Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

[ Voor 37% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 22:16 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
I have no special talent. I am only passionately curious.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Omdat de bal al weg was, overtreding en de bal was niet in de buurtricardo246 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:16:
Ik.hoop zo dat hij er niet in gaat. Bal was al weg, why penalty, en ja karma, mis
een treffende spreuk
En geen kans op scoren meer. Dat voetbal moet echt wat regels veranderen, slap gedoe.Deadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:17:
Omdat de bal al weg was, overtreding en de bal was niet in de buurt
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Polen moet oppassen dat er niet nog een gele kaart komt voor protesteren. Wel makkelijk gegeven gele kaart...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je bevestigd mijn punt, ruk argumentDeadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Omdat de bal al weg was, overtreding en de bal was niet in de buurt
Ik was een avondje poolen toen Polen mijn pool verklootte en Max pole behaalde?Arjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:18:
Wait, what? Slecht ingeschoten. Hopelijk krijgt Polen er vleugels van. Hoewel ik mijn pool dan wel even uit het oog verlies.
Polen moet oppassen dat er niet nog een gele kaart komt voor protesteren. Wel makkelijk gegeven gele kaart...
een treffende spreuk
Misschien zouden ze voor zulke overtredingen (die het spel niet/amper beïnvloeden) een vrije trap in de 16 moeten geven o.i.d.
Waar ga je dan de lijn trekken.
Stel we staan in de 16, de bal is niet in de buurt dus er is geen scorings kans. maar toch sla ik je in het gezicht.
Je krijgt geen penalty want ik heb jouw geen scoringskans ontnomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben het met je eens dat er een lijn getrokken moet worden, maar nu wordt een 0% scoringskans omgezet in bijna 100% door een penalty, niet in verhouding.Deadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:20:
[...]
Waar ga je dan de lijn trekken.
Stel we staan in de 16, de bal is niet in de buurt dus er is geen scorings kans. maar toch sla ik je in het gezicht.
Je krijgt geen penalty want ik heb jouw geen scoringskans ontnomen.
Gevalletje mispoes en miskleun. Ah jongens wat heb ik dit gemist.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:20:
Maar hoe mis je gewoon twee keer met die penalty?
een treffende spreuk
De poule is belangrijker. Eeuwige roem en geen Tweaker die de naam Arjan90 ooit nog vergeet. Misschien komt zelfs Hart van Nederland of Man Bijt Hond bij je op bezoek.Arjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:18:
Hoewel ik mijn pool dan wel even uit het oog verlies.
Priceless.
Zolang ik dan Hart van Nederland live op tv belachelijk mag makenSuperkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:21:
[...]
De poule is belangrijker. Eeuwige roem en geen Tweaker die de naam Arjan90 ooit nog vergeet. Misschien komt zelfs Hart van Nederland of Man Bijt Hond bij je op bezoek.
Priceless.
Nee, mag niet. Die arme Cilly.Deadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:22:
[...]
Zolang ik dan Hart van Nederland live op tv belachelijk mag maken
een treffende spreuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat doen ze zelf al een beetje maar als jij daar je steentje aan kunt bijdragen zal ik één van de kijkers zijn!Deadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:22:
[...]
Zolang ik dan Hart van Nederland live op tv belachelijk mag maken
[ Voor 31% gewijzigd door OssieW op 19-06-2021 22:25 ]
Nou dan zal je het niet prettig vinden hoe ik de toeschouwers noemSuperkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Dat doen ze zelf al een beetje maar als jij daar je steentje aan kunt bijdragen zal ik één van de kijkers zijn!
Wat dat betreft is het Britse voetbal veel fijner om naar te kijken.
Wat ik ook fijn zou vinden is als dergelijk toneelspel via de VAR geregeld kon worden.
Iemand die ter aarde stort hoort niet in dezelfde minuut weer alles te kunnen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als dit hun basisspel is, dan horen ze niet bij de favorieten in dit toernooi. Maar het blijft voetbal, dus dat kan zomaar anders zijn.
Neeheee, mijn vriendin en ik zitten altijd onder een kleedje samen op de bank Hart te kijken en onderwijl Lidl aanmaak chocola te drinken. ons keffertje mag op het kleed zitten (is eigenlijk van hem). Vind ik altijd het leukste moment van de dag, tenzij de uitkering binnenkomt, die Ping op onze 1e generatie iPad is heerlijk om te horen.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Dat doen ze zelf al een beetje maar als jij daar je steentje aan kunt bijdragen zal ik één van de kijkers zijn!
Oh wacht, ik heb geen vriendin. Who am I kidding.
een treffende spreuk
Eens. Maar gelukkig zijn we met de VAR al van die schwalbes af, spelbederf numero uno vond ik dat altijd. Nu is het het veinzen of overdrijven van een blessure.GAIAjohan schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:26:
Wat ik ook fijn zou vinden is als dergelijk toneelspel via de VAR geregeld kon worden.
