Ah, mooi beetje uptempo om die nare smaak van dat franse nummer weg te spoelen
Geluid staat uit maar DOUZE POINTS!!
Omg, vond Badr Hari al treffendFnDijkstra schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:39:
Ik hoor natte haring 😂
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik vond haar er in de keuken beter uitzien dan hoe ze er nu uitziet. Zonde
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat had ik bij sommige Engelstalige nummers ook niethoevenpe schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Het was een echt mooi nummer, geen idee waarover het ging helaas.
beetje terror-core als afsluiter!
13:37
Ze mogen alle 5 wel langskomen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Voor 2020 hadden ze Cleopatra, shit er moest snel wat nieuwspoor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:39:
Zouden ze gedacht hebben om met dit liedje Nederland te paaien en dat Mata Hari hier een volksheld is ofzo?
Jaaa mijn favoriet! Tix!
Die Tix is een beste mafketel...
"When you grow up your heart dies"
https://mnm.be/gillisgova...eteurovisieshtampfestivalDoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:38:
Ben ik de enigste die nog in zijn trip zit?
[Afbeelding]
Android developer & dürüm-liefhebber
Nog niet gehoord, ben benieuwd!Nibbz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:41:
Jaaa mijn favoriet! Tix!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Hij heeft ook een tiksjaool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:41:
😆 - Denk ook eens om ;)
Leuk, Giel Beelen voor Noorwegen
Na dit nummer mag de tv ongeveer 3 minuten uit of op een andere zender. Dan komt ons trieste broccoli nummergeval.
Heeft een beetje weg van John Lennon.sjaool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:41:
Klinkt als de gehele Backstreetboys in 1 man.
Faberyayo undercover voor 🇳🇴
Tesla M3LR '21
Martin Solveig met vleugeltjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ons? Davina is helaas niet door naar de finale....Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Na dit nummer mag de tv ongeveer 3 minuten uit of op een andere zender. Dan komt ons trieste broccoli nummergeval.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vind het geen slecht nummer, de soundtrack voor het laatste seizoen van Lucifer? Thema lijkt er wel op met die engelen
Yep...D-e-n schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
Ik begreep dat deze gast mevrouw Mata Hari aan het versieren was?
Als je alleen het refrein op tv hebt gehoord heb je dus bijna niks van het lied gehoord...Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
On a sidenote: 28 mei komen er nieuwe afleveringen van Lucifer op Netfix
Toch glitter en zilver bij deze noor met vleugels, top !
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pak dan in ieder geval ff wat brocoli om mee te zwaaien.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Maar Noorwegen, die gast moet het bloedheet hebben met dat kostuum. TV studio's met al die lampen zijn altijd al warm heb ik begrepen, maar dit moet helemaal af zien zijn.
Was het maar Davina die voor Nederlands zong. Die knalde iedere ander land van het podium.carpebios schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Ons? Davina is helaas niet door naar de finale....
Yessssssss dat word kijken kijken en nog eens kijkenhoevenpe schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
On a sidenote: 28 mei komen er nieuwe afleveringen van Lucifer op Netfix

Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
24uur met een zonnebril op is ook geen pretje. Giro 5050 steun Tix.
😆 - Denk ook eens om ;)
Broccoli nu!!
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Vroeger was dat warm. Tegenwoordig allemaal LED.Lanfear89 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:44:
[...]
Pak dan in ieder geval ff wat brocoli om mee te zwaaien.
Maar Noorwegen, die gast moet het bloedheet hebben met dat kostuum. TV studio's met al die lampen zijn altijd al warm heb ik begrepen, maar dit moet helemaal af zien zijn.
Ik heb liever die andere Noorse band die over angels zingen.
Sjah, ik geloof dat hij ook mee deed aan Paradise Hotel...1 en 1 is soms gewoon 2.D-e-n schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
Ik begreep dat deze gast mevrouw Mata Hari aan het versieren was?
Is alleen een beetje prijzig om het nog een keer te organiseren. Daarom broccoliHeijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:44:
[...]
Was het maar Davina die voor Nederlands zong. Die knalde iedere ander land van het podium.
En toch, ben wellicht de enige, vond haar nummer eerder deze week echt helemaal niks. Na 86x sweet sweet water had ik het wel gehoord.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:44:
[...]
Was het maar Davina die voor Nederlands zong. Die knalde iedere ander land van het podium.
Mans, Lenny en Lordi, dat zal nog eens een nummer worden zeg...
Die gozer moet er toch wel echt de pest in hebben dat iedereen z’n nummer alleen maar met een groente soort associeert
Tesla M3LR '21
Petje Pietamientje
Nee, de rest is gewoon kleinnadroJ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:45:
Nikkie is echt een reus
Zo... Als zij meedeed... #1carpebios schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
[...]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Wat een gemiste kans..carpebios schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Ze hoeft maar ja te zeggen en ze staat er volgend jaar. Haar optreden was echt fenomenaal en werd heel erg goed ontvangen.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:44:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Zou hem bijna vragen of die wel genoeg broccoli eet
Tja, er moest en zou een statement gebracht worden...poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:46:
Ik snap echt niet dat NL met dit gedrocht op de proppen is gekomen, sorry
Will Smith is er ook
of is het z'n zoon...

[ Voor 35% gewijzigd door TIGER1125 op 22-05-2021 22:48 ]
You are my broccoli
Als er nu een draaiorgel op de achtergrond stond, had ik hem nog een kans gegeven
Ik zou eerder Floor Janssen kiezen. Of Beth Hart vragen of ze voor Nederland wilt meedoen.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:44:
[...]
Bij de repetitie ging het ook nog verre van vlekkeloos, itt het live optreden. Altijd weer een gokje of het goed gaatrenegrunn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:45:
[...]
En toch, ben wellicht de enige, vond haar nummer eerder deze week echt helemaal niks. Na 86x sweet sweet water had ik het wel gehoord.

Hoe de fuck spreek hij " You can't break me " uit
Hoe wordt hier uberhaubt bepaald wie er af wordt gevaardigt? Ik meen dat dat 'vroegah' nog met wat voorrondes en stemmen ging.poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:46:
Ik snap echt niet dat NL met dit gedrocht op de proppen is gekomen, sorry
Die echte artiesten verlagen zich no way tot het ESFspijkerhoofd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Ik zou eerder Floor Janssen kiezen. Of Beth Hart vragen of ze voor Nederland wilt meedoen.
Floor kan ook wel prima zingen. Beth heb ik nog nooit van gehoord.spijkerhoofd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Ik zou eerder Floor Janssen kiezen. Of Beth Hart vragen of ze voor Nederland wilt meedoen.
Toch muzikaal zit dit goed in elkaar, hoe vaker ik het hoor hoe meer ik er van kan genieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wiggle wiggle...
Hij zingt wel prima.
Maar je kan anno 2021 toch niet meer zo weinig diversiteit als inzending hebben?
Maar je kan anno 2021 toch niet meer zo weinig diversiteit als inzending hebben?
Ja politiek geladen en tegen Nederland.sjaool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:46:
[...]
Tja, er moest en zou een statement gebracht worden...
Echt onze identiteit..
Hiermee sluit je de rest van alle culturen in NL uit, door zo specifiek te zijn

Echt niet verkeerd
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Helaas kan hij gewoon niet echt heel goed zingen. Maar het lijkt me een hele sympathieke vent
Denk maar zo: dit scheelt weer 50 miljoen op de NPO begroting van 2022...
Dansje doet mij aan het wachten in de rij voor het toilet denken
1 van de weinige die wel goed zingtsambalbaj schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:48:
Hij zingt wel prima.
Ik vind dit echt een heerlijk liedje.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Beth samen met Joe dan als we toch bezig zijn 😎spijkerhoofd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Ik vind zijn stem soms een beetje Kermit de kikker klinken, maar de act is wel degelijk een geschikte Songfestival act. Veel kleur, dans en opwekkend.
Slecht vind ik het niet.
FreeReef.nl
Nu de nummer 1 bij de bookmakers
Italië 🇮🇹
Tesla M3LR '21
Het is op zich geen radio nummer, maar de show en zang was gewoon echt heel goed.renegrunn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:45:
[...]
En toch, ben wellicht de enige, vond haar nummer eerder deze week echt helemaal niks. Na 86x sweet sweet water had ik het wel gehoord.
⏩ PVOutput☀️
Anouk, Ilse de Lange?Matis schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Die echte artiesten verlagen zich no way tot het ESF
Nou Italië gaat het niet worden, die zijn duidelijk een "bridge too far" in het voor filmpje 
Maar van wat ik tot nu toe gehoord had van Italië geef is ze eerlijk gezegd zeker wel een kans.
Maar van wat ik tot nu toe gehoord had van Italië geef is ze eerlijk gezegd zeker wel een kans.
[ Voor 34% gewijzigd door TIGER1125 op 22-05-2021 22:51 ]
Lol, de reacties op twitter ook echt
"With this entry it’s obvious the Netherlands REALLY don’t wanna host Eurovision next year "
"With this entry it’s obvious the Netherlands REALLY don’t wanna host Eurovision next year "
Wat moet een gemiddelde Duitser dan wel nietAghanim schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:49:
Wat een wanvertoning zeg. Ik heb echt in niks mijn eigen land herkend. Man man…..
Dat zeker!renegrunn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:49:
[...]
Beth samen met Joe dan als we toch bezig zijn 😎
Zoon van Freddy M. ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Begint lekker, damn!
Ik een een Fuet worstje. Ben ik nu supporter voor Italië en Ferrari?
De zanger werd vergeleken met David Bowie... Ik zeg eerder Iggy Pop...
Nou komt m'n bier door mijn neus naar buiten.FnDijkstra schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:49:
Dansje doet mij aan het wachten in de rij voor het toilet denken
Italië heeft een 020 outfit?
De bridge zo heeft een heel goed bas loopje.. ff de subwoofers iets harder
Lekker muziek bandje bandje, zou die drummer ook playbacken ?