Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Okasha schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:49:
Ja die PP29 is nu de meta hè, 9/10 keer als je door infrantrie wordt gekilled is het dat wapen :) Ik moet ook maar gaan wisselen, maar moet hem nog vrijspelen denk ik.

Die SVK kon ik gister nog niet echt aan wennen.
Dat komt omdat er op de AR's een gigantische bullet spread/bloom zit. Ookal aim je op target, je kogels vliegen alsnog overal heen.
SMG's hebben dat dus helemaal niet; waar je aimed gaan je kogels heen, oftewel iedereen gaat daar mee spelen wat natuurlijk logisch is.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
Nou mijn svk lijkt wel een laserbeam.

Waar ik wel van baal is de blijkbaar oneindige en supersnel recharged flares op vliegtuigen/heli's. Zelfs al doe jij alles perfect en zo snel als je kan.

Locked.. flare
Meteen weer locked.. raak! part disabled
Locked.. flare
Geen munitie meer.

Terwijl zijn flares oneindig zijn.

En dat is dan ALS de piloot dom genoeg is boven je hoofd te hangen en niet buiten bereik te dippen tussendoor EN als jij perfect achter elkaar zonder storen of vertraging kan herladen en locken.

En dan heb je nog zelf repair en die grotere heli's die meerdere hits kunnen tanken

Al gaat het soms ook goed >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRPKIG-awqdCbfNXrlkMaNJqdCw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oSCAWDjR6RFRyEZ6GuVZ2ixc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Skybullet op 16-11-2021 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:20

MetalPool

Boe!

Skybullet schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:05:

Waar ik wel van baal is de blijkbaar oneindige en supersnel recharged flares op vliegtuigen/heli's. Zelfs al doe jij alles perfect en zo snel als je kan.

Locked.. flare
Locked.. flare
Geen munitie meer.

En dat is dan ALS de piloot dom genoeg is boven je hoofd te hangen en niet buiten bereik te dippen tussendoor EN als jij perfect achter elkaar zonder storen of vertraging kan herladen en locken.

En dan heb je nog zelf repair en die grotere heli's die meerdere hits kunnen tanken
Helemaal mee eens. Ik vind de voertuigen in z`n algemeen behoorlijk op. Uiteraard gaat dat nog wel getweaked worden. Maar de heli`s zijn echt het toppunt. Ook wel een reden om vaak met een NightBird op pad te gaan 8)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteravond voor het eerst gespeeld.
Wel flink wennen, heb best moeite om mensen fatsoenlijk af te knallen. Word een dagje ouder waarschijnlijk.

Vraagje: kan je (al/ook) platoons/clans aanmaken? Zie het zo snel nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjeck
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:53
Tot nu toe vermaak ik mij wel en blijf ik trouw doorspelen, ondanks de performance issues. Wel iets te vaak last van rubberbanding (lag).

Mijn grootste ergernis op dit moment is wel dat ze door die XP farms ook de progressie hebben stopgezet in solo/coop. Je kunt alleen nog XP verdienen, geen attachments unlocken (mastery). Wat ik raar vind want dat staat verder los van wat in Portal gebeurd en zo is het spel wel geadverteerd. En het is akelig stil vanuit Dice/EA wat nu gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

tsjeck schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
En het is akelig stil vanuit Dice/EA wat nu gaat gebeuren.
Die zijn druk met zichzelf op de borst slaan :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Wat ik ook niet helemaal snap is waarom er überhaupt geen 64 player AOW is op PC en next gen consoles. Maak gewoon die playlists beschikbaar want die bestaan toch al voor PS4 en XB1. Er is met opzet voor gekozen om dat dan maar niet beschikbaar te maken maar dat vind ik nogal raar.

Hopelijk in de day 1 patch al verwacht ik daar bijzonder weinig van. Als er daadwerkelijk issues zijn gefixed waar iedereen nu over struikelt dan hadden ze het allang gemeld.
tsjeck schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
Tot nu toe vermaak ik mij wel en blijf ik trouw doorspelen, ondanks de performance issues. Wel iets te vaak last van rubberbanding (lag).

Mijn grootste ergernis op dit moment is wel dat ze door die XP farms ook de progressie hebben stopgezet in solo/coop. Je kunt alleen nog XP verdienen, geen attachments unlocken (mastery). Wat ik raar vind want dat staat verder los van wat in Portal gebeurd en zo is het spel wel geadverteerd. En het is akelig stil vanuit Dice/EA wat nu gaat gebeuren.
Niet helemaal. Met XP farm servers kun je ook veel te makkelijk weapon attachments upgraden. Zet er bots op met 1 hp en maai ze allemaal neer met een LMG. Onbeperkt kills en dus unlocks. Maar ik snap niet zo goed dat ze dan niet gewoon een max aantal kills zetten die je per match kunt halen voor attachments. Dat is verre van ideaal maar dan kun je tenminste niet meer bot farmen maar wel dingen unlocken in Portal. Ik irriteer me hier zelf dus ook heel erg aan omdat ik graag 64 player modes speel.

[ Voor 54% gewijzigd door raiders op 16-11-2021 11:40 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Blij met die 10 uur game tijd, want was niet helemaal zeker of spec voldoende zal zijn.

De Game crash zodra ik in een map komt, beta draaide goed op low en 4k.
Tuurlijk geen mega FPS maar speelde goed genoeg met Freesync op mijn LG TV.
Specs: R1600@3,7 / R5700XT

Zal die DX12 fix eens proberen, kijken of het iets oplost.

Als het blijft crashen dan zal ik wat die 10 uur game time overhouden, zodat ik het na Vrijdag nog een paar keer kan proberen. Mocht er geen patch zijn die het oplost dan maar geen BF2042.

--

Weet dat mijn PC wel een upgrade kan gebruiken, mainbord/cpu voor namelijk.
Mijn GPU kan nog wel even mee en met de huidige prijzen heb ik ook niet echt heel veel zin om te upgraden.

Heeft toevallig iemand ervaring met Lossless Scaling (Te koop in Steam) die FSR activeer met alle games in combinatie met Multiplayer ? Wellicht een manier voor mij om toch wat extra fps er uit te knijpen in deze game (mocht het gaan werken).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tsjeck
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:53
raiders schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:30:
Wat ik ook niet helemaal snap is waarom er überhaupt geen 64 player AOW is op PC en next gen consoles. Maak gewoon die playlists beschikbaar want die bestaan toch al voor PS4 en XB1. Er is met opzet voor gekozen om dat dan maar niet beschikbaar te maken maar dat vind ik nogal raar.

Hopelijk in de day 1 patch al verwacht ik daar bijzonder weinig van. Als er daadwerkelijk issues zijn gefixed waar iedereen nu over struikelt dan hadden ze het allang gemeld.

[...]

Niet helemaal. Met XP farm servers kun je ook veel te makkelijk weapon attachments upgraden. Zet er bots op met hp en maai ze allemaal neer met een LMG. Onbeperkt kills en dus unlocks. Maar ik snap niet zo goed dat ze dan niet gewoon een max aantal kills zetten die je per match kunt halen voor attachments. Dat is verre van ideaal maar dan kun je tenminste niet meer bot farmen maar wel dingen unlocken in Portal. Ik irriteer me hier zelf dus ook heel erg aan omdat ik graag 64 player modes speel.
Eens met jouw punt hoor. Portal is even goed misbruikt. Maar ik bedoel de solo/coop modus in AOW buiten portal om. Daar is progressie er ook uitgesloopt. Terwijl daar niks te misbruiken valt, behalve dan dat je de moeilijkheid van bots kunt bepalen. Als dat niet terugkomt, dan ben ik het spel wel snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ik mis persoonlijk ook wel een AOW server browser.

