Ik wil alleen maar tütürèn!lasharor schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:56:
Wat een overmoedige reacties hier zeg. Ik zie Nederland het voorlopig niet veel beter doen.
Die Italianen gaan nog heel ver komen let maar op. Even de frustraties wegspoelen na het gemiste WK in Rusland.
Spelen ook heel aanvallend met snelle spelers voorin.
Spelen ook heel aanvallend met snelle spelers voorin.
Hoop dat de spelers van Wales beter voetballen dan dat ze zingen...
Ze hebben sowieso geluk met de scheids, Turpin (wat ik per ongeluk verbasterde tot TurpuinHarribo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:59:
Hoop dat de spelers van Wales beter voetballen dan dat ze zingen...
23 is Shaqiri neem ik aan? Wat een dikzak.
Waarom geeft het UHD kanaal geen scorebord/tijd? Was dat bij de vorige wedstrijd ook? Kijk via 690 op KPN.
[ Voor 10% gewijzigd door Montaner op 12-06-2021 15:11 ]
Hoe afhankelijk zullen beide teams zijn van hun talisman (Bale, Shaqiri)?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was gister ook al idd. Had gehoopt dat ze dat inmiddels gefixt hadden.Montaner schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:11:
Waarom geeft het UHD kanaal geen scorebord/tijd? Was dat bij de vorige wedstrijd ook? Kijk via 690 op KPN.
De wedstrijd is voorlopig net als het commentaar een beetje saai.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat Zwitserland oogt als Oranje, suf rondtikken en niet wakker
Dat was een prima kans, goed ingekopt. Keeper zat er ook nog netjes bij.
Hoe zet ik het latijn Amerikaanse of Arabische commentaar aan? Ik kan zelf ook wel zien dat er wat bloed uitkomt.
Ik hoor steeds een andere commentator er naast op de achtergrond... Irritant
Of je kijkt het gewoon op de BBC...
Valt wel zwaar tegen voorlopig Wales. Had geen hoge pet op van Zwitserland qua selectie maar dit is gewoon vragen om problemen.
Valt wel zwaar tegen voorlopig Wales. Had geen hoge pet op van Zwitserland qua selectie maar dit is gewoon vragen om problemen.
[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 12-06-2021 15:29 ]
Hoort iemand van jullie ook de hele tijd zachtjes de Engelstalige commentatoren?
Yep hier hoor ik het ook, veel vervelend.Tuupie schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:27:
Hoort iemand van jullie ook de hele tijd zachtjes de Engelstalige commentatoren?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hahahaha, ik was gelukkig dus niet de enigeHarribo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:26:
Ik hoor steeds een andere commentator er naast op de achtergrond... Irritant
Ik hoor niks op gewoon NPO1 op de achtergrond met het stereo audiospoor iig. Edit: nu net wel maar dat komt van de bank van Wales zo te horen...
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 12-06-2021 15:34 ]
Vast beter dan de voetbal kwaliteit nu.Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:31:
Vind de beeld kwaliteit vrij slecht
Beeldkwaliteit boeit mij niet als het maar te zien is
Ik vind dat met het geld dat in ht EK rond gaat de beeld kwaliteit gewoon top moet zijn.Harribo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:35:
[...]
Vast beter dan de voetbal kwaliteit nu.
Beeldkwaliteit boeit mij niet als het maar te zien is
Je zit al met een bijna leeg stadion en nul sfeer.
Dan heb je een nieuwe tv gekocht, kijk je naar deze 1080p kwaliteit.Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:37:
[...]
Ik vind dat met het geld dat in ht EK rond gaat de beeld kwaliteit gewoon top moet zijn.
Je zit al met een bijna leeg stadion en nul sfeer.
En tot zover 4K.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
heb nog een 1080 tv, en zelfs daarvoor vind ik het vrij slecht.Maarten_E schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:38:
[...]
Dan heb je een nieuwe tv gekocht, kijk je naar deze 1080p kwaliteit.
En tot zover 4K.
