✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat heeft Bol.com je laten weten dan? Want ik neem aan dat ze wel al contact met je hebben gehad hierover?Almightybam schreef op maandag 11 december 2023 @ 08:49:
Ik ben nog altijd aant wachten op mijn copy van Avatar: Frontiers of Pandora - Gold Edition?
Besteld via BOL.com op 30 november 2023.
Een echt schande is het...

Want anders zou ik eerst even contact met hun opnemen hierover
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 11-12-2023 11:24 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vrijdag kreeg ik te horen dat het door de weersomstandigheden was dat ze niet tijdig bevoorrad zijn.G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:12:
[...]
Wat heeft Bol.com je laten weten dan? Want ik neem aan dat ze wel al contact met je hebben gehad hierover?
Want anders zou ik eerst even contact met hun opnemen hierover
Vandaag support medewerker aan de lijn die het niet begrijpt, staat gereserveerd en hij ziet niet waarom ze het niet kunnen uitleveren. Ze gaan het uitzoeken ...
Ik kan misschien best gewoon in de PSstore aankopen en deze terug sturen na ontvangst. Kost me wel 10€ meer.
Oh ja dat was dat bericht waar ik al mijn twijfels bij had, want er lag geen sneeuw en er was geen gladheid toen. Ben blij dat ik niet in je schoenen sta want ik had gebeld en pas weer opgehangen wanneer ze mijn spel of op sturen of geld terug.Almightybam schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:47:
[...]
Vrijdag kreeg ik te horen dat het door de weersomstandigheden was dat ze niet tijdig bevoorrad zijn.
Vandaag support medewerker aan de lijn die het niet begrijpt, staat gereserveerd en hij ziet niet waarom ze het niet kunnen uitleveren. Ze gaan het uitzoeken ...
Ik kan misschien best gewoon in de PSstore aankopen en deze terug sturen na ontvangst. Kost me wel 10€ meer.
Vreemd idd man. Gamer.nl ook al niet.G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:11:
[...]
Dank je! Verbaast me alleen wel dat Tweakers nog geen eigen review heeft
Ja ik snap daar dus even helemaal niks van of de review moet nog in de maak zijn?!NightShadow22 schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:15:
[...]
Vreemd idd man. Gamer.nl ook al niet.
Ze hebben wss de code laat en rushen de review niet. Maar is erg slecht gamer.nl is sowieso een beetje een B site geworden.G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:34:
[...]
Ja ik snap daar dus even helemaal niks van of de review moet nog in de maak zijn?!
Tweakers heeft volgens mij te weinig mensen voor reviews op tijd te plaatsen als ik Tweakjur goed heb begrepen op andere topics.
Wel jammer idd. Zou eigenlijk een goede functie voor jou zijn als passie projectje.
[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 11-12-2023 20:45 ]
Het is de bedoeling dat je zelf zoekt.... zeer irritant vaak had dat gewoon optioneel gemaakt.bierkwadraat schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:53:
Klopt het dat er in ‘t kompas geen waypoint is voor quests? Zie daarin alleen de custom marker, die ik zelf bij een quest locatie moet plaatsen. Voelt niet echt intuïtief zo.
Zo heb ik ergens bij een geclearede drill site quest available staan maar kan de quest op geen manier vinden... hele gebied al uitgekamd.
En dat is dan op guided nog zelfs . als ik een speurtocht wil ga ik wel bij de padvinders Massive
Nol_NL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:22:
[...]
Ik had al voor je gekeken, maar kon er ook niet direct duidelijkheid over vinden. Op de PS5 is er wel Dolby Atmos, dus lijkt mij bijzonder als de PC dit dan niet heeft, maar je weet het natuurlijk nooit. Misschien dat je op Discord verder komt.
https://discord.gg/ubisoftofficial
Bedankt voor jullie hulp. Ik heb uiteindelijk mijn Game PC verkocht en weer een PS5 besteld. Het issue speelt dus niet meer. Dit was overigens niet de enige reden voor die stap hoor.NLxAROSA schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:57:
[...]
