Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik hoop het niet, dit is gewoon zo'n trainers dingetje, nu nog niet wisselen want stel dat er iemand geblesseerd raakt, bla bla bla
Hadden ze het ook nog over van der Vaart?PatrickC schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:28:
Commentator op Sporza vraagt zich af of dat Sneijder was die in beeld kwam… “Heeft weinig meer getraind zeker…”
Die heeft de kop zo dik dat zijn nek weg is.
Dat roep ik al 70 minutenhoevenpe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:30:
Wat is Frenkie slordig vanavond
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
alles kan off-topic
Berghuis bevalt me wel, zorgt toch voor wat dreiging en eindelijk fatsoenlijke corners.
Pan>/dev/nullSuBBaSS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:32:
Pan/dev/null
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vind hem tegenvallen. Veel balverlies (1x gevaarlijk op het middenveld) en al een corner voor niks weggevenTomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:32:
Berghuis bevalt me wel, zorgt toch voor wat dreiging en eindelijk fatsoenlijke corners.
edit: hopelijk scoort hij nog!
[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 21-06-2021 19:34 ]
13:37
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Te veel wissels…Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:33:
Pfffff en dan net als je denkt dat het gaat lopen kakt het weer in. Waar is de concentratie en de killersmentaliteit?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Even de laatste pass terugkijkenGrindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:34:
Gravenberch is een verschrikking zo slecht
Verder was dit moment ook op conto van Wijnaldum te schrijven. Die gaf ook een ziekenhuisballetje op hem.
Goed moment voor Ajax om z'n contractverlenging te bespreken. (Raiola als zaakwaarnemer)Grindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:34:
...
Op basis waarvan die is opgeroepen en El Ghazi niet dat valt niet uit te leggen. Of dat hij nu speelt en Gakpo niet. Die laatste heeft dit seizoen heel veel laten zien. Promes helemaal nietsdr.lowtune schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:34:
Messcherpe pass van Promes..

XXXVI
Grindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:34:
Ja, wat is het nou?Deadsy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:34:
Die pas van Gravenberg was eindelijk mooi
En de invallers (veel) te lage kwaliteit. Bovendien ook nog de wissel van de beste aanvaller vandaag (Malen). Onbegrijpelijk
Idem voor Promesremco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:35:
Weghorst is geen Oranje materiaal en gaat dat ook nóóit worden.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Schiet tussen de palen en je scoort!
Die verandert in van der sandenQu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Weet je wie ook belabberd speelt? Van Aanholt
Die speelt niet mee.Qu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Weet je wie ook belabberd speelt? Van Aanholt
Toch?
Dat Specsavers goede aanbiedingen heeft.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Mijn zoontje van vijf wil weten of Berghuis voor Nederland speelt. Wat vertel ik hem?
Zeg maar dat die naar bed moetDr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Mijn zoontje van vijf wil weten of Berghuis voor Nederland speelt. Wat vertel ik hem?
Jij was na die eerste helft toch al weg? Ajax - Vitesse kijken ofzo?xzaz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Gewoon een simpele aanspeelbal is al moeilijk voor deze aanvallers.
Vertel hem maar niks over promes danDr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:

Hij speelt wel voor Nederland maar scoren in de Arena lukt nooit zo goed voor FeijenoordersDr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Voor Promes was een betere wissel geweest
[ Voor 31% gewijzigd door Exocet op 21-06-2021 19:38 ]
Ik kijk nietSnowdog schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:37:
[...]
Jij was na die eerste helft toch al weg? Ajax - Vitesse kijken ofzo?
Laat t maar zien jongen, mooi hoe Denzel t filmde ookQu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:37:
Kom op Cody!

Wilde je daarom mijn Donald Duck vlieger lenen?Hackus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:38:
De Boer heeft mijn vlieger eindelijk gezien 😂
Nee voor Feyenoord.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Gelukkig maar dat die het filmt. Het komt ook niet op TV.Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Laat t maar zien jongen, mooi hoe Denzel t filmde ook
Je wilde Berghuis voor zijn opvliegende karakter?Deadsy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Wilde je daarom mijn Donald Duck vlieger lenen?
Was de vlieger van HazesJrDeadsy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Wilde je daarom mijn Donald Duck vlieger lenen?
Dan weet ie wel beter.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:39:
Dat moet je niet tegen Ronaldo proberen, De Ligt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
*Klaar met het gebash.*Exocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:37:
Gakpo, de verlosser. Nu nog zeker twee goals toch.
Voor Promes was een betere wissel geweest
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 21-06-2021 19:41 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Weg
Technisch gezien niet, Woensel en Stratum zijn stadsdelen. Woensel West bestaat uit o.a. de Edisonbuurt.Exocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:39:
[...]
Woensel West lust je rauw! (Is toch ook een wijk?)
Portugal gaat de volgende ronde niet halen, die verliezen van Frankrijk en blijven op 3 punten steken.SunriseBGN schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:36:
Kan Oekraine svp scoren, zodat de kans op NED-POR ietsjes kleiner wordt?
Ik weet niet aan of dat kwam door wie eruit ging, of juist door wie er in kwamNew Yorker schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
Sinds Depay weg is spelen ze veel minder goed .
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja ze hebben de instructie alle ballen aan Depay te geven.New Yorker schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
Sinds Depay weg is spelen ze veel minder goed .
Diverse spelers zitten continu te zoeken naar hem
3 punten is in principe genoeg om door te gaan toch? Macedonië en Turkije met 0 punten eruit, de overige 4 poules gaan de nummers 3 door.autje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
[...]
Portugal gaat de volgende ronde niet halen, die verliezen van Frankrijk en blijven op 3 punten steken.
* Nibbz rent snel weg
13:37
Van daar al die ballen over de zijlijnDeadsy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:41:
[...]
Ja ze hebben de instructie alle ballen aan Depay te geven.
Diverse spelers zitten continu te zoeken naar hem
Net als stuk of 6 geselecteerdenoneshot1tkil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
Zit die Ake er weer in dan? die was wel heel slecht.
Huh? Die grasmat is echt superstrak! Klagen om te klagen?DaWayne schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:39:
Die Arena is ook wel een schillenhut met een plaggenveld ook he. Ziet er niet uit die grasmat.
Wat best een vriendelijke volksbuurt is, op TV lijkt het allemaal wat extremer.Maarten_E schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
[...]
Technisch gezien niet, Woensel en Stratum zijn stadsdelen. Woensel West bestaat uit o.a. de Edisonbuurt.
Turkije en Macedonië zijn dan ook nummer vier geworden in hun poule.Krukar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:41:
[...]
3 punten is in principe genoeg om door te gaan toch? Macedonië en Turkije met 0 punten eruit, de overige 4 poules gaan de nummers 3 door.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 21-06-2021 19:43 ]
Ah goed punt ja, dus technisch gezien moeten Kroatië en Spanje verliezen als Portugal 3 punten haalt dan, als Portugal door wil i.i.g.autje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:42:
[...]
Turkije en Macedonië zijn dan ook nummer vier geworden in hun poule.
Nee individuele trainingen onlyxzaz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:43:
Trainen ze wel met elkaar?
Schuld van de Rabobank?Snowdog schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:42:
[...]
Wat best een vriendelijke volksbuurt is, op TV lijkt het allemaal wat extremer.
Dit topic is gesloten.