Nog vreemder is dat de VAR hem niet corrigeert.dr.lowtune schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Tja, dat Makkelie dit laat gaan is wel raar..
Commentator is lichtelijk chauvinistisch haha
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nog vreemder is dat de VAR hem niet corrigeert.dr.lowtune schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Die wacht VAR check af, Blom zit hier fout.dr.lowtune schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt maar ik heb eerlijk gezegd van beide ploegen geen goede kans gezien.snmght schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:43:
[...]
Wat vind je precies slecht aan Italië? Ik vind ze het geweldig doen. Gewoon rustig gecontroleerd blijven spelen, met deze kansenverhouding hoef je letterlijk geen zorgen te maken. Ze moeten alleen een kans gaan zilveren.
Oh nee wacht UEFA zuigt en is dubieus.Ankona schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Makkelie fluit dus vandaag zijn laatste wedstrijd. 100% strafschop, zo zijn nou eenmaal de regels
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Precies wat ik dacht.Ankona schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Makkelie fluit dus vandaag zijn laatste wedstrijd. 100% strafschop, zo zijn nou eenmaal de regels
Menen jullie dat nou? Waren we niet klaar met die makkelijk gegeven penalties?
Eens! Maar als ik zie waar afgelopen seizoen penalty’s voor zijn gegevens, ben ik bang dat het weer pure willekeur gaat worden.Snowdog schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:47:
Ik vind het wel prima dat ze zoiets laten gaan eigenlijk, zo'n bal van zo dichtbij, duidelijk niet opzettelijk. Hopen dat ze hele EK deze lijn doortrekken.
Tja makkelijk gegeven... Arm is niet langs het lichaam. Hij doet het natuurlijk niet expres, en vind het dan ook geen kaart. Maar verandert wel degelijk de richting van de bal, ten nadele van Italië.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Bedoel wat kan hij er nu aan doen? Je kunt moeilijk je arm onnatuurlijk wegdraaien.
Inderdaad, daar ben ik ook wel bang voor. Helaas lukt dat zelfs in een enkele competitie (als in Eredivisie/Premier League/etc) al niet, dus de kans dat het hier ook misgaat is wel groot denk ik ja.remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Eens! Maar als ik zie waar afgelopen seizoen penalty’s voor zijn gegevens, ben ik bang dat het weer pure willekeur gaat worden.
Maar de regel (in NL in ieder geval, mogelijk is dat op dit EK anders) is dat als je arm niet langs het lichaam op een natuurlijke manier is dat het een penalty is, ongeacht van hoe ver weg hij komt. Zijn al meer dan genoeg penalties voor gegeven in NL.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Bedoel wat kan hij er nu aan doen? Je kunt moeilijk je arm onnatuurlijk wegdraaien.
Hier is niets makkelijks aan. Arm niet langs het lichaam en bal op de hand. De regel is dan dat dat een strafschop is en er zit geen spleet licht tussen voor interpretatie door de scheidsrechter.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:49:
[...]
alles kan off-topic
Precies, gegarandeerd dat deze situatie dit toernooi nog vaker voorkomt en dat ‘ie dan wel wordt gegeven.Ankona schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:53:
[...]
Hier is niets makkelijks aan. Arm niet langs het lichaam en bal op de hand. De regel is dan dat dat een strafschop is en er zit geen spleet licht tussen voor interpretatie door de scheidsrechter.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
bron: https://www.fr-fans.nl/ni...gt-regels-rondom-handsbalNa veel kritiek van buitenaf grijpt het IFAB nu in. In verdedigend opzicht wil dit zeggen dat hands alleen nog tot een penalty kan leiden als de verdediger onnatuurlijk naar de bal beweegt. In aanvallend opzicht betekent dit dat wanneer er sprake is van onbewust hands van de aanvallende speler geen hands meer is, tenzij het de doelpuntenmaker zelf is. Dan blijft het altijd hands.
[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 11-06-2021 22:08 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
XXXVI
Ik had wel getoeter verwacht nu Turkije gescoord heeftephymerous schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:12:
Fijn dat Italië scoort. Die Turken spelen antivoetbal en moeten nu wel komen. Een verliezend Turkije scheelt ook weer een hoop toeteroverlast.
Hoopte op hands en daardoor afgekeurd?snmght schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:11:
Maar serieus wat was hij aan het doen eigenlijk, hij valt hem binnen?
⏩ PVOutput☀️
Ik woon in Rotterdam. Zal ik zo even gaan toeteren? Weten ze ook eens hoe het voelt!ephymerous schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:12:
Fijn dat Italië scoort. Die Turken spelen antivoetbal en moeten nu wel komen. Een verliezend Turkije scheelt ook weer een hoop toeteroverlast.