Ik speel zelf op een handheld met 'Dolby Atmos for Headphones', maar dat loopt via een Windows app (Dolby Access). Weet niet in hoe verre dat relevant is voor jouw setup, maar kan straks wel ff checken.
Check gelijk dan je season pass code of hij werkt. Mijn vriend en ik hadden beide een onjuiste code gekregen bij de gold edition. Kregen iets van de crew🤦🏻♀️ Ik Speel op de ps5.Almightybam schreef op maandag 11 december 2023 @ 08:49:
Ik ben nog altijd aant wachten op mijn copy van Avatar: Frontiers of Pandora - Gold Edition?
Besteld via BOL.com op 30 november 2023.
Een echt schande is het...
Bedankt daarvoor. Ik wilde het spel niet kopen omdat het 1st person is en ik dat niet bepaald prefereer. Ik ben zelf ook fan van de films, vanwege de geschapen wereld. Door wat reviews die zeggen dat juist die wereld goed is aangepakt en het enthousiasme van sommigen hier op het forum, waaronder jij, gecombineerd met alle prachtige screenshots, ben ik toch bezweken. Morgen komt hij binnen.G_Dragon schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:30:
Ik heb mijn review online gezet over dit pareltje: Avatar: Frontiers of Pandora, Xbox series S|X review door G_Dragon
Je gaat plezier hebben. Gewoon rustig spelen en niet rushen. Anders mis je heel veel ...RobvG schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:12:
[...]
Bedankt daarvoor. Ik wilde het spel niet kopen omdat het 1st person is en ik dat niet bepaald prefereer. Ik ben zelf ook fan van de films, vanwege de geschapen wereld. Door wat reviews die zeggen dat juist die wereld goed is aangepakt en het enthousiasme van sommigen hier op het forum, waaronder jij, gecombineerd met alle prachtige screenshots, ben ik toch bezweken. Morgen komt hij binnen.
Zie video maar:
[Streamable: https://streamable.com/0q15sm]
De boog die ik daar uiteindelijk van kreeg is me toch sterk:
Toestemming nodig voor bekijken van Streamable
Op deze plek staat ingesloten content die van Streamable afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat Streamable persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op Streamable/f/image/Dx5oHP6hLu65dVEdrEhszF0H.png?f=fotoalbum_large)
Wat een spel!
Zit nog maar aan level 6 ikke. En nog in de eerste regio. Ben hier en daar wat aan het rondvliegen en wat paarse punten aan het wegwerken. Alle huisjes met bruin dak zijn trouwens bunkers die je moet voorzien van power....G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:47:
Vanmiddag twee en half uur bezig geweest om als level 8 een level 20 basis neer te krijgen met de moeilijkheidsgraad op hard pff... Een kogel en ik was dood maar maar het is mij serieus gelukt, man man wat was ik blij!![]()
Zie video maar:
[Streamable]
[Streamable]
[Afbeelding]
Wat een spel!
Sick! ga ik vanavond dan ook maar eens proberen ben pas lvl 9 en wil echt graag die dikke basis vd eerste region neer.G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:47:
Vanmiddag twee en half uur bezig geweest om als level 8 een level 20 basis neer te krijgen met de moeilijkheidsgraad op hard pff... Een kogel en ik was dood maar maar het is mij serieus gelukt, man man wat was ik blij!![]()
Zie video maar:
[Streamable]
[Streamable]
[Afbeelding]
Wat een spel!
[ Voor 30% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-12-2023 20:58 ]
Die hoort niet bij de story, ik zal m straks even screenshotten op de map.Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:52:
Waar ligt die grote basis in de eerste zone. Kom je die ni tegen story gewijs
Ga zo spelen
De gear die ik kreeg na het overnemen van liet mij van level 8 naar level 11 gaan, echt schrok me wild..Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:23:
[...]
