Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Even voor de zekerheid, wat wordt hiermee bedoeld? Ik neem aan de bijgesloten onderdeeltjes die overblijven uit deze set na het bouwen van het A-model?Gebruik reserveonderdelen toegestaan: ja
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 39% gewijzigd door Jakkus op 01-06-2021 16:06 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Bedankt. Eens zien wat mijn brein gaat doen met de onderdelen.
Pakketje komt vandaag binnen
--
Pakketdienst komt vanochtend tussen 09:00 - 11:00
Ik werk thuis, kan een beetje sjoemelen
--
Pakket wordt op kantoor afgeleverd....

Kan niet sjoemelen....
Die neushoorn is... kawaii!!Warlock schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:41:
Om af te trappen heeft mijn vrouw een baby neushoorn gemaakt!
[ Voor 3% gewijzigd door Psyx88 op 02-06-2021 10:44 ]
:strip_exif()/f/image/PnlIOc5irsDpfJp6tBT8RSRA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hem ook eerst volgens het boekje gemaakt om er wat feeling mee te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Jakkus op 02-06-2021 11:32 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Die driehoeken bij de helm komen me niet zo bekend voor; is dat een wat nieuwer onderdeel? Lijkt bedrukt te zijn? Ik dacht met een andere foto elders dat het een sticker was, maar is bedrukt toch?Jakkus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:
[Afbeelding]
Ik heb hem ook eerst volgens het boekje gemaakt om er wat feeling mee te krijgenIk had nog helemaal geen ervaring met Brickheadz.
https://www.bricklink.com...pb006&idColor=86#T=C&C=86Gim schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:34:
[...]
Die driehoeken bij de helm komen me niet zo bekend voor; is dat een wat nieuwer onderdeel? Lijkt bedrukt te zijn? Ik dacht met een andere foto elders dat het een sticker was, maar is bedrukt toch?
Dat is deze. Er zitten geen stickers in de set, en deze twee en de ogen zijn bedrukte tegels.
@Gim Haha, ja, alles liep bij mij even helemaal door elkaar
@Warlock Die drol vind ik ook erg grappig, en de staart is geniaal
[ Voor 40% gewijzigd door Jakkus op 02-06-2021 14:16 ]
Je wilde denk ik mijn post quoten, maar nu heb je de post van iemand anders uit het Grote Lego Topic gequoteJakkus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:41:
[...]
https://www.bricklink.com...pb006&idColor=86#T=C&C=86
Dat is deze. Er zitten geen stickers in de set, en deze twee en de ogen zijn bedrukte tegels.
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 02-06-2021 13:52 ]
:strip_exif()/f/image/61sUkLTcdPoxwr04J1QrlnMG.jpg?f=fotoalbum_large)
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Anyway, mijn eerste frutsels zijn een soort alien hond en een robot die meer van een kat weg heeft.
:strip_exif()/f/image/Kc7rV6s5bYHtoP8i2WExHUPe.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een vraagje hierover; zijn die zogenaamde bonus-parts in elk doosje gelijk of is dit random ? If so, foto posten van de extra parts of gaat dit in goed vertrouwen ?Jakkus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:18:
@SnoeiKoei Ja, dat wordt ermee bedoeld inderdaad. Je mag alle Lego-onderdelen die in het doosje zitten gebruiken
Daily driver; MB R171 SLK280
Dit is in elk doosje gelijk. Meestal is er één extra van alle 1x1-parts, plus nog wat bijzondere steentjes. Hier is wat ik over had (de gele 1x4 plaat heb ik volgens mij per ongeluk een keer overgeslagen bij het bouwen van de set, daarom is die over. Die hoort er dus eigenlijk niet bij).mir4dor schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Even een vraagje hierover; zijn die zogenaamde bonus-parts in elk doosje gelijk of is dit random ? If so, foto posten van de extra parts of gaat dit in goed vertrouwen ?
:strip_exif()/f/image/ueasPqdaQHhvPJ0SHRX4P3AK.jpg?f=fotoalbum_large)
Dank je 👍 Goede wetenschap ookJakkus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:48:
[...]
Dit is in elk doosje gelijk. Meestal is er één extra van alle 1x1-parts, plus nog wat bijzondere steentjes. Hier is wat ik over had (de gele 1x4 plaat heb ik volgens mij per ongeluk een keer overgeslagen bij het bouwen van de set, daarom is die over. Die hoort er dus eigenlijk niet bij).
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 03-06-2021 08:56 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die shuttle die het met blauw bedrukte stukje als raam gebruikt is cool! Het doet me een beetje denken aan spellen als Starcraft.Andries155 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:34:
Stiekum best leuk setje, met veel mogelijkheden.
Hier mijn eerste poging, ruimte basis met voertuigen
[Afbeelding]
Gaaf dat je ook op andere schalen kan bouwen, heb ik vorige maand niet voorbij zien komen,
/edit: Wegens gebrek aan tijd moet dit mijn FINAL dan maar zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vY7gLMjs6LRXxkygPTrnqTRe.jpg?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door zonoskar op 28-06-2021 16:41 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ontmoet: Benny
:strip_exif()/f/image/Cen6i285OTzMLL30q5JE7aLV.jpg?f=fotoalbum_large)
Benny is een Junior Bounty Hunter.
:strip_exif()/f/image/Il4TLcD6rcLgj6tQzk57n8ID.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M7KioPox0sorzbwvkQLnKFqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4kmjKxdL9OmeDNsMGArV97GG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Pretouska op 27-06-2021 15:38 . Reden: Final ]
Ik heb een vraagje aan jullie, het lijkt me leuk om daar even over van gedachten te wisselen:
als jullie een MOC bouwen, zoals hierboven, begin je dan met een idee, of teken je het uit? Of ga je gewoon bouwen en kijk je wat er komt?
Heb je nog tips, voor mensen die voor het eerst een MOC bouwen?
Deze keer ben ik nog niet veel verder gekomen dan wat mijn dochtertje de naam "lelijke flamingo" heeft gegeven:

