Oekraïne schijnt altijd wel te scoren hoorde ik dus voor een resultaat moeten we dus een keer scoren
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 13-06-2021 21:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 13-06-2021 21:23 ]
Krachten sparen voor de finale.mavaros schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:11:
Het is wel allemaal heel traag voetbal, maar niet onplezierig om te kijken.
Hup Nederland.
...
Die kans creeërde hij niet, hij schoot hem uiteindelijk in. Voor de rest veel balverlies.Napo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:22:
[...]
De speler in de wedstrijd die de grootste kans heeft weten te creeeren?
De bal op Dumfries vergeten?autje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:23:
[...]
Die kans creeërde hij niet, hij schoot hem uiteindelijk in. Voor de rest veel balverlies.
Ah doet weghorst mee.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:22:
Van de zogenaamde klik tussen Depay en Weghorst kan ik helemaal niets merken.
Joh als t altijd allemaal zo fantastisch gaat bij t voetbal en alles moet erin, dan zou elke wedstrijd wel 100-98 wordenephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:22:
[...]
Wat valt er te genieten? Ik zie geen combinatie voetbal of lijn in het spel. Hooguit een paar verprutste kansen die er wel in hadden gemogen?
Moet iedereen dan maar blij doen omdat Oranje speelt?
13:37
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt, die houten Klaas naam hem ook gewoon onwijs beroerd aan. Dat het een slechte bal was is ook waar, het één sluit het ander niet uit.ElPaco schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:17:
[...]
Ik denk dat hij doelt op dat Dumfries in de ogen van velen hier nooit iets goed kan doen. Neem die zwakke bal van Frenkie net; er zijn er meteen meerdere als de kippen bij om te zeggen dat Dumfries niet kan aannemen ipv dat Frenkie hem zwak inspeelt.
Eens hoor, zeker die actie van Depay. Het was al knap dat hij überhaupt zo ver kwam.Bij Dumfries wordt altijd uitgegaan van het negatieve lijkt het wel.
Idem met Memphis. Hij weet een kans uit het niets te maken, heeft niemand mee en schiet op doel. Het gaat er meteen over hoe hij een kans verprutst, men lijkt dan al te zijn vergeten dat Memphis die bal wel tussen 4 man door van de eigen helft naar het doel van de tegenstander krijgt.
Zo zijn er dus altijd paar man die blijkbaar alles fout doen, ook al proberen ze een fout van een ander te corrigeren.
Uiteraard maken Dumfries, Memphis en iemand als de Roon ook fouten, maar het valt wel op wat ik hierboven type.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je omschrijft de Wikipedia pagina van voetbal.Exocet schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:26:
Wat een vallende mietjes
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat de Mexicaanse league hier niet word uitgezonden, dus die is uit het “zicht”.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou wel mooi zijn zonder drama, gezeur etcExorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:27:
[...]
Je omschrijft de Wikipedia pagina van voetbal.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Kijk maar eens naar rugby.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 29% gewijzigd door Tito129 op 13-06-2021 21:29 ]
Je hebt het wel over de man die vindt dat Ajax al jaren geen goede wedstrijd gespeeld heeft, wellicht plaatst dat het wat in perspectief.poor Leno schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:24:
[...]
Joh als t altijd allemaal zo fantastisch gaat bij t voetbal en alles moet erin, dan zou elke wedstrijd wel 100-98 worden![]()
Het is geen basketbal..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die bal van net zou er maar invliegen, dan speel je helemaal tegen een muur. Tegen dit soort ploegen is snel scoren het devies.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:29:
Het is denk ik meer dat ze het niet afmaken, want Oekraïne komt er nauwelijks aan te pas. Ze houden het ook meer omdat het halve team binnen de 16m staat.
XXXVI
Nou prima, als ie het straks ook ff doet vind ik het best.Agent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:30:
Memphis loopt er weer bij alsof die alles wel ff gaat dien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
What’s new?Agent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:30:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij nam hem niet goed aan nee. Het ging er meer om dat er 5 man klaar staan om Dumfries 'de schuld te geven' en dat dat wat saai begint te worden en irritatie opwekt.Gonadan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:27:
[...]
Klopt, die houten Klaas naam hem ook gewoon onwijs beroerd aan. Dat het een slechte bal was is ook waar, het één sluit het ander niet uit.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik blijf het zeggen, die vent moet gewoon wat sneller spelen ipv denken dat hij het allemaal wel we even gaat regelen.Agent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:30:
13:37
Dit, misschien dan net na de rust, voor de rust zie ik het niet meer gebeuren.ephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Die bal van net zou er maar invliegen, dan speel je helemaal tegen een muur. Tegen dit soort ploegen is snel scoren het devies.
maar dit is niet je nachtleven.poor Leno schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:30:
Achja, als je lang genoeg blijft porren dan kom je er vanzelf wel een keer doorheen
alles kan off-topic
Tot dusver heb ik nog weinig van die ondoordringbare Oekraïense muur gezien.ephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Die bal van net zou er maar invliegen, dan speel je helemaal tegen een muur. Tegen dit soort ploegen is snel scoren het devies.
