het moment dat je Pandora voor het eerst ziet is leuk, maar all that foliage doesn't make for a good game.![]()
Oh, en leuk spelen in 4K hoor, maar waarom dan UI-elementen in lage resolutie? Dat is dus echt slecht.
,
Eergister nog ff The way of water gekeken wat is dat toch een dikke kino zeg gvd
Met VRR merk je niks van stutters. Alleen ben ik het verder met je eens heb gister performance geprobeerd op aanraden van Gamingtech . Maar vind dat image quality echt een flinke hit incasseerd daarmee ga zometeen weer gewoon verder op quality....vervelend dat je geen saves kan loaden of manual kan saven gister op die manier 2 hele mooie scenes gemist die ik eigenlijk wel graag zou willen replayen op quality modeFrez schreef op zondag 10 december 2023 @ 18:11:
Vind de performance versie qua graphics toch wat zwakjes. Veel low resolution als je het mij vraagt en ook niet heel stabiel. Kan verder nog weinig zeggen behalve dat ik het verhaal tot nu toe niet interessant vind.
Ben echter net bij de eerste resistance headquarters

Wat was er suf aan?Yonix schreef op zondag 10 december 2023 @ 10:26:
Update
Daarnet even gespeeld via Ubisoft+, maar dit is een harde 'no' voor mij. Die eerste missie is al zo ongeïnspireerd en suf; straalt totaal geen sfeer uit. En ja, het moment dat je Pandora voor het eerst ziet is leuk, maar all that foliage doesn't make for a good game.
Dat Ikran momentje is er wel eentje hoorG_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:48:
@NightShadow22 Momenteel niet, maar ga er zeker weer meer mee aan de slag!

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 10-12-2023 21:00 ]
Heb ook nog maar juist de ikran. En ook vlot de 20 uur gehaald..NightShadow22 schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:58:
[...]
Dat Ikran momentje is er wel eentje hoorfucking vet! ( en die sountrack samen met de vistas kippenvel jonge! ) ben daar pas na 20+u aangekomen word de hele tijd afgeleid door sidequests, nu kan ik lekker rap alles collecten.
Ja de game is echt mega groot he! dan zijn wij beide nog niet eens de eerste van de 3 regions uitWolverine9000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:03:
[...]
Heb ook nog maar juist de ikran. En ook vlot de 20 uur gehaald..
Die 25u op howlongtobeat klopt dan ook echt niet! deze game is zeker een dikke 80u aan fun mss wel 100 als je alles wil doen . Exploren is ook zeker geen straf met deze visuals... op en top genieten
[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 10-12-2023 22:06 ]
Ben nog altijd de eerste regio nog ni uit. Gebruik nu de ikran om op plaatsen te komen waar je normaal niet geraakt of moeilijk.....NightShadow22 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:05:
[...]
Ja de game is echt mega groot he! dan zijn wij beide nog niet eens de eerste van de 3 regions uit![]()
Die 25u op howlongtobeat klopt dan ook echt niet! deze game is zeker een dikke 80u aan fun mss wel 100 als je alles wil doen . Exploren is ook zeker geen straf met deze visuals... op en top genieten
Ja hetzelfde hier, Gaat zo opeens wel lekker vlot en de game krijgt zo nog een extra dimensie. zeer tof gedaanWolverine9000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:07:
[...]
Ben nog altijd de eerste regio nog ni uit. Gebruik nu de ikran om op plaatsen te komen waar je normaal niet geraakt of moeilijk.....
Gebruik de ikran echt indoen nodig hoor. De rest doe ik te voet....NightShadow22 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:08:
[...]
Ja hetzelfde hier, Gaat zo opeens wel lekker vlot en de game krijgt zo nog een extra dimensie. zeer tof gedaan
Ja ik ook, maar je hebt die paarse markers op plekken waar je eerder niet kon komen en daar gebruik ik m ook voor. Hiken is geen straf in deze en je komt echt veel leuke dingen tegen onderweg.Wolverine9000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:09:
[...]
Gebruik de ikran echt indoen nodig hoor. De rest doe ik te voet....
Idd de paarse die ni bereikbaar te voet zijn gebruik ik de ikran....NightShadow22 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:10:
[...]
Ja ik ook, maar je hebt die paarse markers op plekken waar je eerder niet kon komen en daar gebruik ik m ook voor. Hiken is geen straf in deze en je komt echt veel leuke dingen tegen onderweg.
De eerste zomer 24 en de tweede eind 24.... Season pass komt hier sowieso in huis!Wolverine9000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:15:
Dan komen er nog 2 dlc. Zal wel niet voor binnenkort zijn veronderstel ik
Super goede game dit. solide 8.5 mss wel 9 voor mij persoonlijk.
Voor velen zal dit niet zo zijn. Maar ik vind het goed..... heem goed. Blijf dingen ontdekken en dan moeten de twee regio's nog erbij komen....NightShadow22 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:21:
[...]
De eerste zomer 24 en de tweede eind 24.... Season pass komt hier sowieso in huis!![]()
Super goede game dit. solide 8.5 mss wel 9 voor mij persoonlijk.
SameWolverine9000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:24:
[...]
Voor velen zal dit niet zo zijn. Maar ik vind het goed..... heem goed. Blijf dingen ontdekken en dan moeten de twee regio's nog erbij komen....
[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 10-12-2023 22:26 ]
Ziet er weer goed uit. maar dat was wel te verwachten na alle mooie topic contributies door de jaren heen.G_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:30:
Ik heb mijn review online gezet over dit pareltje: Avatar: Frontiers of Pandora, Xbox series S|X review door G_Dragon
Ga m vanavond even uitgebreid lezen
Besteld via BOL.com op 30 november 2023.
Een echt schande is het...
Oei das minder, hopelijk krijg je hem rap binnen en kan je genieten van de game. Voor de mensen die de ikran hebben en nog in het eerste gebied zitten gelijk ik. Vlieg eens over hey gehele gebied zie je de map volledig en werk de paarse punten weg. Zitten veel skill punten tussen en die zijn wel handig vind ik....Almightybam schreef op maandag 11 december 2023 @ 08:49:
Ik ben nog altijd aant wachten op mijn copy van Avatar: Frontiers of Pandora - Gold Edition?
Besteld via BOL.com op 30 november 2023.
Een echt schande is het...
Soms zitten ze verborgen in een cave de skill points. Man man wat een kleuren pallet in de caves. Wat ben ik blij dat ik sinds kort een 4k monitor ter beschikking heb..... heb nu ongeveer 25 uur in de game zitten en nog in de eerste regio. Veel side quest gedaan. Clan favors etc..... kleine tip pakjes of armor of gelijk wat voor uitrusting je niet meer gebruikt omdat het te laag is doneer deze in de cimmunity basket.... handig. Ben nu bijna level 6.....
[ Voor 26% gewijzigd door Wolverine9000 op 11-12-2023 10:45 ]