Een echte kampioen verslaat iedereen.D-e-n schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:44:
Als we eruit vliegen tegen Frankrijk is 't jullie schuld....
Eerste in de groep is toch wel iets beter qua tegenstanders, in de andere bracket kom je (waarschijnlijk) als je door gaat tegen Croatië beide Frankrijk en Italië tegen.
Niet dat de andere kant zoveel makkelijker is, maar Italië en Frankrijk zijn toch wel mijn top favorieten voor de beker.
Niet dat de andere kant zoveel makkelijker is, maar Italië en Frankrijk zijn toch wel mijn top favorieten voor de beker.
Spannendste wedstrijd tot nu toe
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nederland is slechts outsider en minder dan Portugal of Frankrijk. Dus die tref ik liever later.
Ik heb 1-1 in de poule, deed toch een klein juichje hierLuxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:47:
Haha, wat erg, Polen op 2-2..

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pff nOg 5 minuten
[ Voor 5% gewijzigd door Dracula op 23-06-2021 19:50 ]
Da’s veel.
Ik heb de eerste helft niet gezien maar er is hier maar een ploeg die het verdient.
Ik heb de eerste helft niet gezien maar er is hier maar een ploeg die het verdient.
Stttt daar praten we niet meer overjaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:50:
voelt als Ajax - Tottenham
Oef!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Tsjechië.
Kak.....

Al gunde ik het Polen, maar Nederland het iets meer qua loting.
...
Mooi!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mooi, ik gun het Zweden meer dan Polen. Al was het maar om de mooiere supporters op tv
[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 23-06-2021 19:54 ]
XXXVI
Zo blijf je me tenminste gezelschap houden op pagina 5

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 23-06-2021 19:55 ]
Nu kunnen we in alle rust de wedstrijden van groep F bekijken.
...
JA.DoeEensGek schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:55:
We moeten nu definitief tegen Tsjechië?
YepDoeEensGek schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:55:
Yes. Vanavond heeft geen impact meer voor Oranje.DoeEensGek schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:55:
Niet de eerste keer dat de punten in de laatste minuut als sneeuw voor de zon verdwijnen.apis29 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:54:
[...]
Zo blijf je me tenminste gezelschap houden op pagina 5![]()
(had vlgns mij 1-2 voor Polen overigens)
Dan maar voor die poedelprijs gaan
Polen verdiende toch echt wel om te winnen. Die Zweden... Wat een wanspel... Maar goed, die liggen er volgende ronde ook uit.
Anoniem: 1633648
Ja en daarna een eventuele kwartfinale tegen Denemarken of Wales.DoeEensGek schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:55:
Kunnen zomaar in de halve finale komen!
Je kan ook zeggen dat vanwege wat de Polen tegen Slowakije lieten zien de eerste wedstrijd ze het ook niet verdiendenSnowdog schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:57:
Polen verdiende toch echt wel om te winnen. Die Zweden... Wat een wanspel... Maar goed, die liggen er volgende ronde ook uit.
edit: net zoals Spanje trouwens de eerste 2 wedstrijden dus eigenlijk verdiend niemand in deze poule om door te gaan
[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 20:00 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja klopt, maar in zo'n wedstrijd waarin het er echt op aankomt. Vond Zweden echt zwak en dit was meer geluk dan wijsheid. Maar je hebt verder wel gelijk.gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:00:
[...]
Je kan ook zeggen dat vanwege wat de Polen tegen Slowakije lieten zien de eerste wedstrijd ze het ook niet verdienden
edit: net zoals Spanje trouwens de eerste 2 wedstrijden dus eigenlijk verdiend niemand in deze poule om door te gaan
Ja en olifanten kunnen vliegen…Anoniem: 1633648 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:57:
[...]
Ja en daarna een eventuele kwartfinale tegen Denemarken of Wales.
Kunnen zomaar in de halve finale komen!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Spanje speelde in de eerste twee wedstrijden best aardig, tot de 16. Nu weten ze eindelijk het net te vinden. Blijft gewoon een kanshebber.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We gaan verder in EK2021 - finales
Dit topic is gesloten.