Zit nog maar aan level 6 ikke. En nog in de eerste regio. Ben hier en daar wat aan het rondvliegen en wat paarse punten aan het wegwerken. Alle huisjes met bruin dak zijn trouwens bunkers die je moet voorzien van power....
Maar het was eerlijk gezegd ook een onmogelijk klus, maar het is me wel gelukt. Ik zit inmiddels op 33 uur aan speeluren en heb de eerste map ''Kinglor Forest '' nu helemaal compleet op de missies na, ben ook al twee dagen niet meer verder gegaan met de story.
Ja die basis is niet makkelijk om te doen, koste mij echt heel veel tijd en gevloekNightShadow22 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:05:
[...]
Sick! ga ik vanavond dan ook maar eens proberen ben pas lvl 9 en wil echt graag die dikke basis vd eerste region neer.
Ja ik had het gister al moeilijk met een basis 2 levels hoger dan die van mij en droop toen al af met de staart tussen de benenG_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:59:
[...]
De gear die ik kreeg na het overnemen van liet mij van level 8 naar level 11 gaan, echt schrok me wild..
Maar het was eerlijk gezegd ook een onmogelijk klus, maar het is me wel gelukt. Ik zit inmiddels op 33 uur aan speeluren en heb de eerste map ''Kinglor Forest '' nu helemaal compleet op de missies na, ben ook al twee dagen niet meer verder gegaan met de story.
[...]
Ja die basis is niet makkelijk om te doen, koste mij echt heel veel tijd en gevloek
Wel goed gedaan!
Ik 27 uur en nog steeds in de eerste regio lolG_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:59:
[...]
De gear die ik kreeg na het overnemen van liet mij van level 8 naar level 11 gaan, echt schrok me wild..
[...]
Ja die basis is niet makkelijk om te doen, koste mij echt heel veel tijd en gevloek
Ik ook nog steeds!Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:18:
[...]
Ik 27 uur en nog steeds in de eerste regio lol
/f/image/ujxV4QHqu7pmX9GDRo1HZCYf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 12-12-2023 22:26 ]
Eerlijk gezegd geen idee, daar moet ik nog achter gaan komen wanneer ik met de missies verder gaWolverine9000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 01:09:
Behoren sommige rda basis of outpost niet tot de story of side quest of gewoon de pollution weg werken
Dat vind ik juist zo leuk, welk niveau speel je momenteel?shoombak schreef op woensdag 13 december 2023 @ 08:59:
Ik vind het maar een moeizaam spel, het hele gathereren, voedsel maken en die balk die elke keer leegloopt, zo onnodig complex.
Ik heb dit ook. Misschien kun jij me helpen hoe ik de game moet benaderen.G_Dragon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:10:
[...]
Dat vind ik juist zo leuk, welk niveau speel je momenteel?
De story vind ik totaal niet pakkend en het navigeren is tergend. Ik ben nu net
Misschien is de game gewoon niet voor mii, maar misschien een tip hoe ik de game moet spelen? Of komt het leuke nog.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Waar zit je qua story ergens....G_Dragon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 07:28:
[...]
Eerlijk gezegd geen idee, daar moet ik nog achter gaan komen wanneer ik met de missies verder ga
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen want ik kreeg al kippenvel bij het eerste openingsstukFrez schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:44:
[...]
Ik heb dit ook. Misschien kun jij me helpen hoe ik de game moet benaderen.
De story vind ik totaal niet pakkend en het navigeren is tergend. Ik ben nu netspoiler:.bij het stuk waarbij je te horen krijgt dat je co op mag doen. Ik moet de geur van zo'n beest volgen maar vind het maar erg onduidelijk.
Misschien is de game gewoon niet voor mii, maar misschien een tip hoe ik de game moet spelen? Of komt het leuke nog.
Maar ik doe verder niks bijzonders en speel zelf op moeilijkheidsgraad hard, je moet het verhaal en de wereld op je af laten komen en gewoon gaan spelen. Als het je dan niet pakt kan je misschien wel eens gelijk hebben dat het spel niks voor je is. Ik heb zelf wel vrij snel de skill vrijgespeeld dat mijn Ikran zelf vissen uit het water haalt wanneer ik laag over het water vlieg, ik merk bijvoorbeeld wel de voordelen hiervan.
Ben gestopt met het verhaal nadat ik de Ikran heb gekregen

Die optie heb ik ook met de ikran ivm de vissen super handig........
Que story zit ik eentje verder dan de ikran dacht ik. Vanavond na het werk twee rda basis weg werken voor de pollution weg te werken...
Leuk spel, alleen in het begin een beetje onduidelijk allemaal tot je het systeem een beetje doorhebt. De eerste missie dat je een drill toren moet vernietigen zou ik even wachten tot je een handgun hebt, dat gaat een stuk makkelijker als met een pijl & boog
En daarboven op kreeg ik te maken met een vervelende bug dat ik een bepaald dier moest uitschakelen en het vlees moest farmen, maar de quest wilde gewoon niet progressen dus wat ik ook deed het werkte niet. Pas na een reboot van de hele game werkte het ineens wel. Ik hoop niet dat er nog meer quest progressing bugs inzitten
Geel in de desbetreffende biome waar de plant moet groeien. vind je in je hunters guideWolverine9000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:17:
@G_Dragon als je een plant pint in je menu. En je gebruikt uw navi om te zoeken welke kleur geeft dit terug
ThxNightShadow22 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:12:
[...]
Geel in de desbetreffende biome waar de plant moet groeien. vind je in je hunters guide
Oh dan ben ik benieuwd hoe mijn spel dit gaat oppakken aangezien ik heel gebied 1 klaar heb na 35 uurWolverine9000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:55:
@G_Dragon sommige rda basis of outpost in de eerste regio zijn inderdaad story gerelateerd 😄😄
Ben ook benieuwd hoorG_Dragon schreef op donderdag 14 december 2023 @ 00:01:
[...]
Oh dan ben ik benieuwd hoe mijn spel dit gaat oppakken aangezien ik heel gebied 1 klaar heb na 35 uur
Hopelijk heeft Ubisoft hier wel over na gedacht, zover ik weet was de map compleet maken bij Far Cry 6 ook geen probleem dus ga er wel vanuit.
Heb de eerste regio nog steeds niet volledig vrij gemaakt. Zit op 30 uur nu. En moet vijf of zes stukken fruit of planten zoeken voor de clan contribution😃G_Dragon schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:33:
[...]
Hopelijk heeft Ubisoft hier wel over na gedacht, zover ik weet was de map compleet maken bij Far Cry 6 ook geen probleem dus ga er wel vanuit.
Heb je die gehaald zonder detected te worden en/of kills te maken dan? Ben nu zelf lvl 7 en baal eigenlijk dat ik die skill niet kan unlocken omdat die lvl 20 basis er zit dus wilde m eigenlijk wel gaan proberen maar ben benieuwd of je zelf bv uberhaupt mensen sneaky kan killen of dat dat ook niet gaat? Voor zover ik kan zien kan ik ook niet manueel saven voordat ik t probeer dus vind t ook lastig om zoiets te proberen, of kijk ik nou gewoon over een save/load optie heen? (Ps5)G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:59:
[...]
[...]
Heb namelijk ook al eens gehad dat ik gewoon een poppetje volledig gemist heb in een base, alarm gaat af en dan geen mogelijkheid om opnieuw te proberen. Ook lijkt t erop als ik weg ga, rest en terug ga het alarm nog steeds af gaat? Is dit uberhaupt te resetten of is t gewoon zo gauw je detected bent heb je pech?
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeIk speel dit spel op mijn rtx 4070ti en 240hz Samsung Odyssey G7 monitor. Echter ervaar ik screen tear/input lag, terwijl ik netjes gemiddeld op 150 fps zit. Ervaren jullie dit ook?
Upscaling staat uit, frame generation staat aan op amd fsr3.
Zelf ben ik ergens wel van mening dat dit een van de mooiste spellen van 2023 zou kunnen zijn grafisch, je ziet ook direct het voordeel van het laten vallen van old-gen. Avatar staat zeker in mijn top 3 samen met Hogwarts Legacy en Dead Island 2.
Anoniem: 1486766
Jij had er net zo goed naast kunnen zitten. Hypen is net zo onzinnig(lachwekkend, als je het zo wilt noemen) als bij voorbaat iets afschrijven.G_Dragon schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:49:
Ergens blijf ik het lachwekkend vinden dat veel en dan ook echt veel mensen geen vertrouwen hadden in deze titel en ik vanaf het begin gelijk helemaal hyped was omdat het door Ubisoft werd gemaakt die ons al vaker prachtige spellen hebben gebracht zoals Assassin's Creed, The Crew 1 en 2, Far Cry 2,3,6. En nu het spel uit is dat er steeds meer mensen door het zien van beelden om gaan en het spel gaan spelen, in onze vaste gamersgroep was ik ook echt de enige die de pre-order had staan. Maar inmiddels heeft iedereen hem (20 man) nadat ik wat leuke foto's had gestuurd in de groepsapp en zijn de reacties allemaal wow dit spel ziet er gruwelijk goed uit wanneer ze in de vrij wereld stappen.
Zelf ben ik ergens wel van mening dat dit een van de mooiste spellen van 2023 zou kunnen zijn grafisch, je ziet ook direct het voordeel van het laten vallen van old-gen. Avatar staat zeker in mijn top 3 samen met Hogwarts Legacy en Dead Island 2.
Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben blij dat ik gelijk had want nu hebben we een prachtig spelAnoniem: 1486766 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:00:
[...]
Jij had er net zo goed naast kunnen zitten. Hypen is net zo onzinnig(lachwekkend, als je het zo wilt noemen) als bij voorbaat iets afschrijven.
Tja, smaken verschillen nu eenmaal. The Crew ken ik niet, de laatste AC's vind ik geen moer aan, FC2 was met zijn continu respawnende checkpoints ook geen favoriet en FC6 kom ik niet doorheen, die trekt me totaal niet in tegenstelling tot deel 1, 3, 4 en 5. Dus op basis van die ervaring heb ik deze inderdaad niet in pre-order gezet, met Ubisoft heb ik tegenwoordig toch een 'eerst zien, dan geloven' houding.Ergens blijf ik het lachwekkend vinden dat veel en dan ook echt veel mensen geen vertrouwen hadden in deze titel en ik vanaf het begin gelijk helemaal hyped was omdat het door Ubisoft werd gemaakt die ons al vaker prachtige spellen hebben gebracht zoals Assassin's Creed, The Crew 1 en 2, Far Cry 2,3,6
Ook vindt ik nergens of je alle skills kunt unlocken of je echt moet kiezen
Of allemaal proberen te unlocken e....Bieren89 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:46:
Enige dat ik jammer vindt is dat je u skills niet kunt resetten.
Ook vindt ik nergens of je alle skills kunt unlocken of je echt moet kiezen
Ja de vraag is gaat dat want nergens online vind ik dat antwoord of je genoeg punten gaat krijgen voor alles.Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:53:
[...]
Of allemaal proberen te unlocken e....
Alles weg werken of proberen. Als je alleen de main story gaat spelen ga je er niet komen denk ik.Bieren89 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:56:
[...]
Ja de vraag is gaat dat want nergens online vind ik dat antwoord of je genoeg punten gaat krijgen voor alles.
Dit is ook geen RPG waarbij je keuze moet maken maar een "Ubisoft als je het leuk vind kun je met veel tijd alles afvinken game".
Maar zo veel verschil maken die punten nu ook weer niet en als je idee hebt verkeerd te hebben gekozen dan komen er snel genoeg nieuwe punten.
[ Voor 4% gewijzigd door friketje1 op 15-12-2023 12:11 ]
Zit nog in twijfel of ik hem zou kopen.
Klopt, als je gezien wordt gaat de hele basis aggro en kun je je ook niet meer verstoppen en rennen alle vijanden naar je toe.jori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:19:
Vraagje: Ik lees her en der in reviews dat de steath aanpak in deze game niet goed/leuk werkt.Is het echt zo dat als een vijand je ziet het dan compleet chaos is op een basis ?
Zit nog in twijfel of ik hem zou kopen.
Combat is ook niet een groot onderdeel van de game. Het gaat meer om het afvinken van quests met een hoog geo catching gehalte. Zoek iets wat net een beetje verstopt is.
Dat alles dan naar je toe komt vind ik een slecht ontwerp van de ontwikkelaar.Ja goed dan houd het op voor mij.friketje1 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:31:
[...]
Klopt, als je gezien wordt gaat de hele basis aggro en kun je je ook niet meer verstoppen en rennen alle vijanden naar je toe.
Combat is ook niet een groot onderdeel van de game. Het gaat meer om het afvinken van quests met een hoog geo catching gehalte. Zoek iets wat net een beetje verstopt is.
Bedankt voor reactie.
Mwoa, zo heb ik het persoonlijk niet helemaal ervarenfriketje1 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:31:
[...]
Klopt, als je gezien wordt gaat de hele basis aggro en kun je je ook niet meer verstoppen en rennen alle vijanden naar je toe.
Neemt niet weg dat ik t dus jammer vind dat zelfs als ik de basis verlaat en later terug kom t alarm nog steeds af gaat en je sowieso niet meer op stealth manier die basis kan clearen. Kan dan alleen wel weer ongezien proberen iedereen te killen.
Goed om te lezen dat je dan toch weer stealth kan gaan.Als je zo als ik van stealth games houd raad je deze game dan aan ?
Dit klopt helemaal, want bij het overnemen van sommige basissen werd ik ook gezien en toen reageerde alleen het groepje soldaten die in de buurt waren erop. Terwijl er verder op in de basis nog veel meer groepjes liepen, pas op het moment dat er een alarm afgaat beginnen de soldaten in de verte wel meer te zoeken. Ik ervaar het dus ook precies zoals jij hierboven zegt, vind wel dat er vrij weinig verschil is tussen de moeilijkheidsgraad easy/medium/hard in hoe ze reageren. Het is eerder de hoeveel schade die ze je doen wat meer wordSjoerdje131 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:10:
[...]
Mwoa, zo heb ik het persoonlijk niet helemaal ervarenHet klopt dat als je gespot wordt t gros aggro wordt, er een alarm aangezet wordt en dat RDAs dicht bij je naar je toe komen, maar ik heb meermaals gehad dat ik dan wel gewoon kon wegkomen en niet meer gezien werd. Ook kwam niet de volledige basis naar me toe maar slechts een deel wat in de buurt was. Aangezien t alarm blijft bleren dat er een Na'vi gespot is merk je wel dat vijanden alerted blijven, maar ik kon daarna alsnog gewoon redelijk sneaky verder gaan en enkel op de objectives in de base focussen ipv iedereen te moeten doden.
Neemt niet weg dat ik t dus jammer vind dat zelfs als ik de basis verlaat en later terug kom t alarm nog steeds af gaat en je sowieso niet meer op stealth manier die basis kan clearen. Kan dan alleen wel weer ongezien proberen iedereen te killen.
Een basis kan je wel stealth overnemen, alleen wanneer je eenmaal een alarm hebt laten afgaan kan je deze niet zomaar meer uitzetten. Ik heb al meerdere basissen gehaald in stealth, want je kan de punten die je moet uitschakelen om de basis over te nemen hacken en die hack opslaan zodat je met een druk op de knop alle hacks tegelijkertijd kan uitvoeren en de basis overneemt.jori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:18:
@Sjoerdje131
Goed om te lezen dat je dan toch weer stealth kan gaan.Als je zo als ik van stealth games houd raad je deze game dan aan ?
Moeilijk te zeggen; je moet namelijk niet denken dat het a la Deus Ex / Hitman / Dishonored / AC (sorry, dat zijn iig de stealth achtige games die ik zelf gespeeld hebjori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:18:
@Sjoerdje131
Grootste gemis voor mij persoonlijk om t volledig stealthy te kunnen spelen is dat je niet zelf kan saven. Volgens mij maakt de game wel 4 autosaves aan dus ik gok dat je wel weer terug kan loaden naar vlak voor je detected werd ofzo en het dan alsnog stealthy kan doen. Stealth wordt wat dat betreft bij het bevrijden van bases wel beloond, als niemand je gezien heeft krijg je meer loot dan als je full rambo de basis uitmoord.
Al met al zitten er dus zeker stealth mechanics in, maar kun je niet altijd alle gevechten stealthy doen (sommige missies moet je gewoon iemand redden die al in combot zit bv)
Veel beter en alleen vergelijkbaar/herkenbaar in sommige controls, maar ook weer niet bij alle controls. Ik vind het verder een compleet andere speelervaring dan Far Cry 6, ze hebben als je mij om mening vraagt echt iets unieks en zeker vernieuwends neergezet.jori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:29:
Als ik die boog gameplay zie heb ik wel zo iets van wauw!
Pffff ben er nog ff niet uit.
@G_Dragon
Ik weet dat jij Far Cry6 gespeeld hebtVind je deze game qua gameplay beter of minder ?
Waarop wil je hem gaan spelen?
Dan zou je hem haast bij Eneba met een VPN uit Argentinië kunnen halen. Daar heeft gisteren iemand van onze vaste groep hem gekocht voor €39, de prijzen kunnen per uur verschillen.
Ja hij word ook heel positief ontvangen, helemaal omdat veel dachten dat dit geen goed spel zou gaan worden. In onze vaste gamersgroep was ik ook de enige die dit spel besteld had maar inmiddels hebben bijna alle 20 personen hem gehaald na mijn screensjori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:41:
Het valt me op dat de user-score bij deze game best goed is.
@G_Dragon Ik heb nog geld op mijn Microsoft account
Oeh! Ben heel benieuwd naar je eerst reactiejori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:11:
@G_Dragon
Gekocht.
Na het eten ga ik hem spelen.
Ik laat wat weten.G_Dragon schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:51:
[...]
Oeh! Ben heel benieuwd naar je eerst reactie
Die Avatar wereld spreekt mij sowieso aan.En soms kan ik met bepaalde minputen van de Ubisoft games prima leven.
Nee de AI laat stealth niet toe ook al zou dat wel de bedoeling moeten zijn.jori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:18:
@Sjoerdje131
Maar super toffe game verder.
Dat moet ik idd bij deze game los laten.NightShadow22 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:43:
[...]
Nee de AI laat stealth niet toe ook al zou dat wel de bedoeling moeten zijn.
Paar uur geleden een begin gemaakt:
- Actie met boog is vet en voelt bevredigend
- Qua beel en geluid is mijn 1e indruk erg goed[speel performance mode]
- Wel heb ik dat Far Cry gevoel maar dat wist ik
Morgen heb ik meer tijd voor deze game.
[ Voor 19% gewijzigd door jori040 op 15-12-2023 23:42 ]
Tof dat je ook een begin hebt gemaaktjori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 23:35:
[...]
Dat moet ik idd bij deze game los laten.
Boog schiet inderdaad erg lekker! sound design is ook echt super. Speel zelf op quality mode vind ik een stuk mooier dan performance. maar als je meer frames prefereerd over visuals dan is performance zeker een goede keuze beide modes zijn zeer polished!
Enjoy morgen
Ik heb de films nooit gezien maar dit is echt genieten 😊
Had mijn twijfels voor de besturing ( ben 58 jaar en niet zo goed met de controller ) maar de AIM assist is prima.
Dit spel ga ik uitspelen !
Maar je snapt nu wel wat ik bedoelde dat het ergens voelde als Far Cry maar ook op veel gebieden weer totaal niet?jori040 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 23:35:
[...]
Dat moet ik idd bij deze game los laten.
En van wat ik tot nu gespeeld heb zit dat gelukkig niet in de weg.G_Dragon schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:56:
[...]
Maar je snapt nu wel wat ik bedoelde dat het ergens voelde als Far Cry maar ook op veel gebieden weer totaal niet?
Bij Far Cry vind ik het jammer dat ze te makkelijk zijn.Het nut van een steeds beter wapen gebruiken valt daar weg.
Deze video en de Tweakers hebben mij over de streep getrokken.Timothy3000 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 07:59:
Is stealth dan bugged? Of gaat dat gewoon nooit werken? Want als dat zo is wordt het een skip.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeJa is die mooi? Daar ben ik namelijk nog nietWolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:45:
Ben in de upper plain geraakt eindelijk na 36 uur lol. Door de vele clan gifts heb ik een nieuwe longbow gehad. Upper plain ziet er ook schitterend in met bliksem en al
Anoniem: 1486766
Nu weet ik het ook niet meer.NightShadow22 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:43:
[...]
Nee de AI laat stealth niet toe ook al zou dat wel de bedoeling moeten zijn.
Nog even geduld en Ubisoft zal wel met de eerste aanbieding komen.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 17-12-2023 10:29 ]
Volledig anders dan de jungle. Meer open weiden enz... maar wel lol mooi. Nieuwe beesten en plantenG_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:10:
[...]
Ja is die mooi? Daar ben ik namelijk nog niet
Klinkt goed! Als ik alles klaar heb in de eerste map ga ik zeker naar de tweede toe, maar zover ben ik nog niet hahaWolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:26:
[...]
Volledig anders dan de jungle. Meer open weiden enz... maar wel lol mooi. Nieuwe beesten en planten
Heb alles weggewerkt in eerste regio behalve de level 20 basis. En nog drie clan contributions. Maar die moet ik vinden in upper plainsG_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:53:
[...]
Klinkt goed! Als ik alles klaar heb in de eerste map ga ik zeker naar de tweede toe, maar zover ben ik nog niet haha
Ook alle zij-missies ? Wow want die blijven bij mij maar komen als ik naar een van de 3 basissen reis.Wolverine9000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:58:
[...]
Heb alles weggewerkt in eerste regio behalve de level 20 basis. En nog drie clan contributions. Maar die moet ik vinden in upper plains
Yup alle side missies. Ale de meesten heb je de gehele map voor nodig e. Gelijk de totems etc.....G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:59:
[...]
Ook alle zij-missies ? Wow want die blijven bij mij maar komen als ik naar een van de 3 basissen reis.
/f/image/s9mCnQY5m6RFKQtv7dBUElh1.png?f=fotoalbum_large)
Mss een glitch of een persoon over het hoofd gezien. Bij mij is alles weg....G_Dragon schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:36:
Vraagje, ik heb telkens deze melding bij beide bassissen staan maar kan echt niet vinden waar de quests zijn, met iedereen gepraat waarmee ik kan praten. Maar wil pas naar de tweede map wanneer ik geen nieuwe quests meer heb..
[Afbeelding]