Iemand die ter aarde stort hoort niet in dezelfde minuut weer alles te kunnen.
Ik doe niet mee met de Tweakers pool. VergetenSuperkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:21:
[...]
De poule is belangrijker. Eeuwige roem en geen Tweaker die de naam Arjan90 ooit nog vergeet. Misschien komt zelfs Hart van Nederland of Man Bijt Hond bij je op bezoek.
Priceless.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 22:29 ]
Ach ik zit in denk ik de verkeerde tweakers pool, dus het kan erger.Arjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Ik doe niet mee met de Tweakers pool. Vergeten.
Alhoewel ik wel 1e sta

Ik zag het ja. In die poule sta ik 3eDeadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Ach ik zit in denk ik de verkeerde tweakers pool, dus het kan erger.
Alhoewel ik wel 1e sta
Zou dat de poule met deelnemers uit de ED poule zijn die automatisch is omgezet naar een EK poule?
Denk het wel want aan de ED poule deed ik wel mee.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Ik zag het ja. In die poule sta ik 3e
Zou dat de poule met deelnemers uit de ED poule zijn die automatisch is omgezet naar een EK poule?
Maar geen zorgen, vanaf ronde 3 zal ik wel weer inkakken en weg vallen.
een treffende spreuk
Tempo is te laag en iedere aanval is vooraf al 3x aangekondigd door het gebrei van links en naar rechts. Ik kan me niet voorstellen dat met Busequets het beter gaat draaien.
Van mij mogen ze naar huis, ze voegen weinig toe.
...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Your wish has been grantedLuxicon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:42:
Morata lekker wisselen, die ligt toch alleen maar over de grond te rollen.
I served in a company of heroes.
Zoals de Belgische commentator het noemde:hoevenpe schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:42:
Hoe gaat die er niet in??
Keeperswerk voor het vaderland.

ze moeten er wel nog 2 maken dus ik vind het nog krapLuxicon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:49:
5 minuten, serieus..
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 19-06-2021 22:51 ]
Heeft dat te maken met de 3e plek?Deadsy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:49:
[...]
ze moeten er wel nog 2 maken dus ik vind het nog krap
...
Serieus, ze kunnen het gewoon echt niet hé?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 29% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 22:53 ]
In 2010 was het in de 117e minuut genoeg...
Ik heb maar weinig Spaans voetbal gezien
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Met dit elftal ga je geen kampioen worden, als dit het echte Spanje is.
Aan een kant doet het pijn, aan het andere is in de eerste ronde eruit de grootste kans dat Enrique weg gaat. Maar ik denk dat doordat de beste derde plaatsen ook doorgaan dat de tweede ronde nog wel gaat lukken.
Hij duwt een Fransman een beetje.
Dat mag, tegen Spanje. Laporte had als verdediger ook wel wat steviger mogen zijn.
Op Italië na vallen me zo ie zo veel top-favorieten me erg tegen. Het lijkt me wel of de fut er een beetje uit is. Er worden opvallend veel penalty’s gemist en er wordt praktisch niets gecreëerd uit dode spelmomenten.mavaros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:54:
Zouden die Spanjaarden bewust zo slecht voetballen?
Met dit elftal ga je geen kampioen worden, als dit het echte Spanje is.
Als je alles zo aanschouwt doet Nederland het niet eens zo slecht.
Bedankt voor de gezelligheid heren,
tot in de volgende speelronde!
Poeh onverdiend voor Spanje zou ik dit zeker niet noemen, ze waren verreweg de betere ploeg zonder zoveel kansen te creëren. Polen al helemaal niet. Zelfs voor de 3 punten vond ik ze de betere ploeg though, maja niet best. Ik denk wel dat als wij zo'n ploeg tegenkomen dat het best lastig kan worden. Maar goed, weinig over te zeggen.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:02:
Verdiend punt voor de Polen, misschien zelfs een onverdiend punt voor de Spanjaarden.
Bedankt voor de gezelligheid heren,
tot in de volgende speelronde!
Spanje was en is een aanfluiting voor het moderne voetbal. Van alle belangrijke teams hebben zij totaal lopen verzaken. Als er een dark horse in dit toernooi rondhuppelt, is het Oranje. Dat kan zomaar een prima startpositie zijn om iedere tegenstander uit de weg te ruimen met degelijk voetbal. En ja, die Duitsers zijn een dingetje. Gelukkig lieten ze vandaag heel even hun tanden zien.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:17:
Een gelijkspel is wel terecht imo. Al had ik echt veel meer van Spanje verwacht, vandaar dat ik ze een strafpunt gaf.
Het toernooi is nog niet over en een aantal landen hebben zichzelf heel vakkundig om zeep geholpen.
Omdat Spanje móet ga ik voor Slowakije-Spanje maar van wat ik nu toe van Spanje gezien heb zou dat zomaar de verkeerde keuze kunnen zijn. Aan de andere kant is Zweden-Polen ook niet echt een leuk affische

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
...
Koke speelt de bal zelf ook totaal niet
[edit] echt een cadeautje dus.
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 23-06-2021 18:11 ]
Klopt, maar Koke wordt (hard) onderuit geschopt.toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:10:
Lijkt me een erg goedkope penalty...
Koke speelt de bal zelf ook totaal niet
[edit] echt een cadeautje dus.
[ Voor 80% gewijzigd door Luxicon op 23-06-2021 18:11 ]
...
alles kan off-topic
...
Hallo met Tim
Omdat hij nou eenmaal Koke onderuit schopt en dat mag niet, onbedoeld of niet.. hetzelfde geldt voor hands.Pkunk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:12:
Ik verbaas me over de penalty. Het lijkt me duidelijk geen opzet en ook geen overtreding maar kennelijk mogen dit soort “ongelukjes” ook niet. Iemand met meer kennis van de regels die het kan uitleggen?
...
Good taste is for people who can’t afford sapphires
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Precies, overtreding van die Spanjaard.Tk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:13:
Ik vind het ook geen strafschop waard, die Slowaak probeert duidelijk de bal te spelen en die Spanjaard springt er bewust voor zonder voor de bal te gaan. Hij laat zich haast schoppen. Helaas is het een penalty als je strict de regels volgt.
Geluk in elk geval dat Polletje daarna nog sliep en niet zag dat de keeper te vroeg van de lijn was.
alles kan off-topic
En ze brachten hem als één of andere god.Anton.net schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:16:
Morata, de eeuwige misser
Die Spanjaard raakt de bal ook niet en vloert de verdediger. Mag dat dan wel?Hupske schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:15:
De verdediger raakt die bal toch niet? Schopt gewoon Koke onderuit en dat mag niet. Ongeacht wie de bal eerst had. Hij schopt iemand onderuit
alles kan off-topic
...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Moet ie z'n voet daar niet neerzetten vlak voordat iemand wil schieten. Als ie zelf nou de bal had gespeeld ok...Luxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:10:
Terechte strafschop (voor Spanje)
[...]
Klopt, maar Koke wordt (hard) onderuit geschopt.
Messi komt er zo in denk ikMiki schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:20:
Man man, hoeveel kansen kun je missen. Het lijkt wel of er een vloek heerst op het Spaanse spel.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ok thanks, maar je hebt met hands toch ook zoiets als aangeschoten? Zie regelmatig handsballen die niet bestraft wordenLuxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:13:
[...]
Omdat hij nou eenmaal Koke onderuit schopt en dat mag niet, onbedoeld of niet.. hetzelfde geldt voor hands.
Hallo met Tim
Waarom is dat slecht?Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:21:
Spanje gelijk is veruit de slechtst mogelijke uitslag voor Nederland. Vrees dat het daar wel naartoe gaat. Ze hebben nl. niet meer nodig zolang Zweden niet achter staat.
Gaat Spanje door met deze uitslag? Zo niet, perfect en houden zo!Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:21:
Spanje gelijk is veruit de slechtst mogelijke uitslag voor Nederland. Vrees dat het daar wel naartoe gaat. Ze hebben nl. niet meer nodig zolang Zweden niet achter staat.
Daar kun je als scheids op letten inderdaad, maar ik denk dat Koke voor de bal gaat en als verdediger zou je op dat moment het duel aan moeten gaan i.p.v. wegwerken. Dat zie ik meer als een tekort aan kwaliteit (van de verdediger), waardoor deze situatie is ontstaan.toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:21:
[...]
Moet ie z'n voet daar niet neerzetten vlak voordat iemand wil schieten. Als ie zelf nou de bal had gespeeld ok...
...
Met twee van dit soort spelers waren ze al 10-15 jaar ongeslagen geweest.
Ze kunnen wel op z`n Barcelona`s (AJAX `ish) bouwen maar hebben geen persoon(en) om het af te maken.
Spanje is hierdoor het aller moeilijkste/deprimerendste team om te supporten.
How do you save a random generator ?
Nederland mag tegen Tsjechie als
- Zweden niet verliest van Polen
- Geen gelijkspel tussen Spanje - Slowakije.
Met een gelijkspel hier en geen winst van Polen gaat Spanje door als nummer 3.toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:22:
[...]
Gaat Spanje door met deze uitslag? Zo niet, perfect en houden zo!
Het mag dan wel tegen Belgie.
[ Voor 37% gewijzigd door strafschop op 23-06-2021 18:25 ]
Dit topic is gesloten.