Bluf!remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Ik woon in Rotterdam. Zal ik zo even gaan toeteren? Weten ze ook eens hoe het voelt!
XXXVI
Vergeet ook niet om dan met je auto de weg te blokkeren.remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Ik woon in Rotterdam. Zal ik zo even gaan toeteren? Weten ze ook eens hoe het voelt!
Dan teken ik mijn eigen doodvonnis hahaHollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:15:
[...]
Vergeet ook niet om dan met je auto de weg te blokkeren.
Ik mis de stand ook.. hebben meer mensen dat?
Maar wel tegen de Fransen 4/6 gepakt. Ze vallen inderdaad vies tegen hier, werden als soort outsider gezienMiki schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:17:
De Italianen ruiken bloed en de Turken ruiken een iets mindere plezante geur.
Best gênant dat Turkije zo slecht voetbalt, het geeft dan ook te denken hoe slecht Nederland tegen deze ploeg heeft gespeeld.
Ja, hij heeft op het begin ook meer gespeeld dan de Ligt. Volg de Serie A niet, maar volgens mij heeft de Ligt hem wel ingehaald inderdaad.remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:11:
Mooi! Heel goed voor de wedstrijd!
Deze jongen vinden veel Turken toch beter dan de Ligt?
KPN op 690 4K ook niet. Is ook wat, moet je van zender wisselen om de stand te zien. Gelukkig vallen er niet zoveel goals.Shifty47 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Ik heb Youfone als provider.
Op het gewone kanaal bij mij ook. Maar op het 4K kanaal (999) is die er bij mij niet.ElPaco schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:19:
Op NPO1 is het scorebord er gewoon nog.
Ja, is ook enkel op NPO 1 UHD. De normale NPO 1 heeft het wel.Shifty47 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Ik heb Youfone als provider.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
T-mobile hier, dus heb helaas geen 4KShifty47 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Op het gewone kanaal bij mij ook. Maar op het 4K kanaal (999) is die er bij mij niet.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 11-06-2021 22:25 ]
[ Voor 59% gewijzigd door remco112 op 11-06-2021 22:27 ]
Bijzonder matige speler inderdaad, en dat zeg ik als FeyenoordsupporterParaDroid2 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:27:
Waarom is die Kökcu überhaupt mee dan? Ik vind dat zo'n matige speler, ik snap echt niet wat mensen in hem zien eigenlijk..
Hoewel hij wel prima mee zou kunnen met dit Turkije inderdaad.
Ze spelen onder Mancini al een tijdje goede wedstrijden dus het is niet verrassend wat je hier ziet. Het doet wat on-Italiaans aan, hoog druk zetten en aanvallend over de flanken de aanval opzoeken.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:24:
Leuk team dit Italië, zou wel eens kunnen verrassen dit toernooi
Gebruiken ze ook niet iets van HDR op kanaal 999?Quad schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:24:
Bij vrienden is kanaal 1 op Ziggo veel helderder beeld dan kanaal 999. We laten het op kanaal 1 staan dus.
Italië op 0-2, prima! Inmaken die gasten.
Ja dat komt doordat het 4K kanaal ook HDR is denk ik. Ik vind het wel fijn, de gewone NPO 1 is bizar helder waardoor alles een witte vlek wordt. Jammer van de missende tijd en scorebalk.Quad schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:24:
Bij vrienden is kanaal 1 op Ziggo veel helderder beeld dan kanaal 999. We laten het op kanaal 1 staan dus.
Italië op 0-2, prima! Inmaken die gasten.
Arsenal zou vorige zomer hem willen hebben.. geloof je het zelf.danslo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Bijzonder matige speler inderdaad, en dat zeg ik als Feyenoordsupporter
Geen flauw idee, is hun tv, niet de mijne.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Gebruiken ze ook niet iets van HDR op kanaal 999?
Als je tuner/TV niet hoger gaat dan 1080p, lijkt met het niet echt nodig om het 4K kanaal te gebruiken. Of gebruik dit ook een hogere bitrate/FPS?
⏩ PVOutput☀️
Speelde de laatste tijd echt weer bijzonder sterk hoor! Deelde gewoon mee in de malaise bij Feyenoord het gehele seizoen. Vind zichzelf wel beter dan dat hij daadwerkelijk is.ParaDroid2 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:27:
Waarom is die Kökcu überhaupt mee dan? Ik vind dat zo'n matige speler, ik snap echt niet wat mensen in hem zien eigenlijk..
Hoewel hij wel prima mee zou kunnen met dit Turkije inderdaad.
Ik denk dat wij de poulefase niet eens overleven….remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:26:
Gooi Kokcu er maar in!
Tegen dit Turkije hadden wij moeite?! Is Italië zo goed dan?
Bij mij is het 4K kanaal echt veel en veel mooier/scherper. Zelfs m'n vrouw viel het op, en dat zegt heel veelHaribo112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Ja dat komt doordat het 4K kanaal ook HDR is denk ik. Ik vind het wel fijn, de gewone NPO 1 is bizar helder waardoor alles een witte vlek wordt. Jammer van de missende tijd en scorebalk.
Minimaal 7 punten, denk ik.dr.lowtune schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Ik denk dat wij de poulefase niet eens overleven….
Hier exact hetzelfde, ik schrik nu al als ik terug zap naar het normale kanaal 😅Shifty47 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Bij mij is het 4K kanaal echt veel en veel mooier/scherper. Zelfs m'n vrouw viel het op, en dat zegt heel veel![]()
Wel wat doffere kleuren maar een beetje spelen met de instellingen helpt veel. En wat rustiger vind ik sowieso niet erg.
⏩ PVOutput☀️
Maar denk dat jullie ook 4K hebben..?gaizka schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:35:
[...]
Hier exact hetzelfde, ik schrik nu al als ik terug zap naar het normale kanaal 😅
Italië speelt hetzelfde systeemHollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:37:
Verdient, misschien ook een beetje karma voor al dat fluiten.
Ik zie ons alweer met vijf verdedigers en laf spelen.. kijk naar dit Italië, dat kunnen wij toch ook?
13:37
Zij spelen met de punt naar voren, wij naar achteren. Tevens hebben wij geen goede backs, die heeft Italië wel.
Hoe laat is dat programma? Gisteren was wel een leuke uitzending, hopelijk plaatsen ze alles op hun site.Nibbz schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:39:
Krijgt Rene dadelijk nog gelijk ook... met zijn 0-4
om 23u dacht ikHollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:41:
[...]
Hoe laat is dat programma? Gisteren was wel een leuke uitzending, hopelijk plaatsen ze alles op hun site.
Direct na de wedstrijd op Sbs6 (en ze waren er ook voor de wedstrijd)HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:41:
[...]
Hoe laat is dat programma? Gisteren was wel een leuke uitzending, hopelijk plaatsen ze alles op hun site.
van 8 tot kwart voor 9HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:43:
[...]
Hoe laat ervoor?
Vind het zo knap dat die Derksen dat nog altijd volhoudt elke dag haha.
[ Voor 32% gewijzigd door Nibbz op 11-06-2021 22:44 ]
13:37
Hoe laat ervoor?Nibbz schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Direct na de wedstrijd op Sbs6 (en ze waren er ook voor de wedstrijd)
20:00-20:40 dacht ik.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:43:
[...]
Hoe laat ervoor?
Vind het zo knap dat die Derksen dat nog altijd volhoudt elke dag haha.
Dickie houd de boel wel bij elkaar. 😙remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:44:
[...]
20:00-20:40 dacht ik.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze ruzie gaan krijgen
Ik zie Dickie graag, ben blij dat hij nu geen club heeft.
⏩ PVOutput☀️
Anders ik wel! Een prachtmens, maar een vreselijk ouderwetse trainer.Deadsy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Ik zie Dickie graag, ben blij dat hij nu geen club heeft.
Dat kunnen de Turken niet.Miki schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Ze spelen onder Mancini al een tijdje goede wedstrijden dus het is niet verrassend wat je hier ziet. Het doet wat on-Italiaans aan, hoog druk zetten en aanvallend over de flanken de aanval opzoeken.
Ik snap alleen niet waarom de Turken niet meer naar voren voetballen en wat meer druk gaan zetten. Zo werd Nederland namelijk ook te kakken gezet. Het oogt traag, angstig en met name visieloos. Er zit totaal geen plan achter. Zonde, had meer van dit ploegje verwacht.
Vind het eigenlijk wel meevallen. Barella maakt er ook weer op zijn Italiaans een theater stukje van, zij het kort. Geel wel terecht.HollowGamer schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:47:
Smerige overtreding, kan je zo het EK kosten.
Van Hooijdonk, ben jij het?remco112 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:48:
[...]
Anders ik wel! Een prachtmens, maar een vreselijk ouderwetse trainer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoezo overmoedig? Niemand hier zegt dat Nederland het beter gaat doen, iedereen weet dat NL er niet goed voor staat. Italië speelde sterk en Turkije zwak.lasharor schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:56:
Wat een overmoedige reacties hier zeg. Ik zie Nederland het voorlopig niet veel beter doen.
Troll?lasharor schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:56:
Wat een overmoedige reacties hier zeg. Ik zie Nederland het voorlopig niet veel beter doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq