Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:14
computerjunky schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:42:
[...]

In mijn geval is het roccat en dat doe ik doormiddel van een macro waar ik per click de tijd tussen de clicks in stel. het is dus wel een vrij consistente input en dat zou het systeem er misschien uit kunnen pikken.

Ik krijg als ik lang speel met single clicks last van kramp in mijn hand dus vandaar dat ik veel met macros werk maar in dit geval is het gewoon lmg en knop inhhouden en hopen op het beste ;)
laten we hopen dat de slim genoeg zijn om in de cheat software in the bouwen dat hij bijhoudt hoeveel tijd er tussen elke "single shot" fire zit. Dan gaan ze snel zien of het macro based is of manueel. Bij manueel zouden er veel meer variaties moeten opzitten.

Ik vind het maar niks tbh. Als je vinger moe wordt moet je maar full auto schieten en je muis achteruit trekken (recoil beheersen). De rest neigt naar een voordeel bekomen wat eigenlijk niet de bedoeling is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:49:
[...]

Je past dat dan gewoon aan in software zoals G Hub (voor logitech muizen)? Ik denk dat een anti-cheat niet zomaar aanslaat op een ingestelde macro. Voor een beetje pc gebruiker zijn macro's natuurlijk de normaalste zaak.

Maarja, als je daarmee een 'oneerlijk voordeel' voor jezelf creeert tegenover de rest van de spelers.... idk mate.

In hoeverre easy anti-cheat ook controleert wat voor functies er aan je macro toetsen gebonden zitten... ook geen idee
Dergelijke macro's zijn natuurlijk cheaten en zeer zeker bannable offenses, het zijn feitelijk gewoon anti-recoil scripts. Of je ook gepakt wordt en er gehandhaafd wordt, is een tweede. De ene anti-cheat zit er wat harder op dan de andere en het verschilt ook per game. Het is in principe vrij makkelijk server-sided te detecteren en het zal ongetwijfeld in de user agreement ergens staan dat het niet mag.

AutoHotKey op de achtergrond hebben draaien, ook al is het voor compleet legitieme redenen (zoals bijvoorbeeld hardcoded keybinds aan kunnen passen), heeft al aardig wat bans opgeleverd in BF3 en BF4 icm met punkbuster. Punkbuster en FairFight werkten gecombineerd best aardig, geen idee wat ze precies met EAC plannen.

EAC kan het ook wel detecteren, mits de developer (DICE) daar op wil handhaven. Volgens mij hebben ze echter na BF4 de anti-cheat een beetje (zeg maar gerust compleet) genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

computerjunky schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:42:
[...]

In mijn geval is het roccat en dat doe ik doormiddel van een macro waar ik per click de tijd tussen de clicks in stel. het is dus wel een vrij consistente input en dat zou het systeem er misschien uit kunnen pikken.

Ik krijg als ik lang speel met single clicks last van kramp in mijn hand dus vandaar dat ik veel met macros werk maar in dit geval is het gewoon lmg en knop inhhouden en hopen op het beste ;)
Dit is toch cheaten?

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:04:
Dergelijke macro's zijn natuurlijk cheaten en zeer zeker bannable offenses
Daar ben ik het mee eens. Een voordeel voor jezelf creeeren ten opzichte van spelers die vanuit het boekje werken is gewoon valsspelen... of zoals ze het in de gaming scene noemen; cheaten.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
stomley schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:51:
[...]

Unlocken zit er al langer in. Dit hadden we in bc 2 ook al en vele vinden het juist erg leuk om te unlocken.

Ik had liever gezien dat ze er andere regels aan hadden gehangen ipv alleen hoeveelheid kills.
Klopt maar de unlocks op dit moment zijn niet meer van toen, nu is alles veel meer uitgesmeerd om je te proberen zo lang mogelijk te laten spelen, maar je moet niet power achter unlocks zetten, hooguit cosmetics, dit is een fps game niet iets wat het probeert te zijn of niet weet wat het nou moet zijn.

Na dat ik dat filmpje heb gezien over de development klopt het wel dat ingame het een BF zonder identiteit is.
De leukste quote vond ik nog wel over dat de team voor loopt op de schema en alles MEER EN BETER is dan vorige games ( inclusief destruction, wat echt niet in de game zit, zelfs alle filmpjes etc zie je VEEL meer destruction )

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:36
Generaal Pep schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:46:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Een voordeel voor jezelf creeeren ten opzichte van spelers die vanuit het boekje werken is gewoon valsspelen... of zoals ze het in de gaming scene noemen; cheaten.
Daarentegen heb je ook monitoren met crosshairs voor hardcore modes en bakken andere macros die dingen doen op keyboard en muizen en al zeker 10 aar gebruikt worden.

En hetzelfde kan gezegd worden over elite controllers vs normale controllers. Die hebben ook duidelijk een voordeel over mensen met een standaard maar niets weerhoud mensen ervan ook een muis/toetsenbord/elite controller aan te schaffen.
Het is en blijft een functie van de hardware die bij d3e pc hoort.
In warzone word het 100% zeker gebruikt en hoor je er niemand over maar ook die krijgt een zelfde anti cheat versie.

Maar goed zolang Dice/EA er geen duidelijkheid over geeft gebruik ik wel gewoon full auto spray guns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

computerjunky schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:41:
Maar goed zolang Dice/EA er geen duidelijkheid over geeft gebruik ik wel gewoon full auto spray guns.
Use or distribute unauthorized software programs or tools (such as "auto", "macro", hack or cheat software), or use exploits, bugs or problems in an EA Service to gain unfair advantage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
computerjunky schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:41:
[...]
Daarentegen heb je ook monitoren met crosshairs voor hardcore modes en bakken andere macros die dingen doen op keyboard en muizen en al zeker 10 aar gebruikt worden.

En hetzelfde kan gezegd worden over elite controllers vs normale controllers. Die hebben ook duidelijk een voordeel over mensen met een standaard maar niets weerhoud mensen ervan ook een muis/toetsenbord/elite controller aan te schaffen.
Het is en blijft een functie van de hardware die bij d3e pc hoort.
In warzone word het 100% zeker gebruikt en hoor je er niemand over maar ook die krijgt een zelfde anti cheat versie.

Ik ben het met je eens dat er een hoop grijze gebieden zijn, maar macro's zijn daar niet 1 van. BF3 is borderline onspeelbaar nu met al die gasten die de AN-94 misbruiken met macro's.

Er zit een groot verschil tussen een ingebakken crosshair (want je kan gewoon met tape of stift op je scherm een crosshair maken) een een macro die je in staat stelt tot op de miliseconde consistent te tap-fireën, dat laatste kan je fysiek nooit evenaren of in-game of in windows instellen.

Er zijn ook monitoren met ingebouwde audio radar/cues (Sonic Radar van Asus bijvoorbeeld), daar kan je overigens ook voor geband worden in sommige gevallen (Overwatch sowieso), dat is iets wat het voor doven en slechthorenden veel toegankelijker maakt, echter geeft het ook weer een oneerlijk competitief voordeel.

Je kan ook zelf het frequentiebereik van voetstappen versterken, dat wordt dan weer lastiger om te beöordelen. Of wat te denken van black equalizers, of digital vibrance instellingen. Maar all-in-all zijn alle sofwarematige voordelen die niet in-game of standaard in windows in te stellen zijn, cheaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
DrumandBass schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:33:
[...]

Use or distribute unauthorized software programs or tools (such as "auto", "macro", hack or cheat software), or use exploits, bugs or problems in an EA Service to gain unfair advantage.
Dit komt uit de User Agreement, die EA voorschotelt bij de door haar uitgegeven games, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Yep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update #3.1 notes: https://www.ea.com/games/...field-2042-update-notes-4

Ik heb gelukkig m'n tier 1 van de prox sensor al binnen :+
Prox Sensor
Lowered spotting radius from 30m -> 20m
Lowered uptime from 30s -> 14s
Lowered amount of Prox Sensor a player can carry and deploy from 2 -> 1
Breakthrough
Kaleidoscope - Rooftop Capture Objective has been removed. There are now two Capture Objective at the bottom in BT large and one at the bottom in BT small

Orbital - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small

Hourglass - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small. Also fixed an issue where players were spawning out of bounds

[ Voor 97% gewijzigd door RobinNL op 08-12-2021 17:15 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Kaleidoscope - Rooftop Capture Objective has been removed. There are now two Capture Objective at the bottom in BT large and one at the bottom in BT small
vanavond maar ff snel wat wapentjes levellen dan! :D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Reduced Frag & Incendiary Grenade max ammo account from 2 -> 1
Lowered amount of Prox Sensor a player can carry and deploy from 2 -> 1

What? Why?

[ Voor 255% gewijzigd door LadyVodka op 08-12-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Wel blij met met de prox nerf maar van 2 naar 1 snap ik niet helemaal.
Gelukkig al alles wat nuttig is geleveld tot 12 dus dat scheelt. Wel erg jammer dat ze het naar 1 punt brengen waardoor de game eigenlijk geen kans geeft tot opnieuw veroveren van een punt en 1 capture dus een win is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Zowel Rao als Prox Sensor al helemaal klaar👊🏽 Enige nadeel is dat je nu 3-5k XP per potje mist ivm assists etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Smit260 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:09:
Zowel Rao als Prox Sensor al helemaal klaar👊🏽 Enige nadeel is dat je nu 3-5k XP per potje mist ivm assists etc.
SOFLAM = +4k gratis XP en nog wat , beter dan prox in sommige gevallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NuwkVLALh-rJUrX8xeE61E0BZag=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IQdXJvRkca6KBDzLINR6uKqv.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRz4x7QJvgp5C_C0KpGzTxKu9gg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o2IsVXUoCGEwYyDSyCoYcfhC.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vafHdk2FRXNx301h87fNcmE4ILQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/58hD0qON8olOAZ0L0uF4Uk5u.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57eC0Bm2m-ZIC5uJ3jBTYhNLb_E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W9HArXzH53J1UYL19GG54g3v.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door LadyVodka op 08-12-2021 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:57
Voor iedereen die de update niet krijgt via de EA Desktop app en hierdoor dus niet kan spelen:
The first thing that you can try, is clearing the cache via App Recovery.

You can find this feature in the EA app by clicking on the 3 lines in the top left of the app. Then go to Help and navigate to App Recovery. There you will find a button to clear the cache.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Wait.. is dit onder andere hoe mensen zo snel levelen, door die prox sensor?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
Sommige mensen zijn beter en scoren meer xp, sommige mensen spelen meer, sommige mensen spelen modes die meer situaties opleveren die dan weer meer xp opleveren, ... En ja die proximitiy sensors zijn een bron van asissts en XP.