Ja oké, maar de meeste elektronicagrootgrutters gebruiken het EK als argument om een nieuwe TV te kopen. Dat heeft dus 0 nut als je op dit moment al een 1080p tv hebt.Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:41:
[...]
heb nog een 1080 tv, en zelfs daarvoor vind ik het vrij slecht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb cam versies van films gezien met een betere beeld kwaliteit, en tevens meer actie.Maarten_E schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:43:
[...]
Ja oké, maar de meeste elektronicagrootgrutters gebruiken het EK als argument om een nieuwe TV te kopen. Dat heeft dus 0 nut als je op dit moment al een 1080p tv hebt.
Dat was niet letterlijk want ik zou zoiets nooit doen btw.
Het is maar goed dat dit niet de openingswedstrijd was..
Nu dan toch de 0-1, kijken wat het doet voor de wedstrijd.
Heb zo het gevoel dat tijdens het WK de tribunes net zo zullen zijn als bij deze wedstrijd
Beetje jammer dat op het shirt van de Zwitsers geen Helvetica wordt gebruikt. Gemiste kans.
Zitten er eigenlijk wel Zwitsers in de selectie die in het land zelf geboren zinn?
Elect a clown, expect a circus.
Dit is dan ook wel het meest deprimerende stadion van dit EK.Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:19:
Heb zo het gevoel dat tijdens het WK de tribunes net zo zullen zijn als bij deze wedstrijd
- Het is enorm groot en heeft een atletiekbaan
- Het is enorm ver weg van de rest
Tijdens de Europa League finale tussen Arsenal en Chelsea kregen ze het ook lang niet vol.
Ik hoop dat de ambiance tijdens de andere wedstrijden beter is, klote corona ook.
Wikipedia: Switzerland national football teamSlasher schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:21:
Zitten er eigenlijk wel Zwitsers in de selectie die in het land zelf geboren zinn?
Je zou het inderdaad niet denken maar de meeste spelers komen gewoon uit Zwitserland
En de gelijkmaker! Gaan we nog een winnaar zien?
Wales gescoord ?
Maar hoe dan.....
Maar hoe dan.....
Nog een goal van de Zwitsers en ik zit goed
Namen achterop als het goed is wel, in ieder geval wel bij het thuisshirt en het vorige uitshirt wat eigenlijk voor het EK bestemd was. Dat uitshirt heb ik iig wel en binnenkort ook met die bedrukking, alleen nog even uitzoeken welke naam er mooi uitkomt in HelveticaMaarten_E schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:19:
Beetje jammer dat op het shirt van de Zwitsers geen Helvetica wordt gebruikt. Gemiste kans.

Alweer vergeten wat ik had ingevuld, was 1-1 of 2-1 Wales.
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 12-06-2021 16:42 ]
Onverwacht. Zwitserland vroeg er ook wel om, slordig met kansen en dan de Shaq wisselen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
NEEEEEEEEEEEE
[ Voor 100% gewijzigd door Deadsy op 12-06-2021 16:45 ]
Maar het is wel het team van Turpin heGrindtegel schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:45:
100% abseitz
Maar inderdaad, nu ook afgekeurd.
[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 12-06-2021 16:46 ]
VAR enters the chatDeadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:44:
JAAAAAAAAAA
[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 12-06-2021 16:47 ]
Ik heb ook 1-2, jammer dat het buitenspel was.Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:36:
Nog een goal van de Zwitsers en ik zit goed
Had eerlijk gezegd veel meer van Turkije verwacht. In 1,5 wedstrijd hebben ze niks laten zien.
Ergste is nog, daar hebben wij van verlorenlasharor schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:44:
Had eerlijk gezegd veel meer van Turkije verwacht. In 1,5 wedstrijd hebben ze niks laten zien.

Zijn wij nu zo slecht of bakt Turkije er niks van?.
nog 1 goal aan elke kant en ik zit goed
Bale doet een jaap stammetje naar de maan
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En nog missen ook.
Je ziet het al aan de aanloop
Schiet tussen de palen en je scoort!
Seedorf!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dit EK tot nu toe:
1 penalty raak
2 penalties gemist
Bijzonder!
1 penalty raak
2 penalties gemist
Bijzonder!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Waren dat de kroon juwelen?
Dat laatste. Tegen ons waren ze in vorm en lukte alles, 4x scoren uit 5 schoten op goal enzo. Nu 13 schoten 4 op goal en niet scoren.Harribo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Ergste is nog, daar hebben wij van verloren
Zijn wij nu zo slecht of bakt Turkije er niks van?.
Ik vind de scheidsrechter maar wat klungelig overkomen. Misschien spreken ze elkaars taal niet, maar echt gemakkelijk gaat de communicatie niet.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Twee VARkenKenny_026 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:39:
Even mierenneuken…
Eén VAR
Twee…. VAR’s, VAR’n, VARREN???
Matten!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Lekker potje matte. Waarom altijd geel geven
Die Turk deed eigenlijk niet zoveel.
De islam kan uw vrijheid schaden
Wat een theater van die Wales speler die als eerst neer gaat. Die kreeg ook geel voor spelbederf neem ik aan?
Fijn, het is wel gedaan met Turkije nu. Dat scheelt weer een hoop getoeter en idioot gedoe
XXXVI
VARs toch?Kenny_026 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:39:
Even mierenneuken…
Eén VAR
Twee…. VAR’s, VAR’n, VARREN???
Waarom ging die wales speler nou neer en doen alsof ie knockout was ? Zag ik het verkeerd of raakte die turkse speler hem totaal niet. Snap de reactie van die burak ? Wel maar alsnog beter niet aan ander zitten dan, daarna ontplofte effe, maar had wel verwacht dat iemand een pofferd zou uitdelen maar niks.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Laatste bal en afronding bij Wales is bedroevend zeg, zat kansen om het af te maken maar er niks mee doen
Whahaha mooi
Wat een kansen voor Wales en wat is Turkije slecht zeg.
Tomorrow is not today!
Wat valt Turkije mij tegen zeg. Had best wat van ze verwacht.
Ha wat mooi. Gun het Wales ook wel.
Niet tüteren
Edit: wel terecht nadat die Turken Wales de hele pot hebben uitgefloten.
Niet tüteren
Edit: wel terecht nadat die Turken Wales de hele pot hebben uitgefloten.
[ Voor 40% gewijzigd door Hompu op 16-06-2021 19:53 ]
That escalated quicklydcell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:51:
Laatste bal en afronding bij Wales is bedroevend zeg, zat kansen om het af te maken maar er niks mee doen
Hahaha, hoe dan? Ze krijgen hem er nog in ook.
Gewoon van hoek naar doel laten lopen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Twee keer exact dezelfde actie en twee keer trappen ze erin haha.
Die Bale laat ondanks zijn gemiste penalty zien hoe een vedette zijn team draagt. Memphis kijk je ook mee?
XXXVI
Twee keer ook nog, je zou toch denken dat na de eerste keer de turken het wel door zouden hebben.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ban!!!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mooi. Dit Turkije heeft hier niets te zoeken, erg zwak.
En Kokcu niet goed genoeg om mee te mogen doen. Wat bezielde Dick toch om hem steeds wel op te stellen?
alles kan off-topic
Turkije altijd nummer 1
Behalve dit toernooi
Behalve dit toernooi

Johan doet niet aan zweten? van der Gijp en Sneijder drijven bijna weg
13:37
Johan heb ik nog nooit kunnen betrappen op ook maar 1 zweetdruppeltje, en altijd strak in 't pak. Moet je voor de gein eens opletten hoevaak Gijp z'n bril weer goed moet zetten, dat ding glijdt om de haverklap naar benedenNibbz schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:11:
Johan doet niet aan zweten? van der Gijp en Sneijder drijven bijna weg

Johan is volgens mij een handpop of een cyborg. De ene keer dat ie iets menselijks had, was met zijn blauwe oog.DutchOwnage schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:17:
Johan heb ik nog nooit kunnen betrappen op ook maar 1 zweetdruppeltje, en altijd strak in 't pak. Moet je voor de gein eens opletten hoevaak Gijp z'n bril weer goed moet zetten, dat ding glijdt om de haverklap naar beneden
Turkije won vrij gemakkelijk van Nederland, maar is 2x kansloos op het EK. Het is maar goed dat we in de pretpoule zitten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.