Toen ik jong was bouwde ik alles uit fantasie, maar na m'n dark ages bouw ik eigenlijk alleen de modellen vanuit de handleiding. Deze challenges zijn dus m'n eerste moc-pogingen in jaren. Ik heb de blokjes op m'n bureau liggen (100% thuiswerken al ruim een jaar) en daar fidget ik wat mee gedurende de dag. Soms probeer ik wat na te bouwen en zoek ik wat plaatjes (bv dino), soms wil ik iets specifieks (wielen), soms doen blokjes me gewoon aan wat denken, soms heb ik willekeurig wat aan elkaar geklikt en zie ik er plots wat in wat ik dan uitwerk. Niet alles haalt het topic, maar zo af en toe vind ik het post-waardig.Jakkus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:02:
Geweldig allemaal!
Ik heb een vraagje aan jullie, het lijkt me leuk om daar even over van gedachten te wisselen:
als jullie een MOC bouwen, zoals hierboven, begin je dan met een idee, of teken je het uit? Of ga je gewoon bouwen en kijk je wat er komt?
Dit is de score van vanmiddag. Een frutsel, op basis van het blokje wat me opeens aan een mond deed denken:
:strip_exif()/f/image/aAfjPzx2bEnrrSWO1sY62dYK.jpg?f=fotoalbum_large)
Buitenaardse dieren zijn met zulke frutsels natuurlijk ook altijd "goed" omdat niemand kan vertellen dat jouw xyz er helemaal niet uitziet als een xyz
Wel knap dat je ze op je bureau kan laten liggen. Bij mij liggen ze er juist expres niet

Wat mij opviel is dat ik terug gesmeten werd naar mijn kinderjaren. Samen met mijn twee broertjes aan de eettafel; pakken wat je pakken kon uit de drie Lego bakken die we hadden en vanuit daar gaan bouwen.
Lang verhaal kort, ik klik wat stenen op elkaar en kijk of het ergens op lijkt en vanuit daar verder.
Zelf net pas bezig maar herinner me een quote van een Lego documentaire op RTLZ meen ik: " het maakt niet uit welk steentje je gebruikt, het gaat erom hoe je het steentje gebruikt" Die vergeet ik niet snelJakkus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:02:
@JeroenE Zo probeer ik het meestal ook, gewoon wat rommelen en kijken wat eruit komt
Bij deze set dacht ik eerst dat ik een fruitschaal ging maken, maar er zitten niet zo heel veel gekleurde steentjes in. Toen heb ik eerst maar alle steentjes gesorteerd, en ben ik maar gewoon begonnen om een huisje te maken. Uiteindelijk is het een sterrenwacht-huisje geworden
:strip_exif()/f/image/7EDypYwrDPtNTQGWSnQWYArD.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 16% gewijzigd door Jakkus op 07-06-2021 19:45 ]
Kijk naar de steentjes en de kleuren waarvoor het zich leent. Het een leent zich beter voor gebouw, het ander voor een dier en weer het ander voor bijv. een voertuigJakkus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:02:
Geweldig allemaal!
En niet bang zijn tussendoor stukjes opnieuw te bouwen als je een verbetering bedenkt.
200 fish found!
Wat ik zelf soms ook denk: niet het vele is goed, maar het goede is veel. Ik dacht dat vandaag ook even toen ik aan het bouwen was: nu moet ik er niet nóg meer in willen stoppen, dan wordt het juist minder mooi.
Het is al vaker genoemd. maar ik sorteer ook eerst op kleur. en dan ga ik vaak nog een paar stappen verder,Jakkus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:02:
Geweldig allemaal!
De kleuren met de grootste aantallen leg ik dichtbij (die zal ik het meest pakken).
En waar ik ook van hou is twee/viertallen zoeken. 9/10 van de keren maken we iets symmetrisch.
Vanuit daar ga ik ook gewoon beginnen. Blokjes tegen elkaar zetten tot je inspiratie hebt. Of gewoon denken: he hier kan ik een rok mee make. Vanuit daar werk ik dan door.
![]() | ![]() |
tot ik een jaar or 13 was bouwde ik alleen maar fantasie-ruimteschepen-vliegtuigen. met zo veel mogelijk neon geel, oranje en wapens
Nu met een nog beperktere aantal stenen, is het moeilijker om iets leuks en origineel te verzinnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Pretouska op 08-06-2021 08:04 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cJvguhDE8LIY71T6DklGgGxz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7VJCBF8gAlH9pH8IMUW9gQas.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zp0F5ebU2c5KB1nTJ58tPiGy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ojFFpX4GnSnmds1RASJFT0ug.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AGTmVigF8NEehop0scNyxHU3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uQ1UadFoUTZ1MJNFkFIjP7Zt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I1ywgwzAPknaLu1Qz1QKpqMY.jpg?f=user_large)
Ok, de wielen worden steeds abstracter, maar ach
Haha, oeps, sorry. Ik moc niet bepaald hoge kwaliteit dus bouw vooral hetzelfde idee beter. Ik probeer vooral het topic subtiel te kicken met probeersels, wil niet vliegen afvangen voor anderenzonoskar schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:44:
Nice chopper. Nu kan ik de mijne natuurlijk afbreken en iets anders verzinnen.
Afgeleid tijdens m'n werk, valt meeJeroenE schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:29:
Wel knap dat je ze op je bureau kan laten liggen. Bij mij liggen ze er juist expres niet

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n9KTrlOYA35TN5S6G6GnJG5e.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/seW5gEZwtT7wI5gjWuCrEfgb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qj7BNtBZ8n0ngDEfOuQuX3HQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZBb9hetowDViJZ9A8Ftl5X8E.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mw1GcBAZxGCbWDHCmiqzMs07.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nTljs9fFvPr1OZuBV2nYFDzW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VdOwlySyIN2wPQOdC35M6vDP.jpg?f=user_large)
![]() | ![]() |
Niet best, maar dit is mijn bijdrage (Final)
Edit: Zie nu pas de kwaliteit van de foto’s… Sorry
[ Voor 3% gewijzigd door Malandro op 12-06-2021 20:43 . Reden: Toevoeging ]
@Jakkus ik kies altijd een paar steentjes uit (hooguit 10) en begin die aan elkaar te zetten om te kijken wat ik daarin zie, maar dat komt zeker niet altijd goed. Weer opnieuw beginnen is dan de oplossing, tot ik het beu ben. Ik heb nog nooit vooraf een tekening gemaakt, lijkt me eigenlijk wel handig, maar ik kan niet tekenen..
@phYzar die graafmachine is echt goed, mijn start was ook met die 2 witte bogen van jouw graafarm maar ik kreeg er niets fatsoenlijks mee.
Misschien vanavond toch nog een poging.
Die witte bogen waren me al even aan het aanstaren. Ze zijn best groot dus gelijk prominent aanwezig in wat je bouwt. Toen kwam het idee van de helikopter en de cabine daarvan bracht me op een graafmachine. Die twee witten 'bol-delen' waar @Zeehond zijn linker gebouw mee heeft gemaakt zijn ook best lastige stukken. Ik weet nog niet zo goed wat daarmee te doen, anders dan twee muppet-ogen, maar dan wordt de schaal zo groot dat ik dat niet goed weet af te maken met de rest van de blokjes.Malandro schreef op zondag 13 juni 2021 @ 08:11:
@phYzar die graafmachine is echt goed, mijn start was ook met die 2 witte bogen van jouw graafarm maar ik kreeg er niets fatsoenlijks mee.
Misschien vanavond toch nog een poging.
Maar goed, hierbij mijn FINAL creatie, een ruimtevaartuig.

:strip_exif()/f/image/8GvBgvITiPy18NQkrSk0EEO8.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/qJPYHmGPVAEBVUdJSnBCDaTq.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/8w7tMyjj641Vt71Y4Tskr6WG.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/HL6MVfxZf7xlBltGKckkbbWg.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/lXUtrkoCqXhzeSmpyQRFp3MN.jpg?f=fotoalbum_small)
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
inderdaad heel mooi, ook dat veel mensen dingen bouwen in totaal andere categorie dan een brickhead, blijft me verbazen.Malandro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:09:
Het blijft mooi om te zien dat iedereen weer andere goede bouwsels weet te maken met dezelfde stenen, erg leuk!
De 2 brickheadz staren me hier aan, maar nog niet zover gekomen om er wat leuks van te bouwen..
Merk wel hoe lastig het is, kwam steeds weer bij een persoon uit. De pruikentijd beviel het beste
:strip_exif()/f/image/afSztxnvfpkLhANIMpI6uIXt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HtNxDLO9EwDqrcQk7hFvjVUo.jpg?f=fotoalbum_large)
Komende paar dagen nog even kijken of ik iets beters kan verzinnen, ben de blokjes nu eerst kwijt aan mevrouw Moofnor.
Edit: Niet dus, beetje laat. Maar FINAL

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ik weet niet of ik dit moet zien als een compliment, maar neeSnoeiKoei schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
Haha, prachtig. Zijn dit nou renders?
Staan op een snijplank, flitser vanaf rechts, en met een zaklampje achter de "lamp".
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6bRsvGvwgiF6ld4v6OQODpJW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m0lcVV7XgpdyaElyyhDZyfQw.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o5pd7t0D80YH3lCBWc2JUOWy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4RE63DomR2wsGgmBPfj1nN5j.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DKMjI8LDSBAbr1HUKtwJvDIc.jpg?f=user_large)
Haha, nou het was in ieder geval niet beledigend bedoeld ofzo. Ik vind het model bijzonder creatief en ook erg leuk gefotografeerd. De ondergrond zag er wat raar uit voor een foto dus vandaar dat ik ging twijfelen, plus het lampje.Moofnor schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Ik weet niet of ik dit moet zien als een compliment, maar nee
Staan op een snijplank, flitser vanaf rechts, en met een zaklampje achter de "lamp".
Als je een inzending hebt, maar ik ben vergeten je inzending te pinnen, laat dat snel even weten.
Ik heb de set wederom gekocht maar nog geen tijd gevonden om te bouwen ondanks dat ik wel een idee heb. Misschien dat het me vanavond nog luktchrisO schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:13:
Wie nog mee wil doen met de challenge van deze maand moet snel zijn, je hebt nog tot het einde van vandaag om je bouwsel te laten meedingen voor de winst![]()
Als je een inzending hebt, maar ik ben vergeten je inzending te pinnen, laat dat snel even weten.
Na mijn vorige en enige poging (de inboedel) toch nog een uil gelukt!
Deze is FINAL!
Wat mij betreft geen brickheads meer voor een MOC Challenge, toch redelijk beperkt in soorten blokjes. Maar schik me natuurlijk naar de meerderheid

:strip_exif()/f/image/DVqrkCuxljaCZRzlvIySeTip.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YmZKGHJXPgSuzmFBhr9GFmy5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TbsLZucRQuc5NvWK7CxqQTGA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GFTVyho1sOxpPKBaz6lY0Mv2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door D75 op 28-06-2021 14:11 ]
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
phYzar schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:13:
Vet! alleen nu zit ik met "hallo meneer de uil" in m'n hoofd
Was nog aan het kijken of het lukte met een krant en vleugels die hem vasthielden, maar door gebrek aan scharnieren oid.. lukte dat niet.
Was het geen optie om stukjes te roteren op een enkel puntje? Dat trucje gebruikte ik vroeger altijdD75 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:49:
[...]
![]()
Was nog aan het kijken of het lukte met een krant en vleugels die hem vasthielden, maar door gebrek aan scharnieren oid.. lukte dat niet.

Een sterrenwachthuisje. De onderzoeker speurt gespannen naar de sterren, op zoek naar buitenaards leven. Hij heeft niet door dat er een UFO op zijn huis is geland. De alien kijkt even naar binnen, en probeert nog even contact te maken, maar zonder resultaat. Dus eet hij buiten zijn broodje kaas op, voor hij weer verder reist naar de volgende planeet.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
D75 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:49:
[...]
![]()

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mKTbmNeczXa372w2Gt2EQdWI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rn3DZ1DkVaSaWuoDahvJzgvd.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/xetkvieP1CFKQiDJkywH4Sji.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door phYzar op 28-06-2021 16:40 ]
NICE!
Top nagemaakt en slimme constructie!... zat toch even naar mijn uil te kijken of je niet stiekem ingebroken had
[ Voor 6% gewijzigd door D75 op 28-06-2021 16:55 ]
Nee, het zou flauw zijn 95% van @D75 's ontwerp te jatten en dan met een kleine aanpassing hem zogenaamd te overtroeven. Ook heb ik de foto tactisch genomen want de rug is onafgewerkt en de 'onderbuik' wat slordig omdat ik de onderkant studs up en de bovenkant studs down heb gebouwd en dat, in combinatie met de krant-bevestiging, geeft nog al een suboptimaal stud-kruispunt. Dus alle eer naar @D75 , mijn moc is slechts een tribute you've got to believe itDaLass schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:06:
Die uilen! Ik vond die van @D75 al tof, maar die van @phYzar is wel echt Fabeltjekrant.
Het is maar goed dat @phYzar al een Final had staan, anders zou het nog lastig worden om tussen beide uilen te kiezen ook.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ytXsyR2u6F9YYp3D2EQwlFs1.jpg?f=user_large)
Ik weet het, zowel de foto als de inzending zijn een beetje shitty en last-minute, maar ik wilde dit keer toch mee doen. Dit is dus ook mijn FINAL inzending.
En de verpakking is onderdeel van het bouwmateriaal, toch?
:strip_exif()/f/image/E5p04vITS38vyAdDLI6RKWLk.jpg?f=fotoalbum_medium)
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Delen van creaties is altijd leuk, dat ie dan niet meedoet mag de pret dan imo niet drukkenSpeedy55 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:57:
Oh balen, ben ik mijn creatie vergeten te delen, wilde dat vanavond doen. Mag ik hem nog wel posten, hij telt dan alleen niet mee, maar wil hem jullie niet onthouden eigenlijk. En zelf wil ik ook wel wat feedback
De volgende challenge staat ook weer online:
Tweakers Lego MOC Challenge 3 - juli-augustus 2021
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zelf heb ik maar een poging ondernomen, was even druk met andere zaken (ja echt, dat kan)
Toch nog acht stemmen gekregen voor mijn creatie, dank daarvoor! Had ik in de verste verte niet verwacht
Je kunt je creaties delen tot en met:
28-06-2021 23:59
Stemmen:
29-06-2021 0:00 t/m 01-07-2021 12:00.