Vrijdag de launch, hopelijk een patch die dingen fixed.
Het enige dat ze asap erin mogen steken is dat mensen weten dat er een medic naast hun staat.
Ik kom horendol als medic dat ik iemand wil reviven en die gewoon op spatie drukt voor sneller dood te gaan.
Daarom speel ik de class nog amper.

Dice is wel van plan het erin te steken, dus hopelijk bij launch is dit opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 16-11-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
Bijzonder het artikel dat ik lees en hier ook reacties teruglees over de performance issues. Heb ik en mijn vrienden wellicht geluk? Specs zijn redelijk goed, run alles op HIGH en heb zo'n 100FPS op 2K. Tot dusver ervaar ik het spel als zeer vermakelijk. Het is natuurlijk wennen en de wapens en voertuigen balans is misschien her en der wel vervelend voor sommigen, maar met vrienden in een squadje de map overgaan blijft gewoon top.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 279,-€ 279,-
1MoederbordenMSI MPG X570 Gaming Edge WiFi€ 106,76€ 106,76
1VideokaartenAMD Radeon RX 6700 XT€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenWD Green HDD, 3TB€ 0,-€ 0,-
1MonitorenMSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart€ 0,-€ 0,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16€ 219,-€ 219,-
1VoedingenCooler Master MasterWatt Lite 500W€ 43,10€ 43,10
1Solid state drivesSamsung 840 EVO 120GB€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 1TB€ 132,77€ 132,77
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 780,63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 09:03

Luuk2015

Vires in numeris

Weet iemand of die 10 uur speeltijd gereset wordt als je nogmaals een maand EA Play neemt? Dat zou wel een interessante optie zijn om af en toe na een patch te game opnieuw te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik vind sowieso dat mensen die met die PP lopen geen skill hebben en aantonen alleen met die gun kills te kunnen maken. Hopelijk snel een patch voor die gun.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Ik zou ook niet te veel verwachten van de day 1 patch, de lijst met problemen die we collectief aandragen, is simpelweg veels te lang, aan die verwachtingen kunnen ze nooit voldoen.

Prioriteit 1 lijkt me dat de technische problemen en dramatische performance op high-end hardware. De servers laggen/haperen echt verschrikkelijk veel. De settings lijken amper iets uit te maken qua fps.

Prioriteit 2 moet de bezopen overduidelijke bugs zijn waar je elk potje tegenaan loopt.
-De gun attachments doen dus NIET wat ze beschrijven
-Het geluid van met name voetstappen is gewoon niet te doen, soms hoor je je maten door de hele map heen, vijanden hoor je zo vaak niet lopen. Of nog erger, tanks/hovercraft die onhoorbaar achter je kunnen komen.
-Damage/hits die niet wordt geregistreerd, met name van de recoilless rifle
-Snipers en smg's zijn zó verschrikkelijk veel beter dan de andere wapenklasses
-De balans tussen infantry en voertuigen is helemaal zoek, de hoovercraft is echt de way to go als je tientallen kills wilt farmen
-Niet revived kunnen worden/niet kunnen respawnen
-F is hardcoded voor infantry op het wisselen tussen de hybrid scopes, E is hardcoded in heli's voor exit voertuigen
-Geen scoreboard, minimap die geen hoogte aan geeft
-UI is totaal onwerkbaar bij het modificeren van je wapens
-Teammates die als enemy aangewezen wordt in de deathcam, geeft hele leuke callouts :/
-Maximaal met 4 man een server kunnen joinen, wij zijn met minstens het dubbele in discord.

Voor de rest is AOW best vermakelijk om met een squad een beetje doorheen te Ramboën, je hebt nul invloed op het verloop van het potje, ongeacht wat je doet, dus je ziet al snel dat iedereen een beetje loopt om de kloten. Tactisch spelen heeft geen enkele zin met 128 spelers, dat is wel erg jammer. De maps zijn te groot, te open.

Portal is vooralsnog ook niet echt aantrekkelijk voor de kleinere 2042 maps/modes, je wil nu toch eerst zo snel mogelijk levelen in de eerste weken. Maximaal 1900 xp schiet natuurlijk voor geen meter op.

Hazard Zone levelt dan wel weer als een dolle, maar dat is zó verschrikkelijk saai. Daar is de balans ook goed scheef trouwens, in ons tweede potje kwamen we al terug met 5 hard drives de man, kortom, we zitten de eerste 45 potjes om geen enkele cent verlegen. Dat geeft weer zo'n voordeel qua load-out ten opzichte van random teams, totaal geen spanning.

Kortom, een échte typische BF release. :+ Paar interessante concepten, genoeg concepten waar de plank compleet wordt misgeslagen, technische problemen, een waslijst aan bugs en veel spelers kunnen niet spelen wat ze eigenlijk zouden willen spelen.

Ben benieuwd wat ze er de komende zes maanden van weten te maken, hopelijk gooien ze niet weer zo snel de handdoek zoals met BFV. Er is echt wel iets moois te maken van 2042/Portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Luuk2015 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:07:
Weet iemand of die 10 uur speeltijd gereset wordt als je nogmaals een maand EA Play neemt? Dat zou wel een interessante optie zijn om af en toe na een patch te game opnieuw te testen.
Nee helaas werkt dat niet. Misschien wel als je een nieuw Origin account maakt maar ik weet niet of ze je betaal gegevens registreren voor die trial.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het spel maar via EA Play geprobeerd en ik twijfel echt of ik er geld aan wil uitgeven. Ten opzichte van de voorgaande games is het op vrijwel elk aspect een achteruitgang en met name de geluidskwaliteit is om te huilen. Nu heeft Battlefield altijd al slecht geluid gehad maar het is nog nooit zo slecht geweest.

Ik denk dat met name Portal dit spel echt moet gaan redden. Wel wordt het dan cruciaal dat er eenvoudige manier komt om experiences te herkennen en op te slaan als favoriet. Als je nu naar die server list kijkt is het erg lastig om überhaupt te achterhalen wat een server nu precies aanbied.

Het is jammer dat games als PUBG hebben laten zien wat goede gunplay is maar dat games als Battlefield dat gewoon niet over nemen maar telkens terug keren naar dat simplistische arcade gebeuren met rare dingen als spread en weapon classes die niet goed werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38

Locked.. flare
Locked.. flare
Geen munitie meer.

[Afbeelding]
Klopt. Daarom moeten meerdere mensen AA hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:10:

Vraagje: kan je (al/ook) platoons/clans aanmaken? Zie het zo snel nergens staan.
Tot zover nog niet. Het enige wat wel kan is een squad/party aanmaken voor 4 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:28
ViperTim schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:38:
[...]

Klopt. Daarom moeten meerdere mensen AA hebben.
Ik vind dit altijd gek: de piloot hoeft niet met meerdere mensen te zitten om flink wat schade te verzorgen. Maar zelf moet je een squad van zo'n 3 a 4 mensen hebben met AA om echt schade te doen. Bovendien ben je enorm kwetsbaar tijdens het locken.

De cooldown van flares mag wat mij betreft dubbel zo lang. Dan worden de skills om buiten de locks te blijven door gebouwen te gebruiken beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eborn schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:42:
[...]

Ik vind dit altijd gek: de piloot hoeft niet met meerdere mensen te zitten om flink wat schade te verzorgen. Maar zelf moet je een squad van zo'n 3 a 4 mensen hebben met AA om echt schade te doen. Bovendien ben je enorm kwetsbaar tijdens het locken.

De cooldown van flares mag wat mij betreft dubbel zo lang. Dan worden de skills om buiten de locks te blijven door gebouwen te gebruiken beloond.
Er is ook 100% zeker een glitch/bug om praktisch instant achter elkaar meerdere AA's af te schieten, ik heb zelf nog niet door hoe dat precies werkt, maar we hebben het toch al een aantal keer van dichtbij gezien.

Zal wel te maken hebben met een reload animatie cancelen met een weapon switch of zoiets dergelijks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
Ik ben al tijdje aan het mee-lurken hier ;) Maar zie toevallig deze tweet voorbij komen.

NVidia heeft nieuwe drivers vrijgegeven met optimalisaties voor BF2042. Zie https://twitter.com/BFBul.../1460607566313054215?s=20 voor de tweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locked.. flare
Locked.. flare
Geen munitie meer.

[Afbeelding]
Heb je toevallig ook momenten gehad dat je je AA missile hebt gebruikt, de heli zijn flares gebruikt en dat je uiteindelijk toch nog een of meerdere kills hebt?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:49:
[...]

Er is ook 100% zeker een glitch/bug om praktisch instant achter elkaar meerdere AA's af te schieten, ik heb zelf nog niet door hoe dat precies werkt, maar we hebben het toch al een aantal keer van dichtbij gezien.

Zal wel te maken hebben met een reload animatie cancelen met een weapon switch of zoiets dergelijks.
vriend van mij leek gisteravond op een gegeven moment infinite ammo te hebben om een of andere reden.
Zal inderdaad een bug zijn die die piloten dan ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:54:
[...]

vriend van mij leek gisteravond op een gegeven moment infinite ammo te hebben om een of andere reden.
Zal inderdaad een bug zijn die die piloten dan ook hebben?
Ik heb wel als piloot gemerkt dat dat nadat ik flares heb gebruikt het toestel opeens automatisch flares eruit schiet. Ik heb nog niet echt door waarom.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Nieuwe nvidia driver voor BF, benieuwd dat deze iets gaat doen aan de performance.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Jongens, ik wil toch even iedereen waarschuwen die de game nog niet heeft gekocht. Kijk alsjeblieft even op metacritic.

Alle user reviews zijn stuk voor stuk waar. Ik speel battlefield sinds 1942, nu jaren ouder en geen fanatieke gamer meer. Wel 2042 gekocht, leek me leuk, maar dit moet toch echt wel de slechtste game ooit zijn in de franchise.

Het is echt om te huilen. Ik ga geen hele opsomming doen, die zijn er online genoeg te vinden. Ik wou dat ik nog kon refunden, dat heb ik nooit eerder gedaan maar hier gewoon spijt dat ze de cash toch binnen hebben.

Waarom praat niemand trouwens over het feit dat je niet meer kunt leanen/peaken? Man, man, wat een drama deze game. Er mankeert gewoon te veel om te kunnen fixen. Ik heb hem al weer verwijderd na 20 uurtjes spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:41

Stronkie

Where wind is Trouble

KBE91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:19:
Nieuwe nvidia driver voor BF, benieuwd dat deze iets gaat doen aan de performance.
ziet er niet uit met de nieuwe drivers. Ik zie nu dat mijn game niet meer lekker draait .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Stronkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:01:
[...]

ziet er niet uit met de nieuwe drivers. Ik zie nu dat mijn game niet meer lekker draait .
Dat beloofd, straks mag ik weer rerollen naar vorige versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik krijg zelfs artifacts nu. Weet niet wat ze verbeterd hebben hoor aan die drivers. maar ik heb er totaal geen baat bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Hmmm, speel nu een aantal uur solo met AI. Maar ben wel teleurgesteld dat ik helemaal geen (wapen)unlocks kan ontgrendelden ondanks dat ik wel gewoon niveaus omhoog ga.

[ Voor 7% gewijzigd door DonRoger op 16-11-2021 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
RobinNL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:47:
[...]

Heb je toevallig ook momenten gehad dat je je AA missile hebt gebruikt, de heli zijn flares gebruikt en dat je uiteindelijk toch nog een of meerdere kills hebt?
Jazeker! Ik ben vandaag full AA gegaan ( om het te testen en omdat ik heli rape beu was :+ ). Meerdere keren gehad dat ik vuur, de heli gebruikt flares en mijn stinger raket maakt een aantal rondjes rond de heli om dan alsnog in te slaan. Meestal part damage maar ook kills.

Nieuwe nvidia driver werkt hier goed so far. Geen artifacts en performance lijkt beter, pas 1 rondje gespeeld

[ Voor 9% gewijzigd door Skybullet op 16-11-2021 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
Stronkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:31:
Ik krijg zelfs artifacts nu. Weet niet wat ze verbeterd hebben hoor aan die drivers. maar ik heb er totaal geen baat bij
Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

naar een DDU uninstall en een nieuwe install , reboot , werkt het weer zoals gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Hier ook de nieuwe driver geïnstalleerd. En de Team Deathmatch servers gevonden in de Portal mode. Ik was even bang dat het er niet in zat en ook niet in zou komen. Maar ik kan nu toch naar hartelust knallen :)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:15

Pindamann

Human

Spel draait behoorlijk goed op mijn 8700k en 3070. Settings op high/ultra en 1440p (edit: het draait rond de 100fps, veelal er wel boven. Edit 2: hm ook wel drops naar 70. Door CPU)

Ik kan me vinden in de vele kritieken. Bijna op elk vlak is het een stap terug. Animaties, gunplay, map design en de hoeveelheid content zoals wapens en maps. De physics zijn ook extreem slecht. In mn heli vloog ik tegen de tornado aan en .. niets. Kon er ook mee in een gebouw vliegen terwijl ik de muren raakte. Zo arcady. Eigenlijk is het om te janken.

De manier waarop je 'sessies' joined is ook jammer. Je kunt niet van squad of tem wisselen. Zelfs niet eens de map kiezen die je graag wil spelen 😞

Het deed me trouwens een beetje denken aan Planetside 2.

Desondanks een paar leuke momenten gehad samen met een vriend. Maar ik zou het voor nu niet aanraden als je twijfelt.

[ Voor 32% gewijzigd door Pindamann op 17-11-2021 22:36 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
@Pindamann Als je het leuk vond om te spelen, waarom zou je het dan niet aanraden? Ik vind de vibe van de Battlefield maps altijd zo sterk. En ik vind de graphics mooi en fris. Ik vind het schieten leuker dan in CoD. De Portal mode biedt een heleboel maps volgens mij? En de meesten zullen nu wel een beetje klaar zijn met BFV en snakken naar een nieuwe game. Als je de game niet zou aanraden, welke game zou je dan aanraden als mensen op zoek zijn naar een nieuwe shooter?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:15

Pindamann

Human

Robolokotobo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:24:
@Pindamann Als je het leuk vond om te spelen, waarom zou je het dan niet aanraden? Ik vind de vibe van de Battlefield maps altijd zo sterk. En ik vind de graphics mooi en fris. Ik vind het schieten leuker dan in CoD. De Portal mode biedt een heleboel maps volgens mij? En de meesten zullen nu wel een beetje klaar zijn met BFV en snakken naar een nieuwe game. Als je de game niet zou aanraden, welke game zou je dan aanraden als mensen op zoek zijn naar een nieuwe shooter?
Portal is geinig, maar zijn er niet een beperkt aantal maps per game? Voor Bad Company 2 bijv maar 2?

En ja dat is een goede vraag. Het spel is uniek in zijn soort wbt casual shooter. Dus in die zin is het wel aan te raden. Ik vind de kwaliteit wel echt slecht nu. Vooral vergeleken met Indy games (Factorio en Deep Rock Galactic) waar ik zelf meer plezier aan beleef.
Wat ik er met name leuk aan vond is de teamwork momentjes in vehicles en reviving e.d.

Ik zal het dan ook nog wel blijven spelen denk ik

[ Voor 4% gewijzigd door Pindamann op 16-11-2021 22:43 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Aankomende patches / updates volgens Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Wat voor mongolspel dat is. Ik kan geen juiste granaat kiezen...
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.16 - 22.43.05.01]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hebben vanavond de Prox sensor tijdelijk eruit gehaald en vanaf dat moment heb ik het ook. Zal straks weer goed moeten zijn.

"An unintended consequence of this change causes for your selected Throwable to display incorrectly on the deploy screen. For example, selecting a Smoke Grenade for your Loadout might show a Frag Grenade on your hot bar. However, you'll still spawn with your selected Throwable, which like the Smoke Grenade in this example."

[ Voor 29% gewijzigd door RobinNL op 16-11-2021 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
De K30 (Vector) is pas OP als je lvl 53 bent gepasseerd en 150 kills hebt gemaakt... Vanaf dan is hij nog véél sterker dan de PP... Dat wordt nog leuk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
Mongol parasol..

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik kwam gisteren wat tips en trucs tegen:

Een tip als je last hebt van stuttering:
Ga naar Windows Security > App & Browser Control > Exploit Protection Settings > Druk op Program Settings > Add Program to Customise > Choose Exact File Path > Selecteer het .exe-bestand van Battlefield 2042

Zoek vervolgens naar Control Flow Guard (CFG) > Vink Override System Settings, vink vervolgens het andere vinkje uit en klik op Apply.
I've found that changing GstRender.ShadowQuality 0 in your settings file drastically improves fps for PC. This was also the case during the beta so I figured I'd share :) The document is located in %USERPROFILE%\Documents\Battlefield 2042\settings\PROFSAVE_profile

Ik heb beide geprobeerd maar ik merk geen verschil. Mogelijk komt het doordat ik de graphics settings al aardig geoptimaliseerd had voor zo veel mogelijk performance, alles uit en low dus ;-) (5800 icm 6700xt op 1440 ultrawide)

Ondanks die ene stotter en geschud als je te dicht tegen een muur gaat liggen vermaak ik me prima. Gisteren weer een paar leuke potjes gedaan! Het kan alleen maar beter worden als de patches komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
Hebben meerdere mensen dit bericht gekregen van Bol.com?
Je hebt een pre-order geplaatst voor de PC versie van Battlefield 2042 + Steelbook. Door omstandigheden is het niet gelukt om de steelbook aan je game toe te voegen. Dat vinden wij zeer vervelend en om je tegemoet te komen bieden we je een compensatie aan middels een cadeaubon van € 10,-. Je krijgt nu, in plaats van de Steelbook, de standaardversie van de game geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaimykooijman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 09:01
ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:40:
Ik kwam gisteren wat tips en trucs tegen:

Een tip als je last hebt van stuttering:
Ga naar Windows Security > App & Browser Control > Exploit Protection Settings > Druk op Program Settings > Add Program to Customise > Choose Exact File Path > Selecteer het .exe-bestand van Battlefield 2042

Zoek vervolgens naar Control Flow Guard (CFG) > Vink Override System Settings, vink vervolgens het andere vinkje uit en klik op Apply.
I've found that changing GstRender.ShadowQuality 0 in your settings file drastically improves fps for PC. This was also the case during the beta so I figured I'd share :) The document is located in %USERPROFILE%\Documents\Battlefield 2042\settings\PROFSAVE_profile

Ik heb beide geprobeerd maar ik merk geen verschil. Mogelijk komt het doordat ik de graphics settings al aardig geoptimaliseerd had voor zo veel mogelijk performance, alles uit en low dus ;-) (5800 icm 6700xt op 1440 ultrawide)

Ondanks die ene stotter en geschud als je te dicht tegen een muur gaat liggen vermaak ik me prima. Gisteren weer een paar leuke potjes gedaan! Het kan alleen maar beter worden als de patches komen.
Ik heb precies hetzelfde gedaan als wat jij hier boven noemt. Ook heb ik dx 12 op een 1 gezet. Dit zorgde voor aanzienlijk meer FPS ( tussen de 10 en de 20+ fps) en geen gestutter meer. Nu is het spel gelijk beter te spelen.

Ook kan je de Hertz aanpassen. Ik kwam er achter dat settings gebruikt maken van 60hz terwijl in het menu van het spel 165hz stond. Het spel speelt nu ook vloeiender voor mijn gevoel.

How to force Battlefield 2042 to use DirectX 12
Another hidden setting tweak can be made in the same file. We're looking for GstRender.Dx12Enabled, which controls whether the game uses DirectX 12 or not. We're simply going to put the value to 1 to force DirectX 12.

Misschien oud nieuws maar ik kon het zo snel niet meer terug vinden in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat het spel DX12 only is en dat die setting niet een toggle tussen DX11 en DX12 is. Die Hz settings stond bij mij al goed, ik denk dat er weinig nog te verbeteren in dmv settings. Ik denk dat optimalisaties in de patches straks de meeste verbeteringen moeten gaan brengen. Laten we het hopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 15:32
mr.DJ95 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:24:

[...]
Ja hier ook gehad maar ik heb er 2 besteld voor vrienden. Heb al gechat met bol.com hierover en ze gaat het uitzoeken. Het vreemde is dat de Windows versie is uitverkocht en de PS5 of XSX versie met Steelbook nog gewoon te bestellen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaimykooijman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 09:01
YouTube: Drastically Improve Performance in Battlefield 2042 - How to enable ...

Hierbij word het verschil aangegeven tussen de verschillende toggles. Het werkt dus daadwerkelijk en maakt het spelen van BF2042 en stuk leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:59:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat het spel DX12 only is en dat die setting niet een toggle tussen DX11 en DX12 is. Die Hz settings stond bij mij al goed, ik denk dat er weinig nog te verbeteren in dmv settings. Ik denk dat optimalisaties in de patches straks de meeste verbeteringen moeten gaan brengen. Laten we het hopen ;-)
HZ stond bij mij ook op 60 in de config. Daarnaast nog wat lopen rommelen in de config en het speelt duidelijk een heel stuk beter. Shadows kun je ook op 0 zetten scheelt weer 10-20 fps zonder merkbaar verschil in kwaliteit. DLSS stond ook op 0 in de config wat ook vreemd is terwijl in het menu aan stond. Ik zou daar dus zeker wel even in gaan kijken en wat dingen aanpassen waar nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
jaimykooijman schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:46:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan als wat jij hier boven noemt. Ook heb ik dx 12 op een 1 gezet. Dit zorgde voor aanzienlijk meer FPS ( tussen de 10 en de 20+ fps) en geen gestutter meer. Nu is het spel gelijk beter te spelen.

Ook kan je de Hertz aanpassen. Ik kwam er achter dat settings gebruikt maken van 60hz terwijl in het menu van het spel 165hz stond. Het spel speelt nu ook vloeiender voor mijn gevoel.

How to force Battlefield 2042 to use DirectX 12
Another hidden setting tweak can be made in the same file. We're looking for GstRender.Dx12Enabled, which controls whether the game uses DirectX 12 or not. We're simply going to put the value to 1 to force DirectX 12.

Misschien oud nieuws maar ik kon het zo snel niet meer terug vinden in het forum.
Er zijn nog wel wat meer settings in de PROFSAVE_profile te vinden die omlaag kunnen, maar niet in-game te benaderen zijn. Zie hieronder het settingsgedeelte voor echt absoluut de meeste fps en beste visibility:

GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 0
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.Brightness 0.500000
GstRender.ChromaticAberration 0
GstRender.ClampGpuMemory 0
GstRender.ColorBlindCustomColorEnemy 190/55/50/255/2.0/0.583/0.470/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorNeutral 77/77/77/255/0/0.0/0.30/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquad 75/155/45/255/104.0/0.551/0.392/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquadMember1 176/44/207/255/288.6.0/0.65/0.49/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquadMember2 20/142/216/255/202.65/0.83/0.46/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquadMember3 95/228/54/255/105.86/0.76/0.55/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquadMember4 219/143/52/255/32.7/0.7/0.53/1.0
GstRender.ColorBlindCustomColorSquadMember5 132/100/159/255/273/0.7/0.37/0.62
GstRender.ColorBlindCustomColorTeam 65/120/200/255/216/0.55/0.519/1.0
GstRender.ColorBlindMode 2
GstRender.ConsoleAntiAlias 0
GstRender.Contrast 0.500000
GstRender.CrosshairThickness 1
GstRender.CyclicCrashPrevention 0
GstRender.DLSSEnabled 0
GstRender.DRSEnabled 0
GstRender.DRSRefreshRateTarget 2
GstRender.DisplayMappingHdr10PeakLuma 1000.000000
GstRender.Dx12Enabled 1
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.FieldOfViewScaleADS 1
GstRender.FieldOfViewVertical 54.581413
GstRender.FieldOfViewVerticalVehicle 54.753838
GstRender.FilmGrain 0
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenMode 1
GstRender.FullscreenRefreshRate 360.000000
GstRender.FullscreenScreen 0
GstRender.FutureFrameRendering 1
GstRender.HUD-Enemy -10604289
GstRender.HUD-Friendly 654303231
GstRender.HUD-Neutral -1059004161
GstRender.HUD-Squad 16711935
GstRender.HighDynamicRange 0
GstRender.HighDynamicRangeMode 0
GstRender.HighResUIScaleFactor 0.500000
GstRender.LensDistortion 0
GstRender.LightingQuality 0
GstRender.MaxVariableFps 4
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MotionBlur 0.000000
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.NvidiaDLSSMode 0
GstRender.NvidiaReflex 2
GstRender.NvidiaReflexFlashIndicator 0
GstRender.OptionHudBackgroundOpacity 0.500000
GstRender.OverallGraphicsQuality 5
GstRender.PostProcessQuality 0
GstRender.RTAO 0
GstRender.RaytracingAmbientOcclusion 0
GstRender.ResolutionHeight 1080
GstRender.ResolutionHertz 360.000000
GstRender.ResolutionScale 1.000000
GstRender.ResolutionWidth 1920
GstRender.ScreenSafeAreaHeight 1.000000
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 1.000000
GstRender.ShaderQuality 0.000000
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.SignificanceQuality 0
GstRender.SoldierCompassVisibility 1
GstRender.StereoConvergence 1.000000
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureFiltering 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSyncEnabled 0
GstRender.Vignette 0
GstRender.WeaponDOF 0
GstRender.WindowBordersEnable 1
GstRender.uiUpscaling 0

Kan je vrij gemakkelijk overschrijven, vervolgens in-game nog de gewenste resolutie en fov instellen.

De user.cfg van weleer werkt trouwens niet in 2042.

Nog een paar belangrijke settings:

Always traversal print: on (er is geen enkel nadeel)
Hud motion: off
Crosshair projection: off

Verder gaan er nog wat geruchten over de aim assist bij de controller settings die je muis acceleratie geeft, kan ik zelf niet bevestigen, maar voor de zekerheid gewoon op nul zetten.

Voor beste geluid: stereo uiteraard en dit keer de Pro-G 50 MM preset (ook al heb je die koptelefoon niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Hebben jullie er ook last van dat de resolutie van het spel af en toe veranderd?
Ik speel op 1440p, maar om de zoveel tijd wordt dat 720p, erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

biggydeen2 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:50:
[...]

HZ stond bij mij ook op 60 in de config. Daarnaast nog wat lopen rommelen in de config en het speelt duidelijk een heel stuk beter. Shadows kun je ook op 0 zetten scheelt weer 10-20 fps zonder merkbaar verschil in kwaliteit. DLSS stond ook op 0 in de config wat ook vreemd is terwijl in het menu aan stond. Ik zou daar dus zeker wel even in gaan kijken en wat dingen aanpassen waar nodig.
Toch grappig hoe het bij de een wel wat doet maar bij mij geen verschil maakt. DLSS is Nvidia only toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luuk2015 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:01:
Hebben jullie er ook last van dat de resolutie van het spel af en toe veranderd?
Ik speel op 1440p, maar om de zoveel tijd wordt dat 720p, erg irritant..
Heb je Dynamic Resolution Scaling aan staan toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:10:
[...]

Toch grappig hoe het bij de een wel wat doet maar bij mij geen verschil maakt. DLSS is Nvidia only toch?
Klopt, ik heb verder niet getest of het verschil maakt. Het viel alleen op dat hij op 0 stond terwijl ik hem in het menu aan heb gezet. Zo zijn er wel wat meer settings die niet met elkaar overeen komen. Maar of het effect heeft geen idee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Het gepruts met de computer en alle settings is bijna net zo leuk als het spelen zelf toch 8)

Dat is de charme van pc gaming!

[ Voor 15% gewijzigd door ocdaan op 17-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
krouwen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:40:
Jongens, ik wil toch even iedereen waarschuwen die de game nog niet heeft gekocht. Kijk alsjeblieft even op metacritic.

Alle user reviews zijn stuk voor stuk waar. Ik speel battlefield sinds 1942, nu jaren ouder en geen fanatieke gamer meer. Wel 2042 gekocht, leek me leuk, maar dit moet toch echt wel de slechtste game ooit zijn in de franchise.

Het is echt om te huilen. Ik ga geen hele opsomming doen, die zijn er online genoeg te vinden. Ik wou dat ik nog kon refunden, dat heb ik nooit eerder gedaan maar hier gewoon spijt dat ze de cash toch binnen hebben.

Waarom praat niemand trouwens over het feit dat je niet meer kunt leanen/peaken? Man, man, wat een drama deze game. Er mankeert gewoon te veel om te kunnen fixen. Ik heb hem al weer verwijderd na 20 uurtjes spelen.
Ga anders 128 jaar terug in de tijd (bf1 :P), game is goedkoop, is heerlijk gepolished en bloedjemooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:07

-tom-562

Oliesjeik

ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:26:
Het gepruts met de computer en alle settings is bijna net zo leuk als het spelen zelf toch 8)

Dat is de charme van pc gaming!
Ja, in 2001 was dat leuk. Dat is toch niet meer van deze tijd 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

-tom-562 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:14:
[...]

Ik vond het in 2001 leuk en nu nog steeds. _/-\o_

Bij de jeugd van tegenwoordig moet alles perfect zijn of anders schreeuwen ze moord en brand. Stelletje verwende kwarsten :+

@ hieronder, als de schuimkraag niet precies 2 vingers dik is zuip je het toch ook op zonder te zeuren :+ :+

[ Voor 56% gewijzigd door ocdaan op 17-11-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:20:
[...]
Bij de jeugd van tegenwoordig moet alles perfect zijn of anders schreeuwen ze moord en brand. Stelletje verwende kwarsten :+
Exact. Je betaald maar 90 euro, dat zijn maar 30 biertjes. Daar mag je gewoon niet zoveel van verwachten :+
ocdaan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:10:
[...]

Mits je kaart het ondersteund natuurlijk. Mijn 1660ti ondersteund het bijvoorbeeld niet.

[ Voor 32% gewijzigd door eborn op 17-11-2021 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:51

wontcachme

You catch me? No you wont

De nieuwe Nvidia drivers hebben toch ongeveer 20FPS extra opgeleverd :). Zit nu nog net onder de 144Hz met een 5600x en 3070 op 1440p. Met DLSS erbij kom ik er ruim boven, dus ook maar even testen.

Mijn crashes heb ik ook opgelost gekregen voor zover het nu lijkt. Het kwam door mijn XMP profiel en na een bios update is het spel niet meer gecrasht.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

mr.DJ95 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:24:

[...]
Ja ik heb maar mijn bestelling geannuleerd en deze besteld met de waardebon. Nu hoef ik maar €39,99 te betalen voor de Code-In-A-Box voor PC. Goedkoper dan wanneer ik mijn oude order laat staan. Ik had namelijk €52,49 (inclusief Bol.com Select korting) betaald voor de PC Steelbook versie. Je bent dus simpelweg goedkoper als je je oude order cancelled en een nieuwe plaatst met dit artikel.

[ Voor 5% gewijzigd door Ram-G-maN op 17-11-2021 16:08 ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Blaze85 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:13:
[...]

Ga anders 128 jaar terug in de tijd (bf1 :P), game is goedkoop, is heerlijk gepolished en bloedjemooi :9
ik zie in andere berichten allemaal dingen staan als 'spel is stom want die specialists zijn stom en niet meer zoals gewend de classes' en 'het voelt niet meer als Battlefield'.

snap ik gewoon niet.
Ten eerste heb je nog steeds classes. Dat zijn gewoon de kits. Dat je ook specialists kan kiezen met een eigen perk is een extra toevoeging maar daarbinnen kan je nog steeds de classes weer kiezen. Vind dat dus een drogreden.

Het voelt niet als Battlefield? Het is eigenlijk gewoon Battlefield 2 met nieuwere graphics, dus dan zou BF2 ook niet aanvoelen als Battlefield.

En iedereen die BF gespeeld heeft sinds 1942 weet dat het bij release drama is en het een paar maanden duurt voordat het gepatched is en het daarna gewoon prima speelbaar.
Was met BF3 en BF4 ook zo maar dat zijn mensen blijkbaar alweer vergeten.
Ja, men kan wachten tot het 'stomme spel' in de discount bak ligt en gepatched is maar in de tussentijd heb ik dan dwars door de bugs heen gespeeld, veel plezier gehad en flink geleveled.
Spelers die het daarna uit de discount bak halen moeten dan alles nog doen en gaan dan klagen dat iedereen al veel meer ranked up is en meer wapens heeft en dat het daarom moeilijker is want blabla, of dat er zo weinig spelers zijn en het spel dus stom en dood is (terwijl de spelers alweer klaar zijn met spelen).

Het is nooit goed.
Klagen tot ze een ons wegen, maar over drie maand kopen ze het alsnog en hoor je ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

wontcachme schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:08:
De nieuwe Nvidia drivers hebben toch ongeveer 20FPS extra opgeleverd :). Zit nu nog net onder de 144Hz met een 5600x en 3070 op 1440p. Met DLSS erbij kom ik er ruim boven, dus ook maar even testen.
De nieuwe drivers hebben bij mij ook goed geholpen, nu de rest nog... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Ben benieuwd of de attachments over een tijdje weer geunlockt kunnen worden met solo/co-op, dit was toch wel de reden dat ik weer eens 'n BF heb angeschaft. Baal hier ontzettend van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:47:
[...]

Exact. Je betaald maar 90 euro, dat zijn maar 30 biertjes. Daar mag je gewoon niet zoveel van verwachten :+
30 biertjes, dat is een weekje of een lang weekend zuipen en dan is het op.
Battlefield kan je heel wat meer uur in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Beetje offtopic maar weet iemand hier een goede clan (hoeft niet persee nederlands te zijn)

Merk dat ik wel wat meer toe ben aan teamplay ipv random groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Knaak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:17:
Beetje offtopic maar weet iemand hier een goede clan (hoeft niet persee nederlands te zijn)

Merk dat ik wel wat meer toe ben aan teamplay ipv random groups.
Ik wissel om die reden battlefield af met hell let loose

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:11:
[...]

ik zie in andere berichten allemaal dingen staan als 'spel is stom want die specialists zijn stom en niet meer zoals gewend de classes' en 'het voelt niet meer als Battlefield'.

snap ik gewoon niet.
Ten eerste heb je nog steeds classes. Dat zijn gewoon de kits. Dat je ook specialists kan kiezen met een eigen perk is een extra toevoeging maar daarbinnen kan je nog steeds de classes weer kiezen. Vind dat dus een drogreden.

Het voelt niet als Battlefield? Het is eigenlijk gewoon Battlefield 2 met nieuwere graphics, dus dan zou BF2 ook niet aanvoelen als Battlefield.

En iedereen die BF gespeeld heeft sinds 1942 weet dat het bij release drama is en het een paar maanden duurt voordat het gepatched is en het daarna gewoon prima speelbaar.
Was met BF3 en BF4 ook zo maar dat zijn mensen blijkbaar alweer vergeten.
Ja, men kan wachten tot het 'stomme spel' in de discount bak ligt en gepatched is maar in de tussentijd heb ik dan dwars door de bugs heen gespeeld, veel plezier gehad en flink geleveled.
Spelers die het daarna uit de discount bak halen moeten dan alles nog doen en gaan dan klagen dat iedereen al veel meer ranked up is en meer wapens heeft en dat het daarom moeilijker is want blabla, of dat er zo weinig spelers zijn en het spel dus stom en dood is (terwijl de spelers alweer klaar zijn met spelen).

Het is nooit goed.
Klagen tot ze een ons wegen, maar over drie maand kopen ze het alsnog en hoor je ze niet meer.
Gaat er denk ik meer om dat elke class maar even een medic kit of ammo kan nemen bijvoorbeeld, je kan dus niet meer aan de classes zien wie wat bij zich draagt. Het spel wordt hierdoor ook ontzettend individualistisch.
Ik ben blij dat mensen kunnen genieten van dit spel, zelf heb ik Battlefield opgegeven na 2042, geen vertrouwen meer in EA en DICE om een goede shooter te kunnen maken.

Ik vind overigens dat gamers wel is mogen opstaan tegen deze schaamteloze praktijken maar dat is mijn mening.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Croqy schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:56:
[...]

Ik wissel om die reden battlefield af met hell let loose
Speel je op de PC of console?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:13
BroWohsEdis schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:22:
[...]

Gaat er denk ik meer om dat elke class maar even een medic kit of ammo kan nemen bijvoorbeeld, je kan dus niet meer aan de classes zien wie wat bij zich draagt. Het spel wordt hierdoor ook ontzettend individualistisch.
Ik ben blij dat mensen kunnen genieten van dit spel, zelf heb ik Battlefield opgegeven na 2042, geen vertrouwen meer in EA en DICE om een goede shooter te kunnen maken.

Ik vind overigens dat gamers wel is mogen opstaan tegen deze schaamteloze praktijken maar dat is mijn mening.
Ik heb volle vertrouwen in DICE dat uiteindelijk bf2042 de ultieme battlefield word. Gamers zijn echt grote drama queens. Ze doen netals of heel hun leven van deze spel afhangt. DICE biedt je de mogelijkheid om 10 dagen proef te spelen. Bevalt t niet? Koop je het toch niet en ga door met je leven.

Er zijn genoeg battlefield fans die enorm veel plezier in hebben. Het spel heeft gewoon een leercurve. Eerste 5 uur maakte ik ong 5 kills per match. Nu de laatste match al 30 kills in een ronde.

Ja er zitten nog een aantal bugs en wat balancing issues. Maar het hoort erbij. Bij elke game, ook met call of duty is in het begin, bij release, de grootste piek belasting op servers. Daarna smooth dat zich uit. Ook bijv. de laatste nvidia drivers die deels van de performance issues oplost.

Nee ik steun ze extra door op 2 platformen te kopen <3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 17-09 19:31
YouTube: Battlefield Friends 2042 Teaser

De Battlefield Friends zijn terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bintzak
-tom-562 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:14:
[...]

In 2001 installeerde je het spel :) en je kon meteen spelen zonder een account _/-\o_ dat waren pas tijden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:43

RawChild

PSN: Rawchild

😅

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:07

-tom-562

Oliesjeik

Bintzak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:08:
[...]

In 2001 installeerde je het spel :) en je kon meteen spelen zonder een account _/-\o_ dat waren pas tijden.
Klopt, en het spel was gewoon ook af 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

BroWohsEdis

George Orwell was right.

FireBladeX schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:55:
[...]

Gamers zijn echt grote drama queens
Haha, klopt :D Maar alleen omdat ik om Battlefield geef, heb ze vrijwel allemaal gespeeld en voel er toch wel wat bij.
FireBladeX schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:55:
[...]

Er zijn genoeg battlefield fans die enorm veel plezier in hebben. Het spel heeft gewoon een leercurve. Eerste 5 uur maakte ik ong 5 kills per match. Nu de laatste match al 30 kills in een ronde.

Ja er zitten nog een aantal bugs en wat balancing issues. Maar het hoort erbij. Bij elke game, ook met call of duty is in het begin, bij release, de grootste piek belasting op servers. Daarna smooth dat zich uit. Ook bijv. de laatste nvidia drivers die deels van de performance issues oplost.

Nee ik steun ze extra door op 2 platformen te kopen <3.
Het gaat mij niet echt om de bugs/performance issues, daar kan ik opzich nog wel doorheen kijken als ze uiteindelijk gefixt worden. Ik vind het spel gewoon op bijna elk mogelijke wijze gedowngrade t.o.v. BF3/4/1 en dat vind ik ontzettend jammer, het had zo ontzettend veel better gekund. Hopelijk veranderd dit na wat patches, maar ik vrees het ergste.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

bol.com heeft de steelbooks niet meer.

Dus mensen die die besteld hadden en buiten de boot vallen krijgen 10 euro terug en alsnog de (normale) game op de 19e :)
ansich niet verkeerd voor 43 euro (bol select korting erbij though) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Die van mij is reeds binnen, lekker gamen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Begin de maps van 2042 nu te waarderen vooral die haven met containers. Kon er eerst niets van maar na een par dagen portal om op te warmen gaat het vele malen beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ach ik vermaak me wel met deze game , is het het geld waard , nope .
Is het een battlefield game , nope

Ik hik het meeste aan het feit dat ik niet met meer dan 4 mensen kan spelen. We spelen elke avond met ruim 10 mensen battlefield , de kans is dat we samen spelen is 0,5 procent. Wat een bagger systeem.

Laten we het dan niet hebben over alle bugs , gebrek aan features. Nee dit gaan ze ook niet met patches oplossen zonder de gehele core game onder handen te nemen.

Als ik het geld kon terug vragen deed ik dat , dan ging ik weer bf 5 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Stronkie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:08:
Ik hik het meeste aan het feit dat ik niet met meer dan 4 mensen kan spelen. We spelen elke avond met ruim 10 mensen battlefield , de kans is dat we samen spelen is 0,5 procent. Wat een bagger systeem.
Eigenlijk vind ik dat wel goed. Het vervelende van 10 spelers op dezelfde server die elkaar kennen en voice chat gebruiken is dat de server over het algemeen na 1 potje leeg is en iedereen een enorm slechte ervaring heeft. Nu is de server in dit spel sowieso na 1 pot leeg, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.

Het is al moeilijk zat om een klein beetje teamwork te krijgen in een team wat elkaar niet kent. Als je dan tegen 1 of 2 'clans' speelt die dat wel doen, dan is de lol er snel vanaf.
Bintzak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:07:
Begin de maps van 2042 nu te waarderen vooral die haven met containers. Kon er eerst niets van maar na een par dagen portal om op te warmen gaat het vele malen beter.
Waar ik me momenteel vooral aan irriteert zijn de helis. Je komt al weer level 65+ piloten tegen die elk kneepje kennen en amper uit de lucht te schieten zijn. Je moet met een AA rocket eigenlijk altijd vrij zicht hebben, dus hebben anderen ook vrij zicht op jou. En de lock duurt weken, dus je bent zo lang kwetsbaar. In je eentje is het sowieso niet te doen, maar zelfs met 2 of 3 man is het lastig tegen een goede piloot.

[ Voor 30% gewijzigd door eborn op 17-11-2021 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
NTW sniper op lvl 60... gewoon one shot als je geen armor draagt. Dat wordt leuk morgenavond! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:59
eborn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:50:
[...]

Eigenlijk vind ik dat wel goed. Het vervelende van 10 spelers op dezelfde server die elkaar kennen en voice chat gebruiken is dat de server over het algemeen na 1 potje leeg is en iedereen een enorm slechte ervaring heeft. Nu is de server in dit spel sowieso na 1 pot leeg, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.

Het is al moeilijk zat om een klein beetje teamwork te krijgen in een team wat elkaar niet kent. Als je dan tegen 1 of 2 'clans' speelt die dat wel doen, dan is de lol er snel vanaf.
Het is en blijft een teamgame waar het de bedoeling is van samen te spelen. Bewust grotere vrienden groepen weren omdat ze "te goed" samenspelen vind ik ook de omgekeerde wereld. Al helemaal op 128 man servers.

Veel mensen willen solo-slim hun speelstijl toepassen en hun eigen amuseren. Hun goed recht, maar als ze dan door een goed samenwerkend team gedwarsboomd worden is het een probleem...

• Bintzak
Stronkie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:08:
Ach ik vermaak me wel met deze game , is het het geld waard , nope .
Is het een battlefield game , nope

Laten we het dan niet hebben over alle bugs , gebrek aan features. Nee dit gaan ze ook niet met patches oplossen zonder de gehele core game onder handen te nemen.

Als ik het geld kon terug vragen deed ik dat , dan ging ik weer bf 5 spelen
Ga je toch via Portal met zijn alle dezelfde server in.

En chatten kan via discord.

• Bintzak
eborn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:50:
[...]

[...]

Waar ik me momenteel vooral aan irriteert zijn de helis. Je komt al weer level 65+ piloten tegen die elk kneepje kennen en amper uit de lucht te schieten zijn. Je moet met een AA rocket eigenlijk altijd vrij zicht hebben, dus hebben anderen ook vrij zicht op jou. En de lock duurt weken, dus je bent zo lang kwetsbaar. In je eentje is het sowieso niet te doen, maar zelfs met 2 of 3 man is het lastig tegen een goede piloot.
Ja ach je heb altijd de fanatiekelingen die niets anders doen de hele dag, je moet eigenlijk die gasten gewoon negeren en ergens anders respawnen.

• Bintzak
-tom-562 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:17:
[...]

Klopt, en het spel was gewoon ook af 8)
Nee, BF42 heeft een paar maanden een kraak in het geluid gehad net zoals alle Battlefields daarna. Je kon een piloot uit een vliegtuig schieten epic moments aan een parachute tijdens een oefen potje met de clan. Helaas werd die mogelijkheid eruit gesloopt. De wapens werden aangepast(de Russen hadden in het begin Amerikaanse wapens).

Maar we namen dit voor lief omdat we niet beter wisten.

https://youtu.be/HdWRTleizFU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Blaze85 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:13:
[...]

Destijds inderdaad met veel plezier gespeeld. Eén van de betere vond ik echt wel.

Wat ik zo lees nu tegenwoordig wel heel veel cheaters? :'(

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

[...]

Ja laten we de straten opgaan en autobanden in de fik steken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
krouwen schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:51:
Wat ik zo lees nu tegenwoordig wel heel veel cheaters? :'(
In BF1? Totaal niet.

BF1 speel ik vrijwel elke avond als ik tijd heb. De afgelopen maanden geen cheaters tegengekomen.

Die gasten vinden het vooral leuk om nieuwe spellen te verzieken voor anderen volgens mij.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Generaal Pep schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:04:
[...]

In BF1? Totaal niet.

BF1 speel ik vrijwel elke avond als ik tijd heb. De afgelopen maanden geen cheaters tegengekomen.

Die gasten vinden het vooral leuk om nieuwe spellen te verzieken voor anderen volgens mij.
Dan gaan we BF1 maar weer eens installeren ;)

Wel bizar natuurlijk, net 2042 gekocht en hup weer verwijderd en dan maar weer een oud spel spelen 8)7 maar het gaat uiteindelijk om het plezier natuurlijk :P

EDIT: deze vat het wel heel mooi samen: YouTube: Battlefield 2042 - Angry Rant!

[ Voor 17% gewijzigd door krouwen op 18-11-2021 14:01 ]

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
Zo te zien komt er een patch voor BF2042. Zie hier en hier

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Kijk, als ze stuttering en Rubber Banding kunnen oplossen zou het al top zijn.

Verwijderd

[...]

elke class kan inderdaad zo'n medkit of ammo meenemen.
Maar ook andere wapens.
Een sniper kan ergens liggen te spotten maar je kan m niet zomaar meer aftuigen want je weet niet offie toevallig een LMG bij zich heeft.
Het wordt daardoor minder voorspelbaar en dat vinden mensen niet leuk.
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:24:
[...]

elke class kan inderdaad zo'n medkit of ammo meenemen.
Maar ook andere wapens.
Een sniper kan ergens liggen te spotten maar je kan m niet zomaar meer aftuigen want je weet niet offie toevallig een LMG bij zich heeft.
Het wordt daardoor minder voorspelbaar en dat vinden mensen niet leuk.
Ik weet niet wat voor spelletje jij speelt, maar ik schiet voorlopig met de PP-29 elke sniper, AR, DMR en LMG er wel uit, tenzij ze op zo'n afstand liggen dat ze ook geen bedreiging zijn. Daar is de rest van de playerbase ook wel achter, want iedereen speelt met de PP-29 zo'n beetje.

Sundance met 2 anti vehicle grenaten en 3 recoilless rifle sloopt in d'r eentje lachend tanks, bedreigt heli's en is zelfs een gevaar voor hovercrafts.

Er zijn 3 specialists zó veel sterker dan de rest; Angel, Sundance en Paik. Meer heb je niet nodig op wat bepaalde gedeeltes in sommige maps na.

De ammo crate is niet nodig, want je hebt altijd wel een Angel in je squad, heal crate is niet nodig, je healt toch te snel, sensor grenade was even leuk voor de xp, de respawn beacon is vooral voor campers. Kortom, de AA en de recoilless rifle is het enige wat je nodig hebt. (en dus vrijwel ook het enige wat je ziet)

Het spelletje is juist verschrikkelijk voorspelbaar op het moment. Naar mate de meta zich verder ontwikkelt, wordt dat allleen maar erger vrees ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:37:
[...]

Ik weet niet wat voor spelletje jij speelt, maar ik schiet voorlopig met de PP-29 elke sniper, AR, DMR en LMG er wel uit, tenzij ze op zo'n afstand liggen dat ze ook geen bedreiging zijn. Daar is de rest van de playerbase ook wel achter, want iedereen speelt met de PP-29 zo'n beetje.

Sundance met 2 anti vehicle grenaten en 3 recoilless rifle sloopt in d'r eentje lachend tanks, bedreigt heli's en is zelfs een gevaar voor hovercrafts.

Er zijn 3 specialists zó veel sterker dan de rest; Angel, Sundance en Paik. Meer heb je niet nodig op wat bepaalde gedeeltes in sommige maps na.

De ammo crate is niet nodig, want je hebt altijd wel een Angel in je squad, heal crate is niet nodig, je healt toch te snel, sensor grenade was even leuk voor de xp, de respawn beacon is vooral voor campers. Kortom, de AA en de recoilless rifle is het enige wat je nodig hebt. (en dus vrijwel ook het enige wat je ziet)

Het spelletje is juist verschrikkelijk voorspelbaar op het moment. Naar mate de meta zich verder ontwikkelt, wordt dat allleen maar erger vrees ik.
ja, ik speel dus niet met de PP29 omdat iedereen die nu ook al gebruikt. Ik level liever andere wapens.
En zo'n ammo crate of medkit heb ik al sniper wel nodig omdat ik niet vaak in de frontlinie kom en meestal in een gesloten squad speel met 1 iemand anders. Er komt dus geen medic bij me langs.
Op dat vlak vind ik het dus prettig dat ik het zelf mee kan nemen. Voor mij is deze nieuwe flexibiliteit ideaal, erg blij mee.
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:40:
[...]

ja, ik speel dus niet met de PP29 omdat iedereen die nu ook al gebruikt. Ik level liever andere wapens.
En zo'n ammo crate of medkit heb ik al sniper wel nodig omdat ik niet vaak in de frontlinie kom en meestal in een gesloten squad speel met 1 iemand anders. Er komt dus geen medic bij me langs.
Op dat vlak vind ik het dus prettig dat ik het zelf mee kan nemen. Voor mij is deze nieuwe flexibiliteit ideaal, erg blij mee.
Eens dat het prettig is dat je zelf kan kiezen wat je mee wil nemen. Ik ben voorlopig ook even gestopt met de PP29 om wat anders te proberen. Ik ben nu zelf bezig met de tweede sniper die je krijgt.

Ik heb nu zo'n 46 uur gespeeld, maar ik verveel me totaal niet :)

Inmiddels staat op Steam een update klaar van 1.4GB.

Verwijderd

RobinNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:54:
[...]

Eens dat het prettig is dat je zelf kan kiezen wat je mee wil nemen. Ik ben voorlopig ook even gestopt met de PP29 om wat anders te proberen. Ik ben nu zelf bezig met de tweede sniper die je krijgt.

een update van 1.4GB bwahaha tja het spel was niet af, dat wisten we al. Dus nu krijgen we de rest :P

Wat betreft die snipers... ik denk dat de SWS-10 uiteindelijk de beste zal zijn en blijven, uiteraard met de upgrades. Die anderen zijn wel leuk maar met upgrades komt de eerste rifle ook gewoon netjes mee en zal vermoedelijk de beste zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:56:
[...]

een update van 1.4GB bwahaha tja het spel was niet af, dat wisten we al. Dus nu krijgen we de rest :P

Wat betreft die snipers... ik denk dat de SWS-10 uiteindelijk de beste zal zijn en blijven, uiteraard met de upgrades. Die anderen zijn wel leuk maar met upgrades komt de eerste rifle ook gewoon netjes mee en zal vermoedelijk de beste zijn.
Die tweede sniper geeft wel meer damage en komt standaard met een 8x scope. M'n vriendengroep is van de SWS-10 afgestapt en ze gebruiken nu ook de DXR-1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
ocdaan schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:15:
Kijk, als ze stuttering en Rubber Banding kunnen oplossen zou het al top zijn.
Hoho, je vergeet de belangrijkste fixes!
Adjusted the animations for Falck during the End of Round sequence to ensure that she is displayed correctly.
Updated a skin earnable for Boris via Mastery Progression with a new name: Gator.
:+

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

eborn schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:28:
[...]

Hoho, je vergeet de belangrijkste fixes!

[...]

:+
Oef inderdaad, kunnen we de protestmars weer intrekken ;)
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:40:
[...]

Het is nou ook weer niet zo dat de PP-29 zo extreem goed is, de rest is onnodig slecht met de bloom, mijn grote vriend: visual recoil en attachments die niet goed werken. Met de rest van de wapens valt niet echt lekker te schieten, dat zorgt alleen maar voor nodeloze frustratie voor me.
RobinNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat je daar wel op terug komt, die eerste sniper is toch een stuk accurater, zeker op de lange afstand zie ik de kogels van de DXR niet consistent landen.
Pagina: 1 ... 19 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042