Persoonlijk gooi ik ze omdat je dan gewoon ziet waar de vijanden zitten. Dat je XP krijgt is een bijzaak. Bij de soflam vind ik dat omgekeerd. Staan soflamen momenteel is vooral om je team te helpen, maar zelf krijg je er amper iets voor terug. Dat wordt al snel "beu".

Of iemand nu rap levelt of niet maakt toch niks uit? Sommige mensen "grinden" keihard richting een bepaald doel. Andere spelen "gewoon". Ik speel bvb 24/7 falck, maar wissel wel wat af van guns (meestal smg of assault). Dus mijn falck is a redelijk opgeschoten. Maar om nu te zeggen dat ik niet in een bolt ga stappen omdat ik dan mijn falck minder verder level is nu ook weer niet waar. Terwijl sommige mensen net dat doen: continue op 1 iets focussen om daar maximaal te levelen.

Elk zijn keuze :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
En wat vinden jullie van de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Invisibal schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:17:
Sommige mensen zijn beter en scoren meer xp, sommige mensen spelen meer, sommige mensen spelen modes die meer situaties opleveren die dan weer meer xp opleveren, ... En ja die proximitiy sensors zijn een bron van asissts en XP.

Persoonlijk gooi ik ze omdat je dan gewoon ziet waar de vijanden zitten. Dat je XP krijgt is een bijzaak. Bij de soflam vind ik dat omgekeerd. Staan soflamen momenteel is vooral om je team te helpen, maar zelf krijg je er amper iets voor terug. Dat wordt al snel "beu".

Of iemand nu rap levelt of niet maakt toch niks uit? Sommige mensen "grinden" keihard richting een bepaald doel. Andere spelen "gewoon". Ik speel bvb 24/7 falck, maar wissel wel wat af van guns (meestal smg of assault). Dus mijn falck is a redelijk opgeschoten. Maar om nu te zeggen dat ik niet in een bolt ga stappen omdat ik dan mijn falck minder verder level is nu ook weer niet waar. Terwijl sommige mensen net dat doen: continue op 1 iets focussen om daar maximaal te levelen.

Elk zijn keuze :-)
|:(
LadyVodka schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:27:
Ik merk niks van de improved hit rating, net nog 20 meter met me marksmen rifle, miss, hij stond stil... Had ook leuke momenten met mijn straaljager vs een heli, ik val hem aan, hij keert om, probeerd te locked, ik gebruik me flare, ik vlied net langs hem en boom, oneshot, terwijl hij niks meer had om op me te doen, grote wtf moment.. of uit de transport jumpen en splat, terminated, kwam tegen de zijkant van de transport aan omdat hij net naar rechts ging 8)7

ik zie mensen klagen over minder FPS maar zelf niet last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
LadyVodka schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:27:
Ik mis mijn 2de granaat en proxy

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:48:
Pokeballs, een ammo crate en EMP grenade van Sundance is/was met afstand de snelste manier ja, buiten de eerste xp farms in portal, dat is al weken duidelijk en is hier/reddit/youtube ook al zo vaak voorbij gekomen.

25.000 - 50.000 xp per potje breakthrough en gáán. Blij toe, want die laatste serie unlocks van level 50 naar 60 duren anders zo tergend lang en je moest toch die Bolte en de .50 sniper hebben tegen die vehicle spam in de eerste weken.
jorisdekloris schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:11:
[...]

Ik mis mijn 2de granaat en proxy
Komt die niet direct terug met een ammocrate zodat je effectief nog altijd 2 hebt? Zou wel weer typisch DICE zijn. :)

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-12-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:47:

Komt die niet direct terug met een ammocrate zodat je effectief nog altijd 2 hebt? Zou wel weer typisch DICE zijn. :)
Ja maar die crate komt niet snel genoeg terug :D

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jorisdekloris schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:14:
[...]

Ja maar die crate komt niet snel genoeg terug :D
Verdorie, dan komt het zowaar tóch weer aan op teamwork in deze BF, om en om met je maatje die crates neergooien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:33
Draait het spel al beter met de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:57

-tom-562

Oliesjeik

Hoe komt het dat er zo veel performance verschil is tussen de verschillende spel modi? BF:3/BF:BC2/BF:1942 draaien prima bij mij (gecapt op 60 fps, nauwelijks dips, 1080p, alles op medium met een gtx970), conquest in BF:2042 zelf is slecht speelbaar. Ik kom nauwelijks aan de 60 fps, heel veel drops etc.. Bij de andere game modi (in portal) heb ik er eigenlijk geen last van.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Meer spelers, grotere maps, meer eye candy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Weekly Challenges gelukkig makkelijk te doen. In een potje of 5-6 (ruim gemeten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Check this "strategic placed shield" xD
[Streamable: Battlefield 2042 2021.12.09 - 19.12.09.01]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
JinShepard schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:48:
Snelste levelen is was verreweg lmg op de toren in breaktrough vs bots op de Kaleidoscope map.

700+ kills X 50xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:23
-tom-562 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:07:
Hoe komt het dat er zo veel performance verschil is tussen de verschillende spel modi? BF:3/BF:BC2/BF:1942 draaien prima bij mij (gecapt op 60 fps, nauwelijks dips, 1080p, alles op medium met een gtx970), conquest in BF:2042 zelf is slecht speelbaar. Ik kom nauwelijks aan de 60 fps, heel veel drops etc.. Bij de andere game modi (in portal) heb ik er eigenlijk geen last van.
Ik blijf het duizend maal herhalen maar niemand gelooft mij.
Het aantal spelers in een map heeft enorm veel invloed op je prestaties.
64vs64 in vergelijking tot 32 vs 32 betekent het dubbel aantal spelers. Dubbel het aantal explosies, voertuigbewegingen etc. Dat moet allemaal berekend worden op je pc. Dat kost gewoon veel grafisch rekenkracht. Daarbij is een GTX 970 wel een enorm verouderd videokaart van 8 jaar oud. Ik zou al blij zijn dat je uberhaubt BF2042 kan opstarten met die kaart :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

FireBladeX schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:37:
[...]

64vs64 in vergelijking tot 32 vs 32 betekent het dubbel aantal spelers. Dubbel het aantal explosies, voertuigbewegingen etc. Dat moet allemaal berekend worden op je pc. Dat kost gewoon veel grafisch rekenkracht. Daarbij is een GTX 970 wel een enorm verouderd videokaart van 8 jaar oud. Ik zou al blij zijn dat je uberhaubt BF2042 kan opstarten met die kaart :*)
TJa, op dit moment is er niks te koop qua videokaarten voor een normale prijs, dus ik moet het hier maar mee doen :+ (kaart is trouwens net 7 jaar op de markt, geen 8 :P) Maar spelers zal dan wel veel uitmaken ja. Ik vermaak mij wel met BF:3/BC:2 etc, maar om daar nou +50 euro voor uit te geven.. Ik wacht wel tot BF:2042 in prijs daalt (verwacht na de feestdagen), ik ben bijna door mijn 10 uur speel limiet heen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28
[...]

Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar die spelers rondlopen. Als je een vehicle of loadout drop in de verte ziet, dan merk je ook dat het spel hem nu maar heel matig update. Ik zie in ieder geval altijd zaken in de verte enorm stotterend bewegen. Ik mag aannemen dat dingen die je niet ziet ook niet verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:28
computerjunky schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 03:09:
[...]

Snelste levelen is was verreweg lmg op de toren in breaktrough vs bots op de Kaleidoscope map.

700+ kills X 50xp.
Los van dat die capture point nu dus niet meer daar is, zit er in solo mode ook een flinke level cap op toch? Ik heb 2 weken terug een paar potjes solo gedaan om o.a. een beetje te leren vliegen, maar kreeg in ieder geval lang niet alle XP die ik normaal zou moeten krijgen. En ook wapen attachments unlockten niet altijd, alleen de eerste 30 kills o.i.d. telden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
[...]

Ik heb de onderstaande config;

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5 4670 Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenASRock B85M Pro4€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenMSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenCorsair Carbide 200R Closed€ 74,90€ 74,90
1ProcessorkoelingGelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 0,-€ 0,-
2Geheugen internCrucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 0,-€ 0,-
1VoedingenSeasonic S12II-Bronze 620W€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX300 2,5" 275GB€ 49,95€ 49,95
1Solid state drivesOCZ Vertex 4 128GB€ 0,-€ 0,-

Zoals je ziet een oude i5 met een GTX970. Heb alles op low staan en de game draait echt nagenoeg als een zonnetje 8)

Dat "nagenoeg" zit hem in het volgende;
- Ik moet GEEN multiplayer gaan doen. Daarentegen kan zelf hosten via portal en solo/co-op prima
- Heel af en toe als het echt chaotisch word stottert de boel uiteraard. Maar ik zit vooral dan ook op 64p servers. 128p kan ik wel eens keer proberen, kijken hoe dat gaat ;)
- Heb de boel ook getweaked via m'n PROFSAVE file.

Kortom ik kan bevestigen wat @-tom-562 zegt, de game draait zeker. Maar heb al wel een nieuwe build uitgekozen. Wil alleen nog even kijken wat de prijzen van de nieuwe Alder Lakes doen ;) Heb geen haast, dus ik wacht even af tot januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Koekemoeroetoe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:28:
[...]

Los van dat die capture point nu dus niet meer daar is, zit er in solo mode ook een flinke level cap op toch? Ik heb 2 weken terug een paar potjes solo gedaan om o.a. een beetje te leren vliegen, maar kreeg in ieder geval lang niet alle XP die ik normaal zou moeten krijgen. En ook wapen attachments unlockten niet altijd, alleen de eerste 30 kills o.i.d. telden mee.
Alles telt mee tot 360 kills voor attachements.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Rohem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:46:
[...]

Zoals je ziet een oude i5 met een GTX970. Heb alles op low staan en de game draait echt nagenoeg als een zonnetje 8)

- Ik moet GEEN multiplayer gaan doen. Daarentegen kan zelf hosten via portal en solo/co-op prima
- Heel af en toe als het echt chaotisch word stottert de boel uiteraard. Maar ik zit vooral dan ook op 64p servers. 128p kan ik wel eens keer proberen, kijken hoe dat gaat ;)

Kortom ik kan bevestigen wat @-tom-562 zegt, de game draait zeker. Maar heb al wel een nieuwe build uitgekozen. Wil alleen nog even kijken wat de prijzen van de nieuwe Alder Lakes doen ;) Heb geen haast, dus ik wacht even af tot januari.
Ik heb hem wel even op low gehad (30 sec.), dat was op die zuidpool map, maar dat zag er uit als een hele slechte mobile game. Achteraf denk ik dat de textures nog niet volledig geladen waren :P Vanavond maar eens even proberen op low

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
computerjunky schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 03:09:
[...]

700+ kills X 50xp.
Nee, dan neem je de regen van ribbons niet mee, support, intel,squad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Smit260 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:48:
Weekly Challenges gelukkig makkelijk te doen. In een potje of 5-6 (ruim gemeten).
Dice kan de boom in met die EN EN EN vereiste.
Doe maar 30 kills of 30 revives of 3x plant/defuse

Ik hoef die stomme skin dus niet deze week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
-tom-562 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:21:
[...]

Ik heb hem wel even op low gehad (30 sec.), dat was op die zuidpool map, maar dat zag er uit als een hele slechte mobile game. Achteraf denk ik dat de textures nog niet volledig geladen waren :P Vanavond maar eens even proberen op low
Textures zou kunnen ja, heb ik ook wel eens gemerkt. Maar dan vooral na een update van de game of m'n GPU drivers. En dan helpt het legen van de DirectX Shadercache wel eens. De eerste keer hapert het dan omdat die gevuld word. Maar daarna zou dat weg moeten zijn.

Tuurlijk, op low lever je flink in op alle visuals. Maar de game speelt wel lekker weg dan (los van de bugs soms). Weet niet hoe jij bent, maar speel vooral voor de lol. Dus trek me wat minder aan dat het dan visueel even wat minder is. Dat het een verslaving is ontken ik nog even :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:52:
[...]

Dice kan de boom in met die EN EN EN vereiste.
Doe maar 30 kills of 30 revives of 3x plant/defuse

Ik hoef die stomme skin dus niet deze week :(
Hoe makkelijk wil je het hebben? Je hebt een week de tijd en zo bijzonder zijn de opdrachten niet :?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:50

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Rohem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:46:
[...]

En iedereen maar claimen dat die OCZ sdds niet betrouwbaar waren, wrs heb je, de enigste die nog werkt, draaien :+ _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethiel schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:41:
[...]

Hoe makkelijk wil je het hebben? Je hebt een week de tijd en zo bijzonder zijn de opdrachten niet :?
ik houd niet van Rush. Zijn ook altijd anderen die dicht genoeg bij een objective in de buurt komen danwel eerder zijn dan ik dus ik vis altijd achter het net.

Ik snap dat ze me willen dwingen om Rush te spelen maar ik heb liever dat ze voor ieder wat wils bieden qua speeltijl en dezelfde skin gunnen. Dat is nu dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja, zo heb je deze ook in BF5, en zo hadden we recent wat van die radiotowers te bouwen, die outpost game mode, nooit gedaan, en bleek nog leuk te zijn ook.. blijkbaar wil je hem toch graag, nouja dan maar rushen, opa!?! ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdekloris
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:06:
[...]

ik houd niet van Rush. Zijn ook altijd anderen die dicht genoeg bij een objective in de buurt komen danwel eerder zijn dan ik dus ik vis altijd achter het net.

Ik snap dat ze me willen dwingen om Rush te spelen maar ik heb liever dat ze voor ieder wat wils bieden qua speeltijl en dezelfde skin gunnen. Dat is nu dus niet zo.
Het is een wekelijkse uitdaging, geen wekelijks kadotje.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Koekemoeroetoe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:28:
[...]

Je kan al je items en dergelijke levelen tot mastery 12 maar voor kills krijg ik gewoon alle xp. In totaal kan je wel 30k xp per uur farmen als je zou willen. Mijn doel was vooral level 60 omdat ik unlocken meer ergernis vind dan leuk maar ben tot 57 gekomen.

Ik krijg wel steeds de melding: has reached cap. Of iets dergelijks maar dat lijkt niet veel uit te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door computerjunky op 10-12-2021 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
-tom-562 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:46:
[...]

TJa, op dit moment is er niks te koop qua videokaarten voor een normale prijs, dus ik moet het hier maar mee doen :+ (kaart is trouwens net 7 jaar op de markt, geen 8 :P) Maar spelers zal dan wel veel uitmaken ja. Ik vermaak mij wel met BF:3/BC:2 etc, maar om daar nou +50 euro voor uit te geven.. Ik wacht wel tot BF:2042 in prijs daalt (verwacht na de feestdagen), ik ben bijna door mijn 10 uur speel limiet heen.
Heb je soms BF3 niet .Ik speel dat nog alle dagen is nog heel actief en 10000x beter dan BF2042
Als je het niet hebt, echt kopen de beste ervaring in shooters ever !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

elsympatico schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:07:
[...]

Heb je soms BF3 niet .Ik speel dat nog alle dagen is nog heel actief en 10000x beter dan BF2042
Als je het niet hebt, echt kopen de beste ervaring in shooters ever !
Ik speel BF al sinds de eerste BF:1942, BF:3 heb ik helemaal grijs gespeeld op de X-Box 360. Ik heb ook een key voor de PC, tijdje geleden eens opgestart maar ik moest echt wennen aan de gameplay/gunplay (na een paar jaar BF:4, BF:1 en BF:V te hebben gespeeld).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik moet wel zeggen dat - met die weekly challenge voor 50 revives - ik de hele tijd gerevived wordt nu! Echt top!

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:53:
[...]

En iedereen maar claimen dat die OCZ sdds niet betrouwbaar waren, wrs heb je, de enigste die nog werkt, draaien :+ _/-\o_
Haha echt niet ?! Nooit wat van gehoord. Waren zij toen niet een van de weinigen die SSD's maakten destijds? In ieder geval wel de eerste die ik gekocht heb _/-\o_ En ben er altijd lief voor geweest O+

Sterker nog, hij gaat zelfs mee naar m'n nieuwe PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik moet regelmatig pctje upgraden of fixen en de meeste overleden ssds waren oczs.. ook stonden ze bekend om zomaar de geest te geven.. maar more power to you!

[ Voor 198% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-12-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jorisdekloris schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:28:
Ik moet wel zeggen dat - met die weekly challenge voor 50 revives - ik de hele tijd gerevived wordt nu! Echt top!
Totdat ze volgende week die challenge allemaal hebben, en je continue stilstaande medics rond je hebt (stil)staan, die niet meer reviven.. :+ :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
Rohem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:46:
[...]

Haha echt niet ?! Nooit wat van gehoord. Waren zij toen niet een van de weinigen die SSD's maakten destijds? In ieder geval wel de eerste die ik gekocht heb _/-\o_ En ben er altijd lief voor geweest O+

Vertel dat maar tegen mijn 20 LTC op een OCZ SSD. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

JelleJaapJansen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:23:
[...]

Ik wilde al aangeven, zolang je maar niet je OS er vanaf laat booten, op je nieuwe pc, maar sommige moeten eerst de pijn zelf ervaren :> ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:55:
Ik moet regelmatig pctje upgraden of fixen en de meeste overleden ssds waren oczs.. ook stonden ze bekend om zomaar de geest te geven.. maar more power to you!
Dan heb ik tot nu toe wel geluk :9
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:35:
[...]

Ik wilde al aangeven, zolang je maar niet je OS er vanaf laat booten, op je nieuwe pc, maar sommige moeten eerst de pijn zelf ervaren :> ;w
Op mijn nieuwe PC zeker niet meer. Daar gaat Samsung Pro de taken overnemen ;) Maar op m'n huidige PC gaat het al goed sinds ik hem gekocht heb :)
JelleJaapJansen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:23:
[...]

:-(

Maar we dwalen een beetje af van het topic geloof ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rohem op 10-12-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisdekloris schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:28:
komt waarschijnlijk omdat je een van de weinigen bent die niet direct z'n body released voor respawn :P
maar uiteraard helpt het wel. Mooi middel om mensen hun class te laten spelen oh wacht... classes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Origin servers offline?

Iedereen hier last van of kunnen jullie wel inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:57:
Origin servers offline?

Iedereen hier last van of kunnen jullie wel inloggen?
Geen problemen hier, ik speel gewoon.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
-tom-562 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:23:
[...]

Ik speel BF al sinds de eerste BF:1942, BF:3 heb ik helemaal grijs gespeeld op de X-Box 360. Ik heb ook een key voor de PC, tijdje geleden eens opgestart maar ik moest echt wennen aan de gameplay/gunplay (na een paar jaar BF:4, BF:1 en BF:V te hebben gespeeld).
Zeker nog is proberen als je wil , echt leuke tijden nog altijd en de echte BF experience !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:21
Stuk beter ook, gisteren maar is gespeeld maar volgens mij zijn het maar 4 mappen dat large gedoe, eigenlijk een peperduur spel aangezien portal me niet echt kan boeien,op 1 of andere manier mis ik de kick van de mappen zelf.
Die tornado is geinig maar niet meer van dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BF 2042 standard editie is (nu al) in de aanbieding op origin. 33% korting dus nu E39,99 ipv E59,99.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 11-12-2021 15:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:29
Ik twijfel nog, maar vermaak me nog zo goed met BF V dat ik nog maar een half jaartje verbeteringen afwacht in 2042.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
^
Ik ook.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
jopie schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:08:
Ik twijfel nog, maar vermaak me nog zo goed met BF V dat ik nog maar een half jaartje verbeteringen afwacht in 2042.
Gewoon dat half jaartje uitspelen. Je moet tegen bugs kunnen om BF2042 te willen spelen met plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Rohem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:46:
[...]

Das e chancke.
Ik heb ook een OCZ ssd gehad na 3j al kapot lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Iemand nog meer last van pre-load data errors?

Error code: 600P:13c

Vanmiddag niets aan de hand, nu kan ik niets meer spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door tommy2005 op 11-12-2021 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tommy2005 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:40:
Iemand nog meer last van pre-load data errors?

Error code: 600P:13c

Vanmiddag niets aan de hand, nu kan ik niets meer spelen.
Er waren vanavond wat server problemen, dit zou nu moeten zijn opgelost. Mocht je toch nog errors ervaren (Matchmaking timeout / Unable to load persistence data), kan het goed zijn om de game te herstarten. Mocht je dan nog de errors zien, dan kan je crossplay tijdelijk uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

het is nu nog constant gaande hoor met die persistent errors.
ook vehicles zijn soms ineens weer hun standaard loadout ..

Het loopt gewoon niet lekker serverside al de hele avond :)
met meerdere mensen gespeeld deze avond op voice en allemaal hadden wij dezelfde problemen.

voor het eerst ook best hardnekkig. meestal maar 1 a 2 keer..

[ Voor 29% gewijzigd door JoSchaap op 12-12-2021 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28
Help!!!! schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:49:
BF 2042 standard editie is (nu al) in de aanbieding op origin. 33% korting dus nu E39,99 ipv E59,99.
Ik zag het. Mijn maandje EA Play Pro was verlopen, dus ik heb hem ook maar voor dat bedrag aangeschaft. Vermaak me tot nu toe goed, dus dan is het die 4 tientjes wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:33
Smit260 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:17:
[...]

Gewoon dat half jaartje uitspelen. Je moet tegen bugs kunnen om BF2042 te willen spelen met plezier.
Kom eigenlijk heel weinig bugs tegen (ze zijn er vast wel, maar niet constant) en vermaak me tegenwoordig prima. Dit helemaal met die flysuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik doe nog 4-5 potjes per week (voor de weekly challenges) en dan ga ik weer grinden als Season 1 begint! 👍🏼

Dus ik merk gelukkig niks van die errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinNL schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:30:
[...]

Er waren vanavond wat server problemen, dit zou nu moeten zijn opgelost. Mocht je toch nog errors ervaren (Matchmaking timeout / Unable to load persistence data), kan het goed zijn om de game te herstarten. Mocht je dan nog de errors zien, dan kan je crossplay tijdelijk uitzetten.
ik werd tijdens map joinen telkens teruggegooid naar menu.
Crossplay uit was de oplossing inderdaad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:58

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Met Plezier wil ik graag alle GoT'ers uitnodigen om eens mee te doen in onze custom server(s). Rush, Conquest small e.d.

Omdat de servers nog niet persistant zijn, (Dice please) wordt de server meestal rond 19.30 opgestart door onze (over)Lord Valor.

De servers hebben altijd de naam GoT Paradise. Als je in de server browser zoekt op paradise moet het goed komen.

Komt allen, gezellig!! :) :)

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdekloris
Manny_Moare schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:15:
Met Plezier wil ik graag alle GoT'ers uitnodigen om eens mee te doen in onze custom server(s). Rush, Conquest small e.d.

Omdat de servers nog niet persistant zijn, (Dice please) wordt de server meestal rond 19.30 opgestart door onze (over)Lord Valor.

De servers hebben altijd de naam GoT Paradise. Als je in de server browser zoekt op paradise moet het goed komen.

Zitten jullie dan ook op de GoT Discord?

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

jorisdekloris schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:46:
[...]

Zitten jullie dan ook op de GoT Discord?
Zeker. Ik zal straks even de link posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Manny_Moare schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:15:

Cool! Ik ga zeker keer meedoen! Maar m'n pc loopt multiplayer nog niet zo lekker. Dus moet eerst een nieuwe gaan bouwen. Hoewel zelf een portal server runnen dan wel weer ok gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Manny_Moare schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:08:
[...]

Zeker. Ik zal straks even de link posten
https://discord.gg/2xCUV7bu

Bijdeze!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Top. Ik zat altijd op de andere Tweakers discord maar daar gebeurde niet veel.

Tierelier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
De tijdelijk (hopelijk niet) mode voor conquest 64p is wel zalig moet ik zeggen. Heb eindelijk weer dat battlefield gevoel die ik zoek. Je bent veel actiever bezig met vlaggen cappen en vehicles uitschakelen. Ook de combat rond de vlaggen is meer infantry focussed.

Je kan ook eens een stuk land oversteken tussen 2 vlaggen zonder gesniped te worden of door een vehicle gepakt te worden. Uiteraard gebeurt dat nog steeds, maar toch in mindere mate. En dat is ook OK. Heb geen problemen met snipers ofzo, part of the game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 13:32

Valor

yummie spam

Invisibal schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:46:
De tijdelijk (hopelijk niet) mode voor conquest 64p is wel zalig moet ik zeggen. Heb eindelijk weer dat battlefield gevoel die ik zoek. Je bent veel actiever bezig met vlaggen cappen en vehicles uitschakelen. Ook de combat rond de vlaggen is meer infantry focussed.

Je kan ook eens een stuk land oversteken tussen 2 vlaggen zonder gesniped te worden of door een vehicle gepakt te worden. Uiteraard gebeurt dat nog steeds, maar toch in mindere mate. En dat is ook OK. Heb geen problemen met snipers ofzo, part of the game.
De conquest server waar wij met andere GoT'ers opspelen is 48 players, hardcore (250% damage), infantry, transport vehicles only. Dat maakt het een stuk leuker spelen! O-)

Server het GoT Paradise. Zoeken op GoT levert echter niks op(thanks dice :( ) Paradise werkt echter wel :D

[ Voor 6% gewijzigd door Valor op 16-12-2021 11:52 . Reden: server naam toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
64 man servers is idd een hele verbetering. Wat niet wegneemt dat ik me nog geregeld erger als ik speel. O-)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Nieuwe missie is ook online,

2500 damage met explosieven
15 objectives capturen of neutraliseren
30 kills of assists

Reward is een skin voor de pp-29, niet heel bijzonder.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• pas
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

-tom-562 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:46:
[...]

Ik wacht wel tot BF:2042 in prijs daalt (verwacht na de feestdagen), ik ben bijna door mijn 10 uur speel limiet heen.
Wat bedoel je met mijn 10 uur speel limiet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

pas schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:37:
[...]

Wat bedoel je met mijn 10 uur speel limiet ?
Met EA Play heb je 10 uur gratis speeltijd. EA Play krijg je ook bij Xbox/PC game pass wat je weer voor een euro kan krijgen voor 1-3 maanden.

Ik doe dat nu ook, maar de game is zwaar meh tot nu toe, dus gelukkig dat ik het zo kan spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gundogan schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 00:05:
[...]

Met EA Play heb je 10 uur gratis speeltijd. EA Play krijg je ook bij Xbox/PC game pass wat je weer voor een 1 euro kan krijg je voor 1-3 maanden.

Ik doe dat nu ook, maar de game is zwaar meh tot nu toe, dus gelukkig dat ik het zo kan spelen.
Idd dit dus.
Lees net dat dit weekend een free play weekend is. Ga denk ik een paar uurtjes maken dit weekend en dan beslissen of ik 'm ga kopen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr0ne
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-08 12:09
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik een game wil starten gebeurd er niks. Ik zit vast in een loop van zoeken en terug naar het hoofdmenu.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Opnieuw installeren
- Config file verwijderd
- Alle drivers up to date
- PC meerdere keren aan en uit

PC SPECS:
CPU: Intel i5 7600K 3.80GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB
Motherboard: Gigabyte Z270X Ultra Gaming
RAM: 2x Ballistix 8GB DDR4
Cabled internet connection at 150 MB/s

[YouTube: BF2042 Bug Finding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

start hem eens op in Admin modus, mogelijk iets met je shared files vanuit de ms cloud..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
thr0ne schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:20:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik een game wil starten gebeurd er niks. Ik zit vast in een loop van zoeken en terug naar het hoofdmenu.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Opnieuw installeren
- Config file verwijderd
- Alle drivers up to date
- PC meerdere keren aan en uit

PC SPECS:
CPU: Intel i5 7600K 3.80GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB
Motherboard: Gigabyte Z270X Ultra Gaming
RAM: 2x Ballistix 8GB DDR4
Cabled internet connection at 150 MB/s

[YouTube: BF2042 Bug Finding]
Heb je geprobeerd om crossplay uit te zetten? Met crossplay aan kon ik geeneen server in komen.

Geen idee of ze al crossplay gerelateerde problemen hebben gepatcht, al weken geen interesse meer om dit spel op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr0ne
Generaal Pep schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:53:
[...]

Heb je geprobeerd om crossplay uit te zetten? Met crossplay aan kon ik geeneen server in komen.

Geen idee of ze al crossplay gerelateerde problemen hebben gepatcht, al weken geen interesse meer om dit spel op te starten...
Heb het geprobeerd inderdaad. Maar blijkt niet de oplossing. Teleurstelling is groot op dit moment. Na de intro game geen enkele game kunnen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thr0ne schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:57:
[...]

Heb het geprobeerd inderdaad. Maar blijkt niet de oplossing. Teleurstelling is groot op dit moment. Na de intro game geen enkele game kunnen spelen....
dit heb/had ik ook.
Crossplay uitzetten leek te werken maar niet altijd.
Heb nu crossplay weer aan staan.

Denk niet dat het aan de client-kant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws1989
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:45
Bij epic is hij nu 39 euro en met de 10 euro korting bon dus 29. Maar ik vraag me af of de epic versie gelinked word met origin, aangezien ik deze maand EA pro had en al flink wat bf gespeeld heb. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
bws1989 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:16:
Bij epic is hij nu 39 euro en met de 10 euro korting bon dus 29. Maar ik vraag me af of de epic versie gelinked word met origin, aangezien ik deze maand EA pro had en al flink wat bf gespeeld heb. Iemand enig idee ?
Ja, voortgang gaat mee.

Edit: Mits je inlogt met hetzelfde Origin account, uiteraard

[ Voor 8% gewijzigd door Generaal Pep op 17-12-2021 12:21 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws1989
Krijg je een origin key ? Of word hij gelinked ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
bws1989 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:21:
[...]

Krijg je een origin key ? Of word hij gelinked ?
Epic, net als Steam overigens, doet niks met het spel eigenlijk.

Je start het spel op, Epic opent Origin (de eerste keer moet je inloggen en je Origin account koppelen), Origin opent de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws1989
Bedankt voor uw antwoord 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Een dieptepunt is wel bereikt.. mensen hebben problemen met queuen voor 128 spelmodes, ikzelf ook, het start gewoon niet.. het is maar 128 players kom op.. is de game al zo dood? Ik hoop dat er iets mis is met de matchmaking want dit is belachelijk..

Persoonlijk is 64 spelers minder leuk, minder chaos, ja er is meer ruimte, je gaat iets minder snel dood, minder mensen die je van alle kanten neer knalt maar speel je genoeg weet je wel de plekken waar het minder is. Ik kan ook minder vliegen in 64 omdat het veld te klein is, voor je het weet moet je omkeren omdat je in de ''rode zone '' vliegt.

Squad play is wel beter in 64 mode!

[ Voor 3% gewijzigd door JinShepard op 17-12-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr0ne
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:14:
[...]

dit heb/had ik ook.
Crossplay uitzetten leek te werken maar niet altijd.
Heb nu crossplay weer aan staan.

Denk niet dat het aan de client-kant is.
Teleurstellend dit. Nu al spijt dat ik hier geld aan heb uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thr0ne schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:23:
[...]

Teleurstellend dit. Nu al spijt dat ik hier geld aan heb uitgegeven.
komt vanzelf goed.
BF3/4 was ook drama aan het begin. Jaar later was alles gefixed en noemt men dat iconische versies (samen met BF2 en 1942).

let wel: ik heb crossplay nu weer aan staan en kan gewoon spelen.
Zal wel random zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2021 13:35 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042