Wat hij in ons elftal moet doen, kan hij helemaal niet.MaZo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:32:
Kan me niet voorstellen dat Wijnaldum echt 10 mil gaat verdienen. Wat een drama altijd.
I served in a company of heroes.
Ik krijg een beetje een Seedorf-gevoel bij hem idd. Leuk clubspelertje hoor, maar in het Nederlands Elftal kan hij geen potten breken.Ankona schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:32:
Wijnaldum wil te graag de grote jongen zijn waardoor hij best waardeloos is.
Zoals wel meer spelers komen sommige spelers significant minde ruit de verf in het nationale elftal dan in clubvoetbal. Ander team, andere speelstijl en beter op elkaar ingespeelt. Wijnaldum is over het algemeen in clubvoetbal een meer dan goede speler.MaZo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:32:
Kan me niet voorstellen dat Wijnaldum echt 10 mil gaat verdienen. Wat een drama altijd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Frenkie ook nog niet.Nibbz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:31:
Weghorst brengt nog niet wat ik gehoopt had
Elect a clown, expect a circus.
Probleem is dat er nagenoeg nog geen enkele voorzet is geweest.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:32:
Weghorst is geen basis materiaal.
Positief ten opzichte van de oefenduels bij Oranje: veel meer loopacties zonder bal in de diepte #nedoek pic.twitter.com/wKpCBCv7km
— Pieter Zwart (@PieterZwartNL) 13 juni 2021
Wijnaldum is geen top. Die lijkt alleen top omdat hij bij Liverpool een top team om zich heen had.Napo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Zoals wel meer spelers komen sommige spelers significant minde ruit de verf in het nationale elftal dan in clubvoetbal. Ander team, andere speelstijl en beter op elkaar ingespeelt. Wijnaldum is over het algemeen in clubvoetbal een meer dan goede speler.
Lekker laten gaan, of je bingo kaart erbij pakken.ElPaco schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:31:
Hij nam hem niet goed aan nee. Het ging er meer om dat er 5 man klaar staan om Dumfries 'de schuld te geven' en dat dat wat saai begint te worden en irritatie opwekt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zou je toch meer mer 433 verwachten toch?Hupske schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Probleem is dat er nagenoeg nog geen enkele voorzet is geweest.
Waar je met onze opstelling dat juist wel zal verwachten.
Daarom gewoon 4-3-3 met Berghuis op rechts en Depay op links.Hupske schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Probleem is dat er nagenoeg nog geen enkele voorzet is geweest.
Waar je met onze opstelling dat juist wel zal verwachten.
Wees blij dat we zo iemand hebben. Als Dumfries de bal krijgt weet je al zeker dat het niets gaat worden.Agent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:30:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Daar speelde hij ook op een andere positie. Ik zou hem op de plek van De Roon neerzetten (die voegt niets toe), en Klaassen op de plek van Wijnaldum.MaZo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Wijnaldum is geen top. Die lijkt alleen top omdat hij bij Liverpool een top team om zich heen had.
Je een soort Dumb en Dumfries krijg je danGunner schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Wees blij dat we zo iemand hebben. Als Dumfries de bal krijgt weet je al zeker dat het niets gaat worden.
Ja en dat is dus verdedigend en afwachtend spelen dan en laat je de tegenstander druk op jou zetten en ga je geforceerde fouten maken.. Als je daarentegen zelf plots in beweging komt met zn allen kun je beter het spel maken en zwaarder druk zetten/aanvallen.Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:32:
[...]
maar dit is niet je nachtleven.
VInd dat ze voor zichzelf de ruimtes veel te klein maken. Laat hun lopen wanneer je de bal hebt, niet je ploeg genoten.
Niet met Dumfries, nog nooit bij PSV een bal strak voor de goal zien leggenAgent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:37:
Weghorst moet voorzetten krijgen , klaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dan verwacht je het van de rechts en links buiten.
Hij heeft wel vrijwel eigenhandig een CL trofee voor Liverpool binnengesleept.MaZo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Wijnaldum is geen top. Die lijkt alleen top omdat hij bij Liverpool een top team om zich heen had.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Jup, met het spel wat we nu spelen hebben we snelle bewegende mensen nodig voorin. Twee keer Depay of gewoon een Malen erin. Ergens jammer dat Bergwijn er niet bij is.Agent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:37:
Weghorst moet voorzetten krijgen , klaar.
Wijnaldum speelt ook enkel voornamelijk volledige wedstrijden bij Liverpool omdat ze hem niet teleur willen stellen met een wisselMaZo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En toch is z’n contract niet verlengd.Youp1e schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:38:
[...]
Hij heeft wel vrijwel eigenhandig een CL trofee voor Liverpool binnengesleept.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 13-06-2021 21:40 ]
XXXVI
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq